PDA

Bekijk Volledige Versie : BEN JOLINK schilderd Wilders slecht af in..de T.G



Kortman
29-08-12, 10:29
Wilders is woedend op B.Jolink de bekende artist is behalve muzikant /zanger ook kunstenaar .
Op zijn schilderij staat Wilders ,afgebeeld zamen met Hitler en de Noorse terrorist Breivik !
Jolink gaat het schilderij gebruiken in zijn theater tour door Nederland.
Hij noemt Wilders :die trieste Venlose Blondie.
Bron :De Telegraaf

Bofko
29-08-12, 14:22
Jolink is nooit moeders slimste geweest.

'Het kwaad' is altijd eendimensionaal 'kwaad'. Dat maakt het dan vervolgens voor 'de Goeden' (zoals Benny zelf) wat makkelijker om dat 'Kwaad' te bestrijden.

Tomas
29-08-12, 14:24
Ach, hij mag dan niet briljant zijn, maar Wilders kan niet vaak genoeg koekjes van eigen deeg krijgen. De vleesgeworden jankbal.

Charlus
29-08-12, 14:37
Hij noemt Wilders :die trieste Venlose Blondie.
Ik kan er niets aan doen. Wie naar Wilders verwijst onder vermelding van zijn haarkleur, is voor mij automatisch gediskwalificeerd.

Kortman
29-08-12, 14:39
Jolink is nooit moeders slimste geweest.

'Het kwaad' is altijd eendimensionaal 'kwaad'. Dat maakt het dan vervolgens voor 'de Goeden' (zoals Benny zelf) wat makkelijker om dat 'Kwaad' te bestrijden.

Dat zijn jou woorden !
Jolink besloot met het volgende : Wie op Wilders stemt is een grote STOMKOP .
:D

Kortman
29-08-12, 14:44
Ik kan er niets aan doen. Wie naar Wilders verwijst onder vermelding van zijn haarkleur, is voor mij automatisch gediskwalificeerd.

Daar heb je gelijk in ;helaas zijn dergelijke uitspraken niet bevordelijk voor jou referentie kader !
Die is zo ROOD als een gekookte kreeft !
:haha: dat krijg je als je af en toe de waarheid verkondigd !

leven in schoonheid
29-08-12, 14:45
Wilders is woedend op B.Jolink de bekende artist is behalve muzikant /zanger ook kunstenaar .
Op zijn schilderij staat Wilders ,afgebeeld zamen met Hitler en de Noorse terrorist Breivik !
Jolink gaat het schilderij gebruiken in zijn theater tour
Bron :De Telegraaf
Tja en dan kijk je naar de tour kalender 2012;

<TBODY>
za 08-09
Hoogenweg


info (http://www.maroc.nl/forums/?Tour:Voorverkoop)


za 22-09
Duitsland
Motorpark Oschersleben info (http://bauernkultur.com/live/)


zo 30-09
Hengelo Olde Bezetting
Hengelse Zand

info (http://www.maroc.nl/forums/?Tour:Voorverkoop)


vr 05-10
Siddeburen

</TBODY>
En dan lijkt me op 22-9 niet zo een goed idee, want dan kon 'ut hoken wa aflopn' goan'.
Beetje dom van Bennie Jolink. moar soals altied koam ern ent.

leven in schoonheid
29-08-12, 14:46
Daar heb je gelijk in ;helaas zijn dergelijke uitspraken niet bevordelijk voor jou referentie kader !
Die is zo ROOD als een gekookte kreeft !
:haha: dat krijg je als je af en toe de waarheid verkondigd !
En die van mij groen :ego:

Kortman
29-08-12, 16:01
En die van mij groen :ego:

Kameleon!
:D

Kortman
02-09-12, 00:52
Inmiddels is het boekje van Jolink ook veranderd (al is het dan niet van kleur )
Boekje met omstreden Wilders-schilderij vernietigd

woensdag 29 augustus 2012 | 10:29 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 29 augustus 2012 | 10:50

Tekstgrootte




Bennie Jolink voor het schilderij in zijn atelier in Haaksbergen. Foto: Jan van den Brink





HUMMELO - Het cd-boekje bij het nieuwe album van de Achterhoekse boerenrockband Normaal, met daarin het omstreden schilderij waarop Wilders staat afgebeeld met Hitler en Breivik, is in de Duitse drukkerij Optimal vernietigd. Dat gebeurde omdat er een hakenkruis op de prent staat. In Duitsland is het maken van drukwerk met swastika's verboden.

Kortman
02-09-12, 00:56
Ach, hij mag dan niet briljant zijn, maar Wilders kan niet vaak genoeg koekjes van eigen deeg krijgen. De vleesgeworden jankbal.

Dat is helaas voor jou ,niet iedereen met je eens.
ARNHEM - Het omstreden Wilders-schilderij van de Achterhoekse zanger Bennie Jolink maakt veel los. Het doek waarop de zanger van Normaal Wilders afbeeldde naast Anders Breivik en Adolf Hitler lokt veel reacties uit op internet.

Bij het nieuwsbericht op de website van Omroep Gelderland werden in een paar uur tijd ruim 180 reacties geplaatst. In de meeste werd de actie van Jolink zwaar bekritiseerd: 'Ik vind dit veel te ver gaan! Het getuigd van een mateloze onbeschoftheid. Te schandelijk voor woorden', werd er onder meer geroepen. Maar een enkeling reageerde positief op het schilderij. 'Mooi staaltje van vrijheid van meningsuiting. Knap geschilderd!', aldus een aantal reacties.

knuppeltje
02-09-12, 09:20
Die dolle blonde heeft duidelijk geen verstand van kunst. :lachu:

Firefox
02-09-12, 09:28
Dat is helaas voor jou ,niet iedereen met je eens.
ARNHEM - Het omstreden Wilders-schilderij van de Achterhoekse zanger Bennie Jolink maakt veel los. Het doek waarop de zanger van Normaal Wilders afbeeldde naast Anders Breivik en Adolf Hitler lokt veel reacties uit op internet.

Bij het nieuwsbericht op de website van Omroep Gelderland werden in een paar uur tijd ruim 180 reacties geplaatst. In de meeste werd de actie van Jolink zwaar bekritiseerd: 'Ik vind dit veel te ver gaan! Het getuigd van een mateloze onbeschoftheid. Te schandelijk voor woorden', werd er onder meer geroepen. Maar een enkeling reageerde positief op het schilderij. 'Mooi staaltje van vrijheid van meningsuiting. Knap geschilderd!', aldus een aantal reacties.

Al die negatieve reacties doen er niet toe. Waar het om gaat is dat er mensen zijn die tegen de stroom in durven te zwemmen, zich niets aantrekken van wat de goegemeente zegt en gewoon zeggenwaar het op staat. Vaak zijn dat kunstenaars, artiesten ed. Ik heb daar respect voor.

H.P.Pas
02-09-12, 10:04
. Waar het om gaat is dat er mensen zijn die tegen de stroom in durven te zwemmen, zich niets aantrekken van wat de goegemeente zegt en gewoon zeggenwaar het op staat.

Tegen de stroom zwemmend kun je ook uit je nek lullen.
Komt geregeld voor.
Een wat tegendraadse gedachte, ik geef het toe. :slaap:

Firefox
02-09-12, 10:15
Tegen de stroom zwemmend kun je ook uit je nek lullen.
Komt geregeld voor.
Een wat tegendraadse gedachte, ik geef het toe. :slaap:

Nou, ik zeg ook helemaal niet dat ik het eens ben met Jolink, maar ieder heeft zijn deel van de waarheid en een heel klein beetje gelijk heeft hij wel, met zijn statement.

CONTRA
02-09-12, 11:48
Die dolle blonde heeft duidelijk geen verstand van kunst. :lachu:

die entartete kunst van jolink ziet er niet uit; hitler kon beter schilderen.

cummonisto
02-09-12, 11:49
De vrijheid van meningsuiting is alleen voor wilders weggelegd

Kortman
02-09-12, 12:27
De vrijheid van meningsuiting is alleen voor wilders weggelegd

Zo ! dus hoe kom je op deze idioterie ?
Ik neem aan dat je in NEDERLAND woont en daar gelden helaas voor jou andere regels o.a
VRIJHEID van MENINGSUITING voor iedereen !
En dus ook voor Wilders !

Kortman
02-09-12, 12:29
die entartete kunst van jolink ziet er niet uit; hitler kon beter schilderen.

Dat doet er niet toe , hij dacht iets uit te dragen nou daar is hij volkomen in geslaagd .
het is onderhand Wereld nieuws.

cummonisto
02-09-12, 16:03
Zo ! dus hoe kom je op deze idioterie ?
Ik neem aan dat je in NEDERLAND woont en daar gelden helaas voor jou andere regels o.a
VRIJHEID van MENINGSUITING voor iedereen !
En dus ook voor Wilders !
Vrijheid van meningsuiting voor iedereen?? jij moet de reacties op PowNed lezen, Bennie Jolink is net niet met de dood bedreigd.

knuppeltje
03-09-12, 09:32
die entartete kunst van jolink ziet er niet uit; hitler kon beter schilderen.

Ook al geen verstand van kunst. :haha:

Kortman
03-09-12, 13:28
Vrijheid van meningsuiting voor iedereen?? jij moet de reacties op PowNed lezen, Bennie Jolink is net niet met de dood bedreigd.

Wilders wel en dat IS nu net dat ""beetje '' verschil !
Trouwens JOLINK heeft ''geluk'' gehad ! stel dat hij de Profeet Mohammed zo had af durven te beelden !
[B]Dan had ie nu vast een gordon van veiligheids agenten om hem heen moeten nemen.
:zwaai: voortaan iets langer na denken ! over je hatelijk heden ,want dat is geen kunst zoals je nu hebt ondervonden.
Ik herhaal hier in NEDERLAND heeft ieder recht op vrije menings uiting (mits het binnen de wet blijft ! en ga zelf maar ff zoeken want elke burger wordt ook geacht de WET te kennen ) :student:

cummonisto
03-09-12, 13:58
Dan heb ik goed nieuws voor je Bennie Jolink is met de dood bedreigd hoorde ik net op de radio

trouwens ik ben pas gestopt met schelden :-)

Kortman
04-09-12, 00:37
Dan heb ik goed nieuws voor je Bennie Jolink is met de dood bedreigd hoorde ik net op de radio

trouwens ik ben pas gestopt met schelden (LUL)

Heb ik inmiddels ook gehoord !
Net zo als de burgermeester van Utrecht ,en vele andere Nederlanders , die min of meer ernstig bedreigd worden !
Maar ben benieuwd of de bedreigingen aan JOLINK reden genoeg vormen om hem gelijk WILDERS al een jaren lange bescherming te bieden ,en of Jolink voor zijn eigen veiligheid en zijn gezin in een onderduik adres moet gaan, wat bovendien ook nog regelmatig veranderd (want zo leeft WILDERS met zijn gezin al jaren.
En de Utrechtse burgervader, kan gewoon nog op zijn zelfde adres blijven wonen.
Zo is het toevallig ook nog eens een keer .
Maar je geeft wijzelijk geen kommentaar op de sugestie vervang Wilders op het kunstwerk ff door een beeltenis van de Profeet Mohammed , ik wed om alles dat hij nu beter af is ondanks de doodsbedrijging !
((die heb ik ook al eens gehad )) !!!!!!!!
p.s wat is POWNET?

Kortman
04-09-12, 01:02
Heb ik inmiddels ook gehoord !
Net zo als de burgermeester van Utrecht ,en vele andere Nederlanders , die min of meer ernstig bedreigd worden !
Maar ben benieuwd of de bedreigingen aan JOLINK reden genoeg vormen om hem gelijk WILDERS al een jaren lange bescherming te bieden ,en of Jolink voor zijn eigen veiligheid en zijn gezin in een onderduik adres moet gaan, wat bovendien ook nog regelmatig veranderd (want zo leeft WILDERS met zijn gezin al jaren.
En de Utrechtse burgervader, kan gewoon nog op zijn zelfde adres blijven wonen.
Zo is het toevallig ook nog eens een keer .
Maar je geeft wijzelijk geen kommentaar op de sugestie vervang Wilders op het kunstwerk ff door een beeltenis van de Profeet Mohammed , ik wed om alles dat hij nu beter af is ondanks de doodsbedrijging !
((die heb ik ook al eens gehad )) !!!!!!!!
p.s wat is POWNET?

heb het gevonden !
De nuchtere reactie van Jolink:
Op kantoor kwamen er een paar binnen. Mensen die mijn dood wensen. Die hopen dat ik met een auto tegen de boom rijd. Me ziektes toewensen. Ze zeggen dat ze me wel een keer komen opzoeken'', antwoordt Jolink (65) op de vraag of hij bedreigingen heeft ontvangen.
Als artiest ben je blijkbaar wel wat gewend !
:hihi:

cummonisto
04-09-12, 16:02
Heb ik inmiddels ook gehoord !
Net zo als de burgermeester van Utrecht ,en vele andere Nederlanders , die min of meer ernstig bedreigd worden !
Maar ben benieuwd of de bedreigingen aan JOLINK reden genoeg vormen om hem gelijk WILDERS al een jaren lange bescherming te bieden ,en of Jolink voor zijn eigen veiligheid en zijn gezin in een onderduik adres moet gaan, wat bovendien ook nog regelmatig veranderd (want zo leeft WILDERS met zijn gezin al jaren.
En de Utrechtse burgervader, kan gewoon nog op zijn zelfde adres blijven wonen.
Zo is het toevallig ook nog eens een keer .
Maar je geeft wijzelijk geen kommentaar op de sugestie vervang Wilders op het kunstwerk ff door een beeltenis van de Profeet Mohammed , ik wed om alles dat hij nu beter af is ondanks de doodsbedrijging !
((die heb ik ook al eens gehad )) !!!!!!!!
p.s wat is POWNET?
Je hoeft je eigen niet te schamen hoor? niemand is volmaakt
PowNed (http://www.powned.tv/)

Kortman
05-09-12, 07:32
Je hoeft je eigen niet te schamen hoor? niemand is volmaakt
PowNed (http://www.powned.tv/)

Klopt als een bus !
Als je pas na ruim15 uur nadenken reageert op het volgende :
heb het gevonden !
De nuchtere reactie van Jolink:
Op kantoor kwamen er een paar binnen. Mensen die mijn dood wensen. Die hopen dat ik met een auto tegen de boom rijd. Me ziektes toewensen. Ze zeggen dat ze me wel een keer komen opzoeken'', antwoordt Jolink (65) op de vraag of hij bedreigingen heeft ontvangen.
Als artiest ben je blijkbaar wel wat gewend

:p

cummonisto
05-09-12, 10:19
Klopt als een bus !
Als je pas na ruim15 uur nadenken reageert op het volgende :
heb het gevonden !
De nuchtere reactie van Jolink:
Op kantoor kwamen er een paar binnen. Mensen die mijn dood wensen. Die hopen dat ik met een auto tegen de boom rijd. Me ziektes toewensen. Ze zeggen dat ze me wel een keer komen opzoeken'', antwoordt Jolink (65) op de vraag of hij bedreigingen heeft ontvangen.
Als artiest ben je blijkbaar wel wat gewend

:p
U hebt nu 15 en half uur over gedaan om na te denken:blij:

Ik wens u en uw naasten veel geluk in jullie leven,en hoop dat wij en onze kinderen in vrede leven

Kortman
05-09-12, 13:20
U hebt nu 15 en half uur over gedaan om na te denken:blij:

Ik wens u en uw naasten veel geluk in jullie leven,en hoop dat wij en onze kinderen in vrede leven

DANK JE WEL !:blij: