PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Marokko houdt golf van migranten naar Mililla tegen



MissAnn
20-06-12, 02:41
15640

350 illegale migranten probeerden door te dringen naar de Spaanse enclave Mililla door de hekken af te breken.

De poging mislukte door het snelle ingrijpen van de Marokkaanse veiligheidsdiensten.

Twee andere recente ‘invasies’ werden eveneens verhinderd.

Men denkt dat er nog grote groepen wachten op een kans om via Mililla Spanje te bereiken.

Er is dus een grote kans dat er in de nabije toekomst nieuwe ‘aanvallen’ zullen volgen.

Foto: Natalia Alcántara Blanco (Flickr)

Eke
20-06-12, 09:27
15640

350 illegale migranten probeerden door te dringen naar de Spaanse enclave Mililla door de hekken af te breken.

De poging mislukte door het snelle ingrijpen van de Marokkaanse veiligheidsdiensten.

Twee andere recente ‘invasies’ werden eveneens verhinderd.

Men denkt dat er nog grote groepen wachten op een kans om via Mililla Spanje te bereiken.

Er is dus een grote kans dat er in de nabije toekomst nieuwe ‘aanvallen’ zullen volgen.

Foto: Natalia Alcántara Blanco (Flickr)

Dit is nog steeds een onopgelost probleem. Een humanitaire tragedie...

Niet alleen in Marokko..ook Europa heeft ermee te maken als doel van de reis.

De oplossing kan niet in Europa zelf gevonden worden voor een groot deel van de trekkers.
Maar we zijn nog steeds wel degelijk betrokken- de facto. Samen zullen we moeten nadenken en handelen.

Dat gebeurt ook wel.

Maar een 'golf van migranten' tegenhouden kan een tijdje, maar dan...?
Hoe lang gaat dit duren ?

Wie heeft hier verstand van ?

laloon
20-06-12, 18:52
Dit is nog steeds een onopgelost probleem. Een humanitaire tragedie...

Niet alleen in Marokko..ook Europa heeft ermee te maken als doel van de reis.

De oplossing kan niet in Europa zelf gevonden worden voor een groot deel van de trekkers.
Maar we zijn nog steeds wel degelijk betrokken- de facto. Samen zullen we moeten nadenken en handelen.

Dat gebeurt ook wel.

Maar een 'golf van migranten' tegenhouden kan een tijdje, maar dan...?
Hoe lang gaat dit duren ?

Wie heeft hier verstand van ?
het antwoord hierop is het ontwikkellen van marokko met minimaal de eerste gezonde levens behoefte,desnoods met de mijne originele 15 europlan,bij te dragen door de ruime 1 miljoen marokkanen die in europa leven ,als nou die 1 miljoen marokkanen elke 15 euro per maand afdragen voor het ontwikkellen van marokko met kassenbouw/akkerbouw/veeteelt/woningbouw etc etc etc.(die 15 euro is dan wel alleen voor marokkanen van 18 jaar en ouder,dit plan gedurende 20 jaren en je hebt een mooi ontwikkeld marokko met veel inkomsten/winsten terug die binnenkomen vanwege de kassenbouw/akkerbouw/veeteelt etc etc etc,(de woningbouw genoemd in dit plan is voor mensen die geen huis hebben en geen huis kunnen betalen dus gratis te krijgen dank zij de genoemde 15 euro plan, is toch gauw 15 euro keer 1 miljoen marokkanen id stoch elke maand 15 miljoen euro ter investeringen in onze eigen vaderland maar dan wel onderleiding van de onze majesteit koning mohamed de 6e,anders word er mee gesjoemeld als je begrijpt wat ik bedoel.
8 miljoen euro voor kassenbouw.
5 miljoen euro voor woningbouw.
1 miljoen euro voor veeteelt.
1 miljoen euro voor akkerbouw.(besproeings installaties/tractors/nieuwe akkers/verbouwen van de akkers...etc etc etc.....de akker bouw is natuurlijk nieuw te creeren er is veel grond in marokko dat ongebruikt word en en met die ongebruikte grond kan er heel veel gedaan worden.(en bestaande boeren en veehouders en akkerbouwhouders helpen met bijvoorbeeld tractors en watersproeis installaties en waterresoirvoirs/sharieghs etc etc etc.. als ze daarom vragen en of als daar behoefte aan is.(dat genereert nieuwe winsten voor het de onze vaderland marokko).
en dat elke maand 20 jaren lang en na successen doorgaan met het plan verder ontwikkeld,met bijvoorbeeld met de winsten woningen bouwen voor de marokkanen die hieraan hebbend meebetaald en die woningen schenken aan de 1 miljoen marokkanen die hier hard hebbend voor gewerkt en eraan mee hebbend mee betaald,het totale plan een soort verplichting voor onze marokkaanse bestaans rechten.(een sociaal ontwikkelingsplan met heel veel arbeids plekken et c etc etc ... in onze eigen vaderland marokko betaald door ons zelve.)

Eke
20-06-12, 20:17
het antwoord hierop is het ontwikkellen van marokko met minimaal de eerste gezonde levens behoefte,desnoods met de mijne originele 15 europlan,bij te dragen door de ruime 1 miljoen marokkanen die in europa leven ,als nou die 1 miljoen marokkanen elke 15 euro per maand afdragen voor het ontwikkellen van marokko met kassenbouw/akkerbouw/veeteelt/woningbouw etc etc etc.(die 15 euro is dan wel alleen voor marokkanen van 18 jaar en ouder,dit plan gedurende 20 jaren en je hebt een mooi ontwikkeld marokko met veel inkomsten/winsten terug die binnenkomen vanwege de kassenbouw/akkerbouw/veeteelt etc etc etc,(de woningbouw genoemd in dit plan is voor mensen die geen huis hebben en geen huis kunnen betalen dus gratis te krijgen dank zij de genoemde 15 euro plan, is toch gauw 15 euro keer 1 miljoen marokkanen id stoch elke maand 15 miljoen euro ter investeringen in onze eigen vaderland maar dan wel onderleiding van de onze majesteit koning mohamed de 6e,anders word er mee gesjoemeld als je begrijpt wat ik bedoel.
8 miljoen euro voor kassenbouw.
5 miljoen euro voor woningbouw.
1 miljoen euro voor veeteelt.
1 miljoen euro voor akkerbouw.(besproeings installaties/tractors/nieuwe akkers/verbouwen van de akkers...etc etc etc.....
en dat elke maand 20 jaren lang en na successen doorgaan met het plan verder ontwikkeld,met bijvoorbeeld met de winsten woningen bouwen voor de marokkanen die hieraan hebbend meebetaald en die woningen schenken aan de 1 miljoen marokkanen die hier hard hebbend voor gewerkt en eraan mee hebbend mee betaald,het totale plan een soort verplichting voor onze marokkaanse bestaans rechten.(een sociaal ontwikkelingsplan met heel veel arbeids plekken in onze eigen vaderland marokko betaald door ons zelve.)

Dat genereert geld voor verbeteringen, Laloon!

Wil je misschien iets over die kassenbouw vertellen van 8 miljoen.?Wat voor kassen.Hun werking. Wat voor produkten.Welk gebied. Welke weersomstandigheden e.d.

Hoe heb je dat bedacht ? Met de landkaart erbij ? Ik zou zo bij je willen aanschuiven en meedenken, maar ik heb te weinig kennis van Marokko.

Zelf denk ik aan de enorme zonne-energiecentrales die ontwikkeld worden daar en die een gegeven moment voldoende stroom kunnen leveren, ook aan delen van aan Europa.
Maar er is natuurlijk veel meer. Daar ben ik nieuwsgierig naar.



De 350/400 illegale immigranten die naar de Spaanse enclave wilden zijn sub-Sahara migranten.




Het afgelopen jaar hebben zeker 600 mensen de enclave toch bereikt.
Spanje verwacht komende tijd nog veel malen meer binnendringers in hun gebiedje.

laloon
20-06-12, 23:07
Dat genereert geld voor verbeteringen, Laloon!

Wil je misschien iets over die kassenbouw vertellen van 8 miljoen.?Wat voor kassen.Hun werking. Wat voor produkten.Welk gebied. Welke weersomstandigheden e.d.

Hoe heb je dat bedacht ? Met de landkaart erbij ? Ik zou zo bij je willen aanschuiven en meedenken, maar ik heb te weinig kennis van Marokko.

Zelf denk ik aan de enorme zonne-energiecentrales die ontwikkeld worden daar en die een gegeven moment voldoende stroom kunnen leveren, ook aan delen van aan Europa.
Maar er is natuurlijk veel meer. Daar ben ik nieuwsgierig naar.



De 350/400 illegale immigranten die naar de Spaanse enclave wilden zijn sub-Sahara migranten.




Het afgelopen jaar hebben zeker 600 mensen de enclave toch bereikt.
Spanje verwacht komende tijd nog veel malen meer binnendringers in hun gebiedje.
nou ik dacht aan kassenbouw voor bijvoorbeeld de groenten/fruit/bloemen etc etc etc waaraan vraag naar is en waar er behoefte aan is in marokko en in de wereld. het gebied is logisch te verkiezen door onze marokkaanse overheid waar het mogelijk is en dat kan door heel marokko. en met 8 miljoen euro kan je in marokko een giga kassenbouw neerzetten/opbouwen.de weersomstandigheden zijnd verschillend in marokko dus op elke plaats de juiste groente/fruit/bloemen etc etc etc kweken die om verschillende weersomstandigheden vragen.en jouw plan van zonne ennergie dat is een goed plan daar heb ik geen verstand van:hihi: en hoe ik aan mijn plan ben gekomen die heb ik berekend in het jaar 1992,maar heb het pas in het jaar 2011 in februarie bekkend gemaakt en nu bij deze nog een keer,maar ook je moet wel logisch meedenken met ik als je wilt aanschuiven bij mij /het de mijne plan creert blijvende gezonde resultaten en gezonde blijvende arbeids plekken waar er aan in marokko behoefte aan is heel belangrijk,daar voor willen mensen naar europa komen om te werken,en als dat nu in onze eigen vaderland marokko word gecreerd dan zullen velen daar ook wensen te blijven werken en wonen en leven dan is immers alles waar aan behoefte is in eigen vaderland:blij:.en het mooie mijne plan is dat wij de marokkanen het zelve investeren/betalen met een klein beetje (15 euro) samen keer ruim 1 miljoen is toch veel met een gezonde resultaats bestaan.en zo als bijvoorbeeld van de winsten van het plan huizen laten bouwen voor die 1 miljoen marokkanen die aan het plan mee betalen en die huizen als dank schenken aan hun, daar voor zullend mensen voor gaan werken om die 15 euro te kunnen investeren/betalen die mensen krijgen er gezonde reslutaats bestaan voor terug,zo heb ik dus zitten denken aan mijn plan,en het is de mijne originele bedoeling het de genoemde mijne plan te schenken aan de onze majesteit koning mohamed de 6e en of in ieder geval aan zijne kabinnet,en ik wens alleen te kijken of de mijne plan berekeningen bestaans resultaten zullend bestaan.( en logisch voor het mogen bouwen van kassenbouw in marokko moeten we ook eerst de kassenbouw uitvinder betalen voor toestemming zijne kassenbouw technieken bestaan te mogen bouwen in de onze eigen vaderland marokko.)(en ja de zonne ennergie plannen zijnd al lang gestart in marokko sommigen draaien al,hopenlijk gaat dat geld naar marokko het is immers toch marokkaanse grondgebied)

maar dank u wel voor het goed keuren van mijn plan nu nog logisch keuring van de onze majesteit koning mohamed de 6e en of van zijne kabinnet, welke logisch 1 bank rekening openen voor het plan voor het storten van die 15 euro per automatische incasso en 1 bank rekening voor vrijwiilige gifts voor marokkanen die iets meer kunnen missen dan die 15 euro per maand.:alien::alien::alien:

Eke
21-06-12, 15:49
Dank voor je uitgebreide antwoord, Laloon.

Fijn dat er meegedacht mag worden :) Zet je maar schrap voor voor vragen over je projekt !!!! Hopelijk houd je van hersenwerk !!!! Ik denk het wel...


En...hopelijk krijg je nog meer opbouwende reakties.

Je vraagt 180 euro per jaar, gedurende 20 jaar van mensen,he. Dat is dus 3600 euro.plus rente. Je hoopt op 1 miljoen trouwe doneerders.

*Je gaat er dus vanuit dat ook de tweede en derde generatie immigranten zich zo betrokken voelt bij het vaderland van hun vader/opa dat ze enthousiast mee betalen en waar baseer je deze hoop op ? Ik weet dat Marokko zelf dit heel graag wil.


*Houd je rekening met tegenvallende opbrengsten ? Hoe vang je dat op ?





*Hoe lost deze aanpak het probleem op van de SubSaharaanse mensen uit dit topic die optrekken naar de Spaanse enclave ?
Daar ben ik ook benieuwd naar :)

Eke
21-06-12, 17:47
*Hoe lost deze aanpak het probleem op van de SubSaharaanse mensen uit dit topic die optrekken naar de Spaanse enclave ?
Daar ben ik ook benieuwd naar :)

Sub Sahara is het hele gebied ten zuiden van de Sahara tot en met Zuid-Afrika.


Sub-Sahara Africa: Working poor (millions) 1.25 US$ per day

http://www.worldacademy.org/files/images/ILO-figure02.jpg


Er zou ook nog een kaart moeten komen van de gebieden waar onlusten zijn (voor een indruk van vluchtelingenstromen)

laloon
21-06-12, 17:49
Dank voor je uitgebreide antwoord, Laloon.

Fijn dat er meegedacht mag worden :) Zet je maar schrap voor voor vragen over je projekt !!!! Hopelijk houd je van hersenwerk !!!! Ik denk het wel...

beste eke,

ik eis geen rente over iets dat mensen bijdragen voor het ontwikkellen van onze eigen vaderland marokko en bovendien het is maar 15 euro maximum per maand met als resultaat dat de genoemde marokkaanse mensen in 20 jaren 3600 euro betalen ,en daarvoor bijvoorbeeld een nieuwbouw huis ter waarde van 150000 (hondervijftigduizend euro ) voor terug krijgen per persoon plus de alle voortvloeinde winsten van de nieuwe akkerbouw/kassenbouw/veeteelt etc etc etc die in bedrijf blijven en winsten ongelimiteerd blijven binnen brengen en de subsahara mensen hoe je die ook wilt noemen maar die behoren toch bij marokko als ze origineel vanuit de marokkaanse sahara komen dat is ook marokko , en de mijne projects/plannen geeft aan die mensen het gene wat die mensen zoeken en dat is een levensstandaard met gezonde arbeid met gezonde eerst levens behoeftes zoals huizen/voedsel/arbeidsplaatsen/toekomst,waarvoor mensen nu naar europa toekomen,en 15 euro per maand is echt ook het maximum dat als een soort ontwikkelings belasting moet gezin worden , en als mensen meer kunnen missen dan is daarvoor een andere rekening voor vrijwiilige gifts/bijdragen,. nu een vraagje aan jouw zou jij niet twintig jaren lang elke maand 15 euro betalen om daarvoor een huis terug te krijgen van wel 150.000,hondervijftigduizend euro ,en je betaalt maar 20 jaren lang bij mekaar 3600 zesendertighonderd euro zonder rente ik weet niet wat voor rente jij bedoelt,mischien rente die door dieven/sjoemelaars worden geeist die aan tasten het de mijne originele logische plan zo als is genoemd.:vierkant:


En...hopelijk krijg je nog meer opbouwende reakties.

Je vraagt 180 euro per jaar, gedurende 20 jaar van mensen,he. Dat is dus 3600 euro.plus rente. Je hoopt op 1 miljoen trouwe doneerders.

*Je gaat er dus vanuit dat ook de tweede en derde generatie immigranten zich zo betrokken voelt bij het vaderland van hun vader/opa dat ze enthousiast mee betalen en waar baseer je deze hoop op ? Ik weet dat Marokko zelf dit heel graag wil.


*Houd je rekening met tegenvallende opbrengsten ? Hoe vang je dat op ?





*Hoe lost deze aanpak het probleem op van de SubSaharaanse mensen uit dit topic die optrekken naar de Spaanse enclave ?
Daar ben ik ook benieuwd naar :)

beste eke het is maar 15 (vijftien euro per maand) twintig jaren lang dat is 3600 zesendertighonderd euro waar voor je een huis terug krijgt van 150.000 hondervijftig duizend euro per persoon,en welke rente bedoel jij ,?? ik eis geen rente over iets wat mensen bijdragen,of wil jij dieven/sjoemelaars/oplichters binnen laten tot het te bestelen en vervalschen en belachelijk maken het de mijne genoemde originele plan,en natuurlijk het de mijne logische plan creert nieuwe akkerbouw/nieuwe kassenbouw/nieuwe veeteelt/nieuwbouw woningen etc etc etc met als resultaat blijvende oneglimiteerde winsten voor het de bestaans rechten van de onze eigen marokkaanse naties,en ja de subsahara mensen komen naar europa voor de eerste levens behoeftes zoals voedsel/woningen/arbeidsplaatsen/toekomst ,die ze ook in marokko kunnen vinden als het de mijne originele plan mag bestaan,en subsahara mensen zijnd toch ook gewoon marokkanen als ze origineel komen uit de marokkaanse sahara dat is ook marokko,zo als groningen ook nederland is.:vierkant:

laloon
21-06-12, 17:54
Dank voor je uitgebreide antwoord, Laloon.

Fijn dat er meegedacht mag worden :) Zet je maar schrap voor voor vragen over je projekt !!!! Hopelijk houd je van hersenwerk !!!! Ik denk het wel...


En...hopelijk krijg je nog meer opbouwende reakties.

Je vraagt 180 euro per jaar, gedurende 20 jaar van mensen,he. Dat is dus 3600 euro.plus rente. Je hoopt op 1 miljoen trouwe doneerders.

*Je gaat er dus vanuit dat ook de tweede en derde generatie immigranten zich zo betrokken voelt bij het vaderland van hun vader/opa dat ze enthousiast mee betalen en waar baseer je deze hoop op ? Ik weet dat Marokko zelf dit heel graag wil.


*Houd je rekening met tegenvallende opbrengsten ? Hoe vang je dat op ?





*Hoe lost deze aanpak het probleem op van de SubSaharaanse mensen uit dit topic die optrekken naar de Spaanse enclave ?
Daar ben ik ook benieuwd naar :)beste eke,

ik eis geen rente over iets dat mensen bijdragen voor het ontwikkellen van onze eigen vaderland marokko en bovendien het is maar 15 euro maximum per maand met als resultaat dat de genoemde marokkaanse mensen in 20 jaren 3600 euro betalen ,en daarvoor bijvoorbeeld een nieuwbouw huis ter waarde van 150000 (hondervijftigduizend euro ) voor terug krijgen per persoon plus de alle voortvloeinde winsten van de nieuwe akkerbouw/kassenbouw/veeteelt etc etc etc die in bedrijf blijven en winsten ongelimiteerd blijven binnen brengen en de subsahara mensen hoe je die ook wilt noemen maar die behoren toch bij marokko als ze origineel vanuit de marokkaanse sahara komen dat is ook marokko , en de mijne projects/plannen geeft aan die mensen het gene wat die mensen zoeken en dat is een levensstandaard met gezonde arbeid met gezonde eerst levens behoeftes zoals huizen/voedsel/arbeidsplaatsen/toekomst,waarvoor mensen nu naar europa toekomen,en 15 euro per maand is echt ook het maximum dat als een soort ontwikkelings belasting moet gezin worden , en als mensen meer kunnen missen dan is daarvoor een andere rekening voor vrijwiilige gifts/bijdragen,. nu een vraagje aan jouw zou jij niet twintig jaren lang elke maand 15 euro betalen om daarvoor een huis terug te krijgen van wel 150.000,hondervijftigduizend euro ,en je betaalt maar 20 jaren lang bij mekaar 3600 zesendertighonderd euro zonder rente ik weet niet wat voor rente jij bedoelt,mischien rente die door dieven/sjoemelaars worden geeist die aan tasten het de mijne originele logische plan zo als is genoemd.:vierkant:


En...hopelijk krijg je nog meer opbouwende reakties.

Je vraagt 180 euro per jaar, gedurende 20 jaar van mensen,he. Dat is dus 3600 euro.plus rente. Je hoopt op 1 miljoen trouwe doneerders.

*Je gaat er dus vanuit dat ook de tweede en derde generatie immigranten zich zo betrokken voelt bij het vaderland van hun vader/opa dat ze enthousiast mee betalen en waar baseer je deze hoop op ? Ik weet dat Marokko zelf dit heel graag wil.


*Houd je rekening met tegenvallende opbrengsten ? Hoe vang je dat op ?





*Hoe lost deze aanpak het probleem op van de SubSaharaanse mensen uit dit topic die optrekken naar de Spaanse enclave ?
Daar ben ik ook benieuwd naar :)[/QUOTE]

beste eke het is maar 15 (vijftien euro per maand) twintig jaren lang dat is 3600 zesendertighonderd euro waar voor je een huis terug krijgt van 150.000 hondervijftig duizend euro per persoon,en welke rente bedoel jij ,?? ik eis geen rente over iets wat mensen bijdragen,of wil jij dieven/sjoemelaars/oplichters binnen laten tot het te bestelen en vervalschen en belachelijk maken het de mijne genoemde originele plan,en natuurlijk het de mijne logische plan creert nieuwe akkerbouw/nieuwe kassenbouw/nieuwe veeteelt/nieuwbouw woningen etc etc etc met als resultaat blijvende oneglimiteerde winsten voor het de bestaans rechten van de onze eigen marokkaanse naties,en ja de subsahara mensen komen naar europa voor de eerste levens behoeftes zoals voedsel/woningen/arbeidsplaatsen/toekomst ,die ze ook in marokko kunnen vinden als het de mijne originele plan mag bestaan,en subsahara mensen zijnd toch ook gewoon marokkanen als ze origineel komen uit de marokkaanse sahara dat is ook marokko,zo als groningen ook nederland is.:vierkant:,en dus mensen zullen in marokko wensen te blijven als ze daar in eigenland marokko een gezonde reeele levens standaard kunnen vinden wat ze zoeken hier in europa.

Eke
21-06-12, 17:58
let op, dit is een kaartje uit 2007 en in Marokko bevonden zich toen zo'n 10.000 illegale SubSahara immigranten.
Nu 5 jaar later is er o.a. een groot konflikt in Mali bijgekomen. De stroom vluchtelingen groeit.


http://thewingsofthecarp.files.wordpress.com/2009/02/migration-flow-in-the-sahar.png

laloon
21-06-12, 18:02
let op, dit is een kaartje uit 2007 en in Marokko bevonden zich toen zo'n 10.000 illegale SubSahara immigranten.
Nu 5 jaar later is er o.a. een groot konflikt in Mali bijgekomen. De stroom vluchtelingen groeit.


http://thewingsofthecarp.files.wordpress.com/2009/02/migration-flow-in-the-sahar.png


beste eke ik begrijp je reel wel,maar er is een lange tijd niets gedaan voor die mensen al de akts en zogenoemde goede doelen schijnheiligheid ten spijte die mensen hebben nog steeds geen gezonde levenstandaard ,die mensen kunnen ook mijn plan zo als is genoemd copieren naar subsahara landen om daar een eigen bestaans rechten op te bouwen. mvg laloon

Samir75017
21-06-12, 18:08
I have a better option than sending 15 EUR / month : kick M6 and all his puppets out of Morocco !

The second largest source of income of Morocco = transfer of money from Moroccan nationals living abroad.

laloon
21-06-12, 18:10
I have a better option than sending 15 EUR / month : kick M6 and all his puppets out of Morocco !
what is m6?? or who is m6?/ are you loving violence???

Samir75017
21-06-12, 18:17
what is m6?? or who is m6?/ are you loving violence???

M6 is the name of the person who rules Morocco.

Kicking out is an "image" = not to be taken literally.

Violence ? Have you ever heard of the jails in Morocco for the political prisoners ?

Why should I send 15 EUR / month when M6 is one of the richest man in the World ?

Moroccans living abroad already send more than enough money !

Eke
21-06-12, 18:26
I have a better option than sending 15 EUR / month : kick M6 and all his puppets out of Morocco !

The second largest source of income of Morocco = transfer of money from Moroccan nationals living abroad.

Dat is duidelijke informatie, Samir.

Natuurlijk kan een koningshuis inkomsten uit de staat krijgen,het doet ook veel voor de PR/handelsbetrekkingen/binnenlandse samenhorigheid van het land,*

maar het moet wel in verhouding staan tot wat de overige bewoners van het land verdienen.

laloon
21-06-12, 18:27
Dank voor je uitgebreide antwoord, Laloon.

Fijn dat er meegedacht mag worden :) Zet je maar schrap voor voor vragen over je projekt !!!! Hopelijk houd je van hersenwerk !!!! Ik denk het wel...


En...hopelijk krijg je nog meer opbouwende reakties.

Je vraagt 180 euro per jaar, gedurende 20 jaar van mensen,he. Dat is dus 3600 euro.plus rente. Je hoopt op 1 miljoen trouwe doneerders.

*Je gaat er dus vanuit dat ook de tweede en derde generatie immigranten zich zo betrokken voelt bij het vaderland van hun vader/opa dat ze enthousiast mee betalen en waar baseer je deze hoop op ? Ik weet dat Marokko zelf dit heel graag wil.


*Houd je rekening met tegenvallende opbrengsten ? Hoe vang je dat op ?





*Hoe lost deze aanpak het probleem op van de SubSaharaanse mensen uit dit topic die optrekken naar de Spaanse enclave ?
Daar ben ik ook benieuwd naar :)

beste eke hier nog een berekening van de mijne gezonde genoemde plan, het worden er dus 240 giga kassenbouw bedrijven en 240 nieuwe grote akkers en 240 grote veeteel bedrijven minimaal, laten we zeggen die 240 kassenbouw brengen elke maand elke 100.000 euo honderduizend euro winst keer 240 is vierentwintigmiljoen euro per maand en daar van nieuwbouw huizen laten bouwen voor de medewerkers aan het mijne plan/project etc etc etc etc plus 240 grote nieuwe akkers brengen elke jaar minimaal 240 keer 10 .000 tienduizend euro is 2400000 is tweecommaviermiljoen euro plus de 240 giga veeteelt is is ook rond de 240 keer 100.000 honderdduizend is 240.00000 is 24 miljoen euro per maand dat is een aardige minimale winsten opbrengst die ongelimiteerd blijven voor het ontwikkellen van de onze eigen vaderland marokko en het volwaardig belonen van de betalers aan het project met bijvoorbeeld elke persoon een huis schenken in marokko ter waarde van 150.000 hondervijftigduizend euro,goed plan of niet???

Eke
21-06-12, 18:31
beste eke ik begrijp je reel wel,maar er is een lange tijd niets gedaan voor die mensen al de akts en zogenoemde goede doelen schijnheiligheid ten spijte die mensen hebben nog steeds geen gezonde levenstandaard ,die mensen kunnen ook mijn plan zo als is genoemd copieren naar subsahara landen om daar een eigen bestaans rechten op te bouwen. mvg laloon

Hi Laloon, Ik heb een andere lange reaktie naar je geschreven die is weggefloept. Het spijt me, want ik wil snel antwoorden. Maar dat kan helaas niet. Etenstijd !

laloon
21-06-12, 18:32
M6 is the name of the person who rules Morocco.

Kicking out is an "image" = not to be taken literally.

Violence ? Have you ever heard of the jails in Morocco for the political prisoners ?

Why should I send 15 EUR / month when M6 is one of the richest man in the World ?

Moroccans living abroad already send more than enough money !.

you meant ouer majestie king mohamed 6e the political prissoners where trieing too have a life for free whit out too work and deserve that money that they want for life rights,soo as you now figthing mine masterplan/project good for al.

laloon
22-06-12, 15:00
Dank voor je uitgebreide antwoord, Laloon.

Fijn dat er meegedacht mag worden :) Zet je maar schrap voor voor vragen over je projekt !!!! Hopelijk houd je van hersenwerk !!!! Ik denk het wel...


En...hopelijk krijg je nog meer opbouwende reakties.

Je vraagt 180 euro per jaar, gedurende 20 jaar van mensen,he. Dat is dus 3600 euro.plus rente. Je hoopt op 1 miljoen trouwe doneerders.

*Je gaat er dus vanuit dat ook de tweede en derde generatie immigranten zich zo betrokken voelt bij het vaderland van hun vader/opa dat ze enthousiast mee betalen en waar baseer je deze hoop op ? Ik weet dat Marokko zelf dit heel graag wil.


*Houd je rekening met tegenvallende opbrengsten ? Hoe vang je dat op ?





*Hoe lost deze aanpak het probleem op van de SubSaharaanse mensen uit dit topic die optrekken naar de Spaanse enclave ?
Daar ben ik ook benieuwd naar :)

beste eke,

ik eis geen rente over iets dat mensen bijdragen voor het ontwikkellen van onze eigen vaderland marokko en bovendien het is maar 15 euro maximum per maand met als resultaat dat de genoemde marokkaanse mensen in 20 jaren 3600 euro betalen ,en daarvoor bijvoorbeeld een nieuwbouw huis ter waarde van 150000 (hondervijftigduizend euro ) voor terug krijgen per persoon plus de alle voortvloeinde winsten van de nieuwe akkerbouw/kassenbouw/veeteelt etc etc etc die in bedrijf blijven en winsten ongelimiteerd blijven binnen brengen en de subsahara mensen hoe je die ook wilt noemen maar die behoren toch bij marokko als ze origineel vanuit de marokkaanse sahara komen dat is ook marokko , en de mijne projects/plannen geeft aan die mensen het gene wat die mensen zoeken en dat is een levensstandaard met gezonde arbeid met gezonde eerst levens behoeftes zoals huizen/voedsel/arbeidsplaatsen/toekomst,waarvoor mensen nu naar europa toekomen,en 15 euro per maand is echt ook het maximum dat als een soort ontwikkelings belasting moet gezin worden , en als mensen meer kunnen missen dan is daarvoor een andere rekening voor vrijwiilige gifts/bijdragen,. nu een vraagje aan jouw zou jij niet twintig jaren lang elke maand 15 euro betalen om daarvoor een huis terug te krijgen van wel 150.000,hondervijftigduizend euro ,en je betaalt maar 20 jaren lang bij mekaar 3600 zesendertighonderd euro zonder rente ik weet niet wat voor rente jij bedoelt,mischien rente die door dieven/sjoemelaars worden geeist die aan tasten het de mijne originele logische plan zo als is genoemd.http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/vierkant.gif

Eke
22-06-12, 15:53
Alvast een korte reaktie op die rente. Ik bedoel niet dat JIJ rente vraagt, Laloon :).

misschien heb je wat aan dit artikeltje over Islamitisch bankieren en je kunt natuurlijk via een zoekmachine, bv Google, andere informatieve artikelen erover opzoeken.


Wet op islamitisch bankieren verwacht in 2012



26 maart 2012
De Marokkaanse regering werkt aan een wetsvoorstel over islamitisch bankieren, aldus Najib Boulif, Minister belast met algemene zaken en het bestuur.


Najib Boulif sprak zaterdag op een seminar gehouden in Tanger onder het thema "Islamitisch bankieren: alternatief of aanvulling op traditionele financiën".

De regering en de Bank van Marokko bestuderen hiervoor samen een mogelijke hervorming van het Marokkaanse banksysteem. Het wetsvoorstel moet volgens Boulif worden afgerond voor eind 2012.

De door Benkirane’s regering gewilde hervormingen van het Marokkaans financieel systeem, moeten het land aantrekkelijker maken wat betreft regionale investeringen, concludeerde Najib Boulif.


bron :http://www.bladna.nl/wet-islamitisch-bankieren-marokko,03214.html

laloon
22-06-12, 19:07
Alvast een korte reaktie op die rente. Ik bedoel niet dat JIJ rente vraagt, Laloon :).

misschien heb je wat aan dit artikeltje over Islamitisch bankieren en je kunt natuurlijk via een zoekmachine, bv Google, andere informatieve artikelen erover opzoeken.


Wet op islamitisch bankieren verwacht in 2012



26 maart 2012
De Marokkaanse regering werkt aan een wetsvoorstel over islamitisch bankieren, aldus Najib Boulif, Minister belast met algemene zaken en het bestuur.


Najib Boulif sprak zaterdag op een seminar gehouden in Tanger onder het thema "Islamitisch bankieren: alternatief of aanvulling op traditionele financiën".

De regering en de Bank van Marokko bestuderen hiervoor samen een mogelijke hervorming van het Marokkaanse banksysteem. Het wetsvoorstel moet volgens Boulif worden afgerond voor eind 2012.

De door Benkirane’s regering gewilde hervormingen van het Marokkaans financieel systeem, moeten het land aantrekkelijker maken wat betreft regionale investeringen, concludeerde Najib Boulif.


bron :Wet op islamitisch bankieren verwacht in 2012 (http://www.bladna.nl/wet-islamitisch-bankieren-marokko,03214.html)

wie moet dan volgens jouw rente betalen??? en of over wat moet er rente betaald worden volgens jouw?? en wie bedoel je dan precies met rente en of wat bedoel je met rente?? bedoel je dat je bang bent dat het bankwezen rente moet betalen aan de rekeninghouder van het de genoemde plan waarop het de onze geld mogelijk gaat staan?? dat is dan postief voor het plan meer geld voor ons ! of wil je dat niet??/ en wat de marokkaanse regering van plan is daar heb ik niks mee te maken... mijn plan is anders en daar wil ik geen dieven/sjoemelaars/smachters naar rijke luie levens in hebben ..alleen logisch het de onze marokkaanse konings huize die is de wettige eigenaar van heel marokko:vierkant:

Eke
22-06-12, 20:34
wie moet dan volgens jouw rente betalen??? en of over wat moet er rente betaald worden volgens jouw?? en wie bedoel je dan precies met rente en of wat bedoel je met rente?? bedoel je dat je bang bent dat het bankwezen rente moet betalen aan de rekeninghouder van het de genoemde plan waarop het de onze geld mogelijk gaat staan?? dat is dan postief voor het plan meer geld voor ons ! of wil je dat niet??/ en wat de marokkaanse regering van plan is daar heb ik niks mee te maken... mijn plan is anders en daar wil ik geen dieven/sjoemelaars/smachters naar rijke luie levens in hebben ..alleen logisch het de onze marokkaanse konings huize die is de wettige eigenaar van heel marokko:vierkant:


Vergeet het westerse woord rente.
Het gaat om Islamitisch bankieren. Ben je daar thuis in ?

Wat ik me afvraag is waar en hoe je de geldstromen naar Marokko tijdelijk deponeert totdat het geld nodig is om betalingen mee te verrichten.
Ik neem aan dat er eerst geld moet zijn voordat je de zaak op de schop wilt nemen....

laloon
22-06-12, 22:50
Vergeet het westerse woord rente.
Het gaat om Islamitisch bankieren. Ben je daar thuis in ?

Wat ik me afvraag is waar en hoe je de geldstromen naar Marokko tijdelijk deponeert totdat het geld nodig is om betalingen mee te verrichten.
Ik neem aan dat er eerst geld moet zijn voordat je de zaak op de schop wilt nemen....

beste eke je lijkt wel een klein kind je draaid eromheen met een smoes het te gooien op islamitisch bankieren je kan toch duidelijk lezen dat er een bankrekening moet komen waarop het geld automatisch word gestoord en een bankrekening voor vijwillige gifts,of zit jij bij het bankwezen en heb je alvast besloten geen bankrekeningen te openen voor het de mijne genoemde plan/project en loop je de mijne vragen te omzeilen tot het godsdiensten er bij te halen,denk aan het gebod dat gij zult niet bedriegen als je dat wenst en of als je dat wilt ?( de genoemde bank rekeningen moetend in het beheer zijnd van de onze sa majestie koning mohamed de 6e zijne konings huize zijnd en de rest van het plan is ter zijne onze koningklijke hoogheid sam majestie ter beschikking, ik persoonlijk heb alleen het plan/project bedacht/berekend en voor de rest is het de onze sa majestie koning mohamed de 6e zijne hand die er over beslist en de beslissingen daar van ben ik trouw of het nou mag bestaan en of niet. of loop je zonder redenen te bidden tot god en akteer je god de enige eeuwige te eerbiddigen?ik persoonlijk ben christen van aard en geloof met hart en ziel in god de enige eeuwige en in het bestaans leven des gezonde zinnen des levens daar van...!!!!:alien::alien::alien::alien::vierkant:

Eke
23-06-12, 10:04
beste eke je lijkt wel een klein kind je draaid eromheen met een smoes het te gooien op islamitisch bankieren je kan toch duidelijk lezen dat er een bankrekening moet komen waarop het geld automatisch word gestoord en een bankrekening voor vijwillige gifts,of zit jij bij het bankwezen en heb je alvast besloten geen bankrekeningen te openen voor het de mijne genoemde plan/project en loop je de mijne vragen te omzeilen tot het godsdiensten er bij te halen,denk aan het gebod dat gij zult niet bedriegen als je dat wenst en of als je dat wilt ?( de genoemde bank rekeningen moetend in het beheer zijnd van de onze sa majestie koning mohamed de 6e zijne konings huize zijnd en de rest van het plan is ter zijne onze koningklijke hoogheid sam majestie ter beschikking, ik persoonlijk heb alleen het plan/project bedacht/berekend en voor de rest is het de onze sa majestie koning mohamed de 6e zijne hand die er over beslist en de beslissingen daar van ben ik trouw of het nou mag bestaan en of niet. of loop je zonder redenen te bidden tot god en akteer je god de enige eeuwige te eerbiddigen?ik persoonlijk ben christen van aard en geloof met hart en ziel in god de enige eeuwige en in het bestaans leven des gezonde zinnen des levens daar van...!!!!:alien::alien::alien::alien::vierkant:

Dus je laat het geld regelrecht naar de bank van de koning overmaken. Net zoals je het plan aan hem afgeeft en je je verder niet wilt bemoeien met de uitvoering ervan. Is dit goed begrepen door mij, Laloon ?

Blijft deze vraag nog over : Hoe krijg je een miljoen geemigreerde Marokkanen ( niet alleen de eerste generatie, maar ook de generaties erna, die niet in Marokko geboren zijn )zo ver dat ze gedurende 20 jaar 15 euro per maand overmaken aan de koning ?
Dit is de financieele basis van je plan en dit moet dus zo vast staan als een rots in de branding.:)

laloon
23-06-12, 10:12
Dus je laat het geld regelrecht naar de bank van de koning overmaken. Net zoals je het plan aan hem af geeft en je je verder niet wilt bemoeien met de uitvoering ervan. Is dit goed begrepen door mij ?

beste eke juist ja nu kunnen we praten ,anders krijgen mensen valsche vermoedens en word ik te zwaar belast,ook het feit dat mensen jaloers kunnen worden op het plan en mij van alles en nog wat gaan beschuldigen
,het beste is dat de onze sa majestie koning mohamed de 6e voor dit plan alleen een nieuwe minister van de zijne hand benoemt voor dit plan alleen ter uitvoering van dit plan en tot het uitwerken van dit plan met bijvoorbeeld aan de genoemde minister een salaris geven van de inkomsten van dit plan een salaris van 1000 (duizend euro per maand) maximum gezond en genoeg voor een levens staandaard naar de marokkaanse levens standaard.:lole::vierkant:

Eke
23-06-12, 15:11
beste eke juist ja nu kunnen we praten ,anders krijgen mensen valsche vermoedens en word ik te zwaar belast,ook het feit dat mensen jaloers kunnen worden op het plan en mij van alles en nog wat gaan beschuldigen
,het beste is dat de onze sa majestie koning mohamed de 6e voor dit plan alleen een nieuwe minister van de zijne hand benoemt voor dit plan alleen ter uitvoering van dit plan en tot het uitwerken van dit plan met bijvoorbeeld aan de genoemde minister een salaris geven van de inkomsten van dit plan een salaris van 1000 (duizend euro per maand) maximum gezond en genoeg voor een levens staandaard naar de marokkaanse levens standaard.:lole::vierkant:

Dus dit is jouw plan voor de financien. Overlaten aan een minister. Hebben die niet allemaal hetzelfde salaris ?





.Ik ben benieuwd naar jouw antwoord op de overgebleven vraag (uit de mail van van 11:04 uur)

Heb je daar al over nagedacht ?

laloon
23-06-12, 16:02
Dus dit is jouw plan voor de financien. Overlaten aan een minister. Hebben die niet allemaal hetzelfde salaris ?





.Ik ben benieuwd naar jouw antwoord op de overgebleven vraag (uit de mail van van 11:04 uur)

Heb je daar al over nagedacht ?.
ik wil mij er letterlijk logisch niet verder mee bemoeien,maar wens wel te zien dat de mijne plan als het mag bestaan en uitgevoerd word ook daawerkelijk gezond word zonder de ziekelijk sjoemelaars/dieven rechten in het genoemde plan te graaien
:alien:

laloon
24-06-12, 10:01
Dus dit is jouw plan voor de financien. Overlaten aan een minister. Hebben die niet allemaal hetzelfde salaris ?





.Ik ben benieuwd naar jouw antwoord op de overgebleven vraag (uit de mail van van 11:04 uur)

Heb je daar al over nagedacht ?

beste eke ,
ik neem aan dat jij bedoelt hoe ik die ruim 1 miljoen marokkanen zo ver krijg dat ze mee betalen aan het plan/project hihihi..nou ik persoonlijk ben er van overtuigd als de onze sa majestie koning mohamed de 6e en of in ieder geval de zijne overheid het genoemde plan duidelijk voorlegt aan die ruim 1 miljoen marokkanen en aan de zijne marokkaanse naties dat de meerderheid ermee zal instemmen en eraan mee doen mits het plan duidelijk bovengronds word bekkend gemaakt door onze sa majestie koning mohamed de 6e en of in ieder geval door onze marokkaanse koningshuize...
en eke nu een vraag aan jou .. nu jij van het plan afweet zou jij eraan mee doen? je verdient er toch bijvoorbeeld een huis aan terwaarde van 150000 euro( hondervijftigduizend euro) en je betaalt maar zelve in totaal in 20 jaren 3600 euro (zesendertighonderd euro) elke maand 15 euro en het belangrijkste al de ontwikkelingen daar van van het genoemde plan ten goede van onze marokkaanse bestaans rechten daar kan ook de uwe famillie de gunstige resultaten van benutten en zien zoals voedsel in overschot sociale gezonde arbeids plekken (financien) nieuwe eigen huizen een ontwikkeld land etc etc etc..... !!! heb ik hiermee jouw vragen genoeg beantwoord? en denk er over na of je ook mijn vraag zult beantwoorden.?

het antwoord hierop is het ontwikkellen van marokko met minimaal de eerste gezonde levens behoefte,desnoods met de mijne originele 15 europlan,bij te dragen door de ruime 1 miljoen marokkanen die in europa leven ,als nou die 1 miljoen marokkanen elke 15 euro per maand afdragen voor het ontwikkellen van marokko met kassenbouw/akkerbouw/veeteelt/woningbouw etc etc etc.(die 15 euro is dan wel alleen voor marokkanen van 18 jaar en ouder,dit plan gedurende 20 jaren en je hebt een mooi ontwikkeld marokko met veel inkomsten/winsten terug die binnenkomen vanwege de kassenbouw/akkerbouw/veeteelt etc etc etc,(de woningbouw genoemd in dit plan is voor mensen die geen huis hebben en geen huis kunnen betalen dus gratis te krijgen dank zij de genoemde 15 euro plan, is toch gauw 15 euro keer 1 miljoen marokkanen id stoch elke maand 15 miljoen euro ter investeringen in onze eigen vaderland maar dan wel onderleiding van de onze majesteit koning mohamed de 6e,anders word er mee gesjoemeld als je begrijpt wat ik bedoel.
8 miljoen euro voor kassenbouw.
5 miljoen euro voor woningbouw.
1 miljoen euro voor veeteelt.
1 miljoen euro voor akkerbouw.(besproeings installaties/tractors/nieuwe akkers/verbouwen van de akkers...etc etc etc.....de akker bouw is natuurlijk nieuw te creeren er is veel grond in marokko dat ongebruikt word en en met die ongebruikte grond kan er heel veel gedaan worden.(en bestaande boeren en veehouders en akkerbouwhouders helpen met bijvoorbeeld tractors en watersproeis installaties en waterresoirvoirs/sharieghs etc etc etc.. als ze daarom vragen en of als daar behoefte aan is.(dat genereert nieuwe winsten voor het de onze vaderland marokko).
en dat elke maand 20 jaren lang en na successen doorgaan met het plan verder ontwikkeld,met bijvoorbeeld met de winsten woningen bouwen voor de marokkanen die hieraan hebbend meebetaald en die woningen schenken aan de 1 miljoen marokkanen die hier hard hebbend voor gewerkt en eraan mee hebbend mee betaald,het totale plan een soort verplichting voor onze marokkaanse bestaans rechten.(een sociaal ontwikkelingsplan met heel veel arbeids plekken et c etc etc ... in onze eigen vaderland marokko betaald door ons zelve.)














:vierkant:

Firefox
24-06-12, 10:05
beste eke ,
ik neem aan dat jij bedoelt hoe ik die ruim 1 miljoen marokkanen zo ver krijg dat ze mee betalen aan het plan/project hihihi..nou ik persoonlijk ben er van overtuigd als de onze sa majestie koning mohamed de 6e en of in ieder geval de zijne overheid het genoemde plan duidelijk voorlegt aan die ruim 1 miljoen marokkanen en aan de zijne marokkaanse naties dat de meerderheid ermee zal instemmen en eraan mee doen mits het plan duidelijk bovengronds word bekkend gemaakt door onze sa majestie koning mohamed de 6e en of in ieder geval door onze marokkaanse koningshuize...
en eke nu een vraag aan jou .. nu jij van het plan afweet zou jij eraan mee doen? je verdient er toch bijvoorbeeld een huis aan terwaarde van 150000 euro( hondervijftigduizend euro) en je betaalt maar zelve in totaal in 20 jaren 3600 euro (zesendertighonderd euro) elke maand 15 euro en het belangrijkste al de ontwikkelingen daar van van het genoemde plan ten goede van onze marokkaanse bestaans rechten daar kan ook de uwe famillie de gunstige resultaten van benutten en zien zoals voedsel in overschot sociale gezonde arbeids plekken (financien) nieuwe eigen huizen een ontwikkeld land etc etc etc..... !!! heb ik hiermee jouw vragen genoeg beantwoord? en denk er over na of je ook mijn vraag zult beantwoorden.?:vierkant:

Ja, die vraag kon je zien aankomen...

laloon
24-06-12, 10:17
Ja, die vraag kon je zien aankomen...

ja en ik zal die vraag zo goed mogelijk beantwoorden.... en hoop dat zij daar voldoende aan heeft.

beste eke ,
ik neem aan dat jij bedoelt hoe ik die ruim 1 miljoen marokkanen zo ver krijg dat ze mee betalen aan het plan/project hihihi..nou ik persoonlijk ben er van overtuigd als de onze sa majestie koning mohamed de 6e en of in ieder geval de zijne overheid het genoemde plan duidelijk voorlegt aan die ruim 1 miljoen marokkanen en aan de zijne marokkaanse naties dat de meerderheid ermee zal instemmen en eraan mee doen mits het plan duidelijk bovengronds word bekkend gemaakt door onze sa majestie koning mohamed de 6e en of in ieder geval door onze marokkaanse koningshuize...
en eke nu een vraag aan jou .. nu jij van het plan afweet zou jij eraan mee doen? je verdient er toch bijvoorbeeld een huis aan terwaarde van 150000 euro( hondervijftigduizend euro) en je betaalt maar zelve in totaal in 20 jaren 3600 euro (zesendertighonderd euro) elke maand 15 euro en het belangrijkste al de ontwikkelingen daar van van het genoemde plan ten goede van onze marokkaanse bestaans rechten daar kan ook de uwe famillie de gunstige resultaten van benutten en zien zoals voedsel in overschot sociale gezonde arbeids plekken (financien) nieuwe eigen huizen een ontwikkeld land etc etc etc..... !!! heb ik hiermee jouw vragen genoeg beantwoord? en denk er over na of je ook mijn vraag zult beantwoorden.?

het antwoord hierop is het ontwikkellen van marokko met minimaal de eerste gezonde levens behoefte,desnoods met de mijne originele 15 europlan,bij te dragen door de ruime 1 miljoen marokkanen die in europa leven ,als nou die 1 miljoen marokkanen elke 15 euro per maand afdragen voor het ontwikkellen van marokko met kassenbouw/akkerbouw/veeteelt/woningbouw etc etc etc.(die 15 euro is dan wel alleen voor marokkanen van 18 jaar en ouder,dit plan gedurende 20 jaren en je hebt een mooi ontwikkeld marokko met veel inkomsten/winsten terug die binnenkomen vanwege de kassenbouw/akkerbouw/veeteelt etc etc etc,(de woningbouw genoemd in dit plan is voor mensen die geen huis hebben en geen huis kunnen betalen dus gratis te krijgen dank zij de genoemde 15 euro plan, is toch gauw 15 euro keer 1 miljoen marokkanen id stoch elke maand 15 miljoen euro ter investeringen in onze eigen vaderland maar dan wel onderleiding van de onze majesteit koning mohamed de 6e,anders word er mee gesjoemeld als je begrijpt wat ik bedoel.
8 miljoen euro voor kassenbouw.
5 miljoen euro voor woningbouw.
1 miljoen euro voor veeteelt.
1 miljoen euro voor akkerbouw.(besproeings installaties/tractors/nieuwe akkers/verbouwen van de akkers...etc etc etc.....de akker bouw is natuurlijk nieuw te creeren er is veel grond in marokko dat ongebruikt word en en met die ongebruikte grond kan er heel veel gedaan worden.(en bestaande boeren en veehouders en akkerbouwhouders helpen met bijvoorbeeld tractors en watersproeis installaties en waterresoirvoirs/sharieghs etc etc etc.. als ze daarom vragen en of als daar behoefte aan is.(dat genereert nieuwe winsten voor het de onze vaderland marokko).
en dat elke maand 20 jaren lang en na successen doorgaan met het plan verder ontwikkeld,met bijvoorbeeld met de winsten woningen bouwen voor de marokkanen die hieraan hebbend meebetaald en die woningen schenken aan de 1 miljoen marokkanen die hier hard hebbend voor gewerkt en eraan mee hebbend mee betaald,het totale plan een soort verplichting voor onze marokkaanse bestaans rechten.(een sociaal ontwikkelingsplan met heel veel arbeids plekken et c etc etc ... in onze eigen vaderland marokko betaald door ons zelve.)

Eke
25-06-12, 17:14
-binnenkort komt er een reaktie-

Eke
26-06-12, 10:20
ja en ik zal die vraag zo goed mogelijk beantwoorden.... en hoop dat zij daar voldoende aan heeft.

1)ik neem aan dat jij bedoelt hoe ik die ruim 1 miljoen marokkanen zo ver krijg dat ze mee betalen aan het plan/project hihihi..nou ik persoonlijk ben er van overtuigd als de onze sa majestie koning mohamed de 6e en of in ieder geval de zijne overheid het genoemde plan duidelijk voorlegt aan die ruim 1 miljoen marokkanen en aan de zijne marokkaanse naties dat de meerderheid ermee zal instemmen en eraan mee doen mits het plan duidelijk bovengronds word bekkend gemaakt door onze sa majestie koning mohamed de 6e en of in ieder geval door onze marokkaanse koningshuize...


2)en eke nu een vraag aan jou .. nu jij van het plan afweet zou jij eraan mee doen? je verdient er toch bijvoorbeeld een huis aan terwaarde van 150000 euro( hondervijftigduizend euro) en je betaalt maar zelve in totaal in 20 jaren 3600 euro (zesendertighonderd euro) elke maand 15 euro en het belangrijkste al de ontwikkelingen daar van van het genoemde plan ten goede van onze marokkaanse bestaans rechten daar kan ook de uwe famillie de gunstige resultaten van benutten en zien zoals voedsel in overschot sociale gezonde arbeids plekken (financien) nieuwe eigen huizen een ontwikkeld land etc etc etc..... !!!

Het is voor mij moeilijk om in te schatten of de bedragen die jij noemt voor je ontwikkelingsplannen daadwerkelijk zoveel miljoen kosten als je voorstelt --vaak is het zo hier in Nederland dat kosten naderhand veel hoger zijn dan vooraf uit de losse pols ingeschatte kosten--en het is voor mij ook moeilijk om over het succes van die plannen te oordelen als ik er verder niets van afweet.

reaktie op punt 1) op grond waarvan ben jij overtuigd ?

reaktie op punt 2)

"je verdient er toch bijvoorbeeld een huis aan terwaarde van 150000 euro( hondervijftigduizend euro) en je betaalt maar zelve in totaal in 20 jaren 3600 euro (zesendertighonderd euro) elke maand 15 euro"

Betaal elke maand 15 euro gedurende 20 jaar en U krijgt een huis terug ter waarde van 150.000 euro.

Als je het op deze manier brengt, Laloon, klinkt het als kansspel.

Gokken is verboden voor een moslim en christenen worden ook ontmoedigd hieraan mee te doen. Ook andersdenkenden zullen zich realiseren dat het geen HELDERE uitgewerkte plannen zijn.

Wat bedoel ik met helder : concrete plannen met concrete kostenplaatjes. En je moet een expert zijn om zoiets uit te werken.

Verder vraag ik me serieus af hoe je mensen met Marokkaanse roots in hun stamboom (dus geen eerste generatie)
'warm' maakt. Je had het ergens over 'ontwikkelingsbelasting' in dit topic.
De mensen betalen toch al ontwikkelingsbelasting in hun geboorteland ?

Dus ik nodig je uit om verder te denken over deze punten :)

laloon
26-06-12, 13:49
Het is voor mij moeilijk om in te schatten of de bedragen die jij noemt voor je ontwikkelingsplannen daadwerkelijk zoveel miljoen kosten als je voorstelt --vaak is het zo hier in Nederland dat kosten naderhand veel hoger zijn dan vooraf uit de losse pols ingeschatte kosten--en het is voor mij ook moeilijk om over het succes van die plannen te oordelen als ik er verder niets van afweet.

reaktie op punt 1) op grond waarvan ben jij overtuigd ?

reaktie op punt 2)

"je verdient er toch bijvoorbeeld een huis aan terwaarde van 150000 euro( hondervijftigduizend euro) en je betaalt maar zelve in totaal in 20 jaren 3600 euro (zesendertighonderd euro) elke maand 15 euro"

Betaal elke maand 15 euro gedurende 20 jaar en U krijgt een huis terug ter waarde van 150.000 euro.

Als je het op deze manier brengt, Laloon, klinkt het als kansspel.

Gokken is verboden voor een moslim en christenen worden ook ontmoedigd hieraan mee te doen. Ook andersdenkenden zullen zich realiseren dat het geen HELDERE uitgewerkte plannen zijn.

Wat bedoel ik met helder : concrete plannen met concrete kostenplaatjes. En je moet een expert zijn om zoiets uit te werken.

Verder vraag ik me serieus af hoe je mensen met Marokkaanse roots in hun stamboom (dus geen eerste generatie)
'warm' maakt. Je had het ergens over 'ontwikkelingsbelasting' in dit topic.
De mensen betalen toch al ontwikkelingsbelasting in hun geboorteland ?

Dus ik nodig je uit om verder te denken over deze punten :)

1) het is een helder uitgewerkte plan,2) en het is geen kansspel/gokspel,het is een investering in het de onze (marokkanen in marokko jouw familie in marokko)bestaans rechten en die investering resultreert in de eigen huis voor jou als beloning en de andere beloning is een ontwikkeld land,maar het is duidelijk aan jouw antwoorden te zien betaal jij liever belastingen gokken zonder dat je weet wat je daarvoor terug krijgt, en huur jij een huis,( Huur waar over meer dan 15 euro per maand belasting word betaald door jou) zonder vastigheid en koop je een huis voor 150.000 euro of meer welke je verrot afbetaalt ten tijde je levensjaren en de meeste gevallen meer dan 20 jaren met woeker rente/hypotheek rente welke ver boven de (3600 euro)(zesendertighonderd euro zijnd).

als je verdere antwoorden wilt/wenst ,dan kan je die zoeken en vinden in het de eerste te begrijpene van het genoemde plan,en wil je echte concrete plannen en de concrete kosten plaatjes dan moet je zijn bij de uitvoerders van dit plan ,zoals ik je al duidelijk heb gemaakt dat de uitvoerders van dit plan 1 minister van marokkaanse afkomst moet zijnd benoemd door de sa majestie koning mohamed de 6e ,als zijne koninglijke hoogheid sa majestie koning mohamed de 6e dit plan wenst
zo als ie genoemd en zoals duidelijk is te lezen.
1) De kosten plaatjes waar jij in gelooft mogend niet hoger zijnd dan dat je duidelijk kunt lezen die 15 euro plan project genoemde kosten van bijvoorbeeld 1 giga kassenbouw van 8 miljoen euro mag nooit en ten nimmer over treden worden en zo ook de rest van het genoemde in het de genoemde plan,arbeiders salaris in marokko kosten per persoon gemiddeld 600/700 (zes honder /maximaal zevenhonderd euro per maand en ja die arbeiders die worden gecreerd voor het bijvoorbeeld opbouwen van de kassenbouw/woningen/nieuwe te creeren akkers/nieuwe te creeren kassenbouwplaatsen en ja die techniek van kassenbouw moeten we kopen en dat moet al binnen het de genoemde 15 euro plan/project zoals is genoemd,of denk je dat ik tovenaars welke een andere niet bestaande kostenplaatjes toveren wegens te smachten naar rijkdommen en op te lichten en te stelen van het plan wens binnen te laten in het genoemde plan)

ps: ik moet je eerlijk vertellen dat ik persoonlijk dit plan heb uitgewerkt in het jaar 1992 de maand februarie daar van en het geheim heb gehouden wegens het feit dat er andere personen over willen en wensen te regeren dan de door ik verkozene daar over de onze eigen marokkaanse koningshuize van de onze sa majestie koning mohamed emir de 6e.

veel succes er mee.
, veel succes er mee.

super ick
26-06-12, 15:21
nou ik dacht aan kassenbouw voor bijvoorbeeld de groenten/fruit/bloemen etc etc etc waaraan vraag naar is en waar er behoefte aan is in marokko en in de wereld. het gebied is logisch te verkiezen door onze marokkaanse overheid waar het mogelijk is en dat kan door heel marokko. en met 8 miljoen euro kan je in marokko een giga kassenbouw neerzetten/opbouwen.de weersomstandigheden zijnd verschillend in marokko dus op elke plaats de juiste groente/fruit/bloemen etc etc etc kweken die om verschillende weersomstandigheden vragen.en jouw plan van zonne ennergie dat is een goed plan daar heb ik geen verstand van:hihi: en hoe ik aan mijn plan ben gekomen die heb ik berekend in het jaar 1992,maar heb het pas in het jaar 2011 in februarie bekkend gemaakt en nu bij deze nog een keer,maar ook je moet wel logisch meedenken met ik als je wilt aanschuiven bij mij /het de mijne plan creert blijvende gezonde resultaten en gezonde blijvende arbeids plekken waar er aan in marokko behoefte aan is heel belangrijk,daar voor willen mensen naar europa komen om te werken,en als dat nu in onze eigen vaderland marokko word gecreerd dan zullen velen daar ook wensen te blijven werken en wonen en leven dan is immers alles waar aan behoefte is in eigen vaderland:blij:.en het mooie mijne plan is dat wij de marokkanen het zelve investeren/betalen met een klein beetje (15 euro) samen keer ruim 1 miljoen is toch veel met een gezonde resultaats bestaan.en zo als bijvoorbeeld van de winsten van het plan huizen laten bouwen voor die 1 miljoen marokkanen die aan het plan mee betalen en die huizen als dank schenken aan hun, daar voor zullend mensen voor gaan werken om die 15 euro te kunnen investeren/betalen die mensen krijgen er gezonde reslutaats bestaan voor terug,zo heb ik dus zitten denken aan mijn plan,en het is de mijne originele bedoeling het de genoemde mijne plan te schenken aan de onze majesteit koning mohamed de 6e en of in ieder geval aan zijne kabinnet,en ik wens alleen te kijken of de mijne plan berekeningen bestaans resultaten zullend bestaan.( en logisch voor het mogen bouwen van kassenbouw in marokko moeten we ook eerst de kassenbouw uitvinder betalen voor toestemming zijne kassenbouw technieken bestaan te mogen bouwen in de onze eigen vaderland marokko.)(en ja de zonne ennergie plannen zijnd al lang gestart in marokko sommigen draaien al,hopenlijk gaat dat geld naar marokko het is immers toch marokkaanse grondgebied)

maar dank u wel voor het goed keuren van mijn plan nu nog logisch keuring van de onze majesteit koning mohamed de 6e en of van zijne kabinnet, welke logisch 1 bank rekening openen voor het plan voor het storten van die 15 euro per automatische incasso en 1 bank rekening voor vrijwiilige gifts voor marokkanen die iets meer kunnen missen dan die 15 euro per maand.:alien::alien::alien:

Je hebt er heel goed over nagedacht. Bij sommige plannen heb ik wel wat bedenkingen maar je moet ergens beginnen. Met vallen en weer opstaan bereik je uiteindelijk meer dan met niets doen. Wat overigens niet bedoelt is als verwijt.

Volgens mij is er veel meer geld voor nodig. Het bedrag dat jij noemt is relatief klein. Dat is ook voor Marokko op te brengen. Zeker als er direct inkomsten uit voortvloeien.
De grootste problemen lijken mij:
De knowhow.
De absolute wil, er zullen niet direct bergen geld verdient gaan worden. De kosten gaan voor de baten uit.
De corruptie
De handelsbarrieres

Het doet mij een beetje denken aan het verhaal over de boeren die naar Afrika geëmigreerd waren om daar op grote schaal landbouw te bedrijven. Binnen een paar jaar exporteerde Zimbabwe graan. Dat was nooit voorgekomen. Door een intern conflict waar die immigrantenboeren part nog deel aan hadden werden ze onteigend en weggejaagd. Twee jaar verder was Zimbabwe afhankelijk van voedselhulp.

Ik bedoel er niet mee dat hetzelfde in Marokko zou gebeuren. Ik bedoel te zeggen dat die bedrijven, kant en klaar overgenomen en voortgezet konden worden maar dat dat niet gebeurt is. Ontbrak de absolute wil? Was het corruptie? De knowhow how?
Wie gaat die elementen borgen? Dat lijkt mij het belangrijkst. Niet eens zozeer het geld.

laloon
26-06-12, 16:54
Je hebt er heel goed over nagedacht. Bij sommige plannen heb ik wel wat bedenkingen maar je moet ergens beginnen. Met vallen en weer opstaan bereik je uiteindelijk meer dan met niets doen. Wat overigens niet bedoelt is als verwijt.

Volgens mij is er veel meer geld voor nodig. Het bedrag dat jij noemt is relatief klein. Dat is ook voor Marokko op te brengen. Zeker als er direct inkomsten uit voortvloeien.
De grootste problemen lijken mij:
De knowhow.
De absolute wil, er zullen niet direct bergen geld verdient gaan worden. De kosten gaan voor de baten uit.
De corruptie
De handelsbarrieres

Het doet mij een beetje denken aan het verhaal over de boeren die naar Afrika geëmigreerd waren om daar op grote schaal landbouw te bedrijven. Binnen een paar jaar exporteerde Zimbabwe graan. Dat was nooit voorgekomen. Door een intern conflict waar die immigrantenboeren part nog deel aan hadden werden ze onteigend en weggejaagd. Twee jaar verder was Zimbabwe afhankelijk van voedselhulp.

Ik bedoel er niet mee dat hetzelfde in Marokko zou gebeuren. Ik bedoel te zeggen dat die bedrijven, kant en klaar overgenomen en voortgezet konden worden maar dat dat niet gebeurt is. Ontbrak de absolute wil? Was het corruptie? De knowhow how?
Wie gaat die elementen borgen? Dat lijkt mij het belangrijkst. Niet eens zozeer het geld..

meer geld is er echt niet voor nodig en the know how is op te kopen bij het kadaster inzake de kassenbouw voor elke kassenbouw effe wanellden naar het kadaster om daar de know how op te kopen of gekke europa gaat ons verbieden de know how van de kassenbouw op te kopen zoals is genoemd da handelsbarriers welke worden opgelegd dood jaloers dictators/dieven zoals de europeanen de handels barrieres aan dit plan wensend op te leggen .de corruptie moet tegen geegaan worden door de onze sa majestie koning mohamed de 6e ,en de mijne plan /project moet je niet vergelijken en mag je niet vergelijken zoals je hebt genoemd met de boeren welke naar africa zijnd getrokken voor rijkdommen ,de mijne plane project is alleen voor marokkanen en voor het de onze eigen vaderland marokko en dat daarom het plan en wil er van grote kansen van slagen hebben en de elementen van de mijne plan/project zo als is genoemd zijnd gewaarborgd door de mijne gezonde berekeningen en hoop dat de onze sa majestie koning mohamed de 6e de elementen er van verder zal waarborgen,en naar mijne geweten de enige tirannen/dictators/dieven welke er zullend zijnd ,zijnd degenen welke het genoemde mijne plan/project zullend bestrijden/bekritiseren en of verbieden en of verklaren als zijnd van anderen dan van ik persoonlijk geschonken aan de onze sa majestie koning mohamed de 6e van het de onze koningrijk marokko dit in de handen van god de enige eeuwige,ik ben zelve in het jaar 1993 bedreigd tot het de mijne genoemde plan/project duidelijk te maken en te schenken aan anderen dan aan de onze sa majestie koning mohamed de 6e en zijne kabinet daarom heb ik het de genoemde mijne plan/project geheim gehouden tot februarie 2011 en nu.
en wat jij noemt dat de kant en klare bedrijven welke werden opgebouwd door europeanen konden worden overgenomen en voort gezet dat is niet waar de europese boeren welke moesten vertrekken hebbend geeist dat de hunnen knowhow en de daar mee opgebouwde bedrijven verplicht niet gebruikt mochten worden en verplicht niet mochten overgenomen worden anders kwam er op grote schaal oorlog tussen afrika en nieuw nazie europa.. en naar mijne geweten is marokko een vrijland en mogen we zelve opbouwen wat we willen mist we bijvoorbeeld de knowhow van de kassenbouw opkopen zoals is genoemd... ik persoonlijk heb heel veel nieuwe uitvindingen gedaan maar heb geen ruimte om die met de onze sa majestie koning mohamed de 6e te ontwikkellen in het de onze eigen vaderland koningrijk marokko.

maar dank je wel voor de reactie:bril:

ps: naar mijne geweten zoals ik heb berekend en bedacht met het de genoemde mijne plan die er alleen is bedoeld voor marokkanen en te bedrijven door marokkanen in eigen land zullend er weinig kansen van opstand en of verddrijvingen komen om dat het van het land marokko is onderleiding van het eigenvolk die de genoemde bedrijven zullend leiden onderleiding van de onze sa majestie koning mohamed de 6e,en ook de bevriende staten van marokko kunnen deze plan copieren naar het de hunnen eigen volk in eigen land anders zal het grote kansen hebbend van mislukkingen zo als jij hebt genoemd als de genoemde mijne plan/project word bedreven door boeren uit vreemde landen en niet de boeren zijnd van het land van herkomst in eigen land als je begrijpt wat ik bedoel.

ps: ik heb ook een nakama uitvinding gedaan/berekend/uitgevonden die de verrottende lichaams ouderdoms verschijnsellen voorkomt/tegengaat,want nu zijnd mensen psychotisch en wetend niet wat ze doen bijvoorbeeld ze eten en drinken voedsel producten die verrotten en bederven in aanraking met het de lichaams elementen zoals de warmte van het lichaam en de water en de vetten van het lichaam en de bloed van het lichaam etc etc etc wat met zich de verrottende lichaam souderdoms verschijnsellen als gevolge heeft met de nare dood als gevolge, en de mijne originele uitvindingen/berekeningen des de mijne nakama voedings middellen die verrotten/bederven niet in aanraking met het de genoemde lichaams elementen en dus een hele lange gezonde levenstijdsloop van het de menselijke lichaam zal hebben zonder het de verrottende lichaams ouderdoms verschijnsellen als gevolge en de nare dood als gevolge,en die mijne nakama uitvinding wens ik te schenken aan de mijne eigen originele kinderen waar van er van 1 is overleden ten tijde de abortus op het de genoemde mijne originele overleden dochter louininia in het jaar 1992 in denhaag. en die mijne genoemde nakama uitvinding kan mogelijk de algehele wereld financien winnen wegens het feit dat iedereen voeding koopt en als ik en de mijne originele kinderen de mijen nakama uitvinding zelve mogend laten ontwikkellen onder leiding van de onze sa majestie koning mohamed de 6e van marokko dan zal het koningrijk marokko het rijkste ongelimiteerde koningrijk land zijnd wegens het feit dat de alle nakama voedings middellen aan het koningrijk marokko betaald moetend worden,maar europa probeert daar een stokje voor te steken en de wetgeving te omzeilen door middel een nieuwe wet dat na 70 jaren de patenten rechten mogend worden toegekkend worden aan anderen dan de originele uitvinders.en eisen dus mededings mogelijkheden/rechten maar als het betreft europese uitvindingen dan kennen ze de genoemde mededings patenten rechten alleen (aan de bevrienden van de genoemde mededings patenten rechten van europa) en aan de ondergeschikten aan europa.