PDA

Bekijk Volledige Versie : Mensen gezocht voor artikel over Voodoo



Wereldschrijfster
25-07-12, 11:39
Lieve allemaal,

Ken jij iemand die een ervaring heeft met voodoo? Of misschien jij zelf wel? Of ken je iemand die genezer is? Etc etc? En wil je graag je verhaal ANONIEM (indien gewenst) vertellen aan een tijdschrift? Ik ben schrijfster van het Nederlandse tijdschrift voor Marokkaanse vrouwen.
Voor het nummer van september zijn we op zoek naar mensen die ons hun verhaal willen vertellen over hun ervaringen met Voodoo. Wij zullen dit thema met zeer veel RESPECT behandelen en natuurlijk mag je ons alles anoniem vertellen. Jouw verhaal kan anderen helpen, of misschien anderen leren hierover. We zijn hard op zoek naar jouw hulp!
Reageren kan op wereldschrijfster @ hotmail .nl (natuurlijk zonder spaties, maar dat laat het forum niet toe)

Hier kan ik je meer vertellen. Schrijf me ajb!

mark61
25-07-12, 13:19
Het gebruik van het woord 'voodoo' zal voor de gemiddelde Marokkaanse lezer niet getuigen van 'respect'.

Charlus
25-07-12, 13:36
Ah, ze bedoelt hekserij in Islamitische zin of begrijp ik haar nog steeds verkeerd? Ik verbaasde mij al over Voodoo irt. Marokkanen/moslims.
Weinig moslims hier, Wereldschrijfster. Probeer forumonderdeel Wie Schrijft Die blijft. Meer mensen en meer leden van je doelgroep.

mark61
25-07-12, 13:55
Het zal niet over de santeria in Cuba gaan.

cummonisto
25-07-12, 13:56
Ah, ze bedoelt hekserij in Islamitische zin of begrijp ik haar nog steeds verkeerd? Ik verbaasde mij al over Voodoo irt. Marokkanen/moslims.
Weinig moslims hier, Wereldschrijfster. Probeer forumonderdeel Wie Schrijft Die blijft. Meer mensen en meer leden van je doelgroep.
Bedoel je dat daar bij wsdb meer heksen rond lopen ?

cummonisto
25-07-12, 14:01
Deze generatie weet helemaal niets van hekserij, misschien hun ouders.

Charlus
25-07-12, 14:02
Bedoel je dat daar bij wsdb meer heksen rond lopen ?
Met hangen en wurgen zou mijn post zo opgevat kunnen worden ja.

Bij nader inzien bewegen zich daar wel heksen. Leuke lieve heksen, maar toch.