PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Vrouw onderneemt poging tot zelfmoord om niet terug naar Marokko gestuurd worden



CA-SE
07-08-12, 19:57
16059

Een Marokkaanse vrouw die illegaal in Frankrijk verblijft, heeft een poging tot zelfmoord ondernomen om niet terug naar Marokko gestuurd te worden. De vrouw heeft de poging overleefd maar houdt ernstige lichamelijke complicaties van het incident over.

De 39-jarige Marokkaanse vrouw slikte voordat zij uitgezet wordt een hoop verschillende pillen om te voorkomen dat zij het land werd uitgezet. De vrouw werd aanvankelijk 10 uur lang in een centrum voor illegalen vastgehouden voordat zij door de medewerkers naar een ziekenhuis werd vervoerd. De vrouw geeft aan dat zij in deze periode door de medewerkers werd gemarteld.

Omdat de vrouw niet meteen werd geholpen maar eerst 10 uur lang werd vastgehouden, heeft zij aanzienlijke schade in de lever en de nieren opgelopen en zal een levertransplantatie moeten ondergaan om een weer een normaal leven te kunnen lijnen.

Foto: purplemattfish (http://www.flickr.com/photos/purplemattfish/)

cummonisto
07-08-12, 20:09
Kunnen jullie godverdomme ophouden met negatief berichten over Marokkanen? er zijn genoeg moslimhaters met zulke berichten.Wat kan mij nou schelen wat Marokkanen in Frankrijk of België uitspoken.

Nefret
07-08-12, 20:18
Kunnen jullie godverdomme ophouden met negatief berichten over Marokkanen? er zijn genoeg moslimhaters met zulke berichten.Wat kan mij nou schelen wat Marokkanen in Frankrijk of België uitspoken.

Je moest de schrijnende verhalen eens horen van de marokkaanse meisjes en vrouwen in de "blijf van mijn lijf huizen" in Nederland!

Firefox
07-08-12, 20:36
Kunnen jullie godverdomme ophouden met negatief berichten over Marokkanen? er zijn genoeg moslimhaters met zulke berichten.Wat kan mij nou schelen wat Marokkanen in Frankrijk of België uitspoken.

Wil je alsjeblieft niet vloeken?

cummonisto
07-08-12, 20:36
tja wat moet ik daar aan doen dat kan me ook geen fuck schelen.

Jij misbruikt David ster om moslims te haten en Moslims denken van kijk wat die jood allemaal zegt maar jij bent geen jood maar een fuckings racist

cummonisto
07-08-12, 20:38
Wil je alsjeblieft niet vloeken?
Ik zal 't niet meer doen

Iznogoodh
07-08-12, 21:08
Kunnen jullie godverdomme ophouden met negatief berichten over Marokkanen? Op het moment dat jij je eens gaat gedragen op dit forum kan deze vraag overwogen worden.

cummonisto
07-08-12, 22:12
Op het moment dat jij je eens gaat gedragen op dit forum kan deze vraag overwogen worden.
waarschijnlijk heeft het geholpen er staan twee positief berichten over Marokkanen

Maarten
08-08-12, 03:26
Het bericht is niet negatief over Marokkanen of Marokko. Mensen kunnen allerlei persoonlijke dringende redenen hebben om te vluchten. En het kan een ramp zijn om terug te moeten. Je weet nooit waarom. Er kunnen heel veel soorten redenen voor zijn.

mark61
08-08-12, 04:32
Kunnen jullie godverdomme ophouden met negatief berichten over Marokkanen? er zijn genoeg moslimhaters met zulke berichten.Wat kan mij nou schelen wat Marokkanen in Frankrijk of België uitspoken.

Dit bericht is negatief over Fransen, eerder dan over die Marokkaanse vrouw.

super ick
08-08-12, 09:36
Wat zijn de persoonlijke omstandigheden voor deze vrouw in Marokko?
Gemarteld? Ik lees daar geen verdere info over.
Zelfmoord is een teken van uiterste nood. Is de terugkeer het hele verhaal of speelt er meer?
Zijn die medewerkers onkundig geweest? Was er sprake van opzet? Was de ernst hen direct duidelijk?

Te weinig info om een gedegen mening op te baseren.

Nefret
08-08-12, 09:55
Kunnen jullie godverdomme ophouden met negatief berichten over Marokkanen? er zijn genoeg moslimhaters met zulke berichten.Wat kan mij nou schelen wat Marokkanen in Frankrijk of België uitspoken.


Het bericht is niet negatief over Marokkanen of Marokko. Mensen kunnen allerlei persoonlijke dringende redenen hebben om te vluchten. En het kan een ramp zijn om terug te moeten. Je weet nooit waarom. Er kunnen heel veel soorten redenen voor zijn.


Dat maak je hem toch niet duidelijk. Het heeft te maken met zijn schaamtecultuur. Struisvogels hebben soortgelijk iets.