PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Badr Hari volgens Quote goed voor 5 miljoen euro



iReport
23-06-12, 14:56
15659

Estelle kan hetzelfde exorbitante uitgavenpatroon handhaven met nieuwe vlam Badr Hari.

Estelle Gullit(33 jaar), en vrouw van oud voetballer Ruud Gullit heeft een nieuwe liefde, bokser Badr Hari, die 22 jaar jonger is dan Ruud. Zij verwierf bekendheid door haar buitensporige uitgaven.

Volgens zeggen kan ze op dezelfde voet doorgaan nu ze met de jonge Badr omgang heeft. Het praatje gaat dat het koppel al hun eerste baby verwacht.

Volgens Quote hoeven zij onder geen voorwaarden geldzorgen te hebben, de website vermeldt dat Hari 5 miljoen euro te verteren heeft, iets minder dan Gullit die ongeveer tussen de 6 en 10 miljoen euro geschat wordt.

Uiteraard nog ruim voldoende om alvast wat exclusief ontworpen babykleertjes te kopen.

Badr Hari die op het ogenblik bokser is, was in 2007 kickbokser in het zeer lucratieve K-1 circuit waarin hij zeer succesvol was. Een gewonnen wedstrijd bezorgde hem 3 miljoen euro, en de beloning voor andere gewonnen duels waren ook de moeite waard.

Gullits laatste baan als trainer was in 2011 bij Terek Grozny (Tjetsjeense voetbalclub). Hij verliet de club vroegtijdig. De Russische media meldde dat hij niet met lege handen wegging, de compensatie was 6 miljoen euo. Vele miljoenen had Ruud al eerder verdiend als trainer en vanzelfsprekend als voetballer.

M@riska
23-06-12, 15:41
Ik had die Estelle veel ouder geschat.

hussain
23-06-12, 23:38
hahaahahah
a

HaasHaas
24-06-12, 00:14
boenend. oftewel boeiend.

Rainbow
24-06-12, 03:11
Ik had die Estelle veel ouder geschat.

Ja ik ook, ze ziet er ouder uit dan 33. Ik dacht dat ze 40 was ofzo.

Good Kahuna
24-06-12, 08:30
Ja ik ook, ze ziet er ouder uit dan 33. Ik dacht dat ze 40 was ofzo.

Al dat shoppen gaat je kennelijk niet in de koude kleren zitten.

MAROC_lady
24-06-12, 08:47
Badr heeft een gevaarlijk beroep, en dan verdient ie zo een miniscuul salarisje.. Hij moet gaan ballen, bedoel voetballen, verdient ie meer.. :)

Kortman
24-06-12, 09:48
Badr heeft een gevaarlijk beroep, en dan verdient ie zo een miniscuul salarisje.. Hij moet gaan ballen, bedoel voetballen, verdient ie meer.. :)

Maar dan neem hij het ricico dat ze ,m verlaat voor een KICKBOKSER.
:stout:

oujdi1980
24-06-12, 13:03
tuurlijk als je de media moet geloven! en laatst las ik nog in een artikel dat ie dikke schulden had en blut was
daarom is ie natuurlijk ook naar amerika vertrokken.sowieso is het gewoon een van de zoveelste domme,puberale
snotneusje,estelle lijkt jong in verglijking met hem.die kerel lijkt wel 50 met zijn gerimpelde gezicht dat krijg je ervan als je alleen aan materialisme denkt word je snel grijs van.bonyaski is nou een echte voorbeeld blijft gewoon de beste en heeft makkelijk geld verdiend hij lacht badr hard uit 3 x k1 kampioen mag badr alleen van dromen PRUTSER

super ick
24-06-12, 14:48
Badr heeft een gevaarlijk beroep, en dan verdient ie zo een miniscuul salarisje.. Hij moet gaan ballen, bedoel voetballen, verdient ie meer.. :)

Volgens mij is voetballer gevaarlijker. Veel meer nare blessures.

ansaaari
01-07-12, 14:25
Ik hoop voor hem dat hij de zakaat niet vergeet af tegeven en aan de benodigden over dat bedrag, in de hoop dat het niet tegen hem zal getuigen en er baraka in zal zitten.. Betreft zijn gebed, ik hoorde een s dat hij in een interview had gezegt dat hij 5keer perdag bidt. Ik hoop het van harte voor hem en dat hij het ook volhoudt.

leven in schoonheid
01-07-12, 14:42
Ik hoop voor hem dat hij de zakaat niet vergeet af tegeven en aan de benodigden over dat bedrag, in de hoop dat het niet tegen hem zal getuigen en er baraka in zal zitten.. Betreft zijn gebed, ik hoorde een s dat hij in een interview had gezegt dat hij 5keer perdag bidt. Ik hoop het van harte voor hem en dat hij het ook volhoudt.
Yep en duikt het bed in met een andermans vrouw

znasni
01-07-12, 18:35
Ik heb ook 5 miljoen....schuld !

Bofko
02-07-12, 00:51
Ik hoop voor hem dat hij de zakaat niet vergeet af tegeven en aan de benodigden over dat bedrag, in de hoop dat het niet tegen hem zal getuigen en er baraka in zal zitten.. Betreft zijn gebed, ik hoorde een s dat hij in een interview had gezegt dat hij 5keer perdag bidt. Ik hoop het van harte voor hem en dat hij het ook volhoudt.


Ik geef een hoop zakaat, bidt 10 keer per dag, ben al 5 keer in Mekka geweest en heb 10 miljoen te verteren !! Ik hoop van harte dat ik dat kan blijven doen.

mark61
02-07-12, 00:54
Ik hoop voor hem dat hij de zakaat niet vergeet af tegeven en aan de benodigden over dat bedrag, in de hoop dat het niet tegen hem zal getuigen en er baraka in zal zitten.. Betreft zijn gebed, ik hoorde een s dat hij in een interview had gezegt dat hij 5keer perdag bidt. Ik hoop het van harte voor hem en dat hij het ook volhoudt.

Kan ie ook nog kappen met kinderen op de wereld zetten en ze dan met moeder en al dumpen? Zit er baraka in als je koeffaar bezwangert buiten het huwelijk om? :hihi:

Of zijn dat allemaal details voor jou, als ie maar bidt?

super ick
02-07-12, 08:56
Kan ie ook nog kappen met kinderen op de wereld zetten en ze dan met moeder en al dumpen? Zit er baraka in als je koeffaar bezwangert buiten het huwelijk om? :hihi:

Of zijn dat allemaal details voor jou, als ie maar bidt?

Al die vervelende details ook.

MaryJames
02-07-12, 09:00
Kan ie ook nog kappen met kinderen op de wereld zetten en ze dan met moeder en al dumpen? Zit er baraka in als je koeffaar bezwangert buiten het huwelijk om? :hihi:

Of zijn dat allemaal details voor jou, als ie maar bidt?

Dat hij bidt wil niet zeggen dat hij zondenvrij is. Dat hij niet zondenvrij is wil ook niet zeggen dat hij moet stoppen met bidden.

Het is goed dat hij bidt.

Al3arbi
02-07-12, 10:10
5 miljoen?

Prijzengeld voor winnaar K1 ligt op het niveau van een paar ton. Hari heeft het toernooi nog nooit gewonnen. Pride/Glory en andere organisaties waar Hari voor gevochten heeft bieden een lager prijzengeld.

5 miljoen? Hmmm.

mark61
02-07-12, 14:14
Dat hij bidt wil niet zeggen dat hij zondenvrij is. Dat hij niet zondenvrij is wil ook niet zeggen dat hij moet stoppen met bidden.

Het is goed dat hij bidt.

Maar als Ansaari een eh 'morele scan' maakt van BH lijkt het me dat ie dat nogal eenzijdig benadert.

mark61
02-07-12, 14:16
Dat hij bidt wil niet zeggen dat hij zondenvrij is. Dat hij niet zondenvrij is wil ook niet zeggen dat hij moet stoppen met bidden.

Het is goed dat hij bidt.

Maar als Ansaari een eh 'morele scan' maakt van BH lijkt het me dat ie dat nogal eenzijdig benadert.

Kwestie van prioriteiten.

HaasHaas
02-07-12, 14:18
wat een krankzinnige tijd leven we toch in :moe:
bluuh.