PDA

Bekijk Volledige Versie : 2 pig heads hung outside mosque in Montauban



Samir75017
01-08-12, 17:00
PARIS — Authorities say two pigs' heads were found hanging outside a mosque in southern France.

The local mayor denounced what she described as "intimidation."

Pigs are considered unclean by Muslims, who are forbidden from eating pork and are currently observing the holy month of Ramadan.

A statement from the office of Mayor Brigitte Bareges in Montauban said the heads were found attached to entrance pillars outside the Salam Mosque, with a large pool of blood on the ground below.

The mayor condemned "this odious and blasphemous act toward the Muslim community."

France has an estimated 5 million Muslims, a population that has struggled with discrimination.

Read more here: 2 pig heads hung outside mosque in France | AP World News - The News Tribune

Mellow
01-08-12, 17:28
PARIS — Authorities say two pigs' heads were found hanging outside a mosque in southern France.The local mayor denounced what she described as "intimidation."Pigs are considered unclean by Muslims, who are forbidden from eating pork and are currently observing the holy month of Ramadan.A statement from the office of Mayor Brigitte Bareges in Montauban said the heads were found attached to entrance pillars outside the Salam Mosque, with a large pool of blood on the ground below.The mayor condemned "this odious and blasphemous act toward the Muslim community."France has an estimated 5 million Muslims, a population that has struggled with discrimination.Read more here: 2 pig heads hung outside mosque in France | AP World News - The News TribuneIf this happens to some synagogue , you would see the whole media . the whole nation & its political elite denounce such a criminal act But , that was just a mosque , so

Firefox
01-08-12, 18:29
If this happens to some synagogue , you would see the whole media . the whole nation & its political elite denounce such a criminal act But , that was just a mosque , so

Ik snap niet waar je je zo druk om maakt. Varkens zijn ook schepselen van Allah.

Samir75017
01-08-12, 19:48
If this happens to some synagogue , you would see the whole media . the whole nation & its political elite denounce such a criminal act But , that was just a mosque , so

True.

Patience - Sabr - is a great vertue in Islam.

Samir75017
01-08-12, 19:49
Varkens zijn ook schepselen van Allah.

No, you are not.

Mellow
01-08-12, 20:01
True.

Patience - Sabr - is a great virtue in Islam.

Precies

Mellow
01-08-12, 20:04
No, you are not.

nou, hij is lager dan varkens wel , gelet op zijn uiterst irriterend idioot gedrag hiero haha


Afgedwaalden zijn inderdaad meer verdwaald dan dieren

The_Grand_Wazoo
01-08-12, 20:08
No, you are not.

Touché

leven in schoonheid
01-08-12, 21:40
Tja, varken hier varken daar, varken overal......toch wel lekker die knor sausen.

Firefox
01-08-12, 21:52
No, you are not.

Was jij maar even intelligent als een varken.

Firefox
01-08-12, 21:53
nou, hij is lager dan varkens wel , gelet op zijn uiterst irriterend idioot gedrag hiero haha


Afgedwaalden zijn inderdaad meer verdwaald dan dieren

Een islamofascistische opmerking.

Nefret
01-08-12, 21:55
Ik ben bang dat de dader van deze laffe daad net zo weinig respect heeft voor de tradities van de islam, als dat de islam respect had voor meneer (vast een meneer), alvorens hij dader werd.

Kortman
01-08-12, 22:00
nou, hij is lager dan varkens wel , gelet op zijn uiterst irriterend idioot gedrag hiero haha


Afgedwaalden zijn inderdaad meer verdwaald dan dieren

Als je de echte ''lage Sprekende varkens ''wil zien kijk dan ff naar Syrie !
Tip:Toegevoegd: woensdag 1 aug 2012, 21:06


De opstandelingen in Aleppo beschikken over zware wapens waaronder tanks. Dat werd al vermoed en is nu bevestigd door VN-waarnemers die de grootste stad van Syrië vandaag bezochten.

Een woordvoerder van de VN-waarnemersmissie zegt dat er de laatste 3 dagen steeds meer gevechten zijn in de stad. Daarbij worden ook steeds vaker zware wapens ingezet, zoals helikopters, tanks en artilleriegeschut.

Geëxecuteerd

Op internet verschenen vandaag videobeelden uit Aleppo waarop is te zien hoe een aantal mannen wordt geëxecuteerd. Het zouden leden van een lokale militie zijn die president Assad steunen. Die militie zou alleen gisteren al vijftien opstandelingen hebben gedood.

Een juridisch adviseur van mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch veroordeelt de executies. "Het lijkt erop dat een aantal gevangen wordt geëxecuteerd. Als dat zo is, dan zou dat een oorlogsmisdaad zijn," zei Human Rights Watch-adviseur Clive Baldwin tegen de BBC. Een Syrische mensenrechtengroepering in Groot-Brittannië noemde de executies "crimineel".

Baldwin zei verder dat Human Rights Watch de laatste tijd steeds meer aanwijzingen krijgt dat een deel van de opstandelingen zich schuldig maakt aan martelingen en executies.
http://nos.nl/dossier/215542-arabische-lente/

Saul
01-08-12, 22:02
De domheid ten top, zo'n opmerking. Was jij maar even intelligent als een varken.

Heeft weinig te maken met domheid, die was gewoon raak. :hihi:

Kortman
01-08-12, 22:06
Ik ben bang dat de dader van deze laffe daad net zo weinig respect heeft voor de tradities van de islam, als dat de islam respect had voor meneer (vast een meneer), alvorens hij dader werd.

Het is indd een gore laffe daad , maar de Islam kan daar niets aan doen .

Firefox
01-08-12, 22:07
Heeft weinig te maken met domheid, die was gewoon raak. :hihi:

Nog al iemand die het intelligentiepeil van een varken bij lange na niet haalt.

Samir75017
01-08-12, 22:17
Nog al iemand die het intelligentiepeil van een varken bij lange na niet haalt.

Sorry not to be intelligent enough to eat my own shit and wash in mud.

But I can understand that, to you, these are intelligent rituals.

Firefox
01-08-12, 22:23
Sorry not to be intelligent enough to eat my own shit and wash myself in mud.

But I can understand that these are for you intelligent rituals.

Liet je het ook maar niet hier op het forum achter.

Mellow
01-08-12, 23:22
Heeft weinig te maken met domheid, die was gewoon raak. :hihi:

Zeker weten :lol: & het doet zeer haha

"The heart of a diamond can be cut by the leaf of a flower ,

A soft & gentle word has no effect on a stupid man "

Mellow
01-08-12, 23:27
Ik ben bang dat de dader van deze laffe daad net zo weinig respect heeft voor de tradities van de islam, als dat de islam respect had voor meneer (vast een meneer), alvorens hij dader werd.


Zou je hetzelfde durven zeggen als een synagogue werd aangevallen in plaats van die mosquee ?


Ik sta echt versteld van jouw domheid : self-refuting blaming the victim morality again :

According to this stupid self-refuting morality "logics " of urs , we can say that jews were to blame for what happened to them under both nazism & under the medieval church , that jews deserved what happened to them then : that's what u are saying in fact


Het is indd een gore laffe daad , maar de Islam kan daar niets aan doen .

Jaja , je zegt het bovenstaande & tegelijkertijd geef je likes aan deze uiterst idoot uitspraak hier beneden :

Is dat niet de top van hypocrisie ?



Ik snap niet waar je je zo druk om maakt. Varkens zijn ook schepselen van Allah.

Mellow
01-08-12, 23:39
De charme van maroc.nl is dat het hier wel wemelt van de idioten in de zin van dat het echt makkelijk tegen ze te scoren : a piece of cake

Een bron van vermaak , tja, maar deze topic is juist dood serieus daarentegen

Mellow
01-08-12, 23:43
Afwachten dan op de volgende idioot die grapjes gaat maken over de nazi concentratie kampen & hoe deze hypocrieten daarop zouden reageren

Werd bovendien verteld , ik weet niet of dat waar zou zijn geweest, dat veel joodse holocaust survivors hadden hun survival te danken aan ...humor

Humor is dus het beste wapen tegen idioten in alle vormen en maten dus

Nefret
02-08-12, 07:47
Het valt me op dat weinig mensen reageren op Mellow.
Hij praat voornamelijk met zichzelf. :vreemd:

super ick
02-08-12, 08:12
Ik begrijp al die ophef niet.

Ergens in het buitenland liggen twee varkenskoppen bij een moskee.

Doe ze in de prullenbak, emmertje water er overheen, klaaaaaaaar.

Nu wordt het echt nieuws en denken mensen er straks bekend mee te kunnen worden. Dan wordt het nog schering en inslag.
Overigens begrijp ik ook niet hoe Joden weer in de discussie gebracht worden. Kan jij je haatgevoelens niet een beetje in bedwang houden Mellow?

leven in schoonheid
02-08-12, 11:03
nou, hij is lager dan varkens wel , gelet op zijn uiterst irriterend idioot gedrag hiero haha


Afgedwaalden zijn inderdaad meer verdwaald dan dieren
Enig idee waarom deze varkens koppen daar zijn neergelegd, zou het misschien een wraakactie kunnen zijn voor het doden van 2 Christenen een week geleden?

leven in schoonheid
02-08-12, 11:04
Ik begrijp al die ophef niet.

Ergens in het buitenland liggen twee varkenskoppen bij een moskee.

Doe ze in de prullenbak, emmertje water er overheen, klaaaaaaaar.

Nu wordt het echt nieuws en denken mensen er straks bekend mee te kunnen worden. Dan wordt het nog schering en inslag.
Overigens begrijp ik ook niet hoe Joden weer in de discussie gebracht worden. Kan jij je haatgevoelens niet een beetje in bedwang houden Mellow?
De ophef bestaat om de waarheid te verdoezelen.

Saul
02-08-12, 14:09
Ik begrijp al die ophef niet.

Ergens in het buitenland liggen twee varkenskoppen bij een moskee.

Doe ze in de prullenbak, emmertje water er overheen, klaaaaaaaar.

Nu wordt het echt nieuws en denken mensen er straks bekend mee te kunnen worden. Dan wordt het nog schering en inslag.
Overigens begrijp ik ook niet hoe Joden weer in de discussie gebracht worden. Kan jij je haatgevoelens niet een beetje in bedwang houden Mellow?

Die varkanskoppen liggen daar volstrekt toevallig en hebben totaal geen boodschap. Jammer, ik verwacht toch meer moraal en kennis van iemand op uw leeftijd.

leven in schoonheid
02-08-12, 14:17
Die varkanskoppen liggen daar volstrekt toevallig en hebben totaal geen boodschap. Jammer, ik verwacht toch meer moraal en kennis van iemand op uw leeftijd.
De varkenskoppen zijn daar neer gelegd, na de moord op twee militairen door extremisten volgens een stukje in tubantia.

Varkenshoofden bij Franse moskee woensdag 01 augustus 2012 | 15:54 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 01 augustus 2012 | 15:57
Tekstgrootte http://www.tctubantia.nl/shared/images/tekstgrootteMin.gif (http://www.maroc.nl/forums/#)http://www.tctubantia.nl/shared/images/tekstgroottePlus.gif (http://www.maroc.nl/forums/#)
http://nieuws.wegenerweb.nl/multimedia/dynamic/01577/Frankrijk_vlag_1577749h.jpg (http://nieuws.wegenerweb.nl/multimedia/archive/01577/Frankrijk_vlag_1577749a.jpg) ANP





MONTAUBAN - Moslims die woensdag voor het ochtendgebed naar een moskee in het Franse Montauban kwamen, troffen bij de ingang twee varkenshoofden en een plas varkensbloed aan.

Volgens een organisatie die dergelijke incidenten inventariseert, was er sprake van een "racistische provocatie''. Het is het eerste soortgelijke incident in het departement Tarn-et-Garonne. In dezelfde stad Montauban had in maart een islamist twee Franse militairen doodgeschoten. Functionarissen van de gemeente weigerden in te gaan op speculatie over een mogelijke link tussen de moorden in maart en de godslastering nu.
Ramadan
Moslimorganisaties in Frankrijk nemen het incident des te hoger op omdat het tijdens de islamitische vastenmaand ramadan is gebeurd. Er is al volop discussie over het respect voor de islamitische traditie omdat een voorstad van Parijs vier gemeentemedewerkers heeft geschorst omdat zij aan de ramadan deden.


O ja bronnetje: Varkenshoofden bij Franse moskee - Buitenland - Algemeen - Nieuws - TC Tubantia (http://www.tctubantia.nl/nieuws/algemeen/buitenland/11465670/Varkenshoofden-bij-Franse-moskee.ece)

manc
02-08-12, 15:03
If this happens to some synagogue , you would see the whole media . the whole nation & its political elite denounce such a criminal act But , that was just a mosque , so Eh, je kreeg deze informatie toch tot je via de media?


It is ALL over de media:
two pig heads france - Google Search (http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=two+pig+heads+france&ie=UTF-8&oe=UTF-8)

Niet eens de Franse. En geldt een burgermeester niet als de politieke elite?

En waarom de Joden er met de haren bijslepen?


p.s. voor ik het vergeet: hoop dat ze die malloten z.s.m. pakken en een flinke boete + taakstraf geven. Misschien een maandje de vloeren schrobben in de plaatselijke moskee ofzo.

Samir75017
02-08-12, 15:47
Enig idee waarom deze varkens koppen daar zijn neergelegd, zou het misschien een wraakactie kunnen zijn voor het doden van 2 Christenen een week geleden?

2 Christians ?

leven in schoonheid
02-08-12, 16:01
2 Christians ?
Ja althans dat neem ik aan als je wordt begraven op een Katholieke begraafplaats, volgde de link van 2 militairen gedood in Montauban en kwam uit dat ze begraven zijn op het kerkhof van de franciscanen, zoek anders maar eens onder De 23-jarige Merah 29 maart 2012.
Het is niet op een alleen staant feit, gezien ook de ontslagen van 4 mensen om ramadan uit het zelfde plaatsje.

Samir75017
02-08-12, 16:05
Ja althans dat neem ik aan als je wordt begraven op een Katholieke begraafplaats, volgde de link van 2 militairen gedood in Montauban en kwam uit dat ze begraven zijn op het kerkhof van de franciscanen, zoek anders maar eens onder De 23-jarige Merah 29 maart 2012.
Het is niet op een alleen staant feit, gezien ook de ontslagen van 4 mensen om ramadan uit het zelfde plaatsje.

Merah killed 2 soldiers of North African descent in Montauban (one Moroccan and one Algerian).

Why do you lie ?

super ick
02-08-12, 16:22
Die varkanskoppen liggen daar volstrekt toevallig en hebben totaal geen boodschap. Jammer, ik verwacht toch meer moraal en kennis van iemand op uw leeftijd.

Nee het is wereldnieuws.

Een actie van een stelletje hersenlozen, die ik uiteraard afkeur. Maar ik zie hier meer reacties dan wanneer moslims elkaars vrouwen en kinderen weer eens opblazen op een plaatselijke markt. Of is dat wel halal?

leven in schoonheid
02-08-12, 16:58
Merah killed 2 soldiers of North African descent in Montauban (one Moroccan and one Algerian).

Why do you lie ?
Even verder zoeken dat over de drie kinderen ;)

Samir75017
02-08-12, 19:07
Even verder zoeken dat over de drie kinderen ;)

The two children and the adult were Jewish.

Which 2 Christians were you referring to to justify the islamophobic act ?

Saul
02-08-12, 19:16
Nee het is wereldnieuws.

Een actie van een stelletje hersenlozen, die ik uiteraard afkeur. Maar ik zie hier meer reacties dan wanneer moslims elkaars vrouwen en kinderen weer eens opblazen op een plaatselijke markt. Of is dat wel halal?

Duh, waarover moet je discussiëren bij zo'n aanslag? Veroorzaakt dat meningsverschillen?

super ick
02-08-12, 21:20
Duh, waarover moet je discussiëren bij zo'n aanslag? Veroorzaakt dat meningsverschillen?

Minder dan een hoofddoekje voor een moslimjudoka of een varkenskop bij een moskee.