PDA

Bekijk Volledige Versie : joden, moslims en christenen lopen hand in hand een solidariteitsmars



CONTRA
17-06-12, 19:42
https://www.indymedia.nl/indyfiles/imagecache/cropstrip/raw/media0_1.jpg

http://antiorde.nl/fotos/log/media3.jpg

http://antiorde.nl/public_html/fotos/log/media3.jpgzondagmiddag trok een solidariteitsmars van ruim honderd joden, moslims en christenen door amsterdam-west voor onderlinge verdraamzaamheid. vanaf moskee nour aan de witte de withstraat liep de menselijke keten naar de maranathakerk en de nabij gelegen syngoge west om te eindigen bij de jeruzalemkerk. vertegenwoordigers van de abrahamitische religies wisselden bij de gebedshuizen onderling de koran, tora en bybel met elkaar uit.

leven in schoonheid
17-06-12, 21:51
https://www.indymedia.nl/indyfiles/imagecache/cropstrip/raw/media0_1.jpg

http://antiorde.nl/fotos/log/media3.jpg

http://antiorde.nl/public_html/fotos/log/media3.jpgzondagmiddag trok een solidariteitsmars van ruim honderd joden, moslims en christenen door amsterdam-west voor onderlinge verdraamzaamheid. vanaf moskee nour aan de witte de withstraat liep de menselijke keten naar de maranathakerk en de nabij gelegen syngoge west om te eindigen bij de jeruzalemkerk. vertegenwoordigers van de abrahamitische religies wisselden bij de gebedshuizen onderling de koran, tora en bybel met elkaar uit.
Prachtig gebaar en zo hoort het ook.

cummonisto
17-06-12, 22:06
Verdragen de 3 religies elkaar niet in Amsterdam?

Saul
17-06-12, 23:04
Inderdaad een prachtig gebaar.

Kortman
18-06-12, 13:09
Het beste bewijs dat het ook ZO kan , wat en prachtig voorbeeld :duim:

cummonisto
18-06-12, 15:16
Prachtig gebaar! prachtig voorbeeld! maar wat is er gebeurd dat ze hand in hand rond lopen in Amsterdam?
Ze zijn de hindoes atheïsten boeddhisten en mensen die in iets geloven vergeten mee te nemen hand in hand

Fulanadetal
18-06-12, 16:06
Misschien omdat die drie godsdiensten, ondanks (of dankzij) hun gemeenschappelijke voorvader Abraham, het vaakst gezeik hebben onderling?

Hoe dan ook, mooi. Als ik in 020 woonde had ik meegedaan.

mark61
18-06-12, 16:07
Jah tis wel een beetje van, eerst zelf verdeling zaaien met je enige, uniek ware godsdiensten en dan weer schrikken van het resultaat :hihi: Ik vraag me inderdaad af waar anders- en niet-gelovigen thuishoren dan. Even over het hoofd gezien? Enfin ik heb geen last van groepsmatige strubbelingen.

Cristovao
18-06-12, 19:26
Maar, ... wat voor gezeik is er dan met Christenen en Moslims in Nederland?

Kortman
18-06-12, 21:30
Maar, ... wat voor gezeik is er dan met Christenen en Moslims in Nederland?

Het zijn enkele fanatiekelingen die , het ''gezeik '' veroorzaken !
En het gaat niet altijd over het geloof !

Fulanadetal
19-06-12, 07:49
In het oude testament staan dingen die onaardig kunnen zijn voor moslims, in het nieuwe dingen die heel akelig uitgelegd kunnen worden voor joden.

Ik kan me indenken dat de mensen in die menselijke keten het niet alleen als voorbeeld doen (zo van: "Dat kunnen Die en Die in hun zak steken") maar ook gewoon uit de behoefte elkaar op te zoeken en vast te houden en niet uit elkaar te laten spelen door extreme types binnen of buiten de eigen gemeenschap. Oefenen in liefde. Het is goed om daarin veel te oefenen.

CONTRA
19-06-12, 11:20
maar ook gewoon uit de behoefte elkaar op te zoeken en vast te houden en niet uit elkaar te laten spelen door extreme types binnen of buiten de eigen gemeenschap.

juist!
dat was de kern van de actie: solidair met elkaar.

https://www.indymedia.nl/indyfiles/imagecache/cropstrip/raw/med1_1.jpg

BoerHarms
19-06-12, 11:35
juist!
dat was de kern van de actie: solidair met elkaar.

https://www.indymedia.nl/indyfiles/imagecache/cropstrip/raw/med1_1.jpg

solidair met elkaar, deze groep bestaat vaak uit de gemiddelde laag van de bevolkingen, die oa het geloof op zichzelf te willen belijden, respecteert ook andere geloven en denkwijzen, leven en laten leven.

Het zijn juist die uitwassen , fundies, machtsgeile personen die nooit en te nimmer solidair willen zijn.

Ik wordt door een ander uitgemaakt als een islamfoob, dat ben ik niet, maar ik ben wel tegen gelovigen, ongeacht welk, hun geloof bijna in je strot willen duwen. Alleen maar het voordeel van jouw geloof willen uitten, en absoluut geen commentaar over sommige gelovigen dulden.

Ik ben christelijk opgevoed, ik heb me ook diep geschaamd wat een aantal christelijke gelovigen hebben gedaan, ik heb ooit de film van Max Havelaar gezien waarin de beelden zich afwisselden van de plantage eigenaars tijdens de kerkdienst en tegelijkertijd het afranselen van hun slaven op de plantage.
Hoe kan je je eigen christelijk noemen, dit soort individuen is een aanfluiting en het predicaat christen niet waard.
en zo zijn er nog meer voorbeelden, ja allemaal in naam van God. Er is niemand en niemand die in naam van zijn schepper een ander leven mag nemen.

Helaas heb ik nooit op dit forum andere personen gezien die stelling nemen tegen sommige van hun eigen geloofsgenoten, of zo zijn er mee eens wat er allemaal in de naam van zijn schepper gebeurd of zo zijn bang, ja ontzettend bang dat ze door hun eigen geloofsgenoten verlaten en verbannen worden.

Fulanadetal
19-06-12, 17:33
Nou jongens kom op. Volgende keer dat we als Abrahamieten hand in hand als kameraden lopen en geen woorden maar fijne daden vooruit voor mensheid 1, dan gewoon allemaal meedoen. Als het in de buurt is natuurlijk he?
In plaats van dat we elkaar hier vliegen gaan zitten afvangen naar aanleiding van deze topic. Dat is gewoon jammer.

Fulanadetal
19-06-12, 18:19
Nou gezellig die kunnen volgende keer ook worden uitgenodigd. (ik bedoel de hindoes enzo)

Misschien is dat ook wel gedaan maar hadden ze geen tijd?

Joesoef
19-06-12, 19:23
Even opslot tot verhitte gemoederen zijn afgekoeld, dan een opschoon beurt daarna weer open. De eerste de beste negativo die offtopic gaat mag weekje met verlof.

Charlus
20-06-12, 09:33
De doelgroep van deze actie is naar ik aanneem exclusief collega-Abrahamieten, bij wijze van oproep: we hoeven niet elkaar de hersens in te slaan, kijk zó kan het ook.
Aan niet-Abrahamieten het signaal afgeven dat de verschillende smaken woestijnreligieuzen het goed met elkaar kunnen vinden, contrary to popular belief want anders was de actie niet nodig, komt op mij raar over. Er zou in de actie dan ook een zekere pedantheid om niet te zeggen arrogantie schuilen.

Eke
20-06-12, 09:37
De doelgroep van deze actie is naar ik aanneem exclusief collega-Abrahamieten, bij wijze van oproep: we hoeven niet elkaar de hersens in te slaan, kijk zó kan het ook.
Aan niet-Abrahamieten het signaal afgeven dat de verschillende smaken woestijnreligieuzen het goed met elkaar kunnen vinden, contrary to popular belief want anders was de actie niet nodig, komt op mij raar over. Er zou in de actie dan ook een zekere pedantheid om niet te zeggen arrogantie schuilen.

"Abrahamisten".

A joh, ga fietsen met je pedantheid ! Zij drukken juist 'hoop' uit, naar mijn smaak :hihi: Ook rare zin trouwens.

Cristovao
20-06-12, 09:48
Ik zie dat alles van gister is weggehaald inclusief mijn terechte kritiek op de manier waarop de beheerders hier dictator spelen en willen bepalen wat een ander denkt voelt en zegt. Dat bewijs is nu weer geleverd. Diep triest. Ik ga hier dan ook meteen weer weg.

Bedankt voor dit voorproefje van hoe een Islamitische samenleving eruit zal komen te zien. Het is exact zoals critici in Saudie Arabie het beschrijven: zonder ruimte voor kritiek en zelf nadenken. En een zeer hoge intolerantie voor niet-Moslims. Bedankt. Ik ben weer een stuk wijzer en ga heel snel weg hier.

Als je posts alleen blijven staan als het overeenkomt met wat de beheerders willen dat er staat, dan betekent dit een grove vorm van censuur waar ik niet bij wil horen.

Charlus
20-06-12, 09:51
A joh, ga fietsen met je pedantheid !
Wij van de Abrahamieten zijn voor anderen zo belangrijk dat ze moeten weten hoe goed we het met elkaar kunnen vinden!
Ik denk niet dat ze zo denken, vandaar alleen collega's als doelgroep. Laat ik het anders formuleren: waarom zou ik aangenaam geraakt worden door de actie? Alsof leden van de PVV hand in hand over straat gaan om aan te geven dat van interne strubbelingen echt geen sprake is. Wat moet ik als niet-PVV'er daarvan denken?

Eke
20-06-12, 10:37
Charlus, de hele actie hoeft jou helemaal niet te raken !!!

Er wordt niet getoond "er zijn geen strubbelingen". Er wordt getoond dat geloofsovertuigingen geen drempel hoeven te zijn en dat we samen kunnen gaan. Dat is in mijn ogen uiterst positief om weer eens hardop te zeggen.

En ik denk zelfs, pak die kans als Gelovigen. We leven nu zo dicht bij elkaar dat we naar elkaar kunnen/mogen luisteren.

Als verzoening en samengaan speelt dan is er ook ruimte voor mensen die anders geloven of niet kunnen geloven..Dat is een zaak van het hart.

Verplicht geloven werkt niet.. Repeat : Geloof kent geen dwang.

Firefox
20-06-12, 11:25
Charlus, de hele actie hoeft jou helemaal niet te raken !!!

Er wordt niet getoond "er zijn geen strubbelingen". Er wordt getoond dat geloofsovertuigingen geen drempel hoeven te zijn en dat we samen kunnen gaan. Dat is in mijn ogen uiterst positief om weer eens hardop te zeggen.

En ik denk zelfs, pak die kans als Gelovigen. We leven nu zo dicht bij elkaar dat we naar elkaar kunnen/mogen luisteren.

Als verzoening en samengaan speelt dan is er ook ruimte voor mensen die anders geloven of niet kunnen geloven..Dat is een zaak van het hart.

Verplicht geloven werkt niet.. Repeat : Geloof kent geen dwang.

Er wordt wel degelijk een hele hoge drempel opgeworpen en een duidelijk signaal afgegeven, namelijk dat de zogenaamde niet-abrahamitische geloven er niet bij horen.

CONTRA
20-06-12, 11:37
Er wordt wel degelijk een hele hoge drempel opgeworpen en een duidelijk signaal afgegeven, namelijk dat de zogenaamde niet-abrahamitische geloven er niet bij horen.

geen enkele deelnemer werd gevraagd naar zyn of haar levensovertuiging. iedereen was welkom.

Eke
20-06-12, 11:38
Er wordt wel degelijk een hele hoge drempel opgeworpen en een duidelijk signaal afgegeven, namelijk dat de zogenaamde niet-abrahamitische geloven er niet bij horen.

Firefox, dat is een goede stap verder :) Don't worry. Je bent bang voor het superioriteitsgevoel van 'de uitverkorenen', he.

Als je een tijd in het leven meedraait leer je dat dat het nou niet is...een groep mensen uitgezonderd, die vaak te afgeschermd in het eigen kringetje ronddraait. Maar die komt niet meedoen met de manifestatie. Vermoed ik.

Eke
20-06-12, 11:49
Ik zie dat alles van gister is weggehaald inclusief mijn terechte kritiek op de manier waarop de beheerders hier dictator spelen en willen bepalen wat een ander denkt voelt en zegt. Dat bewijs is nu weer geleverd. Diep triest. Ik ga hier dan ook meteen weer weg.

Bedankt voor dit voorproefje van hoe een Islamitische samenleving eruit zal komen te zien. Het is exact zoals critici in Saudie Arabie het beschrijven: zonder ruimte voor kritiek en zelf nadenken. En een zeer hoge intolerantie voor niet-Moslims. Bedankt. Ik ben weer een stuk wijzer en ga heel snel weg hier.

Als je posts alleen blijven staan als het overeenkomt met wat de beheerders willen dat er staat, dan betekent dit een grove vorm van censuur waar ik niet bij wil horen.

Stej je niet aan, CV. Heeft niets met onze beheerders te maken...

Laat je ego inkrimpen (je blaast bijzonder hoog van de toren voor iemand die een plekje wil in een bestaande groep) en begin 'organisch'. Dan zul je merken dat hier een vruchtbare grond is voor interessante diskussies ...en veel tolerantie. Maar je moet wel begrijpend leren lezen. Een voorwaarde voor een lekker lopende diskussie.

Firefox
20-06-12, 13:02
geen enkele deelnemer werd gevraagd naar zyn of haar levensovertuiging. iedereen was welkom.

Liep de mars ook langs een hindoeïstische tempel?

Eke
20-06-12, 13:06
Liep de mars ook langs een hindoeïstische tempel? Daar heb je het OV bij nodig !

Saul
20-06-12, 14:11
Even opslot tot verhitte gemoederen zijn afgekoeld, dan een opschoon beurt daarna weer open. De eerste de beste negativo die offtopic gaat mag weekje met verlof.

Je kan aan de slag zie ik.

Eke
20-06-12, 14:37
Je kan aan de slag zie ik. Oeps ! OV ?





Maar ook in de bus kun je elkaars hand vasthouden :ego:

Saul
20-06-12, 14:47
Oeps ! OV ?





Maar ook in de bus kun je elkaars hand vasthouden :ego:

Uhuh. Misschien wordt het eens tijd om aan zelfreflectie te doen. Je weet wel, erachter komen waarom deze mensen steeds negativiteit aanwakkeren en opzoeken.

Charlus
20-06-12, 14:52
Liep de mars ook langs een hindoeïstische tempel?
Bij wijze van provocatie?

Eke
20-06-12, 14:55
Uhuh. Misschien wordt het eens tijd om aan zelfreflectie te doen. Je weet wel, erachter komen waarom deze mensen steeds negativiteit aanwakkeren en opzoeken.

Uhuh :hihi:

Je bent niet tevreden, Saul, over vandaag....:confused:

Saul
20-06-12, 14:57
Bij wijze van provocatie?

Het gaat maar door met jullie lui hè?

Ongelooflijk wat een verbitterdheid. Wat doen jullie in godsnaam tussen ons?

Ga weg, heel ver weg, naar een LPF-forum of Amsterdamse Post ofzo. We motten jullie en jullie gezeik niet.

(Ban me maar mod, boeit me niets.)

Eke
20-06-12, 15:08
Je bent niet tevreden, Saul, over vandaag....:confused:

Saul, je wilt een serieuze diskussie en geen gedol ? Of is dat niet de negativiteit die jij bedoelt ?

Charlus
20-06-12, 15:11
Charlus, de hele actie hoeft jou helemaal niet te raken !!!

Er wordt niet getoond "er zijn geen strubbelingen". Er wordt getoond dat
woestijnreligieuze

geloofsovertuigingen geen drempel hoeven te zijn en dat we
woestijnreligieuze gelovigen

samen kunnen gaan. Dat is in mijn ogen uiterst positief om weer eens hardop te zeggen.
Prima. Maar wat moeten niet-Abrahamieten met die stoet? De boodschap gaat aan mij als ongelovige voorbij. Ik behoor niet tot een subset van ongelovigen of boeddhisten die problemen heeft met een andere subset.

En ik denk zelfs, pak die kans als Gelovigen. We leven nu zo dicht bij elkaar dat we naar elkaar kunnen/mogen luisteren.
Prima.

Als verzoening en samengaan speelt dan is er ook ruimte voor mensen die anders geloven of niet kunnen geloven..
Wat maakt de mate van verzoening en samengaan binnen de groep van gelovigen nu uit voor de ruimte van andersdenkenden? Met wat slechte wil kan ik zeggen dat verdeeldheid bij gelovigen een goede zaak is voor andersdenkenden.

Saul
20-06-12, 15:28
Saul, je wilt een serieuze diskussie en geen gedol ? Of is dat niet de negativiteit die jij bedoelt ?

Er is helemaal geen discussie nodig. Blijkbaar hebben sommige behoefte aan dagelijkse shot moslimbashen.

Flikker dan een eind op man, ga naar LPF, Stormfront of HVV ofzo. We moeten hen en hun haat niet in ons warme nest!

H.P.Pas
20-06-12, 15:45
Er is helemaal geen discussie nodig.

:jammer: Discutabel...

Firefox
20-06-12, 16:15
Saul, je wilt een serieuze diskussie en geen gedol ? Of is dat niet de negativiteit die jij bedoelt ?

Saul houdt niet van discussie, hij houdt ook niet van vragen.

Firefox
20-06-12, 16:16
Het gaat maar door met jullie lui hè?

Ongelooflijk wat een verbitterdheid. Wat doen jullie in godsnaam tussen ons?

Ga weg, heel ver weg, naar een LPF-forum of Amsterdamse Post ofzo. We motten jullie en jullie gezeik niet.

(Ban me maar mod, boeit me niets.)

Volgens mij ben jij hier de enige die verbitterd klinkt.

CONTRA
20-06-12, 16:34
Liep de mars ook langs een hindoeïstische tempel?

er zyn geen hindoestaanse tempels in amsterdam-west

Eke
20-06-12, 17:29
"Saul houdt niet van discussie, hij houdt ook niet van vragen."

"Volgens mij ben jij hier de enige die verbitterd klinkt".


Escaleren is een kunst die je wel beheerst, Vuurvos.

Ik bemoei me er verder niet mee. Saul is prima in staat om de zinnen die van moslimbashen getuigen tijdens een topicdiscussie ter discussie te stellen..

Dan kan er over concrete uitspraken gediscussieerd worden.Is dat makkelijker ?

mark61
20-06-12, 17:39
er zyn geen hindoestaanse tempels in amsterdam-west

Contact | Radha Krishna Mandir Amsterdam (http://www.radhakrishna-mandir.nl/?page_id=2)

Kweenie of dat West genoeg is.

Zo'n gebouw / instelling heet een mandir.

'Hindoestaan', ik zeg het nog maar es, verwijst naar etnische achtergrond, 'hindoe' naar godsdienst. 17% van de NLse Hindoestanen is moslim.

Joesoef
20-06-12, 17:49
Contact | Radha Krishna Mandir Amsterdam (http://www.radhakrishna-mandir.nl/?page_id=2)

Kweenie of dat West genoeg is.

Zo'n gebouw / instelling heet een mandir.

'Hindoestaan', ik zeg het nog maar es, verwijst naar etnische achtergrond, 'hindoe' naar godsdienst. 17% van de NLse Hindoestanen is moslim.


Meer dan een uur lopen, die aberhamieten zijn niet alleen gewelddadig, ook lui :moe:

mark61
20-06-12, 17:55
Meer dan een uur lopen, die aberhamieten zijn niet alleen gewelddadig, ook lui :moe:

:hihi:

Charlus
20-06-12, 19:38
aberhamieten
Een woordspeling waarvan de clou mij ontgaat?
Gezien de smiley van Mark61.

Charlus
20-06-12, 19:49
De Abrahamistes mogen niet ontbreken.
https://www.indymedia.nl/indyfiles/imagecache/cropstrip/raw/media5_1.jpg

Joesoef
20-06-12, 20:25
Een woordspeling waarvan de clou mij ontgaat?
Gezien de smiley van Mark61.

Stukje lopen, daar ging het om, vermoed ik. Niet meteen overal iets achter zoeken.

Ts tijd voor een aluhoedje smilie.

Firefox
20-06-12, 20:27
Escaleren is een kunst die je wel beheerst, Vuurvos.

Ik bemoei me er verder niet mee. Saul is prima in staat om de zinnen die van moslimbashen getuigen tijdens een topicdiscussie ter discussie te stellen..

Dan kan er over concrete uitspraken gediscussieerd worden.Is dat makkelijker ?

Moslimbashen, daar doe ik niet aan, Eke. Aan schijnheiligheid heb ik de pest.

Eke
20-06-12, 21:53
Moslimbashen, daar doe ik niet aan, Eke. Aan schijnheiligheid heb ik de pest.

Ik zou me er niet meer mee bemoeien, maar terugblikkend is het nog niet zo'n slecht idee om het over concrete zinnen te hebben vanaf nu. Dan kun jij je ook bv. makkelijker verantwoorden bij irritaties die je niet als irritaties bedoelt .:)

BoerHarms
21-06-12, 09:22
Escaleren is een kunst die je wel beheerst, Vuurvos.

Ik bemoei me er verder niet mee. Saul is prima in staat om de zinnen die van moslimbashen getuigen tijdens een topicdiscussie ter discussie te stellen..

Dan kan er over concrete uitspraken gediscussieerd worden.Is dat makkelijker ?

Natuurlijk is dat zijn goed recht, waarom ook niet, niemand is perfect ook ik niet ook vuurvos niet, niemand, niemand is perfect. Maar velen worden beticht van moslimbashing , terwijl er ook persoon aan westerbashing doen, want er is ook niets, neen niets goed aan het westen. Natuurlijk is het " het Westen" niet perfect. en gelukkig mag daar kritiek op hebben.
Dat systeem waar je ook kritiek op mag hebben, gegrond of ongegrond, hebben we zelf voor gekozen.

Maar o wee, als je maar kritiek heb op de moslims of islam, huuuuh, huilen, want dan ben je ineens een moslim basher.
Dan krijg je gelijk een rood duimpje van steeds weer een vandezelfde persoon.

Natuurlijk is NVDD juist dat dat forum, ja, waar het hard op hard gaat. Of je kent er tegen of niet.

Ik weet ook wel dat ik zo weer een bak vol negatieve kritiek krijg, ook weet ik dat ik weer een rood duimpje van dezelfde persoon krijgt.

Boeit me ook niet,

Gelukkig halen we elkaar verbaal onderuit, en gaan we niet letterlijk op de vuist. ik weet zeker als de leden van NVDD elkaar zouden ontmoeten dat het best wel een gezellige dag kan worden. Ik weet zeker dat we aan het eind van de dag net zo staan als de mensen op de foto, hand in hand.

Ik weet zeker dat Saul en ik aan het einde van de dag wel eens bijna op een lijn kunnen komen, ik denk best wel dat hij mij ook een aantal standpunten aan me overtuigen kan, ik zal hem denk ik ook wel in een aantal dingen gelijk zal geven en andersom hoop ik het dan ook.

Wat hier geschreven wordt op NVDD is vaak niets anders dan een uiting van frustatie , ja en ook ik betrap me daar eigen wel eens op.

Make love and not war

cummonisto
21-06-12, 09:34
@ BoerHarms ik heb op like geklikt alleen om MAKE LOVE NOT WAR.:duim:

cummonisto
21-06-12, 09:39
De Abrahamistes mogen niet ontbreken.
https://www.indymedia.nl/indyfiles/imagecache/cropstrip/raw/media5_1.jpg
charlus met rode broek,waar heb je die broek gekocht? wil ik ook wil ik ook

Tomas
21-06-12, 10:20
Gay!!!

BoerHarms
21-06-12, 12:36
@ BoerHarms ik heb op like geklikt alleen om MAKE LOVE NOT WAR.:duim:

je hoeft niets met alles met me eens te zijn :hardlach: , maar toch bedankt.

Eke
21-06-12, 20:39
Gelukkig halen we elkaar verbaal onderuit, en gaan we niet letterlijk op de vuist. ik weet zeker als de leden van NVDD elkaar zouden ontmoeten dat het best wel een gezellige dag kan worden. Ik weet zeker dat we aan het eind van de dag net zo staan als de mensen op de foto, hand in hand.

Ik weet zeker dat Saul en ik aan het einde van de dag wel eens bijna op een lijn kunnen komen, ik denk best wel dat hij mij ook een aantal standpunten aan me overtuigen kan, ik zal hem denk ik ook wel in een aantal dingen gelijk zal geven en andersom hoop ik het dan ook.


Make love and not war

Een LIKE voor jouw posting, BoerHarms, al herken ik me niet in al je uitspraken. Hoeft ook niet........;)

cummonisto
22-06-12, 10:37
Gay!!!
Nee joh charlus is geen gay:blij:

cummonisto
22-06-12, 10:41
je hoeft niets met alles met me eens te zijn :hardlach: , maar toch bedankt.

ik ben met je wel mee eens maar ( make love not war) weegt zwaarder

BoerHarms
22-06-12, 12:32
dankje

Isch
23-06-12, 23:35
Ik zie dat alles van gister is weggehaald inclusief mijn terechte kritiek op de manier waarop de beheerders hier dictator spelen en willen bepalen wat een ander denkt voelt en zegt. Dat bewijs is nu weer geleverd. Diep triest. Ik ga hier dan ook meteen weer weg.

Bedankt voor dit voorproefje van hoe een Islamitische samenleving eruit zal komen te zien. Het is exact zoals critici in Saudie Arabie het beschrijven: zonder ruimte voor kritiek en zelf nadenken. En een zeer hoge intolerantie voor niet-Moslims. Bedankt. Ik ben weer een stuk wijzer en ga heel snel weg hier.

Als je posts alleen blijven staan als het overeenkomt met wat de beheerders willen dat er staat, dan betekent dit een grove vorm van censuur waar ik niet bij wil horen.

We moeten effe een afspraak maken voor het afhakken van je tong. Dit kan zo niet meneer! Schikt maandag je?

Isch
23-06-12, 23:38
Charlus aka heartless waarom altijd partypoopen? Waarom? Jij verdrinkt nog eens in je eigen gif.

Isch
23-06-12, 23:39
De Abrahamistes mogen niet ontbreken.
https://www.indymedia.nl/indyfiles/imagecache/cropstrip/raw/media5_1.jpg

Ik zou ten eerste alle oudjes eruit kicken. Zo komen we nergens, slakkentempo.

leven in schoonheid
23-06-12, 23:48
Ik zou ten eerste alle oudjes eruit kicken. Zo komen we nergens, slakkentempo.
Isch laat dat

Isch
23-06-12, 23:51
Ben je oud?

leven in schoonheid
24-06-12, 00:03
Ben je oud?
Yep, zucht oud en moe......

Isch
24-06-12, 00:13
Je mag op mn rug.

Flikker ik je ergens in een struik. Kun je rusten :haha:

Charlus
24-06-12, 02:13
Charlus aka heartless waarom altijd partypoopen? Waarom? Jij verdrinkt nog eens in je eigen gif.
Heb ik ter verhoging van de algehele feestvreugde dan geen leuk fotootje geplaatst?