PDA

Bekijk Volledige Versie : Zeebrugse haven heeft halalcertificaat beet



Marsipulami
17-07-12, 19:46
Videozone (http://www.deredactie.be/permalink/1.1371258)

mark61
17-07-12, 20:04
Een halale haven. Wat moek me daarbij voorstellen? Verboden voor piggies?

Marsipulami
17-07-12, 21:03
Een halale haven. Wat moek me daarbij voorstellen? Verboden voor piggies?

Bekijk het videoartikel. De haven van Zeebrugge wordt rijk dank zij het respect dat ze opbrengt voor de moslims in Europa.

702-386-5397
18-07-12, 09:16
Ik kan de video niet afspelen jammmer genoeg maar dit klinkt goed !

knuppeltje
18-07-12, 09:28
Bekijk het videoartikel. De haven van Zeebrugge wordt rijk dank zij het respect dat ze opbrengt voor de moslims in Europa.

Ik zag gisteren op jullie nieuwsdienst dat het al bij al niet veel voorstelt. Een kleine afgescheiden opslagruimte, en dat was het.

Dadelijk wordt het weer "Bruges La Morte". :blowen:

leven in schoonheid
18-07-12, 09:42
Ze gaan "Zomerbruidjes" importeren, die lijken ook halal te zijn.

super ick
18-07-12, 14:30
Ze hebben de containerkraanmachinisten laten besnijden?

702-386-5397
18-07-12, 14:38
Ze gaan "Zomerbruidjes" importeren, die lijken ook halal te zijn.

Zo'n opmerking zal je niet geliefd maken op dit forum, ben je er van bewust dat het gros van de leden hier moslim is?

702-386-5397
18-07-12, 14:39
Ze hebben de containerkraanmachinisten laten besnijden?

Nog 1, wat is de bedoeling van je reactie ?

Marsipulami
18-07-12, 14:45
Ik kan de video niet afspelen jammmer genoeg maar dit klinkt goed !

Dan een textuele versie van het bericht:


Halalcertificaat voor haven van Zeebrugge



16/07Economie Zeebrugge heeft als eerste haven aan de Europese westkust een halalcertificaat ontvangen. Dat certificaat werd uitgereikt door de Halal Food Council of Europe. Met dit bewijs wil Zeebrugge zich verder ontwikkelen als Food Port.


De Halal Food Council erkent met het certificaat dat Zeebrugge beantwoordt aan bepaalde eisen zoals herkomst, transport, verpakking en behandeling. "Wij zorgen ervoor dat halal halal blijft doorheen de volledige procedure", duidt Joachim Coens van de haven van Zeebrugge.

"Zeebrugge Food Logistics heeft daarvoor een volledig nieuwe lijn opgestart zodat halalvlees zeker niet in contact komt met ander vlees. Bedoeling is dat we nu kunnen samenwerken met bedrijven uit het hinterland zowel voor import als export."

Nieuwe markt


Zeebrugge wil daarmee een nieuwe markt aanspreken. "Voorlopig lopen er een aantal projecten met een paar bedrijven, maar er zijn contacten, onder meer in het Midden-Oosten, om de intensiteit op te drijven", vertelt Coens. "Dankzij investeringen in de voedsellogistiek heeft Zeebrugge zich ontwikkeld tot een Food Port."

Met het halalcertificaat heeft Zeebrugge voor een primeur gezorgd aan de Europese westkust. Enkel Marseille, met zijn haven aan de Middellandse Zee, ging de West-Vlaamse haven vooraf.

Belga

mark61
18-07-12, 15:30
Veel gegil over een aparte schuur.

Saul
18-07-12, 15:40
Zo'n opmerking zal je niet geliefd maken op dit forum, ben je er van bewust dat het gros van de leden hier moslim is?

Je bedoelt toch niet NVDD?

702-386-5397
18-07-12, 15:47
Dan een textuele versie van het bericht:


Halalcertificaat voor haven van Zeebrugge



16/07Economie Zeebrugge heeft als eerste haven aan de Europese westkust een halalcertificaat ontvangen. Dat certificaat werd uitgereikt door de Halal Food Council of Europe. Met dit bewijs wil Zeebrugge zich verder ontwikkelen als Food Port.


De Halal Food Council erkent met het certificaat dat Zeebrugge beantwoordt aan bepaalde eisen zoals herkomst, transport, verpakking en behandeling. "Wij zorgen ervoor dat halal halal blijft doorheen de volledige procedure", duidt Joachim Coens van de haven van Zeebrugge.

"Zeebrugge Food Logistics heeft daarvoor een volledig nieuwe lijn opgestart zodat halalvlees zeker niet in contact komt met ander vlees. Bedoeling is dat we nu kunnen samenwerken met bedrijven uit het hinterland zowel voor import als export."

Nieuwe markt


Zeebrugge wil daarmee een nieuwe markt aanspreken. "Voorlopig lopen er een aantal projecten met een paar bedrijven, maar er zijn contacten, onder meer in het Midden-Oosten, om de intensiteit op te drijven", vertelt Coens. "Dankzij investeringen in de voedsellogistiek heeft Zeebrugge zich ontwikkeld tot een Food Port."

Met het halalcertificaat heeft Zeebrugge voor een primeur gezorgd aan de Europese westkust. Enkel Marseille, met zijn haven aan de Middellandse Zee, ging de West-Vlaamse haven vooraf.

Belga

Bedankt voor het plaatsen, verheldert het één en ander.

702-386-5397
18-07-12, 15:49
Je bedoelt toch niet NVDD?

Excuus, waar doelt u op?

leven in schoonheid
18-07-12, 15:52
Zo'n opmerking zal je niet geliefd maken op dit forum, ben je er van bewust dat het gros van de leden hier moslim is?
Dus deze schande wat er gebeurd in het Midden Oosten vegen de Moslims liever onder het vliegend tapijt.

702-386-5397
18-07-12, 16:00
Dus deze schande wat er gebeurd in het Midden Oosten vegen de Moslims liever onder het vliegend tapijt.

Ik ben benieuwd hoe je zo'n conclusie kan trekken terwijl ik je slechts confronteer met een onfrisse opmerking?

Saul
18-07-12, 16:00
Excuus, waar doelt u op?

Nieuws van de dag.

leven in schoonheid
18-07-12, 16:01
Ik ben benieuwd hoe je zo'n conclusie kan trekken terwijl ik je slechts confronteer met een onfrisse opmerking?
Omdat ik gisteren het stukje plaatste hier op nieuws van de dag en het is verwijderd.:zwaai:

702-386-5397
18-07-12, 16:12
Omdat ik gisteren het stukje plaatste hier op nieuws van de dag en het is verwijderd.:zwaai:

Daar kan een andere reden aan ten grondslag liggen en trekt u dus een voorbarige conclusie. Misschien kwam het stuk uit een ongeldige bron? Heeft u daar al navraag over gedaan ?

702-386-5397
18-07-12, 16:14
Nieuws van de dag.

Ahá op die fiets, ik ben hier niet heel lang dus misschien dat ik voor mijn beurt heb gesproken. Hoe liggen dan de verhoudingen op dit subforum ?

mark61
18-07-12, 16:18
Ik ben benieuwd hoe je zo'n conclusie kan trekken terwijl ik je slechts confronteer met een onfrisse opmerking?

Ik zou deze moeite niet nemen met de erkende dorpsgek van NVDD, en nu ook al WSDB :hihi:

leven in schoonheid
18-07-12, 18:58
Daar kan een andere reden aan ten grondslag liggen en trekt u dus een voorbarige conclusie. Misschien kwam het stuk uit een ongeldige bron? Heeft u daar al navraag over gedaan ?
Is de NOS een ongeldige bron?
En op navraag heb ik hier nog nooit antwoord gekregen.

702-386-5397
18-07-12, 19:02
Ik zou deze moeite niet nemen met de erkende dorpsgek van NVDD, en nu ook als WSDB :hihi:

Thanx for the heads up

Glendal
18-07-12, 19:06
Thanx for the heads up


Ik weet er verder niets van. Ik zou niet zomaar luisteren naar anderen.

leven in schoonheid
18-07-12, 19:11
Ik zou deze moeite niet nemen met de erkende dorpsgek van NVDD, en nu ook als WSDB :hihi:
Kan hierop maar één ding zeggen, :zwaai:

702-386-5397
18-07-12, 20:18
Ik weet er verder niets van. Ik zou niet zomaar luisteren naar anderen.

Ik lees ook de reacties van 'leven in schoonheid' maar die zijn alles behalve mooi wat doet vermoeden dat Dhr Mark toch een punt heeft.

Maar jij hebt ook een punt, ik luister niet zomaar naar andere leden dus ook niet naar jou.

mark61
18-07-12, 23:48
Ik lees ook de reacties van 'leven in schoonheid' maar die zijn alles behalve mooi wat doet vermoeden dat Dhr Mark toch een punt heeft.

Maar jij hebt ook een punt, ik luister niet zomaar naar andere leden dus ook niet naar jou.

:hihi:

mark61
18-07-12, 23:48
Ik weet er verder niets van.

Dan kan je je beter van commentaar onthouden. Ik ken LiS al jaren hier. Besides, 99% van de prikkers hier heeft hetzelfde idee.

Marsipulami
19-07-12, 00:06
Dan kan je je beter van commentaar onthouden. Ik ken LiS al jaren hier. Besides, 99% van de prikkers hier heeft hetzelfde idee.



Ik behoor tot de 1% prikkers met een ander idee. :fpiraat:

mark61
19-07-12, 00:33
Ik behoor tot de 1% prikkers met een ander idee. :fpiraat:

Gefeliciteerd. Ik denk dat je liegt.

Marsipulami
19-07-12, 00:36
Gefeliciteerd. Ik denk dat je liegt.

Laat het denken maar aan anderen over :fpiraat:

mark61
19-07-12, 02:09
Laat het denken maar aan anderen over :fpiraat:

Niet aan jou.

super ick
19-07-12, 07:20
Nog 1, wat is de bedoeling van je reactie ?

Niet zo snel beledigd doen en niet zo hooghartig om uitleg vagen. Het is hier slechts een forum, er worden wel eens grapjes gemaakt. En jij vindt deze niet leuk. So what?

702-386-5397
19-07-12, 10:27
Niet zo snel beledigd doen en niet zo hooghartig om uitleg vagen. Het is hier slechts een forum, er worden wel eens grapjes gemaakt. En jij vindt deze niet leuk. So what?

Waarom gelijk zo aanvallend ? je weet toch ook wel dat je reactie op verschillende manieren is te interpreteren? Als het een grap is tot daar, dan kan ik alleen maar zeggen dat je geen gevoel voor humor hebt of op zijn max een heel raar gevoel voor humor en dat kan.

Firefox
19-07-12, 10:35
Waarom gelijk zo aanvallend ? je weet toch ook wel dat je reactie op verschillende manieren is te interpreteren? Als het een grap is tot daar, dan kan ik alleen maar zeggen dat je geen gevoel voor humor hebt of op zijn max een heel raar gevoel voor humor en dat kan.

Anderen daarentegen kunnen er echt wel om lachen.

leven in schoonheid
19-07-12, 12:39
Ik lees ook de reacties van 'leven in schoonheid' maar die zijn alles behalve mooi wat doet vermoeden dat Dhr Mark toch een punt heeft.

Maar jij hebt ook een punt, ik luister niet zomaar naar andere leden dus ook niet naar jou.
Soms zijn reactie's niet leuk en mooi zeker niet als ze gaan over de problemen in de wereld, en uw vermoeden dat Mark een punt heeft, vind ik vreemd, omdat mark ook alleen maar uitgaat van vermoedens, mij totaal niet kent, mij regelmatig verward met een ander en dus een onbekwaam persoon is in een open discussie, door schelden en anderen dom te vinden die een andere mening hebben als hij.
Mark is zo een salon activist die van achter de computer probeert de problemen in de wereld op te lossen, maar helaas is dit geen computer-spel en ontgaat hem elke vorm van realiteit.

super ick
19-07-12, 13:48
Waarom gelijk zo aanvallend ? je weet toch ook wel dat je reactie op verschillende manieren is te interpreteren? Als het een grap is tot daar, dan kan ik alleen maar zeggen dat je geen gevoel voor humor hebt of op zijn max een heel raar gevoel voor humor en dat kan.

Dat wij elkaars gevoel voor humor niet delen. Niet meer en niet minder. En nu?

702-386-5397
19-07-12, 14:54
Anderen daarentegen kunnen er echt wel om lachen.

Kan best, ik ben alleen blij dat ik niet 1 van die mensen ben.

Firefox
19-07-12, 15:00
Kan best, ik ben alleen blij dat ik niet 1 van die mensen ben.

Niet iedereen heeft gevoel voor humor...

702-386-5397
19-07-12, 15:00
Soms zijn reactie's niet leuk en mooi zeker niet als ze gaan over de problemen in de wereld, en uw vermoeden dat Mark een punt heeft, vind ik vreemd, omdat mark ook alleen maar uitgaat van vermoedens, mij totaal niet kent, mij regelmatig verward met een ander en dus een onbekwaam persoon is in een open discussie, door schelden en anderen dom te vinden die een andere mening hebben als hij.
Mark is zo een salon activist die van achter de computer probeert de problemen in de wereld op te lossen, maar helaas is dit geen computer-spel en ontgaat hem elke vorm van realiteit.

Uw uitlatingen over moslims zijn op z'n zachts gezegd beledigend en contraproductief.Ik zie daarom ook geen reden om nog verder met je in discussie te treden.

702-386-5397
19-07-12, 15:01
Dat wij elkaars gevoel voor humor niet delen. Niet meer en niet minder. En nu?

Laten we hopen dat we geen enkele raakvlak hebben.

702-386-5397
19-07-12, 15:01
Niet iedereen heeft gevoel voor humor...


Ze hebben de containerkraanmachinisten laten besnijden?

Hilarisch.

Firefox
19-07-12, 15:03
Hilarisch.

Dat vind ik ook wel grappig.

702-386-5397
19-07-12, 15:05
Dat vind ik ook wel grappig.

En dat vind ik weer triest.

Firefox
19-07-12, 15:08
En dat vind ik weer triest.

Smaken verschillen...

702-386-5397
19-07-12, 15:17
Smaken verschillen...

Een bepaalde voorkeur zegt wat over karakter.

Firefox
19-07-12, 15:31
Een bepaalde voorkeur zegt wat over karakter.

Inderdaad, maar wat?

702-386-5397
19-07-12, 15:39
Inderdaad, maar wat?

Dat blijft dan voor jou een vraag en voor mij een weet.

Samir75017
19-07-12, 15:44
Good news.

The Halal Industry generates billions and billions in Europe.

Hopefully the Islamic Finance will develop and follow the same path.

Firefox
19-07-12, 15:51
Good news.

The Halal Industry generates billions and billions in Europe.

Hopefully the Islamic Finance will develop and follow the same path.

Droom lekker verder.

Firefox
19-07-12, 15:53
Dat blijft dan voor jou een vraag en voor mij een weet.

Dat fundi's geen gevoel voor humor hebben?

Samir75017
19-07-12, 15:56
Droom lekker verder.

Get a life, boring troll.

Can't you see that you are diverting all the thread discussions with your unrelated comments ?

super ick
19-07-12, 16:05
Laten we hopen dat we geen enkele raakvlak hebben.

Hoezo niet? Dat lijkt mij sterk.

Willen wij niet beiden:

Het beste voor onze kinderen?
Een goede echtgenoot proberen te zijn?
Een goede vader?
Gelukkig zijn/worden?

Ik begrijp jou opmerking echt niet.

Firefox
19-07-12, 16:06
Get a life, boring troll.

Can't you see that you are diverting all the thread discussions with your unrelated comments ?

Dat kan ik toch niet onweersproken laten. Meestal ben jij het die oftopic gaat.

BoerHarms
19-07-12, 16:16
Zo'n opmerking zal je niet geliefd maken op dit forum, ben je er van bewust dat het gros van de leden hier moslim is?

Als je er zeker van bent dat zo,n opmerking een leugen betreft, dan sta je er hoog boven en reageer je er niet op.

de interlectuele moslim zal hier totaal niet op reageren.

BoerHarms
19-07-12, 16:18
Dat gehele Halal gedoe is big bussiness,, dit gaat helemaal niet over respect het alleen over geld.

702-386-5397
19-07-12, 16:21
Hoezo niet? Dat lijkt mij sterk.

Willen wij niet beiden:

Het beste voor onze kinderen?
Een goede echtgenoot proberen te zijn?
Een goede vader?
Gelukkig zijn/worden?

Ik begrijp jou opmerking echt niet.


ik weet ook dat we beiden zuurstof ademen maar dat was nou niet echt de dingen waar ik op doelde.

702-386-5397
19-07-12, 16:22
Als je er zeker van bent dat zo,n opmerking een leugen betreft, dan sta je er hoog boven en reageer je er niet op.

de interlectuele moslim zal hier totaal niet op reageren.

ik vind het knap dat jij weet hoe een intellectuele moslim erop zou reageren en waarom je dat überhaupt zegt want je weet nog niets van me af. Echt geniaal.

super ick
19-07-12, 16:27
ik weet ook dat we beiden zuurstof ademen maar dat was nou niet echt de dingen waar ik op doelde.

Ik weet precies waar jij op doelt. Ik moet voor jou god door het stof anders ben ik een hond.

Jij bent een bekrompen xenofoob en racist. Een Wilders, alleen aan het andere kant van het spectrum maar even erg.

702-386-5397
19-07-12, 16:33
Ik weet precies waar jij op doelt. Ik moet voor jou god door het stof anders ben ik een hond.

Jij bent een bekrompen xenofoob en racist. Een Wilders, alleen aan het andere kant van het spectrum maar even erg.

Het kan dus altijd gekker, ik verspil hier duidelijk kostbare tijd.

Dit was het voor vandaag.

Saul
19-07-12, 17:18
Ik weet precies waar jij op doelt. Ik moet voor jou god door het stof anders ben ik een hond.

Jij bent een bekrompen xenofoob en racist. Een Wilders, alleen aan het andere kant van het spectrum maar even erg.

Waarom dan?

H.P.Pas
19-07-12, 17:19
Good news.

The Halal Industry generates billions and billions in Europe.

Hopefully the Islamic Finance will develop and follow the same path.

:aanwal: Halaluja !

BoerHarms
19-07-12, 19:23
ik vind het knap dat jij weet hoe een intellectuele moslim erop zou reageren en waarom je dat überhaupt zegt want je weet nog niets van me af. Echt geniaal.

Ik hoef helemaal niets van jouw te weten,

Ik reageer op de opmerking en niet hoe jij in elkaar zit! Dat interreseerd me niet, want je bent wie je bent en jij zal ook na mijn opmerking niet veranderen.

super ick
20-07-12, 07:50
Waarom dan?

He stalker, ben je er ook weer.

super ick
20-07-12, 07:50
:aanwal: Halaluja !

Pas maar op, straks ben je weer rood.

H.P.Pas
20-07-12, 17:05
Pas maar op, straks ben je weer rood.
Yep.
He doesn't really care for music, does he ?

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kB67HO8tkQs"]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kB67HO8tkQs

super ick
21-07-12, 13:11
Volgens mij is het hele geloof een Disneyachtig verhaaltje.

leven in schoonheid
21-07-12, 13:46
Als je er zeker van bent dat zo,n opmerking een leugen betreft, dan sta je er hoog boven en reageer je er niet op.

de interlectuele moslim zal hier totaal niet op reageren.
Ik wens dat het een leugen was Harms, maar helaas niet, jaarlijks worden er duizenden jonge meisjes tussen de 10-16 jaar voor een dag of enkele dagen uitgehuwelijkt aan de rijken in het Midden Oosten, ze worden dan met goedkeuring van de overheid en de Islam misbruikt en zwanger achter gelaten waardoor ze door de familie worden uitgekotst en worden opgevangen in speciaal hiervoor opgezette opvang te huizen.
Ik had hier een topic over geopend, nadat vrienden van mij hierop wezen, maar deze topic is verwijderd helaas.

knuppeltje
22-07-12, 09:07
Ik wens dat het een leugen was Harms, maar helaas niet, jaarlijks worden er duizenden jonge meisjes tussen de 10-16 jaar voor een dag of enkele dagen uitgehuwelijkt aan de rijken in het Midden Oosten, ze worden dan met goedkeuring van de overheid en de Islam misbruikt en zwanger achter gelaten waardoor ze door de familie worden uitgekotst en worden opgevangen in speciaal hiervoor opgezette opvang te huizen.
Ik had hier een topic over geopend, nadat vrienden van mij hierop wezen, maar deze topic is verwijderd helaas.

Allemaal aangevoerd via de Zeebrugse haven zeker? :confused: