PDA

Bekijk Volledige Versie : Sharia4Holland bereidt nieuwe actie voor



leven in schoonheid
15-07-12, 17:35
Sharia4Holland bereidt nieuwe actie voor - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [Video's Binnenland] (http://www.telegraaf.nl/s/12521310)

Spoetnik
15-07-12, 19:27
Ik ben blij dat je ons op de hoogte houdt van jouw organisatie.

Dienares_20
15-07-12, 19:36
rare mensen

Dienares_20
15-07-12, 19:41
http://www.youtube.com/watch?v=NJS6IypEVR8&feature=related

hahahaha

Mellow
15-07-12, 19:42
Ik ben blij dat je ons op de hoogte houdt van jouw organisatie.


haha

Precies


Mensen lijken wel altijd behoefte te hebben aan al dan niet imaginaire vijandsbeelden

Dienares_20
15-07-12, 19:47
ik moet altijd lachen als ik hun op het nieuws zie

Dienares_20
15-07-12, 19:49
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=LsKGufjOUYU&feature=fvwrel

kwam ik effe tegen hahahahahah

Mellow
15-07-12, 19:52
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=LsKGufjOUYU&feature=fvwrel

kwam ik effe tegen hahahahahah

wat is er zo graapig aan dan ?

weet je niet dat lachen om anderen soms wel een teken is van het feit dat wat je erom zou lachen wel diep binnen jezelf zit

In ander woorden :

wat je niet leuk aan jezelf vindt, wat je graapig aan jezelf vindt ... probeer je soms op anderen te projecteren om jouw eigen toekortkomingnen beter te kunnen verbergen

Dienares_20
15-07-12, 19:54
wat is er zo graapig aan dan ?

weet je niet dat lachen om anderen soms wel een teken is van het feit dat wat je erom zou lachen wel diep binnen jezelf zit : je lacht het uit van jezelf

In ander woorden :

wat je niet leuk aan jezelf vindt probeer je soms in anderen te veroordellen om jouw eigen toekortkomingnen beter te kunnen verbergen

zeg wat je denkt en denk wat je zegt :D

Bedoelde het positief :D:D:D plaatsen van die filmpje

Mellow
15-07-12, 20:14
zeg wat je denkt en denk wat je zegt :D

Bedoelde het positief :D:D:D plaatsen van die filmpje


haha

je lacht die mensen wel uit : das nauwelijks positief bedoeld

P.S.: Mensen proberen meestaal hun eigen toekortkomingnen, slechte kanten , fallen , ....op anderen te projecteren dus

Dienares_20
15-07-12, 20:16
haha

je lacht die mensen wel uit : das nauwelijks positief bedoeld

P.S.: Mensen proberen meestaal hun eigen toekortkomingnen, slechte kanten , fallen , ....op anderen te projecteren dus

alsjeblieft :duim:

Mellow
15-07-12, 20:18
alsjeblieft :duim:


Graag gedaan , Dienares , dank u wel

Wat ik zei geldt wel voor ons allemaal , more or less, so

" We all prefer to judge or accuse others in order to avoid getting judged or accused ourselves " French nobel prize winner for literature Albert Camus

Dienares_20
15-07-12, 20:19
alsjeblieft :duim:

ik begrijp niet eens wat je bedoelt met tekortkomingen waar verwijst je het naar :D

maar goed je krijgt wel groen en een like van me,, geen zin in onnodige discusiess

Dienares_20
15-07-12, 20:20
zoals ik al zei, zeg wat je denkt denk wat je zegt,,

ik ben ik en ik blijf ik :D

Firefox
15-07-12, 20:23
Graag gedaan , Dienares , dank u wel

Wat ik zei geldt wel voor ons allemaal , more or less, so

" We all prefer to judge or accuse others in order to avoid getting judged or accused ourselves " French nobel prize winner for literature Albert Camus

Vandaar dat jij onmiddellijk begon over haar te oordelen.

Dienares_20
15-07-12, 20:25
ze mag mij oordelen, doet mij helemaal niets :D:D ik ben wie ik ben en ik blijf wie ik ben :D

Mellow
15-07-12, 20:28
alsjeblieft :duim:

ik begrijp niet eens wat je bedoelt met tekortkomingen waar verwijst je het naar :D

maar goed je krijgt wel groen en een like van me,, geen zin in onnodige discusiess


Ik dacht dat ik wel overduidelijk was , dame

Wat ik zei geldt niet alleen voor individueen , maar ook wel voor landen, of maatschappijen ,culturen


Zelfs het westen zelf projecteert diens eigen slechte kanten , fallen , tekortkomingnen ...op ander naties, geloven, culturen

Westerse imeprialisme & neo-imperialisme waren/ zijn meesters in dat ( geweest )

Erger nog : bepaalde vijandsbeelden, beelden tout court of stereotypen worden soms opzettelijk wel gecreerd door het westen ten aanzien van niet-westerse landen......tav islam ...het Oosten ...

Edward Said " Orientalism " meester werk had dat allemaal bewezen

Dienares_20
15-07-12, 20:30
:zwaai::zwaai:

leven in schoonheid
15-07-12, 20:31
Ik ben blij dat je ons op de hoogte houdt van jouw organisatie.
Spoort u nog enigsinds om iemand direct te veroordelen die hier iets plaatst?

Mellow
15-07-12, 20:32
Vandaar dat jij onmiddellijk begon over haar te oordelen.

Analyse heeft niks te maken met waardeoordellen joh , al behoren zowel de analyse als moraal aan elkaar gekoppeld te worden achteraf als synthese

Mellow
15-07-12, 20:34
Spoort u nog enigsinds om iemand direct te veroordelen die hier iets plaatst?


Gelet op deze gek reaktie van je , was de man dus blijkbaar wel een bepaald feit aan het stellen , zie ik , geen waardeoordeel

Mellow
15-07-12, 20:35
:zwaai::zwaai:

kan je niet tegen kritiek, dame ?

leven in schoonheid
15-07-12, 20:37
Ik dacht dat ik wel overduidelijk was , dame

Wat ik zei geldt niet alleen voor individueen , maar ook wel voor landen, of maatschappijen ,culturen


Zelfs het westen zelf projecteert diens eigen slechte kanten , fallen , tekortkomingnen ...op ander naties, geloven, culturen

Westerse imeprialisme & neo-imperialisme waren/ zijn meesters in dat ( geweest )

Erger nog : bepaalde vijandsbeelden, beelden tout court of stereotypen worden soms opzettelijk wel gecreerd door het westen ten aanzien van niet-westerse landen......tav islam ...het Oosten ...

Edward Said " Orientalism " meester werk had dat allemaal bewezen
Als u het westen zo verafschuwd en ons ziet als vijandsbeeld waarom neem je die Sharia4holland niet mee en verkast je naar Iran of Afghanistan, de wetten en de regels die de Sharia handteren horen niet thuis in Nederland, waar ik mijn vrijheden van woord en daden graag wenst te behouden, zonder inmenging van welke religie dan ook.
Als ik zie en hoor hoe deze wetten omgaan met vrouwen en arme mensen, zeg ik nee never en nooit.

leven in schoonheid
15-07-12, 20:38
Analyse heeft niks te maken met waardeoordellen joh , al behoren zowel de analyse als moraal aan elkaar gekoppeld te worden achteraf als synthese
Whahahahaha, jij maakt het nog spannender.

Mellow
15-07-12, 20:47
Als u het westen zo verafschuwd en ons ziet als vijandsbeeld waarom neem je die Sharia4holland niet mee en verkast je naar Iran of Afghanistan, de wetten en de regels die de Sharia handteren horen niet thuis in Nederland, waar ik mijn vrijheden van woord en daden graag wenst te behouden, zonder inmenging van welke religie dan ook.
Als ik zie en hoor hoe deze wetten omgaan met vrouwen en arme mensen, zeg ik nee never en nooit.


Typisch apologetisch ontkening & psychologisch manipulatie emotioneel chantage , psychologisch zelf-verdediging dus , om de tegen-kritiek de mond in te snoeren : nice try

Ik heb slechts bepaalde feiten op tafel gezet , meer niet , = elementaire feiten van anthropologen, psychologen ....


Ooit gehoord van de vrijheid van geloof, van denken, van meningsuiting ....?

Mellow
15-07-12, 20:52
Whahahahaha, jij maakt het nog spannender.

Conventioneel denken maakt wel een bepaald onderscheid tussen feiten & moraal , maar bepaalde huidige denkstromingnen erkenen wel het feit dat bepaald moraal wel een feit kan zijn = bepaald moraal kan waar zijn

Er is er bovendien wel sprake tegenwoordig van ​the science of morality for example

Iznogoodh
15-07-12, 21:08
Ik dacht dat ik wel overduidelijk was , dame

Wat ik zei geldt niet alleen voor individueen , maar ook wel voor landen, of maatschappijen ,culturen


Zelfs het westen zelf projecteert diens eigen slechte kanten , fallen , tekortkomingnen ...op ander naties, geloven, culturen Da's niets nieuws. Dat deden culturen altijd al.

leven in schoonheid
15-07-12, 21:43
Typisch apologetisch ontkening & psychologisch manipulatie emotioneel chantage , psychologisch zelf-verdediging dus , om de tegen-kritiek de mond in te snoeren : nice try

Ik heb slechts bepaalde feiten op tafel gezet , meer niet , = elementaire feiten van anthropologen, psychologen ....


Ooit gehoord van de vrijheid van geloof, van denken, van meningsuiting ....?
Je denkt maar een eindweg met je geloofsvrijheden, wat voor een vrijheden van denken zou jij nog hebben als de sharia hier wordt ingevoerd, kijk naar landen waar het internet beperkt is waar je bij uiten van woorden tegen een religie direct het gevang ingaat, of wordt gedood door een rituele moord zoals onthoofding of stenigging en wat te denken van de zaken zoals wij ze hier de laatste tijd lezen, dat vrouwen na een verkrachting worden gedood omdat ze uitdaagden, of vieze mannetjes die onder hun straf uitkomen na een verkrachting door te trouwen met deze vrouw, lekker voor die vrouw, elke dag te worden verkracht door de verkrachter die het nu legiem mag doen door de wetgeving die Sharia heet en dan wil jij komen met psychologisch gezwam dat het manipulatie of emotionele chantage is?
Dus nogmaals Sharia in Nederland NEVER!!!!

leven in schoonheid
15-07-12, 21:47
Conventioneel denken maakt wel een bepaald onderscheid tussen feiten & moraal , maar bepaalde huidige denkstromingnen erkenen wel het feit dat bepaald moraal wel een feit kan zijn = bepaald moraal kan waar zijn

Er is er bovendien wel sprake tegenwoordig van ​the science of morality for example
Feiten en Moraal, feit vrouw wordt verkracht, moraal vrouw is altijd schuldig moet dood lichaamlijk of geestelijk door steniging of te trouwen met de verkrachter.
Als dit het moraal is van de wetten van God, dan durf ik als gelovige te zeggen dat er geen God bestaat en ik zal mij als mijn tijd gekomen is mijn voor deze woorden ook verantwoorden tegenover de Almachtige.
Durf jij dit ook met jou stelling?

Mellow
15-07-12, 21:53
Da's niets nieuws. Dat deden culturen altijd al.


...dat deden/ doen bepaalde culturen meer dan anderen ...

Mellow
15-07-12, 21:56
Feiten en Moraal, feit vrouw wordt verkracht, moraal vrouw is altijd schuldig moet dood lichaamlijk of geestelijk door steniging of te trouwen met de verkrachter.
Als dit het moraal is van de wetten van God, dan durf ik als gelovige te zeggen dat er geen God bestaat en ik zal mij als mijn tijd gekomen is mijn voor deze woorden ook verantwoorden tegenover de Almachtige.
Durf jij dit ook met jou stelling?


Dat bedoel ik juist : dat zijn jouw eigen westerse gecreerd denkbeelden , stereotypen met betrekking tot de sharia ...dus

Firefox
15-07-12, 21:59
Dat bedoel ik juist : dat zijn jouw eigen westerse gecreerd denkbeelden , stereotypen met betrekking tot de sharia ...dus

Denk jij dat er onder de sjaria sprake is van vrijheid van geloof en vrijheid van meningsuiting?

Mellow
15-07-12, 22:00
Je denkt maar een eindweg met je geloofsvrijheden, wat voor een vrijheden van denken zou jij nog hebben als de sharia hier wordt ingevoerd, kijk naar landen waar het internet beperkt is waar je bij uiten van woorden tegen een religie direct het gevang ingaat, of wordt gedood door een rituele moord zoals onthoofding of stenigging en wat te denken van de zaken zoals wij ze hier de laatste tijd lezen, dat vrouwen na een verkrachting worden gedood omdat ze uitdaagden, of vieze mannetjes die onder hun straf uitkomen na een verkrachting door te trouwen met deze vrouw, lekker voor die vrouw, elke dag te worden verkracht door de verkrachter die het nu legiem mag doen door de wetgeving die Sharia heet en dan wil jij komen met psychologisch gezwam dat het manipulatie of emotionele chantage is?
Dus nogmaals Sharia in Nederland NEVER!!!!

Jouw bovenstaande ongenuanceerd denkbeelden terzijde :

het volgende :

Islam of sharia worden nooit opgelegd aan niet-moslims.

Moslims behoren ook wel de wetten & grondwet van niet -moslim landen waarin ze zouden leven te respecteren ​tenzij hun eigen vrijheid van geloof wordt bedreigd



P.S.: Dat de sharia in NL of elders in niet-moslim landen zou kunnen ingevoerd worden of dat het westen wordt geislamiseerd zijn slechts idiote kreten & mythen van extreem-rechts voor politieke doeleinden .

super ick
15-07-12, 22:05
Ach ja, sjariaforbeldjium. Een stunt van Jiskefet.

Mellow
15-07-12, 22:08
Denk jij dat er onder de sjaria sprake is van vrijheid van geloof en vrijheid van meningsuiting?

Onder dominant islam (((bestaat tegenwoordig niet ) is de vrijheid van geloof , van denken ...van niet-moslims gegarandeerd tenzij die vrijheden worden omgezet in vrijheden van haat , demonizatie ....

Vrijheid van geloof of van denken, vrijheid van meningsuiting zijn ook wel beperkt in het westen onder liberaal seculaire democratie dus

Onder dominant islam ook wel dus zoals boven werd geschetst

super ick
15-07-12, 22:14
Onder dominant islam (((bestaat tegenwoordig niet ) is de vrijheid van geloof , van denken ...van niet-moslims gegarandeerd tenzij die vrijheden worden omgezet in vrijheden van haat , demonizatie ....

Vrijheid van geloof of van denken, vrijheid van meningsuiting zijn ook wel beperkt in het westen onder liberaal seculaire democratie dus

Onder dominant islam ook wel dus zoals boven werd geschetst

Makkelijke discussie. In de praktijk werkt het nergens. Het is een theorie die jou wel aanspreekt maar macht corrumpeerd zodanig dat geloof daar niet tegenop kan. Zodra religieuzen aan de macht zijn blijken zij geen haar beter dan een ander.

Firefox
15-07-12, 22:27
Onder dominant islam (((bestaat tegenwoordig niet ) is de vrijheid van geloof , van denken ...van niet-moslims gegarandeerd tenzij die vrijheden worden omgezet in vrijheden van haat , demonizatie ....

Vrijheid van geloof of van denken, vrijheid van meningsuiting zijn ook wel beperkt in het westen onder liberaal seculaire democratie dus

Onder dominant islam ook wel dus zoals boven werd geschetst

Droom lekker verder. Onder de sjaria zijn christenen en Joden tweederangsburgers. Hindoes en boeddhisten moeten zelfs vermoord worden, volgens de sjaria.

leven in schoonheid
15-07-12, 22:28
Dat bedoel ik juist : dat zijn jouw eigen westerse gecreerd denkbeelden , stereotypen met betrekking tot de sharia ...dus
Jij spreekt over westerse gecreëerde denkbeelden Mellow, ben jij ooit in de binnenlanden van Iran, Pakistan, Libanon, Syrie, Afghanistan, Somalie of Sudan geweest?
Plaatsen waar de armoede heerst en ondanks de armoede delen deze mensen nog alles met personen die daar als gast in hun dorpen komen, dorpen waar de mensen voor 100% Moslim zijn en leven volgens de Sharia in pure armoede, dorpen waar slechts 10 hooguit 15 mensen stinkend rijk zijn en ook de baas in deze dorpen, deze rijke groep mensen brengen de Sharia ten uitvoer en worden rijker de gewone Moslim arme, grote delen van hun landbouw en veeteeld moeten deze boeren afstaan.
Praat mij niet over hersenspinsels gecreëerd door westerse denkbeelden, ja in de VOC tijd en met onze koloniale tijdperk hebben wij er een zooitje gemaakt, maar wat je nu ziet in deze landen verschild niet veel met destijdse slavenij, veroorzaakt door de wetten die daar worden gehanteerd.

Dienares_20
15-07-12, 22:32
@ leven in schoonheid

ben het helemaal met jouw eens.

leven in schoonheid
15-07-12, 22:35
Islam of sharia worden nooit opgelegd aan niet-moslims.
Pardon, het is zelfs zo dat niet Moslims volgens de Sharia alleen mogen verblijven indien zij zich houden aan de Sharia en hiervoor extra belasting moeten betalen, het niet houden aan deze wet, is gelijk de doodstraf of een zeer lange gevangenisstraf.
Zelfs het opstropen van je mouwen tot boven je elleboog, draai je direct het gevang in.

leven in schoonheid
15-07-12, 22:36
@ leven in schoonheid

ben het helemaal met jouw eens.
Dank u Dienares van God (en je aanstaande man ;) )

Dienares_20
15-07-12, 22:52
Dank u Dienares van God (en je aanstaande man ;) )

:Iluvu:
:Iluvu::Iluvu::Iluvu::Iluvu::Iluvu::Iluvu:

Mellow
15-07-12, 23:14
Makkelijke discussie. In de praktijk werkt het nergens. Het is een theorie die jou wel aanspreekt maar macht corrumpeerd zodanig dat geloof daar niet tegenop kan. Zodra religieuzen aan de macht zijn blijken zij geen haar beter dan een ander.

De uiterst tolerant historie van moslims onder de glorie tijd van dominant islam met betrekking tot joden, christenen ....is bewijs genoeg voor wat ik zei dus

Mellow
15-07-12, 23:18
Droom lekker verder. Onder de sjaria zijn christenen en Joden tweederangsburgers. Hindoes en boeddhisten moeten zelfs vermoord worden, volgens de sjaria.

Onzin

Joden & christenen bijv hadden zo veel vrijheid van geloof onder de glorie tijd van dominant islam dat ze hun eigen "sharias " mochten invoeren voor hun eigen joden & eigen christenen , de laatsten die waren niet onderworpen aan de islamitisch sharia dus

wat je zei met betrekking tot hindus ...is puur onzin & verzinsel

Mellow
15-07-12, 23:22
Dit is wel de tijd van moslims' ondergang die te wijten was / is aan het feit dat moslims hun eigen geloof hadden verraden & nog steeds op allerlei manieren, vandaar hun terecht & ruimschoots verdiend ondergang .

Islam of dominant islam als zodanig bestaat dus nauwelijks of helemaal niet tegenwoordig , komt wel terug , & dan pas kan men oordellen erover vellen in de praktijk ,zoals dat het geval was in het verleden onder de glorie tijd van dominant islam dus

Mellow
15-07-12, 23:25
Dank u Dienares van God (en je aanstaande man ;) )

Dat jullie beide elkaar gelijk geven betekent nog niet dat jullie gelijk zouden hebben : groot verschil dus

Feiten hebben dus niets democratisch , de wetenschap logica evenmin

leven in schoonheid
16-07-12, 00:54
Dat jullie beide elkaar gelijk geven betekent nog niet dat jullie gelijk zouden hebben : groot verschil dus

Feiten hebben dus niets democratisch , de wetenschap logica evenmin
Het gaat mij even niet om de feiten, maar om een stelletje gekken die de Sharia willen introduceren in Nederland, iets waar wij met zijn allen niet op zitten de wachten. zeker niet gezien het feit wat deze wet voortbrengt in landen die deze wet in zijn geheel of gedeeltelijk het ingevoerd.
Deze wetten horen niet thuis in een land waar wij elkaar als gelijken willen behandelen en de mensenrechten wensen te respecteren.

leven in schoonheid
16-07-12, 00:58
Onzin

Joden & christenen bijv hadden zo veel vrijheid van geloof onder de glorie tijd van dominant islam dat ze hun eigen "sharias " mochten invoeren voor hun eigen joden & eigen christenen , de laatsten die waren niet onderworpen aan de islamitisch sharia dus

wat je zei met betrekking tot hindus ...is puur onzin & verzinsel
Ten opzichte van de Christenen kan ik u wijzen op Constantinopel, ten opzichte van de rest kan ik u alleen verwijzen naar
Radicale moslims vernielen werelderfgoed Timboektoe - Buitenland - VK (http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/3279688/2012/06/30/Radicale-moslims-vernielen-werelderfgoed-Timboektoe.dhtml)

super ick
16-07-12, 08:48
De uiterst tolerant historie van moslims onder de glorie tijd van dominant islam met betrekking tot joden, christenen ....is bewijs genoeg voor wat ik zei dus

Dan moet je nog maar eens goed nadenken.
De periode waarover jij het hebt, waarin het economisch goed ging en handelaren steden in het MO bezochten om hun handelswaar, in die periode was de Islam helemaal niet zo dominant als jij ons wilt doen geloven.

Het fanatisme waarmee nu getracht wordt zgn. Islamitische landen te creëeren ontbrak destijds. Men was veel meer gericht op handel drijven en mondialer ingesteld. Minder bekrompen dan die relibazen tegenwoordig.

Iznogoodh
16-07-12, 10:01
Dit is wel de tijd van moslims' ondergang die te wijten was / is aan het feit dat moslims hun eigen geloof hadden verraden & nog steeds op allerlei manieren, vandaar hun terecht & ruimschoots verdiend ondergang .
Het is een populaire mythe dat het lag aan een tekort aan geloof, net zoals het een mythe is dat het alleen maar lag aan de verstarrende invloed die de islam heeft als te veel mensen in een land die religie gaan aanhangen.
Een aantal gebeurtenissen lag aan de ondergang van de kalifaten ten grondslag.
De verwoesting van Baghdad en de vernietiging van veel irrigatiewerken;
Drioger worden van het klimaat;
De opkomst van Europa, dat getalsmatig steeds sterker werd;
Het verplaatsen van de wereldhandelsroutes naar zee;
Het uitblijven van een reformatie. Een goed voorbeeld van het laatste is de eeuwenlange weigering van de Turkse heersers geweest om het hen door Gutenberg aangeboden geschenk van de boekdrukkunst te gebruiken;

Dienares_20
16-07-12, 10:20
hahahaahahahaha loopt deze discussie nog steeds hahahahahaahahahaha

Charlus
16-07-12, 10:57
hahahaahahahaha loopt deze discussie nog steeds hahahahahaahahahaha
Welkom op NVDD.

Dienares_20
16-07-12, 11:02
waar staat NVDD Voor ? hhh ben niet goed met afkortingen

leven in schoonheid
16-07-12, 11:11
hahahaahahahaha loopt deze discussie nog steeds hahahahahaahahahaha


waar staat NVDD Voor ? hhh ben niet goed met afkortingen
Yep nog steeds. :hihi:
NVDD staat officieel voor nieuws van de dag, maar meestal noem ik het nummertjes van de doerak.

Dienares_20
16-07-12, 11:19
Yep nog steeds. :hihi:
NVDD staat officieel voor nieuws van de dag, maar meestal noem ik het nummertjes van de doerak.

hahahah oke,, die gast in die rode jas en een sjaal om zn hoofd.. wajoowww wat een engerd gewoon

leven in schoonheid
16-07-12, 11:28
hahahah oke,, die gast in die rode jas en een sjaal om zn hoofd.. wajoowww wat een engerd gewoon
Brrrrr als ik die gasten ziet en ze vergelijk met mijn Maroc vrienden of Moslim vrienden lijkt het wel monsters.
Althans ik ga ervan uit dat ze Moslims zijn want we praten nooit over het geloof, wel over de problemen in de wereld.
Maar zoals hier heb ik nog nooit meegemaakt, beschuldigingen vliegen je hier te gemoed en iedereen heeft hier een mening hoe een andere moet zijn.
Als ik sommigen bekijkt denk ik wel eens jongen/meisje hoe hou je het leven vol.

Dienares_20
16-07-12, 11:53
Brrrrr als ik die gasten ziet en ze vergelijk met mijn Maroc vrienden of Moslim vrienden lijkt het wel monsters.
Althans ik ga ervan uit dat ze Moslims zijn want we praten nooit over het geloof, wel over de problemen in de wereld.
Maar zoals hier heb ik nog nooit meegemaakt, beschuldigingen vliegen je hier te gemoed en iedereen heeft hier een mening hoe een andere moet zijn.
Als ik sommigen bekijkt denk ik wel eens jongen/meisje hoe hou je het leven vol.


haha het lijken inderdaad monsters,bah ze stralen echt niks uit qua imaaan.. ze veroorzaken alleen ellende. uiterrraad iedereen mag zn mening uiten, meningen hoeven niet altijd gelijk te zijn...
hahahha ik moet altijd lachen als ze zeggen, we gebuiken geen wapens w bedrijgen niet etc etc, alleen onze tong en onze pennen hahahah (sharia4holland).

leven in schoonheid
16-07-12, 12:07
haha het lijken inderdaad monsters,bah ze stralen echt niks uit qua imaaan.. ze veroorzaken alleen ellende. uiterrraad iedereen mag zn mening uiten, meningen hoeven niet altijd gelijk te zijn...
hahahha ik moet altijd lachen als ze zeggen, we gebuiken geen wapens w bedrijgen niet etc etc, alleen onze tong en onze pennen hahahah (sharia4holland).
Praten mag altijd, maar zoals ze praten over de Sharia en de plicht van de Moslims om deze in te voeren, brrrr kippenvel krijg ik ervan, al mijn vrienden zijn getrouwd sommigen in een gemengd huwelijk maar sommigen ook traditioneel, het zijn moderne mensen met een heldere kijk op de maatschappij en kan me niet voorstellen dat ze ooit terug willen naar de middeleeuwen.
Maar ik zal vast de luchtbedden opblazen en de slaapzakken luchten voor het geval dat hun vrouwen hen op straat zetten :hihi:

mark61
16-07-12, 12:43
Dit is wel de tijd van moslims' ondergang die te wijten was / is aan het feit dat moslims hun eigen geloof hadden verraden & nog steeds op allerlei manieren, vandaar hun terecht & ruimschoots verdiend ondergang .

Kan je wat details geven? Wanneer was dat, en wat deden moslims (hoeveel?) toen anders dan daarvoor? En hoe kwam dat?

Dat jij klakkeloos zo'n fundi-onzinstelling volgt. Normaal kom je met de halve wereldfilosofie aanzeilen.

Nu is het opeens 'ja, de mensen werden slecht. Zomaar. En toen misten ze de boot.'

Dienares_20
16-07-12, 13:24
Praten mag altijd, maar zoals ze praten over de Sharia en de plicht van de Moslims om deze in te voeren, brrrr kippenvel krijg ik ervan, al mijn vrienden zijn getrouwd sommigen in een gemengd huwelijk maar sommigen ook traditioneel, het zijn moderne mensen met een heldere kijk op de maatschappij en kan me niet voorstellen dat ze ooit terug willen naar de middeleeuwen.
Maar ik zal vast de luchtbedden opblazen en de slaapzakken luchten voor het geval dat hun vrouwen hen op straat zetten :hihi:

hahahha als zij getrouwd zijn, heb ik echt medelijden met hun vrouwen :gniffel:
Geloof mij er zal echt een moment komen dat zij spijt hebben waar zij mee bezig zijn en dat ze zich dan schandalig gaan vinden... abu imran kom op zn man zou je echt niet in de familie willen wel een slimme jongeman, maar waar hij mee bezig is sjonge jonge ze willen gewoon aandacht van de media o safi..

leven in schoonheid
16-07-12, 13:34
hahahha als zij getrouwd zijn, heb ik echt medelijden met hun vrouwen :gniffel:
Geloof mij er zal echt een moment komen dat zij spijt hebben waar zij mee bezig zijn en dat ze zich dan schandalig gaan vinden... abu imran kom op zn man zou je echt niet in de familie willen wel een slimme jongeman, maar waar hij mee bezig is sjonge jonge ze willen gewoon aandacht van de media o safi..
Zeg ook wij hier op NVDD hebben een gevoel, zij getrouwd, brrrr, zie het al voor me en dan kleine kindertjes, met opplak baard hun vader naspelen op de dam.
Ergens vind ik ze ook nog zielig en doen ze me denken aan de Johova getuigen die wij vroeger hadden met hun voet tussen de deur.
Zit nu ook te wachten dat bij mij de bel gaat en er zo een jongen aan mij deur staat en zegt "Salam Willem ik kom u de Sharia brengen" denk dat ik dan antwoord zet hem maar in de garage. :hihi:

J.Emhá
16-07-12, 13:38
http://www.youtube.com/watch?v=xlqOc7YsPt8


PS: Over welke actie wordt er gesproken in dat filmpje?

Dienares_20
16-07-12, 15:33
Zeg ook wij hier op NVDD hebben een gevoel, zij getrouwd, brrrr, zie het al voor me en dan kleine kindertjes, met opplak baard hun vader naspelen op de dam.
Ergens vind ik ze ook nog zielig en doen ze me denken aan de Johova getuigen die wij vroeger hadden met hun voet tussen de deur.
Zit nu ook te wachten dat bij mij de bel gaat en er zo een jongen aan mij deur staat en zegt "Salam Willem ik kom u de Sharia brengen" denk dat ik dan antwoord zet hem maar in de garage. :hihi:


op plakbaard hahahahahahahahahhahahaahahahahahahahahahahahahaha hahahah hahahahahahahah hahahaha
hahahahahahahahahah een pa na doen hahahahahahahahah

leven in schoonheid
16-07-12, 15:47
op plakbaard hahahahahahahahahhahahaahahahahahahahahahahahahaha hahahah hahahahahahahah hahahaha
hahahahahahahahahah een pa na doen hahahahahahahahah
Moh daar kom jij over 2 jaar nog wel achter als je een zoon krijgt, die van mij heeft ooit met velpon de snor van zijn beer op zijn lip geplakt want hij wilde op papa lijken :ego:


:hihi:

Dienares_20
16-07-12, 15:55
hahahahaaahahahahaahahahaahaha zooooo hahhhahaahahahaha

die van mij die gaat zeker zijjn haren knippen en als snoor gebruiken wilt op zn opa lijken

leven in schoonheid
16-07-12, 16:32
hahahahaaahahahahaahahahaahaha zooooo hahhhahaahahahaha

die van mij die gaat zeker zijjn haren knippen en als snoor gebruiken wilt op zn opa lijken
Nee hoor dan spelen ze gewoon kappertje :hihi:
Zou maar vast een tondeuse kopen om de schade te kunnen herstellen, pffff wat zal jij over 2-3 jaar nog vaak aan mijn woorden denken. :wohaa:

Mellow
16-07-12, 20:37
Sorry, folks, echt geen beginnen aan om uitgebreid aantwoord te geven op al die reakties waarvoor hartelijk dank natuurlijk :

Ik zou maar zeggen , probeer eens in islam te verdiepen & in diens historie dan om verleden heden & zelfs toekomst relatief te kunnen snappen & de toekomst relatief te kunnen voorspellen : de toekomst die men zelf relatief kan maken of mede-bepalen : hangt dus bijna helemaal van moslims af om de glorie tijd van islam bijv al dan niet te herstellen met alle gevolgen van dien dus .

Dan kunnen jullie ook wel de huidige ondergang van moslims beter benaderen .

Of zoals een Griekse ouwe wisjheid luidde :

Look back at the past to see how empires rose & fell & you can foresee the ...future

I would add to that the decisive elements of true faith & true action : the latters that cannot be separated from each other .


Good luck & thanks, appreciate indeed .

leven in schoonheid
16-07-12, 21:18
Sorry, folks, echt geen beginnen aan om uitgebreid aantwoord te geven op al die reakties waarvoor hartelijk dank natuurlijk :

Ik zou maar zeggen , probeer eens in islam te verdiepen & in diens historie dan om verleden heden & zelfs toekomst relatief te kunnen snappen & de toekomst relatief te kunnen voorspellen : de toekomst die men zelf relatief kan maken of mede-bepalen : hangt dus bijna helemaal van moslims af om de glorie tijd van islam bijv al dan niet te herstellen met alle gevolgen van dien dus .

Dan kunnen jullie ook wel de huidige ondergang van moslims beter benaderen .

Of zoals een Griekse ouwe wisjheid luidde :

Look back at the past to see how empires rose & fell & you can foresee the ...future

I would add to that the decisive elements of true faith & true action : the latters that cannot be separated from each other .


Good luck & thanks, appreciate indeed .

Op de meeste scholen krijg je geschiedenis en zelfs op de hoge scholen kun je afstuderen op geschiedenis.
Nu wil het feit dat ik zowel op de middelbare als op de hoge school geschiedenis hebt gevolgd en hierbij kwam ook het ontstaan en de ondergang van de islam aan de orde, maar dan moet je wel een verschil gaan maken in de Islam als religie en de islam als wereld overheersing.
Als alleen staande religie is het een vredig geloof die net als andere geloven vredig naar buiten wordt gedragen.
Maar als wereld verovering (soms in naam van de religie) was het minder vredig en ging het er hard aan toe.
Enkele boeken die ik destijds moest lezen zijn;

De Islam, Wereldreligies, leren kennen en begrijpen, Ruquaiyyah Maqsood.
Inleiding tot de studie van koran, Abdelilah Ljamai.
Shaykh Safi ur-Rahmaan Mubarakfoori
Gabriël Mandel Khan Mohammed, de profeet, vooral het laatste boek kan ik jou aanraden.
​Ik vind het vreemd dat u ervan uit gaat dat wij niets weten over de geschiedenis van de Islam?

Mellow
16-07-12, 21:32
http://www.youtube.com/watch?v=xlqOc7YsPt8


PS: Over welke actie wordt er gesproken in dat filmpje?


Deze gasten zijn echt gek bij nader inzien wel inderdaad , na het kijken naar deze video dus : ze zijn wel een schande voor moslims want noch islam noch sharia behoren opgelegd te worden aan niet-moslims : ze hebben dus blijkbaar weinig benul van islam , zo te zien ,helaas pindakaas

leven in schoonheid
16-07-12, 21:35
Deze gasten zijn echt gek bij nader inzien wel inderdaad , na het kijken naar deze video dus : ze zijn wel een schande voor moslims want noch islam noch sharia behoren opgelegd te worden aan niet-moslims : ze hebben dus blijkbaar weinig benul van islam , zo te zien ,helaas pindakaas
Hehe, dank je Mellow.

Mellow
16-07-12, 21:37
Op de meeste scholen krijg je geschiedenis en zelfs op de hoge scholen kun je afstuderen op geschiedenis.
Nu wil het feit dat ik zowel op de middelbare als op de hoge school geschiedenis hebt gevolgd en hierbij kwam ook het ontstaan en de ondergang van de islam aan de orde, maar dan moet je wel een verschil gaan maken in de Islam als religie en de islam als wereld overheersing.
Als alleen staande religie is het een vredig geloof die net als andere geloven vredig naar buiten wordt gedragen.
Maar als wereld verovering (soms in naam van de religie) was het minder vredig en ging het er hard aan toe.
Enkele boeken die ik destijds moest lezen zijn;

De Islam, Wereldreligies, leren kennen en begrijpen, Ruquaiyyah Maqsood.
Inleiding tot de studie van koran, Abdelilah Ljamai.
Shaykh Safi ur-Rahmaan Mubarakfoori
Gabriël Mandel Khan Mohammed, de profeet, vooral het laatste boek kan ik jou aanraden.

​Ik vind het vreemd dat u ervan uit gaat dat wij niets weten over de geschiedenis van de Islam?




Dat bedoel ik nou precies toen ik zei wat ik zei in mijn eerder post op deze & op een ander hierboven na


In ander woorden :

De echt islam & diens historie krijg je echt niet te weten op school, in de media ,laat staan op hoog school....om maar te zwijgen over orientalisme met betrekking tot islam .....

Mellow
16-07-12, 21:37
Hehe, dank je Mellow.


waarvoor ?

Firefox
16-07-12, 22:07
Dat bedoel ik nou precies toen ik zei wat ik zei in mijn eerder post op deze & op een ander hierboven na


In ander woorden :

De echt islam & diens historie krijg je echt niet te weten op school, in de media ,laat staan op hoog school....om maar te zwijgen over orientalisme met betrekking tot islam .....


Je bedoelt de traditioneel-islamitische voorstelling van zaken. Helaas kan die niet serieus genomen worden.

Mellow
16-07-12, 22:20
Je bedoelt de traditioneel-islamitische voorstelling van zaken. Helaas kan die niet serieus genomen worden.


Nee, de echt feiten over islam & diens historie zelfs westerse orientalisme met name had getravestiet & nog steeds dus : an understatement :

De huidig westerse kruistochten , leugens , oorlog , vooroodellen , verzinsels ....tegen islam zijn bewijzen genoeg voor het feit dat Said had ruimschoots gelijk in wat ie zei in zijn befaamd boek , Said als een echt onbetwist autoriteit zonder gelijke op het veld tot op de dag van vandaag .

Iik raad je dus wel aan om deze groot werk van Edward Said daarover te gaan raadplegen : die liegt er absoluut niet om, al was Said dus zelf een christen : Groot respect voor de integriteit van de man dus .

Moet je dus wel proberen dat groot voorbeeld van relatief objectiviteit te benaderen , als je dat niet kan evenaren , iets dat je nu absoluut niet kan , gelet op jouw huidig partijdigheid , haat & vooroordellen tegen islam ...


"Orientalism " By Edward Said

Firefox
16-07-12, 22:26
nee, de echt feiten over islam & diens historie zelfs westerse orientalisme met name had getravestiet & nog steeds dus : an understament .

Iik raad je dus wel aan om deze groot werk van Edward Said daarover te gaan raadplegen : die liegt er absoluut niet om, al was ie zelf een christen : moet je dus wel proberen dat groot voorbeeld van objectiviteit te benaderen , als je dat niet kan evenaren , iets dat je nu absoluut niet kan , gelet op jouw huidig partijdigheid & vooroordellen tegen islam ...


"Orientalism " By Edward Said

Oriëmtalisme gaat over een westerse kijk op het oosten, daar heb ik het nu niet over. Ik heb het over de islamtische voorstelling van de feiten over de geschiedenis van de islam. Zeer onbetrouwbaar.

Dienares_20
16-07-12, 22:33
sjonge jonge wat een disscussie om een paar akelige sukkeltjes :o:o:o

Mellow
16-07-12, 22:34
Oriëmtalisme gaat over een westerse kijk op het oosten, daar heb ik het nu niet over. Ik heb het over de islamtische voorstelling van de feiten over de geschiedenis van de islam. Zeer onbetrouwbaar.


Je hebt geen benul van wat je zegt : de racistisch onwetenschappelijk leugenachtig paternalistisch imperialistisch westerse orinetalisme was/ is bron nummer 1 met betrekking tot info in relatie tot islam & diens historie tot op de dag van vandaag bijna wereldwijd , vooraal in het westen dus , ondanks het feit dat westerse orientalisme werd ruimschoots weerlegd door Edward Said & door veel anderen dus :

Jouw idiote populistisch verzonen mythen, leugens , haat ,vooroordellen ....tegen islam & diens historie komen juist grotendeels van westerse orientalisme uit : wat je "denkt " te weten over islam & diens historie is bijna helemaal geplukt van de uiterst corrupt racistisch partijdig onwetenschappelijk paternalistisch imperialistisch boom van westerse orintalisme dus nogmaals .

Gefeliciteerd dan

Herlees wat ik zei nogmaals dan :



Je bedoelt de traditioneel-islamitische voorstelling van zaken. Helaas kan die niet serieus genomen worden.


Nee, de echt feiten over islam & diens historie zelfs westerse orientalisme met name had getravestiet & nog steeds dus : an understatement :

De huidig westerse kruistochten , leugens , oorlog , vooroodellen , verzinsels ....tegen islam zijn bewijzen genoeg voor het feit dat Said had ruimschoots gelijk in wat ie zei in zijn befaamd boek , Said als een echt onbetwist autoriteit zonder gelijke op het veld tot op de dag van vandaag .

Iik raad je dus wel aan om deze groot werk van Edward Said daarover te gaan raadplegen : die liegt er absoluut niet om, al was Said dus zelf een christen : Groot respect voor de integriteit van de man dus .

Moet je dus wel proberen dat groot voorbeeld van relatief objectiviteit te benaderen , als je dat niet kan evenaren , iets dat je nu absoluut niet kan , gelet op jouw huidig partijdigheid , haat & vooroordellen tegen islam ...


"Orientalism " By Edward Said

IbnRushd
16-07-12, 22:37
Op de meeste scholen krijg je geschiedenis en zelfs op de hoge scholen kun je afstuderen op geschiedenis.
Nu wil het feit dat ik zowel op de middelbare als op de hoge school geschiedenis hebt gevolgd en hierbij kwam ook het ontstaan en de ondergang van de islam aan de orde, maar dan moet je wel een verschil gaan maken in de Islam als religie en de islam als wereld overheersing.
Als alleen staande religie is het een vredig geloof die net als andere geloven vredig naar buiten wordt gedragen.
Maar als wereld verovering (soms in naam van de religie) was het minder vredig en ging het er hard aan toe.
Enkele boeken die ik destijds moest lezen zijn;

De Islam, Wereldreligies, leren kennen en begrijpen, Ruquaiyyah Maqsood.
Inleiding tot de studie van koran, Abdelilah Ljamai.
Shaykh Safi ur-Rahmaan Mubarakfoori
Gabriël Mandel Khan Mohammed, de profeet, vooral het laatste boek kan ik jou aanraden.
​Ik vind het vreemd dat u ervan uit gaat dat wij niets weten over de geschiedenis van de Islam?



Die boeken die jij opnoemt zijn na jouw schoolperiode uitgebracht. Je bent weer voor de zoveelste keer keihard leden aan het bedonderen.

Overigens, wat voor boek moet 'Shaykh Safi ur-Rahmaan Mubarakfoori' nou voorstellen?

Firefox
16-07-12, 22:38
Je hebt geen benul van wat je zegt : de racistisch onwetenschappelijk leugenachtig paternalistisch imperialistisch westerse orinetalisme was is bron nummer 1 met betrekking tot info in relatie tot islam & diens historie tot op de dag van vandaag :

Jouw idiote populistisch verzonen mythen, leugens , haat ,vooroordellen ....tegen islam & diens historie komen juist grotendeels van westerse orinetalisme uit : wat je "denkt " te weten over islam & diens historie is bijna helemaal geplukt van de uiterst corrupt racistisch partijdig onwetenschappelijk paternalistisch imperialistisch westerse orintalisme dus nogmaals .

Gefeliciteerd dan

Herlees wat ik zei nogmaals dan :

Zoals ik al zei, het gaat hier niet om wat het westen over het oosten zegt, maar om wat de islam over zijn eigen geschiedenis zegt. Daarbij komen we nog niet de schijn van historische objectiviteit tegen. Sprookjes dus, die ook aan de verhaaltjes over het kalifaat die jij hier neerzet ten grondslag liggen.

Mellow
16-07-12, 22:41
sjonge jonge wat een disscussie om een paar akelige sukkeltjes :o:o:o


Het gaat veel veel dieper dan dat joh: deze moslim idioten van die videos hier bevestigen juist die doelbewust uitgekookt & gefabriceerd verzonen westerse fout beeldvorming van het westen met betrekking tot islam via hun achterlijkheid & onwetendheid dus: deze moslim idioten zijn wel dus het produkt van westerse desinformatie met betrekking tot islam :


In ander woorden :

Het was het westen wel gelukt om bepaalde moslims in een bepaald westere doelbewust fout kijk op islam te laten geloven alsof dat de echt islam zou zijn : das DE ultiem voorlopig overwinning van het westen in relatie tot bepaald huidig moslims in de zin van dat het westen wel was gelukt om een bepaald fout voorstelling van islam aan bepaald moslims te laten verkopen ....& daarin te laten geloven diep in hun harten , breins & geesten .

Dienares_20
16-07-12, 22:51
Het gaat veel veel dieper dan dat joh: deze moslim idioten van die videos hier bevestigen juist die doelbewust uitgekookt & gefabriceerd verzonen westerse fout beeldvorming van het westen met betrekking tot islam via hun achterlijkheid & onwetendheid dus: deze moslim idioten zijn wel dus het produkt van westerse desinformatie met betrekking tot islam :


In ander woorden :

Het was het westen wel gelukt om bepaalde moslims in een bepaald westere doelbewust fout kijk op islam te laten geloven alsof dat de echt islam zou zijn : das DE ultiem voorlopig overwinning van het westen in relatie tot bepaald huidig moslims in de zin van dat het westen wel was gelukt om een bepaald fout voorstelling van islam aan bepaald moslims te laten verkopen ....& daarin te laten geloven diep in hun harten , breins & geesten .


Dat weet ik. Ik heb zoveel dingen over ze gelezen op ansaar.nl en ook andere website,
Bah apart gevalletjes

Dienares_20
16-07-12, 22:53
Daarom lachde ik ook, maar bedoelde het niet voor die video die ik plaaatste, die man met baard was perongeluk geplaatst. kwam ik tegen in de categorie van sharia4belguim, ik had perongeluk de verkeerde geslecteerd

Mellow
16-07-12, 22:55
Zoals ik al zei, het gaat hier niet om wat het westen over het oosten zegt, maar om wat de islam over zijn eigen geschiedenis zegt. Daarbij komen we nog niet de schijn van historische objectiviteit tegen. Sprookjes dus, die ook aan de verhaaltjes over het kalifaat die jij hier neerzet ten grondslag liggen.

Nogmaals , want je bent wel echt hardleers & je bent zeker geen intelligent lezer : hopeloos

Edward Said had juist veel islamitisch feiten bewezen door al die fabricaties van westerse orientalisme te weerleggen : westerse orientalisme die was / is bron nummer 1 met betrekking tot de studies & info (lees desinformatie ) in relatie tot islam & diens historie nogmaals : waar anders had je jouw eigen idiote partijdig ongenuanceerd beeldvorming & vooroordellen tegen islam vandaar uitgeplukt of gehaald dan , "denk " je ?

Mellow
16-07-12, 23:00
Dat weet ik. Ik heb zoveel dingen over ze gelezen op ansaar.nl en ook andere website,
Bah apart gevalletjes

Niet zo apart joh :

Als je wel deep down in jezelf zou gaan durven kijken ,dan zul je verbaasd staan van wat je daar zou kunnen aantreffen : daar kan je zeker bepaald kanten van deze moslim idioten in jezelf vinden , in een ander vorm die in overeenstemming gebracht kunnen worden met jouw eigen manier van leven , denken, vooroordellen , brainwash ....vandaar jouw herhaardelijk & voortdurend gek gegiel hiero: jouw eigen projecties op die mensen dus : jouw eigen reflekties in de spiegel je wilt niet zien , reflekties die je liever in anderen graag zou willen zien juist .

Comprende ?

Dienares_20
16-07-12, 23:03
ik snap niet wat je bedoelt, ik ben niet geintreseerd in die snotneusjes lach ze alleen maar uit

Firefox
16-07-12, 23:05
Nogmaals , want je bent wel echt hardleers & je bent zeker geen intelligent lezer : hopeloos

Edward Said had juist veel islamitisch feiten bewezen door al die fabricaties van westerse orientalisme te weerleggen : westerse orientalisme die was / is bron nummer 1 met betrekking tot de studies & info (lees desinformatie ) in relatie tot islam & diens historie nogmaals : waar anders had je jouw eigen idiote partijdig ongenuanceerd beeldvorming & vooroordellen tegen islam vandaar uitgeplukt of gehaald dan , "denk " je ?

Het enige dat ik doe is me houden aan de historische feiten en geen geloof schenken aan islamitische sprookjes. Said zou dat met me eens zijn.

Mellow
16-07-12, 23:14
ik snap niet wat je bedoelt, ik ben niet geintreseerd in die snotneusjes lach ze alleen maar uit

Je snapt het nog niet ?

Ok, je lacht ze wel uit omdat je jezelf in ze wel ziet ,vandaar

zie je dat wel nu ? zo niet , dan probeer eens in de spiegel te durven kijken naar jezelf dan : je zult die mensen in die spiegel van je terug zien als jouw eigen gereflecteerd beeld .

Dienares_20
16-07-12, 23:15
Je snapt het nog niet ?

Ok, je lacht ze wel uit omdat jezelf in ze wel ziet ,vandaar

omdat ze bezig zijn met dingen die verboden zijn :D

Mellow
16-07-12, 23:21
Het enige dat ik doe is me houden aan de historische feiten en geen geloof schenken aan islamitische sprookjes. Said zou dat met me eens zijn.

haha

Herlees wat ik zei : je hebt wel een bepaald slecht fout beeld van islam dankzij westerse orientalisme Said had weerlegd : alle feiten van de wereld zullen waarcshijnlijk jouw eigen vooroordellen met betrekking tot islam nooit wegnemen : daar komt het juist op neer

Said sprak je ruimschoots wel tegen : an understatement : zie zijn befaamd boek daarover , luie draaikont

Mellow
16-07-12, 23:27
Great prophet Noah was building a ship or arch in the desert while he was made fun of : the only salvation ship or Noah's salvation Arch left is ...islam ,almost everybody tries to demonize .

Some ignorant idiot muslims have also been confirming some stereotypes against islam by the way as we see here in this topic's article .


well, let's wait & see what happens next , if we cannot witness what will happen as last .

leven in schoonheid
16-07-12, 23:30
Dat bedoel ik nou precies toen ik zei wat ik zei in mijn eerder post op deze & op een ander hierboven na


In ander woorden :

De echt islam & diens historie krijg je echt niet te weten op school, in de media ,laat staan op hoog school....om maar te zwijgen over orientalisme met betrekking tot islam .....

nou noem mij dan maar het derde opdracht die de profeet uitsprak op zijn sterfbed, als jij denk dat de geschiedenis bij jou verder gaat dan bij mij?

Mellow
16-07-12, 23:31
omdat ze bezig zijn met dingen die verboden zijn :D

haha

Jij ook wel, vandaar : ze zijn jouw eigen beeld in de spiegel ,vandaar jouw eigen voortdurend & herhaardelijk nerveus ontkening, gegiel & uitgelach :

Kortom : je lacht jezelf uit ; zielig dus , sorry , no offense = een psychologisch feit .

Ik hoop wel dat je erom zou lachen ,om dit & vooraal om jezelf = ik hoop dat je wel zou beschikken over een bepaald gezond dosis zelf-spot .

Gotta go, good night .

have fun, life is short , get one ,enjoy it , instead of making others your 'life " .

Good luck .

leven in schoonheid
16-07-12, 23:33
Niet zo apart joh :

Comprende ?
Gedraag jij je ff normaal tegen een vrouw hier halve gare gek dat je er rond loopt?

Kortman
16-07-12, 23:36
haha

je lacht die mensen wel uit : das nauwelijks positief bedoeld

P.S.: Mensen proberen meestaal hun eigen toekortkomingnen, slechte kanten , fallen , ....op anderen te projecteren dus

de POT verwijt de KETEL dat hij zwart ziet .
:gniffel:

Kortman
16-07-12, 23:37
Ik ben blij dat je ons op de hoogte houdt van jouw organisatie.

Ja want zelf hang je uiteraard ''de vuile "was niet buiten !!
:jeweetog:

leven in schoonheid
16-07-12, 23:38
Die boeken die jij opnoemt zijn na jouw schoolperiode uitgebracht. Je bent weer voor de zoveelste keer keihard leden aan het bedonderen.

Overigens, wat voor boek moet 'Shaykh Safi ur-Rahmaan Mubarakfoori' nou voorstellen?
Owhhh wacht volgens de islam mag je alleen studeren als je tussen de 18 en 23 bent, dus wij mogen geen scholing meer volgen is dit ook iets volgens de Sharia?
Zelfs nu volg ik nog een studie aan de v.u. twente te Enschede, wat is daar mis mee?
Dus neem uw woorden terug of ik meld het aan Joesoef, waar neemt u het lef vandaan om mensen die u niet kent te beschuldigen, is dit iets in de Islam, of is het uw bedorven geest?

Firefox
16-07-12, 23:39
haha

Herlees wat ik zei : je hebt wel een bepaald slecht fout beeld van islam dankzij westerse orientalisme Said had weerlegd : alle feiten van de wereld zullen waarcshijnlijk jouw eigen vooroordellen met betrekking tot islam nooit wegnemen : daar komt het juist op neer

Said sprak je ruimschoots wel tegen : an understatement : zie zijn befaamd boek daarover , luie draaikont

Said zou het met me eens geweest zijn. Hij sprak zich uit tegen een gefabriceerd beeld, dat doe ik ook. Wie Oriëntalism echt begrepen heeft, ziet automatisch de fouten in het islamitische geschiedbeeld. Het wordt tijd dat ook jij de gedachten van Said echt op zijn waarde beoordeeld.

Mellow
16-07-12, 23:43
Tenslotte :

Ik hoop wel dat jullie wel over een bepaald gezond dosis van gevoel van humor , relativisme, auto-kritiek, compassie & zelf-spot zouden beschikken .


we willen bijna nooit het kwaad in onszelf zien , alleen in anderen ,terwijl wat we wel in anderen opmerken wel in ons meestaal zit, vandaar .

Doeie .

Einde geklets .

Had me te veel tijd gekost , jammer ...

Prettig avond nog .

Kortman
16-07-12, 23:45
Da's niets nieuws. Dat deden culturen altijd al.
Tja o.a de Sharia door te drammen .
:jeweetog

leven in schoonheid
16-07-12, 23:45
Overigens, wat voor boek moet 'Shaykh Safi ur-Rahmaan Mubarakfoori' nou voorstellen?
Durft u de zelfde woorden te herhalen in Iran of een ander land met de Sharia?

Mellow
16-07-12, 23:46
Said zou het met me eens geweest zijn. Hij sprak zich uit tegen een gefabriceerd beeld, dat doe ik ook. Wie Oriëntalism echt begrepen heeft, ziet automatisch de fouten in het islamitische geschiedbeeld. Het wordt tijd dat ook jij de gedachten van Said echt op zijn waarde beoordeeld.

haha : dit slaat wel echt alles ...

Wat een lef , zeg

Je hebt die boek van Said nooit van binnen gezien juist .

Ongeloofelijk , zeg : typisch leugenachtig draaikont Slinger , hoe kan het nou anders : geinig wel .

ach ...doeie

leven in schoonheid
16-07-12, 23:50
Tenslotte :

Ik hoop wel dat jullie wel over een bepaald gezond dosis van gevoel van humor , relativisme, auto-kritiek, compassie & zelf-spot zouden beschikken .


we willen bijna nooit het kwaad in onszelf zien , alleen in anderen ,terwijl wat we wel in anderen opmerken wel in ons meestaal zit, vandaar .

Doeie .

Einde geklets .

Had me te veel tijd gekost , jammer ...

Prettig avond nog .
Dit zei je al eerder, toen je het te heet aan je voeten werd, en zelfspot over religie en problemen in de wereld, nee dank je.

Kortman
16-07-12, 23:52
@ leven in schoonheid

ben het helemaal met jouw eens.

Ik ook !

Mellow
16-07-12, 23:53
Gedraag jij je ff normaal tegen een vrouw hier halve gare gek dat je er rond loopt?


Ik constateer wat gewoon : ik bedoel het goed joh : niets kwaadaardigs bedoeld : ik wilde je alleen maar wakker schudden, meer niet

Dat je niet tegen kritiek kan is jouw eigen probleem ,dame ,jammer genoeg, dan ben je hier wel op het verkeerd adres, vrees ik .

Gescheld kan je evenmin helpen als gelach of nerveus gegiel , auto-kritiek wel

Succes

Prettig avond nog .

No hard feelings , right ?

Mellow
16-07-12, 23:55
Ik ook !

Nogmaals :

Hoe komt het dat jullie wel denken dat het mee eens pretenderen te zijn met een ander gelijk zou staan aan gelijk hebben ? : dat zijn wel 2 verschillend dingen joh = het mee eens zijn met een ander betekent niet automatisch dat jullie gelijk zouden hebben dus

ach, zoek het maar uit dan

Kortman
16-07-12, 23:57
Pardon, het is zelfs zo dat niet Moslims volgens de Sharia alleen mogen verblijven indien zij zich houden aan de Sharia en hiervoor extra belasting moeten betalen, het niet houden aan deze wet, is gelijk de doodstraf of een zeer lange gevangenisstraf.
Zelfs het opstropen van je mouwen tot boven je elleboog, draai je direct het gevang in.

Het zal niet overal voorkomen ,maar de feiten liegen er niet om probeer heden ten dage nog maar eens als niet MOSLIM levend uit Mekka te komen (voorop gesteld dat het je lukt deze stad binnen te komen ).
Maar buiten dat kijk maar ff wat momenteel in Timboektoe plaats vind dankzij de Sharia !

Mellow
16-07-12, 23:57
Ik ook !

ik ook.... niet haha

Dienares_20
17-07-12, 00:04
haha

Jij ook wel, vandaar : ze zijn jouw eigen beeld in de spiegel ,vandaar jouw eigen voortdurend & herhaardelijk nerveus ontkening, gegiel & uitgelach :

Kortom : je lacht jezelf uit ; zielig dus , sorry , no offense = een psychologisch feit .

Ik hoop wel dat je erom zou lachen ,om dit & vooraal om jezelf = ik hoop dat je wel zou beschikken over een bepaald gezond dosis zelf-spot .

Gotta go, good night .

have fun, life is short , get one ,enjoy it , instead of making others your 'life " .

Good luck .


ga lekker met jezelf spelen mislukte ezel

Dienares_20
17-07-12, 00:06
volgens mij zit jij in die groep sharia4holland :gniffel:

Belachelijke ezel tfoee in je gezicht gewoon,

Dienares_20
17-07-12, 00:08
nu lach ik jouw uit :gniffel::gniffel::gniffel::gniffel::gniffel::gnif fel::gniffel::gniffel::gniffel::gniffel::gniffel:: gniffel:

Kortman
17-07-12, 00:08
De uiterst tolerant historie van moslims onder de glorie tijd van dominant islam met betrekking tot joden, christenen ....is bewijs genoeg voor wat ik zei dus

Bedoelde je dit bewijs?
Omvang christenslavernij onderschat - Historisch Nieuwsblad (http://www.historischnieuwsblad.nl/nl/artikel/10669/omvang-christenslavernij-onderschat.html)
:zwaai:

Kortman
17-07-12, 00:22
De uiterst tolerant historie van moslims onder de glorie tijd van dominant islam met betrekking tot joden, christenen ....is bewijs genoeg voor wat ik zei dus

ik weet ook wel dat in den beginne en zeker toen de Profeet Mohammed nog leefde , de tolerantie hoog was t.o.v Joden en Christenen
Maar later is daar helaas verandering ingekomen.
Hier een voorbeeld hoe het oorsprongkelijk was bedoeld: De Dhimmi (http://www.answering-islam.org/Dutch/d/dhimmikerkinmoslimwereld.htm)

IbnRushd
17-07-12, 00:26
Owhhh wacht volgens de islam mag je alleen studeren als je tussen de 18 en 23 bent, dus wij mogen geen scholing meer volgen is dit ook iets volgens de Sharia?
Zelfs nu volg ik nog een studie aan de v.u. twente te Enschede, wat is daar mis mee?
Dus neem uw woorden terug of ik meld het aan Joesoef, waar neemt u het lef vandaan om mensen die u niet kent te beschuldigen, is dit iets in de Islam, of is het uw bedorven geest?

Je geciteerde titels zijn geen geschikte lesboeken voor een hogeschool. Bijvoorbeeld het boek 'De inleiding van de Koran' vertelt nauwelijks iets over de ondergang van het islamitische rijk.

Gezien je beruchte reputatie van hardnekkige pathologische leugenaar, ben je hierbij gewaarschuwd!

IbnRushd
17-07-12, 00:28
Durft u de zelfde woorden te herhalen in Iran of een ander land met de Sharia?

Leer lezen. Wat voor boek moet 'Shaykh Safi ur-Rahmaan Mubarakfoori' voorstellen? Je noemt de auteur, maar niet de titel!

Kortman
17-07-12, 00:34
Dan moet je nog maar eens goed nadenken.
De periode waarover jij het hebt, waarin het economisch goed ging en handelaren steden in het MO bezochten om hun handelswaar, in die periode was de Islam helemaal niet zo dominant als jij ons wilt doen geloven.

Het fanatisme waarmee nu getracht wordt zgn. Islamitische landen te creëeren ontbrak destijds. Men was veel meer gericht op handel drijven en mondialer ingesteld. Minder bekrompen dan die relibazen tegenwoordig.

Zo is het !
Pas na de kruistochten en uiteraard de onnodige inval van de MOSLIMS in SPANJE (in 711 via Tarifa en Gibraltar) en hun pogingen om heel EUROPA te onderwerpen (Wenen_(1683)
Was er geen SPRAKE MEER OVER van de uiterste tolerantie historie van Moslims t.o.v Christenen en Joden ,
in tegen deel bekend genoeg zijn de gruwel verhalen van Christenen die in hun handen vielen !

J.Emhá
17-07-12, 00:35
Leer lezen. Wat voor boek moet 'Shaykh Safi ur-Rahmaan Mubarakfoori' voorstellen? Je noemt de auteur, maar niet de titel!

Iran een land met sharia....

IbnRushd
17-07-12, 00:36
Iran een land met sharia....

Shaykh Safi ur-Rahmaan Mubarakfoori is overigens een soennitische historicus. In Iran zal hij vast niet populair zijn.

J.Emhá
17-07-12, 00:37
Ja, precies. Verbrand de seerah die hij geschreven heeft, en ze geven je een lintje.

Kortman
17-07-12, 00:41
hahahha als zij getrouwd zijn, heb ik echt medelijden met hun vrouwen :gniffel:
Geloof mij er zal echt een moment komen dat zij spijt hebben waar zij mee bezig zijn en dat ze zich dan schandalig gaan vinden... abu imran kom op zn man zou je echt niet in de familie willen wel een slimme jongeman, maar waar hij mee bezig is sjonge jonge ze willen gewoon aandacht van de media o safi..

Je moet niet alle Moslims over ''een kam scheren'' steeds meer Moslims keren zich af van deze vorm van hun geloof en zijn absoluut niet extreem , het gaat slecht om een klein percentage die de Sharia willen invoeren , de meeste weldenkende Moslims beseffen dat dit echt niet meer past in deze tijd.

leven in schoonheid
17-07-12, 00:50
Je geciteerde titels zijn geen geschikte lesboeken voor een hogeschool. Bijvoorbeeld het boek 'De inleiding van de Koran' vertelt nauwelijks iets over de ondergang van het islamitische rijk.

Gezien je beruchte reputatie van hardnekkige pathologische leugenaar, ben je hierbij gewaarschuwd!
Welke reputatie, een reputatie die een moderator hier neerzet over mij en hoezo gewaarschuwd, gewaarschuwd voor wat?
Is er nog iemand die hier normaal spoort, zonder enig achterdocht naar anderen of is iedereen op maroc.nl zo gestoord dat ze lijden aan achtervolgingswaanzin?


Leer lezen. Wat voor boek moet 'Shaykh Safi ur-Rahmaan Mubarakfoori' voorstellen? Je noemt de auteur, maar niet de titel!
Je kent de schrijver en naar ik aanneem ook het boek over Iran?

Kortman
17-07-12, 00:51
Het gaat veel veel dieper dan dat joh: deze moslim idioten van die videos hier bevestigen juist die doelbewust uitgekookt & gefabriceerd verzonen westerse fout beeldvorming van het westen met betrekking tot islam via hun achterlijkheid & onwetendheid dus: deze moslim idioten zijn wel dus het produkt van westerse desinformatie met betrekking tot islam :


In ander woorden :

Het was het westen wel gelukt om bepaalde moslims in een bepaald westere doelbewust fout kijk op islam te laten geloven alsof dat de echt islam zou zijn : das DE ultiem voorlopig overwinning van het westen in relatie tot bepaald huidig moslims in de zin van dat het westen wel was gelukt om een bepaald fout voorstelling van islam aan bepaald moslims te laten verkopen ....& daarin te laten geloven diep in hun harten , breins & geesten .

Valt me me dat je dit keer de Joden niet de schuld geeft .

leven in schoonheid
17-07-12, 00:52
Shaykh Safi ur-Rahmaan Mubarakfoori is overigens een soennitische historicus. In Iran zal hij vast niet populair zijn.
Nee misschien niet, maar door je face te richten naar één kant lost ook weinig op.

leven in schoonheid
17-07-12, 00:54
Is ibnRussd moderator??:brozac:

Kortman
17-07-12, 01:02
Nogmaals :

Hoe komt het dat jullie wel denken dat het mee eens pretenderen te zijn met een ander gelijk zou staan aan gelijk hebben ? : dat zijn wel 2 verschillend dingen joh = het mee eens zijn met een ander betekent niet automatisch dat jullie gelijk zouden hebben dus

ach, zoek het maar uit dan

Als je nu ook het onderwerp van mijn bevestiging plaatste *), dan begrijpen mogelijk de andere posters waar jij het over hebt .!
Maar dat doe je niet uiteraard !

*)Oorspronkelijk geplaatst door Kortman

Ik ook

Dienares_20
17-07-12, 01:11
Je moet niet alle Moslims over ''een kam scheren'' steeds meer Moslims keren zich af van deze vorm van hun geloof en zijn absoluut niet extreem , het gaat slecht om een klein percentage die de Sharia willen invoeren , de meeste weldenkende Moslims beseffen dat dit echt niet meer past in deze tijd.

Oke oke ik houdt mijn mondje dicht.
Sharia4holland en belguim dat kan echter niet. Ik ben daar tegen. Ze veroorzaken alleen fitna :)

Kortman
17-07-12, 01:18
Is ibnRussd moderator??:brozac:

Zover ik weet wel.
Maar je hoeft ook niet in details te treden' het doet er niet toe waar of wanneer jij bepaalde boeken hebt gelezen
TIP: zeg gewoon in dit of dat boek staat enz enz .
Ik heb zoveel boeken en dacht :na m,n 65 e ga ik ze allemaal lezen , mooi niet !
Nu sla ik er soms nog een boek op na ,maar je kunt bijna alles vinden op het internet .

:student:

Kortman
17-07-12, 01:19
Oke oke ik houdt mijn mondje dicht.
Sharia4holland en belguim dat kan echter niet. Ik ben daar tegen. Ze veroorzaken alleen fitna :)

IKKE OOK :gniffel: :jeweetog:

IbnRushd
17-07-12, 01:26
Welke reputatie, een reputatie die een moderator hier neerzet over mij en hoezo gewaarschuwd, gewaarschuwd voor wat?
Is er nog iemand die hier normaal spoort, zonder enig achterdocht naar anderen of is iedereen op maroc.nl zo gestoord dat ze lijden aan achtervolgingswaanzin?


Je kent de schrijver en naar ik aanneem ook het boek over Iran?

Gewoon kappen met liegen.

Kortman
17-07-12, 01:26
Bedoelde je dit bewijs?
Omvang christenslavernij onderschat - Historisch Nieuwsblad (http://www.historischnieuwsblad.nl/nl/artikel/10669/omvang-christenslavernij-onderschat.html)
:zwaai:

Voor het bovenstaande antwoord kreeg ik en rode duim van onze vriend SAUL
ja want de waarheid doet sommige mensen zeer , daarbij vergetend dat ik over het zelfde onderwerp ook een verwijzing gaf aan De Dhimmi !
Ik laat hierbij zien hoe kinderachtig dit duimpjes systeem is .
:gniffel:

Dienares_20
17-07-12, 01:37
Bij Pauw witteman heeft taoufik Dibbi verteld dat 2 van hun vast zitten en hij ook die jongens komen allemaal uit België Er zit geen 1 jonge van nederland in sharia groep. Hhh triest gewoon:..:::

mark61
17-07-12, 02:10
de hoge school geschiedenis hebt gevolgd en hierbij kwam ook het ontstaan en de ondergang van de islam aan de orde, maar dan moet je wel een verschil gaan maken in de Islam als religie en de islam als wereld overheersing.

Enkele boeken die ik destijds moest lezen zijn;

De Islam, Wereldreligies, leren kennen en begrijpen, Ruquaiyyah Maqsood.
Inleiding tot de studie van koran, Abdelilah Ljamai.
Shaykh Safi ur-Rahmaan Mubarakfoori
Gabriël Mandel Khan Mohammed, de profeet, vooral het laatste boek kan ik jou aanraden.
​Ik vind het vreemd dat u ervan uit gaat dat wij niets weten over de geschiedenis van de Islam?



Lieg toch niet zo achterlijk :haha:

Die school lag op een heuvel, dat ie zo hoog was?

Ik snap niet hoe je zo achterlijk kan zijn dat je denkt dat iemand dit mallotige gebabbel serieus neemt. Echt, de joker van de eeuw.

Je hebt wat zitten grasduinen in een wiki-artikel http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_de_islam

J.Emhá
17-07-12, 02:19
Er is ook geeneens een geschiedenisopleiding aan de ''Hoge School''.

super ick
17-07-12, 08:13
Zo is het !
Pas na de kruistochten en uiteraard de onnodige inval van de MOSLIMS in SPANJE (in 711 via Tarifa en Gibraltar) en hun pogingen om heel EUROPA te onderwerpen (Wenen_(1683)
Was er geen SPRAKE MEER OVER van de uiterste tolerantie historie van Moslims t.o.v Christenen en Joden ,
in tegen deel bekend genoeg zijn de gruwel verhalen van Christenen die in hun handen vielen !

Ik heb het alleen over de bloei, de zgn grootsheid van die periode die hij beschrijft. Hij schrijft die volledig toe aan de islam zoals hij alles in verband brengt met de islam. Van termen als echte islam, pure islam, etc. Krijg ik altijd de kriebels. Juist die relifanaten zorgen ervoor dat ieder initiatief de kop ingedrukt wordt. Dat er een soort grauwe deken over zo'n land of streek heen getrokken wordt waar niets meer uitkomt. Heel de dag bezig met hun religedoe en zich blindstarend op regeltjes maaien ze alles om wat afwijkt of boven het maaiveld uitsteekt.

knuppeltje
17-07-12, 09:46
Wie heeft er gvd weer de deur van het gesticht open laten staan?

Karin.N
17-07-12, 10:36
Er is ook geeneens een geschiedenisopleiding aan de ''Hoge School''.


Ach, als je een levendige fantasie hebt wel.....:gniffel:

Iznogoodh
17-07-12, 11:06
...dat deden/ doen bepaalde culturen meer dan anderen ...Onbelangrijk.

Iznogoodh
17-07-12, 11:41
Ik heb het alleen over de bloei, de zgn grootsheid van die periode die hij beschrijft. Hij schrijft die volledig toe aan de islam zoals hij alles in verband brengt met de islam. Van termen als echte islam, pure islam, etc. Krijg ik altijd de kriebels. Juist die relifanaten zorgen ervoor dat ieder initiatief de kop ingedrukt wordt. Dat er een soort grauwe deken over zo'n land of streek heen getrokken wordt waar niets meer uitkomt. Heel de dag bezig met hun religedoe en zich blindstarend op regeltjes maaien ze alles om wat afwijkt of boven het maaiveld uitsteekt.Succes heeft vele vaders, zeg ik altijd maar. Verder heeft men de neiging om het eigen verleden altijd wat mooier in te kleden. Wie meent dat de islam ervoor zorgde dat er die grote bloeiperioden zijn geweest in Baghdad en Cordoba zal ook moeten verklaren waarom de situatie nu zo anders is en wat er precies moet veranderen. Voorgestelde oplossingen als 'meer sharia' of 'je islam beter beleven' zullen toch moeten worden onderbouwd als men het in die richting wenst te zoeken. Ik heb in een voorgaand bericht aangegeven wat enkele redenen waren waarom de grote beschavingen van destijds uiteindelijk het loodje legden. Die redenen zullen me de in beschouwing moeten worden genomen, alsmede de voors en tegens van de islamitische leerstelingen.

leven in schoonheid
17-07-12, 13:39
Er is ook geeneens een geschiedenisopleiding aan de ''Hoge School''.
Blond?
Kijk maar eens in Utrecht.

leven in schoonheid
17-07-12, 13:41
Lieg toch niet zo achterlijk :haha:

Die school lag op een heuvel, dat ie zo hoog was?

Ik snap niet hoe je zo achterlijk kan zijn dat je denkt dat iemand dit mallotige gebabbel serieus neemt. Echt, de joker van de eeuw.

Je hebt wat zitten grasduinen in een wiki-artikel Geschiedenis van de islam - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_de_islam)
Jaloezie gaat bij u wel ver Mark, welke opleiding heeft u voltooid?

leven in schoonheid
17-07-12, 13:43
Ach, als je een levendige fantasie hebt wel.....:gniffel:
Ja dat krijgt u als uw fantasie met u de loop neemt, zover ik weet zijn er in Nederland 2 hogescholen waar je geschiedenis kunt volgen Rotterdam en Utrecht, waarbij de laatste een speciaal onderdeel heeft over religie.

leven in schoonheid
17-07-12, 13:45
Gewoon kappen met liegen.
Doe ff normaal man.
Of kom met bewijs dat ik lieg!!!

Tomas
17-07-12, 13:49
Doe ff normaal man.
Of kom met bewijs dat ik lieg!!!

Het geeft niks dat je niet slim bent, dat zijn we allemaal in diverse gradiaties. Maar dat ontiegelijk domme gelieg is maar heel even grappig. Al snel wordt het irritant en zorgwekkend.

leven in schoonheid
17-07-12, 14:07
Het geeft niks dat je niet slim bent, dat zijn we allemaal in diverse gradiaties. Maar dat ontiegelijk domme gelieg is maar heel even grappig. Al snel wordt het irritant en zorgwekkend.
Weet U wat echt dom is, mensen niet te geloven op hun woord en moderatoren die denken dat ik iemand anders ben en hierin zover gaan dat ze zelfs prive berichten van deze John naar mij sturen, dat is dom en zelfs verboden.

knuppeltje
17-07-12, 14:14
Doe ff normaal man.
Of kom met bewijs dat ik lieg!!!

Sjonny, je hebt eigenlijk wel gelijk.

Het is iets psychisch bij je. Ik bedoel, jij kan er niets aan doen. Jij bent zo, en ik vrees dat dat nooit meer veranderen zal.
Eigenlijk kan jij niet liegen, immers liegen doet men bewust, en degene die liegt weet dat heel goed, ook al maakt dat hem misschien niets uit. Bij jou is dat anders, vrees ik.

leven in schoonheid
17-07-12, 14:22
Sjonny, je hebt eigenlijk wel gelijk.

Het is iets psychisch bij je. Ik bedoel, jij kan er niets aan doen. Jij bent zo, en ik vrees dat dat nooit meer veranderen zal.
Eigenlijk kan jij niet liegen, immers liegen doet men bewust, en degene die liegt weet dat heel goed, ook al maakt dat hem misschien niets uit. Bij jou is dat anders, vrees ik.
Wat moet ik hier nog op antwoorden knuppeltje?
Naar aanleiding van beide moderatoren heb ik eens gezocht op John2/tukerterror en ook daar zeikten de zelfde personen, Mark61, Knuppeltje, Joesoef, Ibnrushd deze persoon steeds af, door puur op de man te spelen.
Van mij mag jij daarmee doorgaan op de persoon van mij, maar raad je aan om eens de stukjes van hem te lezen, want zover zat deze persoon er niet naast met zijn stellingen en ik vraag me af wie hij of eigenlijk wat hij was, omdat deze persoon regelmatig met feiten kwam die pas enkele dagen later in de media bekend werden gemaakt?

Joesoef
17-07-12, 17:52
omdat deze persoon regelmatig met feiten kwam die pas enkele dagen later in de media bekend werden gemaakt?

Zoals?

BoerHarms
17-07-12, 17:55
stay on topic , hahahahahahahhahah

leven in schoonheid
17-07-12, 18:34
stay on topic , hahahahahahahhahah

Nee joh dat geld niet voor moderatoren die pesten liever prikkers die kritischer zijn dan een doorsnee prikker.

mark61
17-07-12, 18:34
Doe ff normaal man.
Of kom met bewijs dat ik lieg!!!

Jij altijd met je omgekeerde bewijslast :hihi: Vertel jij maar es aan welke hoge school jij wel niet gestudeerd hebt, wanneer, en dan graag nog even de literatuurlijst die bij die opleiding hoorde. Altijd lachen. Hoge school Luxor, Westelijke Jordaanoever?

mark61
17-07-12, 18:35
Weet U wat echt dom is, mensen niet te geloven op hun woord en moderatoren die denken dat ik iemand anders ben en hierin zover gaan dat ze zelfs prive berichten van deze John naar mij sturen, dat is dom en zelfs verboden.

Het domme is dat jij altijd zo overduidelijk liegt. Het zorgwekkende is dat je denkt dat mensen daar in trappen. Hoe kom je daar in 's hemelsnaam op?

mark61
17-07-12, 18:36
Sjonny, je hebt eigenlijk wel gelijk.

Het is iets psychisch bij je. Ik bedoel, jij kan er niets aan doen. Jij bent zo, en ik vrees dat dat nooit meer veranderen zal.
Eigenlijk kan jij niet liegen, immers liegen doet men bewust, en degene die liegt weet dat heel goed, ook al maakt dat hem misschien niets uit. Bij jou is dat anders, vrees ik.

Mja, hij weet het wel, maar misschien heeft ie last van meer persoonlijkheden. Wat die ene doet snapt die andere ook niet.

J.Emhá
17-07-12, 18:45
Blond?
Kijk maar eens in Utrecht.

Nope, kan niks vinden. Alleen een LERARENopleiding, een die je ook in oa Rdam en A'dam hebt.

sjo
17-07-12, 21:47
De uiterst tolerant historie van moslims onder de glorie tijd van dominant islam met betrekking tot joden, christenen ....is bewijs genoeg voor wat ik zei dus

Resultaten uit het verleden bieden geen enkele garantie voor de toekomst.....

super ick
18-07-12, 08:37
Wie heeft er gvd weer de deur van het gesticht open laten staan?

Hoezo?

Tocht het op je kamertje?

Charlus
18-07-12, 08:43
Wie heeft er gvd weer de deur van het gesticht open laten staan?Hoezo?

Tocht het op je kamertje?
Oppassen dat je niet verwordt tot een Knuppeltje.

Firefox
18-07-12, 09:33
Oppassen dat je niet verwordt tot een Knuppeltje.

Dat is hij al lang, sidekick en onderknuppel.

Charlus
18-07-12, 10:04
Hij zit anders wel in Team Rood.

Charlus
18-07-12, 10:09
Wat moet ik hier nog op antwoorden knuppeltje?
Naar aanleiding van beide moderatoren heb ik eens gezocht op John2/tukerterror en ook daar zeikten de zelfde personen, Mark61, Knuppeltje, Joesoef, Ibnrushd deze persoon steeds af, door puur op de man te spelen.
Van mij mag jij daarmee doorgaan op de persoon van mij, maar raad je aan om eens de stukjes van hem te lezen, want zover zat deze persoon er niet naast met zijn stellingen en ik vraag me af wie hij of eigenlijk wat hij was, omdat deze persoon regelmatig met feiten kwam die pas enkele dagen later in de media bekend werden gemaakt?
De profeet!

leven in schoonheid
18-07-12, 10:39
De profeet!
Je bedoeld dat John staat voor Johannes?

Amen!!!

Firefox
18-07-12, 10:42
Hij zit anders wel in Team Rood.

Nee, hij zit in groen.

knuppeltje
18-07-12, 10:43
Mja, hij weet het wel, maar misschien heeft ie last van meer persoonlijkheden. Wat die ene doet snapt die andere ook niet.

Ik wilde het niet meteen zo hard spelen en hem een etiket op plakken. Maar een dergelijke stoornis...het zou heel goed kunnen.

leven in schoonheid
18-07-12, 10:44
Nee, hij zit in groen.
Ja sorry ik ben ook groen en schaam me diep, dus kom op met die rode duimpjes :wohaa: