PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederland - Duitsland : 1-2



Marsipulami
14-06-12, 07:24
Nederlandse kranten: 'Blamage en afgang' na nederlaag tegen Duitsland
donderdag 14 juni 2012, 07u50 Bron: belga


reuters

De Nederlandse kranten treuren donderdagmorgen over het verlies van Nederland tegen Duitsland op het EK voetbal in Polen en Oekraïne van woensdag in Charkiv (1-2).


Het AD heeft er maar een woord voor nodig: blamage!, kopt de krant in grote letters. Wel staan er twee optimistische quotes van Wesley Sneijder en Bert van Marwijk bij. Van Marwijk: "We hebben nog een kans en zolang we een kans hebben, ga ik daarvoor".

Op de voorpagina van het sportkatern van De Telegraaf staat in oranje chocoladeletters: Leeuw in zijn hemd. Daarboven een foto van Arjen Robben die inderdaad in zijn hemd staat. De krant schrijft dat de bekendste supporter van het nationale elftal, de Oranje-indiaan, de wedstrijd tegen Portugal niet afwacht en naar huis gaat.

Ook Trouw ruimt de hele voorpagina in voor voetbal, onder de kop ’Treurige afgang voor Nederland’. Daaronder: "Eerste uitschakeling Oranje in poulefase van een titeltoernooi sinds 1980 is bijna onontkoombaar."

De Volkskrant vat de wedstrijd in vier woorden samen: geen aanval, geen verdediging.

Iznogoodh
14-06-12, 11:47
Radeloos, redeloos, reddeloos.

Ach en wee. Steun en kreun. Het leven heeft zijn smaak verloren.

Karin.N
14-06-12, 12:27
Radeloos, redeloos, reddeloos.

Ach en wee. Steun en kreun. Het leven heeft zijn smaak verloren.


Daarom is vrouwenvoetbal nou een betere keus om naar te kijken

Iznogoodh
14-06-12, 19:27
Maar vrouwen kunnen toch helemaal niet voetballen?

Samir75017
14-06-12, 19:36
The Germans were, and have always been, far much better than the Dutch.

Firefox
14-06-12, 19:40
The Germans were, and have always been, far much better than the Dutch.

Dat zijn twee beweringen, waarvan er één aantoonbaar onjuist is.

Samir75017
14-06-12, 19:51
Dat zijn twee beweringen, waarvan er één aantoonbaar onjuist is.

How many World/European titles have the Dutch won ?

Answer: 0

What about Germany ? Do you have any idea ?

Firefox
14-06-12, 20:03
How many World/European titles have the Dutch won ?

Answer: 0

What about Germany ? Do you have any idea ?

Nu vertoon je wel een erg opmerkelijk gebrek aan voetbalhistorisch inzicht.

Samir75017
14-06-12, 20:04
Nu vertoon je wel een erg opmerkelijk gebrek aan voetbalhistorisch inzicht.

Your complex of inferiority won't change the facts.

Firefox
14-06-12, 20:07
Your complex of inferiority won't change the facts.


Nou de feiten dan maar:

Zoek maar eens op EK 1988. Tip: halve finale Hamburg, en finale München.

Samir75017
14-06-12, 20:14
Nou de feiten dan maar:

Zoek maar eens op EK 1988. Tip: halve finale Hamburg, en finale München.

You won 1 European title, in a century.

That's a very poor performance, compared to the Germans.

Firefox
14-06-12, 20:18
You won 1 European title, in a century.

That's a very poor performance, compared to the Germans.

En niet toegeven dat je er helemaal naast zat hè!

Maar ik ben toch blij dat ik je enig voetbalhistorisch inzicht heb bijgebracht.

Wellicht kan ik je ook bij andere onderwerpen van dienst zijn.

Samir75017
14-06-12, 20:32
Wellicht kan ik je ook bij andere onderwerpen van dienst zijn.

Yes please. You could start by answering my question.

So, again,

How many World / European titles did Germany win ?

Firefox
14-06-12, 20:35
Yes please. You could start by answering my question.

So, again,

How many World / European titles did Germany win ?

Dat kun je zelf ook opzoeken, maar vertel eens, waarom gedraag je je als een opgeblazen windbuil en weiger je je ongelijk toe te geven?

BoerHarms
14-06-12, 20:36
Yes please. You could start by answering my question.

So, again,

How many World / European titles did Germany win ?


dat kan je toch googlen of niet ??

Samir75017
14-06-12, 20:40
Dat kun je zelf ook opzoeken

Why can't you admit that the Germans have won more titles than the Dutch and that they are known worldwide for being far much better ?

Complex of inferiority ?

BTW, what's the next step for the Netherlands in the EURO 2012 ?

Firefox
14-06-12, 20:41
Why can't you admit that the Germans have won more titles than the Dutch and that they are known worldwide for being far much better ?

Complex of inferiority ?

So, I have not followed the Euro 2012. What's the next step for the Netherlands ?

Als je je ongelijk erkent kunnen we verder praten.

Samir75017
14-06-12, 20:49
Als je je ongelijk erkent kunnen we verder praten.

Ok, if you answer the question:

How many times have the Germans eliminated the Netherlands ?

Except for this one of course.

Last question :

Did you cry ?

Firefox
14-06-12, 20:51
Ok, if you answer the question:

How many times have the Germans eliminated the Netherlands ?

Except this one of course.

Ik zou het echt niet weten en ik ga het ook niet voor je opzoeken. Ga je gang.

Samir75017
14-06-12, 20:52
Ik zou het echt niet weten en ik ga het ook niet voor je opzoeken. Ga je gang.

Did you cry ?

Firefox
14-06-12, 21:03
Did you cry ?

Luister, slimmerik en windbuil, ik ben van jongs af een sportman (en nog steeds) en ik weet dus dat je bij sport kunt winnen en verliezen. Een sportman gebruikt een overwinning niet om de overwonnen tegenstander te vernederen. Ook gaat hij zich niet superieur voelen, want hij weet dat het de volgende keer andersom kan zijn.

We genieten al tientallen jaren van het prachtige Nederlandse voetbal en de Duitsers waren dit keer beter. Ze speelden eigenlijk op een Hollandse manier, waarmee ik ze feliciteer.

Minderwaardige personen als jij, die sport gebruiken om de verliezers te zieken, daar ben ik al lang klaar mee.

super ick
14-06-12, 21:06
Did you cry ?

Jij schijt echt op alles wat maar enigzins Nederlands is, zelfs het voetbal moet je afzeiken.

Vertel eens echt wat je zo dwars zit, waarom je een grote loser bent?

Samir75017
14-06-12, 21:06
de Duitsers waren dit keer beter. Ze speelden eigenlijk op een Hollandse manier, waarmee ik ze feliciteer.


:haha:

Firefox
14-06-12, 21:08
:haha:

Betekent dat dat je me uitlacht? Waarom doe je dat?

BoerHarms
15-06-12, 04:55
Jij schijt echt op alles wat maar enigzins Nederlands is, zelfs het voetbal moet je afzeiken.

Vertel eens echt wat je zo dwars zit, waarom je een grote loser bent?

:handbang:

Iznogoodh
15-06-12, 20:30
Jij schijt echt op alles wat maar enigzins Nederlands is, zelfs het voetbal moet je afzeiken.

Vertel eens echt wat je zo dwars zit, waarom je een grote loser bent?Waarom vraag je dat? Hij wil je aandacht en die heeft hij nu. De mens die schuil gaat achter zijn nick (en hij heeft er vele hier) is een krankzinnige en hij is daarnaast in potentie zeer gevaarlijk. Hij is directe familie van scholieren die met een volgeladen geweer een school binnen stappen en op alles gaan schieten. Maar zo ver komt het niet want hij mist de handigheid ervoor. Het internet is de enige plek waar hij wraak kan nemen (op wie dan ook) voor de situatie waarin hij zich door zijn sociale beperking bevindt. Mensen als hij hebben geen vrienden en geloven ook niet meer dat ze ze ooit nog kunnen maken.
Google eens op de term 'internet troll'.

super ick
24-06-12, 15:22
Waarom vraag je dat? Hij wil je aandacht en die heeft hij nu. De mens die schuil gaat achter zijn nick (en hij heeft er vele hier) is een krankzinnige en hij is daarnaast in potentie zeer gevaarlijk. Hij is directe familie van scholieren die met een volgeladen geweer een school binnen stappen en op alles gaan schieten. Maar zo ver komt het niet want hij mist de handigheid ervoor. Het internet is de enige plek waar hij wraak kan nemen (op wie dan ook) voor de situatie waarin hij zich door zijn sociale beperking bevindt. Mensen als hij hebben geen vrienden en geloven ook niet meer dat ze ze ooit nog kunnen maken.
Google eens op de term 'internet troll'.

Je kunt iemand niet opsluiten voor het hebben van zieke gedachten.

Kortman
24-06-12, 19:30
Je kunt iemand niet opsluiten voor het hebben van zieke gedachten.

Helaas nog niet, wel voor opruiende citaten ,maar hier vinden ze ( moderator,s) het tot nu toe normaal dat deze slang zijn gif kan spuien !
Op zich is het voor ons volwassen mensen min of meer vermakelijk *),maar wat gebeurt er met kinderen die dit ook kunnen lezen en dan bedoel ik m,n de jongens in de (twijfel-leeftijd tieners dus ) die gauw te geinvloeden zijn voor alles wat maar naar STOER DOEN riekt.
*) Ik heb de overigens nodige lol er van ,jij toch ook ?

super ick
24-06-12, 21:31
Helaas nog niet, wel voor opruiende citaten ,maar hier vinden ze ( moderator,s) het tot nu toe normaal dat deze slang zijn gif kan spuien !
Op zich is het voor ons volwassen mensen min of meer vermakelijk *),maar wat gebeurt er met kinderen die dit ook kunnen lezen en dan bedoel ik m,n de jongens in de (twijfel-leeftijd tieners dus ) die gauw te geinvloeden zijn voor alles wat maar naar STOER DOEN riekt.
*) Ik heb de overigens nodige lol er van ,jij toch ook ?

Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik voor me heb. Deze jongen zoekt wel naarstig naar geluiden uit het Midden Oosten. Hij ziet westerlingen als de bron van alle ellende. Als ik AIVD-er was zou ik toch een IP-adresje trekken en eens een kijkje ter plaatse gaan nemen.

knuppeltje
25-06-12, 08:07
Je kunt iemand niet opsluiten voor het hebben van zieke gedachten.

Ga eens in de psychiatrische klinieken kijken.

super ick
25-06-12, 09:39
Ga eens in de psychiatrische klinieken kijken.

Waarom? Ik spreek ze hier al regelmatig. Ik hoef ze toch niet perse te zien? :hihi:

Ik begrijp wat je bedoelt maar jij begrijpt ook wat ik bedoel.