PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Opschudding rond suspensie Islamitische begeleiders in Frankrijk zorgt voor inkeer



MoStar
03-08-12, 20:28
16022

Deze week ontstond er behoorlijk veel commotie nadat bekend werd gemaakt dat vier Islamitische begeleiders van een jeugdkamp niet meer hun taken mochten uitvoeren vanwege de Ramadan. Volgens het bestuur van de gemeente Gennevilliers was het een risico voor de veiligheid van de kinderen dat de leiders aan het vasten waren.

Als argument werd gebracht dat het vasten tijdens de Ramadan maand voor extra vermoeidheid zorgt en tot een verminderd concentratievermogen leidt. Vandaar dat de vier Islamitische begeleiders tijdelijk geschorst werden door het Franse gemeente bestuur. Volgens de gemeente zorgt de maatregel niet voor discriminatie. De regel gaat namelijk alleen van kracht wanneer de begeleiders meerdere dagen met de kinderen op pad gaan.

Het besluit zorgde alsnog voor de nodige commotie. Vandaar dat de gemeente nu terug komt op haar besluit. Islamitische begeleiders van jeugdkampen mogen nu gewoon weer hun taken uit voeren, ook als zij langer dan 24 uur achtereenvolgend leidinggevende zijn.

Foto: shadowgirl08 (http://www.flickr.com/photos/29021626@N03/)

mark61
03-08-12, 20:55
Een suspensie is een draagvloeistof.

Charlus
03-08-12, 22:38
Een suspensie is een draagvloeistof.
Gelukkig, ik maakte me al zorgen.

Mellow
03-08-12, 23:05
16022

Deze week ontstond er behoorlijk veel commotie nadat bekend werd gemaakt dat vier Islamitische begeleiders van een jeugdkamp niet meer hun taken mochten uitvoeren vanwege de Ramadan. Volgens het bestuur van de gemeente Gennevilliers was het een risico voor de veiligheid van de kinderen dat de leiders aan het vasten waren.

Als argument werd gebracht dat het vasten tijdens de Ramadan maand voor extra vermoeidheid zorgt en tot een verminderd concentratievermogen leidt. Vandaar dat de vier Islamitische begeleiders tijdelijk geschorst werden door het Franse gemeente bestuur. Volgens de gemeente zorgt de maatregel niet voor discriminatie. De regel gaat namelijk alleen van kracht wanneer de begeleiders meerdere dagen met de kinderen op pad gaan.

Het besluit zorgde alsnog voor de nodige commotie. Vandaar dat de gemeente nu terug komt op haar besluit. Islamitische begeleiders van jeugdkampen mogen nu gewoon weer hun taken uit voeren, ook als zij langer dan 24 uur achtereenvolgend leidinggevende zijn.

Foto: shadowgirl08 (http://www.flickr.com/photos/29021626@N03/)


wat een idioot smoesje "argument " om die mensen van hun God gegeven vrijheid van geloof te beroven onder een zgn "democratie " : walgelijk


In al die zgn islamistisch landen wordt welke "veiligheid " dan ook nooit bedreigd door het vasten tijdens Ramadan

Charlus
03-08-12, 23:11
You are suspended. Er staat mij bij dat suspensie, voortbordurend op de draagvloeistof, ook als betekenis 'vrij hangend' heeft maar misschien alleen in het Engels.
De gratis Van Dale wil er niet aan. Een te deftig woord waarschijnlijk.

Charlus
03-08-12, 23:13
zgn islamistisch landen
Islamitische landen.

Mellow
03-08-12, 23:19
Islamitische landen.


Type foutje

Bestaan er tegenwoordig geen islamitisch landen joh

Heb je verder iets ontopics te melden ? anders dan de grammatica man te spelen ?

Ik had al altijd een hekel aan grammatica ...haha

mark61
04-08-12, 17:19
Type foutje

Bestaan er tegenwoordig geen islamitisch landen joh

Heb je verder iets ontopics te melden ? anders dan de grammatica man te spelen ?

Ik had al altijd een hekel aan grammatica ...haha

Dit gaat niet over grammatica maar over semantiek.

IslamistischE. Kijk, dat is grammatica.

Fulanadetal
04-08-12, 17:23
Mayonaise is ook een suspensie. Dus dat is wel fijn.

Etenstijd. Uitloggen.

mark61
04-08-12, 17:27
Misschien hangen ze in Gennevilliers moslims in mayonaise.

Bizarre lui, Fransen.