PDA

Bekijk Volledige Versie : Ondergrondse ""ISLAMITISCHE SEKTE '' opgerold door Politie.



Kortman
09-08-12, 21:29
Zeven vrouwelijke leden van een christelijke sekte in Rusland zijn, na maandenlange onderhandelingen, uit hun ondergrondse schuilplaats te voorschijn gekomen. De sekteleden namen in oktober vorig jaar hun toevlucht tot een grot, op zo'n 600 km van Moskou. Ruim 20 gelovigen zitten nog onder de grond. De sekteleden wachten er op het einde der tijden, dat volgens hen in mei aanbreekt.
De 83 jarige sekte leider beschouwde zich zelf als de (nieuwe Profeet ) :wat?!:
Kinderen hadden in jaren geen daglicht gezien !
Wat een oude zot ! :gechoquee


: NOS Nieuws - Russische sekte leefde jarenlang onder de grond (http://nos.nl/video/404813-russische-sekte-leefde-jarenlang-onder-de-grond.html)

cummonisto
09-08-12, 23:58
Wat is het nou christelijk of islamitisch?:bril:

Kortman
10-08-12, 00:32
Wat is het nou christelijk of islamitisch?:bril:

Kun je nagaan dat je al bij voorbaat reageerd ; zonder ook maar iets van de link gelezen of gehoord te hebben de naam ISLAMITISCH wordt vele malen genoemd >
Maar blijkbaar is het onderwerp niet bepaald een ''reclame'' voor de ISLAM ,wat ik persoonlijk ook vond !
Zie mijn reactie !
:fpotver:

mark61
10-08-12, 00:45
Kun je nagaan dat je al bij voorbaat reageerd ; zonder ook maar iets van de link gelezen of gehoord te hebben de naam ISLAMITISCH wordt vele malen genoemd >
Maar blijkbaar is het onderwerp niet bepaald een ''reclame'' voor de ISLAM ,wat ik persoonlijk ook vond !
Zie mijn reactie !
:fpotver:

Dat deed ie. Lees je eigen post: Zeven vrouwelijke leden van een christelijke sekte

Het gaat NIET om 7 vrouwen, NIET om 20 personen, NIET sinds oktober vorig jaar en NIET om een grot. Beetje opletten.

Kortman
10-08-12, 01:06
Dat deed ie. Lees je eigen post: Zeven vrouwelijke leden van een christelijke sekte

Het gaat NIET om 7 vrouwen, NIET om 20 personen, NIET sinds oktober vorig jaar en NIET om een grot. Beetje opletten.

DAAR HEB JE GELIJK IN! maar blijkbaar heb jij ook de link niet gehoord of gelezen,
het gaat echt om een ISLAMITISCHE SEKTE ,en ik heb de tekst over genomen uit de krant en niet zo gauw deze fout gezien, die door de krant is gemaakt !o ja het was IN ELK GEVAL niet de T.G .

Kortman
10-08-12, 01:16
NOS Nieuws - Russische sekte leefde jarenlang onder de grond




Dit was het eerste bericht
nos.nl/.../404813-russische-sekte-leefde-jarenlang-onder-de-grond.ht...


13 uur geleden – Russische sekte leefde jarenlang onder de grond ... Zeven vrouwelijke leden van een
christelijke sekte in Rusland zijn, na maandenlange...29 ...

Kortman
10-08-12, 01:20
NOS Nieuws - Russische sekte leefde jarenlang onder de grond




Dit was het eerste bericht
nos.nl/.../404813-russische-sekte-leefde-jarenlang-onder-de-grond.ht...


13 uur geleden – Russische sekte leefde jarenlang onder de grond ... Zeven vrouwelijke leden van een
christelijke sekte in Rusland zijn, na maandenlange...29 ...

Blijkbaar waren zelfs de Russen zo van slag dat ze het een christelijke sekte noemden,maaral gauw bleek dat het om een ''nieuwe Profeet ''ging en ja de vrouwen klopten ook met dit verschilB dat het ( MOSLIMA,S ) waren en geen Chriselijke !
JAMMER VOOR JULLIE ,mijn exuses

mark61
10-08-12, 01:50
Blijkbaar waren zelfs de Russen zo van slag dat ze het een christelijke sekte noemden,maaral gauw bleek dat het om een ''nieuwe Profeet ''ging en ja de vrouwen klopten ook met dit verschilB dat het ( MOSLIMA,S ) waren en geen Chriselijke !
JAMMER VOOR JULLIE ,mijn exuses

De NOS is Nederlands, niet Russisch :confused:

Joesoef
10-08-12, 05:18
Natte broekjes onderwerp voor islamfoben.....

leven in schoonheid
10-08-12, 13:13
Zeven vrouwelijke leden van een christelijke sekte in Rusland zijn, na maandenlange onderhandelingen, uit hun ondergrondse schuilplaats te voorschijn gekomen. De sekteleden namen in oktober vorig jaar hun toevlucht tot een grot, op zo'n 600 km van Moskou. Ruim 20 gelovigen zitten nog onder de grond. De sekteleden wachten er op het einde der tijden, dat volgens hen in mei aanbreekt.
De 83 jarige sekte leider beschouwde zich zelf als de (nieuwe Profeet ) :wat?!:
Kinderen hadden in jaren geen daglicht gezien !
Wat een oude zot ! :gechoquee


: NOS Nieuws - Russische sekte leefde jarenlang onder de grond (http://nos.nl/video/404813-russische-sekte-leefde-jarenlang-onder-de-grond.html)

dit komt bijna dagelijks voor in Rusland.

Charlus
10-08-12, 14:28
Natte broekjes onderwerp voor islamfoben.....
Zou het? Deze moslims hebben alleen zichzelf te pakken. Als ze nu niet-moslims hadden opgesloten...