PDA

Bekijk Volledige Versie : Man mishandelt oudere zus



cummonisto
09-08-12, 11:43
NEERIJNEN - de politie moet zondagmiddag ingrijpen bij een huiselijk conflict in de gemeente Neerijnen. De 56-jarige bewoonster vertelde de agenten dat zij door haar broer, die onder invloed was van drank, mishandeld was en aangifte tegen hem wilde doen. de 49-jarige man werd door de politie aangehouden op verdenking van huiselijk geweld. Hij verzette zich tegen zijn arrestatie door de agenten. Inmiddels is er een aangifte opgenomen en zit de 49-jarige ingesloten voor verhoor; hij is in verzekering gesteld. De politie doet verder onderzoek.


VOOR NOG MEER FUCKING NIEUWS HOEF JE ECHT NIET NAAR FRANKRIJK

Nefret
09-08-12, 11:48
Een vrouw mishandeld? Dader was licht getint???

cummonisto
09-08-12, 12:05
In Neerijnen woont niemand met getinte huidskleur

super ick
09-08-12, 17:25
In Neerijnen woont niemand met getinte huidskleur

Allochtonenmeter - Leer je wijk kennen! (http://www.allochtonenmeter.nl/?postcode=4182&submit=CONTROLEER)

5 niet westerse allochtonen :hihi: en dan heb je natuurlijk altijd wel een paar zonnebankfiguren. Die zijn ook getint.

Tot zover mijn bijdrage aan deze zinloze discussie.

cummonisto
09-08-12, 19:30
Ik heb daar een Chinese vrouw gezien,hebben chinezen getinte huidskleur? Ik weet 't dat het een zinloze discussie is, maar daar hoef je echt niet voor naar Frankrijk te gaan.

Nefret
09-08-12, 20:26
Ik heb daar een Chinese vrouw gezien,hebben chinezen getinte huidskleur? Ik weet 't dat het een zinloze discussie is, maar daar hoef je echt niet voor naar Frankrijk te gaan.

Ja Chinezen zijn iets getint. Maar Chinezen zijn bescheiden en hardwerkende mensen en geen overlast in Nederland/Europa.

cummonisto
09-08-12, 20:29
Ja Chinezen zijn iets getint. Maar Chinezen zijn bescheiden en hardwerkende mensen en geen overlast in Nederland/Europa.
Waar lees je dat ik dat ontken?

The_Grand_Wazoo
09-08-12, 21:53
Een vrouw mishandeld? Dader was licht getint???

Begrijp je punt niet helemaal. Wil je nou duidelijk maken dat je een domme eikel bent? Dat was al enige tijd zonneklaar hoor.

Ready?
09-08-12, 22:25
Dronken mensen spraken toch de waarheid? :/

mark61
09-08-12, 22:31
Begrijp je punt niet helemaal. Wil je nou duidelijk maken dat je een domme eikel bent? Dat was al enige tijd zonneklaar hoor.

Eikelin.

cummonisto
09-08-12, 23:50
Eikelin.
Ik dacht ook dat 't en man was,nou ga ik andere woorden gebruiken met schelden

Kortman
10-08-12, 00:45
In Neerijnen woont niemand met getinte huidskleur

Maakt ook geen reet uit deze uitzondering vormt de mogelijk regel !
Afgezien daarvan het ''sop is de kool niet waard '' om over dit onderwerp een topic te openen.
Er vallen op dit moment elke seconde 3 doden door huiselijk geweld over de hele wereld dan valt dit nog wel mee dunkt me < Tip ga voortaan spijkers zoeken bij laag water i.p.v je voor LUL te laten zetten !
Maar ja dit buitenkansje kun je niet laten glippen ,om ff duidelijk te maken dat er in NEDERLAND ook nog een ander soort tuig woont (wat overigens al jaren zo is en zal blijven ook ,zonder al te pessimistisch te worden).

:zwaai: en verzin volgende keer eens wat anders !:wohaa: