PDA

Bekijk Volledige Versie : Dronken Grieken slaan Nederlandse bejaarde in mekaar wegens besparingen



Marsipulami
23-06-12, 13:14
Dronken Grieken slaan Nederlandse bejaarde in mekaar wegens besparingen




15/05Buitenland De Grieken hebben het steeds minder begrepen op onderdanen van sommige EU-lidstaten, en dan vooral die landen die de forcing voeren dat Athene zich rigoureus aan zijn besparingsprogramma zou houden. Dat mocht een 78-jarige Nederlander ondervinden die al tien jaar in Griekenland woont.


De man werd in een kleine toeristische stad in mekaar geslagen door twee dronken Grieken. Hij ligt in het ziekenhuis met een gebroken neus en onderkaak, zo berichtte de Griekse pers dinsdag.

Het is het eerste geval van agressie tegenover vreemdelingen sinds het uitbreken van de financiële crisis. Rechts- en linksextremistische groeperingen wakkeren in Griekenland al enkele maanden een anti-Duitse stemming aan.

De aanval op de Nederlander deed zich zondag voor.

leven in schoonheid
23-06-12, 13:26
Dronken Grieken slaan Nederlandse bejaarde in mekaar wegens besparingen




15/05Buitenland De Grieken hebben het steeds minder begrepen op onderdanen van sommige EU-lidstaten, en dan vooral die landen die de forcing voeren dat Athene zich rigoureus aan zijn besparingsprogramma zou houden. Dat mocht een 78-jarige Nederlander ondervinden die al tien jaar in Griekenland woont.


De man werd in een kleine toeristische stad in mekaar geslagen door twee dronken Grieken. Hij ligt in het ziekenhuis met een gebroken neus en onderkaak, zo berichtte de Griekse pers dinsdag.

Het is het eerste geval van agressie tegenover vreemdelingen sinds het uitbreken van de financiële crisis. Rechts- en linksextremistische groeperingen wakkeren in Griekenland al enkele maanden een anti-Duitse stemming aan.

De aanval op de Nederlander deed zich zondag voor.
misschien de miljarden uitbetalen als die man weer is genezen.

Eke
23-06-12, 15:00
Dronken Grieken slaan Nederlandse bejaarde in mekaar wegens besparingen




15/05Buitenland De Grieken hebben het steeds minder begrepen op onderdanen van sommige EU-lidstaten, en dan vooral die landen die de forcing voeren dat Athene zich rigoureus aan zijn besparingsprogramma zou houden. Dat mocht een 78-jarige Nederlander ondervinden die al tien jaar in Griekenland woont.


De man werd in een kleine toeristische stad in mekaar geslagen door twee dronken Grieken. Hij ligt in het ziekenhuis met een gebroken neus en onderkaak, zo berichtte de Griekse pers dinsdag.

Het is het eerste geval van agressie tegenover vreemdelingen sinds het uitbreken van de financiële crisis. Rechts- en linksextremistische groeperingen wakkeren in Griekenland al enkele maanden een anti-Duitse stemming aan.

De aanval op de Nederlander deed zich zondag voor.


78 jaar....Wat een klein drama. Had die man een oranje shirt aan ? Ik hoop dat de 2 Grieken hem elke dag opzoeken in het ziekenhuis.

Er zijn geweldig grote volle rode sappige Griekse kersen op de Nederlandse markt. Kopen !

Eke
23-06-12, 15:03
misschien de miljarden uitbetalen als die man weer is genezen.

Dat is wel een over-reaktie, John. Het gaat om 2 dronken mannen terwijl er miljoenen Grieken daar rond lopen.

leven in schoonheid
23-06-12, 15:31
Dat is wel een over-reaktie, John. Het gaat om 2 dronken mannen terwijl er miljoenen Grieken daar rond lopen.
1. Mag ik weten waarom u mij John noemt?
2. Waarom en hoezo een over-reactie, kom zeg een man in elkaar slaan een oude man van 78 en ik stel laat alleen de betalingen even achterwege tot die man genezen is, welke van de 2 is dan een over reactie?

Eke
23-06-12, 15:41
1. Mag ik weten waarom u mij John noemt?
2. Waarom en hoezo een over-reactie, kom zeg een man in elkaar slaan een oude man van 78 en ik stel laat alleen de betalingen even achterwege tot die man genezen is, welke van de 2 is dan een over reactie?

1.Macht der gewoonte !

2.Je laat niet een heel volk wachten omdat 2 dronkenlappen zichzelf niet onder controle hadden.

leven in schoonheid
23-06-12, 15:46
1.Macht der gewoonte !

2.Je laat niet een heel volk wachten omdat 2 dronkenlappen zichzelf niet onder controle hadden.
1. rare gewoonte mevrouw.
2. Daar wachten een paar miljoen mensen op hulp door geweld, in de wereld het veelvoud die zichzelf niet onder controle hebben, al verwacht ik niet dat in Griekenland mensen zullen sterven van honger, dorst of ziekte als europa het geld niet stort, dus onzin.