PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrijmetselaars rituele SATAN verering onthult... Ontrekken wordt met de dood gestraft...



Wizdom
07-07-12, 23:52
http://www.youtube.com/watch?v=gbRmRkZxYk0&feature=fvwrel

Wizdom
08-07-12, 00:05
http://www.youtube.com/watch?v=_53g68absXw

leven in schoonheid
08-07-12, 00:07
http://www.youtube.com/watch?v=_53g68absXw
Ja en? waar wil je heen?

Wizdom
08-07-12, 00:09
Ja en? waar wil je heen?

Wees kritisch...

Firefox
08-07-12, 00:16
Ja en? waar wil je heen?

Dat weet hij zelf niet.

Wizdom
08-07-12, 00:25
We zijn op weg naar de moderne slavernij...

1 - Hoge Belastingen
2- Flexibilisering
3 - Torenhoge schulden
4 - Onteigening
5 - Geen inspraak
6 - Valse democratie door onderwerping van alle partijen aan dezelfde instituties...
7 - Uitspelen van partijen
8 - Armoede
9 - Criminaliteit
10 - Werkeloosheid
11 - Honger

Zie de VS waar de nieuwe Wererld Orde diepe wonden al heeft geslagen...

De VS is het land met 45 miljoen mensen die elke dag honger lijden...
Het land waar het niet uit maakt op wie je stemt DEMOCRATEN of REPUBLIKEINEN... Dezelfde machthebbers trekken aan de touwtjes...
De VS heeft een enorme werkeloosheid....
De VS heeft het grootste aantal gevangenen per 100.000 inwoners
De VS heeft zijn middenklasse bijna weggeveegd...
De VS is de propaganda machine voor privatisering en kapitalisme omdat het een elite bevoordeeld...
Hoge belasting voor laagverdienende en lage belasting voor de allerrijksten... De rijken worden rijken en de armer worden armer...

Dit is DE NIEUWE SLAVERNIJ in STIJL van de OUDE FARAO....

Niet geheel toevalig omdat de SATANISTISCHE LEER gestoeld is op de STIJL VAN DE VERVLOEKTE FARAO...

Wizdom
08-07-12, 00:27
Dat weet hij zelf niet.

Het WESTEN zit op een gevaarlijke weg naar ZELFVERNIETIGING geholpen door SATANISTEN...

Wizdom
08-07-12, 00:28
Dat weet hij zelf niet.

We hebben daar een mooie gezegde voor...

De MAGIE werkt uiteindelijk tegen de MAGIER...

Wizdom
08-07-12, 00:29
Dat weet hij zelf niet.

Alle artikelen die ik vandaag gepost heb, hebben met elkaar te maken...

leven in schoonheid
08-07-12, 00:35
We zijn op weg naar de moderne slavernij...

1 - Hoge Belastingen
2- Flexibilisering
3 - Torenhoge schulden
4 - Onteigening
5 - Geen inspraak
6 - Valse democratie door onderwerping van alle partijen aan dezelfde instituties...
7 - Uitspelen van partijen
8 - Armoede
9 - Criminaliteit
10 - Werkeloosheid
11 - Honger

Zie de VS waar de nieuwe Wererld Orde diepe wonden al heeft geslagen...

De VS is het land met 45 miljoen mensen die elke dag honger lijden...
Het land waar het niet uit maakt op wie je stemt DEMOCRATEN of REPUBLIKEINEN... Dezelfde machthebbers trekken aan de touwtjes...
De VS heeft een enorme werkeloosheid....
De VS heeft het grootste aantal gevangenen per 100.000 inwoners
De VS heeft zijn middenklasse bijna weggeveegd...
De VS is de propaganda machine voor privatisering en kapitalisme omdat het een elite bevoordeeld...
Hoge belasting voor laagverdienende en lage belasting voor de allerrijksten... De rijken worden rijken en de armer worden armer...

Dit is DE NIEUWE SLAVERNIJ in STIJL van de OUDE FARAO....

Niet geheel toevalig omdat de SATANISTISCHE LEER gestoeld is op de STIJL VAN DE VERVLOEKTE FARAO...
Jij hebt het over de VS, kijk eens naar de EU.

Charlus
08-07-12, 00:35
Ah, Wizdom is weer uit zijn kist herrezen.

Wizdom
08-07-12, 00:37
Jij hebt het over de VS, kijk eens naar de EU.

Er is een netwerk aan het werk die het net van controle over de staten steeds strakker aantrekt... Het resultaat zal uiteindelijk een FARAO staat zijn zoals de FARAO vroeger heerste... Een elite die zich Egyptische burgers mochten noemen en een restant van slaven die alleen hard mogen werken als slaaf en de FARAO dienen...

Er hoort honger en armoede bij en diepe ellende... In de VS is de Nieuwe Wereld Orde dieper ingegraven al dan Europa... Maar Europa heeft zoals altijd een kleine vertraging...

Wizdom
08-07-12, 00:40
De ISLAM zal jullie uit deze ellende bevrijden en men zal er dankbaar voor zijn... Dit klinkt als een utopie maar weldra zal iedereen dit inzien...

Sterker nog... De Islam is de ENIGE die weerstand kan bieden tegen dit CAMELEON GEDROCHT met NEGEN LEVENS en NEGEN KOPPEN...

leven in schoonheid
08-07-12, 01:32
Er is een netwerk aan het werk die het net van controle over de staten steeds strakker aantrekt... Het resultaat zal uiteindelijk een FARAO staat zijn zoals de FARAO vroeger heerste... Een elite die zich Egyptische burgers mochten noemen en een restant van slaven die alleen hard mogen werken als slaaf en de FARAO dienen...

Er hoort honger en armoede bij en diepe ellende... In de VS is de Nieuwe Wereld Orde dieper ingegraven al dan Europa... Maar Europa heeft zoals altijd een kleine vertraging...
Eens


De ISLAM zal jullie uit deze ellende bevrijden en men zal er dankbaar voor zijn... Dit klinkt als een utopie maar weldra zal iedereen dit inzien...

Sterker nog... De Islam is de ENIGE die weerstand kan bieden tegen dit CAMELEON GEDROCHT met NEGEN LEVENS en NEGEN KOPPEN...
Oneens.

Althans in deze vorm.

Fulanadetal
08-07-12, 08:48
Nou dat eerste ritueel is heel oude koek. Lees eens een boekje of ga naar een open avond en de broeders kunnen je dit zelf vertellen. De broeder die mij erover vertelde (oude studievriend) leeft ook nog.

Dat huwelijk, nou en, er zijn toch ook kerkelijke huwelijken?

Dat met die geit is schokkend, voor vegetariers.

Andere filmpjes nu geen tijd voor. Moet naar mijn eigen cultus. Daar doen we iets obsceens met collectezakken.

BoerHarms
08-07-12, 09:23
We zijn op weg naar de moderne slavernij...

1 - Hoge Belastingen
2- Flexibilisering
3 - Torenhoge schulden
4 - Onteigening
5 - Geen inspraak
6 - Valse democratie door onderwerping van alle partijen aan dezelfde instituties...
7 - Uitspelen van partijen
8 - Armoede
9 - Criminaliteit
10 - Werkeloosheid
11 - Honger

Zie de VS waar de nieuwe Wererld Orde diepe wonden al heeft geslagen...

De VS is het land met 45 miljoen mensen die elke dag honger lijden...
Het land waar het niet uit maakt op wie je stemt DEMOCRATEN of REPUBLIKEINEN... Dezelfde machthebbers trekken aan de touwtjes...
De VS heeft een enorme werkeloosheid....
De VS heeft het grootste aantal gevangenen per 100.000 inwoners
De VS heeft zijn middenklasse bijna weggeveegd...
De VS is de propaganda machine voor privatisering en kapitalisme omdat het een elite bevoordeeld...
Hoge belasting voor laagverdienende en lage belasting voor de allerrijksten... De rijken worden rijken en de armer worden armer...

Dit is DE NIEUWE SLAVERNIJ in STIJL van de OUDE FARAO....

Niet geheel toevalig omdat de SATANISTISCHE LEER gestoeld is op de STIJL VAN DE VERVLOEKTE FARAO...



is
niet dat dit alleen Amerika betreft, kijk maar eens in de gehele wereld en in de geschiedenis.

Alleen omdat er in de. " westerse landen" meer cijfers bekend zijn lijkt het dat alleen USA betreft.

Overal in de wereld worden de armen door de rijk uitgebuit, overal is slavernij ,over al is die "moderne slavernij" het is jammer dat je niet tot de " rijken". behoort, want dat had je dit niet geschreven, verder nog dan had je waarschijnlijk maroc.nl niet gekend.
Iedereen die hier , vooral in nvdd schrijft is vaak een uiting van frustattie , ook jij en ook ik, zoals iedereen.

De "rijken" , vaak ook nog gelovigen ook nog, vaak nog voor in he gebedshuis zittende hebben hun ware geloof ingeruild voor de afgod GOUD genaamd.
Dat is wat ze nog aanbidden. Er is genoeg geld in de wereld om de armen te helpen, maar de rijken willen dit niet want dan kunnen ze niet heersen.

Even voor de duidelijkheid, IK DOEL HIER NIET OP EEN BEPAALD GELOOF , MAAR IN ALGEMENE ZIN.

Bovenstaand melding is alleen te voorkomen dat sommige weer in hun slachtofferrol kruipen en denken dat ik een bepaald geloof bedoel.

super ick
09-07-12, 09:59
De ISLAM zal jullie uit deze ellende bevrijden en men zal er dankbaar voor zijn... Dit klinkt als een utopie maar weldra zal iedereen dit inzien...

Sterker nog... De Islam is de ENIGE die weerstand kan bieden tegen dit CAMELEON GEDROCHT met NEGEN LEVENS en NEGEN KOPPEN...



Kan jij mij een voorbeeld geven in welk land de islam die jij voorstaat, de islam die ons kan redden momenteel gepraktiseerd wordt?

Dan weet ik waar ik aan moet denken.

leven in schoonheid
09-07-12, 11:27
Kan jij mij een voorbeeld geven in welk land de islam die jij voorstaat, de islam die ons kan redden momenteel gepraktiseerd wordt?

Dan weet ik waar ik aan moet denken.
Het Vaticaan?

BoerHarms
09-07-12, 14:45
De ISLAM zal jullie uit deze ellende bevrijden en men zal er dankbaar voor zijn... Dit klinkt als een utopie maar weldra zal iedereen dit inzien...

Sterker nog... De Islam is de ENIGE die weerstand kan bieden tegen dit CAMELEON GEDROCHT met NEGEN LEVENS en NEGEN KOPPEN...

Paul van Vliet zei ooit " Een goede grap is nooit weg"