PDA

Bekijk Volledige Versie : Opstandelingen moorden agenten uit !



Kortman
31-07-12, 21:44
Hoewel uiteraard totaal onbelangrijk nieuws *) , vind ik het wel belangrijk genoeg .
Syrische rebellen hebben vandaag twee politiebureaus in de miljoenenstad Aleppo overmeesterd. Bij de urenlange gevechten zijn zeker 40 agenten om het leven gekomen**), meldde het Syrische Observatorium voor Mensenrechten. .

Aleppo is de afgelopen weken het epicentrum van de opstand in Syrië geworden. Regeringsleger en rebellen proberen de stad in handen te krijgen. Honderdduizenden inwoners zijn op de vlucht geslagen. Aleppo, bij de grens met Turkije, is de commerciële hoofdstad van Syrië.
*) gaat net nog niet over het op 200 k.m afgelegen (buurland ) :watte?:

**) het aantal burgers dat is omgekomen wordt gemakshalve niet meer vermeld afgelopen dagen waren het maar enkele honderden , het is geen echt N.V.D.D blijkbaar!
O ja de Ramadan gaat gewoon door want beide partijen strijden uit naam van ALLAH ,als je hun versie hoort over de ''honden''zoals ze elkaar noemen.
:mad:

Kortman
01-08-12, 21:36
Hoewel uiteraard totaal onbelangrijk nieuws *) , vind ik het wel belangrijk genoeg .
Syrische rebellen hebben vandaag twee politiebureaus in de miljoenenstad Aleppo overmeesterd. Bij de urenlange gevechten zijn zeker 40 agenten om het leven gekomen**), meldde het Syrische Observatorium voor Mensenrechten. .

Aleppo is de afgelopen weken het epicentrum van de opstand in Syrië geworden. Regeringsleger en rebellen proberen de stad in handen te krijgen. Honderdduizenden inwoners zijn op de vlucht geslagen. Aleppo, bij de grens met Turkije, is de commerciële hoofdstad van Syrië.
*) gaat net nog niet over het op 200 k.m afgelegen (buurland ) :watte?:

**) het aantal burgers dat is omgekomen wordt gemakshalve niet meer vermeld afgelopen dagen waren het maar enkele honderden , het is geen echt N.V.D.D blijkbaar!
O ja de Ramadan gaat gewoon door want beide partijen strijden uit naam van ALLAH ,als je hun versie hoort over de ''honden''zoals ze elkaar noemen.
:mad:

En dit is van vandaag 1 AUG 2012 :NOS Journaal 20:00: wo 1 aug 2012, 20:00 - Uitzending Gemist (http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1277801)

PAS OP gruwelijke beelden .
En dat uit naam van ALLAH (die nog bedankt wordt ook ) o,ja ze krijgen geen ''galgen maaltijd ''
van wege de Ramadan?
Stja dan kan je toch maar beter ergens anders wonen .
En vooral niet reageren gewoon doen als of je neus bloed , net zo als bij de slachtoffers van vandaag in SYRIE .
Geschatte aantal doden sinds het uitbreken van de opstand in Syrie ruim 20.000 !!

Ja vergeleken met het onder staande kun je nog beter in de Gaza strook /PaLestina wonen !
Israël-Palestina Conflictenteller


Niks bijzonders vergeleken met


conflictenteller.nl/israëlpalestina.html


14 sept 2010 – Er is nu geen grootschalige gewapende strijd meer, er is een ... conflict is slapend; Er vallen (relatief) weinig doden door de strijd; minder dan 25 per jaar. ... Het conflict tussen Israël en de Palestijnen duurt al meer dan 60 jaar Toen werd door een aantal belangrijke Joodse politici de staat Israël uitgeroepen.
:student:

leven in schoonheid
01-08-12, 21:38
20.000 doden was het 2 weken geleden al.

Kortman
01-08-12, 21:41
20.000 doden was het 2 weken geleden al.

Geschatte aantal toen ,het zijn er nu nog mogelijk meer.

Dat geld ook voor het conflict Palestina /Israel .uit 1910

Kortman
02-08-12, 14:09
Ja vandaag was 2-8-2012 het alweer raak !

Kortman
06-08-12, 00:06
Ja vandaag was 2-8-2012 het alweer raak !

Liep ff achter maar de afgelopen 72uur zijn er weer tientallen doden en gewonden bij gekomen , onder het krijsen van de naam van ALLAH meppen ze elkaar richting ..walhalla.
:mad:

Nefret
06-08-12, 08:52
Deze ramadan maand gaat de geschiedenis in als de meest bloedige moslim feestmaand ooit.
Nog nooit hebben moslims tijdens een ramadan-feestmaand zoveel mede-moslims uitgemoord.

Zie ook Islam: Making a True Difference in the World - One Body at a Time (http://www.thereligionofpeace.com/index.html#Attacks)

Nefret
06-08-12, 09:01
Nog meer...

Bij een aanval door een groep militanten bij grens van Egypte met Israël zijn circa 15 doden gevallen. Volgens de Israëlische autoriteiten reden de militanten met twee gestolen voertuigen door een grensovergang.

Volgens de staatstelevisie van het Arabische land zou een islamistische strijdgroep achter de aanval op het Sinaï-schiereiland zitten. Een bron bij de veiligheidsdiensten daarentegen repte over een aanval door bedoeïenen.
De aanvallers gebruikten een gestolen politieauto voor de aanval.

Wizdom
06-08-12, 09:12
Deze ramadan maand gaat de geschiedenis in als de meest bloedige moslim feestmaand ooit.
Nog nooit hebben moslims tijdens een ramadan-feestmaand zoveel mede-moslims uitgemoord.

Zie ook Islam: Making a True Difference in the World - One Body at a Time (http://www.thereligionofpeace.com/index.html#Attacks)

Je AVATAR is wel erg tegenstrijdig.... FIGHT TERROR RESIST ISRAEL is meer op zijn plaats... Wat betreft het aantal doden wat op een hoogtepunt zou staan in een maand RAMADAN... Zou ik zien als slecht nieuws voor Israel... Na de Islamitische dieptepunt komt namelijk het keerpunt... Nadat we het ergste hebben gehad... Zal de staat ISRAEL worden opgeheven... Je kunt het vergelijken met de SHOA... Toen de Joden het ergste over zich heen hadden gekregen ontstond de staat Israel... Dus het is allemaal slecht nieuws... Ook voor IsraHel...

Firefox
06-08-12, 10:04
Je AVATAR is wel erg tegenstrijdig.... FIGHT TERROR RESIST ISRAEL is meer op zijn plaats... Wat betreft het aantal doden wat op een hoogtepunt zou staan in een maand RAMADAN... Zou ik zien als slecht nieuws voor Israel... Na de Islamitische dieptepunt komt namelijk het keerpunt... Nadat we het ergste hebben gehad... Zal de staat ISRAEL worden opgeheven... Je kunt het vergelijken met de SHOA... Toen de Joden het ergste over zich heen hadden gekregen ontstond de staat Israel... Dus het is allemaal slecht nieuws... Ook voor IsraHel...

Het verschil is wel dat de moslims het elkaar aandoen, en ook de Joden als ze de kans krijgen.

Nefret
06-08-12, 10:10
....

Wat betreft het aantal doden wat op een hoogtepunt zou staan in een maand RAMADAN... Zou ik zien als slecht nieuws voor Israel... Na de Islamitische dieptepunt komt namelijk het keerpunt... Nadat we het ergste hebben gehad... Zal de staat ISRAEL worden opgeheven......


Geef er maar een positieve draai aan... :giechel:
Voorlopig is het nog niet zover en het zal nog heeeeeel lang duren.

Firefox
06-08-12, 10:15
Je AVATAR is wel erg tegenstrijdig.... FIGHT TERROR RESIST ISRAEL is meer op zijn plaats... Wat betreft het aantal doden wat op een hoogtepunt zou staan in een maand RAMADAN... Zou ik zien als slecht nieuws voor Israel... Na de Islamitische dieptepunt komt namelijk het keerpunt... Nadat we het ergste hebben gehad... Zal de staat ISRAEL worden opgeheven... Je kunt het vergelijken met de SHOA... Toen de Joden het ergste over zich heen hadden gekregen ontstond de staat Israel... Dus het is allemaal slecht nieuws... Ook voor IsraHel...

Het is vooral slecht nieuws voor de moslims zelf. Israël hebben ze helemaal niet nodig. Ze klaren het werk onderling wel.

CONTRA
06-08-12, 10:28
Het verschil is wel dat de moslims het elkaar aandoen, en ook de Joden als ze de kans krijgen.

mensen doen het elkaar aan.

CONTRA
06-08-12, 10:29
Ja vergeleken met het onder staande kun je nog beter in de Gaza strook /PaLestina wonen !
Israël-Palestina Conflictenteller


Niks bijzonders vergeleken met


conflictenteller.nl/israëlpalestina.html



de gefrustreerde forumtrol staat weer te zeiken

Firefox
06-08-12, 10:29
mensen doen het elkaar aan.

Zeker zijn het mensen, met heel wat onmenselijke trekjes.

CONTRA
06-08-12, 10:34
Zeker zijn het mensen, met heel wat onmenselijke trekjes.

elk gedrag vd mens is menselyk; vooral ook geweldadig gedrag.

Wizdom
06-08-12, 10:35
Geef er maar een positieve draai aan... :giechel:
Voorlopig is het nog niet zover en het zal nog heeeeeel lang duren.

Dit verzin ik niet ter plekke... Het wordt nog veel erger... Als je de Profetien kent dan zou je het weten... En hoe lang duurt zou ik niet weten... Misschien wel veel minder lang dan jij denkt?

Firefox
06-08-12, 10:38
elk gedrag vd mens is menselyk; vooral ook geweldadig gedrag.

Moet ik begrijpen dat je dat dus wel ok vindt? Waarom, omdat het moslims zijn die het doen?

Nefret
06-08-12, 10:41
Dit verzin ik niet ter plekke... Het wordt nog veel erger... Als je de Profetien kent dan zou je het weten... En hoe lang duurt zou ik niet weten... Misschien wel veel minder lang dan jij denkt?

Uit welk sprookjesboek heb je dit nu weer?

CONTRA
06-08-12, 10:44
Moet ik begrijpen dat je dat dus wel ok vindt?

iets niet begrypen is ook menselyk gedrag.

Wizdom
06-08-12, 10:48
Moet ik begrijpen dat je dat dus wel ok vindt? Waarom, omdat het moslims zijn die het doen?

Ik weet niet of je het weet maar "de Moslims" hebben zonder wapens van Israel en VS daar geen mens kunnen doden? M.a.w. die orgie van geweld is met goedkeuren en steun van externe mogendheden zoals de VS en Israel omdat zij er belang bij hebben.... Dat jij het natuurlijk graag op de "Moslims" wilt afwentelen is geen geheim... Als mensen jaren lang onderdrukt zijn en gemarteld door een misdadig regime dan is het geen rocket science om te bedenken dat wanneer je deze mensen wapens geeft dat er dan een gewelds explosie plaats vindt...

Het is net zo makkelijk als het bedenken dat wanneer het in een grasrijk gebied een maand niet heeft geregend en de zon continue heeft geschenen dat wanneer er iemand een vuurtje bij houdt dat dan de hele boel in de fik vliegt...

Moet je het gras dan kwalijk nemen dat deze in de fik vliegt of is de dader die het vuurtje aanwakkert de schuldige? Jij mag het zeggen?

Wizdom
06-08-12, 10:52
Uit welk sprookjesboek heb je dit nu weer?

Je moet je eigen sprookjesboek maar eens goed lezen... Daar staat er vast ook wel iets over...

Nefret
06-08-12, 11:12
Je moet je eigen sprookjesboek maar eens goed lezen... Daar staat er vast ook wel iets over...

In mijn sprookjesboek, geschreven door De Vliegende Spaghettimonster (http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegend_Spaghettimonster) the Merciful, the Compassionate, staat niets beschreven over welk land dan ook. Sorry.

Firefox
06-08-12, 11:13
Ik weet niet of je het weet maar "de Moslims" hebben zonder wapens van Israel en VS daar geen mens kunnen doden? M.a.w. die orgie van geweld is met goedkeuren en steun van externe mogendheden zoals de VS en Israel omdat zij er belang bij hebben.... Dat jij het natuurlijk graag op de "Moslims" wilt afwentelen is geen geheim... Als mensen jaren lang onderdrukt zijn en gemarteld door een misdadig regime dan is het geen rocket science om te bedenken dat wanneer je deze mensen wapens geeft dat er dan een gewelds explosie plaats vindt...

Het is net zo makkelijk als het bedenken dat wanneer het in een grasrijk gebied een maand niet heeft geregend en de zon continue heeft geschenen dat wanneer er iemand een vuurtje bij houdt dat dan de hele boel in de fik vliegt...

Moet je het gras dan kwalijk nemen dat deze in de fik vliegt of is de dader die het vuurtje aanwakkert de schuldige? Jij mag het zeggen?

Ik snap wel dat er geprobeerd wordt excuses te vinden, maar we hoeven er niet niet lang over te praten. Degenen die elkaar vermoorden zijn de schuldigen.

Wizdom
06-08-12, 11:18
In mijn sprookjesboek, geschreven door De Vliegende Spaghettimonster (http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegend_Spaghettimonster) the Merciful, the Compassionate, staat niets beschreven over welk land dan ook. Sorry.

Waarom keur je dan de misdaden van de ZIONISTEN goed? Is dat gewoon omdat je EVIL bent?

Wizdom
06-08-12, 11:20
Ik snap wel dat er geprobeerd wordt excuses te vinden, maar we hoeven er niet niet lang over te praten. Degenen die elkaar vermoorden zijn de schuldigen.

Ik kwijt niemand zijn schuld kwijt... Maar je weet net zo goed dat zelfs onder een seculiere rechtstaat... En de Nurnberg processen... De planners en architecten van de misdaden gezien worden als de HOOFDSCHULDIGEN!

Firefox
06-08-12, 11:22
Ik kwijt niemand zijn schuld kwijt... Maar je weet net zo goed dat zelfs onder een seculiere rechtstaat... En de Nurnberg processen... De planners en architecten van de misdaden gezien worden als de hoofdschuldigen!

Natuurlijk, degenen die de opdrachten gaven zijn de hoofdschuldigen, voornamelijk Assad en zijn Baathpartij.

Nefret
06-08-12, 11:23
Waarom keur je dan de misdaden van de ZIONISTEN goed? Is dat gewoon omdat je EVIL bent?

Haat verblind!!

Waar keur ik iets goed???

Wizdom
06-08-12, 11:25
Haat verblind!!

Waar keur ik iets goed???

Jij staat achter mensen die uit de VS, Europe en Rusland komen die Palestijenen uitmoorden, onderdrukken en verbannen. Dan ben je toch EVIL?

Iznogoodh
06-08-12, 11:26
Jij staat achter mensen die uit de VS, Europe en Rusland komen die Palestijenen uitmoorden, onderdrukken en verbannen. Dan ben je toch EVIL?MIjn naam is Wizdom en ik verveel me dood.

Nefret
06-08-12, 11:28
MIjn naam is Wizdom en ik verveel me dood.

:hihi:

Nefret
06-08-12, 11:30
Jij staat achter mensen die uit de VS, Europe en Rusland komen die Palestijenen uitmoorden, onderdrukken en verbannen. Dan ben je toch EVIL?

Moslims moorden elkaar uit. Palestijnen moorden elkaar uit. Niet de VS, Israël, Rusland.
Dat komt door jullie sprookjesboek die jullie hersenspoelen.

Voor straks een fijne Suikerfeest gewenst.

Wizdom
06-08-12, 11:31
Natuurlijk, degenen die de opdrachten gaven zijn de hoofdschuldigen, voornamelijk Assad en zijn Baathpartij.

Leuke poging om de schuld gedeeltelijk weg te wuiven... De historie is echter langer dan Assad... Ik en vele mensen met mij hebben een langer geheugen dan jou korte geheugen? Assad zit niet zomaar op die stoel... Zijn vader en clan zijn daar een tijd terug op die stoel geholpen... Alleen in de loop van de tijd lopen dingen anders dan gepland en dan moeten onbehulpzame leiders van het toneel verdwijnen... Deze poppenkast is al tijden aan de gang door vrienden die Schaakbord spelen op het wereldtoneel... De pionnen zijn wel echte mensen die echt dood gaan...

Wizdom
06-08-12, 11:33
Moslims moorden elkaar uit. Palestijnen moorden elkaar uit. Niet de VS, Israël, Rusland.
Dat komt door jullie sprookjesboek die jullie hersenspoelen.

Voor straks een fijne Suikerfeest gewenst.

Dat is je enige verdediging... Het probleem terug brengen tot een versimpeling... Dat werkt misschien met een simpele ziel maar niet met iemand met intellect...

Firefox
06-08-12, 12:34
Leuke poging om de schuld gedeeltelijk weg te wuiven... De historie is echter langer dan Assad... Ik en vele mensen met mij hebben een langer geheugen dan jou korte geheugen? Assad zit niet zomaar op die stoel... Zijn vader en clan zijn daar een tijd terug op die stoel geholpen... Alleen in de loop van de tijd lopen dingen anders dan gepland en dan moeten onbehulpzame leiders van het toneel verdwijnen... Deze poppenkast is al tijden aan de gang door vrienden die Schaakbord spelen op het wereldtoneel... De pionnen zijn wel echte mensen die echt dood gaan...

Ja, ze zijn eigenlijk slachtoffers, die Assads en hun moordenaars, evenals Saddam en Khadaffi.

Nefret
06-08-12, 15:28
We kunnen weer 4 doden aan de lijst toevoegen.
Aanslagenlijst tijdens ramadan: (http://www.thereligionofpeace.com/index.html#Attacks)

MOSKOU (ANP) - Door een aanslag in de Tsjetsjeense hoofdstad Grozny zijn maandag zeker vier mensen om het leven gekomen. Dat meldde het Russische persbureau RIA Novosti.


Een man met explosieven blies zichzelf op bij een controlepost in de zwaarbewaakte stad. De doden zijn militairen. Er zijn ook gewonden gevallen. Een ander Russisch persbureau, Interfax, sprak over twee aanslagen.

In Tsjetsjenië is jarenlang gevochten tussen het Russische leger en radicale moslims die een onafhankelijke staat willen. Onder de huidige president Ramzan Kadirov, een trouwe volgeling van het Kremlin, is het rustiger in Tsjetsjenië geworden. Toch worden er af en toe nog aanslagen gepleegd.

CONTRA
06-08-12, 15:40
We kunnen weer 4 doden aan de lijst toevoegen.
Aanslagenlijst tijdens ramadan: (http://www.thereligionofpeace.com/index.html#Attacks)



je empathie voor de overledenen is ontroerend

Nefret
06-08-12, 15:46
je empathie voor de overledenen is ontroerend

Mijn afschuw over de daders is groter.
Heb je wel gekeken uit welke hoek de daders komen?

CONTRA
06-08-12, 16:01
Mijn afschuw over de daders is groter.
Heb je wel gekeken uit welke hoek de daders komen?

dat is duidelyk te merken, ja.
welke hoek bedoel je? de etnische achtergrond? hun nationaliteit? hun seksuele geaardheid?

Kortman
07-08-12, 00:29
Je AVATAR is wel erg tegenstrijdig.... FIGHT TERROR RESIST ISRAEL is meer op zijn plaats... Wat betreft het aantal doden wat op een hoogtepunt zou staan in een maand RAMADAN... Zou ik zien als slecht nieuws voor Israel... Na de Islamitische dieptepunt komt namelijk het keerpunt... Nadat we het ergste hebben gehad... Zal de staat ISRAEL worden opgeheven... Je kunt het vergelijken met de SHOA... Toen de Joden het ergste over zich heen hadden gekregen ontstond de staat Israel... Dus het is allemaal slecht nieuws... Ook voor IsraHel...

je vergeet en ding records kunnen verbroken worden , dus een nieuw diepte punt ligt meer voor de hand ,voorlopig zijn sinds het ontstaan van de ISLAM helaas meer MOSLIMS omgekomen door onderlinge (ruzie,s ) dan in deloop van al die jaren door Israeli of Westerse landen .
p.s Niet vergeten hoor!
tip: ga maar ff googlen naar het zoveelste sprookje dat het niet waar is
meneer de president slaap zacht :slapen:

Nefret
07-08-12, 08:32
je vergeet en ding records kunnen verbroken worden , dus een nieuw diepte punt ligt meer voor de hand ,voorlopig zijn sinds het ontstaan van de ISLAM helaas meer MOSLIMS omgekomen door onderlinge (ruzie,s ) dan in deloop van al die jaren door Israeli of Westerse landen .
p.s Niet vergeten hoor!
tip: ga maar ff googlen naar het zoveelste sprookje dat het niet waar is
meneer de president slaap zacht :slapen:


En... de ramadan is nog niet afgelopen. Ook vannacht zijn er weer drie moslims vermoord in al-Haswa (Irak). Deze maand wordt een niet meer in te halen record!

CONTRA
07-08-12, 12:10
Deze maand wordt een niet meer in te halen record!


gefeliciteerd, geniet er maar van!

Firefox
07-08-12, 12:59
En... de ramadan is nog niet afgelopen. Ook vannacht zijn er weer drie moslims vermoord in al-Haswa (Irak). Deze maand wordt een niet meer in te halen record!




Ja, blijkbaar laten ze zich door de ramadan niet weerhouden. Geen eten en drinken, maar wel doden, dus.

Nefret
07-08-12, 13:05
gefeliciteerd, geniet er maar van!

Nou, genieten is niet het juiste woord.
Maar ik ben wel van mening dat ze zolang ze zichzelf tarten, minder tijd hebben om de geciviliseerde deel van de wereld te terroriseren.
Stel dat alle moslims het met elkaar eens worden.... dan ziet het er niet goed uit voor de anders denkende of ongelovigen.

Kortman
07-08-12, 15:05
Je AVATAR is wel erg tegenstrijdig.... FIGHT TERROR RESIST ISRAEL is meer op zijn plaats... Wat betreft het aantal doden wat op een hoogtepunt zou staan in een maand RAMADAN... Zou ik zien als slecht nieuws voor Israel... Na de Islamitische dieptepunt komt namelijk het keerpunt... Nadat we het ergste hebben gehad... Zal de staat ISRAEL worden opgeheven... Je kunt het vergelijken met de SHOA... Toen de Joden het ergste over zich heen hadden gekregen ontstond de staat Israel... Dus het is allemaal slecht nieuws... Ook voor IsraHel...

Moet je er geen PIS ra HEL van maken ?

:maf:

Kortman
07-08-12, 15:30
mensen doen het elkaar aan.

Als ik je vriend mag citeren:
Oorspronkelijk geplaatst door Wizdom

....

Wat betreft het aantal doden wat op een hoogtepunt zou staan in een maand RAMADAN... Zou ik zien als slecht nieuws voor Israel... Na de Islamitische dieptepunt komt namelijk het keerpunt... Nadat we het ergste hebben gehad... Zal de staat ISRAEL worden opgeheven......

De droom ten koste van ??

Kortman
07-08-12, 15:58
de gefrustreerde forumtrol staat weer te zeiken

JE VERMELD DE REDEN EN ACHTERGROND WIJSELIJK NIET !
Het ging over een straat arme boer in KENIA wie zijn land afgenomen werdt zonder enige reden en/of vergoeding !!!! de stumpert had niks meer geen eten of drinken voor zijn gezin kortom alles kwijt .
Daarom wees ik naar :
De arme Palestijnen zijn uiteraard nog slechter af , wat zeg ik ze staan nummer ! op delijst van Arme ,Ondervoedde mensen ,zonder enige luxe geen auto,s geen scholen , geen T.V of P.C geen mobieltjes helemaal niks !zelf onvoldoende water en dat moeten ze nog kopen ook schande dan kun je beter in de woestijn van KENIA zitten WANT dan ben je binnen enkele dagen ten minste uit je lijden verlost .
Dus bespaar me nu eens de opsomming van hoe slecht de PALESTIJNEN het hebben ,elke dag wordt er hier een nieuwe topic over geopend of een andere wordt wel omgedraaid over de arme Palestijnen die zo slecht behandeld worden , stukken belangrijker dan het feit dat op nog 200 k.m verderop in SYRIE kindertjes vermoord en verbrand en zelfs gemarteld worden!!daar wordt amper an dacht an besteeds moorden voor en door mensen die net zoals jullie gezamelijk RAMADAN (vieren :duivels:).
NOGMAALS IK HERHAAAL ,het is een ONEERLIJKE zaak en een ONHERSTELBARE VERGISING dat destijds is gemaakt . T.O.V de PALESTIJNSE bevolkingsgroep.
Maar doe er ... GODV wat aan i.p.v al ruim 10 jaar te vertellen hoe vreselijk je het vindt , stort van mijn part 25 of meer euro op een speciaal op te richten fonds voor Palestijnse kinderen die b.v in MAROKKO op vacantie kunnen (IK DOE MEE) ! dan hebben ze ff hopelijk een normaal leven !
Ik geef slechts en voorbeeld beter dan het eeuwige gezeik over het zelfde onderwerp.
Trouwens Palestina heeft al hulp gehad ! maar weten allemaal waar de miljoenen hulp geld zijn gebleven ..juist ja om wapens aan te schaffen. :jeweetog:

Nefret
08-08-12, 08:42
Ja, blijkbaar laten ze zich door de ramadan niet weerhouden. Geen eten en drinken, maar wel doden, dus.

Totaal niet.

Bij een Egyptische luchtaanval in de Sinaï zijn woensdagochtend 20 islamistische militanten om het leven gekomen en tientallen anderen gewond geraakt.

Nefret
08-08-12, 21:05
DAMASCUS - Door het politiek geweld zijn woensdag in heel Syrië zeker 162 doden gevallen: 94 burgers, 41 militairen en 27 rebellen. Dit heeft het Syrische Observatorium voor Mensenrechten laten weten. Na de iftar gaan ze weer verder!

Kortman
08-08-12, 21:48
gefeliciteerd, geniet er maar van!

Wat een rare opmerking , wie geniet er nu van dat andere mensen elkaar vermoorden?
Bij gebrek aan een fatsoendelijke reactie ? want het is helaas wel waar wat Nefret opmerkte.

Maarten
09-08-12, 01:17
Nog nooit hebben moslims tijdens een ramadan-feestmaand zoveel mede-moslims uitgemoord.[/URL]
Het duurde even voor ik het misleidende van deze zin zag. Vergelijk dit.
Wereldoorlog II: Nog nooit hadden christenen zoveel mede-christenen uitgemoord.
Bepaal zelf maar wat het precies is, waar over gelogen wordt.

Maarten
09-08-12, 01:28
Israel en de Israellobby lokten de oorlog tegen Irak uit, en veroorzaakten zo een voorspelbare burgeroorlog, die aan een miljoen mensen het leven heeft gekost.
Van die uitlokkers had niemand een persoonlijk risico. Een reden goede was er ook niet, want niemand werd bedreigd.
Een lagere moraal dan bij de Israellobby kom je bijna nergens tegen.

Al Sawt
09-08-12, 02:58
Heerlijke thread! Alle anti-islamisten zijn uit hun hollen en kuilen komen kronkelen en hun visie te geven op de Islam. Alsof hun erfgoed gebaseerd was op vrede, humaniteit en o zoveel respect voor medemens en diens religieuze overtuiging. Nee, de starter van topic, een individu die zichzelf tot een deskundige kroont, voelt zich geroepen om een sneer uit te delen in vorm van geveindse ethiek. En alle idioten volgen hem in een koor.

Wat vervelen wij ons!

Al Sawt
09-08-12, 03:01
Ja, blijkbaar laten ze zich door de ramadan niet weerhouden. Geen eten en drinken, maar wel doden, dus.Tja, misschien is het een zoethoudertje dat wij het getal van 50 miljoen gedode zielen nooit en te nimmer gaan bereiken.

super ick
09-08-12, 07:54
Heerlijke thread! Alle anti-islamisten zijn uit hun hollen en kuilen komen kronkelen en hun visie te geven op de Islam. Alsof hun erfgoed gebaseerd was op vrede, humaniteit en o zoveel respect voor medemens en diens religieuze overtuiging. Nee, de starter van topic, een individu die zichzelf tot een deskundige kroont, voelt zich geroepen om een sneer uit te delen in vorm van geveindse ethiek. En alle idioten volgen hem in een koor.

Wat vervelen wij ons!

Ik zie iemand die aan wil tonen dat er onevenredig veel aandacht naar 1 probleem(pje) gaat door het te vergelijken met de aandacht die naar een ander probleem gaat. Een burgeroorlog in Syrië. Waar veel meer slachtoffers vallen.

Alleen jammer dat het weer uitdraaid op het feit dat ze moslim zijn.

super ick
09-08-12, 07:55
Tja, misschien is het een zoethoudertje dat wij het getal van 50 miljoen gedode zielen nooit en te nimmer gaan bereiken.

Zeg nooit, nooit.

Nefret
09-08-12, 09:10
Heerlijke thread! Alle anti-islamisten zijn uit hun hollen en kuilen komen kronkelen en hun visie te geven op de Islam. Alsof hun erfgoed gebaseerd was op vrede, humaniteit en o zoveel respect voor medemens en diens religieuze overtuiging. Nee, de starter van topic, een individu die zichzelf tot een deskundige kroont, voelt zich geroepen om een sneer uit te delen in vorm van geveindse ethiek. En alle idioten volgen hem in een koor.

Wat vervelen wij ons!


Jullie lopen continu te scanderen dat "islam ies vrede"
Islam kent pas vrede nadat zij de gehele wereld aan zichzelf onderworpen heeft. En ik beloof je; dat zal nooit gebeuren. Tot zolang zullen moslims nog vele moslims over de kling jagen.

Nefret
09-08-12, 09:16
Ramadan 2012 terrorist attack score card:


<tbody>
Day 20

In the name of
The Religion
of Peace
In the name of
Any Other
Religion

By
Angry
Racists



Terror Attacks

170

0

1 (http://www.washingtonpost.com/world/national-security/sikh-temple-shooter-was-military-veteran-who-lived-nearby/2012/08/06/648d8134-dfbd-11e1-a421-8bf0f0e5aa11_story.html)



Dead Bodies

794

0

6


</tbody>

Firefox
09-08-12, 09:45
Tja, misschien is het een zoethoudertje dat wij het getal van 50 miljoen gedode zielen nooit en te nimmer gaan bereiken.

Wat een zielige reactie. Wat vind jij van het gebruik van geweld tijdens ramadan?

knuppeltje
09-08-12, 10:32
Wat een zielige reactie. Wat vind jij van het gebruik van geweld tijdens ramadan?

Ik weet niet, maar staakten de de biblebelt-fundamentalisten ook hun geweld in Irak en Afghanistan tijdens de christelijke vastenmaand?

Firefox
09-08-12, 11:03
Ik weet niet, maar staakten de de biblebelt-fundamentalisten ook hun geweld in Irak en Afghanistan tijdens de christelijke vastenmaand?

Dat zijn maar liefst vijf topicafleiders in één zin. Knap hoor. Maar wat vind jij ervan dat er geweld wordt gebruikt tijdens de ramadan?

CONTRA
09-08-12, 11:28
Wat een rare opmerking , wie geniet er nu van dat andere mensen elkaar vermoorden?
Bij gebrek aan een fatsoendelijke reactie ? want het is helaas wel waar wat Nefret opmerkte.

nefret vindt het zo te zien prachtig dat moslims elkaar afmaken en jy probeert over de ruggen van syrische slachtoffers aan te tonen dat palestynen helemaal niet zo 'zielig' zyn en daarom niet veel aandacht verdienen op dit forum... zowel jy als nefret zyn totaal niet geïnteresseerd in de overledenen. jullie misbruiken hun lyken als stokken om te slaan. hoe diep kan je zinken.

CONTRA
09-08-12, 11:30
Als ik je vriend mag citeren:
Oorspronkelijk geplaatst door Wizdom


wizdom is myn vriend niet

CONTRA
09-08-12, 11:36
Dus bespaar me nu eens de opsomming van hoe slecht de PALESTIJNEN het hebben ,elke dag wordt er hier een nieuwe topic over geopend of een andere wordt wel omgedraaid over de arme Palestijnen die zo slecht behandeld worden , stukken belangrijker dan het feit dat op nog 200 k.m verderop in SYRIE kindertjes vermoord en verbrand en zelfs gemarteld worden!!

dan rot je toch lekker op als je het niet kan uitstaan dat er op dit forum aandacht besteed wordt aan palestynen. je bent ziek in dat trollende hoofd van je dat je de lyken van syrische slachtoffers misbruikt om mensen hier te verwyten dat ze na verhouding teveel aandacht besteden aan palestynen.



Trouwens Palestina heeft al hulp gehad ! maar weten allemaal waar de miljoenen hulp geld zijn gebleven ..juist ja om wapens aan te schaffen.:jeweetog:

was het maar waar, dan kon israël eindelyk eens aangepakt worden.

Nefret
09-08-12, 11:38
nefret vindt het zo te zien prachtig dat moslims elkaar afmaken ........

Waar zie jij dat CONTRA? Ik herken me er zelf niet in.
Ik waarschuw slecht voor de gevaren van een uiterst gewelddadige religie/ideologie.

Maarten
09-08-12, 11:48
Heerlijke thread! Alle anti-islamisten zijn uit hun hollen en kuilen komen kronkelen en hun visie te geven op de Islam. Alsof hun erfgoed gebaseerd was op vrede, humaniteit en o zoveel respect voor medemens en diens religieuze overtuiging. Nee, de starter van topic, een individu die zichzelf tot een deskundige kroont, voelt zich geroepen om een sneer uit te delen in vorm van geveindse ethiek. En alle idioten volgen hem in een koor.

Wat vervelen wij ons!

Goed beschreven. Je was een beetje te vroeg, maar nou is ook Super er, met dezelfde larie.
Er is een burgeroonlog, en dat heeft dus iets te maken met euh... Islam, volgens de heren.

Ze doen een beetje denken aan de SS-officieren in de concentratiekampen, die ook denigrerend zaten te doen over Joden, vanwege wat die zoal deden onder die moeilijke omstandigheden.

In alle Europese oorlogen is hard over God geroepen, net zoals ze nou daar over Allah roepen.
En dat is ook geen wonder, als er zoveel onrecht is waar hard tegen gestreden moet worden.
Maar die jongens hierboven hebben te weinig menselijkheid om dat te bedenken.
Het zijn notoire haters, zoals telkens weer blijkt.

Al die jongens komen hier met een air, alsof hun moraal veel beter is dan die van de moslims.
Vervolgens laten ze zelf aan éen stuk door een enorme normloosheid zien.
En het gekke is, dat ze dat niet lijken te merken. Ze leren nergens wat van, en gaan maar gewoon door.
Ze verliezen de discussies keer op keer, maar lijken dat niet te zien, of negeren het, en gaan dan weer door met dezelfde domheid.
Ze komen duidelijk hier om die Marokkanen wat bij te leren, maar blijken dan vooral zelf het probleem te zijn.

Je moet een boel psychologie bedrijven, om er achter te komen hoe die jongens eigenlijk in elkaar zitten?
Het is duidelijk, dat ze zelf een probleem hebben, waar ze niet uitkomen.
Maar éen ding doen ze zeker niet: uitzoeken waar we het qua moraal over eens zijn?
Die jongens komen hier als het ijkpunt der moraal, en gedragen zich vervolgens als de grote normloze varkens van deze wereld.

Ten dele zijn het gewoon domme lullen. Ten dele zijn het rechts-extremisten, die graag jennen en polariseren. Maar je had hier ook zionisten van het ergere soort: In hun theorie worden ze gehaat. Ze hebben dus geen probleem met gedrag, dat haat tegen Joden aanwakkert. En als dat werkt, staan ze eigenlijk te juichen, maar gaan dan vervolgens in de buitenwereld weer verontwaardigd over de reacties hier doen. Ik heb het genoeg gezien hier, maar heb geen idee of dat soort lui hier nog zitten..

Maarten
09-08-12, 11:53
Christenen en Israeli's gillen niet over God tijdens hun oorlogen. Ze schrijven de bijbelteksten gewoon met een viltstift op de bommen die ze laten vallen.

Maarten
09-08-12, 12:45
Maar doe er ... GODV wat aan i.p.v al ruim 10 jaar te vertellen hoe vreselijk je het vindt , stort van mijn part 25 of meer euro op een speciaal op te richten fonds voor Palestijnse kinderen
Zij doen er wat aan. Jij niet. Zij protesteren, Jij niet. Jij werkt waarschijnlijk nog mee aan die onderdrukking. Dat doe je namelijk automatisch, als je VVD, CDA, of PVV stemt. Europa - met Nederland ergens bovenaan de lijst - voert namelijk een politiek, waarbij Israel sterk genoeg gemaakt blijft worden, om als die overheidsmisdaden te kunnen blijven begaan, maar weigert om enige Serious Consequences aan al die schendingen van internationaal recht te verbinden. Daarmee is Nederland een medeplichtige in die misdaad geworden. En ook de openlijk gevoerde Nederlandse Israelpolitiek is regelmatig in strijd met het internationale recht.

Kortom, dankzij VVD, CDA en PVV-stemmers zitten we met een ultrarechts Huntington-kabinet, dat niet alleen een enorme normloosheid in Nederland verspreidt, maar ook nog meewerkt aan de onderdrukking van de Palestijnen.

Die Marokkanen hier begrijpen dat veel beter dan jij, en hebben wat dat betreft ook een betere moraal dan jij. Jij wil dat niet weten.
Om jou alvast op andere gedachten te brengen, heb ik je al complete overzichten gestuurd van westerse gewelddadigheid in de westerse én de moslimgereld (samen goed voor 120 miljoen doden of zoiets..)
Maar wat Israel betreft, begrijp je het nog steeds niet. Het wordt terecht "De Laatste Koloniale Oorlog" genoemd. Voor ons is niet zozeer van belang wat de Israeli's doen, of wat Syrie doen, maar wat Rutte, Verhagen, en Rosenthal doen??..

Je suggestie om (enkel) te doneren aan Palestijnse kinderen (ik doe dat trouwens) is rechts beleid. Europa doneert veel aan de Palestijnen. Nederland doet af en toe bijzondere dingen, zoals politie-auto's financieren. Maar dat is allemaal een druppel op de groeiende plaat van de steun aan Israel, die in vele opzichten vele malen groter is.

Die Marokkanen hebben dus groot gelijk, als ze die zaak keer op keer op de agenda zetten. De westerse wereld kan ook moeilijk kritiek leveren op wantoestanden in Verweggistan, laat staan een betere moraal pretenderen, zolang dit soort toestanden in de westerse politiek niet aangepakt worden.
Maar jij doet daar absoluut niets voor. Je erkent e.e.a. wel, maar verder sluit je je het liefst aan bij de mensen die de rotzooi in Verweggistan juist aangrijpen, om die westerse Israelkwestie mee te relativeren. Wat voor moraal heb je dan eigenlijk? Wat heb je dan nog in handen om wantoestanden elders te bekritiseren?

Wat momenteel compleet ontbreekt nu de verkiezingen naderen, dat is het geluid dat je die onderdrukking van de Palestijnen helpt steunen, als je VVD, CDA, of PVV stemt. Nou mag je wel andere redenen hebben om op die partijen te stemmen, maar zodra die partijen meewerken aan misdaad, dan dient dat de hoogste prioriteit te krijgen.

Het is al erg genoeg, dat de Nederlandse medewerking aan de misdadige oorlogen van de Amerikanen in Afghanistan en Irak geen enkele consequentie voor de verantwoordelijke politici hier had. Maar met dat soort steun aan misdaad moet niet nog eens doorgegaan worden.

Kortom, wat mentaliteit betreft, kun je hier een voorbeeld nemen aan de Marokkanen. Die verdedigen het Nederlandse denken over oorlog en vrede beter dan jij.

Als je wat wil doen, ga dan op zoek naar kritische commentaren op het Nederlandse Israelbeleid, en post ze hier. Pas dan krijgen we hier misschien interessante discussie. Ik denk dat jij nog geen idee hebt van de westerse normloosheid in ze zaak. Het barst van de goede artikelen daar over.

Wie wil doneren voor getraumatiseerde en gewonde Palestijnse kinderen: http://www.kifaia.nl

knuppeltje
09-08-12, 12:49
Dat zijn maar liefst vijf topicafleiders in één zin.

Knap hoor. Maar wat vind jij ervan dat er geweld wordt gebruikt tijdens de ramadan?

Geen een dus.

Ik ben tegen alle geweld. Maar meer nog tegen degenen die dat geweld moedswillig uitlokken of tewerkstelligen.

Firefox
09-08-12, 12:52
Geen een dus.

Ik ben tegen alle geweld. Maar meer nog tegen degenen die dat geweld moedswillig uitlokken of tewerkstelligen.

Heel goed, en wie zijn dat in dit geval?

super ick
09-08-12, 14:05
Goed beschreven. Je was een beetje te vroeg, maar nou is ook Super er,.


Voor dezoveelste keer, praat met mij, niet steeds over mij.

Waar komt jou frustratie vandaan?

Maarten
09-08-12, 16:07
Voor dezoveelste keer, praat met mij, niet steeds over mij.

Hoefde in dit geval niet. Al Sawt scheef al "En alle idioten volgen hem in een koor." Nou, dat was precies wat je deed. En daar is dan alles mee gezegd.

Maarten
09-08-12, 16:09
Wat vind jij van het gebruik van geweld tijdens ramadan?
Ik pleeg enkel geweld buiten m'n eigen feestdagen om. Mij kunnen ze dus niet van een slechte moraal beschuldigen. :hihi:

Ik moet toch een keer bij de Israeli's in de leer. Ik wil nou eindelijk wel eens weten wat het verschil precies is tussen het gebruik maken van geweld, en het misbruik maken van geweld. :melig2:

Maarten
09-08-12, 16:29
Nou we toch bezig zijn. Hoeveel Syriers zijn er eigenlijk door Israel afgemaakt tijdens de bezetting van de Golan-Hoogte en daarna? Hoeveel zijn er verdreven? Hoeveel gingen er de gevangenis in? Wat is de rest van de ellende?

De film The Syrian Bride: Een vrouw op de Golan-Hoogte wil trouwen. Haar a.s. man woont in Damascus. Ze kan er wel uit, maar kan dan dankzij de Israeli's nooit meer terug. Ze moet dus kiezen tussen haar familie (die ze anders nooit meer zal zien) en haar man. Een echt drama dus. Weer het resultaat van een van de vele fascistische geintjes van onze vrienden, de Israeli's.
Maar ja, volgens sommigen hier, gaat het hier niet om doden, en tellen dit soort zaken dus niet mee. Want er is wel meer ellende in de wereld om je druk over te maken..

super ick
09-08-12, 17:07
Nou we toch bezig zijn. Hoeveel Syriers zijn er eigenlijk door Israel afgemaakt tijdens de bezetting van de Golan-Hoogte en daarna? Hoeveel zijn er verdreven? Hoeveel gingen er de gevangenis in? Wat is de rest van de ellende?

De film The Syrian Bride: Een vrouw op de Golan-Hoogte wil trouwen. Haar a.s. man woont in Damascus. Ze kan er wel uit, maar kan dan dankzij de Israeli's nooit meer terug. Ze moet dus kiezen tussen haar familie (die ze anders nooit meer zal zien) en haar man. Een echt drama dus. Weer het resultaat van een van de vele fascistische geintjes van onze vrienden, de Israeli's.
Maar ja, volgens sommigen hier, gaat het hier niet om doden, en tellen dit soort zaken dus niet mee. Want er is wel meer ellende in de wereld om je druk over te maken..

Ja je snapt het hè?

De buurlanden waren Israel altijd zo goed gezind.

super ick
09-08-12, 17:09
Hoefde in dit geval niet. Al Sawt scheef al "En alle idioten volgen hem in een koor." Nou, dat was precies wat je deed. En daar is dan alles mee gezegd.

Je hebt mijn reactie niet gelezen, dat blijkt wel.

Nefret
09-08-12, 17:16
Nou we toch bezig zijn. Hoeveel Syriers zijn er eigenlijk door Israel afgemaakt tijdens de bezetting van de Golan-Hoogte en daarna? Hoeveel zijn er verdreven? Hoeveel gingen er de gevangenis in? Wat is de rest van de ellende?

.....

Waarom heeft Israël de Golanvlakte bezet??? (Iets waar Maarten niet over rept)

Om dat te beantwoorden gaan we terug naar 1967:

Palestijnse aanvallen op IsraëlSyrië maakte Palestijnse aanvallen op Israël mogelijk; vaak over Jordaans grondgebied, tot ergernis van Koning Hoessein (http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoessein_van_Jordani%C3%AB).
Grensgevechten Golan-IsraëlSyrië begon, met indirecte steun van de Soviets, ook met guerrilla-aanvallen op Israëlische dorpen in het noordoosten van Galilea (http://nl.wikipedia.org/wiki/Galilea_(streek)), afgevuurd vanaf de Syrische Golanhoogten (http://nl.wikipedia.org/wiki/Golanhoogten) [3] (http://nl.wikipedia.org/wiki/Zesdaagse_Oorlog#cite_note-2).
In april 1967 beschoot Syrië vanaf de Golanhoogten Israëlische dorpen hevig. Daarop schoot Israël zes Syrische MIG (http://nl.wikipedia.org/wiki/Mikojan-Goerevitsj_MiG-21)-gevechtsvliegtuigen neer, liet een Israëlisch vliegtuig boven Damascus (http://nl.wikipedia.org/wiki/Damascus) vliegen, en waarschuwde Syrië niet opnieuw Israël aan te vallen. Het aantal grensincidenten nam toe, en een groot aantal Arabische leiders, zowel van politieke als militaire zijde, riep op tot het beëindigen van de Israëlische represailles. Egypte liet deze oproepen gepaard gaan met plannen zijn legers opnieuw in de Sinaï te stationeren.

Op de avond van 5 juni vernietigde Israël twee derde van de Syrische luchtmacht vanuit de lucht en dwong de resterende luchtvloot zich terug te trekken op ver weg gelegen bases, zodat die geen rol meer zou spelen gedurende het vervolg van de oorlog. Een klein deel van de Syrische strijdkrachten deed een poging de waterinstallatie bij Tel Dan (http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Tel_Dan&action=edit&redlink=1) in te nemen, dezelfde installatie die twee jaar eerder inzet van schermutselingen was geweest. Het Syrische commando gaf al snel de hoop op succes op de grond op,[bron?] (http://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Bronvermelding) en ging over op het beschieten van Israëlische dorpen in de Hulavallei (http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Hulavallei&action=edit&redlink=1).
Zo verstreken 7 en 8 juni. Tegen die tijd ontspon zich in de Israëlische leiding de discussie of men de Hoogten van Golan (http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoogten_van_Golan) ook maar zou bestormen. Deze hoogten waren vóór de oorlog regelmatig gebruikt door Syrië voor artilleriebeschietingen op Israël, een situatie waarvan velen in Israel vonden dat deze moest worden weggenomen.

Het Syrische leger bestond uit ongeveer 50.000 man, onderverdeeld in 9 brigades, met de beschikking over artillerie en gepantserde voertuigen. De Israëlische strijdkrachten die werden ingezet bestonden uit twee brigades (de Golani Brigade (http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Golani_Brigade&action=edit&redlink=1) en een brigade pantservoertuigen geleid door Albert Mandler (http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Albert_Mandler&action=edit&redlink=1)) aan het noordelijke deel van het front en nog eens twee (infanterie en een van Peleds brigades die uit Jenin was opgetrommeld) aan het centrale deel van het front. Reeds tegen de avond van de 9e juni hadden de Israëlische brigades het plateau bereikt, waarna men versterkingen en vervangers kon laten aanrukken.
De volgende dag, 10 juni, voerden de Israëliërs een tangbeweging uit op de Hoogten. Men kreeg echter vooral leeg gebied in de tang, omdat de Syrische troepen al gevlucht waren. Eenheden, onder commando van Elad Peled, beklommen de Golanhoogten vanuit het zuiden, om te ontdekken dat de posities daar ook grotendeels verlaten waren. Toen de Israëlische eenheden genoeg bewegingsruimte hadden op de Golanhoogten, hielden ze een verdere opmars voor gezien. Deze positie werd later de bestandslijn die de naam "paarse lijn" kreeg.

CONTRA
09-08-12, 17:29
Waarom heeft Israël de Golanvlakte bezet??? (Iets waar Maarten niet over rept)

Om dat te beantwoorden gaan we terug naar 1967:



waarom hebben joden palestyns gebied bezet???

om dat te beantwoorden gaan we terug naar 1000 v.c.

als je helemaal 45 jaar terug in de tyd moet gaan om een bezetting te rechtvaardigen dan kan je net zo goed terug gaan naar de bron van alle ellende.

Nefret
09-08-12, 17:31
waarom hebben joden palestyns gebied bezet???

om dat te beantwoorden gaan we terug naar 1000 v.c.


Doe niet zo ADHD-achtig. Laten we eerst de Golan bespreken.

Al Sawt
09-08-12, 21:52
Voor dezoveelste keer, praat met mij, niet steeds over mij.

Waar komt jou frustratie vandaan?
Je kan het hem niet kwalijk nemen. Ik heb vaak ook neiging gehad om over jou te praten en niet met jou. Dat geeft aan wat voor randfiguur je bent.

Kortman
10-08-12, 00:11
Doe niet zo ADHD-achtig. Laten we eerst de Golan bespreken.

Nou dat hoeft ook weer niet , de echte ellende begon al in :
Rond 640 na Chr. wordt Palestina en omgeving veroverd door de islamitische Arabieren. Vervolgens heersen nog andere islamitische rijken over het gebied. Tijdens de Kruistochten worden delen [*)/B]ervan tijdelijk beheerst door christelijke West-Europeanen, door de Arabieren destijds gemakshalve aangeduid als 'de Franken'.
Het gebied werd in 1516 (her)overd door de [B]Islamitische Turken en maakte vanaf dat moment deel uit van het Ottomaanse Rijk.
*) Hoofdzakelijk JERUZALEM e.o .
Maar volgens onze '' Godsgeleerden'' is dat allemaal niet waar. , het eeuwige gezeik en gezeuur gaat nog steeds door al zou de rest van de ISLAMITISCHE WERELD IN BRAND STAAN ; DOET NIETS TER ZAKE !
WANT elk topic wordt wel zo gespeeld dat het uiteindelijk jawel .......we zijn er weer :want elk praatje gaat zo gek niet rond het eindigd altijd op .... op KUT (Israel) of STRONT (Palestina) !

Kortman
10-08-12, 00:17
Waarom heeft Israël de Golanvlakte bezet??? (Iets waar Maarten niet over rept)

Om dat te beantwoorden gaan we terug naar 1967:

Palestijnse aanvallen op IsraëlSyrië maakte Palestijnse aanvallen op Israël mogelijk; vaak over Jordaans grondgebied, tot ergernis van Koning Hoessein (http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoessein_van_Jordani%C3%AB).
Grensgevechten Golan-IsraëlSyrië begon, met indirecte steun van de Soviets, ook met guerrilla-aanvallen op Israëlische dorpen in het noordoosten van Galilea (http://nl.wikipedia.org/wiki/Galilea_(streek)), afgevuurd vanaf de Syrische Golanhoogten (http://nl.wikipedia.org/wiki/Golanhoogten) [3] (http://nl.wikipedia.org/wiki/Zesdaagse_Oorlog#cite_note-2).
In april 1967 beschoot Syrië vanaf de Golanhoogten Israëlische dorpen hevig. Daarop schoot Israël zes Syrische MIG (http://nl.wikipedia.org/wiki/Mikojan-Goerevitsj_MiG-21)-gevechtsvliegtuigen neer, liet een Israëlisch vliegtuig boven Damascus (http://nl.wikipedia.org/wiki/Damascus) vliegen, en waarschuwde Syrië niet opnieuw Israël aan te vallen. Het aantal grensincidenten nam toe, en een groot aantal Arabische leiders, zowel van politieke als militaire zijde, riep op tot het beëindigen van de Israëlische represailles. Egypte liet deze oproepen gepaard gaan met plannen zijn legers opnieuw in de Sinaï te stationeren.

Op de avond van 5 juni vernietigde Israël twee derde van de Syrische luchtmacht vanuit de lucht en dwong de resterende luchtvloot zich terug te trekken op ver weg gelegen bases, zodat die geen rol meer zou spelen gedurende het vervolg van de oorlog. Een klein deel van de Syrische strijdkrachten deed een poging de waterinstallatie bij Tel Dan (http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Tel_Dan&action=edit&redlink=1) in te nemen, dezelfde installatie die twee jaar eerder inzet van schermutselingen was geweest. Het Syrische commando gaf al snel de hoop op succes op de grond op,[bron?] (http://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Bronvermelding) en ging over op het beschieten van Israëlische dorpen in de Hulavallei (http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Hulavallei&action=edit&redlink=1).
Zo verstreken 7 en 8 juni. Tegen die tijd ontspon zich in de Israëlische leiding de discussie of men de Hoogten van Golan (http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoogten_van_Golan) ook maar zou bestormen. Deze hoogten waren vóór de oorlog regelmatig gebruikt door Syrië voor artilleriebeschietingen op Israël, een situatie waarvan velen in Israel vonden dat deze moest worden weggenomen.

Het Syrische leger bestond uit ongeveer 50.000 man, onderverdeeld in 9 brigades, met de beschikking over artillerie en gepantserde voertuigen. De Israëlische strijdkrachten die werden ingezet bestonden uit twee brigades (de Golani Brigade (http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Golani_Brigade&action=edit&redlink=1) en een brigade pantservoertuigen geleid door Albert Mandler (http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Albert_Mandler&action=edit&redlink=1)) aan het noordelijke deel van het front en nog eens twee (infanterie en een van Peleds brigades die uit Jenin was opgetrommeld) aan het centrale deel van het front. Reeds tegen de avond van de 9e juni hadden de Israëlische brigades het plateau bereikt, waarna men versterkingen en vervangers kon laten aanrukken.
De volgende dag, 10 juni, voerden de Israëliërs een tangbeweging uit op de Hoogten. Men kreeg echter vooral leeg gebied in de tang, omdat de Syrische troepen al gevlucht waren. Eenheden, onder commando van Elad Peled, beklommen de Golanhoogten vanuit het zuiden, om te ontdekken dat de posities daar ook grotendeels verlaten waren. Toen de Israëlische eenheden genoeg bewegingsruimte hadden op de Golanhoogten, hielden ze een verdere opmars voor gezien. Deze positie werd later de bestandslijn die de naam "paarse lijn" kreeg.

Helaas is dit de recente waarheid ( bewijs genoeg dunkt me).

Kortman
10-08-12, 00:26
Nou we toch bezig zijn. Hoeveel Syriers zijn er eigenlijk door Israel afgemaakt tijdens de bezetting van de Golan-Hoogte en daarna? Hoeveel zijn er verdreven? Hoeveel gingen er de gevangenis in? Wat is de rest van de ellende?

De film The Syrian Bride: Een vrouw op de Golan-Hoogte wil trouwen. Haar a.s. man woont in Damascus. Ze kan er wel uit, maar kan dan dankzij de Israeli's nooit meer terug. Ze moet dus kiezen tussen haar familie (die ze anders nooit meer zal zien) en haar man. Een echt drama dus. Weer het resultaat van een van de vele fascistische geintjes van onze vrienden, de Israeli's.
Maar ja, volgens sommigen hier, gaat het hier niet om doden, en tellen dit soort zaken dus niet mee. Want er is wel meer ellende in de wereld om je druk over te maken..

En voor jou telt het volgende niet mee < [B]deze arme vrouw stond tenminste nog voor de keus !
dat konden duizenden joodse en ook honderden zigeuner vrouwen niet ze werden gewoon van hun man gescheiden om ff later naar lucht happend en wanhopig hun kind(eren) tot het laatse ogenblik te beschermen, tot ze in een afschuwlijke doodsstrijd in elkaars armen stierven !
Zo nu doe ik precies het zelfde wat jij doet ,
Met dit verschil , het is een bewezen feit ! google maar ff en als je het niet kan vinden (help ik wel ff de juiste pagina te vinden.
:fplet:

knuppeltje
10-08-12, 08:35
Heel goed, en wie zijn dat in dit geval?

Ik sprak in het algemeen. Maar ik heb al eerder aangegeven hoe de toestand in de Sinaï zich de laatste tijd heeft ontwikkeld.

Firefox
10-08-12, 08:53
Ik sprak in het algemeen. Maar ik heb al eerder aangegeven hoe de toestand in de Sinaï zich de laatste tijd heeft ontwikkeld.

Vaag dus.

knuppeltje
10-08-12, 09:06
Vaag dus.

Mijn uitleg daarover niet. Maar de toestand daar is vaag. Oké, ik geef toe, voor de simplisten is alles allang duidelijk.

Firefox
10-08-12, 09:12
Mijn uitleg daarover niet. Maar de toestand daar is vaag. Oké, ik geef toe, voor de simplisten is alles allang duidelijk.

Vind je niet dat Iran, Hesbollah en Hamas een grote verantwoordelijkheid op zich laden door de moordende Assad te steunen?

knuppeltje
10-08-12, 09:33
Vind je niet dat Iran, Hesbollah en Hamas een grote verantwoordelijkheid op zich laden door de moordende Assad te steunen?

Dat weer wel, maar volgens mij gaat daar deze topic niet over. Of dacht jij van wel?

Firefox
10-08-12, 10:12
Dat weer wel, maar volgens mij gaat daar deze topic niet over. Of dacht jij van wel?

Jazeker.

Maarten
10-08-12, 14:33
Ja je snapt het hè?

De buurlanden waren Israel altijd zo goed gezind.
Die begonnen in 1948 de Palestijnen te helpen, toen de Israeli's hun staat stichtten op Palestijnse grond, onder uitdrijving van 750.000 Palestijnen.
Dat had het westen (met al zijn moraal en pretenties) eigenlijk moeten doen, zeker omdat het westen het hele probleem veroorzaakt had in 1917 en 1922.
De westerse bijdrage bestond vooral hierin, dat de geweren die over waren van Hitler, naar Israel gingen om daarmee de Palestijnen tijdens die landroof voor hun kop te knallen.
Die Arabische landen hadden dus meer moraal dan wij.

De Israeli's gilden toen hard vanaf het vers geroofde land over "brutale aanvallen op de jonge staat Israel".
Alle latere acties van de Arabische landen (en dat zij er niet veel) kun je terugvoeren op de verdrijving van de Palestijnen en de illegale bezetting. Verder is er niets, tenzij je de opgeklopte verhalen over antisemitisme wilt geloven.

Kortom, die Arabieren deden , wat Europeanen onder dat soort omstandigheden ook doen. Past heel netjes bij het internationale recht. Verdrijvers en bezetters moet je in beginsel gewoon hard aanpakken. Daar ga je geen 45 jaar over lullen.

Maarten
10-08-12, 14:48
Waarom heeft Israël de Golanvlakte bezet??? (Iets waar Maarten niet over rept)

:hihi: Niet gezien wat Sharon daar over zei? (ik weet niet meer waar) Hij zei ongeveer dit:
Hoe doe je het? Je provoceert een beetje. Dan krijg je een reactie terug. Dan provoceer je een beetje meer. Da krijg je een grotere reactie terug. Dan provoceer je nog iets meer, en krijg je een reactie die groot genoeg is, om zwaar militair in te grijpen.

En je wou toch niet gaan beweren, dat die toestanden van destijds een legitimatie zijn voor de complete permanente inlijving van dat gebied he?
Zelfs om strategische redenen is het behoud van dat gebied niet nodig.
Er zijn de meest krankjoren argumenten aangevoerd om de inlijving te legitimeren: Syrie zou het water wel eens kunnen vergiftigen.. Zo kun je wel aan de gang blijven over wat buren allemaal tegen elkaar zouden kunnen gebruiken.

Internationaal recht stelt gewoon, dat na oorlog alle bezette gebied dient te worden teruggegeven.
Nederland deed dat bijvoorbeeld ook na de overwinning op de Duitsers: o.a. het gebied rond Tudderen.
Er is geen enkele legitimatie voor dit soort landroof.
En die landroof is ook nog een keer een duidelijk resultaat van de bestaande Eretz-Israelpolitiek. Er is dus geen enkel twijfel over de reden, waarom de Israeli's de inlijvings willen. Gewoon Lebensraum, net als de fascisten destijds.

mark61
10-08-12, 14:58
Vind je niet dat Iran, Hesbollah en Hamas een grote verantwoordelijkheid op zich laden door de moordende Assad te steunen?

Hamas steunt Assad niet. Heb ik je al eerder verteld.

Maarten
10-08-12, 14:58
waarom hebben joden palestyns gebied bezet???

om dat te beantwoorden gaan we terug naar 1000 v.c.

als je helemaal 45 jaar terug in de tyd moet gaan om een bezetting te rechtvaardigen dan kan je net zo goed terug gaan naar de bron van alle ellende.
De joodse religie was vooral tégen de terugkeer naar Palestina. En de joodse religieuze stromingen die er vóor waren, waren in 1967 nog helemaal niet zo invloedrijk. Maar dit is niet het topic om dat te bespreken.

Maar verder heb je helemaal gelijk. Redenen voor bezetting in 1967 vormen geen enkele legitimatie voor het bezet houden ervan tot 2012, laat staan om het in te lijven.
Het gaat nou over Syrie, en de enorme ellende die Israel daar veroorzaakt heeft, en al 45 jaar veroorzaakt.
De Israellobby op NvdD heeft natuurlijk geen zin om daar naar te kijken.

Maarten
10-08-12, 15:02
Je kan het hem niet kwalijk nemen. Ik heb vaak ook neiging gehad om over jou te praten en niet met jou. Dat geeft aan wat voor randfiguur je bent.
In het Israel-topic schreef ik net een stukje over waarom die Marokkanen wegblijven op NvdD. Dat is gegarandeerd omdat er teveel mensen zoals hij zitten. Dat zal hij nooit begrijpen.

Maarten
10-08-12, 15:15
Nou dat hoeft ook weer niet , de echte ellende begon al in :
Rond 640 na Chr. wordt Palestina en omgeving veroverd door de islamitische Arabieren. Vervolgens heersen nog andere islamitische rijken over het gebied. Tijdens de Kruistochten worden delen [*)/B]ervan tijdelijk beheerst door christelijke West-Europeanen, door de Arabieren destijds gemakshalve aangeduid als 'de Franken'.
Het gebied werd in 1516 (her)overd door de [B]Islamitische Turken en maakte vanaf dat moment deel uit van het Ottomaanse Rijk.
*) Hoofdzakelijk JERUZALEM e.o .
Maar volgens onze '' Godsgeleerden'' is dat allemaal niet waar. , het eeuwige gezeik en gezeuur gaat nog steeds door al zou de rest van de ISLAMITISCHE WERELD IN BRAND STAAN ; DOET NIETS TER ZAKE !
WANT elk topic wordt wel zo gespeeld dat het uiteindelijk jawel .......we zijn er weer :want elk praatje gaat zo gek niet rond het eindigd altijd op .... op KUT (Israel) of STRONT (Palestina) !
Ja, dankzij jou eindigt het weer met Palestina. :hihi:
Je verhaal is ook weer volstrekt nutteloos, want voor de analyse en de beoordeling van grote conflicten hoef je geen eeuwen terug.
Als het over WO II gaat, dan gaan we ook geen 1000 jaar verhouding met de Duitsers erbij slepen.

Je staat vervolgens ook nog te beweren, dat de "godsgeleerden" staan te ontkennen wat je hier beschreef. :hihi:
Er is helemaal niemand in de Arabische wereld, die dit ontkent. Het is gewoon geschiedenis, en iedereen weet dat. Je staat hier dus weer een achterlijke gladiool van jezelf te maken. :hihi:
Kerel, waneer hou je nou eens op met het maken van die ongelofelijke blunders? Je maakt gewoon een hofnar van jezelf.

Maarten
10-08-12, 15:17
Helaas is dit de recente waarheid ( bewijs genoeg dunkt me).

Recent? :hihi: Ben jij vampier of zo? Hoeveel eeuwen leef je al? :melig2:

Nefret
10-08-12, 15:22
.......

Internationaal recht stelt gewoon, dat na oorlog alle bezette gebied dient te worden teruggegeven.
Nederland deed dat bijvoorbeeld ook na de overwinning op de Duitsers: o.a. het gebied rond Tudderen.
........

Dat zou wel kunnen, doch er is nooit vrede gesloten tussen de oorlogvoerende landen. Gekker nog, ze dreigen nog dagelijks om de Israeli's de zee in te drijven......

Dus er is wel degelijk een gegronde reden om de Golan bezet te houden (het is een militaire bufferzone)

Maarten
10-08-12, 15:23
En voor jou telt het volgende niet mee < [B]deze arme vrouw stond tenminste nog voor de keus !
dat konden duizenden joodse en ook honderden zigeuner vrouwen niet ze werden gewoon van hun man gescheiden om ff later naar lucht happend en wanhopig hun kind(eren) tot het laatse ogenblik te beschermen, tot ze in een afschuwlijke doodsstrijd in elkaars armen stierven !
Oh, je bedoelt die misdaad in het christelijke Duitsland? Nee, zo erg zijn die joodse zionisten inderdaad niet.

Anderzijds hebben Joden (i.c. de zionisten) nu voor het eerst in de geschiedenis een eigen staat. En als je zou bekijken hoeveel misdaad die staat per hoofd van de bevolking en per tijdseenheid gepleegd heeft, dan weet ik nog niet welke groepering er als meest gewelddadig vanaf komt..

Maarten
10-08-12, 15:25
Vind je niet dat Iran, Hesbollah en Hamas een grote verantwoordelijkheid op zich laden door de moordende Assad te steunen?
:hihi: Die hebben geen enkele invloed op wat er gebeurt daar, noch enige verantwoordelijkheid daar voor.

mark61
10-08-12, 15:34
:hihi: Die hebben geen enkele invloed op wat er gebeurt daar, noch enige verantwoordelijkheid daar voor.

Medeplichtigheid wel. Hezbollah dan.

super ick
10-08-12, 15:41
In het Israel-topic schreef ik net een stukje over waarom die Marokkanen wegblijven op NvdD. Dat is gegarandeerd omdat er teveel mensen zoals hij zitten. Dat zal hij nooit begrijpen.

Heb je het nog steeds over mij?

Kan ik je ergens mee helpen?

super ick
10-08-12, 15:44
Je kan het hem niet kwalijk nemen. Ik heb vaak ook neiging gehad om over jou te praten en niet met jou. Dat geeft aan wat voor randfiguur je bent.

Ja, het zegt altijd wat over de ander. Nooit over jezelf.

Ben jij van de moraalpolitie? Snak jij, als nationalist naar censuur?

leven in schoonheid
10-08-12, 15:44
Internationaal recht stelt gewoon, dat na oorlog alle bezette gebied dient te worden teruggegeven.
Nederland deed dat bijvoorbeeld ook na de overwinning op de Duitsers: o.a. het gebied rond Tudderen.
Er is geen enkele legitimatie voor dit soort landroof.
En die landroof is ook nog een keer een duidelijk resultaat van de bestaande Eretz-Israelpolitiek. Er is dus geen enkel twijfel over de reden, waarom de Israeli's de inlijvings willen. Gewoon Lebensraum, net als de fascisten destijds.
Jammer Maarten wederom sla jij de plank mis ga je eens verdiepen in het Internationaal recht en dan met name Oorlogsrecht.

Maarten
10-08-12, 15:45
Dat zou wel kunnen, doch er is nooit vrede gesloten tussen de oorlogvoerende landen. Gekker nog, ze dreigen nog dagelijks om de Israeli's de zee in te drijven......

Dus er is wel degelijk een gegronde reden om de Golan bezet te houden (het is een militaire bufferzone)

Syrie bezet geen delen van Israel, en schendt ook geen andere Israelische rechten.
En geen enkele Syrische regering heeft oorlog tegen Israel gepropageerd.
Een concrete oorlogsdreiging is er ook niet.
Het enorme militaire overwicht van Israel maakt een Syrische aanval ook uiterst onwaarschijnlijk.
En de enorme steun van de Amerikanen en de EU bij een aanval op Israel, maakt elk gevaar van een aanval tot een illusie.

Er is dus geen enkele noodzaak tot een 'militaire bufferzone'.
En gezien de Eretz-israel-politiek in alle partijprogramma's, mag gerusat aangenomen worden, dat de inlijving van de Golan het werkelijke motief voor de bezetting is.

De bezetting van de Golan-hoogte kun je dus samenvatten als een gigantische verzameling van misdadigheid.

De legitimatie ervan is een goed voorbeeld uit een lange reeks van falende beroepen op zelfverdedigingsrecht.
Onderdeel van de slachtofferrol, die in de Israelische propaganda domineert.

Verder was je antwoord wel goed hoor, want dat is inderdaad wat Israel aanvoert.

Maarten
10-08-12, 15:46
Jammer Maarten wederom sla jij de plank mis ga je eens verdiepen in het Internationaal recht en dan met name Oorlogsrecht.
Landverkrijging door oorlog is absoluut verboden in internationaal recht.

Maarten
10-08-12, 15:55
Medeplichtigheid wel. Hezbollah dan.
Ik heb het niet goed gevolgd. Ik weet ook niet, wat ze dan concreet doen. Ik kan me wel voorstellen, dat Hezbollah enorm afhankelijk is van Syrie, en dus weinig anders kan. Mogelijk was er ook samenwerking met het Syrische leger. En dat leger zal nou zeker stellen "wie niet voor ons is, is tegen ons". Het is makkelijk veroordelen, maar moeilijk oordelen hier. Aleviten en Shiiten? Geen idee. Maar ik kan me niet voorstellen, dat Hezbollah erg blij is met wat het Syrische leger daar doet.. Maar nogmaals, ik weet niet veel van die medeplichtigheid.

Firefox
10-08-12, 15:56
Medeplichtigheid wel. Hezbollah dan.

Iran zeker, en Hamas aanvankelijk ook.

leven in schoonheid
10-08-12, 15:57
Syrie bezet geen delen van Israel, en schendt ook geen andere Israelische rechten.
En geen enkele Syrische regering heeft oorlog tegen Israel gepropageerd.
Een concrete oorlogsdreiging is er ook niet.
Het enorme militaire overwicht van Israel maakt een Syrische aanval ook uiterst onwaarschijnlijk.
En de enorme steun van de Amerikanen en de EU bij een aanval op Israel, maakt elk gevaar van een aanval tot een illusie.

Er is dus geen enkele noodzaak tot een 'militaire bufferzone'.
En gezien de Eretz-israel-politiek in alle partijprogramma's, mag gerusat aangenomen worden, dat de inlijving van de Golan het werkelijke motief voor de bezetting is.

De bezetting van de Golan-hoogte kun je dus samenvatten als een gigantische verzameling van misdadigheid.

De legitimatie ervan is een goed voorbeeld uit een lange reeks van falende beroepen op zelfverdedigingsrecht.
Onderdeel van de slachtofferrol, die in de Israelische propaganda domineert.

Verder was je antwoord wel goed hoor, want dat is inderdaad wat Israel aanvoert.
Nog even en je ontkend ook nog dat er Terroristen zitten in Egypte en Syrie.:slaap:

leven in schoonheid
10-08-12, 15:59
Landverkrijging door oorlog is absoluut verboden in internationaal recht.
Na vrede kan het land onder voorwaarden worden terug gekregen en dat is schadeloos stelling en de des betreffende landen moeten dit verzoeken bij de VN.

Maarten
10-08-12, 16:06
Hamas steunt Assad niet. Heb ik je al eerder verteld.
Die Israellobby, dat zijn zware lasteraars en propagandisten. Die kun je alles 100x vertellen. Die gaan gewoon door.
Ik weet niet in hoeverre hun zondeboktheorieen nog veel verschillen van die van de fascisten?
De presentatie ervan verschilt natuurlijk wel veel. Die wordt vooral cultuurhistorisch bepaald.

Maar als die VVDers en CDAers in nota bene het Vredespaleis in Den Haag weer rustig en beschaafd zitten te luisteren naar een canadese politicus, die weer steun zoekt voor een oorlog tegen Iran, is dat zondebokgedoe dan minder ernstig dan dat van de fascisten?

Maarten
10-08-12, 16:13
Na vrede kan het land onder voorwaarden worden terug gekregen en dat is schadeloos stelling en de des betreffende landen moeten dit verzoeken bij de VN.
Het is geen schadevergoeding maar een uitvloeisel van het zelfbeschikkingsrecht. De rechten liggen bij het oorspronkelijke gezag, niet bij de veroveraar.
Procedures bij de VN doen niet af aan dat beginsel. Zo'n procedure zal dienen voor een geweldloze realisatie, wanneer de bezetter weigert het gebied op te geven.
Ik weet niet of die procedure hier gevolgd is, maar dat doet niets af aan de Syrische rechten, of aan het misdadige karakter van de huidige bezetting. (of welke bezetting, waar dan ook)

Maarten
10-08-12, 16:26
Nog even en je ontkend ook nog dat er Terroristen zitten in Egypte en Syrie.:slaap:
Jij begrijpt echt niet, waarom je hier als normloos varken gezien wordt he? Wat ik schreef was een neuraal stukje over de rechten op de Golan, gewoon vanuit erkende vredesbeginselen voor dit soort zaken. Maar als jij zo reageert, dan gaat er dus weer een stuk westers vredesdenken bij jou de prullenbak in. Mij heb je daar niet mee hoor. Maar jij laat op die manier voortdurend zien, dat je een losbol bent, als het over dit soort serieuze zaken gaat. Ik zie alleen maar gelul in de marge bij jou. Maakt mij verder niet uit hoor. Je zet jezelf neer.

leven in schoonheid
10-08-12, 18:15
Het is geen schadevergoeding maar een uitvloeisel van het zelfbeschikkingsrecht. De rechten liggen bij het oorspronkelijke gezag, niet bij de veroveraar.
Procedures bij de VN doen niet af aan dat beginsel. Zo'n procedure zal dienen voor een geweldloze realisatie, wanneer de bezetter weigert het gebied op te geven.
Ik weet niet of die procedure hier gevolgd is, maar dat doet niets af aan de Syrische rechten, of aan het misdadige karakter van de huidige bezetting. (of welke bezetting, waar dan ook)
Jongen rot een eind op, je zeurt over dingen waar jij geen kaas van heb gegeten en roept maar wat om te roepen, er ligt zelfs onder de mensenrechten artikelen die stellen dat indien de bezette gebieden niet direct worden terug gegeven of worden ingelijfd de veroverraar verantwoordelijk is voor deze bevolking en verplicht is zorg te dragen voor voedsel, medische verzorging en onderdak.


Jij begrijpt echt niet, waarom je hier als normloos varken gezien wordt he? Wat ik schreef was een neuraal stukje over de rechten op de Golan, gewoon vanuit erkende vredesbeginselen voor dit soort zaken. Maar als jij zo reageert, dan gaat er dus weer een stuk westers vredesdenken bij jou de prullenbak in. Mij heb je daar niet mee hoor. Maar jij laat op die manier voortdurend zien, dat je een losbol bent, als het over dit soort serieuze zaken gaat. Ik zie alleen maar gelul in de marge bij jou. Maakt mij verder niet uit hoor. Je zet jezelf neer.
Gedraag je eens als een volwassen kerel en niet als een klein kind jankerd, man als jij je zin niet krijgt loop je te schelden en te tieren, of anderen te beschuldigen van valse inzichten, dus nogmaals daag ik u uit om de artikelen te tonen in de internationale wetgeving die dit stellen, dus komop maarten doe eens 1x wat goeds voor jou zaak en kom met de bewuste artikelen waar u over spreekt.:slaap:

mark61
10-08-12, 19:30
Iran zeker, en Hamas aanvankelijk ook.

Geef je nou toe dat je loog?

mark61
10-08-12, 19:33
Die Israellobby, dat zijn zware lasteraars en propagandisten. Die kun je alles 100x vertellen. Die gaan gewoon door.
Ik weet niet in hoeverre hun zondeboktheorieen nog veel verschillen van die van de fascisten?
De presentatie ervan verschilt natuurlijk wel veel. Die wordt vooral cultuurhistorisch bepaald.

Maar als die VVDers en CDAers in nota bene het Vredespaleis in Den Haag weer rustig en beschaafd zitten te luisteren naar een canadese politicus, die weer steun zoekt voor een oorlog tegen Iran, is dat zondebokgedoe dan minder ernstig dan dat van de fascisten?

Dat mensen eenzijdige of verdraaide of stomweg gelogen visies op organisaties verkondigen is tot daaraantoe. Veel Israëllovers vinden stiekem dat Arabieren een inferieur ras zijn. Zoals Verhagen en Balkenende. Toegeven zullen ze het nooit.

Firefox
10-08-12, 20:13
Geef je nou toe dat je loog?

Natuurlijk loog ik niet, maar, ik heb het even nagezocht, het is wel waar dat Hamas zich in februari jl van Assad heeft gedistantieerd. De opstand was toen al meer dan een half jaar bezig. Al die tijd hebben ze het regime gewoon gesteund.

Al met al is deze ontmanteling van het Assadregime toch wel een zware slag voor de anti-Israëlcoalitie in deze regio. Vooral Hesbollah komt geïsoleerd te staan.

Kortman
10-08-12, 20:26
Syrie bezet geen delen van Israel, en schendt ook geen andere Israelische rechten.
En geen enkele Syrische regering heeft oorlog tegen Israel gepropageerd.
Een concrete oorlogsdreiging is er ook niet.
Het enorme militaire overwicht van Israel maakt een Syrische aanval ook uiterst onwaarschijnlijk.
En de enorme steun van de Amerikanen en de EU bij een aanval op Israel, maakt elk gevaar van een aanval tot een illusie.

Er is dus geen enkele noodzaak tot een 'militaire bufferzone'.
En gezien de Eretz-israel-politiek in alle partijprogramma's, mag gerusat aangenomen worden, dat de inlijving van de Golan het werkelijke motief voor de bezetting is.

De bezetting van de Golan-hoogte kun je dus samenvatten als een gigantische verzameling van misdadigheid.

De legitimatie ervan is een goed voorbeeld uit een lange reeks van falende beroepen op zelfverdedigingsrecht.
Onderdeel van de slachtofferrol, die in de Israelische propaganda domineert.

Verder was je antwoord wel goed hoor, want dat is inderdaad wat Israel aanvoert.

Goed dat je eindelijk Syrie er ook bij betrekt !welliswaar omdat ook deze topic weer verdraaid is naar het meest geliefkoosde onderwerp van jou ( zeg maar het enige onderwerp wat jou intresseerd, anders denken kan je niet : je staat er mee op en gaat er me naar je nest ..Palestina /Israel , bij het ziekelijke af ).
Het arme SYRIE dat niet tegen Israel op kon ! en dat nog wel dat ze nog niet eens bezig waren elkaar onderling in de haren te vliegenen uit te moorden ! als alle ARABISCHE NEUSEN*) en kant op hadden gestaan was ISRAEL toen al van de kaart geveegd ,maar door onderlinge (misverstanden lees : hebzucht een zgn eerzucht ) mislukte dit volkomen ,zielig voor jou maar helaas zo was het .
*) De Arabisch-Israëlische Oorlog van 1948 of Israëlische Onafhankelijkheidsoorlog ontstond in 1947 als een burgeroorlog tussen Arabische en Joodse inwoners van het toenmalige Britse mandaatgebied Palestina. Toen de Britten zich in mei 1948 terugtrokken, zette de strijd zich voort als een conventionele oorlog tussen de (inmiddels uitgeroepen nieuwe staat Israël en de omliggende Arabische landen.
Stel dat de degezamelijke tienvoudige overmacht van Arabische landen wel had gewonnen???
Dan hadden mogelijk elkaar gaan bestrijden om het bezit want de Palestijnse bevolking??Die was slechts een pion in het spelletje dat landje veroveren heet !

Zo WAShet toevallig ook nog eens een keer !
NA MIJ MAG JIJ NU WEER :p
:student:

leven in schoonheid
10-08-12, 20:41
Geef je nou toe dat je loog?
Waarom liegt volgens jou iedereen?

Kortman
10-08-12, 21:49
[QUOTE=mark61;5084885]Dat mensen eenzijdige of verdraaide of stomweg gelogen visies op organisaties verkondigen is tot daaraantoe. Veel Israëllovers vinden stiekem dat Arabieren een inferieur ras zijn. Zoals Verhagen en Balkenende. Toegeven zullen ze het nooit.[/

Wat versta jij onder Israëllovers ?
En er waren destijds wel mensen die de Arabieren een inferieur ras vonden gekoppeld aan het Joodse ras Hitler zei: '' [I]geben ihre krummen Nasen alle Beweise, dass Araber und Juden sind eine Rasse und als solche sollten ausradiert werden, sie sind unser Unglück!
daar vallen MENSEN zoals Verhagen en Balkenende echt niet onder .
En ik zal je ff voor wezen
Ik herhaal wat ik al zo vaak heb gezegd : ik heb schijt aan Israel en geen voorkeur voor Joden ,maar wel een schurft aan onwaarheden of smerige insinuatie,s en het doordrammen over een onderwerp TERWIJL DE WERELD zowat in brand staat op nog geen 200km van dat zelfde onderwerp vandaan ,maar daar wordt wijselijk niet op gereageerd .

mark61
11-08-12, 00:52
Natuurlijk loog ik niet, maar, ik heb het even nagezocht,

Heel moeilijk allemaal. Nu zeg je dus dat je je vergist hebt.

Tis ook allemaal zo moeilijk hè.

mark61
11-08-12, 00:52
Waarom liegt volgens jou iedereen?

Waar bemoei jij je mee? Hoezo iedereen? Jij bent de aartsleugenaar. Gerrit probeert het ook af en toe.

Firefox
11-08-12, 08:35
Heel moeilijk allemaal. Nu zeg je dus dat je je vergist hebt.

Tis ook allemaal zo moeilijk hè.

Ik heb me niet vergist. Hamas heeft daadwerkelijk Assad gesteund, en nog zitten ze muisstil. Of heb jij gehoord dat ze hun kantoren in Damascus hebben opgegeven?

knuppeltje
11-08-12, 08:39
Jazeker.

Totaal gestoord.

Firefox
11-08-12, 08:49
Totaal gestoord.

Dan moet je naar een psychiater.

knuppeltje
11-08-12, 09:00
Ik heb me niet vergist. Hamas heeft daadwerkelijk Assad gesteund, en nog zitten ze muisstil. Of heb jij gehoord dat ze hun kantoren in Damascus hebben opgegeven?

Ik kan me vergissen, maar volgens mij hebben wij een ambassade in Iran, wij zijn dus ook medeverantwoordelijk voor dat gedoe in de Sinaï. Niet dan?
Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de toestand in alle schurkenstaten waar wij een ambassades hebben, en dat zijn er nogal wat.

knuppeltje
11-08-12, 09:01
Dan moet je naar een psychiater.

Totaal hopeloos met je.

Firefox
11-08-12, 09:18
Ik kan me vergissen, maar volgens mij hebben wij een ambassade in Iran, wij zijn dus ook medeverantwoordelijk voor dat gedoe in de Sinaï. Niet dan?
Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de toestand in alle schurkenstaten waar wij een ambassades hebben, en dat zijn er nogal wat.

Wat Hamas in Damascus heeft is nog wel iets anders dan een ambassade of een consulaat. Er is een compleet commandocentrum van waaruit terroristische acties worden gecoördineerd. Ook biedt Syrië al jaren onderdak aan Palestijnse terroristen. In het verleden is er ook een Syrische vleugel van de PLO geweest, met als standplaats Damascus.

In al die jaren hebben de Palestijnen, zowel Hmas als de PLO, zich behaaglijk tegen het Syrische regime aangeschurkt. Ze hebben nooit een woord van protest laten horen tegen de onderdrukking van het Syrische volk.

knuppeltje
11-08-12, 09:39
In al die jaren hebben de Palestijnen, zowel Hmas als de PLO, zich behaaglijk tegen het Syrische regime aangeschurkt.

Ze hebben nooit een woord van protest laten horen tegen de onderdrukking van het Syrische volk.

Behaaglijk tegen aangeschurkt? Ze zochten er steun en gelijk hadden ze. Maar uiteindelijk heeft het voor de Palestijnen allemaal niets opgebracht. In Israël zijn ze in de rol van derderangs inwoner gedreven, en in de bezette gebieden wordt er volop aan gewerkt dat het daar ook zo wordt.

Wie wel?

Firefox
11-08-12, 09:44
Behaaglijk tegen aangeschurkt? Ze zochten er steun en gelijk hadden ze. Maar uiteindelijk heeft het voor de Palestijnen allemaal niets opgebracht. In Israël zijn ze in de rol van derderangs inwoner gedreven, en in de bezette gebieden wordt er volop aan gewerkt dat het daar ook zo wordt.

Wie wel?

Daarmee hebben ze dus geen gelijk, maar hebben ze de verkeerde kant gekozen. Helaas is dat bij de Palestijnen een patroon: Saddam en de ayatollah's.

leven in schoonheid
11-08-12, 09:53
Waar bemoei jij je mee? Hoezo iedereen? Jij bent de aartsleugenaar. Gerrit probeert het ook af en toe.
Mag jij zeggen, stoort mij niet, het viel mij alleen op dat jij dit deed en juist bij personen die ondanks alles het objectief blijven bekijken maar wel bijzonder veel weten.

knuppeltje
11-08-12, 10:01
Daarmee hebben ze dus geen gelijk, maar hebben ze de verkeerde kant gekozen. Helaas is dat bij de Palestijnen een patroon: Saddam en de ayatollah's.

Dat is makkelijk gelul. Maar van wie zouden ze dan wel voldoende hulp hebben gekregen volgens jou?

Firefox
11-08-12, 10:10
Dat is makkelijk gelul. Maar van wie zouden ze dan wel voldoende hulp hebben gekregen volgens jou?

Is de "hulp" die ze nu van de schurkenstaten hebben gekregen effectief gebleken?

knuppeltje
11-08-12, 12:32
Is de "hulp" die ze nu van de schurkenstaten hebben gekregen effectief gebleken?

Volgens mij had ik dat al uitgelegd.

Kortman
11-08-12, 16:23
Volgens mij had ik dat al uitgelegd.

Dan moet je het wat beter doen ,want dit slaat nergens op !
Het enig wat ot nu toe bereikt is zoals gewoonlijk :
HET TOPIC IS GEWOON VERDRAAID NAAR HET .........juist meest geliefkoosde onder werp wat nu al meer ruim 60 jaar al lang geen Nieuws Van De Dag meer is .
Heb het onderwerp (ISRAEL)niet kunnen tellen, maar het zal me niks verbazen als we binnekort de premiere van de TIENDUIZENDSTE uitvoering op :gefeli: feestelijke wijze kunnen vieren .
:wink: Mogelijk iets voor het (Guinness Recordboek) ???

CONTRA
11-08-12, 16:58
maar hebben ze de verkeerde kant gekozen. Helaas is dat bij de Palestijnen een patroon: Saddam en de ayatollah's.

om over israël maar te zwygen die openlyk voor moebarak koos tydens de egyptische revolutie.

Firefox
11-08-12, 17:31
om over israël maar te zwygen die openlyk voor moebarak koos tydens de egyptische revolutie.

Het is helemaal niet zeker dat dat de minst democratische partij is.

knuppeltje
12-08-12, 09:18
Dan moet je het wat beter doen ,want dit slaat nergens op !


:slapen:

leven in schoonheid
12-08-12, 09:25
Het enigste probleem met Israel en de Palestijnse gebieden is het zelfde als hier op maroc.nl.
Geen begrip en geen respect voor elkaar.

knuppeltje
12-08-12, 10:10
Het enigste probleem met Israel en de Palestijnse gebieden is het zelfde als hier op maroc.nl.
Geen begrip en geen respect voor elkaar.

Echt misselijk van die achterlijke Palestijnen dat ze geen respect voor hun bezetters, uitbuiters en ophokkers willen opbrengen. :vreemd:

leven in schoonheid
12-08-12, 10:33
Echt misselijk van die achterlijke Palestijnen dat ze geen respect voor hun bezetters, uitbuiters en ophokkers willen opbrengen. :vreemd:
Vreemd genoeg heeft 80% van de Palestijnen respect voor Israel, maar als je enig respect toont moet je dit bekopen met een wise dood.

Kortman
13-08-12, 20:58
Echt misselijk van die achterlijke Palestijnen dat ze geen respect voor hun bezetters, uitbuiters en ophokkers willen opbrengen. :vreemd:

Waarom gaan alle symphatisanten er niks an doen dan allen maar topic na topic openen zonder enig effect behalve meer haat zaaien?
Als elke MOSLIM vijf euro had gegeven destijds dan was Israel allang van de kaart geweest ,maar ja als je te druk bent met elkaar de hersens in te slaan toen ookal en nu nog (kijk ff naar Syrie enz en zenz) en zelf konstant met elkaar overhoop liggen ,zodat je SOMS beter uit bent als je zelf in Palestina kunt wonen ,die hebben het niet zo slecht als andere (lotgenoten die als gevangenen in eigen land hebben geleefd (LIBIE bij voorbeeld onder het regime van Khadafi enz vul zelf maar een land in waar de toestand wel bevredigend is , want dat KUN je niet noem mij maar een ,maar dan ook een ISLAMITISCH land.
Zo is het toevallig ook nog eens een keer !

knuppeltje
14-08-12, 10:04
Waarom gaan alle symphatisanten er niks an doen dan allen maar topic na topic openen zonder enig effect behalve meer haat zaaien?

Als elke MOSLIM vijf euro had gegeven destijds.....

Waar jezelf naar hartenlust aan mee doet.

Waarom moet elke moslim daar geld voor geven? Al geven die nog zoveel, de vermeende internationale belangen, voortkomende uit een enorm schuldgevoel en heel sterke christelijke lobby's laten al 50 jaar geen enkele ruimte voor Palestijnse belangen. Stop dus met je hypocriet en schijnheilig geleuter.

Kortman
14-08-12, 12:45
Waarom gaan alle symphatisanten er niks an doen dan allen maar topic na topic openen zonder enig effect behalve meer haat zaaien?
Als elke MOSLIM vijf euro had gegeven destijds dan was Israel allang van de kaart geweest ,maar ja als je te druk bent met elkaar de hersens in te slaan toen ookal en nu nog (kijk ff naar Syrie enz en zenz) en zelf konstant met elkaar overhoop liggen ,zodat je SOMS beter uit bent als je zelf in Palestina kunt wonen ,die hebben het niet zo slecht als andere (lotgenoten die als gevangenen in eigen land hebben geleefd (LIBIE bij voorbeeld onder het regime van Khadafi enz vul zelf maar een land in waar de toestand wel bevredigend is , want dat KUN je niet noem mij maar een ,maar dan ook een ISLAMITISCH land.
Zo is het toevallig ook nog eens een keer !

je vist er precies het ( tegengestelde bedoelde ui) ,om daar VERKNIPT kommentaar op te leveren!

Kortman
14-08-12, 13:03
Waar jezelf naar hartenlust aan mee doet.

Waarom moet elke moslim daar geld voor geven? Al geven die nog zoveel, de vermeende internationale belangen, voortkomende uit een enorm schuldgevoel en heel sterke christelijke lobby's laten al 50 jaar geen enkele ruimte voor Palestijnse belangen. Stop dus met je hypocriet en schijnheilig geleuter.

Ja net wat ik dacht zo gauw het woord GELD ( waar ik WEL overigens destijds voor het Palestijnse doel heb gestort) te spraken komt geef je als door een WESP gestoken niet thuis ,
wel verdraai je de boel op de bekende wijze ,want stel dat ISRAEL opeens weg was op wie ga je dan je gram spuien ??En wat hypocriet en schijnheilg geleuter betreft , geen stom woord over de MOSLIMS die het presteren om zelfs tijdens een mijn inziens Heilige Periode op nog gen 200K.M *)van het onveilige Palestina/Israel elkaar de harsens in te slaan,martelen en elkaar vermoorden en dan ook nog ALLAH er bij roepen van beide kanten .
SHUT UP met je vermeende braafheid de grootste hypocriet ben je zelf !
ALs je mijn antwoorden leest dan zal je zien dat ik het net zo goed voor de PALESTIJNNEN opneem,maar er zijn grenzen die mij aan ziekelijke idioterie doen denken.
Alsof de hele WERELD om Israel draaid.

*) EN IETS VERDEROP in IRAN zijn er stumpers getroffen door een natuur ramp honderden dakloos ,dood en gewond , dit TOPIC mag blij zijn als er 50 reactie,s op komen want niks is erger dan, ja juist de PALESTIJNSE SITUATIE.
Over hypcriet gesproken !
:zwaai:

Rakimmmmmm
14-08-12, 14:21
Wat in Syrië gebeurt is allemaal afkomstig van de cia, mossad en MI6.
Assad is een vriend van Iran he, niet vergeten.

Hier wat leuke artikelen die aantonen dat wat je op de NLse tv ziet allemaal onzin is en propaganda voor Amerika.Aangezien NL een van de beste vrienden van Amerika is.

Zonnewind - Onafhankelijk rapport weerlegt beeldvorming door Westerse media en politiek (http://www.zonnewind.be/midden-oosten/syrie/onafhankelijk-rapport-weerlegt-beeld-westerse-media-en-politiek.shtml)

Dit hieronder is van de New York times.
Amerika (CIA) ontmaskerd als wapenleverancier Syrische rebellen #zaplog (http://zaplog.nl/zaplog/article/amerika_cia_ontmaskerd_als_wapenleverancier_syrisc he_rebellen)

Massamoord Syrie wederom oorlogspropaganda #zaplog (http://zaplog.nl/zaplog/article/massamoord_syrie_wederom_oorlogspropaganda)

ZDF gebruikt oude video uit Irak om Syrische martelingen te bewijzen #zaplog (http://zaplog.nl/zaplog/article/zdf_gebruikt_oude_video_uit_irak_om_syrische_marte lingen_te_bewijzen)

Ik kan zo nog wel jaren doorgaan.
Je kan ook kijken op
klokkenluideronline.nl
en van alles lezen over Syrië.
In de tijd van Viëtnam is de media al begonnen met censuur, omdat mensen anders tegen al die oorlogen zijn.
Al die leugens over Irak en massavernietiginswapens moet je ook niet vergeten he.
De media blijft liegen aan de lopende band, want welk weldenkend mens zou nou een oorlog steunen.
Natuurlijk alleen als die oorlog zogenaamd is om te strijden voor het goede.

Rakimmmmmm
14-08-12, 14:32
VS coördineert bewapening Syriërs #zaplog (http://zaplog.nl/zaplog/article/vs_cooerdineert_bewapening_syriers)

“Liquidatie Assad voorkomen: 27 CIA-mannen opgepakt en 23 gedood" #zaplog (http://zaplog.nl/zaplog/article/syrische_bron_liquidatie_assad_voorkomen_27_cia_ma nnen_opgepakt_en)

Syrische rebellen verantwoordelijk voor Houla-slachting #zaplog (http://zaplog.nl/zaplog/article/syrische_rebellen_verantwoordelijk_voor_houla_slac hting)

Soldim
14-08-12, 15:15
Wat in Syrië gebeurt is allemaal afkomstig van de cia, mossad en MI6.
Assad is een vriend van Iran he, niet vergeten.


De slachtingen die Assad aanricht, komen die nu op conto van de CIA & Co, of van Iran?

Kortman
14-08-12, 20:21
De slachtingen die Assad aanricht, komen die nu op conto van de CIA & Co, of van Iran?

Dat hoef je toch niet te vragen?
Uiteraard is alles de schuld van Amerika (lees het WESTEN waaronder wij NEDERLAND dus ook toe behoren).
de WESTERSE landen die alleen maar super slecht zijn expres oorlogen veroorzaken enz enz .
Als ik niet beter wist zou ik nu accuut m,n koffers pakken enneuh naar echuhu ff denken hoor , nee ik blijf toch maar liever hier !

Firefox
14-08-12, 21:15
De slachtingen die Assad aanricht, komen die nu op conto van de CIA & Co, of van Iran?

Dat is allemaal de schuld van het westen. Vraag maar aan Mellow, Saul of Wizdom.

leven in schoonheid
14-08-12, 21:56
Waar jezelf naar hartenlust aan mee doet.

Waarom moet elke moslim daar geld voor geven? Al geven die nog zoveel, de vermeende internationale belangen, voortkomende uit een enorm schuldgevoel en heel sterke christelijke lobby's laten al 50 jaar geen enkele ruimte voor Palestijnse belangen. Stop dus met je hypocriet en schijnheilig geleuter.
Vreemd dan dan het zo Christelijk westen deze mensen in die gebieden al meer dan 50 jaar voeden en onderhouden, misschien heb je gelijk en moeten wij als Christenen en het vrije westen inderdaad zeggen dit is genoeg, zoek het na 60 jaar ellende het maar uit met het zooitje in het oosten.

Kortman
15-08-12, 19:18
Vreemd dan dan het zo Christelijk westen deze mensen in die gebieden al meer dan 50 jaar voeden en onderhouden, misschien heb je gelijk en moeten wij als Christenen en het vrije westen inderdaad zeggen dit is genoeg, zoek het na 60 jaar ellende het maar uit met het zooitje in het oosten.

Denk dat jij eerder bedoeld Israel/Palestina m.n het laatse land( in financieel opzicht dan ).
Het is toch verschrikkelijk vandaag vielen er weer ruim 30 doden in een dorpje in Syrie nu op de T.V te zien.
Getroffen door bommen uit vliegtuigen ,en aan de andere kant en aanslag in DAMASCUS door de opstandelingen onder het slaken van de onderhand over bekende kreet ( hoe durven ze ??).
Toch als er een inzameling komt geef ik geld (al kan je er maar EEN! kindje mee helpen bij wijze van spreken).

leven in schoonheid
15-08-12, 19:37
Denk dat jij eerder bedoeld Israel/Palestina m.n het laatse land( in financieel opzicht dan ).
Het is toch verschrikkelijk vandaag vielen er weer ruim 30 doden in een dorpje in Syrie nu op de T.V te zien.
Getroffen door bommen uit vliegtuigen ,en aan de andere kant en aanslag in DAMASCUS door de opstandelingen onder het slaken van de onderhand over bekende kreet ( hoe durven ze ??).
Toch als er een inzameling komt geef ik geld (al kan je er maar EEN! kindje mee helpen bij wijze van spreken).
Er gebeuren nog ergere dingen daar waar wij geen voorstelling van hebben, mensen van daken gegooid, kinderen opgehangen nadat hun ouders voor hun ogen waren gedood enz. enz.

Kortman
15-08-12, 21:45
Er gebeuren nog ergere dingen daar waar wij geen voorstelling van hebben, mensen van daken gegooid, kinderen opgehangen nadat hun ouders voor hun ogen waren gedood enz. enz.

Blijkbaar een ''erfelijke ''zaak google maar ff naar de val van BAGDAD en Damascus na de belegering door de Osmaanse troepen .

leven in schoonheid
15-08-12, 23:27
Blijkbaar een ''erfelijke ''zaak google maar ff naar de val van BAGDAD en Damascus na de belegering door de Osmaanse troepen .
Als ik eerlijk ben Kortman, heel eerlijk............ Ik wil het helemaal niet meer lezen!
Het is en blijft een ellende in deze landen door gebrek aan burgerzin en gehoorzaamheid.
Ook nu in Syrie zie je 9.000 tot 15.000 mensen komen in opstand met wapens en geweld en wederom is de gewone burger die wil leven en werken in vrede de lul.
Zou de gehele bevolking in opstand komen dan was in 2-3 dagen het beslist met een minimum aan doden en nu ieder uur ieder minuut is er iemand die een vader, een man een zoon moet missen door zinloos geweld omdat de bevolking het niet eens kan worden onder elkaar.
Wij Domme Nederlanders zien nog steeds deze gebieden als landen, terwijl het een bijeen geraapte regio's zijn waar de sterkste familie's de lakens uitdeelt en heerst.

Al Sawt
16-08-12, 21:38
In mijn sprookjesboek, geschreven door De Vliegende Spaghettimonster (http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegend_Spaghettimonster) the Merciful, the Compassionate, staat niets beschreven over welk land dan ook. Sorry.
Ik zou de Thora inderdaad dit soort bijnamen geven. Harry Potter is ook een goede.

Al Sawt
16-08-12, 21:46
Ja, het zegt altijd wat over de ander. Nooit over jezelf.

Ben jij van de moraalpolitie? Snak jij, als nationalist naar censuur?

Ik ben al paar jaar moderator. Als er ergens een bewijs bestaat dat ik anti censuur ben, dan is het jouw voort modderende aanwezigheid op Maroc.nl en vrijheid om jouw onzin te verkondigen.

Al Sawt
16-08-12, 21:52
Ik zie iemand die aan wil tonen dat er onevenredig veel aandacht naar 1 probleem(pje) gaat door het te vergelijken met de aandacht die naar een ander probleem gaat. Een burgeroorlog in Syrië. Waar veel meer slachtoffers vallen.

Alleen jammer dat het weer uitdraaid op het feit dat ze moslim zijn.
Ik zie een idioot (lees Kortman) met oogkleppen op, zijn stokpaardje voor zoveelste keer uit stal haalt en paradeert voor een publiek dat bestaat uit gelijkgestemde idioten (lees Firefox, Nefret en jij!).

Een inhoudelijke discussie over conflict in Syrie wil ik graag met je voeren. Maar ik vrees dat je helaas geen kennis over zaken bezit en snel zal verzanden in verwijten maken en moraliteit veinst.

Al Sawt
16-08-12, 21:55
Zeg nooit, nooit.

Tja, daarvoor moeten wij eerst een racistische politiek uit staatswege voeren en eeuwenlange geschiedenis en traditie van racistische uitspattingen op onze palmares hebben. Uiteraard onder mom: Als je op je wang geslagen wordt, keer je andere wang om.


Nee, dat bouwstenen om getal van 50.miljoen doden te halen missen wij!

leven in schoonheid
16-08-12, 22:01
Ik zou de Thora inderdaad dit soort bijnamen geven. Harry Potter is ook een goede.


Ik ben al paar jaar moderator. Als er ergens een bewijs bestaat dat ik anti censuur ben, dan is het jouw voort modderende aanwezigheid op Maroc.nl en vrijheid om jouw onzin te verkondigen.
Dan ben ik benieuwd of u zich als moderator uwzelf een ipban geeft, want zou een prikker dit schrijven over de Koran zou dit zeker zijn gebeurd.
Net als uw topic titel k.ankergezwel is moderator ontwaardig, maar begrijp nu waarom de topic titel niet werd veranderd.

Al Sawt
16-08-12, 22:07
Dan ben ik benieuwd of u zich als moderator uwzelf een ipban geeft, want zou een prikker dit schrijven over de Koran zou dit zeker zijn gebeurd.
Net als uw topic titel k.ankergezwel is moderator ontwaardig, maar begrijp nu waarom de topic titel niet werd veranderd.
Ik predik een consequente wijze van vrijheid van meningsuiting voor iedereen. Je moet mij eerder dankbaar zijn!

Kortman
16-08-12, 22:19
Ik zie een idioot (lees Kortman) met oogkleppen op, zijn stokpaardje voor zoveelste keer uit stal haalt en paradeert voor een publiek dat bestaat uit gelijkgestemde idioten (lees Firefox, Nefret en jij!).

Een inhoudelijke discussie over conflict in Syrie wil ik graag met je voeren. Maar ik vrees dat je helaas geen kennis over zaken bezit en snel zal verzanden in verwijten maken en moraliteit veinst.

UITERAARD weet prof dr Neukopdiepoff tot betweter in de kweetalleskunde het beter !
Zie zijn onderschrift :Waarschuwing:Discussiëren met Al Sawt, is schadelijk voor uw referentiekader!

Zijn hoogmoeds waanzin gaat zo ver dat hij het zelf gelooft!
Over STOKPAARDJE gesproken deze verknipteling verwijt mij dat (iets wat nog geen half jaar aan de gang is ) in SYRIE ( en nu al meer doden en ravage oplevert dan zijn eigen STOKPAARDJE *)
Zelf is hij al ruim 10 jaar aan de gang met zijn eigen STOKPAARDJE elk topic verdraaid en vervormd hij om uiteindelijk weer op een en het zelfde onderwerp uit te komen :
*) Al verbrand de WERELD onder z,n reet schroeit zelfs zijn VEL , dan zeikt hij nog door over ISRAEL !
:vingers:

Al Sawt
16-08-12, 22:36
UITERAARD weet prof dr Neukopdiepoff tot betweter in de kweetalleskunde het beter !
Zie zijn onderschrift :Waarschuwing:Discussiëren met Al Sawt, is schadelijk voor uw referentiekader!

Zijn hoogmoeds waanzin gaat zo ver dat hij het zelf gelooft!
Over STOKPAARDJE gesproken deze verknipteling verwijt mij dat (iets wat nog geen half jaar aan de gang is ) in SYRIE ( en nu al meer doden en ravage oplevert dan zijn eigen STOKPAARDJE *)
Zelf is hij al ruim 10 jaar aan de gang met zijn eigen STOKPAARDJE elk topic verdraaid en vervormd hij om uiteindelijk weer op een en het zelfde onderwerp uit te komen :
*) Al verbrand de WERELD onder z,n reet schroeit zelfs zijn VEL , dan zeikt hij nog door over ISRAEL !
:vingers:

Er bestaat wel een steekhoudende argument waarom ik gelijk heb en jij niet. Ik bezoek geen etnische gerelateerde forum om een stuk overtuiging van betreffende forum te linken aan dood en verderf. Jij doet dat wel en geeft aan dat jouw aanwezigheid op Maroc.nl heel erg gemotiveerd is door intolerante ideeën.

P.S. Hoe is het om als een volwassenen man, gebruik te maken van smilies met middelvingers?

Kortman
16-08-12, 22:40
Ik predik een consequente wijze van vrijheid van meningsuiting voor iedereen. Je moet mij eerder dankbaar zijn!

Jou eenzijdige visie !
Hoe kom je erbij ? je vaart maar een koers ,nooit en goed woord voor andere mensen ,alles draaid bij jou om de ISLAM en je gewouwel over Israel , als een kip zonder kop zonder ook maar een zinnig voorstel voor een eventuele oplossing van de questie Israel ! wat ik destijds al veel en veel eerder voor jou ''de ETTERPUIST in het MIDDEN OOSTEN " noemde ja je leest het goed ! druilorige lapswans want sinds kort noem jij het :
''KANKER GEZWEL'' omdat je niks anders kon verzinnen !
Tsja ''zeuntje '' tegen mij kun je niet op heb iets meer geleerd en ervaren in elk geval .
En blijf neutraal recht door zee remember ???
Ik neem het net zo goed op voor de PALESTIJNEN en MOSLIMS als ik onrechtmatige of sterk overdreven reactie,s lees zelfs over de zgn ''mede idioten'' volgens jou ;ik citeer je nog maar ff om je zoveelste ontkennig van de waarheid te voorkomen.
Ik zie een idioot (lees Kortman) met oogkleppen op, zijn stokpaardje voor zoveelste keer uit stal haalt en paradeert voor een publiek dat bestaat uit gelijkgestemde idioten (lees Firefox, Nefret en jij!).

Kortman
16-08-12, 22:55
Er bestaat wel een steekhoudende argument waarom ik gelijk heb en jij niet. Ik bezoek geen etnische gerelateerde forum om een stuk overtuiging van betreffende forum te linken aan dood en verderf. Jij doet dat wel en geeft aan dat jouw aanwezigheid op Maroc.nl heel erg gemotiveerd is door intolerante ideeën.

P.S. Hoe is het om als een volwassenen man, gebruik te maken van smilies met middelvingers?
Blijkbaar slaat het zoals te verwachten valt bij jou op de ''zeere plek '' je verbrandde kont !
waarvan ff akte
Overigens staan de smilies er niet voor niets! en je kunt ze gebruiken ! zonder tot jou gebruikelijke laffe insinuatie,s te komen ;geven ze goed weer hoe je over een ander denkt zonder in onnodige details ( zoals jij doet) te treden !
Zo wederom ff een lesje in het inhoudelijk discusseren van een '' Oude Zeeman"'die gezien zijn rang en stand wel voor iets hetere vuren heeft gestaan , en op diplomatische manieer een oplossing moest zoeken,
Dag jochhie (zeuntje) want dat ben je in mijn ogen !
Met je zwak verweer ! weet je niks beters te verzinnen , zo heb nog je ff stof om over na te denken en evt anderen te raadplegen want een regelrecht dispuut ga je als regel en mogelijk door omstandigheden meestal uit de weg.
En middelvingers gebruik ik zelden of nooit !!
:zwaai:

Al Sawt
16-08-12, 23:04
Jou eenzijdige visie !
Hoe kom je erbij ? je vaart maar een koers ,nooit en goed woord voor andere mensen ,alles draaid bij jou om de ISLAM en [/B] Graag bewijzen dat ik iets heeft gepost over de Islam? Ik ben gelovig, maar Islam komt nooit voor in mijn retoriek.

Dus plaatst voorbeelden van mijn hand waarin ik artikels plaats over de Islam!! Tenzij je oogkleppen op hebt en al mijn posts generaliseer met Islamitisch inhoud.

Maar dat bevestigt mijn argument dat je anti islamiet bent en geen zuivere intenties hebt. Maar geef niets. Anti Islamieten zijn salonfähig geworden en je kan gerust kleur bekennen.


je gewouwel over Israel , als een kip zonder kop Kom met argumenten dat ik als een kip zonder kop kwekt! Ik daag je uit! Anders zijn jouw woorden niets waard.


zonder
ook maar een zinnig voorstel voor een eventuele oplossing van de questie Israel ! wat ik destijds al veel en veel eerder voor jou ''de ETTERPUIST in het MIDDEN OOSTEN " noemde ja je leest het goed ! druilorige lapswans Ben blij dat jij een allesomvattende en complete vredesplan hebt voorgesteld. Misschien moet ik je nomineren voor nobelprijs.
want sinds kort noem jij het :
''KANKER GEZWEL'' omdat je niks anders kon verzinnen !
Nee. Kanker is een ziekte dat zich vretend in een lichaam manifesteert. Dat is Israel ook. Het heeft geen totale binding op geografische en demografische vlak met MO. Het is een surrogaat volk en staat dat op basis van een sprookje een grondgebied claimt en een volk doormiddel van racistisch beleid knecht. Daar heb jij sympathie voor en dat verdedig je door dik en dun.


Tsja ''zeuntje '' tegen mij kun je niet op heb iets meer geleerd en ervaren in elk geval .
En blijf neutraal recht door zee remember ???Integenstelling tot jij, beken ik kleur. Ik ben Arabisch nationalist. Maar dat neemt niet weg dat ik objectief en historisch alles bij het rechte eind heb. Dat staat in schril contrast met jouw zogenaamde neutraliteit. Jij schreeuwt het uit en doet alsof je neutraal bent. Maar je bent blind. Waarschijnlijk letterlijk en figuurlijk.

Ik neem het net zo goed op voor de PALESTIJNEN en MOSLIMS als ik onrechtmatige of sterk overdreven reactie,s lees zelfs over de zgn ''mede idioten'' volgens jou ;ik citeer je nog maar ff om je zoveelste ontkennig van de waarheid te voorkomen.Je hoeft mij niet citeren. Citeer eerder mijn zogenaamde teksten waar ik de Islam bij haal!

Wat betreft jouw bewering dat je opneemt voor de Palestijnen. Ik neem elke dag op voor bewoners van Mars die door de Amazones van Venus worden geknecht. Maar kennelijk heb ik het knap weten te verbergen. Herken jij dat ook?


Ik zie een idioot (lees Kortman) met oogkleppen op, zijn stokpaardje voor zoveelste keer uit stal haalt en paradeert voor een publiek dat bestaat uit gelijkgestemde idioten (lees Firefox, Nefret en jij!).[/QUOTE]
Helemaal waar!

P.S. probeer in jouw nieuwe reactie niet te schelden!

Kortman
17-08-12, 00:47
Graag bewijzen dat ik iets heeft gepost over de Islam? Ik ben gelovig, maar Islam komt nooit voor in mijn retoriek.

Dus plaatst voorbeelden van mijn hand waarin ik artikels plaats over de Islam!! Tenzij je oogkleppen op hebt en al mijn posts generaliseer met Islamitisch inhoud.

Maar dat bevestigt mijn argument dat je anti islamiet bent en geen zuivere intenties hebt. Maar geef niets. Anti Islamieten zijn salonfähig geworden en je kan gerust kleur bekennen.
Kom met argumenten dat ik als een kip zonder kop kwekt! Ik daag je uit! Anders zijn jouw woorden niets waard.
Ben blij dat jij een allesomvattende en complete vredesplan hebt voorgesteld. Misschien moet ik je nomineren voor nobelprijs. Nee. Kanker is een ziekte dat zich vretend in een lichaam manifesteert. Dat is Israel ook. Het heeft geen totale binding op geografische en demografische vlak met MO. Het is een surrogaat volk en staat dat op basis van een sprookje een grondgebied claimt en een volk doormiddel van racistisch beleid knecht. Daar heb jij sympathie voor en dat verdedig je door dik en dun. Integenstelling tot jij, beken ik kleur. Ik ben Arabisch nationalist. Maar dat neemt niet weg dat ik objectief en historisch alles bij het rechte eind heb. Dat staat in schril contrast met jouw zogenaamde neutraliteit. Jij schreeuwt het uit en doet alsof je neutraal bent. Maar je bent blind. Waarschijnlijk letterlijk en figuurlijk. Je hoeft mij niet citeren. Citeer eerder mijn zogenaamde teksten waar ik de Islam bij haal!

Wat betreft jouw bewering dat je opneemt voor de Palestijnen. Ik neem elke dag op voor bewoners van Mars die door de Amazones van Venus worden geknecht. Maar kennelijk heb ik het knap weten te verbergen. Herken jij dat ook?


Ik zie een idioot (lees Kortman) met oogkleppen op, zijn stokpaardje voor zoveelste keer uit stal haalt en paradeert voor een publiek dat bestaat uit gelijkgestemde idioten (lees Firefox, Nefret en jij!).
Helemaal waar!

P.S. probeer in jouw nieuwe reactie niet te schelden![/QUOTE]

Over schelden gesproken : IN JE HOOGMOEDSWAANZIN vergeet je dat JIJ degene bent , die zowel mij als anderen beschimpt en bespot en er zelfs mee begonnen is, verder beschuldig je mij als zijnde een anti MOSLIM deze conclussie baseer je gewoon omdat ik het eeuwige klote onderwerp Israel steeds weer al jaren lang tegen kom, het eenzijdige richting verkeer, terwijl er net zo goed van Palestijnse kant bepaald niet vredelievend wordt opgetreden (maar dat mag allemaal wel ) Ik ben degene geweest die het eerst al :ISRAEL de ETTERPUIST van het Midden Oosten noemde een ook een ONHERSTELBARE VERGISSING naar het boek van C v.d Heijden maar dat ben je uiteraard vergeten !
iK kan het me ook niet herinneren welke zoveelste topic het was ;zat vermoeddelijk tussen de 3 en 4 duizendste in !
Kijkzelf maar of je een dag kunt vinden waar het onderwerp Israel /Palestina niet het zgn Nieuws van de Dag is ;
de naam van deze rubriek kan beter wezen'' ORDE VAN DE DAG !
Als je neutrale posters uitscheld voor idioot (alleen om het feit dat ze kommentaar leveren op sterk overdreven en haatgerichte topic,s ) en niet in het door jou gewenste gelid marcheren dan deugen ze niet !
NOGMAALS MIJ LUL JE NIET VAN DE SOKKEN MET JE EEN ZIJDIGE ZIENS WIJZE ,!
DIE BOVEN DIEN VOOR GEEN REDE VATBAAR IS !
En dat mijn schrijfwijze recht voor z,n raap is ,is dan....is dat
Jammer voor jou want dan ben je bij mij aan het verkeerde adres !
Al jou argumenten slaan nergens op ! alleen ter verheerlijking van je zelf wat verbeeld je wel wie je bent ?niks anders als een laag bij de grondkruipende van geest een duplo van de homosapiens een sterk op een aap gelijkende soort meest wrede diersoort ; dat onnodig de aarde verziekt ,en misbruikt en zich al ergert aan alles en iedereen die het niet met hem eens is ,zich zelf als een met ''rede begaaft wezen beschouwd'' en denkt dat er een GOD is die hem uitverkoren heeft tot een bepaalde groep die zich nog net geen UITVERKORENE noemt gelijk de door jou zo gehate JODEN die niks minder en niks meer zijn dan jij , wat dan hun versie is precies het zelfde HOOGMOEDS WAANZIN !
En dat komt als regel voor den val
Zo droom maar lekker verder in jou wereldje dat enkel en alleen bestaat uit :haat gevoed door een bijna aan het ziekelijke grenzende jaloezie ,voor alles wat het beter heeft dan de miljoenen stumpers die zuchten onder het juk dat GELOOF heet , wat meer kapot heeft gemaakt en nog maakt van alles wat je lief is en de wereld zo mooi kon maken.
Alle Oorlogen hebben als kiem en achtergrond ..het GELOOF !
En GOD keek toe zonder in te grijpen hij zag dat het goed (was denk ik )

Kortman
17-08-12, 22:44
De mentaliteit is steeds verder weg in SYRIE ongelooflijke wreedheden vinden plaats >




'Sprake van verbrande lichamen in Qatana'


NOS.nl - 2 uur geleden

Video Uit Syrië komen opnieuw verontrustende berichten over een massaslachting. Zeker 60 verkoolde lijken zouden zijn gevonden op een ...



NRC Handelsblad






43 jongeren vermoord in Syrië


PowNed - 2 aug 2012

Het is in Syrië opnieuw tot een bloedbad gekomen. ... Vanochtend werden op de locatie de lijken van 43 personen gevonden. ... op dinsdag de vlag verbranden en als het dan woensdag fout loopt, donderdag om hulp vragen

En dan te bedenken dat ze er nog steeds ALLAH ook bij roepen dat hij groot is, en zijn naam gebruiken ,dat kan je toch niet maken ?
:droef:

Al Sawt
18-08-12, 00:17
Helemaal waar!

P.S. probeer in jouw nieuwe reactie niet te schelden!

Over schelden gesproken : IN JE HOOGMOEDSWAANZIN vergeet je dat JIJ degene bent , die zowel mij als anderen beschimpt en bespot en er zelfs mee begonnen is,
Jij en anderen solliciteren nadrukkelijk naar mijn hoon. Ik wil graag een inhoudelijke discussie voeren. Maar helaas teveel randdebielen op NVDD, jij bent er een van.



verder beschuldig je mij als zijnde een anti MOSLIM deze conclussie baseer je gewoon omdat ik het eeuwige klote onderwerp Israel steeds weer al jaren lang tegen komSaillant detail: Jij bent de persoon die het onderwerp Israel bij elke topic bij haar lurven pakt en ter sprake brengt. Of het gaat om besnijdenis of over toekomstige maanlanding. Jij bent gewoon geobserdeerd met Israel en probeert anderen daarop vast te pinnen. Dat noemen wij geestelijk ziek!



, het eenzijdige richting verkeer, terwijl er net zo goed van Palestijnse kant bepaald niet vredelievend wordt opgetreden (maar dat mag allemaal wel )
Palestijnen zijn een bezet en onderdrukt volk. Onderworpen aan een racistisch beleid. Ze hebben geen enkele middelen om hun recht op te eisen. Ze vechten tegen een fundamentalistisch en racistisch entiteit. In deze topic heb je een dankbaar bondgenoot gevonden in Nefret, vertegenwoordiger en belangenbehartiger van racistisch entiteit Israel. Die samen met de wolven kwam huilen. Je had de kans gemist om van haar te distantiëren en toch jouw verhaal over de moslimdoden door te zetten. Gaf je een stuk neutraliteit.

Maar jij koos om met haar de doden te tellen en de Islam en moslims negatief af te zetten. Dat maakt je tot een bevoordeeld en vooral bekrompen heerschap. Dus bespaar mij jouw onzinnige geleuter over hoe neutraal je bent.



Ik ben degene geweest die het eerst al :ISRAEL de ETTERPUIST van het Midden Oosten noemde een ook een ONHERSTELBARE VERGISSING naar het boek van C v.d Heijden maar dat ben je uiteraard vergeten !Graag link. Kan het nergens lezen. Overigens is het boek van v.d. Heijden ettelijk maal geciteerd. Ook door anderen.


iK kan het me ook niet herinneren welke zoveelste topic het was ;zat vermoeddelijk tussen de 3 en 4 duizendste in !Dat geeft maar aan dat je duizenden andere topics had gebruikt om de Islam zwart te maken.


Kijkzelf maar of je een dag kunt vinden waar het onderwerp Israel /Palestina niet het zgn Nieuws van de Dag is ;
de naam van deze rubriek kan beter wezen'' ORDE VAN DE DAG ! Is een Marokkaanse forum. Wij hebben het recht om over de Palestijnse zaak te discussiëren. Je hebt geen recht om ons te verwijten waarom wij dat doen.

Tenzij jezelf als een übermensch ziet en daarmee morele legitimiteit claimt om dergelijke verwijt te maken. Dat maakt je dus tot een anti moslim.

Als je neutrale posters uitscheld voor idioot (alleen om het feit dat ze kommentaar leveren op sterk overdreven en haatgerichte topic,s ) en niet in het door jou gewenste gelid marcheren dan deugen ze niet !
NOGMAALS MIJ LUL JE NIET VAN DE SOKKEN MET JE EEN ZIJDIGE ZIENS WIJZE ,!
DIE BOVEN DIEN VOOR GEEN REDE VATBAAR IS !
En dat mijn schrijfwijze recht voor z,n raap is ,is dan....is dat
Jammer voor jou want dan ben je bij mij aan het verkeerde adres !
Al jou argumenten slaan nergens op ! alleen ter verheerlijking van je zelf wat verbeeld je wel wie je bent ?niks anders als een laag bij de grondkruipende van geest een duplo van de homosapiens een sterk op een aap gelijkende soort meest wrede diersoort ; dat onnodig de aarde verziekt ,en misbruikt en zich al ergert aan alles en iedereen die het niet met hem eens A, Ik heb nooit geclaimd dat ik neutraal ben. Ik zie mezelf als Arabische nationalist. Dus partijdig. Ik kom daar eerlijk vooruit. Wat in schril contrast staat met jouw vermeende neutraliteit.
B. Ik hoef je niet van de sokken te lullen. Bekrompen mannen van jouw slag zijn heilig overtuigd van hun superioriteit en daarmee hun gelijk.
C. Ik raak echt niet van slag door jouw schrijfsels. Ik lach erom en ga door wat ik doe. Ik hou ervan als je begint te schelden, woorden en zinnen in hoofdletters plaats en middelvingers opsteekt. Geeft mij een bevestiging dat ik jouw avond heb verpest. Een heerlijk gevoel.



is ,zich zelf als een met ''rede begaaft wezen beschouwd'' en denkt dat er een GOD is die hem uitverkoren heeft tot een bepaalde groep die zich nog net geen UITVERKORENE noemt gelijk de door jou zo gehate JODEN die niks minder en niks meer zijn dan jij , wat dan hun versie is precies het zelfde HOOGMOEDS WAANZIN !
En dat komt als regel voor den val
Zo droom maar lekker verder in jou wereldje dat enkel en alleen bestaat uit :haat gevoed door een bijna aan het ziekelijke grenzende jaloezie ,voor alles wat het beter heeft dan de miljoenen stumpers die zuchten onder het juk dat GELOOF heet , wat meer kapot heeft gemaakt en nog maakt van alles wat je lief is en de wereld zo mooi kon maken.
Maar er bestaat een verschil tussen jouw wereld en die van mij. Jij hebt gezucht onder fascisme, rechts nationalisme en conservatisme dat een giftige verbond sloot met de Nazisme. Jij bent een product van jouw tijdsgeest en jouw ideeën van vandaag zijn gebaseerd op die periode.

Begrijp je het, ziekelijk figuur?


Alle Oorlogen hebben als kiem en achtergrond ..het GELOOF !
En GOD keek toe zonder in te grijpen hij zag dat het goed (was denk ik ) [/QUOTE]Onzin. Woorden van een ahistorisch malloot.

WO1 en 2 zijn oorlogen waar religie eeen marginale rol speelde.

Kortman
24-08-12, 23:37
Jij en anderen solliciteren nadrukkelijk naar mijn hoon. Ik wil graag een inhoudelijke discussie voeren. Maar helaas teveel randdebielen op NVDD, jij bent er een van.
Saillant detail: Jij bent de persoon die het onderwerp Israel bij elke topic bij haar lurven pakt en ter sprake brengt. Of het gaat om besnijdenis of over toekomstige maanlanding. Jij bent gewoon geobserdeerd met Israel en probeert anderen daarop vast te pinnen. Dat noemen wij geestelijk ziek!


Palestijnen zijn een bezet en onderdrukt volk. Onderworpen aan een racistisch beleid. Ze hebben geen enkele middelen om hun recht op te eisen. Ze vechten tegen een fundamentalistisch en racistisch entiteit. In deze topic heb je een dankbaar bondgenoot gevonden in Nefret, vertegenwoordiger en belangenbehartiger van racistisch entiteit Israel. Die samen met de wolven kwam huilen. Je had de kans gemist om van haar te distantiëren en toch jouw verhaal over de moslimdoden door te zetten. Gaf je een stuk neutraliteit.

Maar jij koos om met haar de doden te tellen en de Islam en moslims negatief af te zetten. Dat maakt je tot een bevoordeeld en vooral bekrompen heerschap. Dus bespaar mij jouw onzinnige geleuter over hoe neutraal je bent.


Graag link. Kan het nergens lezen. Overigens is het boek van v.d. Heijden ettelijk maal geciteerd. Ook door anderen. Dat geeft maar aan dat je duizenden andere topics had gebruikt om de Islam zwart te maken.
Is een Marokkaanse forum. Wij hebben het recht om over de Palestijnse zaak te discussiëren. Je hebt geen recht om ons te verwijten waarom wij dat doen.

Tenzij jezelf als een übermensch ziet en daarmee morele legitimiteit claimt om dergelijke verwijt te maken. Dat maakt je dus tot een anti moslim. A, Ik heb nooit geclaimd dat ik neutraal ben. Ik zie mezelf als Arabische nationalist. Dus partijdig. Ik kom daar eerlijk vooruit. Wat in schril contrast staat met jouw vermeende neutraliteit.
B. Ik hoef je niet van de sokken te lullen. Bekrompen mannen van jouw slag zijn heilig overtuigd van hun superioriteit en daarmee hun gelijk.
C. Ik raak echt niet van slag door jouw schrijfsels. Ik lach erom en ga door wat ik doe. Ik hou ervan als je begint te schelden, woorden en zinnen in hoofdletters plaats en middelvingers opsteekt. Geeft mij een bevestiging dat ik jouw avond heb verpest. Een heerlijk gevoel.


Maar er bestaat een verschil tussen jouw wereld en die van mij. Jij hebt gezucht onder fascisme, rechts nationalisme en conservatisme dat een giftige verbond sloot met de Nazisme. Jij bent een product van jouw tijdsgeest en jouw ideeën van vandaag zijn gebaseerd op die periode.

Begrijp je het, ziekelijk figuur?
Onzin. Woorden van een ahistorisch malloot.

WO1 en 2 zijn oorlogen waar religie eeen marginale rol speelde.[/QUOTE]

Ik hoef alleen maar op het onderstaande antwoord te geven om ALLE ONZIN die je uitkraamt te niet te doen .


Maar er bestaat een verschil tussen jouw wereld en die van mij. Jij hebt gezucht onder fascisme, rechts nationalisme en conservatisme dat een giftige verbond sloot met de Nazisme. Jij bent een product van jouw tijdsgeest en jouw ideeën van vandaag zijn gebaseerd op die periode.

Jou WERELD ??????? die bestaat uit een ziekelijke haat ,naar alles en iedereen die het niet met je waanzin eens is , culminerend in je haat ten opzichte van
Alles wat naar het "WESTEN'' ruikt en vooral de U.S.A en boven alles Israel , je staat er mee op en gaat er mee naar bed , het beheerst je leven en dat alles om je ziekelijke gedachten gang gestalte te geven.
boven dien overdrijf je , met alles als voorbeeld geef ik dit:
C. Ik raak echt niet van slag door jouw schrijfsels. Ik lach erom en ga door wat ik doe. Ik hou ervan als je begint te schelden, woorden en zinnen in hoofdletters plaats en middelvingers opsteekt. Geeft mij een bevestiging dat ik jouw avond heb verpest. Een heerlijk gevoel.
Vandaar JE HULPELOZE REACTIE , er bestaat wel degelijk verschil tussen jou wereld en die van mij (het enige dat ik met je ens ben)
Ik heb alles meegemaakt !jij niet jij leeft in je Wereld van wijzen met je vinger naar alles wat
niet MOSLIM is ,gevoed door een ziekelijke haat !
Ik heb jou nog nooit ook maar een keer iets goeds te zeggen over MIJN WERELD de wereld waarin ik geboren ben !
Zelfs HEB IK JE NOG NOOIT een goed woord horen zeggen over NEDERLAND, waar je tenminste zo vrij bent om een SITE zoals deze in stand te houden en je MENING mag zeggen !

Doei slaap maar lekker door !!!

HIER NOG FF DE UITSMIJTER:
He !!! weet je nog hoe je dacht mij te bespotten met je zgn ''OMHELSING"" en herinner je nog mijn antwoord !!
KIjk ff : http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/354242-zoen-tussen-twee-marokkaanse-mannen-tijdens-eid-fitr-feest-houd-gemoederen-bezig.html

Als er een is die zich amuseert ben ik dat ,jij ergert je alleen maar ,met je valse beschuldigingen over mijn vermeende voorkeur voor Israel en voor middelvingersenz enz
Zoek die middelvingers maar op ! alsmede het antwoord dat ik daarop gaf !

AdamRon
25-08-12, 10:09
Ben een tijdje weggeweest maar zie dat er niet veel veranderd is op dit forum.

Ik vind het altijd een beetje vreemd wanneer een topic zoals deze altijd word gedecimeert tot Israel versus Palestina (lees Moslims versus het Westen).
Een mens is niet slecht, het word slecht gemaakt door omstandigheden en situaties zoals huiselijke opvoeding en educatie.
Praat ik nog niet eens over vooroordelen die mensen hebben over anderen.

Peace

Kortman
25-08-12, 17:44
Ben een tijdje weggeweest maar zie dat er niet veel veranderd is op dit forum.

Ik vind het altijd een beetje vreemd wanneer een topic zoals deze altijd word gedecimeert tot Israel versus Palestina (lees Moslims versus het Westen).
Een mens is niet slecht, het word slecht gemaakt door omstandigheden en situaties zoals huiselijke opvoeding en educatie.
Praat ik nog niet eens over vooroordelen die mensen hebben over anderen.

Peace

Eindelijk iemand die het bij het rechte eind heeft ,en het ook nog durft te zeggen ook!
Het bedoelde citaat: ''Ik vind het altijd een beetje vreemd wanneer een topic zoals deze altijd word gedecimeert tot Israel versus Palestina ''(lees Moslims versus het Westen).

Van het laaste is bij mij geen sprake ! Ik ben niet conta MOSLIMS maar wel tegen bepaalde zich MOSLIMS noemende mensen , die alles maar dan ook alles afkraken en het liefst bespotten wat WESTERS is !
Vaak plaatsen zulke onbenullige topic,s en andere worden verwaarloosd die belangrijker zijn!

ik heb me zelfs verdiept in de ISLAM voor zo ver dat in mijn vermogen ligt , om destijds mijn nieuwe Moslim kennissen beter te begrijpen (ik heb de KORAN welke ik bezit ook gekregen van een MOSLIM ).