PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders komt met anti-EU spotje



Marsipulami
18-07-12, 21:37
http://www.youtube.com/watch?v=O2n3uQpurTE

leven in schoonheid
18-07-12, 21:52
Leuk filmpje beter dan fitna.

Kortman
18-07-12, 21:54
http://www.youtube.com/watch?v=O2n3uQpurTE

De eerste 50 seconden (van de clip)ben ik het nog enigzins met hem eens en de laatse 20 sec ook.

leven in schoonheid
18-07-12, 21:57
De eerste 50 seconden (van de clip)ben ik het nog enigzins met hem eens en de laatse 20 sec ook.
Yep uit Europa nu en direct, de miljarden verdelen of omzetten in vakantie's voor nederlanders naar griekenland, spanje en italie :hihi:

super ick
19-07-12, 07:37
De eerste 50 seconden (van de clip)ben ik het nog enigzins met hem eens en de laatse 20 sec ook.

Het filmpje duurt 70 seconden?

Firefox
19-07-12, 09:43
De eerste 50 seconden (van de clip)ben ik het nog enigzins met hem eens en de laatse 20 sec ook.

Let op zijn eerste zin. Hij probeert het onderwerp van de komende verkiezingsstrijd te bepalen. Framing noemen ze dat.

Ready?
19-07-12, 17:11
Greet!

Saul
19-07-12, 17:51
Filmpje niet gezien, maar het zal vast een hoog Goebbels-gehalte hebben.

Kortman
19-07-12, 22:14
Filmpje niet gezien, maar het zal vast een hoog Goebbels-gehalte hebben.

Zoals deze ongeveer , die mag je wel kijken van je mama.

http://www.youtube.com/watch?v=0QuBRGJcuyo
:boogjes:

Kortman
19-07-12, 22:16
Het filmpje duurt 70 seconden?

Ik zei :De eerste 50 seconden (van de clip *))ben ik het nog enigzins met hem eens en de laatse 20 sec ook.
*) Ging er van uit dat dit het zelfde is als filmpje

Saul
19-07-12, 22:18
Zoals deze ongeveer , die mag je wel kijken van je mama.

:boogjes:

Huh, wat voor filmpjes kijk jij wel niet. Maar goed, weer dat wijzen naar anderen. Zo jammer.

super ick
20-07-12, 07:59
Huh, wat voor filmpjes kijk jij wel niet. Maar goed, weer dat wijzen naar anderen. Zo jammer.

Haha, als er hier 1 tje is die continu anderen de maat loopt te nemen ben jij het snotneus.

Wat is het overigens voor een achterlijke opmerking over dat filmpje? Een waardeoordeel uitspreken en tegelijkertijd zeggen dat je net niet gezien hebt. Geen wonder dat die HBO diploma's tegenwoordig weggegeven worden.

Saul
20-07-12, 15:10
Haha, als er hier 1 tje is die continu anderen de maat loopt te nemen ben jij het snotneus.

Wat is het overigens voor een achterlijke opmerking over dat filmpje? Een waardeoordeel uitspreken en tegelijkertijd zeggen dat je net niet gezien hebt. Geen wonder dat die HBO diploma's tegenwoordig weggegeven worden.

Nee, als blijkt dat A iets doet zeg ik nooit "maar B..."

Geef me 1 reden waarom ik zou moeten aannemen dat Wilders een plotselinge trendbreuk zou inzetten en iets van redelijkheid zou vertonen?
En het is WO.

Julien
20-07-12, 17:20
Hoe kunnen mensen Wilders nou in godsnaam nog serieus nemen? Het is toch te voorspelbaar voor woorden. Het enige wat hij doet is meelopen met de onderbuik van de publieke opinie. Was het eerst het moslimonderwerp[, toen de AOW, nu is het de Europese Unie. Dat mensen er nog intrappen..:cheefbek:

H.P.Pas
20-07-12, 20:06
Hoe ..

:fpetaf:
Longtime nosee.

leven in schoonheid
20-07-12, 20:42
Hoe kunnen mensen Wilders nou in godsnaam nog serieus nemen? Het is toch te voorspelbaar voor woorden. Het enige wat hij doet is meelopen met de onderbuik van de publieke opinie. Was het eerst het moslimonderwerp[, toen de AOW, nu is het de Europese Unie. Dat mensen er nog intrappen..:cheefbek:
Laat ik proberen het onderbuik gevoelens van de Wilders-stemmers te verwoorden;
Moslim onderwerpen;
Wilders begon over de Islamisering van Europa en Nederland, de stemmers zien Sharia4Nederland, Moskeën overal verreizen, burka rellen in de 2e kamer, en daarboven op de dagelijkse negatieve nieuws in de media.
De AOW;
Hiermee scoort hij zeker aan de ene kant de pensioenleeftijd en aan de andere kant het korten op de pensioenen van onze oude burgers, zeker in combinatie met de uitgaven van miljarden naar Europa/Brussel
Europese Unie;
Hierin moet zelfs ik hem gelijk geven, miljarden worden uitgegeven om de banken in Zuid Europa overeind te houden, als ik dan een dag later lees in de krant dat een bank in Spanje voor 50 miljoen per jaar een voetbalclub sponsort, wij moeten werken tot 67 terwijl de landen die wij moeten sponsoren maar werken tot 60-62 jaar en tel je daarbij op dat een land als Griekenland nog steeds geen stappen heeft genomen ne ze waarschijnlijk ook niet neemt gezien de onrust onder de bevolking in Griekenland, Spanje en Italië, dan heeft hij gelijk, hup uit de euro.

Kortman
20-07-12, 22:07
Let op zijn eerste zin. Hij probeert het onderwerp van de komende verkiezingsstrijd te bepalen. Framing noemen ze dat.

Ik doelde meer op zijn 'anti Islam' uit laten . na de eerste 50 seconden begon dat tot ong 20 seconden voor de afloop.
Wat de Euro betreft heeft hij toch gelijk ? bakken geld over de balk gooien, ONDERTUSSEN NEMT DE ARMOEDE TOE.

Kortman
20-07-12, 22:12
Huh, wat voor filmpjes kijk jij wel niet. Maar goed, weer dat wijzen naar anderen. Zo jammer.

Nee snotneus , je vergelijkt Wilders met Goebbels ,die man kon indd goed krijzen en schreeuwen
en daar kan Wilders niet aan tippen wel de krijzende Imams !
:D

Saul
20-07-12, 22:42
Nee snotneus , je vergelijkt Wilders met Goebbels ,die man kon indd goed krijzen en schreeuwen
en daar kan Wilders niet aan tippen wel de krijzende Imams !
:D

Ik zei iets over het filmpje niet Wilders. :confused:

Laat die imams er een keer buiten joh, zo afgezaagd.

Firefox
20-07-12, 22:48
Ik zei iets over het filmpje niet Wilders. :confused:

Laat die imams er een keer buiten joh, zo afgezaagd.

Nee, jij mag alles zeggen. Laat Goebels er maar eens buiten.

Saul
20-07-12, 22:56
Nee, jij mag alles zeggen. Laat Goebels er maar eens buiten.

Mijn nederige excuses, het is heel misplaatst om Goebbels te betrekken bij een hedendaags propagandafilmpje. Ik moet eens leren relevanter te reageren.

leven in schoonheid
20-07-12, 23:04
Nee, jij mag alles zeggen. Laat Goebels er maar eens buiten.
Ik denk dat Goebels goed past in dit tijd besef.............
Maar we laten hem er buiten hij heeft zich al misdragen ...........

Firefox
20-07-12, 23:22
Mijn nederige excuses, het is heel misplaatst om Goebbels te betrekken bij een hedendaags propagandafilmpje. Ik moet eens leren relevanter te reageren.

Wilders is geen Goebbels, het filmpje is geen propaganda in de zin van Goebbels' werk. Het is wel politieke propaganda in de huidige betekenis.

super ick
21-07-12, 13:00
Mijn nederige excuses, het is heel misplaatst om Goebbels te betrekken bij een hedendaags propagandafilmpje. Ik moet eens leren relevanter te reageren.

Zeker als je wilt voorkomen dat anderen er krijsende imams bij betrekken.
En natuurlijk eerst iets onderzoeken voordat je er een oordeel over uitspreekt. Dat moet voor een WO-er de logische standaard zijn.