PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Advocaat Badr Hari: Badr wilt leven beteren



CA-SE
16-08-12, 23:34
16137

Badr Hari heeft de afgelopen maand de krantenkoppen in Nederland gedomineerd. Waar de inhoud van de artikelen eerst het best te vergelijken waren met een roddelblad (relatie met Estelle Gullit) nam het nieuws de laatste weken grilligere vormen aan. Badr Hari was betrokken bij een vechtpartij en is sindsdien opgepakt en in bewaring gesteld. Het voorarrest werd afgelopen week met drie maanden verlengd.

In de tussentijd zijn er alleen maar mensen die in het verleden mishandeld waren door de kickbokser in de publiciteit gekomen. Op het moment wordt Badr Hari verdacht van zes geweldsdelicten. Badr Hari heeft inmiddels de kopstoot aan Koen Everink tijdens Sensation White 2012 toegegeven. Hij geeft overigens ook aan dat hij niet betrokken was bij het mishandelen van de eigenaar van Club Air.

Volgens de advocate van Badr Hari, Bénédicte Ficq, bekent de beste man dat hij in zijn leven veel fouten heeft gemaakt en speelt daarom dus nu open kaart. Badr Hari zal zijn straf accepteren en wilt daarna een nieuw leven opbouwen waarin hij niet meer in aanraking komt met justitie en politie.

De boomlange Badr Hari is een groot sport talent en is voor vele jonge Marokkanen een rolmodel. Helaas komt de kickbokser niet altijd positief in het nieuws. Zowel in de sportwereld als de wereld buiten het kickboksen heeft Badr Hari de laatste jaren een slechte reputatie opgebouwd.

Foto: Paulblank (http://commons.wikimedia.org/wiki/User:Paulblank)

Mark
17-08-12, 09:04
Estelle heeft ook maar besloten dat ze heeft gezien dat ie klappen uit heeft gedeeld :p

oujdi1980
17-08-12, 16:02
Badr je kan wel zo leuk en stoer rondlopen! HERSENLOZE AAP!!!! maar bij allah wacht je nog een afrekening(de blijvend letsel die je hebt veroorzaakt) daar zou ons profeet erg trots op zijn geweest hoor.pak je speen uit je sport tas en wees eens een tijd stil zou ik zeggen SNOTNEUS!!!!!!!!!!!!!!!!!! met je dikke zwarte vlek op je rug hebben ze je vroeger gegrild en nog niks van geleerd

Joesoef
17-08-12, 16:06
Bij de reclassering hebben ze containers vol met dat soort beloftes.

Egmond Codfried
14-12-12, 15:04
Ben erg ontdaan over laatste bericht over broeder Badr Hari. Hij moet alsnog 90 dagen zitten, zelf een strenger regiem tijdens een eventuele vrijlating werd afgewezen. Het brak mijn hart toen ik las dat hij een natuurmens is en graag tijd in de natuur doorbrengt. Hij heeft 23 kilo aan gewicht verloren. Sommige potentiele getuigen beweren niets gezien te hebben terwijl dat in de kleine, nauwe skybox onmogelijk is. Wellicht dat iemand de ontlastende getuigen bedreigt. Hij heeft zich in verkeerde kringen begeven en ik hoop dat dit zijn laatste les is. Ik ga uit van een goede afloop. Hij is geen engel, maar verdient een kans om te leren van zijn fouten. Helaas dat Estelle zijn sfoef niet kan proeven met deze kerst, maar met Pasen zal hij met godswil weer een vrij man zijn. Hij komt vrij met aftrek.

Egmond Codfried
14-12-12, 15:06
Ben erg ontdaan over laatste bericht over broeder Badr Hari. Hij moet alsnog 90 dagen zitten, zelf een strenger regiem tijdens een eventuele vrijlating werd afgewezen. Het brak mijn hart toen ik las dat hij een natuurmens is en graag tijd in de natuur doorbrengt. Hij heeft 23 kilo aan gewicht verloren. Sommige potentiele getuigen beweren niets gezien te hebben terwijl dat in de kleine, nauwe skybox onmogelijk is. Wellicht dat iemand de ontlastende getuigen bedreigt. Hij heeft zich in verkeerde kringen begeven en ik hoop dat dit zijn laatste les is. Ik ga uit van een goede afloop. Hij is geen engel, maar verdient een kans om te leren van zijn fouten. Helaas dat Estelle zijn sfoef niet kan proeven met deze kerst, maar met Pasen zal hij met godswil weer een vrij man zijn. Hij komt vrij met aftrek.

http://www.postproduktie.nl/img/k1/Badr-Hari4.jpg

Dit is overigens hoe een deel van de adellijke en regentenelite eruit zag, voor degenen die mijn blauw bloed onderzoek volgen. Voor het eerst dat een zwarte persoon de etniciteit van de Europese elite onderzoekt.

Bofko
14-12-12, 15:50
Dit is overigens hoe een deel van de adellijke en regentenelite eruit zag, voor degenen die mijn blauw bloed onderzoek volgen. Voor het eerst dat een zwarte persoon de etniciteit van de Europese elite onderzoekt.


:hihi: 16972 Geestverwant ?

super ick
14-12-12, 16:16
Ben erg ontdaan over laatste bericht over broeder Badr Hari.

Kan je de term 'broeder' toelichten?

super ick
14-12-12, 16:21
16137

Badr Hari was betrokken bij een vechtpartij



Opzettelijk verkeerde informatie verstrekken of men is niet op de hoogte.

Ik weet niet wat erger is.

Hij heeft meerdere mensen zwaar mishandeld. Bij de laatste was de voet bijna los van het onderbeen.

Ik heb de indruk dat deze jongen ziek is en behandeling nodig heeft. Als hij al 'moet' slaan, wat ik ernstig betwijfel dan kan hij het gemakkelijk af met een oorvijg.

Egmond Codfried
14-12-12, 16:53
Kan je de term 'broeder' toelichten?

In derde wereld landen spreken wij elkaar vaak aan met broeder en zuster. Of tante en oom. Vrouwen willen natuurlijk geen oma genoemd worden. Tot mijn schrik wordt ik in Suriname met 'vader' aangesproken of 'bigi pa' grote vader. Terwijl ik juist dacht dat ik er sexy uitzag, maar mooi niet. Zo zie je maar...

Egmond Codfried
14-12-12, 16:55
:hihi: 16972 Geestverwant ?

http://estherschreuder.files.wordpress.com/2012/02/jan-mostaert-portret-van-een-afrikaanse-man-web-groot.jpg?w=433

Er is een gelijkenis.
Dit is wellicht het ware gelaat van Keizer Charles V Habsburg.
Keizer van het Heilge Roomse Rijk, omvatte ook Nederland en Belgie.

Bofko
14-12-12, 18:52
http://estherschreuder.files.wordpress.com/2012/02/jan-mostaert-portret-van-een-afrikaanse-man-web-groot.jpg?w=433

Er is een gelijkenis.
Dit is wellicht het ware gelaat van Keizer Charles V Habsburg.
Keizer van het Heilge Roomse Rijk, omvatte ook Nederland en Belgie.

Is me teveel wishful-thinking speculeren.
Dit is erover bekend:
Portret van een Afrikaanse man - Rijksmuseum Amsterdam, het museum van Nederland (http://www.rijksmuseumspotlight.com/collectie/aanwinsten2005/portret-van-een-afrikaanse-man?lang=nl)

(leen)
14-12-12, 22:25
• Wie o wie is deze man? Omstreeks 1520-30 in de Nederlanden « Esther Schreuder (http://estherschreuder.wordpress.com/2012/02/21/wie-o-wie-is-deze-man-omstreeks-1520-30-in-de-nederlanden/)

Keizer Karel V - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Keizer_Karel_V)

Zoek de verschillen...

Nederlandertje
14-12-12, 22:34
ZOu ik ook zeggen als ik hem was. Maar het blijkt wel dat mensen als Badr, Regilio en Mike Tyson dat ze gewoon hun handen niet thuis kunnen houden.

knots71karel
14-12-12, 22:50
ZOu ik ook zeggen als ik hem was. Maar het blijkt wel dat mensen als Badr, Regilio en Mike Tyson dat ze gewoon hun handen niet thuis kunnen houden.

Helaas heb je gedeeltelijk gelijk , maar het zijn uitzonderingen , de meeste vechtsporters hebben al genoeg aan hun aanwezigheid om (respect ) te krijgen ,enkel namen Anton Geesink ,Willem Ruska beide ex wereld kampioenen Judo ,maar ook bedreven in vrij worstelen waar alles is toegestaan .
Deze kerels hebben nog nooit buiten de ring hun vuisten gebruikt .

Charlus
14-12-12, 22:56
Helaas heb je gedeeltelijk gelijk , maar het zijn uitzonderingen , de meeste vechtsporters hebben al genoeg aan hun aanwezigheid om (respect ) te krijgen ,enkel namen Anton Geesink ,Willem Ruska beide ex wereld kampioenen Judo ,maar ook bedreven in vrij worstelen waar alles is toegestaan .
Deze kerels hebben nog nooit buiten de ring hun vuisten gebruikt .
Mja maar dat zijn geen 'meppers' zoals Badr, Tuur en Tyson. Wellicht een bepaald type persoon (explosief) dat zich geroepen voelt tot boksen en door die explosiviteit ook buiten de ring sneller dan normaal met de vuisten klaar staat. Worstelaars en judoka's: ander slag. Open deur dacht ik zo.

Nederlandertje
14-12-12, 22:58
Helaas heb je gedeeltelijk gelijk , maar het zijn uitzonderingen , de meeste vechtsporters hebben al genoeg aan hun aanwezigheid om (respect ) te krijgen ,enkel namen Anton Geesink ,Willem Ruska beide ex wereld kampioenen Judo ,maar ook bedreven in vrij worstelen waar alles is toegestaan .
Deze kerels hebben nog nooit buiten de ring hun vuisten gebruikt .

Ja maar judo is een verdedigingssport waarbij je geen vuisten gebruikt. Het probleem komt vaak voor bij boksers die het profissioneel hebben gebokst. Arnold vanderlyde heeft ooit gezegd dat hij blij is dat hij nooit prof is geweest ondat hij nu een gewoon gezin heeft en al zijn hersencellen nog heeft zodat hij normaal kan denken.

super ick
14-12-12, 23:59
In derde wereld landen spreken wij elkaar vaak aan met broeder en zuster. Of tante en oom. Vrouwen willen natuurlijk geen oma genoemd worden. Tot mijn schrik wordt ik in Suriname met 'vader' aangesproken of 'bigi pa' grote vader. Terwijl ik juist dacht dat ik er sexy uitzag, maar mooi niet. Zo zie je maar...

Wie is wij en waar kom je vandaan?

super ick
15-12-12, 00:06
Helaas heb je gedeeltelijk gelijk , maar het zijn uitzonderingen , de meeste vechtsporters hebben al genoeg aan hun aanwezigheid om (respect ) te krijgen ,enkel namen Anton Geesink ,Willem Ruska beide ex wereld kampioenen Judo ,maar ook bedreven in vrij worstelen waar alles is toegestaan .
Deze kerels hebben nog nooit buiten de ring hun vuisten gebruikt .

Hoe kom je daar nu bij? Ruska hield in dienst van Zwarte Joop mede de Wallen schoon. Daar zijn heel wat rake klappen bij gevallen.

Egmond Codfried
17-12-12, 14:17
Is me teveel wishful-thinking speculeren.
Dit is erover bekend:
Portret van een Afrikaanse man - Rijksmuseum Amsterdam, het museum van Nederland (http://www.rijksmuseumspotlight.com/collectie/aanwinsten2005/portret-van-een-afrikaanse-man?lang=nl)

Er zijn twee uitgebreide artikels in het Bulletin van het Rijksmuseum over dit portret. Wat vaststaat is dat de keluren van zijn kelding overeenkomen met de kleuren die zijn lijfwacht zou dragen. Hij is uitgedost als zijn lijfwachten, wat ik mij goed kan voorstellen uit veiligheids oogpunt. Verder is er een opmerking volgens de grote deskundige: dat hij in allle opzichten kan doorgaan voor een habsburgse prins behalve kleur. Dat is steeds de teneur: een Europese adellijke persoon kan niet zwart zijn. Ik heb zeven jaar onderzoek gedaan en de adel was bruin en zwart. Er zijn twee verwitte portretten die de opgeheven kin van dit zwarte portret tonen. Eentje door Cranach de Oude en nog eentje.

knots71karel
17-12-12, 19:50
Ja maar judo is een verdedigingssport waarbij je geen vuisten gebruikt. Het probleem komt vaak voor bij boksers die het profissioneel hebben gebokst. Arnold vanderlyde heeft ooit gezegd dat hij blij is dat hij nooit prof is geweest ondat hij nu een gewoon gezin heeft en al zijn hersencellen nog heeft zodat hij normaal kan denken.

Ik noemde een paar alom bekende namen , die elke bokser zonder meer hadden kunnen uitschakelen.
Laten we het zo zeggen je hebt agressieve vecht sporten en minder agressieve.

super ick
18-12-12, 07:51
In derde wereld landen spreken wij elkaar vaak aan met broeder en zuster. Of tante en oom.

Op het woonwagenkamp is dat ook gebruikelijk.

Nederlandertje
18-12-12, 08:22
badr hari moet gewoon lekker 20 jaar de bak in gaan. Dan kan hij goed na denken.

super ick
18-12-12, 15:14
Ik noemde een paar alom bekende namen , die elke bokser zonder meer hadden kunnen uitschakelen.
Laten we het zo zeggen je hebt agressieve vecht sporten en minder agressieve.

Nee, je noemde twee namen waarvan je met stelligheid beweerde dat zij buiten de ring / mat hun vuisten nooit gebruikt hadden.

Je tweede bewering is wel waar.