PDA

Bekijk Volledige Versie : Christenen in Mekka



Pagina's : [1] 2

leven in schoonheid
23-06-12, 11:12
Via google kwam ik bij toeval terecht op dit stukje nieuws uit 2009 en ik vond het ergens wereldnieuws, maar kan verder nergens er iets over vinden?

Gemeente actief in Mekka

In Mekka bestaat een christelijke kerk. Die bovendien groeit. Dat opmerkelijke nieuws wordt gemeld door de Arabische Wereld Zending. Een handjevol mensen zou in het diepste geheim in Mekka bijeenkomen. Mekka is het hart van de islam en voor moslims de meest heilige stad. Het is niet-moslims niet toegestaan Mekka te betreden. Op de wegen die naar Mekka leiden hangen grote borden die naar Mekka leiden met het opschrift ‘muslims only’ (alleen moslims). Alle niet-moslims worden daar de weg afgeleid en in een andere richting gestuurd. Dit meldt Manna-Vandaag.

Des te opmerkelijker is het dat er zich ook in Mekka zelf een christelijke kerk bevindt. Volgens Jaap Bönker, directeur van de Arabische Wereld Zending (AWZ) Nederland is de kerk in Mekka maar klein "omdat mensen er niet over durven praten en niemand durven te vertrouwen". Om hoeveel personen het precies gaat, kan hij niet zeggen.

Wel weet Bönker dat er in Saoedi Arabië een uitgebreide Skype-kerk actief is. Skype is een internetprogramma waarmee mensen onderling contact kunnen hebben. Skype lijkt nauwelijks traceerbaar en wordt daarom gezien als redelijk veilig. Volgens Bönker zijn er bij de Skype-kerk in alleen Saoedi Arabië al 70.000 mensen betrokken!

"Er is heel veel gaande in de moslimwereld", zegt Bönker desgevraagd. "Overal vandaan komen berichten over dat God aan het werk is in die wereld. Dat geldt niet alleen voor Iran, waar de laatste tijd veel aandacht voor is, maar zelfs voor Saoedi Arabië, en dan praat je toch echt over het hart van de islam.” Ook elders valt hoopvol nieuws te beluisteren. Bönker: “In Libië bijvoorbeeld werd het aantal christenen in 2003 geschat op 20. Nu zijn het er letterlijk honderden. Er vinden in Libië doopdiensten plaats."


Bron: Gemeente actief in Mekka (http://www.cip.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=8754)

Samir75017
23-06-12, 12:12
Looking forward to the building of a mosque in the Vatican.

leven in schoonheid
23-06-12, 13:11
Looking forward to the building of a mosque in the Vatican.
If you want go to Cordoba's Cathedral this one is used by Muslims to pray but it is not a Mosque.

Kortman
23-06-12, 13:48
Looking forward to the building of a mosque in the Vatican.

Als er plaats is waarom niet , de RK heeft al eerder Kerken beschikbaar gesteld aan MOSLIMS :D

Kortman
23-06-12, 13:53
If you want go to Cordoba's Cathedral this one is used by Muslims to pray but it is not a Mosque.


Ho ho ff dat is andere koek , deze is destijds "eerlijk (Her) veroverd "
Spanje: kathedraal van Cordoba

Deze kathedraal in Zuid-Spanje is midden in een moskee gebouwd en staat bekend als de Mezquita. De oorspronkelijke Moorse moskee dateert uit 785 en was toen een van de grootste moskeeën ter wereld, met een capaciteit voor 20.000 mensen. Beroemd zijn de 1200 zuilen die de dubbele bogen ondersteunden. In 1236 werd Cordoba door de christenen op de Moren heroverd en werd de moskee tot kathedraal gewijd. In 1523 werd begonnen het middelste gedeelte af te breken en er een gothisch kerkschip te bouwen, wat meer dan tweehonderd jaar in beslag nam. Van de 1200 zuilen verdwenen er vierhonderd en de minaret werd de klokkentoren.

leven in schoonheid
23-06-12, 14:19
Ho ho ff dat is andere koek , deze is destijds "eerlijk (Her) veroverd "
Spanje: kathedraal van Cordoba

Deze kathedraal in Zuid-Spanje is midden in een moskee gebouwd en staat bekend als de Mezquita. De oorspronkelijke Moorse moskee dateert uit 785 en was toen een van de grootste moskeeën ter wereld, met een capaciteit voor 20.000 mensen. Beroemd zijn de 1200 zuilen die de dubbele bogen ondersteunden. In 1236 werd Cordoba door de christenen op de Moren heroverd en werd de moskee tot kathedraal gewijd. In 1523 werd begonnen het middelste gedeelte af te breken en er een gothisch kerkschip te bouwen, wat meer dan tweehonderd jaar in beslag nam. Van de 1200 zuilen verdwenen er vierhonderd en de minaret werd de klokkentoren.
Nee nee bedoel de Sixtijnse in het vaticaan, de oude bastaliek die bekend werd door de kruisridders op het hoogste punt van het vaticaanstad, waar onder gangen lopen naar het kantoor van de paus en naar de kribben waar heiligen begraven liggen zoals Petrus.

Kortman
23-06-12, 14:32
Nee nee bedoel de Cordoba in het vaticaan, de oude bastaliek die bekend werd door de kruisridders op het hoogste punt van het vaticaanstad, waar onder gangen lopen naar het kantoor van de paus en naar de kribben waar heiligen begraven liggen zoals Petrus.

Daar wist ik niks van (ben d,r nog nooit geweest ).

leven in schoonheid
23-06-12, 15:14
Daar wist ik niks van (ben d,r nog nooit geweest ).

Ik ooit jaren terug met Fokker en van Eik waarvan de laatste nu kardinaal is en een rondleiding gehad welke heel wonderlijk was en onbegrijpelijk, maar ook indrukwekkend.

Firefox
23-06-12, 16:33
Looking forward to the building of a mosque in the Vatican.

Vertel eens, hoe veel moslims wonen daar?

Joesoef
23-06-12, 19:53
Cordoba is een museum, bidden daar wordt absoluut niet getolereerd. Doe je dat dan behandelen ze je als een terrorist, hele rel over geweest. Al maak je maar de aanstalten om een rakaat te maken, suppoosten rennen op je af om je weer bij de groep te voegen.

Cordoba is mooi maar wel verziekt, mega toeristische attractie.


Gelukkig schijnt er ook een Cordoba bij het Vaticaan te zitten :hihi:

Mellow
23-06-12, 20:17
Vreemd gedoe allemaal

Isch
24-06-12, 00:30
Meer plek in de hemel voor moslims dan.

leven in schoonheid
24-06-12, 00:44
Gelukkig schijnt er ook een Cordoba bij het Vaticaan te zitten :hihi:
Yep en ook veel Moslims werken er in het vaticaanstad en hoop dat ze er nog lang blijven.

leven in schoonheid
24-06-12, 00:47
Meer plek in de hemel voor moslims dan.
Er is maar één hemel, mijn beste Isch en daar komen we alleen als wij voldoen aan de eisen van onze heer en meester.
Iets opeisen voor een groep mensen ziet Hij toch echt niet zitten denk ik? ;)

Isch
24-06-12, 00:49
De belangrijkste eis is moslim zijn...

leven in schoonheid
24-06-12, 01:05
De belangrijkste eis is moslim zijn...
Foutje, de belangrijkste eis is vertrouwen hebben in het geloof.

Isch
24-06-12, 01:11
Ik zou het fijn vinden als we er allemaal heen kunnen.

Firefox
24-06-12, 01:17
Ik zou het fijn vinden als we er allemaal heen kunnen.

Hoezo? Wat hebben we daar eigenlijk te zoeken?

Isch
24-06-12, 01:29
Chillen.

Firefox
24-06-12, 01:31
Chillen.

Geef mij dan maar het Vondelpark.

Samir75017
24-06-12, 01:35
Geef mij dan maar het Vondelpark.

But dogs are not allowed in the Vondelpark.

Isch
24-06-12, 01:37
Geef mij dan maar het Vondelpark.

Oke, hierbij geef ik je het vondelpark.

Firefox
24-06-12, 01:38
Oke, hierbij geef ik je het vondelpark.

Goed, krijg jij de Kaäba.

super ick
24-06-12, 01:42
Ik zou het fijn vinden als we er allemaal heen kunnen.

Waar heen?

Firefox
24-06-12, 01:43
But dogs are not allowed in the Vondelpark.

Blijf jij dan maar thuis.

Isch
24-06-12, 01:43
Goed, krijg jij de Kaäba.
Die heb ik allaaaaaang vriend.

Superick, naar de hemel.

Firefox
24-06-12, 01:48
Die heb ik allaaaaaang vriend.

Superick, naar de hemel.

Er zijn nog wel meer heidense overblijfselen hoor.

Wat dacht je van deze:

Steniging van de Duivel - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Steniging_van_de_Duivel)

Die mag je ook hebben.

Joesoef
24-06-12, 07:37
Yep en ook veel Moslims werken er in het vaticaanstad en hoop dat ze er nog lang blijven.


Er is geen Cordoba in Vaticaanstad.

leven in schoonheid
24-06-12, 11:08
Er is geen Cordoba in Vaticaanstad.
U heeft gelijk mijn excusses ik werd op een verkeerde been gezet door een stukje op kerknieuws.nl waarin werd gesproken dat De Sixtijnse Kapel, de meest bekende kapel in het Apostolisch Paleis, de residentie van de paus in Vaticaanstad, is de inzet van een politieke strijd. Moslims hebben het gebouw bezet omdat zij het eigendom ervan claimen.
Later word het inderdaad bekend dat het ging om een kapelletje van een christelijke universiteit in de Pakistaanse stad Rawalpindi is de inzet van een politieke strijd. Moslims hebben het gebouwtje bezet omdat zij het eigendom ervan claimen.

super ick
24-06-12, 16:15
Die heb ik allaaaaaang vriend.

Superick, naar de hemel.

Aha, zijn daar wel maagden genoeg dan?

Umarvlie
25-06-12, 08:08
Foutje, de belangrijkste eis is vertrouwen hebben in het geloof.

Tauhid.

H.P.Pas
25-06-12, 11:24
De belangrijkste eis is moslim zijn...

Yep.
Hullie deugen niet, wij wel.
Een prachtig, diep menselijk geloof met een rijk verleden en een grote toekomst.

Fulanadetal
25-06-12, 15:07
Die christenen hebben natuurlijk geen kerkgebouw nodig. De gemeente wordt nou eenmaal gevormd door de mensen, niet het gebouw. Slim om dat via Skype te doen. Lijkt me wel moeilijk, je weet nooit wie je echt kan vertrouwen. Dus je kan niet veel informatie delen of afspreken elkaar in het echt te ontmoeten.

Er is trouwens maar 1 bericht over dat overal wordt herhaald. Dus of het echt waar is? Als het echt is dan hoop ik dat de leden niet worden betrapt, anders loopt het slecht met hen af.

Firefox
25-06-12, 15:17
Die christenen hebben natuurlijk geen kerkgebouw nodig. De gemeente wordt nou eenmaal gevormd door de mensen, niet het gebouw. Slim om dat via Skype te doen. Lijkt me wel moeilijk, je weet nooit wie je echt kan vertrouwen. Dus je kan niet veel informatie delen of afspreken elkaar in het echt te ontmoeten.

Er is trouwens maar 1 bericht over dat overal wordt herhaald. Dus of het echt waar is? Als het echt is dan hoop ik dat de leden niet worden betrapt, anders loopt het slecht met hen af.

Skype kan natuurlijk niet, want je ip-adres is zo achterhaald en dan ben je zwaar de klos.

super ick
25-06-12, 16:30
Yep.
Hullie deugen niet, wij wel.
Een prachtig, diep menselijk geloof met een rijk verleden en een grote toekomst.

Gelovigen discrimineren vrijwel altijd op basis van hun geloof. Zoals je zegt: hullie deugen niet.

super ick
25-06-12, 16:33
De belangrijkste eis is moslim zijn...

Ik vind de islam wat dat betreft wel een heel gemakkelijk geloof. 80% is gekaapt van christenen en joden. Zo zijn de heilige plaatsen van die geloven ineens ook heilige plaatsen van de islam geworden.
Die steen in Mekka hebben ze zelfs gejat. Die werd eerst aanbeden door anderen.

Fulanadetal
25-06-12, 16:36
Via Skype IP finder? Die is uit de lucht.

Saul
25-06-12, 16:41
Ik vind de islam wat dat betreft wel een heel gemakkelijk geloof. 80% is gekaapt van christenen en joden. Zo zijn de heilige plaatsen van die geloven ineens ook heilige plaatsen van de islam geworden.
Die steen in Mekka hebben ze zelfs gejat. Die werd eerst aanbeden door anderen.

Het heiligdom van de Kaäba stond onder beheer van de Qurayshi-stam en de profeet Mohammed behoorde toevallig tot die stam. Wie zijn die 'anderen'?
Abrahamieten delen dezelfde ene God, nogal logisch dat die ene God consistent blijft.

Mekka verving Jeruzalem als heiligste plek en qibla. Talloze anderen heiligdommen in het christendom, zoals Nazareth en de Geboortekerk vallen erbuiten. Bovendien is het nogal de vraag welke christelijke heiligdommen je bedoelt, aangezien het christendom tot op het bot verdeeld is.

Wie zijn 'anderen'?

Je kakelt hatelijk een eind rond zonder ook maar enige oprechte interesse in deze bronnen. Ik zou maar oppassen want nog even je bent hier met je rode punten aangeschoten wild.

super ick
25-06-12, 16:49
Het heiligdom van de Kaäba stond onder beheer van de Qurayshi-stam en de profeet Mohammed behoorde toevallig tot die stam. Wie zijn die 'anderen'?
Abrahamieten delen dezelfde ene God, nogal logisch dat die ene God consistent blijft.

Mekka verving Jeruzalem als heiligste plek en qibla. Talloze anderen heiligdommen in het christendom, zoals Nazareth en de Geboortekerk vallen erbuiten. Bovendien is het nogal de vraag welke christelijke heiligdommen je bedoelt, aangezien het christendom tot op het bot verdeeld is.

Wie zijn 'anderen'?

Je kakelt hatelijk een eind rond zonder ook maar enige oprechte interesse in deze bronnen. Ik zou maar oppassen want nog even je bent hier met je rode punten aangeschoten wild.

Oppassen? Rode punten? Waar heb je het over?

BTW, is de islam ook niet hopeloos verdeeld met alle stromingen die elkaar naar het leven staan?

Firefox
25-06-12, 16:53
Het heiligdom van de Kaäba stond onder beheer van de Qurayshi-stam en de profeet Mohammed behoorde toevallig tot die stam. Wie zijn die 'anderen'?
Abrahamieten delen dezelfde ene God, nogal logisch dat die ene God consistent blijft.

Mekka verving Jeruzalem als heiligste plek en qibla. Talloze anderen heiligdommen in het christendom, zoals Nazareth en de Geboortekerk vallen erbuiten. Bovendien is het nogal de vraag welke christelijke heiligdommen je bedoelt, aangezien het christendom tot op het bot verdeeld is.

Wie zijn 'anderen'?

Je kakelt hatelijk een eind rond zonder ook maar enige oprechte interesse in deze bronnen. Ik zou maar oppassen want nog even je bent hier met je rode punten aangeschoten wild.

De Kaäba werd al ver voor het ontstaan van de islam gebruikt als cultusplaats door de heidense stammen. Er werd geofferd aan plaatselijke goden en godinnen.

HaasHaas
25-06-12, 16:54
"Er is heel veel gaande in de moslimwereld", zegt Bönker desgevraagd. "Overal vandaan komen berichten over dat God aan het werk is in die wereld. Dat geldt niet alleen voor Iran, waar de laatste tijd veel aandacht voor is, maar zelfs voor Saoedi Arabië, en dan praat je toch echt over het hart van de islam.”


"god" als in amerika. oftewel, de blanke christelijkheid is bezig te infiltreren omdat de islam een bedreiging voor ze wordt.

Saul
25-06-12, 16:56
Oppassen? Rode punten? Waar heb je het over?

BTW, is de islam ook niet hopeloos verdeeld met alle stromingen die elkaar naar het leven staan?

Ik heb het over je reputatiemacht. Ah, je staat al rood zie ik, niet al te best voor je.

Nee, het voordeel is dat de Koran geen boekenbundel is bijvoorbeeld en dat de hoofdlijnen van de godsdienst uitermate strikt uiteen zijn gezet (de vijf zuilen). Daardoor komt de inhoud van deze stromingen voor het grootste gedeelte met elkaar overeen.

Nee neem dan de calvinistische Bijbel, de katholieke Bijbel, de King James Bijbel, het boek van Mormonen, het OT en NT, Grieks-Orthodox, Russisch-Orthodox, Oosters-Orthodox, zevendagsadventisten, Jehova's Getuigen, gereformeerden, juzieten en ik ben dan nog steeds niet uigepraat.

Tjee, de enige overeenkomst is Jezus als 'Zoon van God' en Verlosser. Voor de rest is het één grote chaos.

Saul
25-06-12, 16:59
De Kaäba werd al ver voor het ontstaan van de islam gebruikt als cultusplaats door de heidense stammen. Er werd geofferd aan plaatselijke goden en godinnen.

De Kaäba is gebouwd door Abraham en zijn zoon Ismaël. Bovendien was de Kaäba gewoon eigendom van Mohammeds stam.

Er is helemaal geen sprake van diefstal, er is geen sprake van 'de ander'.

Men zit weer hatelijke suggesties te doen in 'Der Ewige Jude'-stijl. Waarom leren jullie die hatelijke vijandschap richting minderheden niet een keer af?

Firefox
25-06-12, 17:00
Ik heb het over je reputatiemacht. Ah, je staat al rood zie ik, niet al te best voor je.

Nee, het voordeel is dat de Koran geen boekenbundel is bijvoorbeeld en dat de hoofdlijnen van de godsdienst uitermate strikt uiteen zijn gezet (de vijf zuilen). Daardoor komt de inhoud van deze stromingen voor het grootste gedeelte met elkaar overeen.

Nee neem dan de calvinistische Bijbel, de katholieke Bijbel, de King James Bijbel, het boek van Mormonen, het OT en NT, Grieks-Orthodox, Russisch-Orthodox, Oosters-Orthodox, zevendagsadventisten, Jehova's Getuigen, gereformeerden, juzieten en ik ben dan nog steeds niet uigepraat.

Tjee, de enige overeenkomst is Jezus als 'Zoon van God' en Verlosser. Voor de rest is het één grote chaos.

Wat je hier noemt zijn allemaal verschillende vertalingen, die onderling heel weinig verschillen. (Belave het moormoonse boek, dat gewoon een heel andere inhoud heeft). Ook de koran kent toch verschillende vertalingen?

Firefox
25-06-12, 17:04
De Kaäba is gebouwd door Abraham en zijn zoon Ismaël. Bovendien was de Kaäba gewoon eigendom van Mohammeds stam.

Er is helemaal geen sprake van diefstal, er is geen sprake van 'de ander'.

Men zit weer hatelijke suggesties te doen in 'Der Ewige Jude'-stijl. Waarom leren jullie die hatelijke vijandschap richting minderheden niet een keer af?

Diefstal, wie heeft het over diefstal?. Als de Kaäba eigendom was van de Quarais, wat ik wel wil aannemen, is daarmee bewezen dat het een heidense cultusplaats was, want vóór Mohammeds optreden waren zij heidenen. Het verhaal van Abraham en Ismaël is natuurlijk een mythische vertelling.

Fulanadetal
25-06-12, 17:10
"god" als in amerika. oftewel, de blanke christelijkheid is bezig te infiltreren omdat de islam een bedreiging voor ze wordt.

De meeste christenen zijn niet blank hoor tegenwoordig. Maar net zoals veel mensen dankzij internet veel kennis kunnen opdoen en overgaan tot de Islam, kunnen mensen die voorheen geen toegang hadden tot bepaalde info zich tot het christendom wenden. Heel gewoon lijkt me.

Saul
25-06-12, 17:11
Wat je hier noemt zijn allemaal verschillende vertalingen, die onderling heel weinig verschillen. (Belave het moormoonse boek, dat gewoon een heel andere inhoud heeft). Ook de koran kent toch verschillende vertalingen?

Leugenaar. Complete boeken uit de Bijbel worden geschrapt per stroming:


The Books of the Bible are listed differently in the canons of Judaism (http://en.wikipedia.org/wiki/Judaism) and the Catholic (http://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Catholic_Church), Protestant (http://en.wikipedia.org/wiki/Protestantism), Greek Orthodox (http://en.wikipedia.org/wiki/Greek_Orthodox), Slavonic Orthodox (http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_Orthodox), Coptic (http://en.wikipedia.org/wiki/Coptic_Orthodox), Georgian Orthodox (http://en.wikipedia.org/wiki/Georgian_Orthodox_Church), Armenian Apostolic (http://en.wikipedia.org/wiki/Armenian_Apostolic), Syriac (http://en.wikipedia.org/wiki/Syriac_Catholic_Church), Ethiopian (http://en.wikipedia.org/wiki/Ethiopian_Orthodox) and Eritrean Orthodox (http://en.wikipedia.org/wiki/Eritrean_Orthodox) churches, although there is substantial overlap.

Books of the Bible - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Books_of_the_Bible)

Saillant voorbeeld van hoe één en dezelfde vers totaal anders zijn in alleen al het Nederlands:

http://www.statenvertaling.net/bijbel/deut/18.html


15 Een Profeet, uit het midden van u, uit uw broederen, als mij, zal u de HEERE, uw God, verwekken; naar Hem zult gij horen;

Maar Bijbel&Koran.nl (http://bijbelenkoran.nl/vers.php?lIntEntityId=4828) spreekt doodleuk over meerdere profeten die niet uit hun broederen voortkomen, maar uit eigen gelederen:


Hij zal in uw midden profeten laten opstaan, profeten zoals ik. Naar hen moet u luisteren.

Uhuh, fijn al die vertalingen die zo dicht bij elkaar liggen.

Die vertalingen mogen strikt genomen geen Koran genoemd worden. Er is één Koran en die is geschreven in het klassiek Arabisch.

Saul
25-06-12, 17:16
Diefstal, wie heeft het over diefstal?. Als de Kaäba eigendom was van de Quarais, wat ik wel wil aannemen, is daarmee bewezen dat het een heidense cultusplaats was, want vóór Mohammeds optreden waren zij heidenen. Het verhaal van Abraham en Ismaël is natuurlijk een mythische vertelling.

Zeggen dat de Kaäba eerst van 'anderen' waren is feitelijke beschuldiging van diefstal. Bij de les blijven!

De bouw door Abraham en zijn zoon komen uit dezelfde bronnen als de beschrijvingen van heidense verering. Waarom geloof jij wel het één en niet het ander?

Bovendien is het wel geloofwaardig dat niet de heidenen de Kaäba hebben gebouwd aangezien zijn zo'n steentje wat saai vonden en er na verloop van tijd 360 afgodsbeelden aan toegevoegd hebben.

Firefox
25-06-12, 17:20
Leugenaar. Complete boeken uit de Bijbel worden geschrapt per stroming:


Saillant voorbeeld van hoe één en dezelfde vers totaal anders zijn in alleen al het Nederlands:

Deuteronomium 18 - Oude Testament (http://www.statenvertaling.net/bijbel/deut/18.html)



Maar Bijbel&Koran.nl (http://bijbelenkoran.nl/vers.php?lIntEntityId=4828) spreekt doodleuk over één profeet die niet uit hun broederen voortkomt, maar uit eigen gelederen:



Uhuh, fijn al die vertalingen die zo dicht bij elkaar liggen.

Die vertalingen mogen strikt genomen geen Koran genoemd worden. Er is één Koran en die is geschreven in het klassiek Arabisch.

Er is maar één Bijbelse canon hoor, die door alle kerken wordt gehanteerd. Daarnaast zijn er wel apocriefe boeken, die als minder worden beschouwd.

Wat dat vers uit Deuteronomium 18 betreft, zie ik geen wezenlijk verschil. Misschien is de ene vertaling wat accurater dan de andere. Er zit drieëneenhalve eeuw verschil tussen.

Firefox
25-06-12, 17:23
de beschrijvingen van heidense verering.

Nou ik ben blij dat je toegeeft dat ik gelijk heb.

Saul
25-06-12, 17:25
Nou ik ben blij dat je toegeeft dat ik gelijk heb.

Dat was ook nooit de vraag, maar verwijder gerust onwelgevallige informatie.

Weten we gelijk hoe het werkt in je koppie.

Firefox
25-06-12, 17:29
Dat was ook nooit de vraag, maar verwijder gerust onwelgevallige informatie.

Weten we gelijk hoe het werkt in je koppie.

Dat was in de ken wat ik beweerde. Waarom zullen we strijden over zaken waarover we het eens zijn?

Saul
25-06-12, 17:32
Dat was in de ken wat ik beweerde. Waarom zullen we strijden over zaken waarover we het eens zijn?

Nee je beweerde dat de Kaäba altijd al van heidenen was terwijl hun stijl van verering in schril contrast staat (talloze beelden in plaats van een enkele afgeschermde steen) met die van monotheïsten als Abraham en Mohammed.

Firefox
25-06-12, 17:36
Nee je beweerde dat de Kaäba altijd al van heidenen was terwijl hun stijl van verering in schril contrast staat (talloze beelden in plaats van een enkele afgeschermde steen) met die van monotheïsten als Abraham en Mohammed.

Natuurlijk is dat zo.

SportFreak
25-06-12, 21:41
klopt geen reet van want christenen mogen niet naar Mekka (stad) reizen..is een verboden terrein voor hun

leven in schoonheid
25-06-12, 21:59
klopt geen reet van want christenen mogen niet naar Mekka (stad) reizen..is een verboden terrein voor hun
Ze reizen er niet heen ze wonen daar SF

knuppeltje
26-06-12, 08:43
Die steen in Mekka hebben ze zelfs gejat. Die werd eerst aanbeden door anderen.

Van wie?

super ick
26-06-12, 09:54
Van wie?

Niet vragen naar de bekende weg. Je leest toch mee?

Gejat is hier niet letterlijk bedoelt. Dat lijkt mij duidelijk. Ik vind het niet erg sterk om een relikwie van heidenen over te nemen van een monotheïstische godsdienst.

super ick
26-06-12, 09:57
Ik heb het over je reputatiemacht. Ah, je staat al rood zie ik, niet al te best voor je.

Nee, het voordeel is dat de Koran geen boekenbundel is bijvoorbeeld en dat de hoofdlijnen van de godsdienst uitermate strikt uiteen zijn gezet (de vijf zuilen). Daardoor komt de inhoud van deze stromingen voor het grootste gedeelte met elkaar overeen.

Nee neem dan de calvinistische Bijbel, de katholieke Bijbel, de King James Bijbel, het boek van Mormonen, het OT en NT, Grieks-Orthodox, Russisch-Orthodox, Oosters-Orthodox, zevendagsadventisten, Jehova's Getuigen, gereformeerden, juzieten en ik ben dan nog steeds niet uigepraat.

Tjee, de enige overeenkomst is Jezus als 'Zoon van God' en Verlosser. Voor de rest is het één grote chaos.

Reputatiemacht geef ik niet om en christendom geef ik ook niet om.
Je argument dat het christendom meer verdeeld is dan de islam doet mij niets. Voor mij zijn het allebei verdraaide, door mensen naar hun hand gezette verhalen.
Verhalen wellicht met een kern van waarheid en voor die tijd goed hanteerbare regels en voorschriften maar hopeloos verouderd.

knuppeltje
26-06-12, 10:05
Gejat is hier niet letterlijk bedoelt. Dat lijkt mij duidelijk.

Ik vind het niet erg sterk om een relikwie van heidenen over te nemen van een monotheïstische godsdienst.

Slap excuus, Truus. Kortom, je leuterde weer een eind weg.

Dat hebben wel meer godsdiensten van het boek met elkaar gemeen. Het is dan ook heel handig om dat te doen.

Charlus
26-06-12, 10:48
Reputatiemacht
Ik zie nu dat rood betekent: is berucht in deze omgeving.
Groen: heeft een reputatie voorbij alle reputaties.

Berucht zijn is wel stoer. De betekenis van groen is onzin want er kan er maar 1 zijn die een reputatie heeft voorbij alle reputaties.

reallife
26-06-12, 12:49
"god" als in amerika. oftewel, de blanke christelijkheid is bezig te infiltreren omdat de islam een bedreiging voor ze wordt.

De christenen in SA zijn vaak gastarbeiders. Van de 7 miljoen buitenlanders die daar werken is ongeveer 1 miljoen christen. Je denkt toch niet dat de SA'ers zelf hun plantjes water geven of hun wc schoonmaken? ;)

super ick
26-06-12, 16:27
Slap excuus, Truus. Kortom, je leuterde weer een eind weg.

Dat hebben wel meer godsdiensten van het boek met elkaar gemeen. Het is dan ook heel handig om dat te doen.

Ik heb je al meer laten weten dat als ik te maken heb met mensen die hun ideologie heilig verklaren ik het recht heb de betrekkelijkheid en hypocrisie van die ideologie aan te kaarten. Bijvoorbeeld door te stellen dat ik het niet sterk vind van een monotheïstische godsdienst om een afgodsbeeld van heidenen over te nemen. (jatten was als beeldspraak bedoelt)

Jou bewering dat meer godsdiensten dat doen zegt mij niets. Voor mij zijn ze allemaal zwaar achterhaald. I.t.t. jou pak ik de islam niet met fluwelen handschoentjes aan terwijl ik bijv. katholieken wel de goot in trap. Om maar in religieuze sferen te blijven: gelijke monniken gelijke kappen.

Saul
26-06-12, 18:17
Ik heb je al meer laten weten dat als ik te maken heb met mensen die hun ideologie heilig verklaren ik het recht heb de betrekkelijkheid en hypocrisie van die ideologie aan te kaarten. Bijvoorbeeld door te stellen dat ik het niet sterk vind van een monotheïstische godsdienst om een afgodsbeeld van heidenen over te nemen. (jatten was als beeldspraak bedoelt)

Jou bewering dat meer godsdiensten dat doen zegt mij niets. Voor mij zijn ze allemaal zwaar achterhaald. I.t.t. jou pak ik de islam niet met fluwelen handschoentjes aan terwijl ik bijv. katholieken wel de goot in trap. Om maar in religieuze sferen te blijven: gelijke monniken gelijke kappen.

Je ziet jezelf al helemaal staan hè Dick? De heldhaftige anti-theïstische (lees xenofobe/racistische) superheld die rechtvaardigheid schept?
Hebben wel meer grootheidswaanzinnige zelfverklaarde islamcritici last van hoor.

Haha ik val zowat van m'n stoel van het lachen. Zie je niet zelf hoe ontstellend kleinzielig dit geklets is?

Waarom probeer je het niet op die fijne ultraracistische en islamkritische websites van jullie en blijf je daar ook? Voel je je vast meer thuis, jij lekker kritisch zijn en wij verlost van een last.

super ick
26-06-12, 18:59
Je ziet jezelf al helemaal staan hè Dick? De heldhaftige anti-theïstische (lees xenofobe/racistische) superheld die rechtvaardigheid schept?
Hebben wel meer grootheidswaanzinnige zelfverklaarde islamcritici last van hoor.

Haha ik val zowat van m'n stoel van het lachen. Zie je niet zelf hoe ontstellend kleinzielig dit geklets is?

Waarom probeer je het niet op die fijne ultraracistische en islamkritische websites van jullie en blijf je daar ook? Voel je je vast meer thuis, jij lekker kritisch zijn en wij verlost van een last.

Er is er maar 1 tje hier die last heeft van grootheidswaanzin en dat ben jij. Daarnaast ben je ook nog xenofoob en rascist. Alleen het wil er niet in bij jou omdat je TE overtuigd bent van je geloof. Geloof betekend in jou geval ideologie die naar fascisme ruikt.

Ik ben niet islamkritisch maar kritisch tegen geloven in het algemeen. Zeker als ze het zo kortzichtig beleven als jij het doet. Alleen jou geloof is goed, alleen gelijkgestemden zijn te pruimen en de rest degradeer je en maak je verdacht. Zet je weg als ultrarechts. Ik wel van alles hier tegen jou blijven herhalen maar het bord voor jou kop is domweg te dik om te doorbreken.

Iemand overal stalken en voorzien van slechte duimpjes is ronduit ziek te noemen. Kennelijk ben ik een echte obsessie voor jou.

Saul
26-06-12, 19:08
Er is er maar 1 tje hier die last heeft van grootheidswaanzin en dat ben jij. Daarnaast ben je ook nog xenofoob en rascist. Alleen het wil er niet in bij jou omdat je TE overtuigd bent van je geloof. Geloof betekend in jou geval ideologie die naar fascisme ruikt.

Ik ben niet islamkritisch maar kritisch tegen geloven in het algemeen. Zeker als ze het zo kortzichtig beleven als jij het doet. Alleen jou geloof is goed, alleen gelijkgestemden zijn te pruimen en de rest degradeer je en maak je verdacht. Zet je weg als ultrarechts. Ik wel van alles hier tegen jou blijven herhalen maar het bord voor jou kop is domweg te dik om te doorbreken.

Iemand overal stalken en voorzien van slechte duimpjes is ronduit ziek te noemen. Kennelijk ben ik een echte obsessie voor jou.

Nee ik kijk op vrijwel elk topic dat bovenaan staat maar reageer niet overal. Dat is het verschil dat jullie hier maken met jullie comments van hemeltergende huichelarij en hatelijkheid.

Je kan best tegen alle geloven zijn, maar waarom lieg je? Waarom zeg je niet onomwonden dat je een speciaal plekje hebt voor de islam en dat dat de reden is dat je ons hier ziekt met je gezwam in plaats van op katholieke websites waar je ook fel tegen schijnt te zijn, hmm?

Maar ik heb nog geen antwoord gehad op de vraag waarom je het niet blijft op ultra-racistische islamkritische websites waar je wel heel graag teksten van overneemt?

sjo
26-06-12, 19:45
Ik heb het over je reputatiemacht. Ah, je staat al rood zie ik, niet al te best voor je.

Nee, het voordeel is dat de Koran geen boekenbundel is bijvoorbeeld..........

Tjee, de enige overeenkomst is Jezus als 'Zoon van God' en Verlosser. Voor de rest is het één grote chaos.

De Jehova-Getuigen belijden dit nu juist niet....

Saul
26-06-12, 19:48
De Jehova-Getuigen belijden dit nu juist niet....

O jee, de chaos is nog groter dan ik dacht.

leven in schoonheid
26-06-12, 19:58
De christenen in SA zijn vaak gastarbeiders. Van de 7 miljoen buitenlanders die daar werken is ongeveer 1 miljoen christen. Je denkt toch niet dat de SA'ers zelf hun plantjes water geven of hun wc schoonmaken? ;)
Sorry de buitenlanders die ik zo nu en dan tegenkom in SA zijn vaak managers van grote europese ondernemingen, je hebt wel een raar beeld van SA en hun bewoners

sjo
26-06-12, 19:59
Men zit weer hatelijke suggesties te doen in 'Der Ewige Jude'-stijl. Waarom leren jullie die hatelijke vijandschap richting minderheden niet een keer af?

Waarom noem jij elke algemene doodgewone hufterigheid "Jude-stijl" ?

Samir75017
26-06-12, 20:15
Er is er maar 1 tje hier die last heeft van grootheidswaanzin en dat ben jij. Daarnaast ben je ook nog xenofoob en rascist. Alleen het wil er niet in bij jou omdat je TE overtuigd bent van je geloof. Geloof betekend in jou geval ideologie die naar fascisme ruikt.

Ik ben niet islamkritisch maar kritisch tegen geloven in het algemeen. Zeker als ze het zo kortzichtig beleven als jij het doet. Alleen jou geloof is goed, alleen gelijkgestemden zijn te pruimen en de rest degradeer je en maak je verdacht. Zet je weg als ultrarechts. Ik wel van alles hier tegen jou blijven herhalen maar het bord voor jou kop is domweg te dik om te doorbreken.

Iemand overal stalken en voorzien van slechte duimpjes is ronduit ziek te noemen. Kennelijk ben ik een echte obsessie voor jou.

Who do you want to make believe that you are not an islamophob and a racist ?

When it is not the Muslims, it is the Moroccans. And the reason why you are here, on a Moroccan forum, is clear.

But you are too coward to accept what you are.

Saul
26-06-12, 20:49
Waarom noem jij elke algemene doodgewone hufterigheid "Jude-stijl" ?

Daar heb ik teveel mensenkennis voor.

Tekenend dat je het doodgewone hufterigheid noemt. Jij noemt ‘Fitna’- en ‘Der Ewige Jude’-tactieken doodgewone hufterigheid?

reallife
26-06-12, 21:54
Sorry de buitenlanders die ik zo nu en dan tegenkom in SA zijn vaak managers van grote europese ondernemingen, je hebt wel een raar beeld van SA en hun bewoners

Dan heb je daar waarschijnlijk wat woestijnzand in je oogjes gekregen Leven in schoonheid. Mijn schatting was nog aan de voorzichtige kant. :student:
http://degidsfm.vara.nl/De-wereldontvanger-detailpagin.7598.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=46343&cHash=9eebf136acf43f653e78f15fd081d39e

n Saoedi-Arabië werken naar schatting negen miljoen arbeidsmigranten. Daarvan zijn twee miljoen vrouwen in dienst als werkster. Deze werksters komen voornamelijk uit Indonesië en de Filipijnen. Ze verdienen een maandsalaris van ongeveer 200 euro en doen niet zelden meer in huis dan alleen schoonmaken. De Saoedische krant Arab News schreef in 2005 een kritisch commentaar over de vele werksters. "Een gemiddeld Saoedisch gezin heeft minimaal een werkster. Het is prestige geworden. (...) Saoedi's doen vaak zelf geen enkele huishoudelijke taak. Het kan een flinke uitdaging zijn om thee te zetten of de vloer te boenen. De krant schreef dat gezinnen zelf verantwoordelijkheid moeten nemen voor het huishouden. Zo leren ook de kinderen de verantwoordelijkheden waar ze later mee te maken krijgen. Ook wees de krant op de economische gevolgen van het inhuren van buitenlandse hulp: zo verdwijnen miljarden uit de Saoedische economie.


Arab News besteedde geen woord aan de beroerde arbeidsomstandigheden van de drie miljoen werksters in de Golfstaten en Saoedi-Arabië. Het Saoedische tijdschrift Sayidaty publiceerde begin dit jaar een onderzoek naar die omstandigheden. Veel werksters krijgen te maken met misbruik, dat loopt uiteen van niet uitbetaald worden, tot opsluiting in huis, mishandeling en seksueel misbruik. Dit beeld wordt bevestigd door onderzoeker Christophe Wilcke van Human Rights Watch. Volgens hem gaat het misbruik in sommige gevallen zover dat er sprake is van "een toestand die lijkt op slavernij".

De meeste werksters in Saoedi-Arabië zijn afkomstig uit Indonesië en de Filipijnen. De inzet: een minimumloon en verbetering van de arbeidsomstandigheden. Zo eist Manilla een maandsalaris van zo'n 300 euro voor een werkster. Ook zouden arbeidsmigranten een ziektekostenverzekering moeten krijgen. De Saoedi's weigeren toe te geven en willen de arbeidsrechten van gastarbeiders niet verbeteren.

Ruyati Binti Sapubi, een 54-jarige Indonesische werkster, zou slachtoffer zijn geweest van mishandeling in een Saoedisch huishouden. Ruyati stak vorig jaar de echtgenote van haar werkgever dood. Ze kreeg de doodstraf opgelegd. Eerder deze maand sloeg een beul in Mekka met een zwaard het hoofd van Ruyati af. Haar lichaam werd vervolgens onder een helikopter gehangen en boven het publiek rondgevlogen om te dienen als afschrikwekkend voorbeeld.

De Indonesische autoriteiten zouden van tevoren niet op de hoogte zijn gebracht van de executie. President Yudhoyono sprak, voor het diplomatieke verkeer, harde woorden. Volgens hem had Saoedi-Arbië de "internationale normen en waarden geschonden". Hij haalde de Indonesische ambassadeur terug uit Riyad. Bovendien kondigde Yudhoyono aan dat er per 1 augustus geen Indonesische arbeidsmigranten naar Saoedi-Arabië mogen afreizen. Pas als de Saoedi's de arbeidsomstandigheden verbeteren wordt het moratorium opgeheven. Na de onthoofding van Ruyati werd in Jakarta gedemonstreerd bij de Saoedische ambassade.

Riyad reageerde deze week door aan te kondigen dat nieuwe Filipijnse en Indonesische migranten geen werkvergunning meer krijgen. De maatregel gaat op 2 juli in. Het Saoedische ministerie van Arbeid zal voortaan dat huishoudelijk personeel werven in landen als India, Bangladesh en Ethiopië.
Door: Willem Frank de Nood
Terug

reallife
26-06-12, 22:01
Bovenstaande link doet het niet goed maar onderstaande link is ook informatief.

De repressieve samenleving van Saudi-Arabië | Kunst en Cultuur: Volkeren (http://kunst-en-cultuur.infonu.nl/volkeren/67793-de-repressieve-samenleving-van-saudi-arabie.html)

leven in schoonheid
26-06-12, 22:34
Waarom noem jij elke algemene doodgewone hufterigheid "Jude-stijl" ?
Uit respect voor de Islam die een hekel hebben aan joden denk ik?

leven in schoonheid
26-06-12, 22:38
Dan heb je daar waarschijnlijk wat woestijnzand in je oogjes gekregen Leven in schoonheid. Mijn schatting was nog aan de voorzichtige kant. :student:
DeGids.fm: De wereldontvanger detailpagina (http://degidsfm.vara.nl/De-wereldontvanger-detailpagin.7598.0.html?&tx_ttnews)[tt_news]=46343&cHash=9eebf136acf43f653e78f15fd081d39e

n Saoedi-Arabië werken naar schatting negen miljoen arbeidsmigranten. Daarvan zijn twee miljoen vrouwen in dienst als werkster. Deze werksters komen voornamelijk uit Indonesië en de Filipijnen. Ze verdienen een maandsalaris van ongeveer 200 euro en doen niet zelden meer in huis dan alleen schoonmaken. De Saoedische krant Arab News schreef in 2005 een kritisch commentaar over de vele werksters. "Een gemiddeld Saoedisch gezin heeft minimaal een werkster. Het is prestige geworden. (...) Saoedi's doen vaak zelf geen enkele huishoudelijke taak. Het kan een flinke uitdaging zijn om thee te zetten of de vloer te boenen. De krant schreef dat gezinnen zelf verantwoordelijkheid moeten nemen voor het huishouden. Zo leren ook de kinderen de verantwoordelijkheden waar ze later mee te maken krijgen. Ook wees de krant op de economische gevolgen van het inhuren van buitenlandse hulp: zo verdwijnen miljarden uit de Saoedische economie.


Arab News besteedde geen woord aan de beroerde arbeidsomstandigheden van de drie miljoen werksters in de Golfstaten en Saoedi-Arabië. Het Saoedische tijdschrift Sayidaty publiceerde begin dit jaar een onderzoek naar die omstandigheden. Veel werksters krijgen te maken met misbruik, dat loopt uiteen van niet uitbetaald worden, tot opsluiting in huis, mishandeling en seksueel misbruik. Dit beeld wordt bevestigd door onderzoeker Christophe Wilcke van Human Rights Watch. Volgens hem gaat het misbruik in sommige gevallen zover dat er sprake is van "een toestand die lijkt op slavernij".

De meeste werksters in Saoedi-Arabië zijn afkomstig uit Indonesië en de Filipijnen. De inzet: een minimumloon en verbetering van de arbeidsomstandigheden. Zo eist Manilla een maandsalaris van zo'n 300 euro voor een werkster. Ook zouden arbeidsmigranten een ziektekostenverzekering moeten krijgen. De Saoedi's weigeren toe te geven en willen de arbeidsrechten van gastarbeiders niet verbeteren.

Ruyati Binti Sapubi, een 54-jarige Indonesische werkster, zou slachtoffer zijn geweest van mishandeling in een Saoedisch huishouden. Ruyati stak vorig jaar de echtgenote van haar werkgever dood. Ze kreeg de doodstraf opgelegd. Eerder deze maand sloeg een beul in Mekka met een zwaard het hoofd van Ruyati af. Haar lichaam werd vervolgens onder een helikopter gehangen en boven het publiek rondgevlogen om te dienen als afschrikwekkend voorbeeld.

De Indonesische autoriteiten zouden van tevoren niet op de hoogte zijn gebracht van de executie. President Yudhoyono sprak, voor het diplomatieke verkeer, harde woorden. Volgens hem had Saoedi-Arbië de "internationale normen en waarden geschonden". Hij haalde de Indonesische ambassadeur terug uit Riyad. Bovendien kondigde Yudhoyono aan dat er per 1 augustus geen Indonesische arbeidsmigranten naar Saoedi-Arabië mogen afreizen. Pas als de Saoedi's de arbeidsomstandigheden verbeteren wordt het moratorium opgeheven. Na de onthoofding van Ruyati werd in Jakarta gedemonstreerd bij de Saoedische ambassade.

Riyad reageerde deze week door aan te kondigen dat nieuwe Filipijnse en Indonesische migranten geen werkvergunning meer krijgen. De maatregel gaat op 2 juli in. Het Saoedische ministerie van Arbeid zal voortaan dat huishoudelijk personeel werven in landen als India, Bangladesh en Ethiopië.
Door: Willem Frank de Nood
Terug
Je had het over Christelijke uitheemse werklui niet over slaven die daar nog voorkomen, veel werksters in huishoudingen worden daar nog verkocht en verhandeld (soms vergokt) onderling en ze worden vaak misbruikt, melding kunnen ze niet maken want op verkrachting staat minimaal 20 jaar voor de vrouw.

Kortman
26-06-12, 22:54
Er zijn nog wel meer heidense overblijfselen hoor.

Wat dacht je van deze:

Steniging van de Duivel - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Steniging_van_de_Duivel)

Die mag je ook hebben.

Vraag me af wat ze met al die steentjes doen ? 49 per persoon en dat x het aantal jaarlijkse bezoekers nou daar kun je een prachtig grind pad van aanleggen :wink:

Kortman
26-06-12, 22:56
Ik zie nu dat rood betekent: is berucht in deze omgeving.
Groen: heeft een reputatie voorbij alle reputaties.

Berucht zijn is wel stoer. De betekenis van groen is onzin want er kan er maar 1 zijn die een reputatie heeft voorbij alle reputaties.
En je mag van mij 3x raden wie dat is !

Kortman
26-06-12, 23:14
Het heiligdom van de Kaäba stond onder beheer van de Qurayshi-stam en de profeet Mohammed behoorde toevallig tot die stam. Wie zijn die 'anderen'?
Abrahamieten delen dezelfde ene God, nogal logisch dat die ene God consistent blijft.

Mekka verving Jeruzalem als heiligste plek en qibla. Talloze anderen heiligdommen in het christendom, zoals Nazareth en de Geboortekerk vallen erbuiten. Bovendien is het nogal de vraag welke christelijke heiligdommen je bedoelt, aangezien het christendom tot op het bot verdeeld is.

Wie zijn 'anderen'?

Je kakelt hatelijk een eind rond zonder ook maar enige oprechte interesse in deze bronnen. Ik zou maar oppassen want nog even je bent hier met je rode punten aangeschoten wild.

Toch fijn voor jullie als het zo uit komt dat het Christendom TOTOP HET BOT VERDEELD IS !
Kan je alle kanten mee op, gelukkig hebben de MOSLIMS maar twee verdeeldheden Soenieten en Sjiieten !
Maar dat is echt wel genoeg want ze zijn in hun ''onderling'' meningsverschil wat al honderden jaren aan de gang is goed voor duizenden doden ,ergaat bijna geen maand voorbij of de en of andere idioot heeft zich weer opgeblazen met maar en doel zoveel mogelijk onschuldigen te doden van de andere partij en bij voorkeur als ze op weg zijn naar de
Moskee
Dus ga ff dimmen en het kan mij niks verdommen als ik rode punten krijg voor de waarheid te weergeven!

reallife
26-06-12, 23:19
Je had het over Christelijke uitheemse werklui niet over slaven die daar nog voorkomen, veel werksters in huishoudingen worden daar nog verkocht en verhandeld (soms vergokt) onderling en ze worden vaak misbruikt, melding kunnen ze niet maken want op verkrachting staat minimaal 20 jaar voor de vrouw.

De meeste christenen daar komen uit de Fillipijnen en Ethiopië. De werkslaven inderdaad. Ik krijg van jou het idee dat je denkt dat op de compounds de meeste christenen wonen.

leven in schoonheid
26-06-12, 23:35
De meeste christenen daar komen uit de Fillipijnen en Ethiopië. De werkslaven inderdaad. Ik krijg van jou het idee dat je denkt dat op de compounds de meeste christenen wonen.
Nou nee dat niet, maar als buitenstaander kom je niet bij de mensen thuis en leef je in hotels en mensen waar je zaken mee doe, zullen deze dingen nooit vertellen.
Al moet ik zeggen dat het personeel van het hotel voorbeeldig wordt behandeld en goed worden betaald.
Maar de verhalen die hoor je meestal in het vliegtuig of van de nederlandse consulaat die je waarschuwd voor ziektes zoals HIV.
Wat mij nog wel het meeste verbaasde is dat deze landen niets onderdoen voor de west europesche landen als het gaat om sex en drank en beiden vrij te krijgen zijn, terwijl je wordt gewaarschuwd om geen drank, condooms of andere sex artikelen mee te nemen, zelfs een foto van een vrouw in bikini kan het volgende vliegtuig naar huis betekenen.

Kortman
26-06-12, 23:46
De Kaäba werd al ver voor het ontstaan van de islam gebruikt als cultusplaats door de heidense stammen. Er werd geofferd aan plaatselijke goden en godinnen.

Dit klopt !
Godin van de Zwarte steen.
Ten tijde van het heidendom zouden er zeven priesteressen van de Zwarte Steen zijn, die zeven keer naakt om de Zwarte steen liepen. Tegenwoordig lopen pelgrims de Tawaaf, het zeven keer linksom de Kaaba lopen, een directe verwijzing naar oude rituelen.
De oude praktijk van de priesteressen van de Zwarte steen, is een sterke echo van de oude Sumerische godin Inanna ( en haar Babylonische equivalent Ishtar) van de zeven poorten door de onderwereld. De zeven poortwachters eisten de verwijdering van kledingstukken zodat zij naakt verscheen voor haar oudere zuster godin Ereshkigal.
Ereshkigal, Koningin van de onderwereld, de godin van de dood en de onderwereld. Een andere naam voor Ereshkigal is Allatu, de godin, een eerdere vorm van Al Lat of Alilat.




De Kaaba is een object waar men zeven keer omheen loopt, de Tawaaf. De Kaaba zelf is verbonden met de Heer van de geesten rond de troon van Allah. De Kaaba en de Zwarte Steen worden als de troon van het kalifaat van Allah op aarde beschreven.

Volgens al Masudi beschouwden sommige mensen de Kaaba als een tempel van de zon, de maan en de vijf planeten. De 360 afgoden die in de Kaaba hebben gestaan wijzen hier ook op. Ook het symbool van de Islam, de maansikkel en de 2 sterren wijzen hierop.

Saul
26-06-12, 23:49
Toch fijn voor jullie als het zo uit komt dat het Christendom TOTOP HET BOT VERDEELD IS !
Kan je alle kanten mee op, gelukkig hebben de MOSLIMS maar twee verdeeldheden Soenieten en Sjiieten !
Maar dat is echt wel genoeg want ze zijn in hun ''onderling'' meningsverschil wat al honderden jaren aan de gang is goed voor duizenden doden ,ergaat bijna geen maand voorbij of de en of andere idioot heeft zich weer opgeblazen met maar en doel zoveel mogelijk onschuldigen te doden van de andere partij en bij voorkeur als ze op weg zijn naar de
Moskee
Dus ga ff dimmen en het kan mij niks verdommen als ik rode punten krijg voor de waarheid te weergeven!

Aan leedvermaak doe ik niet, ik stel slechts vast dat het christendom waar mogelijkheid tot onenigheid bestaat, ook onenigheden zijn.

En dat verhaal tussen soennieten en sjieten is wel een heel erg ver van ons bed show hoor. Persoonlijk beschouw ik mezelf niet eens als lid van één van deze twee. En ik vrees, voor jou, dat dat voor 95% van de moslims in Nederland geldt. :)

Laat ik dit keer maar geen rood puntje geven, dan sta je gelijk op rood. Ergens diep in mijn hart heb ik een zachtaardige kant die mij zegt medelijden te hebben. ;)

Kortman
26-06-12, 23:49
Van wie?

Godin van de Zwarte steen.
Ten tijde van het heidendom zouden er zeven priesteressen van de Zwarte Steen zijn, die zeven keer naakt om de Zwarte steen liepen. Tegenwoordig lopen pelgrims de Tawaaf, het zeven keer linksom de Kaaba lopen, een directe verwijzing naar oude rituelen.
De oude praktijk van de priesteressen van de Zwarte steen, is een sterke echo van de oude Sumerische godin Inanna ( en haar Babylonische equivalent Ishtar) van de zeven poorten door de onderwereld. De zeven poortwachters eisten de verwijdering van kledingstukken zodat zij naakt verscheen voor haar oudere zuster godin Ereshkigal.
Ereshkigal, Koningin van de onderwereld, de godin van de dood en de onderwereld. Een andere naam voor Ereshkigal is Allatu, de godin, een eerdere vorm van Al Lat of Alilat.




De Kaaba is een object waar men zeven keer omheen loopt, de Tawaaf. De Kaaba zelf is verbonden met de Heer van de geesten rond de troon van Allah. De Kaaba en de Zwarte Steen worden als de troon van het kalifaat van Allah op aarde beschreven.

Volgens al Masudi beschouwden sommige mensen de Kaaba als een tempel van de zon, de maan en de vijf planeten. De 360 afgoden die in de Kaaba hebben gestaan wijzen hier ook op. Ook het symbool van de Islam, de maansikkel en de 2 sterren wijzen hierop.

Kortman
26-06-12, 23:55
Waarom noem jij elke algemene doodgewone hufterigheid "Jude-stijl" ?

Dat is al jaren overal zo zelfs hier in NEDERLAND spraken we over een ''Joden streek '' wat inhield een slimme maar niet al te frisse zet .

Kortman
27-06-12, 00:04
Aan leedvermaak doe ik niet, ik stel slechts vast dat het christendom waar mogelijkheid tot onenigheid bestaat, ook onenigheden zijn.

En dat verhaal tussen soennieten en sjieten is wel een heel erg ver van ons bed show hoor. Persoonlijk beschouw ik mezelf niet eens als lid van één van deze twee. En ik vrees, voor jou, dat dat voor 95% van de moslims in Nederland geldt. :)

Laat ik dit keer maar geen rood puntje geven, dan sta je gelijk op rood. Ergens diep in mijn hart heb ik een zachtaardige kant die mij zegt medelijden te hebben. ;)

VRAAG me af of je wel MOSLIM bent.
Gelukkig zoals ik al eerder gezegd heb zijn de Moslims in Nederland niet allemaal even fanatiek en hebben zo hun eigen uitleg van hun geloof .
En nogmaals het intresserd me geen snars rode puntjes of niet ik geef hooguit en duim of een ''like''als ik het er mee eens ben ,en geen rode puntjes ik geef liever gewoon gezond kommentaar .

Saul
27-06-12, 00:07
VRAAG me af of je wel MOSLIM bent.
Gelukkig zoals ik al eerder gezegd heb zijn de Moslims in Nederland niet allemaal even fanatiek en hebben zo hun eigen uitleg van hun geloof .
En nogmaals het intresserd me geen snars rode puntjes of niet ik geef hooguit en duim of een ''like''als ik het er mee eens ben ,en geen rode puntjes ik geef liever gewoon gezond kommentaar .

Zozo je hebt wel kapsones is het niet? De beste man denkt al te kunnen bepalen wie moslims zijn en niet. Waar bemoei jij je mee? Veruit de meeste moslims zien zichzelf als soenniet noch sjiet, maar als moslim. Jammer hè?

Wordt het niet eens tijd dat je het onderwerp 'islam' loslaat en je gaat bezighouden met zaken waar je wel in dagelijks leven mee te maken krijgt? :)

Dan houden wij, moslims, ons bezig met de godsdienst die wel relevant is in ons dagelijks leven.

Kortman
27-06-12, 00:33
Zozo je hebt wel kapsones is het niet? De beste man denkt al te kunnen bepalen wie moslims zijn en niet. Waar bemoei jij je mee? Veruit de meeste moslims zien zichzelf als soenniet noch sjiet, maar als moslim. Jammer hè?

Wordt het niet eens tijd dat je het onderwerp 'islam' loslaat en je gaat bezighouden met zaken waar je wel in dagelijks leven mee te maken krijgt? :)

Dan houden wij, moslims, ons bezig met de godsdienst die wel relevant is in ons dagelijks leven.

Als je goed zou lezen ,dan is dat precies wat ik ook schreef !
Mij lul je niet van de sokken in mijn ogen ben je gewoon en betwetende snotneus .
Wat het laatse betreft , de godsdienst die relevant is mag dan de bezigheid zijn in het dagelijks leven ,
Maar je kunt moeilijk ontkennen: de duizenden doden door deze ,,bezigheid '' elders op de wereld .
Verder heb ik dit ook nog speciaal voor jou: SOERAH AL Bayyinah (98) deel 30 nr 4
Ik kan me niet voorstellen dat jij een goed voorbeeld bent voor mensen die in de ISLAM geiintresseerd zijn ,want het liefst schop jij ze van deze site af ,bij gebrek aan fatsoendelijke antwoorden .
Zo is het toevallig ook nog eens een keer !

CONTRA
27-06-12, 00:50
VRAAG me af of je wel MOSLIM bent.



dat hij niet voldoet aan jouw norm, zegt niet dat hy dan geen moslim is.
het is niet aan jou te bepalen waar een moslim aan moet voldoen.

Saul
27-06-12, 00:50
Als je goed zou lezen ,dan is dat precies wat ik ook schreef !
Mij lul je niet van de sokken in mijn ogen ben je gewoon en betwetende snotneus .
Wat het laatse betreft , de godsdienst die relevant is mag dan de bezigheid zijn in het dagelijks leven ,
Maar je kunt moeilijk ontkennen: de duizenden doden door deze ,,bezigheid '' elders op de wereld .
Verder heb ik dit ook nog speciaal voor jou: SOERAH AL Bayyinah (98) deel 30 nr 4
Ik kan me niet voorstellen dat jij een goed voorbeeld bent voor mensen die in de ISLAM geiintresseerd zijn ,want het liefst schop jij ze van deze site af ,bij gebrek aan fatsoendelijke antwoorden .
Zo is het toevallig ook nog eens een keer !

Wat vertederend, jij ziet mij als vertegenwoordiger van de islam? Dat soort onzalige tactieken zou ik dus nooit toepassen bij andersdenkenden.

Dat zeg je goed, "elders op de wereld," en het heeft weinig zin daarover oneindig te zitten bakkeleien op dit forum nietwaar? Laat staan elke dag, jaar in jaar uit.

Maar je geeft geen antwoord op de vraag.
Wordt het niet tijd dat je onze godsdienst eens loslaat en je bezig gaat houden met zaken die wel relevant zijn in je leven?

Soldim
27-06-12, 08:44
Wordt het niet tijd dat je onze godsdienst eens loslaat en je bezig gaat houden met zaken die wel relevant zijn in je leven?

Wel verfrissend, een gelovige die zijn godsdienst als irrelevant bestempeld :hihi:

knuppeltje
27-06-12, 09:13
Ik heb je al meer laten weten dat als ik te maken heb met mensen die hun ideologie heilig verklaren ik het recht heb de betrekkelijkheid en hypocrisie van die ideologie aan te kaarten.

Jou bewering dat meer godsdiensten dat doen zegt mij niets. Voor mij zijn ze allemaal zwaar achterhaald. I.t.t. jou pak ik de islam niet met fluwelen handschoentjes aan

terwijl ik bijv. katholieken wel de goot in trap.

Om maar in religieuze sferen te blijven: gelijke monniken gelijke kappen.

Waarvan je ondertussen een echte missie hebt gemaakt, waarbij je veel te vaak blind om je heen schopt en hele groepen mensen op een hoop smijt.

Zolang het geen geld is pak ik helemaal niets aan, maar dat even terzijde.

Voelt wel lekker zeker?

Oeps, over hypocrisie gesproken.

Kortman
27-06-12, 14:06
dat hij niet voldoet aan jouw norm, zegt niet dat hy dan geen moslim is.
het is niet aan jou te bepalen waar een moslim aan moet voldoen.

KAN ME VOORSTELLEN DAT JE JE ""BROEDER''VERDEDIDGD !
Maar dit heb ik geschreven:VRAAG me af of je wel MOSLIM bent.?????????????????? maar zo als gewoonlijk wordt alles verkeerd opgevat en UITGEBUIT ! vooral dit laatse is blijkbaar en sport geworden .
Goed gekeken naar MR BUSH die kon er ook wat van :wie niet voor en met ons is isTEGEN ONS !:tik:

Kortman
27-06-12, 14:10
Wat vertederend, jij ziet mij als vertegenwoordiger van de islam? Dat soort onzalige tactieken zou ik dus nooit toepassen bij andersdenkenden.

Dat zeg je goed, "elders op de wereld," en het heeft weinig zin daarover oneindig te zitten bakkeleien op dit forum nietwaar? Laat staan elke dag, jaar in jaar uit.

Maar je geeft geen antwoord op de vraag.
Wordt het niet tijd dat je onze godsdienst eens loslaat en je bezig gaat houden met zaken die wel relevant zijn in je leven?

ONZE godsdienst ?? man spoor je wel ? ik heb hem niet eens vast laat staan dat ik ''onze godsdienst ''los kan laten :lol:

Kortman
27-06-12, 14:20
Wel verfrissend, een gelovige die zijn godsdienst als irrelevant bestempeld :hihi:

Deze ''godsdienstwaanzinnige'' lult zich zelf vast , hij wringt zich zelf in onmogelijke bochten expres woorden verdraaien naar zijn inzicht ,hij zweeft tussen fanatieke Moslim en brave verdediger van ZIJN godsdiens waar hij niet voor uit durft te komen welke splitsing hij aanhangd (Soeniet of Sjiiet ) en wend zich af van de waarheid !
Ondertussen wel Christenen betichtend dat deze zoooo verdeeld zijn,
Zoiets als de POT verwijt de KETEL dat deze Zwart ziet !

Kortman
27-06-12, 14:33
Wat vertederend, jij ziet mij als vertegenwoordiger van de islam? Dat soort onzalige tactieken zou ik dus nooit toepassen bij andersdenkenden.

Dat zeg je goed, "elders op de wereld," en het heeft weinig zin daarover oneindig te zitten bakkeleien op dit forum nietwaar? Laat staan elke dag, jaar in jaar uit.

Maar je geeft geen antwoord op de vraag.
Wordt het niet tijd dat je onze godsdienst eens loslaat en je bezig gaat houden met zaken die wel relevant zijn in je leven?

Ik citeer jou ff Dat zeg je goed, "elders op de wereld," en het heeft weinig zin daarover oneindig te zitten bakkeleien op dit forum nietwaar? Laat staan elke dag, jaar in jaar uit.

HEB JE HET SOMS OVER HET MEEST GELIEFDE ONDERWERP HIER ??

Met 93 % de hoogste score ISRAEL (zelfs al begint het topic ergens anders over dan : gaat het praatje net zo lang rond het eindigd meestal op PIS (rael ) of STRONT zoals jij en je HAATZAAIENDE mede broeders het vaak in machteloze woede noemen ,en op kinderlijke wijze woorden gaan verdraaien .
Zo is het toevallig ook nogeens ,n keer .
Dus kan deze ene keer er makkelijk bij zal je ff voor wezen ) :tik:

Kortman
27-06-12, 14:43
Wel verfrissend, een gelovige die zijn godsdienst als irrelevant bestempeld :hihi:

Zoals je vaststeld : deze kwast lult zich van zelf vast !
:hihi:

Saul
27-06-12, 15:19
Wel verfrissend, een gelovige die zijn godsdienst als irrelevant bestempeld :hihi:

Wens is de vader van de gedachte is hier wel erg van toepassing.


ONZE godsdienst ?? man spoor je wel ? ik heb hem niet eens vast laat staan dat ik ''onze godsdienst ''los kan laten :lol:

Ga je een beetje zitten ontkennen dat je hier minstens eens per dag een comment met het woord 'MOSLIMS' of 'ISLAM' (yup hoofdletters) plaatst? Dat is niet zo eerlijk. :hihi:

Ik zeg het maar, beter houd je je bezig met zaken die dichter bij je staan.


Ik citeer jou ff Dat zeg je goed, "elders op de wereld," en het heeft weinig zin daarover oneindig te zitten bakkeleien op dit forum nietwaar? Laat staan elke dag, jaar in jaar uit.

HEB JE HET SOMS OVER HET MEEST GELIEFDE ONDERWERP HIER ??

Met 93 % de hoogste score ISRAEL (zelfs al begint het topic ergens anders over dan : gaat het praatje net zo lang rond het eindigd meestal op PIS (rael ) of STRONT zoals jij en je HAATZAAIENDE mede broeders het vaak in machteloze woede noemen ,en op kinderlijke wijze woorden gaan verdraaien .
Zo is het toevallig ook nogeens ,n keer .
Dus kan deze ene keer er makkelijk bij zal je ff voor wezen ) :tik:

Wohah man, ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst over Israël heb zitten tikken. Nee daar verbleekt de obsessie van de meeste mensen hier.

super ick
27-06-12, 17:54
Waarvan je ondertussen een echte missie hebt gemaakt, waarbij je veel te vaak blind om je heen schopt en hele groepen mensen op een hoop smijt.

Ah je bedoelt zoiets als een hele groep mensen weg te zetten als Tokkies omdat ze andere mening of politieke voorkeur hebben? Zoals jij regelmatig doet.

Ik zie grote overeenkomsten tussen jou en Saul. Allebei zo overtuigd van je eigen mening dat je extreme trekjes begint te vertonen en andersdenkenden als dom en zelfs slecht tracht neer te zetten.
Je hebt het zelf wel door alleen je kunt niet anders.

super ick
27-06-12, 17:58
Nee ik kijk op vrijwel elk topic dat bovenaan staat maar reageer niet overal. Dat is het verschil dat jullie hier maken met jullie comments van hemeltergende huichelarij en hatelijkheid.

Je kan best tegen alle geloven zijn, maar waarom lieg je? Waarom zeg je niet onomwonden dat je een speciaal plekje hebt voor de islam en dat dat de reden is dat je ons hier ziekt met je gezwam in plaats van op katholieke websites waar je ook fel tegen schijnt te zijn, hmm?

Maar ik heb nog geen antwoord gehad op de vraag waarom je het niet blijft op ultra-racistische islamkritische websites waar je wel heel graag teksten van overneemt?

Je liegt dat je barst. Je volgt me overal om ieder bericht ongeacht de inhoud een duimpje naar beneden te geven.
Dat duidt op een ziekelijke vorm van frustratie.

Saul
27-06-12, 18:12
Je liegt dat je barst. Je volgt me overal om ieder bericht ongeacht de inhoud een duimpje naar beneden te geven.
Dat duidt op een ziekelijke vorm van frustratie.

Schaam je je al een beetje, dat je je eigen verzinsels zonder blikken of blozen aanneemt als waarheid?

CONTRA
27-06-12, 18:31
KAN ME VOORSTELLEN DAT JE JE ""BROEDER''VERDEDIDGD !
Maar dit heb ik geschreven:VRAAG me af of je wel MOSLIM bent.?????????????????? maar zo als gewoonlijk wordt alles verkeerd opgevat en UITGEBUIT ! vooral dit laatse is blijkbaar en sport geworden .
Goed gekeken naar MR BUSH die kon er ook wat van :wie niet voor en met ons is isTEGEN ONS !:tik:

ik heb geen broeders en saul heeft van anderen geen verdediging nodig.

dat je afvraagt of de ander moslim is betekent dat je een norm hanteert waaraan moslims volgens jou behoren te voldoen.

Kortman
27-06-12, 20:23
ik heb geen broeders en saul heeft van anderen geen verdediging nodig.

dat je afvraagt of de ander moslim is betekent dat je een norm hanteert waaraan moslims volgens jou behoren te voldoen.

Bedankt voor je reactie ,waarin je ongewild mij in het gelijk stelt !
Precies zoals ik gezegd heb jullie geven overal je eigen interpretatie aan !

Joesoef
27-06-12, 20:27
Jullie :hihi:

Kortman
27-06-12, 20:35
Jullie :hihi:

Mogelijk doel je op een oude spreekwijze :JULLIE =Jodenvolk .
Want een goed verstaander heeft slechts een half woord nodig .
:lol:

Joesoef
27-06-12, 20:47
Mogelijk doel je op een oude spreekwijze :JULLIE =Jodenvolk .
Want een goed verstaander heeft slechts een half woord nodig .
:lol:


Nee, absoluut niet. Geeft wel aan wat jullie voor een vooroordeelen hebben over ons.

Kortman
27-06-12, 20:48
Wens is de vader van de gedachte is hier wel erg van toepassing.



Ga je een beetje zitten ontkennen dat je hier minstens eens per dag een comment met het woord 'MOSLIMS' of 'ISLAM' (yup hoofdletters) plaatst? Dat is niet zo eerlijk. :hihi:

Ik zeg het maar, beter houd je je bezig met zaken die dichter bij je staan.



Wohah man, ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst over Israël heb zitten tikken. Nee daar verbleekt de obsessie van de meeste mensen hier.

Over hoofdletters gesproken ,kijkalle topic maar na ik gebruik altijd hoofdletter(s) uit respect ook voor Koran , Bijbel ,Mohammed , namen en landen enz.
Ga maar zoeken :zwaai:

Kortman
27-06-12, 21:18
Wens is de vader van de gedachte is hier wel erg van toepassing.



Ga je een beetje zitten ontkennen dat je hier minstens eens per dag een comment met het woord 'MOSLIMS' of 'ISLAM' (yup hoofdletters) plaatst? Dat is niet zo eerlijk. :hihi:

Ik zeg het maar, beter houd je je bezig met zaken die dichter bij je staan.



Wohah man, ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst over Israël heb zitten tikken. Nee daar verbleekt de obsessie van de meeste mensen hier.

Dit citaat doel je op :Ik citeer jou ff Dat zeg je goed, "elders op de wereld," en het heeft weinig zin daarover oneindig te zitten bakkeleien op dit forum nietwaar? Laat staan elke dag, jaar in jaar uit.

Mijn antwoord daarop was ....
HEB JE HET SOMS OVER HET MEEST GELIEFDE ONDERWERP HIER ??

En uiteraard draai je meteen jou visie er van :Wohah man, ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst over Israël heb zitten tikken. Nee daar verbleekt de obsessie van de meeste mensen hier.[/
Ik heb jou niet eens genoemd wel , er op gewezen dat het meest besproken onderwerp hier niet de ISLAM is maar ISRAEL, maar uiteraard wordt dat gemaks halve verkeerd uitgelegd .
ZOALS GEBRUIKELIJK!

Kortman
27-06-12, 21:24
Nee, absoluut niet. Geeft wel aan wat jullie voor een vooroordeelen hebben over ons.

Beter het topic volgen Joesoef ik doelde duidelijk op een paar bepaalde personen en niet op ONS waarmee je blijkbaar alle Moslims bedoeld .

Saul
27-06-12, 21:29
Dit citaat doel je op :Ik citeer jou ff Dat zeg je goed, "elders op de wereld," en het heeft weinig zin daarover oneindig te zitten bakkeleien op dit forum nietwaar? Laat staan elke dag, jaar in jaar uit.

Mijn antwoord daarop was ....
HEB JE HET SOMS OVER HET MEEST GELIEFDE ONDERWERP HIER ??

En uiteraard draai je meteen jou visie er van :Wohah man, ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst over Israël heb zitten tikken. Nee daar verbleekt de obsessie van de meeste mensen hier.[/
Ik heb jou niet eens genoemd wel , er op gewezen dat het meest besproken onderwerp hier niet de ISLAM is maar ISRAEL, maar uiteraard wordt dat gemaks halve verkeerd uitgelegd .
ZOALS GEBRUIKELIJK!

Het heeft ook weinig zin om over Israël te bakkeleien op een forum.

Maar neem mijn advies ter harte: houd je bezig met je eigen levensovertuiging, die dichter bij je staat. Je mening over islam en moslims hebben we al talloze keren in alle geuren en kleuren gehoord. Dit geldt ook voor anderen.

Samir75017
27-06-12, 21:31
Over hoofdletters gesproken ,kijkalle topic maar na ik gebruik altijd hoofdletter(s) uit respect ook voor Koran , Bijbel ,Mohammed , namen en landen enz.
Ga maar zoeken :zwaai:

:haha:

It is not a question of respect, but a question of writing properly.

Haven't you be taught at school that capital letters are to be used for proper names/nouns ?

Adolf Hitler : you like him or not.

Joesoef
27-06-12, 21:36
Beter het topic volgen Joesoef ik doelde duidelijk op een paar bepaalde personen en niet op ONS waarmee je blijkbaar alle Moslims bedoeld .


Denk je dat ik de enige ben?

leven in schoonheid
27-06-12, 22:36
Nee, absoluut niet. Geeft wel aan wat jullie voor een vooroordeelen hebben over ons.
Waarom voelen de goed willende en aardige moslims zich aangesproken als je spreekt over jullie of hun?
Met jullie spreek je meerdere personen aan maar toch geen totale groep ?
Waarom zijn wij/jullie zo wantrouwend naar elkaar?
Denken jullie dat wij jullie in de kou laten staan, en zijn wij allemaal slecht en jullie allemaal ook.
Kom mensen laten we normaal doen dan doen we al gek genoeg, wij zijn samen met jullie allemaal mensen van vlees en bloed met de zelfde behoefte, de zelfde angsten en het zelfde genot, laten we elkaar niet afvallen, maar samen praten over het mooie van het leven.

leven in schoonheid
27-06-12, 22:37
:haha:

It is not a question of respect, but a question of writing properly.

Haven't you be taught at school that capital letters are to be used for proper names/nouns ?

Adolf Hitler : you like him or not.
Is this respect?

Samir75017
27-06-12, 23:03
Is this respect?

No, that's basic writing education.

leven in schoonheid
27-06-12, 23:42
No, that's basic writing education.
I see Eke likes you, married here and travel to mekka together as a good moslim and moslima

Kortman
28-06-12, 00:57
:haha:

It is not a question of respect, but a question of writing properly.

Haven't you be taught at school that capital letters are to be used for proper names/nouns ?

Adolf Hitler : you like him or not.

Probeer eens Nederlands te lezen ,ik had het over :Oorspronkelijk geplaatst door Kortman

Over hoofdletters gesproken ,kijk alle topic maar na ik gebruik altijd hoofdletter(s) uit respect ook voor Koran , Bijbel ,Mohammed ,ook namen en landen enz.
Ga maar zoeken!!

En zal ook nooit namen verbasteren zoals PISREAL (Israel),TELEGRAP/GROF (Telegraaf)enz enz dat laat ik wel aan het minder op gevoede soort over !
Dag jongen ga ff wat aan je opvoeding doen .

P.s Ga maar weer je zoveelste ''bad'' duimpje geven ,is het je niet opgevallen dat ik NOOIT een ''bad '' duimpje heb gegeven , in tegen stelling tot jou kinderactig gedoe .
Ga op ff je potje zitten en zorg dat je er niet naast pist ff goed oefenen dan lukt het vast wel .
:tik:

HaasHaas
28-06-12, 02:16
De meeste christenen zijn niet blank hoor tegenwoordig. Maar net zoals veel mensen dankzij internet veel kennis kunnen opdoen en overgaan tot de Islam, kunnen mensen die voorheen geen toegang hadden tot bepaalde info zich tot het christendom wenden. Heel gewoon lijkt me.

alsof het vaticaan zo heilig is op dat gebied. ik heb het niet over zwart en wit en christelijkheid. ik heb het over de daadwerkelijke machthebbers binnen het christendom en de politiek die daaraan gelinkt is. is het mogelijk om in het vaticaan zelf openlijk de islam te openbaren? zijn daar sowieso moslims aanwezig? dat zegt genoeg.

Firefox
28-06-12, 07:19
alsof het vaticaan zo heilig is op dat gebied. ik heb het niet over zwart en wit en christelijkheid. ik heb het over de daadwerkelijke machthebbers binnen het christendom en de politiek die daaraan gelinkt is. is het mogelijk om in het vaticaan zelf openlijk de islam te openbaren? zijn daar sowieso moslims aanwezig? dat zegt genoeg.

Wat voor beperkende wetten/regels voor moslims kent het Vaticaan?

Firefox
28-06-12, 07:25
:haha:

It is not a question of respect, but a question of writing properly.

Haven't you be taught at school that capital letters are to be used for proper names/nouns ?

Adolf Hitler : you like him or not.

off-topic

super ick
28-06-12, 09:05
Schaam je je al een beetje, dat je je eigen verzinsels zonder blikken of blozen aanneemt als waarheid?

Volgens mij raak je helemaal in de war. Je doelt vast en zeker op de manier waarop jij mij ziet. Daar heb ik geen boodschap aan.
Ik loop zo dadelijk de deur uit en mijn dagelijks leven staat haaks op jou verdachtmakingen.

Ik hoop maar voor jou dat jou dagelijks leven er anders uitziet dan het rolletje dat jij hier speelt.

knuppeltje
28-06-12, 09:21
Ah je bedoelt zoiets als een hele groep mensen weg te zetten als Tokkies

Ik zie grote overeenkomsten tussen jou en Saul.

Tokkies moeten inderdaad op een juiste wijze worden behandeld. Het zijn namelijk mensen die zich zeer asociaal gedragen.
Dat is iets heel anders dan zomaar een groep mensen constant aanvallen omwille van een geloof.

Dat geeft niet, ik zie wel meer knotsgekke dingen van je.

leven in schoonheid
28-06-12, 12:34
Tokkies moeten inderdaad op een juiste wijze worden behandeld. Het zijn namelijk mensen die zich zeer asociaal gedragen.
Dat is iets heel anders dan zomaar een groep mensen constant aanvallen omwille van een geloof.

Dat geeft niet, ik zie wel meer knotsgekke dingen van je.

Oplichters zonder geld en een grote bek zijn Tokkie's
Oplichters met geld en een grote bek zijn Ministers

Iznogoodh
28-06-12, 13:23
Ho ho ff dat is andere koek , deze is destijds "eerlijk (Her) veroverd "
Spanje: kathedraal van Cordoba

Deze kathedraal in Zuid-Spanje is midden in een moskee gebouwd en staat bekend als de Mezquita. De oorspronkelijke Moorse moskee dateert uit 785 en was toen een van de grootste moskeeën ter wereld, met een capaciteit voor 20.000 mensen. Beroemd zijn de 1200 zuilen die de dubbele bogen ondersteunden. In 1236 werd Cordoba door de christenen op de Moren heroverd en werd de moskee tot kathedraal gewijd. In 1523 werd begonnen het middelste gedeelte af te breken en er een gothisch kerkschip te bouwen, wat meer dan tweehonderd jaar in beslag nam. Van de 1200 zuilen verdwenen er vierhonderd en de minaret werd de klokkentoren.Naar het schijnt tot groot verdriet van de ons bekende keizer Karel V. Hoewel hij toestemming had gegeven voor de bouw van de kerk in de Mezquita, bezag hij later het resultaat met afgrijzen. Hij zei: "Zo'n kathedraal vind je op talloze plaatsen in Europa, maar dit (de Mezquita) was uniek."

Iznogoodh
28-06-12, 13:27
alsof het vaticaan zo heilig is op dat gebied. ik heb het niet over zwart en wit en christelijkheid. ik heb het over de daadwerkelijke machthebbers binnen het christendom en de politiek die daaraan gelinkt is. is het mogelijk om in het vaticaan zelf openlijk de islam te openbaren? zijn daar sowieso moslims aanwezig? dat zegt genoeg.De oppervlakte van Vaticaanstad is 0.44 vierkante kilometer. In Rome, dat heel wat groter is, staan nogal wat moskeeën waaronder een zeer grote. Moslims hebben minder te klagen dan christenen, die in heel Mekka niet eens een kerkje mogen bouwen.

Iznogoodh
28-06-12, 13:32
Waarom zeg je niet onomwonden dat je een speciaal plekje hebt voor de islam en dat dat de reden is dat je ons hier ziekt met je gezwam in plaats van op katholieke websites waar je ook fel tegen schijnt te zijn, hmm?In mijn geval begon dat speciale plekje met de Rushdie-affaire die me leerde dat er nog een religie in de wereld was die officieel het vermoorden van critici aanprees. Het christendom was daar al een tijdje van af gestapt.

CONTRA
28-06-12, 14:08
Bedankt voor je reactie ,waarin je ongewild mij in het gelijk stelt !


Precies zoals ik gezegd heb jullie geven overal je eigen interpretatie aan !

als je zo onzeker van jezelf bent dat je via mij je gelyk probeert te krygen, dan wil ik je best gelijkgeven zodat je wat meer zelfvertrouwen krijgt.

je trapt een open deur in... iedereen geeft overal een eigen interpretatie aan; dat doet ieder mens de hele dag door.

Kortman
28-06-12, 14:12
De oppervlakte van Vaticaanstad is 0.44 vierkante kilometer. In Rome, dat heel wat groter is, staan nogal wat moskeeën waaronder een zeer grote. Moslims hebben minder te klagen dan christenen, die in heel Mekka niet eens een kerkje mogen bouwen.

Ik meen zelfs dat uitsluitend Moslims in Mekka mogen komen.
Althans dit vond ik er over:
Niet-moslims mogen de stad Mekka niet betreden. De toegangswegen tot de stad worden dan ook gecontroleerd.

Een van de weinige niet-Moslims die het lukte de stad te bezoeken was de Britse ontdekker Sir Richard Burton in 1853. Door zichzelf als Afghani moslim te vermommen wist hij Mekka binnen te komen. Hij legde zijn ervaringen vast in Personal Narrative of a Pilgrimage to Al Madinah and Meccah. De Nederlander Christiaan Snouck Hurgronje bezocht de stad in 1887, terwijl hij zich uitgaf als bekeerling.

CONTRA
28-06-12, 14:19
Over hoofdletters gesproken ,kijkalle topic maar na ik gebruik altijd hoofdletter(s)
uit respect ook voor Koran , Bijbel ,Mohammed , namen en landen enz.
Ga maar zoeken :zwaai:

wat heeft respect met hoofdletters te maken?

Kortman
28-06-12, 14:27
als je zo onzeker van jezelf bent dat je via mij je gelyk probeert te krygen, dan wil ik je best gelijkgeven zodat je wat meer zelfvertrouwen krijgt.

je trapt een open deur in... iedereen geeft overal een eigen interpretatie aan; dat doet ieder mens de hele dag door.

Ik had het over ''ongewild'' in het gelijk stellen .dus had jou niet nodig ,je geeft er weer zoals gewoonlijk jou interpretatie aan.
:tik:

Kortman
28-06-12, 14:36
wat heeft respect met hoofdletters te maken?

Blijkbaar volg je het topic ,niet deze stomme vraag heb ik al beantwoord ,maar ff ter verduidelijking hier nogmaals :

Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017



It is not a question of respect, but a question of writing properly.

Haven't you be taught at school that capital letters are to be used for proper names/nouns ?

Adolf Hitler : you like him or not.

:Oorspronkelijk geplaatst door Kortman
Probeer eens Nederlands te lezen ,ik had het over

Over hoofdletters gesproken ,kijk alle topic maar na ik gebruik altijd hoofdletter(s) uit respect ook voor Koran , Bijbel ,Mohammed ,ook namen en landen enz.
Ga maar zoeken!!

En zal ook nooit namen verbasteren zoals PISREAL (Israel),TELEGRAP/GROF (Telegraaf)enz enz dat laat ik wel aan het minder op gevoede soort over !
Dag jongen ga ff wat aan je opvoeding doen .

P.s Ga maar weer je zoveelste ''bad'' duimpje geven ,is het je niet opgevallen dat ik NOOIT een ''bad '' duimpje heb gegeven , in tegen stelling tot jou kinderactig gedoe .
Ga op ff je potje zitten en zorg dat je er niet naast pist ff goed oefenen dan lukt het vast wel .

CONTRA
28-06-12, 14:41
Ik had het over ''ongewild'' in het gelijk stellen .dus had jou niet nodig ,je geeft er weer zoals gewoonlijk jou interpretatie aan.
:tik:

dat jy denkt dat ik jou ongewild gelijk zou hebben gegeven is jouw interpretatie :tik:

gewild of ongewild: in beide gevallen heb je my nodig by het willen krijgen van je gelijk, waarby je zelf niet doorhebt dat gelyk hebben een kwestie van interpretatie is :tik:

CONTRA
28-06-12, 14:44
Blijkbaar volg je het topic ,niet deze stomme vraag heb ik al beantwoord ,maar ff ter verduidelijking hier nogmaals :

Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017



It is not a question of respect, but a question of writing properly.

Haven't you be taught at school that capital letters are to be used for proper names/nouns ?

Adolf Hitler : you like him or not.

:Oorspronkelijk geplaatst door Kortman
Probeer eens Nederlands te lezen ,ik had het over

Over hoofdletters gesproken ,kijk alle topic maar na ik gebruik altijd hoofdletter(s) uit respect ook voor Koran , Bijbel ,Mohammed ,ook namen en landen enz.
Ga maar zoeken!!

En zal ook nooit namen verbasteren zoals PISREAL (Israel),TELEGRAP/GROF (Telegraaf)enz enz dat laat ik wel aan het minder op gevoede soort over !
Dag jongen ga ff wat aan je opvoeding doen .

P.s Ga maar weer je zoveelste ''bad'' duimpje geven ,is het je niet opgevallen dat ik NOOIT een ''bad '' duimpje heb gegeven , in tegen stelling tot jou kinderactig gedoe .
Ga op ff je potje zitten en zorg dat je er niet naast pist ff goed oefenen dan lukt het vast wel .

dit is geen antwoord op m'n vraag

Kortman
28-06-12, 14:46
dit is geen antwoord op m'n vraag
Bekijk het maar het ligt vast en zeker zwaar op je maag !:lol:

Begin het kinderachtige gedoe wel te waarderen van sommige posters hier .
Dus doe ik maar mee :


P.S vergeet het zoveelste RODE duimpje niet !
Misschien krijg je dan van mij een ,,KLEIN '' kapje terug >

CONTRA
28-06-12, 14:58
Bekijk het maar het ligt vast en zeker zwaar op je maag !:lol:

zwaar op de maag? nee het is gewoon nieuwsgierigheid waarom iemand denkt dat het respectvol is hoofdletters te gebruiken.

CONTRA
28-06-12, 14:59
P.S vergeet het zoveelste RODE duimpje niet !
Misschien krijg je dan van mij een ,,KLEIN '' kapje terug >

ik heb jou nog nooit een rood duimpje gegeven.

Umarvlie
28-06-12, 14:59
In mijn geval begon dat speciale plekje met de Rushdie-affaire die me leerde dat er nog een religie in de wereld was die officieel het vermoorden van critici aanprees. Het christendom was daar al een tijdje van af gestapt.

Hmm .. ik meen mij te herinneren over een moord op een Abortus arts/voorstander in USA - afgezien van alle geweld tegen abortus klinieken en wat/wie daarmee te maken heeft? denk dat je de christenen hier een beetje to hoog inschat.

leven in schoonheid
28-06-12, 15:05
Bekijk het maar het ligt vast en zeker zwaar op je maag !:lol:

Begin het kinderachtige gedoe wel te waarderen van sommige posters hier .
Dus doe ik maar mee :


P.S vergeet het zoveelste RODE duimpje niet !
Misschien krijg je dan van mij een ,,KLEIN '' kapje terug >

Je staat in het rood, de bank belde net wanneer je komt aflossen......:jumping:

super ick
28-06-12, 15:58
Tokkies moeten inderdaad op een juiste wijze worden behandeld. Het zijn namelijk mensen die zich zeer asociaal gedragen.

Geen stommetje spelen.
Het gaat erom dat jij hele groepen mensen bestempeld als Tokkies.

super ick
28-06-12, 16:01
In mijn geval begon dat speciale plekje met de Rushdie-affaire die me leerde dat er nog een religie in de wereld was die officieel het vermoorden van critici aanprees. Het christendom was daar al een tijdje van af gestapt.

Pas maar op. Geen kritiek leveren anders gaat hij je stalken en allemaal rode duimpjes geven.

Iznogoodh
28-06-12, 17:03
Hmm .. ik meen mij te herinneren over een moord op een Abortus arts/voorstander in USA - afgezien van alle geweld tegen abortus klinieken en wat/wie daarmee te maken heeft? denk dat je de christenen hier een beetje to hoog inschat.Oh, dat er gekke christenen zijn is mij bekend. Het is alleen niet zo dat die officieel een prijs op iemands hoofd kunnen zetten. En nog steeds geldt het verlaten van de islam in een aantal islamitische landen als misdaad.
Het is natuurlijk een kwestie van gradatie. De islam heeft nog een traject af te leggen bij het openlijk erkennen van gelijke rechten van mensen.

Saul
28-06-12, 17:09
Volgens mij raak je helemaal in de war. Je doelt vast en zeker op de manier waarop jij mij ziet. Daar heb ik geen boodschap aan.
Ik loop zo dadelijk de deur uit en mijn dagelijks leven staat haaks op jou verdachtmakingen.

Ik hoop maar voor jou dat jou dagelijks leven er anders uitziet dan het rolletje dat jij hier speelt.

Hoe zie jij mij dan? Ik ben wel benieuwd. :hihi:


In mijn geval begon dat speciale plekje met de Rushdie-affaire die me leerde dat er nog een religie in de wereld was die officieel het vermoorden van critici aanprees. Het christendom was daar al een tijdje van af gestapt.

Het was een ayatollah die opriep tot moord, niet een religie.

Maar ik verwacht niet dat je enige vorm van intelligentie toont hoor. Jouw opa en oma kletsten over kinderetende Joden, jij kletst over een religie die critici wil vermoorden. Het verschil? Geen.

leven in schoonheid
28-06-12, 18:02
Hoe zie jij mij dan? Ik ben wel benieuwd. :hihi:


Baard witte jurk, sandalen, bloeddoorlopen ogen en een trillende neusvleugels, linkerhand het kromzwaard, rechterhand de Koran. :hihi:
Verwacht wel Saul als je op bezoek komt dat je het kromzwaard thuis laat anders schrikken de buren zo.....

Saul
28-06-12, 18:16
Baard witte jurk, sandalen, bloeddoorlopen ogen en een trillende neusvleugels, linkerhand het kromzwaard, rechterhand de Koran. :hihi:
Verwacht wel Saul als je op bezoek komt dat je het kromzwaard thuis laat anders schrikken de buren zo.....

Ach jee wat een aandoenlijke kinderlijkheid. Jij beweerde dat je volwassen was toch? :hihi:

leven in schoonheid
28-06-12, 18:42
Ach jee wat een aandoenlijke kinderlijkheid. Jij beweerde dat je volwassen was toch? :hihi:
Was meer hilarisch bedoeld mijn beste als antwoord op Super.
Vraag in het buitenland hoe hollanders eruit zien en je krijgt het zelfde standaard antwoord klompen, blauwe kiel, tulpen in de hand en een hooivork.
Als jij je gekrengt voelt door mijn stereotype antwoord dan mijn excusses want dat was niet de bedoeling.

leven in schoonheid
28-06-12, 18:43
Baard witte jurk, sandalen, bloeddoorlopen ogen en een trillende neusvleugels, linkerhand het kromzwaard, rechterhand de Koran. :hihi:
Verwacht wel Saul als je op bezoek komt dat je het kromzwaard thuis laat anders schrikken de buren zo.....
Waarom krijgen mijn leuke antwoorden altijd een rode duim :jammer:

Saul
28-06-12, 19:29
Was meer hilarisch bedoeld mijn beste als antwoord op Super.
Vraag in het buitenland hoe hollanders eruit zien en je krijgt het zelfde standaard antwoord klompen, blauwe kiel, tulpen in de hand en een hooivork.
Als jij je gekrengt voelt door mijn stereotype antwoord dan mijn excusses want dat was niet de bedoeling.

Hilarisch?

Jij noemt stereotiepen die, as we speak, uitgebuit worden door ultra-rechtse bloggers en politici om moslims mee te brandmerken, hilarisch?

Maar misschien ben jij wel de persoon om antwoord te geven op de vraag waarom men hier vrijwel al haar minderheden (vrouwen als heksen incluis) zo graag vernedert, opjaagt en uiteindelijk uitmoordt?
Het gaat bijna een stereotiepe worden.


Waarom krijgen mijn leuke antwoorden altijd een rode duim :jammer:

Heel vreemde smaak voor wat leuk is heb je.

Firefox
28-06-12, 19:34
Waarom krijgen mijn leuke antwoorden altijd een rode duim :jammer:

Omdat moslims geen gevoel voor humor hebben.

leven in schoonheid
28-06-12, 19:38
Hilarisch?

Jij noemt stereotiepen die, as we speak, uitgebuit worden door ultra-rechtse bloggers en politici om moslims mee te brandmerken, hilarisch?

Ja ik wel, het ligt eraan hoe je erzelf mee omgaat Saul.
Westerlingen zien ons ook als boeren en ik ben er trots op.
En ik denk dat als je iemand afbeeld als Arabier zoals wij ze vaak in films zien dat je daar trots op kunt zijn.
Wat de rechtse Politiek doet en de ultrarechtse bloggers daar heb ik schijt aan daar sta ik ver boven.

leven in schoonheid
28-06-12, 19:40
Omdat moslims geen gevoel voor humor hebben.
Nee dat blijkt, als je scheld wordt je gekozen tot president en als je een vraagstelt krijg je een waarschuwing:moe:

Saul
28-06-12, 19:48
Ja ik wel, het ligt eraan hoe je erzelf mee omgaat Saul.
Westerlingen zien ons ook als boeren en ik ben er trots op.
En ik denk dat als je iemand afbeeld als Arabier zoals wij ze vaak in films zien dat je daar trots op kunt zijn.
Wat de rechtse Politiek doet en de ultrarechtse bloggers daar heb ik schijt aan daar sta ik ver boven.

Ik ben geen Arabier. Lees je eens in op Wikipedia.

Blijkbaar help je ultra-rechtse haatzaaiers een handje door hun gedachtegoed verder te verspreiden. Vind jij stereotiepen soms grappig?

CONTRA
28-06-12, 20:17
Omdat moslims geen gevoel voor humor hebben.

joden zyn belust op geld
negers zyn goed in sport
blanken hebben geen gevoel voor ritme
nederlanders zijn gierig

Firefox
28-06-12, 20:26
joden zyn belust op geld
negers zyn goed in sport
blanken hebben geen gevoel voor ritme
nederlanders zijn gierig

Het is geen vooroordeel, maar een observatie. Iemand die humor heeft kan om zichzelf lachen. Moslims schieten altijd in een kramp als ze op de korrel worden genomen.

leven in schoonheid
28-06-12, 20:28
Ik ben geen Arabier. Lees je eens in op Wikipedia.

Blijkbaar help je ultra-rechtse haatzaaiers een handje door hun gedachtegoed verder te verspreiden. Vind jij stereotiepen soms grappig?
Ja en ik ga er graag mee om, jij maakt er een probleem van Saul ik niet, en daar zit nu juist het probleem.
Zou iemand tegen mij zeggen dat alle tukkers (mensen uit Twente) pedofielen zijn omdat er zo een gek woont hier, zou ik er om lachen omdat ik weet dat ik niet behoor tot deze groep.
Het zelfde wat jij nu zegt "Blijkbaar help je ulta-rechtse haatzaaiers" het raakt me niet eens want ik weet dat ik dit niet ben, maar stel dat ik het wel was, waren het nog lose woorden omdat een rechtse rakker er zich ook niets van aan zou trekken.

leven in schoonheid
28-06-12, 20:31
joden zyn belust op geld
negers zyn goed in sport
blanken hebben geen gevoel voor ritme
nederlanders zijn gierig
Twee foutjes Contra slechts twee, Zeeuwen zijn gierig en Nederlanders hebben juist een groot ritme gevoel, zeker als ze muziek maken.

Nu maar hopen dat er hier geen zeeuwen zitten anders heb ik dat probleem weer :hihi:

Saul
28-06-12, 20:31
Het is geen vooroordeel, maar een observatie. Iemand die humor heeft kan om zichzelf lachen. Moslims schieten altijd in een kramp als ze op de korrel worden genomen.

O ja vandaar dat Nederlanders altijd jodengrappen maken, ze zijn helemaal nergens bang voor. Slijmerige laffe kakkerlak. :hihi:

Ik denk dat je opa Anton Mussert aardig trots op zulke taal van je zou zijn. Altijd bezig met groepenhaat is het niet?

leven in schoonheid
28-06-12, 20:32
Het is geen vooroordeel, maar een observatie. Iemand die humor heeft kan om zichzelf lachen. Moslims schieten altijd in een kramp als ze op de korrel worden genomen.
Dus voor ik een grap maakt moet ik iedere Moslim een spierverslapper verstrekken om kramp te voorkomen?

leven in schoonheid
28-06-12, 20:35
O ja vandaar dat Nederlanders altijd jodengrappen maken, ze zijn helemaal nergens bang voor. Slijmerige laffe kakkerlak. :hihi:

Ik denk dat je opa Anton Mussert aardig trots op zulke taal van je zou zijn. Altijd bezig met groepenhaat is het niet?
Nederlanders maken altjd belgengrappen Saul.
Weet jij waarom we over 30 jaar dan in oorlog zijn met de belgen???
Nee, Dan begrijpen ze pas de grappen die wij over hun vertellen.
Waarom loopt de belgische politie meestal met een hond \?
Twee weten er meer dan één.

Saul
28-06-12, 20:36
Ja en ik ga er graag mee om, jij maakt er een probleem van Saul ik niet, en daar zit nu juist het probleem.
Zou iemand tegen mij zeggen dat alle tukkers (mensen uit Twente) pedofielen zijn omdat er zo een gek woont hier, zou ik er om lachen omdat ik weet dat ik niet behoor tot deze groep.
Het zelfde wat jij nu zegt "Blijkbaar help je ulta-rechtse haatzaaiers" het raakt me niet eens want ik weet dat ik dit niet ben, maar stel dat ik het wel was, waren het nog lose woorden omdat een rechtse rakker er zich ook niets van aan zou trekken.

Natuurlijk. Want Tukkers zijn een vervolgde minderheid.

Waarom maak je kwaadaardige vergelijkingen? Worden Tukkers dagelijks door het slijk gehaald, worden hun rechten aan de lopende band bedreigd door ultra-rechtse krachten?

Maar ga gerust verder met het verspreiden van stereotiepen. Morgen kun je weer het aloude Wir haben es nicht gewußt van stal halen.

Saul
28-06-12, 20:37
Nederlanders maken altjd belgengrappen Saul.
Weet jij waarom we over 30 jaar dan in oorlog zijn met de belgen???
Nee, Dan begrijpen ze pas de grappen die wij over hun vertellen.
Waarom loopt de belgische politie meestal met een hond \?
Twee weten er meer dan één.

Waarom worden er geen jodengrappen gemaakt? Waarom geef je daar geen antwoord op?

Firefox
28-06-12, 20:41
O ja vandaar dat Nederlanders altijd jodengrappen maken, ze zijn helemaal nergens bang voor. Slijmerige laffe kakkerlak. :hihi:

Ik denk dat je opa Anton Mussert aardig trots op zulke taal van je zou zijn. Altijd bezig met groepenhaat is het niet?

Nederlanders maken eigenlijk nooit Jodengrappen. Ze houden er niet van om grappen te maken ten koste van vervolgde minderheden. Ze houden wel van grappen ten koste van hufters en klootzakken.

leven in schoonheid
28-06-12, 20:43
Natuurlijk. Want Tukkers zijn een vervolgde minderheid.

Waarom maak je kwaadaardige vergelijkingen? Worden Tukkers dagelijks door het slijk gehaald, worden hun rechten aan de lopende band bedreigd door ultra-rechtse krachten?

Maar ga gerust verder met het verspreiden van stereotiepen. Morgen kun je weer het aloude Wir haben es nicht gewußt van stal halen.
Kom zeg waarom direct terug vallen op een oorlog, heb jij ooit een oorlog meegemaakt?
En ja we werden dagelijks door het slijk gehaald, wij waren domme boeren, het achtergebleven gebied we wisten niets, we waren semimoffen enz. enz. enz.
Natuurlijk waren deze beschuldigingen niet waar, net zoals de beschuldigingen naar de moslims niet waar zijn en net als bij de Tukkers heb je ook onder de Moslims uitschot, zoals overal in de wereld.

Saul
28-06-12, 20:46
Nederlanders maken eigenlijk nooit Jodengrappen. Ze houden er niet van om grappen te maken ten koste van vervolgde minderheden. Ze houden wel van grappen ten koste van hufters en klootzakken.

Je wilt niet weten hoezeer je mijn gelijk hebt bewezen. Dank daarvoor. Alleen grappen als de kust veilig is, gore nazistische kakkerlak. :hihi:

Saul
28-06-12, 20:48
Kom zeg waarom direct terug vallen op een oorlog, heb jij ooit een oorlog meegemaakt?
En ja we werden dagelijks door het slijk gehaald, wij waren domme boeren, het achtergebleven gebied we wisten niets, we waren semimoffen enz. enz. enz.
Natuurlijk waren deze beschuldigingen niet waar, net zoals de beschuldigingen naar de moslims niet waar zijn en net als bij de Tukkers heb je ook onder de Moslims uitschot, zoals overal in de wereld.

Je bent echt kwaadaardig hè?

Wanneer was de laatste haatcolumn in dagbladen gericht tegen Tukkers? Ik denk dat ik met 18 juli 1855 niet ver van de precieze datum zit, als er al sprake was van een haatcampagne.

Ga je nu werkelijk zeggen dat Tukkers met moslims te vergelijken zijn? Wees eens 100% eerlijk in plaats van dat laffe uitwijken steeds.

Firefox
28-06-12, 20:50
Je wilt niet weten hoezeer je mijn gelijk hebt bewezen. Dank daarvoor. :hihi:

Moet ik dus begrijpen dat jij ook vindt dat je bij de groep hufters en klootzakken hoort?

Firefox
28-06-12, 20:51
Je bent echt kwaadaardig hè?

Wanneer was de laatste haatcolumn in dagbladen gericht tegen Tukkers? Ik denk dat ik met 18 juli 1855 niet ver van de precieze datum zit, als er al sprake was van een haatcampagne.

Ga je nu werkelijk zeggen dat Tukkers met moslims te vergelijken zijn? Wees eens 100% eerlijk in plaats van dat laffe uitwijken steeds.

Echt niet hoor, van Tukkers heeft niemand last.

Saul
28-06-12, 20:57
Echt niet hoor, van Tukkers heeft niemand last.

Toch zit je 24/7 bij die mensen waar je zo'n last van hebt. Mafketel. :hihi:

Firefox
28-06-12, 20:59
Toch zit je 24/7 bij die mensen waar je zo'n last van hebt. Mafketel. :hihi:

Hoezo? Ik vraag niemand om zich te gedragen als hufter. Dat jij dat wel doet kan me niet boeien.

Saul
28-06-12, 21:01
Hoezo? Ik vraag niemand om zich te gedragen als hufter. Dat jij dat wel doet kan me niet boeien.

Ja dit is je smoesje. Wat doe je bij mensen waar je een hekel aan hebt? Ben je geen laffe hypocriet? :hihi:

Firefox
28-06-12, 21:04
Ja dit is je smoesje. Wat doe je bij mensen waar je een hekel aan hebt? Ben je geen laffe hypocriet? :hihi:

Ik hou van eerlijke mensen die zich goed gedragen, die kom ik overal tegen. Helaas kom ik ook hypocrieten en schijnheilige extremisten tegen. Bij de ene groep meer dan bij de andere. Die neem ik maar voor lief.

Saul
28-06-12, 21:08
Ik hou van eerlijke mensen die zich goed gedragen, die kom ik overal tegen. Helaas zitten er ook hypocrieten en schijnheilige extremisten tussen. Bij de ene groep meer dan bij de andere. Die neem ik maar voor lief.

Nee leugenaar, je beweerde nog geen drie seconde geleden dat moslims geen humor hadden en "altijd" in een kramp schieten. Je scheert ons met het grootste gemak over een gigantische kam, zoals het een nakomeling van NSB'ers betaamt.

Wat nou extremisten? Je liegt zodra je ergens de kans ziet. Je bent zelf schijnheilig. Scheer je weg naar de duistere krochten van extreem-rechtse haatsites slijmerige laffe kakkerlak.

CONTRA
28-06-12, 21:09
Het is geen vooroordeel, maar een observatie. Iemand die humor heeft kan om zichzelf lachen. Moslims schieten altijd in een kramp als ze op de korrel worden genomen.

generaliseren is de moeder der vooringenomenheid.

Firefox
28-06-12, 21:12
Nee leugenaar, je beweerde nog geen drie seconde geleden dat moslims geen humor hadden en "altijd" in een kramp schieten. Je scheert ons met het grootste gemak over een gigantische kam, zoals het een nakomeling van NSB'ers betaamt.

Wat nou extremisten? Je liegt zodra je ergens de kans ziet. Je bent zelf schijnheilig. Scheer je weg naar de duistere krochten van extreemm-rechtse haatsites.

Je gedraagt je echt als een nakomeling van de dappere moedjaheddin, die de afgelopen 1400 jaar zo vaak vrouwen en kinderen hebben afgeslacht. Je kunt beter hier weg gaan en je inschrijven bij een jihadforum.

super ick
29-06-12, 11:25
Hoe zie jij mij dan? Ik ben wel benieuwd. :hihi:

een gefrustreerde met een minderwaardigheidsgevoel dat je probeert te camoufleren met een grote mond.

Ik mijn sport kom ik ze veel tegen. Een hele grote mond maar in de ring verliezen ze, door angst zo'n dertig procent van hun energie. Ze gaan over hun ademhaling heen vechten door die angststress waardoor ze nooit uit de verf komen.
Toen ik nog aan de deur stond trok ik die grote bektypes wel eens onverwachts de gaderobe in, weg van hun vriendengroepje, dat meestal uit dezelfde types bestond. Nog nooit heb ik meegemaakt dat de mond even groot bleek dan het hart. Beetje stamelen, excuses aanbieden, ja mijnheer/nee mijnheer.
Tegenwoordig doen dergelijke types onbeschoft op internetfora. Lekker spijkers op laag water zoeken, anderen uitmaken voor oorlogsmisdadiger oid. Erg slap en zielig.


Het was een ayatollah die opriep tot moord, niet een religie.

Maar ik verwacht niet dat je enige vorm van intelligentie toont hoor. Jouw opa en oma kletsten over kinderetende Joden, jij kletst over een religie die critici wil vermoorden. Het verschil? Geen.

Die ayatollahs vertegenwoordigen toch echt een achterban. Hun geluid wordt hier regelmatig opgehemeld. Er zijn wel meer ideologien waarvan de theorie in principe goed is. Alleen het goedin de praktijk brengen lukt nooit. Dat is met de islam ook zo, en zal altijd zo blijven.

Ps.
Rood duimpje zit links onderaan.

Saul
29-06-12, 16:18
een gefrustreerde met een minderwaardigheidsgevoel dat je probeert te camoufleren met een grote mond.

Ik mijn sport kom ik ze veel tegen. Een hele grote mond maar in de ring verliezen ze, door angst zo'n dertig procent van hun energie. Ze gaan over hun ademhaling heen vechten door die angststress waardoor ze nooit uit de verf komen.
Toen ik nog aan de deur stond trok ik die grote bektypes wel eens onverwachts de gaderobe in, weg van hun vriendengroepje, dat meestal uit dezelfde types bestond. Nog nooit heb ik meegemaakt dat de mond even groot bleek dan het hart. Beetje stamelen, excuses aanbieden, ja mijnheer/nee mijnheer.
Tegenwoordig doen dergelijke types onbeschoft op internetfora. Lekker spijkers op laag water zoeken, anderen uitmaken voor oorlogsmisdadiger oid. Erg slap en zielig.



Die ayatollahs vertegenwoordigen toch echt een achterban. Hun geluid wordt hier regelmatig opgehemeld. Er zijn wel meer ideologien waarvan de theorie in principe goed is. Alleen het goedin de praktijk brengen lukt nooit. Dat is met de islam ook zo, en zal altijd zo blijven.

Ps.
Rood duimpje zit links onderaan.

Ach waarom zo ik een minderwaardigheidscomplex hebben? ;)

Schattig hoor, je ervaringen in de dojo. Maar ik zeg waar het op staat, dat het je niet bevalt maakt nog niet dat ik een grote mond heb beste kerel. :)

Ik heb ook nergens mensen voor oorlogsmisdadiger uitgemaakt super Dick, meer het historisch verantwoorde "NSB-nakomeling."

Als de ayatollahs een achterban vertegenwoordigen, dan vertegenwoordigt Theodor Holman ("schiet Polen neer") en de Dagelijkse Standaard ("linkse vrouwen tot bloedpap vermalen") dat ook.
Moeten we nu conclusies gaan trekken over de Nederlandse volksaard? Of moeten we dat plotseling maar niet doen? Wat denk jij Dick?

Bedankt voor je instructie, maar zoals je weet kan ik hem best zelf vinden.

super ick
29-06-12, 16:30
Ach waarom zo ik een minderwaardigheidscomplex hebben? ;)

Schattig hoor, je ervaringen in de dojo. Maar ik zeg waar het op staat, dat het je niet bevalt maakt nog niet dat ik een grote mond heb beste kerel. :)

Ik heb ook nergens mensen voor oorlogsmisdadiger uitgemaakt super Dick, meer het historisch verantwoorde "NSB-nakomeling."

Als de ayatollahs een achterban vertegenwoordigen, dan vertegenwoordigt Theodor Holman ("schiet Polen neer") en de Dagelijkse Standaard ("linkse vrouwen tot bloedpap vermalen") dat ook.
Moeten we nu conclusies gaan trekken over de Nederlandse volksaard? Of moeten we dat plotseling maar niet doen? Wat denk jij Dick?

Bedankt voor je instructie, maar zoals je weet kan ik hem best zelf vinden.

Ik wil het best met jou hebben over de Nederlandse volksaard want daar begrijp jij, gezien jou uitlatingen bitter weinig van. Die volksaard heeft er namelijk mede aan bijgedragen dat het op dit kleine speldenknopje op aarde zo goed toeven is.
Dat speldenknopje hebben die Nederlanders nog deels zelf gemaakt ook!
Dat onevenredig kleine, door jou zo graag afgefakkelde, Nederland staat onevenredig groot op de wereldkaart op velerlei vlakken. Dat hebben die nazaten van die NSB-ers goed voor elkaar.

De vergelijking tussen een Holman (wat ik overigens ook een lul vind maar dat terzijde) en een ayatollah gaan natuurlijk niet op. Oké beiden praten poep maar dat is het dan.

Wat heb jij eigenlijk tegen Ayatollah's ?

Saul
29-06-12, 16:38
Ik wil het best met jou hebben over de Nederlandse volksaard want daar begrijp jij, gezien jou uitlatingen bitter weinig van.

De vergelijking tussen een Holman (wat ik overigens ook een lul vind maar dat terzijde) en een ayatollah gaan natuurlijk niet op. Oké beiden praten poep maar dat is het dan.

Wat heb jij eigenlijk tegen Ayatollah's ?

O dacht ik het niet? Nu zijn mensen die oproepen tot geweld niet meer te vergelijken met mensen die oproepen tot geweld. Denk je dat je nu eerlijk bezig bent?

Wat begrijp ik niet aan de Nederlandse volksaard Dick? Moet ik leren dat Nederlandse militante bloggers niet bestaan omdat ze Nederlands zijn? :)

Ik heb niets tegen of met ayatollahs. Dat je hun decreten met mij vereenzelvigt zegt, gezien het bovenstaande, weer genoeg. ;)

Saul
29-06-12, 17:06
O en ik denk dat dit aardig richting die volksaard is

http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/352087-greetje-richt-pijlen-op-moskee%EBn-binnen-de-bebouwde-kom.html

Saul
29-06-12, 17:21
Dit ook wel.

Sinds de val van het kabinet hebben CDA en VVD snel hun handen afgetrokken van de helft van het voorstel, namelijk de beperking van dubbele nationaliteiten voor Nederlanders in het buitenland. Vooralsnog lijken zij echter vast te houden aan beperking van dubbele nationaliteiten voor buitenlanders in Nederland.

Stop dubbelhartigheid over dubbele nationaliteit (http://www.republiekallochtonie.nl/stop-dubbelhartigheid-over-dubbele-nationaliteit)

leven in schoonheid
29-06-12, 19:06
O en ik denk dat dit aardig richting die volksaard is

http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/352087-greetje-richt-pijlen-op-moskee%EBn-binnen-de-bebouwde-kom.html

Ja blondie lijkt nu eenmaal op Malcolm x die hier rondzwerft dus dan is de stand 1-1

Kortman
30-06-12, 00:38
Waarom worden er geen jodengrappen gemaakt? Waarom geef je daar geen antwoord op?

Ik zal het dan maar recht in je smoel zeggen vies mannetje >
Voor WO 2 had je de bekende ''SAM en MOOS '' moppen ,na W0 2 waren er bijna geen JODEN meer over ;dus verflauwden de ''echte ''moppen over Joden , ze noemden het ook wel : van klassieke Joodse moppen naar zieke Jodenmoppen *): het veranderende het beeld van Joden in Nederlandse moppen.

*)hier een voorbeeld :Wat is een Jood in een roeibootje? Nog niet uitgeroeid.
Zo jij je zin want dit bedoelde je toch he?

Saul
30-06-12, 00:48
Ik zal het dan maar recht in je smoel zeggen vies mannetje >
Voor WO 2 had je de bekende ''SAM en MOOS '' moppen ,na W0 2 waren er bijna geen JODEN meer over ;dus verflauwden de ''echte ''moppen over Joden , ze noemden het ook wel : van klassieke Joodse moppen naar zieke Jodenmoppen *): het veranderende het beeld van Joden in Nederlandse moppen.

*)hier een voorbeeld :Wat is een Jood in een roeibootje? Nog niet uitgeroeid.
Zo jij je zin want dit bedoelde je toch he?

Zoals zo vaak op dit forum lees ik niets nieuws. (Selectief) grappen maken over groepen is zeer laf en hypocriet. Het ruïneert je geloofwaardigheid. ;)

Kortman
30-06-12, 00:49
Ik zal het dan maar recht in je smoel zeggen vies mannetje >
Voor WO 2 had je de bekende ''SAM en MOOS '' moppen ,na W0 2 waren er bijna geen JODEN meer over ;dus verflauwden de ''echte ''moppen over Joden , ze noemden het ook wel : van klassieke Joodse moppen naar zieke Jodenmoppen *): het veranderende het beeld van Joden in Nederlandse moppen.

*)hier een voorbeeld :Wat is een Jood in een roeibootje? Nog niet uitgeroeid.
Zo jij je zin want dit bedoelde je toch he?

He SAUL vergeet je 'rode duimpje '' niet !!! je hebt bijna een record bij mij kinderachtig ventje !
Uit machteloosheid weet je niet beter , ziekelijk gewoon:lol:

Kortman
30-06-12, 01:00
een gefrustreerde met een minderwaardigheidsgevoel dat je probeert te camoufleren met een grote mond.

Ik mijn sport kom ik ze veel tegen. Een hele grote mond maar in de ring verliezen ze, door angst zo'n dertig procent van hun energie. Ze gaan over hun ademhaling heen vechten door die angststress waardoor ze nooit uit de verf komen.
Toen ik nog aan de deur stond trok ik die grote bektypes wel eens onverwachts de gaderobe in, weg van hun vriendengroepje, dat meestal uit dezelfde types bestond. Nog nooit heb ik meegemaakt dat de mond even groot bleek dan het hart. Beetje stamelen, excuses aanbieden, ja mijnheer/nee mijnheer.
Tegenwoordig doen dergelijke types onbeschoft op internetfora. Lekker spijkers op laag water zoeken, anderen uitmaken voor oorlogsmisdadiger oid. Erg slap en zielig.



Die ayatollahs vertegenwoordigen toch echt een achterban. Hun geluid wordt hier regelmatig opgehemeld. Er zijn wel meer ideologien waarvan de theorie in principe goed is. Alleen het goedin de praktijk brengen lukt nooit. Dat is met de islam ook zo, en zal altijd zo blijven.

Ps.
Rood duimpje zit links onderaan.

Ja valt het je ook op dat deze kinderachtige lapzwans de meeste rode duimpje geeft ! :jumping:
Aan dit kinderachtige gedoe doe ik niet mee (wel een groene af en toe).

koeskoesje
30-06-12, 09:38
echt kinderachtig hoe volwassen mensen kunnen doen alsof ze slim gevonden zouden moeten worden door derden en dergelijken

super ick
30-06-12, 15:21
O dacht ik het niet? Nu zijn mensen die oproepen tot geweld niet meer te vergelijken met mensen die oproepen tot geweld. Denk je dat je nu eerlijk bezig bent?

Wat begrijp ik niet aan de Nederlandse volksaard Dick? Moet ik leren dat Nederlandse militante bloggers niet bestaan omdat ze Nederlands zijn? :)

Ik heb niets tegen of met ayatollahs. Dat je hun decreten met mij vereenzelvigt zegt, gezien het bovenstaande, weer genoeg. ;)

Holman roept wat in de wetenschap dat er toch niemand is die het letterlijk neemt maar meer om zijn woorden kracht bij te zetten. Als een Ayatollah oproept tot geweld dan is dat met een opdracht, de wetenschap en het doel is totaal anders. Dat ik dat nog uitleg snap ik zelf niet. Als je deze vergelijkingen blijf trekken stop ik de discussie.

Je trekt allerlei domme vergelijkingen en stelt pseudovragen die kant noch wal raken.

Wie zegt dat ik de decreten van Ayatollah's met jou persoon vereenzelvigd?

Ps.
Dat groene duimpje van gisteren kan je in je reet steken.

Saul
30-06-12, 16:31
Holman roept wat in de wetenschap dat er toch niemand is die het letterlijk neemt maar meer om zijn woorden kracht bij te zetten. Als een Ayatollah oproept tot geweld dan is dat met een opdracht, de wetenschap en het doel is totaal anders. Dat ik dat nog uitleg snap ik zelf niet. Als je deze vergelijkingen blijf trekken stop ik de discussie.

Je trekt allerlei domme vergelijkingen en stelt pseudovragen die kant noch wal raken.

Wie zegt dat ik de decreten van Ayatollah's met jou persoon vereenzelvigd?

Ps.
Dat groene duimpje van gisteren kan je in je reet steken.

Nee, je zegt er zelf even blozend bij dat Holman niet verwacht dat iemand het ten uitvoer zal brengen. Dat heeft hij niet zelf gezegd of laten blijken. Leugenaar, hypocriet, zo kennen we je weer.

Wel netjes blijven hè Dick? We gaan toch geen eh -- grote mond hebben? Wohahah. ;)

Samir75017
30-06-12, 17:40
Dat groene duimpje van gisteren kan je in je reet steken.

It says a lot about your poor education.

Miserable thug.

super ick
30-06-12, 20:18
Nee, je zegt er zelf even blozend bij dat Holman niet verwacht dat iemand het ten uitvoer zal brengen. Dat heeft hij niet zelf gezegd of laten blijken. Leugenaar, hypocriet, zo kennen we je weer)

Hou je je nu expres zo dom of denk je nu oprecht dat Holman mensen probeert aan te zetten tot geweld?

super ick
30-06-12, 20:19
It says a lot about your poor education.

Miserable thug.

Niet bemoeien puppy. Ga met je PlayStation spelen.

Eke
30-06-12, 20:42
Niet bemoeien puppy. Ga met je PlayStation spelen.

Mensen, please..maak van het forum iets leuks, interessants, verrassends, boeiends en vooral iets zinnigs !!

Saul
30-06-12, 20:57
Hou je je nu expres zo dom of denk je nu oprecht dat Holman mensen probeert aan te zetten tot geweld?

Ja, want het ging om "overlastgevende" Polen waar je geen aangifte tegen moest doen maar gewoon moest "neerschieten."
Waar haal je het onbeschaamde lef vandaan deze agressor te verdedigen met leugens?

Firefox
30-06-12, 21:35
Ja, want het ging om "overlastgevende" Polen waar je geen aangifte tegen moest doen maar gewoon moest "neerschieten."
Waar haal je het onbeschaamde lef vandaan deze agressor te verdedigen met leugens?

Je moet het verhaal in zijn context lezen. Je weet wel, net als de koran.

Kortman
30-06-12, 22:07
Mensen, please..maak van het forum iets leuks, interessants, verrassends, boeiends en vooral iets zinnigs !!

Welke mensen ?

Kortman
30-06-12, 22:09
echt kinderachtig hoe volwassen mensen kunnen doen alsof ze slim gevonden zouden moeten worden door derden en dergelijken

Vraag me af wie je bedoeld ?

Eke
30-06-12, 22:56
Oorspronkelijk geplaatst door Eke
Mensen, please..maak van het forum iets leuks, interessants, verrassends, boeiends en vooral iets zinnigs !!


Welke mensen ?

Wij allemaal natuurlijk !!!

Saul
30-06-12, 23:15
Je moet het verhaal in zijn context lezen. Je weet wel, net als de koran.

Hey Firefox, het internet is bezaaaaaid met ultra-rechtse moslimhatende fora en blogs. Ga daar eens kijken?

En kom nooit meer terug. Jij blij, wij nog veel blijer. ;)

leven in schoonheid
30-06-12, 23:25
Zijn er nu wel of geen Christenen in Mekka?

Firefox
30-06-12, 23:29
Zijn er nu wel of geen Christenen in Mekka?

Alleen in het geheim, dus.

Saul
30-06-12, 23:33
Maak je geen zorgen, ik pas hier beter dan een jihaatbaard als jij.

Ach wat lief, is dit jouw manier om te zeggen 'ik als moslimhatende Nederlander heb niets maar dan ook niets te zoeken op een islamitisch-Marokkaans forum, in tegenstelling tot jou Saul!'? :o

Samir75017
30-06-12, 23:39
Zijn er nu wel of geen Christenen in Mekka?

What do you want them to do in Mecca ? Mecca is not Bangkok.

Firefox
30-06-12, 23:51
What do you want them to do in Mecca ? Mecca is not Bangkok.

En Nederland is geen Marokko. Te weinig geiten...

leven in schoonheid
01-07-12, 00:01
What do you want them to do in Mecca ? Mecca is not Bangkok.


En Nederland is geen Marokko. Te weinig geiten...

Hilarisch

super ick
01-07-12, 13:01
Ja, want het ging om "overlastgevende" Polen waar je geen aangifte tegen moest doen maar gewoon moest "neerschieten."
Waar haal je het onbeschaamde lef vandaan deze agressor te verdedigen met leugens?

Ik verdedig niemand. Dat is jou interpretatie.
Ik geef het relevante verschil aan en dat negeer jij.

Van Holman is het misplaatste grootspraak en misselijke vorm van cabaret. I.t.t. De Ayatollah's heeft hij geen volgers die zijn uitspraken ala een fatwa zullen proberen uit te voeren.

super ick
01-07-12, 13:04
What do you want them to do in Mecca ? Mecca is not Bangkok.

Vind je het geen discriminatie om 1 stad exclusief aan een bepaalde groep gelovigen toe te kennen?

Ik zou de reacties van moslims wel eens willen zien als er bijv. Bij het Vaticaan borden ' verboden voor moslims' zouden staan.

super ick
01-07-12, 13:08
Mensen, please..maak van het forum iets leuks, interessants, verrassends, boeiends en vooral iets zinnigs !!

Miserable thug.

reallife
01-07-12, 13:36
Mensen, please..maak van het forum iets leuks, interessants, verrassends, boeiends en vooral iets zinnigs !!

Discussiëren is een kunst, meestal ontaard het in een spelletje pingpongballen. Komt misschien ook omdat er geen discussieleider is en zelfs dan...

leven in schoonheid
01-07-12, 13:48
Discussiëren is een kunst, meestal ontaard het in een spelletje pingpongballen. Komt misschien ook omdat er geen discussieleider is en zelfs dan...
Hehe, eindelijk iemand die de vinger op de zere plek legt.
Een simpele oplossing is om een topicstarter enkele rechten toe te kennen zoals bijvoorbeeld iemand weigeren voor 1 dag in de topic.

ansaaari
01-07-12, 13:59
De christenen doen alsof het heel erg goed gaat met het christendom, terwijl hun kerken leeglopen en hunkinderen voorde Islaam kiezen. ze pompen zoveel geld in dit soort zaken en nou proberen ze het tevergeefs via de media!!

Welke middelen zij ook hebben, wijhebben Allaah (swt)!! en die leidt wie Hij wilt naar de waarheid!!

leven in schoonheid
01-07-12, 14:15
De christenen doen alsof het heel erg goed gaat met het christendom, terwijl hun kerken leeglopen en hunkinderen voorde Islaam kiezen. ze pompen zoveel geld in dit soort zaken en nou proberen ze het tevergeefs via de media!!

Welke middelen zij ook hebben, wijhebben Allaah (swt)!! en die leidt wie Hij wilt naar de waarheid!!
Het valt nog wel mee met de leegloop van de kerken, juist de jongeren kiezen ervoor om weer naar de kerk te gaan.
En Christenen die overlopen naar de Islam, ach je mag ze hebben, Wij kunnen en mogen niet oordelen dat mag er maar een.
Volgens mij heeft de Profeet ook iets gezegt over het afzeiken van andere religie's, dit waren geloof ik slechte Moslims die Allah in het discrediet brachten.

ansaaari
01-07-12, 14:39
U zit er denk ik wel mee, athans dat maak ik op uit u gefustreerdde reactie. Ik heb dagelijks temaken met christenen en voer ook dialogen met ze, en wat ik opmaak uit jullie gedrag en oproep. Is dat jullie zoveel mogelijk zieltje's willen winnen, het maakt niet uit hoe? het christendom heeft ineens geen regels meer en geen taboe's als je maar weer naar de kerk komt. Ineens is muziek niet meer van de duivel en past het bij de kerk en minirokje's dat dat schaamteloos was, praten we ook niet meer over en homo's wat ervaren werd als 1 van de grootste zondes bij de christenen, die zijn ineens welkom in de kerk, maar niet alleen dat. Nee, je mag ook nog eens in de kerk trouwen (als homochisten). Ik kijk er echt niet van op als morgen de gay-parade in de kerk gaat eindigen.!!

En dat is het verschil tussen Islaam en christendom, wij hebben 1 geloof 1 Schepper 1 boek in 1 taal 1 Profeet en 1 gebedsrichting(mekka)en 1 regel geving (sharia). En dat maakt ons zo sterk, dus ik zou zeggen sluit je daarbij aan en geniet met ons mee.

leven in schoonheid
01-07-12, 15:00
U zit er denk ik wel mee, athans dat maak ik op uit u gefustreerdde reactie. Ik heb dagelijks temaken met christenen en voer ook dialogen met ze, en wat ik opmaak uit jullie gedrag en oproep. Is dat jullie zoveel mogelijk zieltje's willen winnen, het maakt niet uit hoe? het christendom heeft ineens geen regels meer en geen taboe's als je maar weer naar de kerk komt. Ineens is muziek niet meer van de duivel en past het bij de kerk en minirokje's dat dat schaamteloos was, praten we ook niet meer over en homo's wat ervaren werd als 1 van de grootste zondes bij de christenen, die zijn ineens welkom in de kerk, maar niet alleen dat. Nee, je mag ook nog eens in de kerk trouwen (als homochisten). Ik kijk er echt niet van op als morgen de gay-parade in de kerk gaat eindigen.!!

En dat is het verschil tussen Islaam en christendom, wij hebben 1 geloof 1 Schepper 1 boek in 1 taal 1 Profeet en 1 gebedsrichting(mekka)en 1 regel geving (sharia). En dat maakt ons zo sterk, dus ik zou zeggen sluit je daarbij aan en geniet met ons mee.

Frustratie's nee waarom zou ik die hebben, zou het iets uitmaken of iets veranderen, sterke nog ik zou het geloof in God en dat alles is voorbestemd verlochenen.
Maar als ik dan uw stukje leest, dan zit u vol met frustratie's en je haat naar homo's toe, is jou geloof in God dan zo zwak dat je denkt dat God men hen geen bedoeling heeft, inplaats van haat naar deze mensen kun je beter kijken waarom er homo's zijn, waarom zijn er mensen die houden van het zelfde soort, waarom laat God deze mensen geboren worden als het fout zou zijn, God heeft ons meerdere tekens gegeven die de mensheid niet begrijpt.
Je kunt ook jezelf afvragen waarom de Islam verminking van een gezondlichaam toestaat, het lichaam naar voorbeeld van hemzelf, en waarin ik in deze context ziet dat de Islam God niet als perfect ziet, om besnijdenissen toe te staan bij mannen en vrouwen, nergens in de heilige boeken zie ik dat God opdracht heeft gegeven hiervoor.
En dan de Moslima, waarom moeten de vrouwen hun schoonheid die God hen geeft verbergen voor de mannen, zover ik weet moet de vrouw alleen ten overstaande van God haar schoonheden bedekken om God niet af te leiden van belangrijke zaken.
En dan het laatste, mij aansluiten bij jou, ik heb de ellende gezien in Iran, Irak, Pakistan, Somalie, Syrie, zuid Rusland die werden en worden voortgebracht uit de naam van de Islam, dus nee zolang dit nog bestaat heeft de Islam geen toekomst voor mij.

Saul
01-07-12, 15:56
Vind je het geen discriminatie om 1 stad exclusief aan een bepaalde groep gelovigen toe te kennen?

Ik zou de reacties van moslims wel eens willen zien als er bijv. Bij het Vaticaan borden ' verboden voor moslims' zouden staan.

Dat staat er dus niet. Het equivalent zou zijn 'enkel voor Rooms-katholieken' en eerlijk gezegd zou geen van de moslims daar moeite mee hebben.
Dit in tegenstelling tot lieden als jij die bij het minste of geringste haat proberen te zaaien, zielige oude man.

leven in schoonheid
01-07-12, 16:30
en eerlijk gezegd zou geen van de moslims daar moeite mee hebben.
Nee nu niet, die ontstaan pas op het moment als het daadwerkelijk verboden wordt.

H.P.Pas
01-07-12, 20:17
Pas maar op. Geen kritiek leveren anders gaat hij je stalken en allemaal rode duimpjes geven.

:ego:
Ik heb er 220.
En jij ?

H.P.Pas
01-07-12, 20:28
Nu 221.

Samir75017
01-07-12, 20:30
Vind je het geen discriminatie om 1 stad exclusief aan een bepaalde groep gelovigen toe te kennen?

Ik zou de reacties van moslims wel eens willen zien als er bijv. Bij het Vaticaan borden ' verboden voor moslims' zouden staan.

Mecca is the Holy City of Islam. Pilgrims go there for prayers and worshipping ONLY. Not for tourist purposes.
Why would a non-Muslim go there ?

H.P.Pas
01-07-12, 20:33
Nu 222.

Charlus
01-07-12, 20:35
Ik heb je d'er ook 1 gegeven.
Dat zal je leren.

H.P.Pas
01-07-12, 20:38
Ik heb je d'er ook 1 gegeven.
Dat zal je leren.

Dat telt niert. Jij bent niet etnisch zuiver.

Saul
01-07-12, 20:40
Hey Pas, het heeft weinig zin om met macht 0 rode punten te geven.

Wat een toeval, dat is gelijk hoeveel de rest van de rooien hier te zoeken hebben. :hihi:

Charlus
01-07-12, 20:44
Dat telt niert. Jij bent niet etnisch zuiver.
:moeilijk:
Hardleers. Nog eentje. Virtueel met de zweep.

Charlus
01-07-12, 20:48
weinig zin om met macht 0 rode punten te geven
Rode punten geven kan zin hebben? Interesting.

leven in schoonheid
01-07-12, 21:01
Mecca is the Holy City of Islam. Pilgrims go there for prayers and worshipping ONLY. Not for tourist purposes.
Why would a non-Muslim go there ?
Welk recht heeft de mens om een ander mens uit te sluiten van iets en als het niet de mens is kunnen we dan zeggen dag God racistisch is?
Keuze is aan u wie is er hier racistisch, wie sluit hier een ander mens uit om ergens aan deel te nemen, en het geklaag over wat hebben NON-Moslims daar te zoeken, tegen reactie wat hebben Moslims te zoeken in Discotheken waar drank wordt geschonken en waarom klagen zij als ze worden geweigerd?

Samir75017
01-07-12, 21:10
Welk recht heeft de mens om een ander mens uit te sluiten van iets en als het niet de mens is kunnen we dan zeggen dag God racistisch is?
Keuze is aan u wie is er hier racistisch, wie sluit hier een ander mens uit om ergens aan deel te nemen

Why is a visa required to enter some countries ?

leven in schoonheid
01-07-12, 21:17
Why is a visa required to enter some countries ?
Goede vraag om verschillende redenen, in Rusland heb je trouwens meer visa's nodig als je meerdere districten wens te bezoeken, voor elk district één.
Denk voor controlle, maar welke controlle?

Joesoef
01-07-12, 21:54
Goede vraag om verschillende redenen, in Rusland heb je trouwens meer visa's nodig als je meerdere districten wens te bezoeken, voor elk district één.
Denk voor controlle, maar welke controlle?


Hoe weet jij dat nou?

leven in schoonheid
01-07-12, 22:00
Hoe weet jij dat nou?
Ooit een rondreis gemaakt mijn beste en je hebt dan bij iedere district een visa nodig die toestemming geeft om daar te reizen, geld ook voor de Rus zelf, want onze tolk had deze ook nodig en vergeet je niet te melden bij de administratie want anders grote problemen op het vliegveld.

PS. krijg ik mijn duimpjes terug?:stout:

Mellow
01-07-12, 22:09
As i am watching Kiev's stadium celebrations , i wanna share the following with you, guys :


A Story They Know

It is time for us to join the line

of your madmen all chained together .

Time to be totally free , and estranged.



Time to give up our souls ,

To set fire to structures and run out in the streets.



Time to ferment .How else can we leave

The world-vat & go to the lip ?

We must die to become true human beings.



We must turn completely upside down

Like a comb in the top of a beautiful woman's hair .


Spread out your wings as a tree lifts in the orchard.

A seed scattered on the road ,

A stone melting to wax , candle becoming moth .

On the chessboard a king is blessed again with his queen.




With our faces so close to the love mirror ,

We must not breathe , rather change

to a cleared place where a building was

and feel the treasure hiding in us .




With no beginning or end we live in lovers

as a story they know .



If you will be the key ,

We will be tumblers in the lock .




Source : Rumi, Bridge to the soul , By Coleman Barks

Mellow
01-07-12, 22:14
Let your soul turn into an empty mirror

That passionately wants to reflect Joseph.

Hand him your present .



Now let silence speak .

As that begins, we will start out .

Joesoef
01-07-12, 22:18
Ooit een rondreis gemaakt mijn beste en je hebt dan bij iedere district een visa nodig die toestemming geeft om daar te reizen, geld ook voor de Rus zelf, want onze tolk had deze ook nodig en vergeet je niet te melden bij de administratie want anders grote problemen op het vliegveld.

PS. krijg ik mijn duimpjes terug?:stout:


O, leuk. Welk jaar was dat en waar ben je geweest?

Mellow
01-07-12, 22:45
Guys :

Please try to understand the essence of this poem of the great mystic poet Iranian Hafiz, do not take it literally : the only sin he knows contain all sins or is the root of all sins , i guess , do not know for sure :


The Only Sin I know :


If someone sits with me

And we talk about the Beloved,


If I cannot give his heart comfort ,

If i cannot make him feel better

About himself & this world ,



Then, Hafiz ,

Quickly run to the mosque & pray -



For you have just committed

The only sin i know .






Source : My favorite Hafiz ,Selection from " I heard God laughing-Tonight the subject is love -The gift "

Mellow
01-07-12, 22:50
Persian mystic poets are really unique : unmatched

I fell in love with persians : an understatement

As Coleman Barks ( the guy who made Rumi enormously popular in the US ...) said when he visited Iran :

when he visited the grave of Hafiz , Saadi ...."Who wanna go to war with these people ? "

Yoesof: this has nothing to do with you , you have no part in it , this is no flirt with you, geen slijmen ....haha

so, do not flatter yourself, with all due respect for you & for your people

super ick
02-07-12, 09:32
:ego:
Ik heb er 220.
En jij ?

Ik heb ze niet bijgehouden.
Is dat erg?

super ick
02-07-12, 09:36
O, leuk. Welk jaar was dat en waar ben je geweest?

1596, Nova Zembla.

super ick
02-07-12, 09:42
Why would a non-Muslim go there ?

Om dezelfde reden waarom een niet- moslim andere steden bezoekt. Genieten van de historische gebouwen, plaatselijke keuken uitproberen, beetje cultuur op proberen te snuiven, etc.

Die heiligverklaring van steden daar heb je niet zoveel aan. Als er een ander geloof komt dat jou geloof overneemt alleen er nog een profeet aan vast plakt, zoals de islam heeft gedaan ben je ze ineens kwijt. Of mag je er met Gods gratie komen als je je maar wel aan de 'nieuwe' regels houd.
BTW, staat het in de Koran dat Mekka verboden is voor niet-moslims?

super ick
02-07-12, 09:52
U zit er denk ik wel mee, athans dat maak ik op uit u gefustreerdde reactie. Ik heb dagelijks temaken met christenen en voer ook dialogen met ze, en wat ik opmaak uit jullie gedrag en oproep. Is dat jullie zoveel mogelijk zieltje's willen winnen, het maakt niet uit hoe? het christendom heeft ineens geen regels meer en geen taboe's als je maar weer naar de kerk komt. Ineens is muziek niet meer van de duivel en past het bij de kerk en minirokje's dat dat schaamteloos was, praten we ook niet meer over en homo's wat ervaren werd als 1 van de grootste zondes bij de christenen, die zijn ineens welkom in de kerk, maar niet alleen dat. Nee, je mag ook nog eens in de kerk trouwen (als homochisten). Ik kijk er echt niet van op als morgen de gay-parade in de kerk gaat eindigen.!!

En dat is het verschil tussen Islaam en christendom, wij hebben 1 geloof 1 Schepper 1 boek in 1 taal 1 Profeet en 1 gebedsrichting(mekka)en 1 regel geving (sharia). En dat maakt ons zo sterk, dus ik zou zeggen sluit je daarbij aan en geniet met ons mee.

Het gaat er niet om welke zonden er in het geloof onderscheiden worden. Het gaat erom wat gelovigen met die zondaars doen.

Zij die zonder zonder zijt werpe den eerste steen was de uitspraak waarmee een zekere profeet feilloos de hypocrisie van jou gedachtengang onderuit haalde.

H.P.Pas
02-07-12, 10:21
Ik heb ze niet bijgehouden.
Is dat erg?

Dat is Minachting Van Saul.
Dat gaat je opbreken.
Hier en in het hiernamaals. :vierkant:

mark61
02-07-12, 17:22
:ego:
Ik heb er 220.
En jij ?

Heb je die met de hand geteld of is daar een overzicht van?

H.P.Pas
02-07-12, 17:42
Heb je die met de hand geteld of is daar een overzicht van?

Tellen hoefde niet; hij gaf er 220 tegelijk, daarvan kreeg ik medeling bij het inloggen.
Reputatie nieuwe stijl = Saulindex.
Overzicht is er wel maar niet meer dan 1 pagina:



Bad

Saul



5058359 #5058359 - Re: Christenen in Mekka

Bad

Charlus



5058359 #5058359 - Re: Christenen in Mekka

Bad

Saul



5058359 #5058359 - Re: Christenen in Mekka

Bad

Samir75017



5058355 #5058355 - Re: Christenen in Mekka

Bad

Saul



5058355 #5058355 - Re: Christenen in Mekka

Bad

Samir75017



5058350 #5058350 - Re: Christenen in Mekka

Bad

Samir75017



5058350 #5058350 - Re: Christenen in Mekka

Bad

Saul



5058350 #5058350 - Re: Christenen in Mekka

Good

BoerHarms



5003307 #5003307 - Re: Amerikaanse millitair schiet willekeurige mensen dood in Afghaistan

Bad

Saul



5004061 #5004061 - Re: Weiss: Zionism has created 'rivers of blood'

Bad

Saul



5004073 #5004073 - Re: Weiss: Zionism has created 'rivers of blood'

Bad

Saul



5004312 #5004312 - Re: 'Het is tijd om op te houden met de Belgenmoppen'

Bad

Saul



5004337 #5004337 - Re: No Comment-

Bad

Saul



5004466 #5004466 - Re: Religieuze intolerantie jegens islam groeit in het hoger onderwijs

Bad

Saul



5005198 #5005198 - Re: Religieuze intolerantie jegens islam groeit in het hoger onderwijs

Bad

Saul



5005221 #5005221 - Re: Religieuze intolerantie jegens islam groeit in het hoger onderwijs

Bad

Saul



5005232 #5005232 - Re: Burgemeester wil Wilhelmus-couplet niet zingen

Bad

Saul



5005709 #5005709 - Re: Burgemeester wil Wilhelmus-couplet niet zingen

Bad

Saul



5005904 #5005904 - Re: Burgemeester wil Wilhelmus-couplet niet zingen

Bad

Saul



5005926 #5005926 - Re: Burgemeester wil Wilhelmus-couplet niet zingen

Bad

Saul



5006539 #5006539 - Re: Forum Nieuws: Sekse en Likes Gegeven/Gekregen, leden vandaag, e.d.

Bad

Saul



5006964 #5006964 - Re: No Comment-

Bad

Saul



5007319 #5007319 - Re: No Comment-

Bad

Saul



5007513 #5007513 - Re: Regering discrimineert oudere migranten door ze financieel zwaar te korten

Bad

Saul



5007791 #5007791 - Re: Mot binnen PVV: Hero brinkman stapt uit de fractie

Bad

Saul



5008554 #5008554 - Re: Straf voor kinderporno-psychiater

Bad

Saul



5008560 #5008560 - Re: De Rijke vriendjes van Geert Wilders

Bad

Saul



5009450 #5009450 - Re: Liever directe democratie dan stoere Euro-praat

Bad

Saul



5009501 #5009501 - Re: Moslims betrokken bij viering Joods-Christelijke traditie!

Bad

Saul



5009540 #5009540 - Re: Moslims betrokken bij viering Joods-Christelijke traditie!

Bad

Saul



5010000 #5010000 - Re: Radicale sharia-deskundige Al-Haddad weer uitgenodigd naar Nederland

Bad

Saul



5010540 #5010540 - Re: Botanische propaganda voor Israel!

Bad

Saul



5010603 #5010603 - Re: Moslims betrokken bij viering Joods-Christelijke traditie!

Bad

Saul



5010616 #5010616 - Re: Moslims betrokken bij viering Joods-Christelijke traditie!

Bad

Saul



5010846 #5010846 - Re: Radicale sharia-deskundige Al-Haddad weer uitgenodigd naar Nederland

Bad

Saul



5011418 #5011418 - Re: Moslims betrokken bij viering Joods-Christelijke traditie!

Bad

Saul



5011479 #5011479 - Re: Radicale sharia-deskundige Al-Haddad weer uitgenodigd naar Nederland

Bad

Saul



5011502 #5011502 - Re: Radicale sharia-deskundige Al-Haddad weer uitgenodigd naar Nederland

Bad

Saul



5011802 #5011802 - Re: Radicale sharia-deskundige Al-Haddad weer uitgenodigd naar Nederland

Bad

Saul



5011841 #5011841 - Re: Radicale sharia-deskundige Al-Haddad weer uitgenodigd naar Nederland

Bad

Saul



5011846 #5011846 - Re: Radicale sharia-deskundige Al-Haddad weer uitgenodigd naar Nederland

Bad

Saul



5012969 #5012969 - Re: Koperdieven zijn Nederlanders

Bad

Saul



5012975 #5012975 - Re: Halal producten

Bad

Saul



5013836 #5013836 - Re: Spelling en grammatica..

Bad

Saul



5014067 #5014067 - Re: Ouweneel weet: islam is Satans grootste troef

Bad

Saul



5014085 #5014085 - Re: De Algerijnse Regering Weigert De Begrafenis van Merah In Algerije Toe te Staan

Bad

Saul

mark61
02-07-12, 18:58
Tellen hoefde niet; hij gaf er 220 tegelijk, daarvan kreeg ik medeling bij het inloggen.
Reputatie nieuwe stijl = Saulindex.
Overzicht is er wel maar niet meer dan 1 pagina:

:haha: Een hardwerkende jongeman, zonder meer.

super ick
02-07-12, 22:02
:haha: Een hardwerkende jongeman, zonder meer.

Het wordt tijd dat hier de puntjes eens op de I gezet worden.
Die Pas verziekt zo'n beetje iedere discussie.

Mellow
03-07-12, 20:20
Het wordt tijd dat hier de puntjes eens op de I gezet worden.
Die Pas verziekt zo'n beetje iedere discussie.


Pas moet Sufi worden , dat zou hem wel opknappen :


zoals volgt : dat zou hem kunnen bevrijden van duizenden idioten in hemzelf :


Ten Thousand Idiots :


It is always a danger

To the aspirant

On the path



When one begins

To believe and

Act




As if the ten thousand idiots

Who so long ruled

And lived

Inside



Have all packed their bags

And skipped town

Or

Died .





Source : My favorite Hafiz , Selection from " I heard God luaghing -Tonight the subject is love -The Gift "

Mellow
03-07-12, 20:45
The great Persian mystic poet of love & compassion Saadi turned this Qur'anic great verse into a great poem :


" ...And We are closer to him (i,e . human being ) than his jugular vein ..."



My Friend is closer to me than me

And, strange to say , i am far from Him

What shall i do , whom shall i tell that He

Is beside me and i am afar from Him .

Kortman
03-07-12, 22:50
Tellen hoefde niet; hij gaf er 220 tegelijk, daarvan kreeg ik medeling bij het inloggen.
Reputatie nieuwe stijl = Saulindex.
Overzicht is er wel maar niet meer dan 1 pagina:

Zo,n lijst heb ik ook al geplaatst ;dit intens kinderachtige , door haat verziekte jongentje is er de hele dag zoet mee !

Mellow
04-07-12, 21:03
haha hoho hihi

leven in schoonheid
05-07-12, 23:07
O, leuk. Welk jaar was dat en waar ben je geweest?
Geef me eerst mijn duimpjes maar terug die deze maf mij afgepakt heeft.

Firefox
06-07-12, 18:41
Pas moet Sufi worden , dat zou hem wel opknappen :


zoals volgt : dat zou hem kunnen bevrijden van duizenden idioten in hemzelf :


Ten Thousand Idiots :


It is always a danger

To the aspirant

On the path



When one begins

To believe and

Act




As if the ten thousand idiots

Who so long ruled

And lived

Inside



Have all packed their bags

And skipped town

Or

Died .





Source : My favorite Hafiz , Selection from " I heard God luaghing -Tonight the subject is love -The Gift "

En hoe zit het met de meer dan tienduizend idioten in jou zelf?

leven in schoonheid
06-07-12, 18:48
En hoe zit het met de meer dan tienduizend idioten in jou zelf?
Zijn er nog maar 9.999 want eentje is uit pure ellende weggelopen.

Joesoef
06-07-12, 19:33
Geef me eerst mijn duimpjes maar terug die deze maf mij afgepakt heeft.


Was niet de vraag joh.