PDA

Bekijk Volledige Versie : Al-Qaeda starts Jihad in Palestine



Malcolm.X
22-06-12, 09:05
Two videos from the Palestinian branch of the Al Qaeda, on which the Mujahideen claimed responsibility for recent attacks on the border between "Israel" and Egypt, have been posted on some Islamic forums.
The movement "Majlis al-Shura al-Mujahideen fi Aknaf Beit al-Maqdisi" promised to liberate Palestine and emphasized that its Mujahideen took part in a clash that occurred on the Egyptian-"Israeli" border on Monday.

The Mujahideen assured that they would continue to attack Zionists on the border.


http://kavkazcenter.com/eng/content/2012/06/21/16378.shtml


De video is te bekijken op deze site maar is wel in het Arabisch... Geloof me nou er gaan donkere tijden aankomen voor Israhel zodra Bashar valt barst de strijd los mark my words, Allah (swt) is het onrecht zat aan het worden. De kinderen en vrouwen die nu worden afgeslacht in Syrië dat is echt niet zomaar, alles gebeurd met zijn Wil. Kijk alleen naar Israhel, het is helemaal omsingeld door de Mujahideen. Syrie, Irak, Egypte, Libanon zijn nu begonnen, als Jordanië en Turkije er bijv bij zouden komen, niet dat ik dat zo 123 zie gebeuren maar dan is het over met Israhel. Elke King-Ping die denkt Allah te kunnen uitdagen zal neergehaald worden met Zijn Wil.

leven in schoonheid
22-06-12, 09:14
http://kavkazcenter.com/eng/content/2012/06/21/16378.shtml


De video is te bekijken op deze site maar is wel in het Arabisch... Geloof me nou er gaan donkere tijden aankomen voor Israhel zodra Bashar valt barst de strijd los mark my words, Allah (swt) is het onrecht zat aan het worden. De kinderen en vrouwen die nu worden afgeslacht in Syrië dat is echt niet zomaar, alles gebeurd met zijn Wil. Kijk alleen naar Israhel, het is helemaal omsingeld door de Mujahideen. Syrie, Irak, Egypte, Libanon zijn nu begonnen, als Jordanië en Turkije er bijv bij zouden komen, niet dat ik dat zo 123 zie gebeuren maar dan is het over met Israhel. Elke King-Ping die denkt Allah te kunnen uitdagen zal neergehaald worden met Zijn Wil.

Denk toch maar dat ik Wilders ga stemmen zekere voor het onzekere.

Malcolm.X
22-06-12, 09:19
Denk toch maar dat ik Wilders ga stemmen zekere voor het onzekere.

:haha:

Je leeft toch in Nederland of heet je Bashar of Netanyahu?? Israhell oogst nu wat het al die tijd heeft gezaaid.. Mensen moeten daar niet raar van opkijken.

En btw Wilders zal je ook niet redden alleen Islam.. Alles is voorspeld maar mensen zijn arrogant en hoogmoedig en denken het beter te weten.

'Abdullah bin Hawalah narrated that the Messenger of Allah (pbuh) said: "You will prepare some armies: an army for Sham, an army for Iraq, and an army for Yemen." So, 'Abdullah said: "Choose one for me, O Messenger of Allah!" So, he said: "Go to Sham. Whomever is unable to do so should go to Yemen, as Allah -- Mighty and Majestic -- has sufficed for me Sham and its people." | Fada'il ash-Sham wa Dimashq with the checking of Sheikh Muhammad Nasir ad-Din al-Albani |

Die zijn er...

"Out of Âden-Abyan will come 12,000, giving victory to the (religion of) Allah and His Messenger. They are the best between me and them." | Source: Musnad Imam Ahmad 2918, 2079 || Hadieth is also in at-Tabarani |

Die zijn er ook....

The hadîth is related on the authority of Thawbân that the Prophet (pbph) said: “If you see the black banners coming from the direction of Khurasân (Afghanistan), then go to them, even if you have to crawl over ice, because among them will be Allah’s Caliph the Mahdî.” | Related by al-Hâkim (8572) and Ahmad (22387 |

In een andere Hadith geeft hij zelfs aan dat ze niet van de Arabieren zullen zijn, misschien de Taliban??

leven in schoonheid
22-06-12, 09:29
De video is te bekijken op deze site maar is wel in het Arabisch... Geloof me nou er gaan donkere tijden aankomen voor Israhel zodra Bashar valt barst de strijd los mark my words, Allah (swt) is het onrecht zat aan het worden. De kinderen en vrouwen die nu worden afgeslacht in Syrië dat is echt niet zomaar, alles gebeurd met zijn Wil. Kijk alleen naar Israhel, het is helemaal omsingeld door de Mujahideen. Syrie, Irak, Egypte, Libanon zijn nu begonnen, als Jordanië en Turkije er bijv bij zouden komen, niet dat ik dat zo 123 zie gebeuren maar dan is het over met Israhel. Elke King-Ping die denkt Allah te kunnen uitdagen zal neergehaald worden met Zijn Wil.


:haha:

Je leeft toch in Nederland of heet je Bashar of Netanyahu?? Israhell oogst nu wat het al die tijd heeft gezaaid.. Mensen moeten daar niet raar van opkijken.
Ja ik woon in Nederland klopt, maar in Israel liggen wel onze heilige plaatsen en gezien de dreigende taal die jij uitslaat in de naam van Allah, lijkt het mij raadzaam om Allah te verwijderen uit Nederland om zeker te zijn dat mijn kinderen in vrede kunnen leven.

Firefox
22-06-12, 09:31
http://kavkazcenter.com/eng/content/2012/06/21/16378.shtml


De video is te bekijken op deze site maar is wel in het Arabisch... Geloof me nou er gaan donkere tijden aankomen voor Israhel zodra Bashar valt barst de strijd los mark my words, Allah (swt) is het onrecht zat aan het worden. De kinderen en vrouwen die nu worden afgeslacht in Syrië dat is echt niet zomaar, alles gebeurd met zijn Wil. Kijk alleen naar Israhel, het is helemaal omsingeld door de Mujahideen. Syrie, Irak, Egypte, Libanon zijn nu begonnen, als Jordanië en Turkije er bijv bij zouden komen, niet dat ik dat zo 123 zie gebeuren maar dan is het over met Israhel. Elke King-Ping die denkt Allah te kunnen uitdagen zal neergehaald worden met Zijn Wil.

Bloeddorstige mentaliteit

Malcolm.X
22-06-12, 09:34
Ja ik woon in Nederland klopt, maar in Israel liggen wel onze heilige plaatsen en gezien de dreigende taal die jij uitslaat in de naam van Allah, lijkt het mij raadzaam om Allah te verwijderen uit Nederland om zeker te zijn dat mijn kinderen in vrede kunnen leven.

Ben je Joods?? Zo niet welke Heilige Plaatsen. Israel moet van de kaart.. Wat hebben de Palestijnen hen aangedaan. Had ze zuid-Duitsland of Belgie gegeven, wij hoeven dat zionistische gezwel niet in ons midden. Normale joden die willen leven onder de autoriteit van de Moslims zijn van harte welkom, zo niet oprotten. Bezetters zullen verdreven worden. Israhell's en de US hun kaarten zijn op. Het is tijd voor een nieuw tijdperk en degene die de aarde naar verdoemenis hebben geholpen zullen ter verantwoording worden geroepen..

Malcolm.X
22-06-12, 09:36
Bloeddorstige mentaliteit

Dat zijn de westerse baasjes die kinderen beschieten met witte fosfor en chemische wapens, voor een paar olievelden.

Soldim
22-06-12, 09:42
Allah (swt) is het onrecht zat aan het worden. De kinderen en vrouwen die nu worden afgeslacht in Syrië dat is echt niet zomaar, alles gebeurd met zijn Wil.

Lekkere God heb jij dan, die er schijnbaar geen probleem me heeft zijn wil (sorry, zijn Wil) in te zetten om kinderen en vrouwen (alsmede mannen, maar dat is retorisch dan weer minder sterk, denk ik) af te slachten.

Als mensen dan zo nodig voor een god willen gaan, waarom dan geen vredelievende?

Firefox
22-06-12, 09:43
Normale joden die willen leven onder de autoriteit van de Moslims zijn van harte welkom.

Gelukkig is het in Israël andersom.

leven in schoonheid
22-06-12, 09:44
Ben je Joods?? Zo niet welke Heilige Plaatsen. Israel moet van de kaart.. Wat hebben de Palestijnen hen aangedaan. Had ze zuid-Duitsland of Belgie gegeven, wij hoeven dat zionistische gezwel niet in ons midden. Normale joden die willen leven onder de autoriteit van de Moslims zijn van harte welkom, zo niet oprotten. Bezetters zullen verdreven worden. Israhell's en de US hun kaarten zijn op. Het is tijd voor een nieuw tijdperk en degene die de aarde naar verdoemenis hebben geholpen zullen ter verantwoording worden geroepen..
Als jij al niet weet welke heilige plaatsen er liggen in Israel vraag ik mij af wat voor een Moslim jij bent want vele heilige plaatsen voor Christenen (o.t) zijn ook heilige plaatsen voor de Islam.

Firefox
22-06-12, 09:44
Dat zijn de westerse baasjes die kinderen beschieten met witte fosfor en chemische wapens, voor een paar olievelden.

Kijk voor de verandering is naar wat er in de Arabische landen gebeurt. Volg je het nieuws uit Syrië?

leven in schoonheid
22-06-12, 09:48
Dat zijn de westerse baasjes die kinderen beschieten met witte fosfor en chemische wapens, voor een paar olievelden.

Waarom houden landen zoals Egypte Jordanie, SA hun grenzen zo angstvallig gesloten voor de mensen in de palestijnse gebieden?

leven in schoonheid
22-06-12, 09:49
Kijk voor de verandering is naar wat er in de Arabische landen gebeurt. Volg je het nieuws uit Syrië?
Zie je verkeerd dit is de schuld van Rusland en China, die hypnotiseren daar mensen die dan de trigger overhalen, het is een komplot vertel ik u, een komplot tegen de Islam.

Malcolm.X
22-06-12, 09:51
Kijk voor de verandering is naar wat er in de Arabische landen gebeurt. Volg je het nieuws uit Syrië?

Bashar is een hond die in het zadel word gehouden door corrupte saudische geleerden die allemaal zijn geplant door westerse Satanisten.

Shaikh Faisal refutes the FAKE Saudi Salafis/Madkhali's. They say to Obey Bashar of Syrië

http://www.youtube.com/watch?v=hfQkQdiQVAY

We worden door zgn onze eigen leiders voor de domme gehouden en uitgeleverd aan de Amerikanen, als het aan de Islamitische bevolking las was Israhel allang van de kaart.

Mensen moeten wat minder Televisie kijken en wat meer geschiedenis en wereldpolitiek bestuderen. Heeft iemand ooit van het Sykes-Picot verdrag gehoord | http://en.wikipedia.org/wiki/Sykes–Picot_Agreement | ??

Dat is hoe de Britten onze landen hebben verdeeld en haat dood en verderf hebben gezaaid en onze landen hebben geplunderd. De rollen worden gewoon zoals we aan het zien zijn omgedraaid, alleen gaat het ons niet om plunderen en terroriseren maar om de bezetters en hun schoothondjes uit onze landen te verdrijven..

The Black Flags from Khorasan

http://www.youtube.com/watch?v=S7uSqWi_7o8

Firefox
22-06-12, 09:55
Bashar is een hond die in het zadel word gehouden door corrupte saudische geleerden die allemaal zijn geplant door westerse Satanisten.

Shaikh Faisal refutes the FAKE Saudi Salafis/Madkhali's. They say to Obey Bashar of Syrië

http://www.youtube.com/watch?v=hfQkQdiQVAY

We worden door zgn onze eigen leiders voor de domme gehouden en uitgeleverd aan de Amerikanen, als het aan de Islamitische bevolking las was Israhel allang van de kaart.

Mensen moeten wat minder Televisie kijken en wat meer geschiedenis en wereldpolitiek bestuderen. Heeft iemand ooit van het Skypes-Picot verdrag gehoord | Sykes (http://en.wikipedia.org/wiki/Sykes–Picot_Agreement) | ??

Dat is hoe de Britten onze landen hebben verdeeld en haat dood en verderf hebben gezaaid en onze landen hebben geplunderd. De rollen worden gewoon zoals we aan het zien zijn omgedraaid, alleen gaat het ons niet om plunderen en terroriseren maar om de bezetters en hun schoothondjes uit onze landen te verdrijven..

The Black Flags from Khorasan

http://www.youtube.com/watch?v=S7uSqWi_7o8

Arabische landen die overgelaten worden aan leiders uit de eigen gelederen komen altijd in de problemen terecht. Het best zijn de Arabieren in Israël nog af.

Malcolm.X
22-06-12, 10:09
Arabische landen die overgelaten worden aan leiders uit de eigen gelederen komen altijd in de problemen terecht. Het best zijn de Arabieren in Israël nog af.

De joden die willen leven onder het Gezag van de Moslims heb ik geen problemen en die mogen van mij blijven, zionisten die helemaal niks met Jodendom te maken hebben en die de wereld naar de verdoemenis helpen mogen van mij afgeslacht worden, zoals ze dagelijks bij mijn broeders en zusters doen in Palestina. Israhell is een schurkenstaat, niet alleen in het geweld en genocide jegens de Palestijnse bevolking, maar de laatste jaren ook tegen vreedzame buitenlandse demonstranten die staan voor mensenrechten.

Talk to Al Jazeera : Rabbi Dovid Weiss: Zionism has created 'rivers of blood'

http://www.youtube.com/watch?v=oUppu2OHVTY

Met deze Joden heb ik geen probleem, en deze mensen zijn de goedheid van Islam niet vergeten. En veel mensen zeggen dat Israhell het enigste land in het Midden-Oosten is met vrijheid van Meningsuiting, hoe kan dan een jongen van Joodse afkomst gearresteerd worden, mishandeld en zijn paspoort afgenomen worden voor het geven van zijn mening.. Zionisten zijn losgeslagen en zullen binnen kort een lesje krijgen..


http://www.youtube.com/watch?v=8O3FinFIyiI

leven in schoonheid
22-06-12, 10:24
De joden die willen leven onder het Gezag van de Moslims heb ik geen problemen en die mogen van mij blijven, zionisten die helemaal niks met Jodendom te maken hebben en die de wereld naar de verdoemenis helpen mogen van mij afgeslacht worden, zoals ze dagelijks bij mijn broeders en zusters doen in Palestina. Israhell is een schurkenstaat, niet alleen in het geweld en genocide jegens de Palestijnse bevolking, maar de laatste jaren ook tegen vreedzame buitenlandse demonstranten die staan voor mensenrechten.

Talk to Al Jazeera : Rabbi Dovid Weiss: Zionism has created 'rivers of blood'
Met deze Joden heb ik geen probleem, en deze mensen zijn de goedheid van Islam niet vergeten. En veel mensen zeggen dat Israhell het enigste land in het Midden-Oosten is met vrijheid van Meningsuiting, hoe kan dan een jongen van Joodse afkomst gearresteerd worden, mishandeld en zijn paspoort afgenomen worden voor het geven van zijn mening.. Zionisten zijn losgeslagen en zullen binnen kort een lesje krijgen..

Hoe het gaat met Joden en Christenen onder gezag van de Islam zien we dagelijks in het nieuws, nee dank u never en nooit, ik leef liever in vrijheid dan onder een dictatuur.

Malcolm.X
22-06-12, 10:31
Hoe het gaat met Joden en Christenen onder gezag van de Islam zien we dagelijks in het nieuws, nee dank u never en nooit, ik leef liever in vrijheid dan onder een dictatuur.

Nee, dat hebben we gezien in Andalous, toen de Kruisvaarders binnen kwamen hebben ze hele land naar de verdoemenis waarop de Joden naar de Ottomaanse Sultan zijn gevlucht en daar onderdak hebben gekregen.

Had ze Zuid-Holland gegeven als je zoveel van ze houdt. Of Belgie is toch een klein rotlandje.. Mensen die de kennis van Islam hebben en weten hoe belangrijk die plek is, die weten dat die kwestie nooit zal worden opgegeven en er ook nooit vrede zal komen totdat het gezag weer terug is bij de Moslims. Al zouden de Palestijnen het opgeven, dan zijn er nog altijd andere kleinkinderen van de profeet en zijn metgezellen die niet zullen rusten... Dat is gewoon gestolen grond wat terug moet naar de rechtmatige eigenaar. Wil je als gast leven, ben je welkom, zo niet lekker wegblijven.

Samir75017
22-06-12, 10:44
Ben je Joods?? Zo niet welke Heilige Plaatsen. Israel moet van de kaart.. Wat hebben de Palestijnen hen aangedaan. Had ze zuid-Duitsland of Belgie gegeven, wij hoeven dat zionistische gezwel niet in ons midden. Normale joden die willen leven onder de autoriteit van de Moslims zijn van harte welkom, zo niet oprotten. Bezetters zullen verdreven worden. Israhell's en de US hun kaarten zijn op. Het is tijd voor een nieuw tijdperk en degene die de aarde naar verdoemenis hebben geholpen zullen ter verantwoording worden geroepen..

Well said ! :duim:

Malcolm.X
22-06-12, 11:18
Well said ! :duim:
Thanx. :D

leven in schoonheid
22-06-12, 11:50
Nee, dat hebben we gezien in Andalous, toen de Kruisvaarders binnen kwamen hebben ze hele land naar de verdoemenis waarop de Joden naar de Ottomaanse Sultan zijn gevlucht en daar onderdak hebben gekregen.
Inderdaad en dan kun je zien hoe dom en achtelijk jullie zijn omdat je er niets van hebt geleerd uit de geschiedenis en personen als jij er domweg mee door wenst te gaan door dood en verderf te zaaien en als je de geschiedenis maar een beetje kende had je geweten dat de kruisvaarders destijds naar Jerusalem gingen om de belangrijke handels route veilig te stellen.
Ook toen ging het al om geld en niet om geloof.



Had ze Zuid-Holland gegeven als je zoveel van ze houdt. Of Belgie is toch een klein rotlandje.. Mensen die de kennis van Islam hebben en weten hoe belangrijk die plek is, die weten dat die kwestie nooit zal worden opgegeven en er ook nooit vrede zal komen totdat het gezag weer terug is bij de Moslims.
Ik denk dat wij niets te beslissen hebben inzake deze, maar zoek eens uit wat het woord Palestijn betekend.



Al zouden de Palestijnen het opgeven, dan zijn er nog altijd andere kleinkinderen van de profeet en zijn metgezellen die niet zullen rusten... Dat is gewoon gestolen grond wat terug moet naar de rechtmatige eigenaar. Wil je als gast leven, ben je welkom, zo niet lekker wegblijven.
Hier overtuig jij mij dat de Islam ver van een vredig geloof is en juist tot geweld aanzet.
Of jij geeft hier ons een verkeerd inzicht in de Islam of de Moslims in het algemeen liegen en willen ons doen geloven dat de islam vredig is.
Aan jou de keus.

J.Emhá
22-06-12, 11:54
http://kavkazcenter.com/eng/content/2012/06/21/16378.shtml


De video is te bekijken op deze site maar is wel in het Arabisch... Geloof me nou er gaan donkere tijden aankomen voor Israhel zodra Bashar valt barst de strijd los mark my words, Allah (swt) is het onrecht zat aan het worden. De kinderen en vrouwen die nu worden afgeslacht in Syrië dat is echt niet zomaar, alles gebeurd met zijn Wil. Kijk alleen naar Israhel, het is helemaal omsingeld door de Mujahideen. Syrie, Irak, Egypte, Libanon zijn nu begonnen, als Jordanië en Turkije er bijv bij zouden komen, niet dat ik dat zo 123 zie gebeuren maar dan is het over met Israhel. Elke King-Ping die denkt Allah te kunnen uitdagen zal neergehaald worden met Zijn Wil.

Ik denk niet dat zo een uitspraak tot de juiste aqeeda behoort. Is ''het zat worden'', een eigenschap van Allaah?

Malcolm.X
22-06-12, 12:50
Inderdaad en dan kun je zien hoe dom en achtelijk jullie zijn omdat je er niets van hebt geleerd uit de geschiedenis en personen als jij er domweg mee door wenst te gaan door dood en verderf te zaaien en als je de geschiedenis maar een beetje kende had je geweten dat de kruisvaarders destijds naar Jerusalem gingen om de belangrijke handels route veilig te stellen.
Ook toen ging het al om geld en niet om geloof.

De kruisvaarders in Palestina van de Romeinen hebben hun lesje geleerd en gingen er als een hazen vandoor toen Salahu Deen al-Ayoubi op ze aan kwam stormen, een soort Osama bin Laden van deze tijd. De paleisgeleerden van die tijd zeiden ook: "De Romeinen zijn een zee waar geen einde aan komt." Maar Salahu Deen al-Ayoubi (ra) heeft gedaan wat zijn Heer hem heeft opgedragen, het verdrijven van elke tiran die met kwade bedoelingen moslim land bezet. Overal waar de blanke kruisvaarders komen zaaien ze dood en verderf, ik denk dat je wat boeken moet gaan lezen in plaats van gecorrumpeerde geschiedenisfeitjes van R. Naftaniel en z'n Cidi zooitje.

Zo als het toen is gegaan zo zal het ook nu weer geschieden. De laatste oorlog zal ook tegen de Joden zijn, de dag dat Jezus (vzmh) zal neerdalen om als een normaal mens te sterven. Ik heb de Hadith niet bij de hand. Wij hebben nooit als je de geschiedenis van de Islam terugkijkt landen binnengevallen met bruut geweld zoals de kruisvaarders van toen en nu doen. Afrika, naar de verdoemenis, Andalusie naar de verdoemenis, Midden Oosten naar de verdoemenis Azien naar de verdoemenis. Noem eens een Massamoord van een Moslimleider Van het Ottomaanse Of Banu 'Abbas Khalifaten. Die zijn er gewoon niet. Zoals ik al zei, jullie zijn de agressor en de moslim komt op voor zijn recht, en is standvastig tot Allah hem de overwinning zal schenken, en zoals jullie allemaal kunnen zien is die nabij..




Ik denk dat wij niets te beslissen hebben inzake deze, maar zoek eens uit wat het woord Palestijn betekend.

Palestina betekent Moskee al-Aqsa, daar waar de profeet (saws) in een nacht Hijra naar toe heeft gemaakt. Voordat de Ka'aba in Mekka (Zwarte Steen) was gebouwd was dat de Qibla (de gebedsrichting) van Alle moslims. We hebben al die tijd gewoon in rust en vrede samen geleeft met Joden en Christenen totdat de kruisvaarders (daar heb je ze weer) het land binnen vielen en verderf begonnen te zaaien, toen Kwam dus Salahu Deen (ra)


Hier overtuig jij mij dat de Islam ver van een vredig geloof is en juist tot geweld aanzet.
Of jij geeft hier ons een verkeerd inzicht in de Islam of de Moslims in het algemeen liegen en willen ons doen geloven dat de islam vredig is.Aan jou de keus.


Islam is een heel vreedzame religie en mensen met wie je een pact hebt zoals wij nu hier hebben, jullie hebben mij niet aangevallen en mijn rechten worden beschermd zal ik mij gedragen. Maar zodra mijn rechten worden geschonden dan heb ik het recht om mijn recht mijn recht bij een Moslimleider te halen, waar is die vandaag de dag??.

Democratie heeft een defensie systeem, Moslims hadden dat ook (en toen regeerden ze 2/3 van de wereld) maar toen we afvallige slaven als Leiders kregen hebben jullie vertegenwoordigers mogen shoppen in Arabische/Islamitische landen. Als wij zoals jullie waren en uit emotie en haat handelden was Europa nu een groot oorlogsgebied, wees blij dat er mensen zijn die nadenken net als mij, en die weten dat het vermoorden van een onschuldige ten strengste verboden is in de Islam.

Ik begrijp niet dat als je geen vijand van Islam bent, je geen soldaat bent, dat je bang moet zijn voor Islam. Zo niet heb je niks te vrezen. Zoals ik al eerder zei: Jij mag wel zeggen mijn soldaten in Kunduz, maar ik mag niet zeggen mijn Soldaten in Palestina en Afghanistan. Jongen ik prik dwars door die democratie en vrijheidsbubbel van jullie heen, en je hebt het nog steeds niet door, of je wilt niet toegeven.. Beetje Koppig :hihi:

Malcolm.X
22-06-12, 12:54
Ik denk niet dat zo een uitspraak tot de juiste aqeeda behoort. Is ''het zat worden'', een eigenschap van Allaah?

Klopt je hebt gelijk, Djazak Allah khair/Bedankt voor het verbeteren. Moge Allah mij vergeven. Nee Allah wordt het nooit zat maar ik bedoelde dat hij de Umma klaar aan het maken voor een nieuwe fase dat was iets te snel getypt.

Malcolm.X
22-06-12, 13:07
Inderdaad en dan kun je zien hoe dom en achtelijk jullie zijn omdat je er niets van hebt geleerd uit de geschiedenis en personen als jij er domweg mee door wenst te gaan door dood en verderf te zaaien en als je de geschiedenis maar een beetje kende had je geweten dat de kruisvaarders destijds naar Jerusalem gingen om de belangrijke handels route veilig te stellen.
Ook toen ging het al om geld en niet om geloof.

Oh ja, Dat is altijd al de aard van de Baby-Moordende kruisvaarder geweest, net losgeslagen beesten. Dat hebben we gezien in Irak en Afghanistan. Geen manieren, noch normen noch waarden. Opgevoed met prostitutie drugs en alcohol.

Zoals ik al zei, het is afgelopen met je handelsroutes veilig stellen. Blijf lekker waar jullie zijn en als jullie je gedragen en de juiste prijs betalen mogen jullie er gebruik van maken, zo zal het in de toekomst zijn Insha' Allah.. Tot die tijd hoef je echt niet te rekenen op vrede in het Midden-Oosten, Palestina of waar ook aanwezigheid is van buitenlandse troepen.

leven in schoonheid
22-06-12, 13:14
De kruisvaarders in Palestina van de Romeinen hebben hun lesje geleerd en gingen er als een hazen vandoor toen Salahu Deen al-Ayoubi op ze aan kwam stormen, een soort Osama bin Laden van deze tijd. De paleisgeleerden van die tijd zeiden ook: "De Romeinen zijn een zee waar geen einde aan komt." Maar Salahu Deen al-Ayoubi (ra) heeft gedaan wat zijn Heer hem heeft opgedragen, het verdrijven van elke tiran die met kwade bedoelingen moslim land bezet. Overal waar de blanke kruisvaarders komen zaaien ze dood en verderf, ik denk dat je wat boeken moet gaan lezen in plaats van gecorrumpeerde geschiedenisfeitjes van R. Naftaniel en z'n Cidi zooitje.
Welke van de kruistochten bedoel jij want er waren er nog al wat, maar waarschijnlijk bedoel jij niet de kruistochten, maar het Byzantijnse leger die werd verslagen en verdreven.



Zo als het toen is gegaan zo zal het ook nu weer geschieden. De laatste oorlog zal ook tegen de Joden zijn, de dag dat Jezus (vzmh) zal neerdalen om als een normaal mens te sterven. Ik heb de Hadith niet bij de hand. Wij hebben nooit als je de geschiedenis van de Islam terugkijkt landen binnengevallen met bruut geweld zoals de kruisvaarders van toen en nu doen. Afrika, naar de verdoemenis, Andalusie naar de verdoemenis, Midden Oosten naar de verdoemenis Azien naar de verdoemenis. Noem eens een Massamoord van een Moslimleider Van het Ottomaanse Of Banu 'Abbas Khalifaten. Die zijn er gewoon niet. Zoals ik al zei, jullie zijn de agressor en de moslim komt op voor zijn recht, en is standvastig tot Allah hem de overwinning zal schenken, en zoals jullie allemaal kunnen zien is die nabij..
Kijk alleen eens naar het Ottomaanse rjk en legers die moordend en plunderend rondtrokken kijk eens in de Koran.



Palestina betekent Moskee al-Aqsa, daar waar de profeet (saws) in een nacht Hijra naar toe heeft gemaakt. Voordat de Ka'aba in Mekka (Zwarte Steen) was gebouwd was dat de Qibla (de gebedsrichting) van Alle moslims. We hebben al die tijd gewoon in rust en vrede samen geleeft met Joden en Christenen totdat de kruisvaarders (daar heb je ze weer) het land binnen vielen en verderf begonnen te zaaien, toen Kwam dus Salahu Deen (ra)
Nee Pale stin is grieks en betekend volk van Pala een eiland destijds een klein koningrijk die hoofdzakelijk handel voerden met het gebied dat we nu kennen als Israel en Palestina.



Islam is een heel vreedzame religie en mensen met wie je een pact hebt zoals wij nu hier hebben, jullie hebben mij niet aangevallen en mijn rechten worden beschermd zal ik mij gedragen. Maar zodra mijn rechten worden geschonden dan heb ik het recht om mijn recht mijn recht bij een Moslimleider te halen, waar is die vandaag de dag??.
Wat is een leider iemand die het goede wens voor zijn volk of die zijn volk de dood inzend?



Democratie heeft een defensie systeem, Moslims hadden dat ook (en toen regeerden ze 2/3 van de wereld) maar toen we afvallige slaven als Leiders kregen hebben jullie vertegenwoordigers mogen shoppen in Arabische/Islamitische landen. Als wij zoals jullie waren en uit emotie en haat handelden was Europa nu een groot oorlogsgebied, wees blij dat er mensen denken net als mij zijn, die weten dat het vermoorden van een onschuldige ten strengste verboden is in de Islam.
Denk je dat wat destijds gebeurde in het tijdsbegrip rond 900-1400 NCh nu nog mogelijk is en moet zijn?



Ik begrijp niet dat als je geen vijand van Islam bent, je geen soldaat bent, dat je bang moet zijn voor Islam. Zo niet heb je niks te vrezen. Zoals ik al eerder zei: Jij mag wel zeggen mijn soldaten in Kunduz, maar ik mag niet zeggen mijn Soldaten in Palestina en Afghanistan. Jongen ik prik dwars door die democratie en vrijheidsbubbel van jullie, en je hebt het nog steeds niet door, of je wilt niet toegeven.. Beetje Koppig :hihi:
Het verschil is dat wij geen land weg willen vegen van de kaart of een bevolking totaal willen uitmoorden.:duim:

Malcolm.X
22-06-12, 13:15
@J.Emha

Ik zie net op je profiel dat je geschiedenis leraar bent, klopt dat? Zoja hoe komt het dat we op basis en middelbare scholen in Nederland over alle rijken geschiedenis les krijgen behalve over 1300 jaar Islam. Hebben sommige 1300 jaar lang geslapen of wat?

BoerHarms
22-06-12, 13:30
wees blij dat je in het Westen leef, daar mag je tenminste commentaar op het system hebben,
ik denk als je dat in de zandbak doet dat je heel snel gepakt wordt en zonder vorm van process of uitgewist wordt.
Maar ja, als je geen eigen leven niet meer kan invullen, geen uitzichten meer heb ,dan is er voor jouw de totale onvoorwaardelijke overgave aan je ....... ja vul zelf maar in.
Je wordt een onderdaninge slaaf die alles gaat doen wat het opdraagt. Zelf het doden van andersdenken zal voor jouw absoluut geen probleem gaat worden.

Malcolm.X
22-06-12, 13:32
Welke van de kruistochten bedoel jij want er waren er nog al wat, maar waarschijnlijk bedoel jij niet de kruistochten, maar het Byzantijnse leger die werd verslagen en verdreven.

Ja die bedoel ik, een kruisvaarder is een kruisvaarder. Een Romein (Byzantijn) van toen is hetzelfde als de Byzantijnen die in Irak en Afghanistan vrouwen aan het verkrachten zijn.



Kijk alleen eens naar het Ottomaanse rjk en legers die moordend en plunderend rondtrokken kijk eens in de Koran.

Zelfs in onze oorlogen houden we rekening met baby's, vrouwen, ouderen zelfs met bomen en dieren. Zoals onderstreep je ontdekkingen eens met bewijzen. Zo hebben ze ook de Serven helemaal gek gekregen, een paar nationalistische liederen erbij en we kennen het gevolg 300.000 moorden. Luister naar hoe jullie voorbeelden (Moslims) rechtvaardig waren, zelfs in hun oorlogen.


http://www.youtube.com/watch?v=xIieHcexX5k

Nee Pale stin is grieks en betekend volk van Pala een eiland destijds een klein koningrijk die hoofdzakelijk handel voerden met het gebied dat we nu kennen als Israel en Palestina.

Geloof jij Wikipedia, ik heb je uitgelegd wat dat voor Moslims betekent. Als jij denkt dat een Moslim daarover zal nadenken, dan ben je in de war. Al wonen alle regeringsleiders met alle legers van de wereld daar. Moslims zullen nooit rusten totdat Palestina terug is. Hoe eerder mensen dat inzien hoe eerder we van alle oorlogen af zijn.



Wat is een leider iemand die het goede wens voor zijn volk of die zijn volk de dood inzend?

Een leider is iemand die ziek is wanneer zijn volk ziek is, honger heeft wanneer zijn volk honger heeft, als er oorlog is hij de 1e is die op zijn paard/f16 springt. Die zijn hele leven zal geven voor een Moslimman/vrouw die in de handen van de ongelovige is gevallen. Die de eer van de moslims hoog houd en hen laat delen in de Giften die Alah aan zijn mensen heeft geschonken. Luister naar hoe de profeet (saws) onze grote voorbeeld met zijn volk en metgezellen was.


http://www.youtube.com/watch?v=w52Q-HK2YBU&feature=plcp




Denk je dat wat destijds gebeurde in het tijdsbegrip rond 900-1400 NCh nu nog mogelijk is en moet zijn?

Dat is een kwestie van geloof en doctrine Aqeeda. Allah (swt) en Zijn boodschapper hebben dat beloofd, dan zal het zo geschieden, zoals het met vele andere zaken die zij hebben voorspeld is gegaan.



Het verschil is dat wij geen land weg willen vegen van de kaart of een bevolking totaal willen uitmoorden.:duim:
Jongen jullie zijn de grootste schoot honden die er zijn. Rozenthal de vervloekte zionist moge Allah zijn rug breken, heeft zonder jullie stem tegen de toetreding van Palestina tot Enesco of Unesco (ik weet niet meer hoe dat heet) gestemd. Laatst zijn ze nog bij Baby Moordenaar Netanyahu op bezoek geweest, Amerka hoeft maar met de vingers te knippen en jullie liggen als de reet kevers die jullie zijn aan hun voeten. Nederland support Baby Moordenaars en de Nederlandse regeringsleiders zijn allemaal hypocrieten. Jullie hebben meegedaan aan de executie van 1.000.000 baby's in Irak, jullie hebben meegedaan aan het platbombarderen van Afghanistan door net te doen alsof jullie hulp boden. En jullie doen indirect mee aan de massamoord op Palestijnen... Moge Allah jullie regeringsleiders en hun supporters geven wat ze verdienen.

naam
22-06-12, 14:00
:haha:

Je leeft toch in Nederland of heet je Bashar of Netanyahu?? Israhell oogst nu wat het al die tijd heeft gezaaid.. Mensen moeten daar niet raar van opkijken.

En btw Wilders zal je ook niet redden alleen Islam.. Alles is voorspeld maar mensen zijn arrogant en hoogmoedig en denken het beter te weten.

'Abdullah bin Hawalah narrated that the Messenger of Allah (pbuh) said: "You will prepare some armies: an army for Sham, an army for Iraq, and an army for Yemen." So, 'Abdullah said: "Choose one for me, O Messenger of Allah!" So, he said: "Go to Sham. Whomever is unable to do so should go to Yemen, as Allah -- Mighty and Majestic -- has sufficed for me Sham and its people." | Fada'il ash-Sham wa Dimashq with the checking of Sheikh Muhammad Nasir ad-Din al-Albani |

Die zijn er...

"Out of Âden-Abyan will come 12,000, giving victory to the (religion of) Allah and His Messenger. They are the best between me and them." | Source: Musnad Imam Ahmad 2918, 2079 || Hadieth is also in at-Tabarani |

Die zijn er ook....

The hadîth is related on the authority of Thawbân that the Prophet (pbph) said: “If you see the black banners coming from the direction of Khurasân (Afghanistan), then go to them, even if you have to crawl over ice, because among them will be Allah’s Caliph the Mahdî.” | Related by al-Hâkim (8572) and Ahmad (22387 |

In een andere Hadith geeft hij zelfs aan dat ze niet van de Arabieren zullen zijn, misschien de Taliban??

Het is de wil van Allah dat jij een enkeltje Palestina neemt om te strijden met je broeders.

leven in schoonheid
22-06-12, 14:19
[QUOTE=Malcolm.X;5052119] Ja die bedoel ik, een kruisvaarder is een kruisvaarder. Een Romein (Byzantijn) van toen is hetzelfde als de Byzantijnen die in Irak en Afghanistan vrouwen aan het verkrachten zijn. [\QUOTE]
Foutje Byzantijnen hebben niets met Rome te maken sterker nog tussen de roomsen en de orthodoxen is er nog steeds strijd, maar misschien als jij je netjes gedraag en een visum kan krijgen voor Rusland moet je toch eens gaan kijken in de St. Nicolas en vragen of je de oudste met de hand geschreven koran mag zien.
Misschien krijg je dan een beetje respect voor de Islam en de strijders destijds.


[QUOTE=Malcolm.X;5052119]

Zelfs in onze oorlogen houden we rekening met baby's, vrouwen, ouderen zelfs met bomen en dieren. Zoals onderstreep je ontdekkingen eens met bewijzen. Zo hebben ze ook de Serven helemaal gek gekregen, een paar nationalistische liederen erbij en we kennen het gevolg 300.000 moorden. Luister naar hoe jullie voorbeelden (Moslims) rechtvaardig waren, zelfs in hun oorlogen.


http://www.youtube.com/watch?v=xIieHcexX5k [\QUOTE]
Dus de figuren die zich opblazen, die bermbommen plaatsen beroepen zich op Allah dat die er maar voor moet zorgen dat er A. geen vrouwen kinderen en onschuldige burgers aanwezig zijn op het moment dat hij/zij zich opblaast en B. dat plaatsers van bermbommen het dom vinden dat dagelijks kinderen verminkt of gedood worden?


[QUOTE=Malcolm.X;5052119]
Geloof jij Wikipedia, ik heb je uitgelegd wat dat voor Moslims betekent. Als jij denkt dat een Moslim daarover zal nadenken, dan ben je in de war. Al wonen alle regeringsleiders met alle legers van de wereld daar. Moslims zullen nooit rusten totdat Palestina terug is. Hoe eerder mensen dat inzien hoe eerder we van alle oorlogen af zijn.
[\QUOTE]
Nee, ik geloof geen Wikipedia of welk internet medium, ik baseer dit op geologische opgravingen en onderzoeken.
Volgens jou had dit te maken met Mekka?

[QUOTE=Malcolm.X;5052119]
Een leider is iemand die ziek is wanneer zijn volk ziek is, honger heeft wanneer zijn volk honger heeft, als er oorlog is hij de 1e is die op zijn paard/f16 springt. Die zijn hele leven zal geven voor een Moslimman/vrouw die in de handen van de ongelovige is gevallen. Die de eer van de moslims hoog houd en hen laat delen in de Giften die Alah aan zijn mensen heeft geschonken. Luister naar hoe de profeet (saws) onze grote voorbeeld met zijn volk en metgezellen was.

http://www.youtube.com/watch?v=w52Q-HK2YBU&feature=plcp
[\QUOTE]
Vreemd dat ik dan in de grote armoede die ik zie waar mensen honger lijden volgevreten leiders zie, zoals jij ze in de filmpjes toont?



[QUOTE=Malcolm.X;5052119]
Dat is een kwestie van geloof en doctrine Aqeeda. Allah (swt) en Zijn boodschapper hebben dat beloofd, dan zal het zo geschieden, zoals het met vele andere zaken die zij hebben voorspeld is gegaan. [\QUOTE]
Als het zoals jij zegt een doctrine is dan is de Islam geen religie maar een sekte, nog even en jij wordt door jou eigen broeders onthoofd.

[QUOTE=Malcolm.X;5052119]
Jongen jullie zijn de grootste schoot honden die er zijn. Rozenthal de vervloekte zionist moge Allah zijn rug breken, heeft zonder jullie stem tegen de toetreding van Palestina tot Enesco of Unesco (ik weet niet meer hoe dat heet) gestemd. Laatst zijn ze nog bij Baby Moordenaar Netanyahu op bezoek geweest, Amerka hoeft maar met de vingers te knippen en jullie liggen als de reet kevers die jullie zijn aan hun voeten. Nederland support Baby Moordenaars en de Nederlandse regeringsleiders zijn allemaal hypocrieten. Jullie hebben meegedaan aan de executie van 1.000.000 baby's in Irak, jullie hebben meegedaan aan het platbombarderen van Afghanistan door net te doen alsof jullie hulp boden. En jullie doen indirect mee aan de massamoord op Palestijnen... Moge Allah jullie regeringsleiders en hun supporters geven wat ze verdienen. [\QUOTE]
1.000.000 babies geexecuteerd in Irak door ons en Amerika een oorlog van 2003 tot 2011 dat is 8 jaar oorlog dus zou de bevolkingsgroei drasties omlaag moeten gaan?
Wereldontwikkelingsindicatoren - Google Public Data Explorer (http://www.google.nl/publicdata/explore?ds=d5bncppjof8f9_&met_y=sp_pop_totl&idim=country:IRQ&dl=nl&hl=nl&q=bevolking+irak)

Kortman
22-06-12, 16:07
:haha:

Je leeft toch in Nederland of heet je Bashar of Netanyahu?? Israhell oogst nu wat het al die tijd heeft gezaaid.. Mensen moeten daar niet raar van opkijken.

En btw Wilders zal je ook niet redden alleen Islam.. Alles is voorspeld maar mensen zijn arrogant en hoogmoedig en denken het beter te weten.

'Abdullah bin Hawalah narrated that the Messenger of Allah (pbuh) said: "You will prepare some armies: an army for Sham, an army for Iraq, and an army for Yemen." So, 'Abdullah said: "Choose one for me, O Messenger of Allah!" So, he said: "Go to Sham. Whomever is unable to do so should go to Yemen, as Allah -- Mighty and Majestic -- has sufficed for me Sham and its people." | Fada'il ash-Sham wa Dimashq with the checking of Sheikh Muhammad Nasir ad-Din al-Albani |

Die zijn er...

"Out of Âden-Abyan will come 12,000, giving victory to the (religion of) Allah and His Messenger. They are the best between me and them." | Source: Musnad Imam Ahmad 2918, 2079 || Hadieth is also in at-Tabarani |

Die zijn er ook....

The hadîth is related on the authority of Thawbân that the Prophet (pbph) said: “If you see the black banners coming from the direction of Khurasân (Afghanistan), then go to them, even if you have to crawl over ice, because among them will be Allah’s Caliph the Mahdî.” | Related by al-Hâkim (8572) and Ahmad (22387 |

In een andere Hadith geeft hij zelfs aan dat ze niet van de Arabieren zullen zijn, misschien de Taliban??

Ind ja wij leven in Nederklant, en de Joden leven in Isra Hell of al lang je kinderachtige voorkeur Pisrael en jij komt uit Madenrokko of Ma d,r brokkol.
Wat zielig vind je zelf ook niet ! dat je niet eens op een gewone manieer je geindoctrineerde haat kan spuien .
Bah zo kinderachtig.
Ondertussen loop je aan de feiten voorbij ,dat het de MOSLIMS zijn die elkaar onderling en vooral andere mensen haten en kapot maken ,kijk ff naar het laatse nieuw dan begrijp je mogelijk met je verziekte brein wat ik bedoel !
:student:

J.Emhá
22-06-12, 20:12
@J.Emha

Ik zie net op je profiel dat je geschiedenis leraar bent, klopt dat? Zoja hoe komt het dat we op basis en middelbare scholen in Nederland over alle rijken geschiedenis les krijgen behalve over 1300 jaar Islam. Hebben sommige 1300 jaar lang geslapen of wat?
Nee, ik deed dat niet, ik deed die opleiding maar een tijdje.

Je krijg ook niet over alle rijken les op de middelbare school. Over de afrikaanse koninkrijken wordt je niks geleerd en bijvoorbeeld, en ook niet over de chinese keizerrijken. Ook werken de middelbare scholen met een tijdvakken-systeem, en heeft elke tijdvak zijn eigen kenmerken. In het tijdvak ''monikken en ridders'' (vroege middeleeuwen), kom het ''ontstaan van de Islam aan bod''. Maar al die kenmerken van tijvakken zijn meer gericht op NL en/of West-Europa, simpelweg omdat we daar wonen. Want de sociale en econmische kenmerken van bijvoorbeeld Oost-Azië rond het jaar 700, lagen heel anders dan die van West-Europa. Ook is er op de middelbare school maar 2 á 4 uur in de week voor geschiedenis. En daarnaast is de middelbare school geen universiteit, en wordt alles oppervlakkig gehouden. Dat is bij alle vakken zo. Voor meer diepgang over een onderwerp moet je het bestuderen.

J.Emhá
22-06-12, 20:17
Klopt je hebt gelijk, Djazak Allah khair/Bedankt voor het verbeteren. Moge Allah mij vergeven. Nee Allah wordt het nooit zat maar ik bedoelde dat hij de Umma klaar aan het maken voor een nieuwe fase dat was iets te snel getypt.

Wa iyyaak.

Zoiets kunnen we ook niet met zekerheid zeggen. Allaahu a3lem.
Wat de Handelingen van Allaah betreft, daarbij beperkt Ahlus sunnah zich alleen tot de Quran en de Sunnah. Anders is het spreken over Allaah zonder kennis. Allaahu a3lem.

En pas ook op met de naam Israël:

http://www.youtube.com/watch?v=NdUA_KlAkCU

Kortman
22-06-12, 22:15
Wa iyyaak.

Zoiets kunnen we ook niet met zekerheid zeggen. Allaahu a3lem.
Wat de Handelingen van Allaah betreft, daarbij beperkt Ahlus sunnah zich alleen tot de Quran en de Sunnah. Anders is het spreken over Allaah zonder kennis. Allaahu a3lem.

En pas ook op met de naam Israël:

Using the Name "Israel" for the Jewish State by Shaykh Rabee - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=NdUA_KlAkCU)

Dit is tenminste een voorbeeld van fatsoen ,en hoe het ook kan .
Wat is het oordeel over met de naam van Israël voor de joodse staat De Shaykh bespreekt wat er gangbaar geworden vandaag de dag onder de moslims van het gebruik van deze naam met betrekking tot de joodse staat en het gebruik ervan op een beledigende manier.
:duim:

J.Emhá
22-06-12, 22:20
Dit is tenminste een voorbeeld van fatsoen ,en hoe het ook kan .
Wat is het oordeel over met de naam van Israël voor de joodse staat De Shaykh bespreekt wat er gangbaar geworden vandaag de dag onder de moslims van het gebruik van deze naam met betrekking tot de joodse staat en het gebruik ervan op een beledigende manier.
:duim:
Het gaat om het respect tegenover Jacob (vrede zij met hem), die ook de naam Israël had. Niet om het respecteren van de zionistische staat.

Kortman
22-06-12, 22:33
Nee, ik deed dat niet, ik deed die opleiding maar een tijdje.

Je krijg ook niet over alle rijken les op de middelbare school. Over de afrikaanse koninkrijken wordt je niks geleerd en bijvoorbeeld, en ook niet over de chinese keizerrijken. Ook werken de middelbare scholen met een tijdvakken-systeem, en heeft elke tijdvak zijn eigen kenmerken. In het tijdvak ''monikken en ridders'' (vroege middeleeuwen), kom het ''ontstaan van de Islam aan bod''. Maar al die kenmerken van tijvakken zijn meer gericht op NL en/of West-Europa, simpelweg omdat we daar wonen. Want de sociale en econmische kenmerken van bijvoorbeeld Oost-Azië rond het jaar 700, lagen heel anders dan die van West-Europa. Ook is er op de middelbare school maar 2 á 4 uur in de week voor geschiedenis. En daarnaast is de middelbare school geen universiteit, en wordt alles oppervlakkig gehouden. Dat is bij alle vakken zo. Voor meer diepgang over een onderwerp moet je het bestuderen.

Ik ben het weer met jou eens !
Het vak VADERLANSE GESCHIEDDENIS zit al in een verdomhoekje , de meeste jongeren weten niet eens wie b.v
Johan van Oldenbarnevelt was , het enige wat sommige weten is dat hij op het schavot stierf door onthoofding.

Kortman
22-06-12, 22:51
Het gaat om het respect tegenover Jacob (vrede zij met hem), die ook de naam Israël had. Niet om het respecteren van de zionistische staat.
Nee maar wel om de naam ISRAEL niet te mis bruiken .
Ik ben geen voorstander / vriend van de Taliban ,maar verbaster de naam nooit ( b.v T Ali BANAAL om maar een voorbeeld te geven ) net zo goed als sommige mensen de namen Allah , Moslim ,Koran of Islam express en uit minachting zonder hoofd letter zouden schrijven!
Net zo als een dagblad zijn naam verdoezelen zoals regelmatig bij de Telegraaf gebeurt en ff later plaatsen ze wel het geen wat voor hun goed uitkomt uit het de zelfde nieuwsbron ! dat vind ik hypocriet .
Sorry ik vind dit kinderachtig en klein zielig en onnodig voor volwassen mensen .
Ik zou bijna zeggen , kijk eens in de Koran : SOERAH AT THALQ (65) deel 28 nr 10
:)

littlegettog
22-06-12, 23:00
Free Palestine!

littlegettog
22-06-12, 23:00
Maar ik heb niks met Al-Qaida by the way!

Kortman
22-06-12, 23:28
Free Palestine!

Natuurlijk moet Palestina een vrije staat worden ,maar ze moeten ook beseffen dat je tijd niet terug kunt zetten.
Israel was een grote vergissing , en blunder van de eerste orde en zoals ik vaker heb gezegd de 'etterpuist'' in het M.O .
Maar een eerste vereiste is wederzijds begrip en geen geweld .
Ik sta achter de versie van C.van der Heijden

Chris van der Heijden, auteur van "Israël, een onherstelbare vergissing", bewijst ons echter ook een dienst met zijn bewering dat de oorzaak van het huidige conflict en alle ellende is terug te voeren op de opdeling van het land. Zijn kritiek op Israël, en die van vele anderen, heeft niet in de eerste plaats te maken met de bezetting, met de checkpoints en de afscheidingsbarrière, maar met het bestaan van Israël op zichzelf. Israël had niet gesticht mogen worden, want dat ging ten koste van de Palestijnen. Het onrecht van het VN delingsplan leidde tot de Arabische afwijzing ervan, tot burgeroorlog, etnische zuiveringen door de Zionisten, en een spiraal van wederzijds geweld en haat die tot op de dag van vandaag voortduurt, aldus van der Heijden.

Kortman
22-06-12, 23:54
http://kavkazcenter.com/eng/content/2012/06/21/16378.shtml


De video is te bekijken op deze site maar is wel in het Arabisch... Geloof me nou er gaan donkere tijden aankomen voor Israhel zodra Bashar valt barst de strijd los mark my words, Allah (swt) is het onrecht zat aan het worden. De kinderen en vrouwen die nu worden afgeslacht in Syrië dat is echt niet zomaar, alles gebeurd met zijn Wil. Kijk alleen naar Israhel, het is helemaal omsingeld door de Mujahideen. Syrie, Irak, Egypte, Libanon zijn nu begonnen, als Jordanië en Turkije er bijv bij zouden komen, niet dat ik dat zo 123 zie gebeuren maar dan is het over met Israhel. Elke King-Ping die denkt Allah te kunnen uitdagen zal neergehaald worden met Zijn Wil.

Je geeft alles goed weer , wie voerden ook weer een aanvals oorlog?
Ga eens terug in de geschieddenis !




Jan Sobieski
Het Beleg van Wenen vond plaats vanaf 14 juli 1683. De Ottomaanse grootvizier Kara Mustafa leidde op bevel van sultan Mehmet IV een leger van 138.000 man[1] naar Wenen. In die tijd beheerste het Ottomaanse Rijk reeds het grootste deel van de Balkan, tot Hongarije toe. Ook in 1529 stonden de Turken al eens voor de poorten van Wenen, destijds onder leiding van Sultan Süleyman I de Prachtlievende.





Inhoud
[verbergen] 1 Oostenrijk was zwak
2 Slag om Wenen
3 Heilige Alliantie
4 Islam aan de poorten van Europa
5 Historische betekenis
6 Bron


Oostenrijk was zwak

In Wenen waren in september nog hooguit 11.000 soldaten en 5.000 burgervrijwilligers. Oostenrijk was in die tijd verzwakt door de oorlog met het Ottomaanse Rijk, dat al drie eeuwen een gevaarlijke rivaal was van de Habsburgers. Daarentegen had het Ottomaanse leger een hoog moreel, een moderne genie-eenheid of sapeurs en artillerie, en de elite-eenheid de Janitsaren. Voor de Ottomanen verliep het beleg dan ook voorspoedig. In september was de buitenste muur gevallen en leek het een kwestie van dagen voor de strijd beslist zou zijn.

[bewerken] Slag om Wenen

Onverwachts verscheen in de vroege ochtend van 12 september de Poolse koning Jan Sobieski op het toneel met een gecombineerd Pools-Duits-Oostenrijks leger. Door een uitgekookte strategie wist hij het Turkse leger te verslaan. Eerst vielen achtereenvolgens de Duitse en Poolse infanterie aan, en nadat het Turkse leger grote manoeuvres moest uitvoeren om zich te verdedigen en er hevig werd gevochten, kwamen de Poolse en Oostenrijkse zware cavalerie (zie huzaren) uit de heuvels op de rechterflank afstormen. Na 13 uur was de strijd beslist: de Turken gaven zich over en trokken zich terug naar Hongarije. Kara Mustafa werd uit zijn ambt gezet en in december ter dood veroordeeld. Toen hij in Belgrado aankwam, ontving hij van de sultan een pakje met een zwarte zijden sjaal. Hij wist wat dat betekende: een bevel om zichzelf op te knopen.

[bewerken] Heilige Alliantie

De nipte redding van Wenen door de Poolse koning bracht de Europese leiders tot het inzicht, dat ze alleen eendrachtig de Turken konden verslaan. Daarom werd in het voorjaar van 1684 de Heilige Alliantie opgericht. Deze had ten doel het Osmaanse Rijk terug te dringen en het christelijk Europa te bewaren. Daarom kan het beleg van Wenen opgevat worden als het begin van de Grote Turkse Oorlog, die tot 1699 zou duren.

[bewerken] Islam aan de poorten van Europa

In de Europese geschiedschrijving wordt het Beleg van Wenen ook wel de tweede keer genoemd dat de Islam aan de poorten van Europa stond. Het Westers Kalifaat op het Iberisch Schiereiland met kalief Tarik ibn Zijad (waar o.a. Gibraltar naar vernoemd is) wordt als de eerste keer beschouwd. De opmars van dit Moorse rijk eindigde uiteindelijk in 732 bij de Slag bij Poitiers, met Karel Martel.

[bewerken] Historische betekenis

Het belang van het Beleg van Wenen kan volgens sommige historici nauwelijks overschat worden. Wenen was de laatste grote, versterkte stad die tussen de Ottomanen en de rest van Midden-Europa lag. Als de Turken de goed te verdedigen stad in handen hadden gekregen en als bevoorradingspunt hadden kunnen gebruiken, zou hen nog maar weinig hebben tegenhouden om door te stoten naar Berlijn, Brussel of Parijs. Het is een kwestie van dagen geweest of Wenen was in Ottomaanse handen gevallen. Het mislukken van het beleg is daarom een belangrijke gebeurtenis in de wereldgeschiedenis.

Andere geschiedkundigen betwijfelen of een nederlaag serieuze gevolgen zou hebben gehad en denken dat een gecombineerde Europese krijgsmacht de Turken snel weer uit Wenen had weggewerkt.

[B]Voor het Ottomaanse Rijk betekende deze nederlaag in ieder geval een keerpunt. Het zou tot zijn einde in 1923 een steeds kleinere rol in Europa spelen.

Kortman
23-06-12, 00:07
Het is de wil van Allah dat jij een enkeltje Palestina neemt om te strijden met je broeders.

Mogelijk kan hij eerst ff oefenen .
hier b.v http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/351580-moslimbroeders-op-ramkoers-militairen.html
en is er ook nog een neutrale mogelijkheid in Syrie bij voorbeeld : gezellig allemaal Moslims onder elkaar , lief zijn voor elkaar geef elkaar de hand zoek een beter leven zet je zorgen aan de kant
:romance:

Malcolm.X
24-06-12, 01:27
Wa iyyaak.



Zoiets kunnen we ook niet met zekerheid zeggen. Allaahu a3lem.
Wat de Handelingen van Allaah betreft, daarbij beperkt Ahlus sunnah zich alleen tot de Quran en de Sunnah. Anders is het spreken over Allaah zonder kennis. Allaahu a3lem.


En pas ook op met de naam Israël


Klopt ik noem ze Isra-hell want israel erken ik niet en kan ik niet over mijn tong krijgen. Maar wel grappig dat je over die Sheikh begint als die zich nou bezig zou houden met belangrijkere zaken ipv randzaken zoals dit dan had Isra-Hell in 1e instantie niet bestaan. Het is zijn Ameer die druk heeft uitgeoefend op Hamas om 80% van Palestina af te staan. Lees aan het einde zijn naam in het rapport wat ik in PDF heb geplaatst. Deze man is een spion die onze broeders en zuster uitlevert aan de Amerikanen en er nog trots op is ook.


Na'aam broeder maar als je kijkt om je heen naar de signalen, dan kan je moeilijk ontkennen dat er iets gaat komen. Zelfs de duivels uit Hollywood hebben een film gemaakt over 2012, niet dat wat zegt betekent, maar als zelfs zij ergens de nadruk opleggen dan weet je hoe laat het is.


Zie hoe snel bepaalde dingen gaan nu in de Arabische Wereld. De roep om Shari'ah en Khilafa is overal te horen. In Yemen, Mali, Somalie sommige delen van Nigeria wordt al gewoon met de Shari'ah geregeerd zelfde met de Mujahideen die zijn opgestaan uit precies die plekken die de profeet (saws) heeft gezegd. Pak het lijstje met de kleine tekens van het einde erbij en je zult zien dat vele signalen gewoon normaal zijn geworden in de maatschappij. De Zwarte vlaggen die in Hadith worden vermeld zijn duidelijk te zien voor iedereen. De profeet zei sluit bij hen aan ook al moet je over ijs.. Nou is het moeilijk om je aan te sluiten maar je kan we hen supports zoals alle Kufaar ook elkaar helpen, Nederland zal de zionisten nooit in de steek laten ook weten ze dat ze genocide plegen.


Al-Qaeda wordt nu al jaren met de grond gelijk gemaakt, en na 9/11 zeiden mensen ze hebben de Islam meer pijn gedaan dan goeds. Maar als men naar de realiteit gaat kijken dan zie je een explosieve stijgende lijn van Christenen, Joden en Atheïsten die de Islam omarmen. Overal zie je groeperingen opstaan van alle nationaliteiten die willen verenigd worden onder 1 vlag, land en leider. Al-Qaeda heeft als main goal het verdrijven van de Afvallige pionnen en hun meesters, en het oprichten van een Khalifhaat, als je kijkt naar hun aanwezigheid in de Islamitische wereld, ze hebben nu overal units. Dat is heel wat anders dan deze media ons willen doen geloven. Ze zijn begonnen in Afghanistan met sandalen en een Ak-47, en hebben nu Islamitische Emiraten in Irak, yemen, Somalie, Nigeria, Sudan, Mali, Oost-Europa, Noord-Afrika. Waarom proberen ze dat de kop in te drukken, omdat bij een Islamitisch Emiraat met Sharia, terug veroveren van Moslimland hoort. En dat kunnen ze niet toelaten, dus is het gewoon een Oorlog tegen Islam.. Maar zoals alles in de handen van onze Heer rust, rust deze zaak ook in de Handen van onze Heer. Hij zal zijn rechtschapen dienaren nooit in de steek laten.


Als wij gaan terugkijken in de Sunna van de profeet (saws) dan zien we hoe belangrijk deze Sunna was. De metgezellen van de profeet (saws) hebben hem niet begraven totdat zij een Khalief hebben aangewezen. De mensen die onze Khaliefen zouden moeten zijn zijn de hondjes van het westen en blaffen en bijten op commando hun eigen volk. Er is na de val van het Ottomaanse Rijk een verdrag getekend dat er niet gesproken mag worden over oprichten of stichten van een Khalifaat. Een ieder die dat wil dat de Koran en Sunna regeert is een radicaal en terrorist. Waaom denk je dat die geleerden in SA niet daarover spreken, als je ze belt om te vragen over de Tirannen (Taghouts), Khilafa, Jihad dan beginnen ze te stotteren en hangen ze gauw op?


Stealing al-Qaeda's Playbook Lees zelf hoe die Madkhalee de spion van de Amerikanen uithangt:
Stealing_Playbook.pdf - Speedy Share - upload your files here (http://www.speedyshare.com/EYJ2A/Stealing-Playbook.pdf)



Zoals ik al de hele tijd zeg. De Koran en tradities van de profeet en de Vrome Voorgangers zijn een handleiding voor elke moslim. Hoe meer kennis hoe beter je de wereld gaat begrijpen. Alle profeten, geleerden, wijzen, vrome mensen die er zijn geweest zijn belachelijk gemaakt, gemarteld, gevangen genomen, gedood, vergiftigd en noem het maar op, wie zegt dat wij dan rustig ons leventje kunnen gaan. Wij hebben hier in Nederland onze tong en pen en die moeten we gebruiken om mensen aan het denken te zetten. Het kan niet zo zijn dat onze bevolking al een kleine 200 jaar wordt afgeslacht en dat we allemaal stil blijven. Op dit moment hoor je Geleerden praten over of een vrouw wel of niet mag rijden terwijl er 1000 km verderop complete dorpen worden weggevaagd door onze olie en vanaf de Heilige Grond dat is gewassen met het bloed van de Sahaba... Is dat islam??? Er moeten prioriteiten worden gesteld.

Omar ibn al-Khattab (ra) said: “Islam will be destroyed by the mistakes of scholars, the arguments of the hypocrites who misinterpret the Qur’an to support their views and misleading rulers.” | Mahd as-Sawab, 2/717 |

Ik nodig nu ook niet uit tot islam ik verbied het slechte en dat zijn 2 verschillende zaken. De een gaat gepaard met wijsheid en mooie woorden en het andere gaat met stevige confronterende uitspraken. Wij (Ik en heel veel praktiserende moslims uit mijn omgeving) willen dat het bloedvergieten stopt. Ik wil helemaal niet in dit land zijn laat mij lekker terugkeren en ga lekker dood in jullie perverse leven... Mij gaat het om mijn broeders en zusters die dagelijks worden afgeslacht en wij kunnen ons niet uiten of we worden opgesloten, vermoord of verbannen. Het zij dan maar zo, het toont mij aan dat ik een pad bewandel dat door mijn grote voorbeelden sinds het begin van de mensheid al hebben bewandeld.. Islam komt er aan over de neus van iedereen, het onrecht zal een einde aan komen, ik raad mensen aan om te gaan verdiepen in Islam, de kennis ligt voor het oprapen, accepteer je het mooi, zo niet ook mooi. Democratie en alle andere duivelse systemen hebben gefaald de schoonmaak in de Arabische landen zijn bezig... Of mensen het nou willen of niet...

Documentary The Afghan Massacre | The Convoy of Death

http://www.youtube.com/watch?v=60Tp03EFBr4&feature=plcp

Firefox
24-06-12, 01:41
sommige delen van Nigeria wordt al gewoon met de Shari'ah geregeerd



Ja, dat heeft al heel wat christenen het leven gekost.

Malcolm.X
24-06-12, 01:43
Former Head of CiA Michael Sheuer gespecialiseerd in Al-Qaeda |America creates its own enemies


http://www.youtube.com/watch?v=DPfD5NKdjK0

Malcolm.X
24-06-12, 01:45
Ja, dat heeft al heel wat christenen het leven gekost.

Klopt die zijn betaald door de Amerikaantjes om dat tegen te gaan, zoals in Somalie gebeurt met de Ethiopische en Oegandezen Kruisvaarders.. Zoek maar op youtube een film genaamd The African Crusaders

Ze krijgen hun verdiende loon, wie zei dat ze zich moetsen gaan bemoeien met de te varen politiek.. Niet doen gewoon in je eigen land blijven en vooral niet aandenken dat de Amerikanen die hun de dood insturen een paar eeuwen geleden hun landen hebben afgestroopt, hen gedwongen gedwongen tot Christendom en er aids in hebben verspreid..


http://www.youtube.com/watch?v=YGASiqvlUPc

Het ging heel goed in Somalie, totdat de Kruisvaarders aankwamen, hoe kan het ook anders...

Shabaab Mujahideen of Somalia giving Aid to the poor People. [The People of Somalia love them]
http://www.youtube.com/watch?v=pLcK-q539wo

Firefox
24-06-12, 01:56
Klopt die zijn betaald door de Amerikaantjes om dat tegen te gaan, zoals in Somalie gebeurt met de Ethiopische en Oegandezen Kruisvaarders.. Zoek maar op youtube een film genaamd The African Crusaders

Ze krijgen hun verdiende loon, wie zei dat ze zich moetsen gaan bemoeien met de te varen politiek.. Niet doen gewoon in je eigen land blijven en vooral niet aandenken dat de Amerikanen die hun de dood insturen een paar eeuwen geleden hun landen hebben afgestroopt, hen gedwongen gedwongen tot Christendom en er aids in hebben verspreid..


http://www.youtube.com/watch?v=YGASiqvlUPc

Het ging heel goed in Somalie, totdat de Kruisvaarders aankwamen, hoe kan het ook anders...

Shabaab Mujahideen of Somalia giving Aid to the poor People. [The People of Somalia love them]
Shabaab Mujahideen of Somalia giving Aid to the poor People. [The People of Somalia love them] - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=pLcK-q539wo)


Ik begrijp dat je er verder niet op in wilt gaan en graag over iets anders begint, maar ook de afgelopen zijn er weer tientallen Nigeriaanse christenen door moslims vermoord.

Malcolm.X
24-06-12, 02:09
Ik begrijp dat je er verder niet op in wilt gaan en graag over iets anders begint, maar ook de afgelopen zijn er weer tientallen Nigeriaanse christenen door moslims vermoord.

Zoals ik al zei, niet bemoeien met andermans politiek, anders heb je een probleem... Heel simpel, en wat Nigeria betreft en vooral laatste jaar kijk maar hoe de slaafjes van Amerika mensen live op straat executeren en ook kerken en andere zaken opblazen om Boko Haram (De Nigeriaanse Taliban) te schaden.. De aard van de Christen kruisvaarder is hetzelfde. Een ieder de de Shari'ah van Allah wil tegenhouden wordt gestraft heel simpel. En deze moordenaars kom ook wel aan de beurt. Ik heb nog meer waarin ze mensen levend verbranden maar die zal ik je besparen. Nederlandse media is niet serieus te nemen en danst naar de pijpen van de Amerikanen en zionisten... Als je het niet met me eens bent (ik zou me zorgen maken als dat wel het geval zou zijn) prima, maar ga geen leugens verzinnen...

Nigeria security forces kill 'unarmed civilians'

http://www.youtube.com/watch?v=tlpZr8IRUcY



Reports of extrajudicial killings by Nigerian security forces circulated widely in the aftermath of clashes last year between the police and members of Boko Haram, a group that called for the enforcement of Islamic law, or sharia, across Nigeria.

Now Al Jazeera has obtained exclusive footage that appears to show Nigerian security forces ordering a number of people to lie in the road and then shooting them at close range.

Human rights groups allege that many of those killed following the clashes were unarmed civilians.

The footage obtained by Al Jazeera would appear to confirm those accusations.

Mike Hanna has this exclusive report.

Warning: The video contains images that may disturb or offend some viewers.


Laat eens bewijzen en feiten zien van al het geen wat jullie al 5 pagina's lang roepen. Ik wil niet alleen maar filmpjes plaatsen maar jullie dwingen me. Verras me eens met een aanslag waarom duidelijk te zien is dat De mujahideen er achter zitten???

Malcolm.X
24-06-12, 02:23
Christen vrouwen in Nigeria die leven onder de Sharia zeggen...

http://www.youtube.com/watch?v=5lO6fSH1-Os

Kortman
24-06-12, 07:55
Zoals ik al zei, niet bemoeien met andermans politiek, anders heb je een probleem... Heel simpel, en wat Nigeria betreft en vooral laatste jaar kijk maar hoe de slaafjes van Amerika mensen live op straat executeren en ook kerken en andere zaken opblazen om Boko Haram (De Nigeriaanse Taliban) te schaden.. De aard van de Christen kruisvaarder is hetzelfde. Een ieder de de Shari'ah van Allah wil tegenhouden wordt gestraft heel simpel. En deze moordenaars kom ook wel aan de beurt. Ik heb nog meer waarin ze mensen levend verbranden maar die zal ik je besparen. Nederlandse media is niet serieus te nemen en danst naar de pijpen van de Amerikanen en zionisten... Als je het niet met me eens bent (ik zou me zorgen maken als dat wel het geval zou zijn) prima, maar ga geen leugens verzinnen...

Nigeria security forces kill 'unarmed civilians'

http://www.youtube.com/watch?v=tlpZr8IRUcY





Laat eens bewijzen en feiten zien van al het geen wat jullie al 5 pagina's lang roepen. Ik wil niet alleen maar filmpjes plaatsen maar jullie dwingen me. Verras me eens met een aanslag waarom duidelijk te zien is dat De mujahideen er achter zitten???

Man ga je schamen je bent een brok haat en nijd tegen Amerika en de rest van de wereld wat volgens jou waan denkbelden Westers is ,daarbij vergetend dat er ook in Amerika Moslims wonen .!
Je moet je geschieddenis eens na kijken , omdat de ARABISCHE -SLAVEN DRIJVERS ver in de binnelanden van Afrika hun onmenselijke werk AL JAREN deden vonden ze het ook nog nodig om de rest van deze mensen te DWINGEN hun ''nieuwe geloof '' an te nemen met de komst van de ISLAM.
Hier heb je vast wat en ik hoef ergen you tube filmpjes tegen aan te gooien ! ga maar ff te biecht in het TOKAPI
MUSEUM in Istanboel en kijk daar maar eens in de geschieddenis .
Verder spreekt het onder staande voor zich.
Dit is het monument ter nagedachtenis van de slavernij, iets dat de huidige westerse maatschappij nog altijd te pas en ten onpas in de schoenen geschoven wordt en dat door een misplaatst collectief schuldgevoel van de westerse wereld leidt tot het plaatsen van dit soort monumenten , in dit geval op het Caribische eiland Martinique. Maar de waarheid is anders.











Graag wordt de Europeanen en dan met name de Nederlanders, Portugezen, Spanjaarden, Britten de schuld toegeschoven als het gaat om het ontstaan van de slavernij. In de 17e eeuw hebben de toenmalige Europese landen op grote schaal uit Afrika slaven opgehaald en met name naar de Verenigde Staten gebracht. Echter wat nauwelijks bekend is, is het feit dat er in de periode hieraan voorafgaande, reeds meer dan 17 miljoen Afrikanen in de dood gejaagd waren door de slavenhandel bedreven door Arabieren.*) Lang heeft het er naar uitgezien dat de Westerse wereld de schuld op zich diende te nemen of zelfs schadevergoedingen zou moeten betalen, maar islamistische slavendrijvers hadden al lang voor deze periode een niets ontziende handel in slaven o.a. in Soedan en Nigeria.

Het zou tijd zijn, schrijft de Afrikaanse antropoloog Tidiane N’Diaye, dat de islamitsche slavenhandel die gelijk staat aan een geneöcide eens ter sprake komt, net als de daarop volgende Westerse slavenhandel. Meer dan 17 miljoen slachtoffers heeft deze handel in een periode van 300 jaar gekost. De islamitische jacht op slaven begon in het jaar 652, toen generaal en emir Abdallah ben Said de nubische koning Khalidurat een verdrag opdrong, waarin o.a. werd vestgelegd dat de overwonnen koning de Arabieren jaarlijks 300 slaven moest leveren. Deze slaven, zowel mannelijk als vrouwelijk, moesten aan de imam geleverd worden.

Maar ook in het huidige Soedan is er nog steeds sprake van Moslim slavenhandel, waar lokale bewoners willekeurig worden opgepakt en verdwijnen, om later op te duiken in traditionele Arabische landen. N’ Diaye verwijt de westerse wereld het tekenen van het zgn. Stockholm syndroom, waar de slachtoffers zich solidair verklaren met de daders, in dit geval de westerse wereld met de nakomelingen van de slaven.

De Arabieren bezaten zelfs in de periode van de 7e tot de 16e eeuw het monopolie van de slavenhandel. Het zou dus tijd worden, dat de huidige moslim wereld hier eens op aan gesproken wordt. Maar ook de lokale Afrikaanse potentaten en machtshebbers zijn niet vrij te pleitenvan deelname aan de handel in slaven zowel ten tijde van de Arabieren als ook later en tot op de dag van vandaag !!!

Lees het boek , de versluierde volkerenmoord, de geschiedenis van de islamitische slavenhandel in Afrika, auteurs A. Franz en C & R. Belakdhar.
*) Nauwelijks bekend wil gewoon zeggen , DAT HET DE DOOFPOT in gestopt wordt.
Nog meer weten meneer MALCOLM. X ik kan je doodgooien met bewijzen !
Dus hou op met je ziekelijke gewauwel dat alles de schuld is van het WESTEN het waren net zo goed JOU VOOROUDERS de de schandaden begingen en als regel deden ze niks onder voor het ''WESTEN'' ook hun drijf veer was GELD !!! en daar kwam na eeuwen roven en plunderen nog eens de verspreiding van hun geloof (Islam) bij.
Net zo als de WESTERSE landen in andere Wereld delen deden zoals Z-Amerika wat opdezelfde schofterige manieer veroverd werdt en het Christendom ook opgedwongen werdt net zoals de ISLAM in MAROKKO enz terecht is gekomen door GEWELD !
:p

Kortman
24-06-12, 08:14
Kijk ik blijf neutraal ,uit het onderstaande blijkt dat ook de''brave Christenen'' niet altijd even lief waren net zoals de Moslims !
De inquisitie en de uitdrijving van de joden

Het aantal Joden dat Spanje verliet na de instelling van de Inquisitie is niet bekend. Historici uit die tijd spreken van grote aantallen: Juan de Mariana (1536 - 1624) meent dat zo'n 800.000 Joden Spanje ontvluchtten en Isaac Abrabanel (1437 - 1508) noemt het getal 300.000. Schattingen van moderne historici zijn een stuk lager: volgens Henry Kamen zijn ongeveer 40.000 van de in totaal 80.000 in Spanje levende Joden geëmigreerd.[1]

Na de val van Granada werd op 31 maart 1492 door de Reyes Católicos met het Edict van Verbanning de gedwongen bekering (of resp. emigratie) van alle Joden in Spanje afgekondigd. Echter niet vanuit puur antisemitisch sentiment[2]. Door de verovering van het laatste Moorse vorstendom op Spaanse bodem was voor de machtige Spaanse geestelijkheid bewezen dat de Spanjaarden door God uitverkoren waren om de geschiedenis te vernieuwen[3]. Joden die deze messianistische visie niet inzagen waren verloren en moesten verdwijnen. Deze kregen een half jaar de tijd om te emigreren, weliswaar onder ongunstige voorwaarden[4] en er werd uitgebreid misbruik gemaakt van hun gedwongen situatie. Geëmigreerde Joden die zich later alsnog bekeerden mochten terugkomen en hadden het recht hun bezittingen tegen dezelfde (te lage) prijs terug te kopen als waarvoor ze die destijds gedwongen waren te verkopen. Door deze laatste maatregel werd het antisemitisme tegen de zgn. Conversos (Joodse bekeerlingen) aangewakkerd.

De Joden die in het Koninkrijk Castilië woonden, emigreerden voornamelijk naar Portugal en Marokko. Volgens Kamen emigreerden de Joden uit het Koninkrijk Aragón vooral naar christelijke buurlanden, voornamelijk Italië.

Veel Joden lieten zich dopen. Waarschijnlijk deed men dit vaker om uitzetting te voorkomen, dan vanuit een oprechte bekering naar het christendom. Deze 'bekeerde' Joden werden conversos (bekeerlingen) genoemd, en zij werden door de Inquisitie voortdurend in de gaten gehouden. Als ze ervan werden verdacht na hun bekering de Joodse religie te praktiseren, werden ze alsnog door de Inquisitie berecht.

De vervolging van conversos was het meest intensief in de periode van 1478 tot 1530. Na 1530 werd dit minder, en daalde het aantal processen tegen conversos tot 3% van het totale aantal door de Inquisitie gevoerde processen. In 1588 vond een opleving plaats in de vervolging van conversos toen in Quintanar de la Orden een groep cryptojoden (Joden die in het geheim het Judaïsme beoefenden) werd ontdekt. In het laatste decennium van de 16e eeuw vonden veel gedwongen bekeringen van Joden plaats.

In het begin van de 17e eeuw kwamen sommige conversos die naar Portugal gevlucht waren weer terug naar Spanje, om aan de Portugese Inquisitie te ontkomen die in 1532 opgericht was. Dit leidde tot een groei in het aantal processen tegen 'cryptojoden.

In de 18e eeuw verminderde het aantal processen van de Inquisitie tegen conversos sterk. Een zekere Manuel Santiago Vivar was in Córdoba in 1818 de laatste die door de Inquisitie berecht werd voor cryptojodendom.

T.a.v MALCOLM. X
Dus besef je nu wat je achterlijke gezeur en gezeik over Israel in vergelijking met de WERELDGESCHIEDDENIS slecht ''kattepis '' is als je alles terug wil draaien begin dan met je eigen roots en genen eens na te kijken.!

leven in schoonheid
24-06-12, 11:22
Een ieder de de Shari'ah van Allah wil tegenhouden wordt gestraft heel simpel. En deze moordenaars kom ook wel aan de beurt. Ik heb nog meer waarin ze mensen levend verbranden maar die zal ik je besparen. Nederlandse media is niet serieus te nemen en danst naar de pijpen van de Amerikanen en zionisten... Als je het niet met me eens bent (ik zou me zorgen maken als dat wel het geval zou zijn) prima, maar ga geen leugens verzinnen...

Verdomme Geert Wilders heeft gelijk de Islam is een gevaarlijk religie dus het is geen onderbuik gevoel maar realiteit.
Dank u MalcolmX dat u mij en vele anderen de ogen opende met een blik achter de schermen hoe de Islam in werkelijkheid handeld en wandeld.
Nog één vraagje hoeveel van deze gekken lopen er rond in Nederland?

leven in schoonheid
24-06-12, 11:25
Kijk ik blijf neutraal
Hoe kunt u nog neutraal blijven gezien het gevaar dat ons te wachten staat van personen zoals deze Malcolm X dat we een keuze moeten maken tussen de Shari'ah van Allah of de dood!:kotsen:

Kortman
24-06-12, 14:37
Hoe kunt u nog neutraal blijven gezien het gevaar dat ons te wachten staat van personen zoals deze Malcolm X dat we een keuze moeten maken tussen de Shari'ah van Allah of de dood!:kotsen:

Deze vraag is eigenlijk overbodig , je kunt niet alle mensen over een ''kam scheren'' ik heb zelf fijne lieve vrienden en dat zijn Moslims , deze mensen interprenteren de Koran heel anders als MALCOLM X doet ,hij hoort bij het soort Taliban , Salafisten,Al-Shabaab enz enz
De gewone ,gematigde MOSLIMS zijn goede mensen waar niks op aan te merken valt !
OK ze zijn MOSLIM en zo wat ?, gewoon mensen met hun eigen geloof .
Net zo als dat je Christenen of Hindoe,s hebt niks mis mee .
Het zijn hooguit 1a 3 % van alle Moslims die denken zoals MALCOLM -X doet ,
zij zijn het voer van alle kwaad voor WILDERS en consoorten .

leven in schoonheid
24-06-12, 15:04
Deze vraag is eigenlijk overbodig , je kunt niet alle mensen over een ''kam scheren'' ik heb zelf fijne lieve vrienden en dat zijn Moslims , deze mensen interprenteren de Koran heel anders als MALCOLM X doet ,hij hoort bij het soort Taliban , Salafisten,Al-Shabaab enz enz
De gewone ,gematigde MOSLIMS zijn goede mensen waar niks op aan te merken valt !
OK ze zijn MOSLIM en zo wat ?, gewoon mensen met hun eigen geloof .
Net zo als dat je Christenen of Hindoe,s hebt niks mis mee .
Het zijn hooguit 1a 3 % van alle Moslims die denken zoals MALCOLM -X doet ,
zij zijn het voer van alle kwaad voor WILDERS en consoorten .
Ik wil zeker niet iedereen over één kam scheren en gelukkig heb ik ook vrienden die Moslim zijn, maar ik vind zijn gedachten toch levensgevaarlijk en dat dit zo maar kan op een site waar nl achter staat zonder dat er maar wordt ingegrepen verbaasde mij nog het meest.
Ook het percentage die u aangeeft mag ik hopen dat die te hoog is want 1-3% van Ruim 850 duizend zijn toch 8500 tot 25.500 personen.
Zet je dit af tegen het leger dat wij hebben 53.130 militairen zit het goed mis.


Bronnen : CBS - Ruim 850 duizend islamieten in Nederland - Webmagazine (http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bevolking/publicaties/artikelen/archief/2007/2007-2278-wm.htm)

BoerHarms
24-06-12, 15:42
Maroc.nl. is ook van de velle sites die regelmatig aandacht hebben van de BVD. Hun IT-ers hebben genoeg kennis. en software om berichten die geplaatst worden terug volgen naar het IP nummer. Zo Malcom.X is al een tijdje bekend.
Ja Malcom dat is ook het verderfelijk Westen, je mag commentaar hebben maar pas op, zolang je maar nietnals een gevaar gezien wordt. Ik weet dat je niet bang bent en weer kritiek zal hebben. Ga zo door.

leven in schoonheid
24-06-12, 16:02
Maroc.nl. is ook van de velle sites die regelmatig aandacht hebben van de BVD. Hun IT-ers hebben genoeg kennis. en software om berichten die geplaatst worden terug volgen naar het IP nummer. Zo Malcom.X is al een tijdje bekend.
Ja Malcom dat is ook het verderfelijk Westen, je mag commentaar hebben maar pas op, zolang je maar nietnals een gevaar gezien wordt. Ik weet dat je niet bang bent en weer kritiek zal hebben. Ga zo door.
Ja soms krijg ik het idee dat de moderators voor de AIVD werken, gezien de tolerantie tegenover dit gespuis en het toestaan van diverse filmmateriaal.
Zeg Harms als jullie hem oppakken mag ik dan mee....:engel:

super ick
24-06-12, 16:11
Nee, ik deed dat niet, ik deed die opleiding maar een tijdje.

Je krijg ook niet over alle rijken les op de middelbare school. Over de afrikaanse koninkrijken wordt je niks geleerd en bijvoorbeeld, en ook niet over de chinese keizerrijken. Ook werken de middelbare scholen met een tijdvakken-systeem, en heeft elke tijdvak zijn eigen kenmerken. In het tijdvak ''monikken en ridders'' (vroege middeleeuwen), kom het ''ontstaan van de Islam aan bod''. Maar al die kenmerken van tijvakken zijn meer gericht op NL en/of West-Europa, simpelweg omdat we daar wonen. Want de sociale en econmische kenmerken van bijvoorbeeld Oost-Azië rond het jaar 700, lagen heel anders dan die van West-Europa. Ook is er op de middelbare school maar 2 á 4 uur in de week voor geschiedenis. En daarnaast is de middelbare school geen universiteit, en wordt alles oppervlakkig gehouden. Dat is bij alle vakken zo. Voor meer diepgang over een onderwerp moet je het bestuderen.

In de meeste Arabische landen leren ze helemaal niets op school over hun rijke geschiedenis van voor de opkomst van de profeet.
De gemiddelde Egyptenaar weet nagenoeg niets over de tijd van de farao's.

Het wij-zij-praatje gaat weer eens niet op. Waarom verwijten dat mensen aan de andere kant van de wereld niet voldoende worden onderwezen in de geschiedenis van een geloof? Dat islam voor sommigen allesomvattend en zaligmakend is, is enorm fijn voor die mensen maar waar komt die drang van gelovigen vandaan om het bij andersdenkenden door de strot te rammen? Geef hen de vrijheid en geen enkel middel zal geschuwd worden.

Zodra meningen ondersteund worden met citaten uit heilige boeken en vage filmpjes die je overal vandaan kunt plukken begint er wat te stinken.

Mellow
24-06-12, 19:05
Als deze bovenstaande topics verhaal waar zou zijn, dan zou dat waarschijnlijk de grootste blunder ooit zijn van de desbetreffend palesijnen in de zin van dat dat alle verder israeli gruwelijkheden tegen palestijnen zou "rechtvaardigen ' in naam van de zgn oorlog tegen terrorisme


Anders zou deze verhaal een soort made by the mossad operatie , de laatste is dus iets waarschijnlijker dan de eerste

Kortman
24-06-12, 20:01
In de meeste Arabische landen leren ze helemaal niets op school over hun rijke geschiedenis van voor de opkomst van de profeet.
De gemiddelde Egyptenaar weet nagenoeg niets over de tijd van de farao's.

Het wij-zij-praatje gaat weer eens niet op. Waarom verwijten dat mensen aan de andere kant van de wereld niet voldoende worden onderwezen in de geschiedenis van een geloof? Dat islam voor sommigen allesomvattend en zaligmakend is, is enorm fijn voor die mensen maar waar komt die drang van gelovigen vandaan om het bij andersdenkenden door de strot te rammen? Geef hen de vrijheid en geen enkel middel zal geschuwd worden.

Zodra meningen ondersteund worden met citaten uit heilige boeken en vage filmpjes die je overal vandaan kunt plukken begint er wat te stinken.

Dat is niet alleen bij de ISLAM het geval ;ooit een Jehova Getuige aan de deur gehad ?
Met dit verschil dat een Jehova nooit wapens zal gebruiken :het zijn ook dienstweigeraars niet voor niets stierven vele een ellendige dood in Hitlers CONCENTRATIE KAMPEN omdat ze het verdomden om te vechten.

BoerHarms
24-06-12, 22:03
Ja soms krijg ik het idee dat de moderators voor de AIVD werken, gezien de tolerantie tegenover dit gespuis en het toestaan van diverse filmmateriaal.
Zeg Harms als jullie hem oppakken mag ik dan mee....:engel:

Persnen met veel wol en weinig verf laat je lopen, maar ze blijven interresant

leven in schoonheid
24-06-12, 22:35
Persnen met veel wol en weinig verf laat je lopen, maar ze blijven interresant
Ja dat sowieso, zou wetenschappelijk wel eens willen onderzoeken waar deze extreme drang vandaan komt, is het een afwijking in de hersenen, is het de opvoeding, zijn het de verkeerde vrienden, of is het de dna die dit oproept?
En dan nog waarom in de naam van een God de wereld willen veroveren, in de wetenschap dat God maar met de vinger hoeft te knippen en hij heeft de wereld, ze zeggen dat Allah het wenst, ze zeggen dat Allah almachtig is, maar ze hebben niet in de gaten dat ze hiermee hunzelf en het geloof belachelijk maken?
Maar komt tijd komt raad.

Kortman
24-06-12, 23:51
Ik wil zeker niet iedereen over één kam scheren en gelukkig heb ik ook vrienden die Moslim zijn, maar ik vind zijn gedachten toch levensgevaarlijk en dat dit zo maar kan op een site waar nl achter staat zonder dat er maar wordt ingegrepen verbaasde mij nog het meest.
Ook het percentage die u aangeeft mag ik hopen dat die te hoog is want 1-3% van Ruim 850 duizend zijn toch 8500 tot 25.500 personen.
Zet je dit af tegen het leger dat wij hebben 53.130 militairen zit het goed mis.


Bronnen : CBS - Ruim 850 duizend islamieten in Nederland - Webmagazine (http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bevolking/publicaties/artikelen/archief/2007/2007-2278-wm.htm)

ik had het niet per se over de Moslims in Nederland ,ik bedoelde van alle MOSLIMS 1a3% best nog veel maar de grootse massa zit niet in Europa , op de kleine groepjes fanatiekelingen na .

Malcolm.X
25-06-12, 03:08
Natuurlijk moet Palestina een vrije staat worden ,maar ze moeten ook beseffen dat je tijd niet terug kunt zetten.

Israel was een grote vergissing , en blunder van de eerste orde en zoals ik vaker heb gezegd de 'etterpuist'' in het M.O .
Maar een eerste vereiste is wederzijds begrip en geen geweld .
Ik sta achter de versie van C.van der Heijden


Chris van der Heijden, auteur van "Israël, een onherstelbare vergissing", bewijst ons echter ook een dienst met zijn bewering dat de oorzaak van het huidige conflict en alle ellende is terug te voeren op de opdeling van het land. Zijn kritiek op Israël, en die van vele anderen, heeft niet in de eerste plaats te maken met de bezetting, met de checkpoints en de afscheidingsbarrière, maar met het bestaan van Israël op zichzelf. Israël had niet gesticht mogen worden, want dat ging ten koste van de Palestijnen. Het onrecht van het VN delingsplan leidde tot de Arabische afwijzing ervan, tot burgeroorlog, etnische zuiveringen door de Zionisten, en een spiraal van wederzijds geweld en haat die tot op de dag van vandaag voortduurt, aldus van der Heijden.




Ik weet wel zeker dat 1.7 miljard Moslims, niet een weten wie Chris van der Heijden is laat staan hem serieus nemen. Dit is een probleem wat nooit zal opgelost worden. Palestijnen (Moslims) willen de autoriteit terug en dan mogen de Joden blijven leven als buren, collega's, kennissen en noem het maar op. Zo niet en dat is duidelijk te zien dan zal de oorlog en het "Terrorisme" (lees verzet) door gaan...


In dat dik gedrukte stukje erken je zelf dat de Staat Palestina nooit gesticht had mogen worden. Toch is het gebeurd en dat is niet het enige, 80% van het land is geroofd, zionisten trainen hun kinderen om met scherp te schieten op Palestijnen, er worden dagelijks stukken grond en huizen gestolen die met de grond worden gelijk gemaakt om vervolgens nederzettingen te bouwen ondanks het feit dat de meerderheid van de wereld bevolking zich tegen de zionisten hebben gekeerd. Is dat het vrede proces en oplossingen zoeken. Ze hebben maling aan alles, mensen kunnen niet van de ene plek naar de andere zonder verschillende checkpoints door te moeten, kinderen vrouwen en bejaarden worden vernederd door zionisten en hun leger, en de lijst is lang met misdaden.. Het enige middel om onrecht te stoppen is door keiharde maatregelen. Hoeveel marsen zijn er niet gehouden sinds de Balfour verklaring? Hoe veel demonstraties zijn er niet gehouden? Hoeveel activisten zijn er geweest, hoeveel bekende mensen (Joods of niet-Joods) die zich hebben uitgesproken hier tegen? Heeft dat iets geholpen? Dacht het niet, wel nu is er iets gekomen wat zeker zijn vruchten zal gaan afwerpen zoals dat heeft gedaan in Afghanistan en Irak bijv en dat is al-Qaeda en andere Jihadistische groeperingen want al-Qaeda is niet het enige verzet


Jij bent misschien een uitzondering door dit te zeggen maar je meent er geen hol van, er moet een beetje evenwicht bewaard worden en je wilt laten zien aan de rest van mijn slapende Medemoslims dat je sympathie hebt voor de Palestijnen. Ik prik dwars door jullie heen. Laat gewoon elk jaar Schindler's List zien, herdenk elke jaar de vergasten die jullie zelf aan de Duitsers hebben overgeleverd, en veroordeel vooral niet je regeringsleiders die de massa moordende zionisten supporten en uitnodigen in Den Haag (Liebermann & Netanyahu).. Mensen die de Koran hebben bestudeerd en weten wat Allah heeft gezegd over de Kufaar die zullen niet verwachten dat jij de kant van de Moslims kiest of dat je sympathie hebt voor de Moslims want Allah zegt duidelijk in Zijn Heilige Boek: "And those who disbelieved are allies of one another."(8:73) en "O you who have believed, do not take the Jews and the Christians as allies. They are [in fact] allies of one another."(5:51).. Dus ik verwacht niks van jullie. Maar betekent dat ik ga stil zijn. Never al drukt iemand de loop van ze geweer tegen mijn voorhoofd dan zal ik nog hetzelfde zeggen en roepen.


Amerika en Israhell oogsten wat ze al die tijd hebben gezaaid, namelijk haat. Wat uiteindelijk heeft geresulteerd in al-Qaeda basissen in de gehele Islamitische wereld. De Mujahideen willen afrekenen met deze terroristen en oorlogscriminelen. Mensen zijn bij de inval in Irak voorgelogen, de feiten van 1.000.000 kinderen die zijn vermoord liggen op tafel en nog blijven jullie regeringsleiders als de hondjes die ze zijn achter de zionist en Amerika hollen. Zelfs hier zie ik dat Amerikanen worden verdedigd ondanks het feit dat hun criminele daden over het internet verspreid zijn. Moslims willen de westerse democratie en jullie perverse vrijheden niet, wie heeft jullie gevraagd om ons te komen redden? Daarom vraag ik Allah om elke Amerikaan, Nederlander, of welke andere soldaat die een voet zet op Islamitisch land een prooi te laten zijn voor de Mujahideen.


Niemand is in oorlog met Europa of Nederland, alleen zullen jullie door de onvoorwaardelijke alliantie aan de oorlogsmisdadigers ook ooit het deksel op de neus krijgen zoals de Amerikanen hebben gehad voor hun onvoorwaardelijke steun aan de Zionist, dit is geen dreigement maar keiharde realiteit. Jullie kunnen het terrorisme noemen en barbaars, maar ik noem jullie regeringen teroristen en barbaars, jullie noemen de Mujahideen Barbaars en achterlijk, ik noem het vrijheidstrijders en helden die islamitisch gezien het recht hebben om de vijand uit hun landen te verdrijven, of dat nou in Palestina, Irak, Afghanistan, of waar dan ook is. Zolang we het niet eens worden over de definitie van het woord "Terrorisme" gaat dit hele gesprek nergens heen. Wees blij dat wij moslims weten wat het vermoorden van onschuldige burgers inhoud, en dat we het belang kennen van "je woord houden", en dat we islam hebben die ons normen en waarden hebben meegegeven anders waren Amerika en Europa nu een groot oorlogsgebied..


Dit is het laatste wat ik erover te zeggen heb, over al die kneuzen die hier Pat Condell weetjes en wikipedia afspeuren om zogenaamd nieuws berichten op te sporen. Bespaar jezelf de moeite want Wikipedia barst van de leugens en verdraaide nieuwsfeiten. Toon eens wat aan uit onze eigen boeken dat we plunderend, moordend, verkrachtend de Europese landen zijn afgegaan. Of toon eens een documentaire zoals "The Afghan Massacre" die ik heb geplaatst, dat ZIJN FEITEN die er niet om liegen en waarin ooggetuigen aan het woord komen. Ik zie hier alleen gefabriceerde nieuwsfeiten die niet te controleren zijn. Zelfde geld voor al de aanslagen die aan de Mujahideen worden gelinkt, plaats eens bewijzen ipv een klein stukje uit het AD, Telegraaf of een andere zionistische krant.. Die zijn er gewoon niet. Stop met de bloeddorstige criminelen uit te hangen blijf in jullie landen en jullie zullen een beter leven hebben. Wil je gaan bemoeien met de politiek in de Islamitische landen om jullie Meester (Blauw-Witte Davidster) te pleasen, dan moet je niet raar opkijken als straks ook Nederlandeen doelwit wordt.


Een klein voorbeeld, Nidal Hassan was een soldaat in het Amerikaanse leger, geen baard en helemaal niet praktiserend, toen hij na 9/11 zich heeft verdiept in de islam en de ware Godsdienst heeft gezien, heeft hij zijn zonden (soldaat in het Amerikaanse leger) omgezet in goede daden (Mujahid voor de zaak van Allah) door in Fort Hood een paar Amerikaanse Militairen te vermoorden.. Waarom? Simpel omdat ze net op pad waren om naar Afghanistan te gaan, zodat ze weer Afghaanse meisjes en jochies kunnen verkopen aan elkaar en hele dorpen wegvagen. Hetzelfde kan ook hier gebeuren, morgen kan bijv. een "moderne moslim" die in het leger van Nederland werkt besluiten om wraak te nemen, hetzelfde geld voor een Nederlander die er achter komt wat de ware aard van de Kruisvaarders is en die misschien bekeert is tot de Islam zonder dat iemand het weet... Als Nederland een doelwit was van de Mujahideen, hoe komt het dan dat Omar Farooq de jongen die werd overmeesterd in een vlucht naar Amerika niet zijn bom heeft laten afgaan op Schiphol, want hij was daar? Omdat Nederland NOG geen doelwit is. Hij had op Schiphol ook slachtoffers kunnen maken als het daarom ging.. Maar nee, hij vloog door naar Amerika vastberaden om daar slachtoffers te maken, wat hem bijna was gelukt ondanks de Miljarden die ze hebben gestoken in beveiliging en veiligheid. Mensen hebben geen drones en chemische wapen zoals het westen die heeft, dus worden ze creatief en zijn ze bereid om hun leven te geven zolang ze de vijanden van Allah maar kunnen laten voelen wat zij voelen. En nog dringt het niet tot jullie botte koppen door. Als ik zo de verhalen en steunbetuigingen van het merendeel hier hoor zal dat in de toekomst wel veranderen, want mocht Amerika morgen beslissen om Marokko binnen te vallen zullen jullie als de reet kevers die jullie zijn als eerste jullie alliantie geven zonder ook maar naar motieven te vragen..


Daarom mijn advies neem afstand van jullie regeringen en spreek je uit als je werkelijk wilt dat onrecht wordt gestopt, zo niet ooh goes.. Uiteindelijk zullen de westerse troepen allemaal afgeslacht worden en vernederd naar huis keren, om met halve ledematen, psychische problemen en drugsmisbruik hun eigen families of collega's te vermoorden. Indeed, those who disbelieve spend their wealth to avert [people] from the way of Allah. So they will spend it; then it will be for them a [source of] regret; then they will be overcome. And those who have disbelieved - unto Hell they will be gathered. (8:36)


Hier een heel wijs interview met iemand, die jullie het een en ander beter kan uitleggen.. Amerika heeft de haat van de Moslimwereld op zich zelf afgeroepen, en als jullie achter Amerika en Joden gaan staan, wat me niet zal verbazen dan is de kans groot dat jullie hetzelfde te verduren krijgen als wat de Amerikanen en Zionsten de komende jaren op een presenteer blaadje gaan krijgen. Islam valt niet te corrumperen, wij zijn vredevol maar kennen deze verzen: "[Fighting in] the sacred month is for [aggression committed in] the sacred month, and for [all] violations is legal retribution. So whoever has assaulted you, then assault him in the same way that he has assaulted you. And fear Allah and know that Allah is with those who fear Him."(2:194)


"Say to those who have disbelieved [that] if they cease, what has previously occurred will be forgiven for them. But if they return [to hostility] - then the precedent of the former [rebellious] peoples has already taken place. And fight them until there is no fitnah and [until] the religion, all of it, is for Allah. And if they cease - then indeed, Allah is Seeing of what they do. But if they turn away - then know that Allah is your protector. Excellent is the protector, and Excellent is the helper." (8:38,39,40)


Die laatste vind ik persoonlijk het mooiste en is van toepassing op onze landen waar ze met drones en raketten democratie komen opleggen, jullie en de "moderne"; lees munafiqeen, willen mensen een Amerikaanse/Joodse islam opleggen zoals met de Joden en Christenen is gedaan, het boek van binnenuit kan niet worden gecorrumpeerd, zoals ze hebben geprobeerd hoofdstuk 8 en 9 er uit te halen (hoofdstukken van oorlog).. Maar helaas pindakaas is de Religie van Allah beschermd, er zal altijd een groep strijden voor de zaak van Allah, de Deen van Islam valt niet te corrumperen zoals de profeet (saws) zei: "There will always be from my Ummah a party (Taifa) who will come forward defending the truth (Haq), will not eb harmed by those who differ with them until the order of Allah comes and they are upon it." (Sahih Muslim)

Malcolm.X
25-06-12, 03:18
Dus wat de rest van mij vind zal me werkelijk een rotzorg zijn, @ leven in fantasie dus als de aivd of welke andere criminele organisatie in Nederland wat te melden heeft moeten ze maar langs komen, of op me werk of gewoon thuis zo moeilijk ben ik niet te vinden en ik doe ook geen moeite om niet gevonden te worden, dit is open en duidelijk de boodschap verkondigen ik hoop dat jullie er wat mee doen, en bekijk deze 2 filmpjes gauw voordat ze worden weggehaald zoals ze altijd met de waarheid doen..


Al-Malahem Media presents An interview with Anwar al-Awlaki (ra)

http://www.youtube.com/watch?v=0sGG-yI6co0

What really happened on 9/11??

http://www.youtube.com/watch?v=DBoREjLKSnk


De mujahideen hebben niks te verbergen het is jullie regeringen die deze filmpjes uit de lucht halen om mensen van de waarheid weg te houden. En de support en sympathie van haar hersenloze schapen te blijven krijgen.. Ciao als iemand wil discussiëren over oplossingen, ben ik van de partij zo niet ook prima citeer me niet en stop jullie wikipedia feitjes ergens waar het licht niet schijnt.


15668

15669

15670

15671

15672

Malcolm.X
25-06-12, 03:25
15673

15674

15675

15676

15677

Malcolm.X
25-06-12, 03:25
15678
15679

BoerHarms
25-06-12, 06:24
Ja dat sowieso, zou wetenschappelijk wel eens willen onderzoeken waar deze extreme drang vandaan komt, is het een afwijking in de hersenen, is het de opvoeding, zijn het de verkeerde vrienden, of is het de dna die dit oproept?
En dan nog waarom in de naam van een God de wereld willen veroveren, in de wetenschap dat God maar met de vinger hoeft te knippen en hij heeft de wereld, ze zeggen dat Allah het wenst, ze zeggen dat Allah almachtig is, maar ze hebben niet in de gaten dat ze hiermee hunzelf en het geloof belachelijk maken?
Maar komt tijd komt raad.

Brainwashed,

Als ik de gehele dag tegen je zegt dat de kleur rood eigenlijk groen is, dan ga je het ook geloven.

Als je de gehele dag die opruiende taal van die youtube filmpjes gaat bekijken dan ga je er ook. in geloven. en het maakt niet uit wat voor soort filmpjes, of wat het onderwerp betreft.
Het is alleen zo dat de opruiende , op machtbelust personen altijd achter in het slachtveld lopen en de gebrainwashed personen lopen voorop. Ongeacht wat voor groepering, ideologie betreft.

malcom hebben ze m.i. al ver gebrainwashed dat als ie een persoonlijk commando van deze predikers gaat krijgen,dat ie dat vast gaat uitvoeren, gezien zijn schrijven over het uitmoorden van bepaalde personen.


Malcom is onbewust de grootste en beste P R medewerker van Wilders

leven in schoonheid
25-06-12, 09:42
Dus wat de rest van mij vind zal me werkelijk een rotzorg zijn, @ leven in fantasie dus als de aivd of welke andere criminele organisatie in Nederland wat te melden heeft moeten ze maar langs komen, of op me werk of gewoon thuis zo moeilijk ben ik niet te vinden en ik doe ook geen moeite om niet gevonden te worden, dit is open en duidelijk de boodschap verkondigen ik hoop dat jullie er wat mee doen, en bekijk deze 2 filmpjes gauw voordat ze worden weggehaald zoals ze altijd met de waarheid doen..


Dat jij organisatie's voor veiligheid binnen onze grenzen ziet als criminele organisatie's zegt al genoeg over jou instelling en filmpjes op internet hoef ik niet te bekijken, ik zie filmpjes genoeg over de gruweldaden als actief lid van "thuisblijvers" en dit zijn dan vaak filmpjes afkomstig van mobile telefoons.




De mujahideen hebben niks te verbergen het is jullie regeringen die deze filmpjes uit de lucht halen om mensen van de waarheid weg te houden. En de support en sympathie van haar hersenloze schapen te blijven krijgen.. Ciao als iemand wil discussiëren over oplossingen, ben ik van de partij zo niet ook prima citeer me niet en stop jullie wikipedia feitjes ergens waar het licht niet schijnt.

De oplossing is heel simpel, leg je wapens neer en ga leven als mens, ga in overleg, maar pleeg geen aanslagen.

knuppeltje
25-06-12, 10:04
Het is misschien wel makkelijk: een leven in simpelheid.

leven in schoonheid
25-06-12, 10:07
Het is misschien wel makkelijk: een leven in simpelheid.
het zou veel problemen oplossen in de wereld.