PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Jaarlijks iftar-maaltijd Amsterdams politiekorps uitgegroeid tot plechtige gelegenheid



MoStar
15-08-12, 18:25
16127

Het begon in 2003 als een kleinschalig initiatief van moslims die werkzaam waren bij het Amsterdams politiekorps; een gelegenheid om gezamenlijk de iftar, de maaltijd na zonsondergang, te nuttigen. Er waren destijds ongeveer 70 deelnemers. Negen jaar later, in 2012, is dezelfde iftar bij het Amsterdams politiekorps uitgegroeid tot een plechtige gelegenheid. In het World Fashion Centre waren in totaal 1.250 deelnemers van de jaarlijkse iftar.

Tegenwoordig nemen niet alleen moslims deel aan het evenement. Verschillende Nederlanders die verbonden zijn met het Amsterdam en het idee ondersteunen waren bij de iftar aanwezig. Ook Lodewijk Asscher, de vice-burgemeester van Amsterdam, zocht een tafeltje op. Het bezoek van Asscher kwam als een verrassing. De bewaking geloofde namelijk eerst niet dat de vice burgemeester voor zijn neus stond.

Foto: RyanPrince (http://www.flickr.com/photos/ryanprince1974/)

leven in schoonheid
15-08-12, 19:03
Maaltijd met 1200 politie mensen en dan bewaking?:hihi:

oujdi1980
15-08-12, 21:09
niet-moslims hebben er niks te zoeken! OPKRASSEN

laloon
16-08-12, 14:52
Maaltijd met 1200 politie mensen en dan bewaking?:hihi:


je bent goed wakker ,had ik niet verwacht van je ahhahhaahahahahahahahah

leven in schoonheid
16-08-12, 14:56
je bent goed wakker ,had ik niet verwacht van je ahhahhaahahahahahahahah
Ja sorry zag het in mijn gedachten voor me "1200 politie in een zaal en dan komen er 2 skinheads om heibel te schoppen en zien ineens 1200 pistolen op hun gericht" :hihi: