PDA

Bekijk Volledige Versie : Weer mishandeling in Hilversum



super ick
07-08-12, 07:41
Weer mishandeling in Hilversum

Van onze correspondent
HILVERSUM*-* Weer zijn mensen slachtoffer geworden van een ernstig geweldsincident in het Hilversumse uitgaansgebied. In de vroege vrijdagochtend werden de 18-jarige Carmen en haar 15-jarige vriendin Fleur afgetuigd door twee Marokkaanse jongens, nadat de meiden hadden geweigerd een sigaret aan hen af te staan.

Het is de zoveelste zware mishandeling al dit jaar aan de Groest, waar allochtone jongeren een no-goarea hebben gecreëerd met bedreigingen, verwensingen en agressie tijdens de uitgaansuren.
In mei werd een 30-jarige Zweed bijna doodgetrapt door twee mannen, begin april trapten eveneens Marokkaanse jongeren twee mannen op de Groest het ziekenhuis in. Ook Carmen en Fleur liepen zware verwondingen op, nadat ze uitgaansgelegenheid G-Spot hadden verlaten.

Weer mishandeling in Hilversum - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/12704305/__Meisjes_afgetuigd__.html)

Nefret
07-08-12, 08:24
"Is hun eigen schuld, moesten ze maar een sigaret afstaan", aldus de Marokkaanse jongens.
Wat is het toch een verrijking van onze cultuur hè ?...... :boos:


http://www.geenstijl.nl/archives/images/telegraafaftuigbericht.png

Eke
07-08-12, 09:04
"Is hun eigen schuld, moesten ze maar een sigaret afstaan", aldus de Marokkaanse jongens.
Wat is het toch een verrijking van onze cultuur hè ?...... :boos:



Heel erg voor de slachtoffers.




Wat ik hier zie is geweldscriminaliteit . Deze jongens/mannen zijn totaal ontspoord.



Je gooit iedereen met Marokkaanse wortels op 1 grote hoop . Op een negatieve manier.

Khadija.K
07-08-12, 09:15
afstraffen die gasten....maareh wat doe je als 15 jarige tot vroeg in de ochtend in een tent genaamd G-spot? Waar zijn die ouders?
Probleem gebied toch? Waar was de politie? O,ja weggegaan:maf:

Mark
07-08-12, 10:20
dit was geen miljonair op sensation dus politie zal niets doen.

Firefox
07-08-12, 10:24
afstraffen die gasten....maareh wat doe je als 15 jarige tot vroeg in de ochtend in een tent genaamd G-spot? Waar zijn die ouders?
Probleem gebied toch? Waar was de politie? O,ja weggegaan:maf:

Ja, die ouders moeten dankbaar zijn dat die jongens hen dat duidelijk hebben gemaakt...

Firefox
07-08-12, 10:25
Heel erg voor de slachtoffers.




Wat ik hier zie is geweldscriminaliteit . Deze jongens/mannen zijn totaal ontspoord.



Je gooit iedereen met Marokkaanse wortels op 1 grote hoop . Op een negatieve manier.

Het zijn in elk geval geen gentlemen.

leven in schoonheid
07-08-12, 11:02
afstraffen die gasten....maareh wat doe je als 15 jarige tot vroeg in de ochtend in een tent genaamd G-spot? Waar zijn die ouders?
Probleem gebied toch? Waar was de politie? O,ja weggegaan:maf:
Je bedoeld dat je meisjes in korte rokjes ook mag verkrachten?
Kom zeg, gewoon je poten thuis en niet de verantwoordelijkheid van dit tuig naar de ouders van het meisje sturen.
Iedereen behoord veilig uit te kunnen gaan ongeacht de leeftijd.

Eke
07-08-12, 12:45
Je bedoeld dat je meisjes in korte rokjes ook mag verkrachten?
Kom zeg, gewoon je poten thuis en niet de verantwoordelijkheid van dit tuig naar de ouders van het meisje sturen.
Iedereen behoord veilig uit te kunnen gaan ongeacht de leeftijd.

Natuurlijk heeft Khadija gelijk als ze beweert dat je jonkies van 15 jaar niet tot de vroege morgenstond moet laten uitgaan als ouder. En G-spot is een belachelijke naam voor een uitgaansplek voor die hele jonge meisjes.

Er wordt heel duidelijk als EERSTE gesteld : afstraffen die gasten. Daar gaat dit topic over.

Maar tevens laat dit topic ook zien dat er nog meer steken zijn laten vallen. Het is toch afschuwelijk als je kinderen afgerost worden !
Als ouders zorg je toch ook voor je kinderen en schat je risico's in die zij nog niet kennen.
Ik ken ouders die hun kind ophalen als het niet op de afgesproken tijd thuis is...Voor hun kind uit hun warme bedje kruipen...Zolang het nog zo onveilig is moet je stappen ondernemen als ouder.


En blijkbaar heeft Hilversum al langer een groot probleem, wat nergens onderschat wordt, Liz. En dat's flink balen, maar vervolgens zal het doeltreffend aangepakt moeten worden..

Dat's een ander onderwerp.

Kortman
07-08-12, 13:52
afstraffen die gasten....maareh wat doe je als 15 jarige tot vroeg in de ochtend in een tent genaamd G-spot? Waar zijn die ouders?
Probleem gebied toch? Waar was de politie? O,ja weggegaan:maf:

Dat meisje van 15 , hoort inderdaad niet na middernacht in een uitgaans centum thuis!
Maar jij vult vast in waar zijn die ouders ? mogelijk logeerde ze bij een vrindin ,maar normaal gesproken komt ze die dancing niet eens binnen ( legitimatie ).
En dan nog ff dit het is een uitgaans centrum vlak bij het station ! dus wie zegt dat ze daarom daar niet mogen lopen s,morgens vroeg ,voor het zelfde geld zijn het schoonmaaksters geweest( die werken daar zat in de vacantie tijd ja die maken ook horeca zaken schoon die om 0400 uur sluiten , mogelijk waren ze op weg daar heen . ik geef maar een voorbeeld .
Feit is wel dat het inNEDERLAND GEBOREN JONGENS WAREN van Marokkaanse kom af en een deel van en klein groepje etterbakjes vormt >
En weer worden natuurlijk de goede jongeren er ook op aan gekeken ,maar er zijn er bij die dit tuig zelf willen gaan aanpakken (heb ik gehoord ) .
google maar ff om te controleren

leven in schoonheid
07-08-12, 14:00
Natuurlijk heeft Khadija gelijk als ze beweert dat je jonkies van 15 jaar niet tot de vroege morgenstond moet laten uitgaan als ouder. En G-spot is een belachelijke naam voor een uitgaansplek voor die hele jonge meisjes.

Er wordt heel duidelijk als EERSTE gesteld : afstraffen die gasten. Daar gaat dit topic over.

Maar tevens laat dit topic ook zien dat er nog meer steken zijn laten vallen. Het is toch afschuwelijk als je kinderen afgerost worden !
Als ouders zorg je toch ook voor je kinderen en schat je risico's in die zij nog niet kennen.
Ik ken ouders die hun kind ophalen als het niet op de afgesproken tijd thuis is...Voor hun kind uit hun warme bedje kruipen...Zolang het nog zo onveilig is moet je stappen ondernemen als ouder.


En blijkbaar heeft Hilversum al langer een groot probleem, wat nergens onderschat wordt, Liz. En dat's flink balen, maar vervolgens zal het doeltreffend aangepakt moeten worden..

Dat's een ander onderwerp.
Je draait nu het probleem om beste Eke, je stelt dat als je 15 jaar bent niet mag uitgaan omdat je dan tegen tuig aan kunt lopen, verder ga je ervan uit dat de ouders nalatig zijn om jongeren op deze leeftijd uit te laten gaan.
Wat me het meest beangstigd is dat deze 2 meiden bang zijn voor de beide jongens en ze deze jongens dus moet kennen?

Kortman
07-08-12, 14:04
Ja, die ouders moeten dankbaar zijn dat die jongens hen dat duidelijk hebben gemaakt...

:giechel:

leven in schoonheid
07-08-12, 14:04
Dat meisje van 15 , hoort inderdaad niet na middernacht in een uitgaans centum thuis!
Maar jij vult vast in waar zijn die ouders ? mogelijk logeerde ze bij een vrindin ,maar normaal gesproken komt ze die dancing niet eens binnen ( legitimatie ).

Laten we dan op alle jongeren onder de 18 jaar speciale hesjes uitdelen met daarop de tekst jonger dan 18 ram me in elkaar.........:maf:

Kortman
07-08-12, 15:17
Je draait nu het probleem om beste Eke, je stelt dat als je 15 jaar bent niet mag uitgaan omdat je dan tegen tuig aan kunt lopen, verder ga je ervan uit dat de ouders nalatig zijn om jongeren op deze leeftijd uit te laten gaan.
Wat me het meest beangstigd is dat deze 2 meiden bang zijn voor de beide jongens en ze deze jongens dus moet kennen?

Klopt de angst heerst dat ze daarna als nog mag genieten van de RAM MAAR AN *)))

*))) Expres een pesiflage op onze vriend'' Wees -Dom'' die het als een soort ''spot -sport '' beschouwd om woorden uit pure machteloze ingekankerde haat te verbasteren : enkele voorbeelden : Telegrap ,Telegrof enz enz israHEL ,Pisrael enz enz net als kleine kinderen die elkaars voor en achternamen gaan verbasteren !:maf:

Eke
07-08-12, 15:27
Je draait nu het probleem om beste Eke, je stelt dat als je 15 jaar bent niet mag uitgaan omdat je dan tegen tuig aan kunt lopen, verder ga je ervan uit dat de ouders nalatig zijn om jongeren op deze leeftijd uit te laten gaan.
Wat me het meest beangstigd is dat deze 2 meiden bang zijn voor de beide jongens en ze deze jongens dus moet kennen?

Je mag m'n tekst nog eens lezen.Je haalt er zaken uit die er niet in staan :tover: Hokuspokus dus.

leven in schoonheid
07-08-12, 15:29
Je mag m'n tekst nog eens lezen.Je haalt er zaken uit die er niet in staan :tover:

http://cdn.maroc.nl/forums/images/misc/quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door Eke http://img1.maroc.nl/forums/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/353619-weer-mishandeling-hilversum-post5083009.html#post5083009)
Natuurlijk heeft Khadija gelijk als ze beweert dat je jonkies van 15 jaar niet tot de vroege morgenstond moet laten uitgaan als ouder.

Joesoef
07-08-12, 16:33
Best wel lief van die politiemeneren dat ze alsnog aangifte mogen doen.

Eke
07-08-12, 17:04
http://cdn.maroc.nl/forums/images/misc/quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door Eke http://img1.maroc.nl/forums/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/353619-weer-mishandeling-hilversum-post5083009.html#post5083009)
Natuurlijk heeft Khadija gelijk als ze beweert dat je jonkies van 15 jaar niet tot de vroege morgenstond moet laten uitgaan als ouder.

Ha ! Daar houd ik van :) Je schrijft nu zelf m'n hele citaat uit met...."tot de vroege morgenstond"

Dat vind ik te laat.Of te vroeg in de morgen. Ik ga me daar de hele nacht wakker liggen om m'n kuiken. :hihi:
We kiezen samen een redelijke tijd uit. Als ik een dochter zou hebben :)

leven in schoonheid
07-08-12, 18:42
Ha ! Daar houd ik van :) Je schrijft nu zelf m'n hele citaat uit met...."tot de vroege morgenstond"

Dat vind ik te laat.Of te vroeg in de morgen. Ik ga me daar de hele nacht wakker liggen om m'n kuiken. :hihi:
We kiezen samen een redelijke tijd uit. Als ik een dochter zou hebben :)
Hehe, eitje :hihi: idd overleggen ouders kind dit vaak samen en ik vind dat tuig hierop geen druk mag kunnen uitoefenen vaak is het in het begin om 11uur thuis wat langzaam uitgroeid in meer vrijheden.
:wat?!: Ik heb een dochter van 5 en hou nu al mijn hart vast :knipoog:

Khadija.K
07-08-12, 20:49
Je bedoeld dat je meisjes in korte rokjes ook mag verkrachten?
Kom zeg, gewoon je poten thuis en niet de verantwoordelijkheid van dit tuig naar de ouders van het meisje sturen.
Iedereen behoord veilig uit te kunnen gaan ongeacht de leeftijd.
kun je niet lezen, sjon?:wat?!:

Eke
07-08-12, 21:12
Hehe, eitje :hihi: idd overleggen ouders kind dit vaak samen en ik vind dat tuig hierop geen druk mag kunnen uitoefenen vaak is het in het begin om 11uur thuis wat langzaam uitgroeid in meer vrijheden.
:wat?!: Ik heb een dochter van 5 en hou nu al mijn hart vast :knipoog:

Ik kan dat heel goed begrijpen ! Het is een evenwicht zoeken tussen loslaten en beschermen.

Dat het bestaan van boosaardigen hier ook invloed op heeft is niet te vermijden. Dat kunnen trouwens ook bv. lui zijn die met 85 km. per uur de Hoofdstraat in komen scheuren.

Kortman
07-08-12, 21:28
Best wel lief van die politiemeneren dat ze alsnog aangifte mogen doen.

Het is gewoon een schande , je zou haast het idee krijgen dat Politie bang is voor dit schorum >
vandaar dat het gerucht gaat dat andere jongens met dezelfde roots dit tuig zelf willen aan pakken .
:aftel

leven in schoonheid
07-08-12, 23:08
Ik kan dat heel goed begrijpen ! Het is een evenwicht zoeken tussen loslaten en beschermen.

Dat het bestaan van boosaardigen hier ook invloed op heeft is niet te vermijden. Dat kunnen trouwens ook bv. lui zijn die met 85 km. per uur de Hoofdstraat in komen scheuren.
Inderdaad Eke, en als wij ze dan loslaten moeten er geen gekken rondlopen.

Sanne_
08-08-12, 02:28
Ja joh. Over cultuur gesproken.



Dove man wanhopig in woning na pesterijen


Gepubliceerd op dinsdag 31 juli 2012 16:57
Hits: 112
ZOETERMEER - Een verwarde dove man had zich maandagavond op de Willem van Cleeflaan in Zoetermeer opgesloten in zijn flat. Bewapend met een levensgroot mes gaf hij de politie te kennen dat hij niet met ze wilde praten.

De politie, die met minstens 15 man en hondenbrigade aanwezig was, had grote moeite het publiek op afstand te houden. Men hield er ernstig rekening mee dat de man de gaskraan van zijn woning had opengezet.

De redenen voor de wanhoopsdaad van de compleet dove man zou liggen dat hij al weken gepest en mishandeld wordt door autochtone Nederlanders. Mede vanwege zijn donkere huidskleur zouden deze afgelopen weekend hakenkruizen op zijn deur hebben gekrast en een projectiel door zijn keukenraam hebben gegooid.

Na een ruim uur op de man te hebben ingepraat, besloot te politie met geweld de woning binnen te treden. Waarop hij met een ambulance werd afgevoerd naar het ziekenhuis. Onder de omstanders bevonden zich de kennelijke belagers van de man. In tegenstelling tot de politie en de bezorgde buurtbewoners vonden zij deze tragedie nogal vermakelijk.

Bron: dichtbij.nl, 31 juli 2012

Sanne_
08-08-12, 02:35
Precies, Eke. Wat de meisjes meegemaakt hebben is verschrikkelijk, en de daders moeten gestraft worden. Dat is duidelijk ! Het is alleen pijnlijk en oneerlijk tegenover onze Marokkaanse jongeren die het wel goed doen, maar hiermee geassocieerd worden.

Sanne_
08-08-12, 02:38
[QUOTE=Nefret;5082887]"Is hun eigen schuld, moesten ze maar een sigaret afstaan", aldus de Marokkaanse jongens.
Wat is het toch een verrijking van onze cultuur hè ?...... :boos: Over cultuur gesproken.:maf:

Dove man wanhopig in woning na pesterijen


Gepubliceerd op dinsdag 31 juli 2012 16:57
Hits: 113
ZOETERMEER - Een verwarde dove man had zich maandagavond op de Willem van Cleeflaan in Zoetermeer opgesloten in zijn flat. Bewapend met een levensgroot mes gaf hij de politie te kennen dat hij niet met ze wilde praten.

De politie, die met minstens 15 man en hondenbrigade aanwezig was, had grote moeite het publiek op afstand te houden. Men hield er ernstig rekening mee dat de man de gaskraan van zijn woning had opengezet.

De redenen voor de wanhoopsdaad van de compleet dove man zou liggen dat hij al weken gepest en mishandeld wordt door autochtone Nederlanders. Mede vanwege zijn donkere huidskleur zouden deze afgelopen weekend hakenkruizen op zijn deur hebben gekrast en een projectiel door zijn keukenraam hebben gegooid.

Na een ruim uur op de man te hebben ingepraat, besloot te politie met geweld de woning binnen te treden. Waarop hij met een ambulance werd afgevoerd naar het ziekenhuis. Onder de omstanders bevonden zich de kennelijke belagers van de man. In tegenstelling tot de politie en de bezorgde buurtbewoners vonden zij deze tragedie nogal vermakelijk.

Bron: dichtbij.nl, 31 juli 2012

super ick
08-08-12, 08:46
[QUOTE=Nefret;5082887]"Is hun eigen schuld, moesten ze maar een sigaret afstaan", aldus de Marokkaanse jongens.
Wat is het toch een verrijking van onze cultuur hè ?...... :boos: Over cultuur gesproken.:maf:

Dove man wanhopig in woning na pesterijen


Gepubliceerd op dinsdag 31 juli 2012 16:57
Hits: 113
ZOETERMEER - Een verwarde dove man had zich maandagavond op de Willem van Cleeflaan in Zoetermeer opgesloten in zijn flat. Bewapend met een levensgroot mes gaf hij de politie te kennen dat hij niet met ze wilde praten.

De politie, die met minstens 15 man en hondenbrigade aanwezig was, had grote moeite het publiek op afstand te houden. Men hield er ernstig rekening mee dat de man de gaskraan van zijn woning had opengezet.

De redenen voor de wanhoopsdaad van de compleet dove man zou liggen dat hij al weken gepest en mishandeld wordt door autochtone Nederlanders. Mede vanwege zijn donkere huidskleur zouden deze afgelopen weekend hakenkruizen op zijn deur hebben gekrast en een projectiel door zijn keukenraam hebben gegooid.

Na een ruim uur op de man te hebben ingepraat, besloot te politie met geweld de woning binnen te treden. Waarop hij met een ambulance werd afgevoerd naar het ziekenhuis. Onder de omstanders bevonden zich de kennelijke belagers van de man. In tegenstelling tot de politie en de bezorgde buurtbewoners vonden zij deze tragedie nogal vermakelijk.

Bron: dichtbij.nl, 31 juli 2012

Ik vraag me ook in deze zaak af waar de ouders zijn. Dergelijke manier van terroriseren ( ik noem dit geen pesten ) kan nooit allemaal in het geniep hebben plaatsgevonden. Hoe komen die hakenkruisen op de deur van die dove buurman? Het gaat er bij mij niet in dat jongeren van de andere kant van een stad naar hun slachtoffer gaan. Deze raddraaiers wonen waarschijnlijk in dezelfde straat of 1 straat erachter en moeten deels bekend zijn.
Waarom hebben de volwassenen uit zijn straat geen duidelijk signaal afgegeven dat ze dit godverdomme niet pikken?

knuppeltje
08-08-12, 09:01
Ik vraag me ook in deze zaak af waar de ouders zijn.

ze dit godverdomme niet pikken?

Ik neem aan dat we het er over eens kunnen zijn dat een en ander aan de opvoeding ligt, en dat je daarvoor niet zo lelijk hoeft te vloeken. :gechoquee

Saul
08-08-12, 13:58
Ja joh. Over cultuur gesproken.



Dove man wanhopig in woning na pesterijen


Gepubliceerd op dinsdag 31 juli 2012 16:57
Hits: 112
ZOETERMEER - Een verwarde dove man had zich maandagavond op de Willem van Cleeflaan in Zoetermeer opgesloten in zijn flat. Bewapend met een levensgroot mes gaf hij de politie te kennen dat hij niet met ze wilde praten.

De politie, die met minstens 15 man en hondenbrigade aanwezig was, had grote moeite het publiek op afstand te houden. Men hield er ernstig rekening mee dat de man de gaskraan van zijn woning had opengezet.

De redenen voor de wanhoopsdaad van de compleet dove man zou liggen dat hij al weken gepest en mishandeld wordt door autochtone Nederlanders. Mede vanwege zijn donkere huidskleur zouden deze afgelopen weekend hakenkruizen op zijn deur hebben gekrast en een projectiel door zijn keukenraam hebben gegooid.

Na een ruim uur op de man te hebben ingepraat, besloot te politie met geweld de woning binnen te treden. Waarop hij met een ambulance werd afgevoerd naar het ziekenhuis. Onder de omstanders bevonden zich de kennelijke belagers van de man. In tegenstelling tot de politie en de bezorgde buurtbewoners vonden zij deze tragedie nogal vermakelijk.

Bron: dichtbij.nl, 31 juli 2012

Je vraagt je af waarom dit is genegeerd door de meeste media.

Saul
08-08-12, 14:04
Ik vraag me ook in deze zaak af waar de ouders zijn. Dergelijke manier van terroriseren ( ik noem dit geen pesten ) kan nooit allemaal in het geniep hebben plaatsgevonden. Hoe komen die hakenkruisen op de deur van die dove buurman? Het gaat er bij mij niet in dat jongeren van de andere kant van een stad naar hun slachtoffer gaan. Deze raddraaiers wonen waarschijnlijk in dezelfde straat of 1 straat erachter en moeten deels bekend zijn.
Waarom hebben de volwassenen uit zijn straat geen duidelijk signaal afgegeven dat ze dit godverdomme niet pikken?

Dat moet je toch wel weten als tuigoloog? Na zoveel vergelijkbare topics te hebben geopend heb je geen antwoord?

super ick
08-08-12, 15:02
Ik neem aan dat we het er over eens kunnen zijn dat een en ander aan de opvoeding ligt, en dat je daarvoor niet zo lelijk hoeft te vloeken. :gechoquee

Helemaal vergeten dat jij bekeerd bent, sorry.

super ick
08-08-12, 15:05
Dat moet je toch wel weten als tuigoloog? Na zoveel vergelijkbare topics te hebben geopend heb je geen antwoord?

Zolang dergelijke dingen gebeuren blijf ik er af en toe 1 plaatsen.

Zeker omdat ik er van overtuigd ben dat dergelijke misstanden makkelijk voorkomen of in de kiem gesmoord kunnen worden als de directe omgeving niet de andere kant opkijkt.