PDA

Bekijk Volledige Versie : Joden woedend op WILDERS



Kortman
21-08-12, 08:53
Joodse sponsors woest op Wilders door Charles Sanders
AMSTERDAM - Vooraanstaande Joodse organisaties en rijke Joodse particulieren in de Verenigde Staten zijn woedend op Geert Wilders omdat in het nieuwe PVV-partijprogramma een algeheel verbod op de rituele slacht is opgenomen.


Geert Wilders Foto: Fotopersbureau Dijkstra
Wim Kortenoeven Foto: ANP
Het gaat om donateurs waar Wilders afgelopen jaren tijdens fondsenwerving in alle delen van de VS en Canada veel geld wist binnen te halen in verband met de pro-Israël-opstelling van zijn partij. Ritueel slachten is voor orthodoxe Joden essentieel voor hun geloofsbelijdenis.
Uitgetreden PVV-Kamerlid Wim Kortenoeven, net terug uit de VS: „Wilders heeft het altijd over de ondoorzichtigheid van Brussel, maar zijn eigen partij wordt als een maffiaorganisatie geleid. Met koffers vol geschonken dollars vloog de PVV-leider vanuit Amerika de oceaan over. Ik ontmasker hem en de wijze waarop hij de Joodse gemeenschap belazert.” Kortenoeven heeft in de VS uitgebreid gesproken over het programma waarmee de PVV op 12 september de verkiezingen ingaat. Vooral de rol van dierenvriend Dion Graus, sinds jaar en dag vertrouweling van Geert Wilders, werd belicht.

Verder:(Kortenoeven verliet 2 maanden geleden samen met Marcial Hernandez de PVV-fractie uit onvrede over het leiderschap van Wilders. De twee vormen nu samen een fractie in de Kamer.

Vorig jaar stemde Kortenoeven als enige PVV’er tegen het voorstel van de Partij voor de Dieren om tot een verbod op het onverdoofd ritueel slachten te komen.Volgens Kortenoeven was er toen nog een aantal anderen in de fractie eveneens tegen, maar moesten zij van Wilders voor stemmen.

Dit wordt moeilijk voor GEERTJE :auw:

HaasHaas
21-08-12, 10:18
volgens mij wisten ze niet eens dat er bij het joodse geloof ook religieus werd geslacht.
pas achteraf kwamen ze erachter, maar toen was de politieke locomotief al op volle snelheid.

Samir75017
21-08-12, 11:35
An unconditional supporter of Israel and the Jews but he does not even know their basic religious practices.

Joesoef
21-08-12, 11:52
PVV is een haat partij. Ze haten Moslims zo erg dat ze respect voor de Joden, anderen, even opzij zetten.

Charlus
21-08-12, 13:10
De spagaat van de arme Wilders... Hij moet tegen onverdoofd ritueel slachten zijn want hij is vóór dieren (zie de dierenpolitie), maar het is belangrijker om de Joodse geloofsgemeenschap te gerieven dus vóór onverdoofd ritueel slachten maar dan mogen moslims het ook. Shit. De Joden gooien roet in het eten, anders twee vliegen in 1 klap.
Wanneer hij nu weet aan te tonen dat ritueel slachten door Joden minstens zo diervriendelijk is als regulier slachten maar ritueel slachten door moslims niet... Een evt. verbod op ritueel slachten door moslims zou dan weer als discriminatie gelden. Moeilijk moeilijk.

Kortman
21-08-12, 13:33
De spagaat van de arme Wilders... Hij moet tegen onverdoofd ritueel slachten zijn want hij is vóór dieren (zie de dierenpolitie), maar het is belangrijker om de Joodse geloofsgemeenschap te gerieven dus vóór onverdoofd ritueel slachten maar dan mogen moslims het ook. Shit. De Joden gooien roet in het eten, anders twee vliegen in 1 klap.
Wanneer hij nu weet aan te tonen dat ritueel slachten door Joden minstens zo diervriendelijk is als regulier slachten maar ritueel slachten door moslims niet... Een evt. verbod op ritueel slachten door moslims zou dan weer als discriminatie gelden. Moeilijk moeilijk.

Dat is precies wat ik ook bedoelde : Dit wordt moeilijk voor GEERTJE !
Deze 'klucht '' kon hem zelfs veel stemmen gaan kosten .
Net zo als het andere onderwerp dat ik al plaatste over de P.V.V
http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/354078-wilders-heeft-weer-nieuwe-verkiezings-stunt-z-n-hoge-hoed-getovert.html

:ego:

Al Sawt
21-08-12, 16:45
Dat is precies wat ik ook bedoelde : Dit wordt moeilijk voor GEERTJE !
Deze 'klucht '' kon hem zelfs veel stemmen gaan kosten .
Net zo als het andere onderwerp dat ik al plaatste over de P.V.V
http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/354078-wilders-heeft-weer-nieuwe-verkiezings-stunt-z-n-hoge-hoed-getovert.html

:ego:verkiezingsstunt voor Henk en Ingrid. Heel Nederland weet al dat Wilders zijn geloofwaardigheid heeft verloren. Behalve Henk en Ingrid. Die nog heilig geloven in hun grote roerganger.

mark61
21-08-12, 18:09
De spagaat van de arme Wilders... Hij moet tegen onverdoofd ritueel slachten zijn want hij is vóór dieren (zie de dierenpolitie),

Nou nee. Hij moet tegen zijn om moslims te zieken. Dat die Graus dan toevallig een dierenstokpaardje heeft is bijzaak.

Charlus
21-08-12, 18:24
Zelfs dan moet hij nog steeds vóór zijn om Joden niet te ontrieven. Het anti-dierenleed argument is volgens mij wel meer dan jij suggereert dat het is en wel een legitimatie. Hij is niet tegen om moslims te zieken hoor!
Natuurlijk no way dat hij tegen was geweest als alleen Joden eraan deden.

Het alternatief is dat hij vriend en vijand verrast in dat hij zo principiëel begaan blijkt met dierenleed dat het hem niks kan schelen dat ook Joden door een verbod getroffen worden, maar dat gelooft niemand.

Wizdom
21-08-12, 19:50
Joodse sponsors woest op Wilders door Charles Sanders
AMSTERDAM - Vooraanstaande Joodse organisaties en rijke Joodse particulieren in de Verenigde Staten zijn woedend op Geert Wilders omdat in het nieuwe PVV-partijprogramma een algeheel verbod op de rituele slacht is opgenomen.


Geert Wilders Foto: Fotopersbureau Dijkstra
Wim Kortenoeven Foto: ANP
Het gaat om donateurs waar Wilders afgelopen jaren tijdens fondsenwerving in alle delen van de VS en Canada veel geld wist binnen te halen in verband met de pro-Israël-opstelling van zijn partij. Ritueel slachten is voor orthodoxe Joden essentieel voor hun geloofsbelijdenis.
Uitgetreden PVV-Kamerlid Wim Kortenoeven, net terug uit de VS: „Wilders heeft het altijd over de ondoorzichtigheid van Brussel, maar zijn eigen partij wordt als een maffiaorganisatie geleid. Met koffers vol geschonken dollars vloog de PVV-leider vanuit Amerika de oceaan over. Ik ontmasker hem en de wijze waarop hij de Joodse gemeenschap belazert.” Kortenoeven heeft in de VS uitgebreid gesproken over het programma waarmee de PVV op 12 september de verkiezingen ingaat. Vooral de rol van dierenvriend Dion Graus, sinds jaar en dag vertrouweling van Geert Wilders, werd belicht.

Verder:(Kortenoeven verliet 2 maanden geleden samen met Marcial Hernandez de PVV-fractie uit onvrede over het leiderschap van Wilders. De twee vormen nu samen een fractie in de Kamer.

Vorig jaar stemde Kortenoeven als enige PVV’er tegen het voorstel van de Partij voor de Dieren om tot een verbod op het onverdoofd ritueel slachten te komen.Volgens Kortenoeven was er toen nog een aantal anderen in de fractie eveneens tegen, maar moesten zij van Wilders voor stemmen.

Dit wordt moeilijk voor GEERTJE :auw:

De alombekende spreuk doet zich weer gelden "De zwarte magie keert zich uiteindelijk tegen de magier"

Kortman
21-08-12, 20:48
De alombekende spreuk doet zich weer gelden "De zwarte magie keert zich uiteindelijk tegen de magier"

Zeelui zeggen: van twee ''walletjes '' vreten ! dat gaat niet

Kortman
21-08-12, 20:50
volgens mij wisten ze niet eens dat er bij het joodse geloof ook religieus werd geslacht.
pas achteraf kwamen ze erachter, maar toen was de politieke locomotief al op volle snelheid.

NEEdat wist hij wel degelijk ,maar dacht het zal wel mee vallen (dus niet) ff :eek:Geert

Kortman
21-08-12, 20:54
verkiezingsstunt voor Henk en Ingrid. Heel Nederland weet al dat Wilders zijn geloofwaardigheid heeft verloren. Behalve Henk en Ingrid. Die nog heilig geloven in hun grote roerganger.

M.a.w er blijven nog enkele stemmers over.. en die heten Henk en Ingrid .
Denk dat er daar ook nog weer stemmers onder zijn die op de tweemans fractie gaan stemmen.

Ready?
21-08-12, 23:05
Zodra hij de Joden niet te vriend houdt, zal hij in geldnood komen. Waarschijnlijk zal hij dus wel hun kant kiezen, het ook zo uitleggen aan hen, maar verder zal hij de Islam (Marokkanen voornamelijk) blijven beledigen.

Kortman
22-08-12, 00:12
Zodra hij de Joden niet te vriend houdt, zal hij in geldnood komen. Waarschijnlijk zal hij dus wel hun kant kiezen, het ook zo uitleggen aan hen, maar verder zal hij de Islam (Marokkanen voornamelijk) blijven beledigen.

Nou zijn grootste ergernis is de EU , en hij is tegen ISLAMATISERING !met de laatse gaat hij te ver in zijn afkeer , maar voonamelijk Marokkanen beledigen is wel ver gezocht ,natuurlijk buit hij alle ''foutjes '' uit die er gemaakt worden , net zo als hier alle'' foutjes '' van Joden benut worden.
Als de man het anders aangepakt had zonder zijn haat zaaierij dan was hij veel verder gekomen.
NU gaat hij af als een gieter!! ( dit heb ik al jaren geleden voorzien en vermeld in een topic).

Juffrouw_Saartje
22-08-12, 16:25
Ik snap niet dat er joodse geldschieters zijn die zo'n haat partij willen steunen. Zijn die joodse geldschieters dan alleen voor vrijheid van Godsdienst als het hun zo uitkomt?

mark61
22-08-12, 16:46
Als de man het anders aangepakt had zonder zijn haat zaaierij dan was hij veel verder gekomen.

Hoe anders? Hij heeft niets anders te bieden dan angst en haat.

cummonisto
22-08-12, 17:11
Het is heel erg als je genaaid wordt door een politicus.

Het is nog erger als je geld voor hebt betaald om genaaid te worden.

Kortman
22-08-12, 22:17
Hoe anders? Hij heeft niets anders te bieden dan angst en haat.

Precies ! je begint langzamerhand mij eindelijk te begrijpen ,als hij tactischer was geweest dan had hij veel verder gekomen .

ik citeer om het zoveelste misverstand te voorkomen :Oorspronkelijk geplaatst door Kortman

Als de man het anders aangepakt had zonder zijn haat zaaierij dan was hij veel verder gekomen.
:rolleyes:

Kortman
22-08-12, 22:20
Ik snap niet dat er joodse geldschieters zijn die zo'n haat partij willen steunen. Zijn die joodse geldschieters dan alleen voor vrijheid van Godsdienst als het hun zo uitkomt?

Toen wisten ze toch nog niet van Wilders zijn laatse uitspraak !
de ondersteuning zal wel minder worden neeem ik aan.

Ready?
22-08-12, 22:37
Ik snap niet dat er joodse geldschieters zijn die zo'n haat partij willen steunen. Zijn die joodse geldschieters dan alleen voor vrijheid van Godsdienst als het hun zo uitkomt?

De vraag stellen is hem beantwoorden.bandiet

Kortman
22-08-12, 23:04
Het is heel erg als je genaaid wordt door een politicus.

Het is nog erger als je geld voor hebt betaald om genaaid te worden.

Dit bovenstaande is al oud , kan me niet herinneren dat het anders was !
:boogie:

mark61
22-08-12, 23:22
Precies ! je begint langzamerhand mij eindelijk te begrijpen ,als hij tactischer was geweest dan had hij veel verder gekomen .

ik citeer om het zoveelste misverstand te voorkomen :Oorspronkelijk geplaatst door Kortman

Als de man het anders aangepakt had zonder zijn haat zaaierij dan was hij veel verder gekomen.
:rolleyes:

Nog maar een keer, omdat je hardlezend bent:

Wat heeft hij dan anders te bieden dan angst en haat?

leven in schoonheid
22-08-12, 23:50
Nog maar een keer, omdat je hardlezend bent:

Wat heeft hij dan anders te bieden dan angst en haat?

Lees zijn programma eens poeta

mark61
23-08-12, 00:27
Lees zijn programma eens poeta

Derde keer: uit welke taal is dat woord? Wat betekent het?

Charlus
23-08-12, 01:00
Puta.

IBKIS
23-08-12, 05:03
Ik wil ook meedoen met de discussie, maar weet niet op wie of wat ik moet reageren.

knuppeltje
23-08-12, 07:46
Als de man het anders aangepakt had zonder zijn haat zaaierij dan was hij veel verder gekomen.

Gelukkig, alweer een giller erbij.

leven in schoonheid
23-08-12, 11:58
Puta.
Non ik bedoelde niet het spaanse puta of slang, maar die mag je ook gebruiken komt aardig overeen met zijn gespleten tong.

CONTRA
23-08-12, 13:22
Het is nog erger als je geld voor hebt betaald om genaaid te worden.

eigen schuld dikke bult.

Kortman
23-08-12, 14:50
Gelukkig, alweer een giller erbij.

Vind je dat een gillerd ?
Zonder haat zaaierij en gewone argumenten had hij indd veel verder gekomen , LEES LANGER gebleven en minder zetel verlies ,nu gaat Wilders uit als en nacht kaars

Kortman
23-08-12, 14:59
Derde keer: uit welke taal is dat woord? Wat betekent het?

Nou zal ik je dan maar ff uit de droom helpen , gewoon zoiets als betweter of stommerd en andere vergelijkbare woordjes.
indisch - europäischen Sprachstamms in het Duits b.v Arschloch

knuppeltje
24-08-12, 09:19
Vind je dat een gillerd ?

Zeker als je ervan uitgaat dat hij iets anders kan.

Joesoef
24-08-12, 09:26
Wilders is trouwen passé. Die gaat samen met hirschali boekjes schrijven hoe erg het wel niet is in Europa. Kan ie eindelijk trouwen en kindjes krijgen.

leven in schoonheid
24-08-12, 09:48
Wilders is trouwen passé. Die gaat smeten met hirschali boekjes schrijven hoe erg het wel niet is in Europa. Kan ie eindelijk trouwen en kindjes krijgen.
Oei Joesoef wens der gedachte nu juist de PVV weer stijgt 1 zetel (bron : www.peil.nl (http://www.peil.nl))

H.P.Pas
24-08-12, 10:50
Kan ie eindelijk trouwen en kindjes krijgen.

Afwachten...

Ik ben de blauwbilgorgel,
Mijn vader was een porgel,
Mijn moeder was een porulan,
Daar komen vreemde kind'ren van.
Raban! Raban! Raban!

mark61
24-08-12, 13:14
Nou zal ik je dan maar ff uit de droom helpen , gewoon zoiets als betweter of stommerd en andere vergelijkbare woordjes.
indisch - europäischen Sprachstamms in het Duits b.v Arschloch

? Spuit elf

Juffrouw_Saartje
24-08-12, 15:59
Toen wisten ze toch nog niet van Wilders zijn laatse uitspraak !
de ondersteuning zal wel minder worden neeem ik aan.

Wilders is vanaf het begin aan het schelden op de islam, en is tegen de vrijheid van religie en mensenrechten. Kennelijk gaan die geldschieters pas stuiteren als het hun zo uitkomt. Dat moslims door het slijk worden gehaald kan hun kennelijk niets schelen.

Kortman
24-08-12, 19:26
Wilders is vanaf het begin aan het schelden op de islam, en is tegen de vrijheid van religie en mensenrechten. Kennelijk gaan die geldschieters pas stuiteren als het hun zo uitkomt. Dat moslims door het slijk worden gehaald kan hun kennelijk niets schelen.

Dat bovenstaande zal de Joodse geld schieters WORST zijn ,hun ergernis betreft het feit dat Wilders achter het ritueel slachten staat, en dat de Moslims dat ook doen maakt hun niks uit(het is het enigste wat ze gemeen hebben)
:verward:

Juffrouw_Saartje
28-08-12, 13:41
Dat bovenstaande zal de Joodse geld schieters WORST zijn ,hun ergernis betreft het feit dat Wilders achter het ritueel slachten staat, en dat de Moslims dat ook doen maakt hun niks uit(het is het enigste wat ze gemeen hebben)
:verward:



Hmm, ik denk persoonlijk dat joden en moslims qua religie wel meer gemeen hebben behalve ritueel slachten.

Kortman
28-08-12, 14:03
Hmm, ik denk persoonlijk dat joden en moslims qua religie wel meer gemeen hebben behalve ritueel slachten.

Ssssttttt dat mag je hier niet zeggen ! maar het is wel zo ; o.a jonge kinderen besnijden .