PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Holleeder feliciteert Marokkaanse cabaretier Najib Amhali met zijn succes



MoStar
09-08-12, 20:03
16075

Niemand minder dan de beruchte Nederlandse maffia baas Willem Holleeder stapte onlangs op de Marokkaanse cabaretier Najib Amhali af om hem te feliciteren met zijn succes. Holleeder gaf aan dat Amhali een ware legende is in de bajes en dat dankzij zijn grappen het leven van de criminelen in de gevangenis een klein beetje minder beroerd is.

Nog komischer was dat Amhali meteen door Holleeder herkend werd terwijl Amhali even moest denken wie Holleeder ook al weer was. Holleeder opende het gesprek met Amhali door te zeggen dat hij persoonlijk de cabaretier heel grappig vond.

Najib Amhali vertelde dit verhaal onlangs in een interview. De Marokkaanse komiek ontmoette de voormalige gangster in een Amsterdams café. Amhali was in Amsterdam voor de opnames van Valentino. Deze komedie film zal Maart 2013 in de bioscoop te zien zijn. Naast Najib Amhali zijn er in de film ook rollen weggelegd voor Johnny de Mol en Yolanthe Sneijder-Cabau.

Naast een gesprekje aanknopen wilde Holleeder ook nog op de foto. Najib Amhali heeft deze foto ondertussen online gezet op zijn Twitter pagina (http://twitter.com/#!/Amhali/media/slideshow?url=pic.twitter.com%2F9jKKjcgt).

Nageroepen worden op straat hoeft dus helemaal niet negatief te zijn.

Foto: Najib Amhali (Twitter) (http://twitter.com/#!/Amhali/media/slideshow?url=pic.twitter.com%2F9jKKjcgt)

cummonisto
09-08-12, 20:16
Ach ja straks zeggen ze toch dat Holleeder een Marokkaan is

ilhem.zeist
09-08-12, 20:16
hahaha!

ilhem.zeist
09-08-12, 20:17
upp!!!!

Nefret
09-08-12, 20:30
" Zeg mij wie uw vrienden zijn, en en ik zal u zeggen wie gij zijt "

cummonisto
09-08-12, 20:32
Zeg dan dat Holleeder een Marokkaan is zeg dan?

leven in schoonheid
09-08-12, 20:42
Zeg dan dat Holleeder een Marokkaan is zeg dan?

Holleeder is een Marokkaan en Najib is een Holleeder..............

Ready?
09-08-12, 22:27
Die Holleeder ziet er gezond uit.

leven in schoonheid
09-08-12, 22:46
Die Holleeder ziet er gezond uit.
Ja jaren hotel doet een mens goed :fplet:

cummonisto
09-08-12, 23:55
Holleeder is een Marokkaan en Najib is een Holleeder..............
Ik weet niet hoeveel amhali op zijn rekening heeft staan.. een ding is zeker vanaf nu staat hij in 't rood

Kortman
10-08-12, 01:32
Ik weet niet hoeveel amhali op zijn rekening heeft staan.. een ding is zeker vanaf nu staat hij in 't rood

Zal wel mee vallen , het is een spontaan kompliment en wie dat doet is eigenlijk niet ter zake (omdat het nu toevallig een bekende Nederlander is , met een verleden ?
Als Edwin Zonderland hem strak een kompliment zou maken is ong het zelfde , met dit verschil de reden waarom hij bekend is , is wel ff anders dan die van Willem Holleeder

Ready?
10-08-12, 12:19
Ja jaren hotel doet een mens goed :fplet:

Nou hij heeft tijdens zijn luxe gevangenschap er wel stukken slechter uitgezien.

oujdi1980
10-08-12, 14:20
maar praktiseren HO maar! wat een loser je zou je sowieso diep schamen om op zo,n leeftijd grappen te maken
en dan ook nog het lef hebben om over de islam te spotten zou ons profeet erg trots op zijn geweest!