PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Badr Hari geliefd onderwerp politiek en showbizz



MoStar
18-08-12, 19:59
16144

De getalenteerde en beruchte Marokkaanse kickbokser Badr Hari zal naar verluid een poosje moeten brommen voor de zes misdrijven waarvan hij verdacht wordt. Toch is de man nog niet uit de schijnwerpers van de media verdwenen. Bijna iedereen in Nederland heeft wel zijn mening over Badr.

Geheel binnen de lijn van verwachting heeft de personificatie van de PVV, Geert Wilders, weinig goeds over Badr te zeggen. Als het aan Wilders ligt, wordt Badr na zijn gevangenisstraf terug naar Marokko gestuurd. Dat Badr Hari gewoon in Amsterdam geboren is waardoor het afpakken van een Nederlands paspoort flink lastig wordt, maakt Wilders helemaal niets uit.

De Nederlandse rapper Gers Pardoel vindt Badr daarentegen een echte baas. Hij baseert zijn mening op een documentaire waarin Badr aan het woord kwam en de ins- en outs van zijn sportcarričre uit te doeken deed. Pardoel geeft aan dat hij respect heeft voor mensen die ergens helemaal voor gaan. Hij vindt het overigens wel jammer dat Badr ook buiten de ring rake klappen uitdeelt.

Zal Badr Hari over een aantal weken weer vergeten zijn of zal de man nog steeds een gespreksonderwerp zijn voor gemiddeld Nederland?

Foto: jfung1 (http://www.flickr.com/photos/jfsz1/)

Good Kahuna
18-08-12, 21:29
Wilders roept weer 's wat, die idioot :hihi:

Ik vind die zaak rond Hari trouwens wel interessant, maar vooral als zomerfeuilleton in de rustige maanden. Zodra er weer interessantere dingen te melden zal het wel weer wegzakken. Ben nou wel benieuwd wat er precies is gebeurd op Sensations en wat er van die oude gevallen waar is.

Kortman
18-08-12, 21:51
Dat is nu het nadeel van dubbelle paspoorten , het is ook niet eerlijk ,
Omdat ik in Nederland geboren ben heb ik ''slechts'' een paspoort en de ander die in Nederland geboren is kan er wel twee krijgen ?

Kortman
18-08-12, 21:57
Wilders roept weer 's wat, die idioot :hihi:

Ik vind die zaak rond Hari trouwens wel interessant, maar vooral als zomerfeuilleton in de rustige maanden. Zodra er weer interessantere dingen te melden zal het wel weer wegzakken. Ben nou wel benieuwd wat er precies is gebeurd op Sensations en wat er van die oude gevallen waar is.

Dit is toch helemaal '' kaassie'' een bekende vrouw , nichtje van een wereld beroemd voetballer , de vrouw van een ander beroemde voetballer , gaat (vreemd ) , met een wereld beroemde kickboxer ,en of die nou uit Marokko komt doet eigenlijk niet zo veel meer terzake , voor de rodelpers is dit nogmaals ''kaassie'' iedereen (smult) van dit verhaal.
Wordt vervolgd !!
:p

Good Kahuna
18-08-12, 22:38
Dit is toch helemaal '' kaassie'' een bekende vrouw , nichtje van een wereld beroemd voetballer , de vrouw van een ander beroemde voetballer , gaat (vreemd ) , met een wereld beroemde kickboxer ,en of die nou uit Marokko komt doet eigenlijk niet zo veel meer terzake , voor de rodelpers is dit nogmaals ''kaassie'' iedereen (smult) van dit verhaal.
Wordt vervolgd !!
:p

Ik weet niet goed wat je hier met het woord "kaassie" bedoelt, maar het is idd een smeuďg verhaal.

mark61
18-08-12, 22:49
Dat is nu het nadeel van dubbelle paspoorten , het is ook niet eerlijk ,
Omdat ik in Nederland geboren ben heb ik ''slechts'' een paspoort en de ander die in Nederland geboren is kan er wel twee krijgen ?

Van die ene kan die ander niet eens af.

Had je maar ouders uit twee landen moeten regelen.