PDA

Bekijk Volledige Versie : "Gaatje in kinderoor voor oorbel is net als besnijdenis kindermishandeling"



Marsipulami
01-09-12, 21:01
"Gaatje in kinderoor voor oorbel is mishandeling"



Bewerkt door: Eric Belsack − 01/09/12, 19u54 − Bron: dpa, anp


Wie een gaatje maakt in de oorlel van een kind voor een oorbel, maakt zich schuldig aan mishandeling. "Het gaatje is net zo erg als besnijden", zegt het hoofd van de Duitse vereniging voor kinderartsen. Volgens Wolfram Hartmann is het gaatje een niet te herstellen beschadiging.

In Duitsland woedt al weken een debat over besnijdenis. Een rechter in Keulen had in juni bepaald dat het een illegale verminking van het menselijk lichaam is om bij jongetjes de voorhuid weg te halen. Joodse en islamitische organisaties reageerden geschokt op de uitspraak.

Marsipulami
01-09-12, 21:04
Hoog tijd dat ze die ouders die oorbelgaatjes laten prikken bij hun kinderen allemaal achter slot en grendel zetten.

Kortman
01-09-12, 21:48
Hoog tijd dat ze die ouders die oorbelgaatjes laten prikken bij hun kinderen allemaal achter slot en grendel zetten.

Vooral als dat kind er zelf eindeloos om heeft lopen zeuren !
Om dat gaatje in haar/zijn*) oorlel !
Maar als ik gedwongen de keuze moest maken :nou liever een gaatje in m,n oorlel ,als een pijnlijke verminking voor het leven aan penus , dat laat ik liever aan bepaalde mensen over o.a de JODEN!
*) Het zijn tegenwoordig steeds meer jongens die om een gaatje in het of beide oorlellen vragen ,afgezien daarvan mochten ze later spijt krijgen ,en je gebruikt het niet meer , dan trekt het gaatje dicht zodat je goed moet kijken wil je er nog iets van zien.
Dat kan je van een besnijdenis niet zeggen !
:wink: Voor beide (ingrepen) zou ikzeggen: bezind eer gij begint!

Wizdom
01-09-12, 22:29
Vooral als dat kind er zelf eindeloos om heeft lopen zeuren !
Om dat gaatje in haar/zijn*) oorlel !
Maar als ik gedwongen de keuze moest maken :nou liever een gaatje in m,n oorlel ,als een pijnlijke verminking voor het leven aan penus , dat laat ik liever aan bepaalde mensen over o.a de JODEN!
*) Het zijn tegenwoordig steeds meer jongens die om een gaatje in het of beide oorlellen vragen ,afgezien daarvan mochten ze later spijt krijgen ,en je gebruikt het niet meer , dan trekt het gaatje dicht zodat je goed moet kijken wil je er nog iets van zien.
Dat kan je van een besnijdenis niet zeggen !
:wink: Voor beide (ingrepen) zou ikzeggen: bezind eer gij begint!

Degene die daar spijt van heeft moet nog geboren worden...

Kortman
02-09-12, 00:15
Degene die daar spijt van heeft moet nog geboren worden...

Bron??? hahhahhahahahhaha
MAN MAAK JE TOCH NIET ZO BELACHELIJK .
Logisch als HIJ geboren wordt kan hij niet protesteren ,liever gezegd van keuse is geen sprake ,zelfs baby,s worden al besneden!
Hieronder een voorbeeld :
Ik heb mijn zoon laten besnijden toen ie 3 weken was en het was echt binnen 4-7 dagen helemaal over. Masha allah, hoe eerder hoe beter hoor. Hij lag gewoon stil, geen schrik of weet ik veel wat*) Ze bewegen dan nog weinig en slapen heel veel.
Je LULT uit je nek om maar ff bij het (onderwerp) te blijven .
*) Nog ff en de volgende uitspraak is :"de baby kraaide het uit van pret "
Ik voeg hier aan toe dat het de ouders zijn die de keuze bepalen ,niet het kind , en indd jaren later zullen de meeste het zich niet eens kunnen herinneren en ook geen spijt kunnen hebben want ze weten NIET BETER sterker nog niet beter weten dan GOD heeft ons zo geschapen !

*)Zo en nu mag jij weer ik ben benieuwd wat je in je GODSDIENST DWAASHEID tegen deze logica kunt in brengen.
LET wel ik bedoel op jou stelling : Degene die daar spijt van heeft moet nog geboren worden...[/

mark61
02-09-12, 01:20
Degene die daar spijt van heeft moet nog geboren worden...

Providers of Brit Shalom (http://www.jewsagainstcircumcision.org/brisshalom.htm)

The Jewish Week | Connecting the World to Jewish News, Culture, and Opinion (http://www.thejewishweek.com/editorial_opinion/opinion/circumcision_out_vogue_orthodox_rabbi_agrees)

Kortman
02-09-12, 01:31
Providers of Brit Shalom (http://www.jewsagainstcircumcision.org/brisshalom.htm)

The Jewish Week | Connecting the World to Jewish News, Culture, and Opinion (http://www.thejewishweek.com/editorial_opinion/opinion/circumcision_out_vogue_orthodox_rabbi_agrees)

Vooral dit stukje vind ik van toepassing *), maar ieder mens heeft er zijn eigen mening over !
Persoonlijk vind ik dat een jongentje er zelf voor mag kiezen op een leeftijd dat hij beseft waarvoor het dient ,want met hygiiene heeft het in deze tijd en zeker niet in Nederland weinig te maken.

Circumcision is unsettling. As the actor Russell Crowe wrote on Twitter: “I love my Jewish friends, I love the apples and the honey and the funny little hats but stop cutting yr babies.” Despite the politically incorrect tone, Crowe reminds us why the anti-circumcision movement is here to stay: circumcisions are bloody and make babies cry. Even the committed among us are uncomfortable, and we look down nervously when the mohel begins the ceremony. It’s painful to enter the Covenant of Abraham
:wink:

Kortman
02-09-12, 02:00
Providers of Brit Shalom (http://www.jewsagainstcircumcision.org/brisshalom.htm)

The Jewish Week | Connecting the World to Jewish News, Culture, and Opinion (http://www.thejewishweek.com/editorial_opinion/opinion/circumcision_out_vogue_orthodox_rabbi_agrees)

ZZZZssstttt


http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/354113-joden-woedend-op-wilders-5.html

Wizdom
02-09-12, 02:08
ZZZZssstttt


http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/354113-joden-woedend-op-wilders-5.html

Het gaat toch niet door want de machtige ZIONISTISCHE lobby is er tegen... Dus de Goyim mag lekker wat sputteren en spartelen maar daar is het ook mee gedaan anders gaat de papiergeld kraan dicht...

Kortman
02-09-12, 03:23
Het gaat toch niet door want de machtige ZIONISTISCHE lobby is er tegen... Dus de Goyim mag lekker wat sputteren en spartelen maar daar is het ook mee gedaan anders gaat de papiergeld kraan dicht...

Ja ik weet onderhand wel wat jou ''stokpaardje " is , alles haal je uit de kast om je geliefkoosde onderwerp weer op te rakelen , gevoed door een ziekelijke haat (nog erger als WILDERS heeft t.o.v Moslims) die jij hebt t.o.v Joden die je met koeienletters ZIONISTEN lobby noemt !

Maar goed ik ga soms met je mee in je (HOBBY) met dit verschil dat ik geen enkele vorm van haat ken tegen personen of mensen of Geloof ,met uitzondering van tuig dat willens en wetens marteld en moord en onschuldige mensen elders in de WERELD met aanslagen pest en erger ze ook uitvoerd .
Het bewijs van meegaan lever ik hierbij , en ook het zoveelste bewijs dat jij steeds alles doet om van onderwerp te veranderen.

Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje

Ik snap niet dat er joodse geldschieters zijn die zo'n haat partij willen steunen. Zijn die joodse geldschieters dan alleen voor vrijheid van Godsdienst als het hun zo uitkomt?
Mijn antwoord :
Toen wisten ze toch nog niet van Wilders zijn laatse uitspraak !
de ondersteuning zal wel minder worden neeem ik aan

knuppeltje
02-09-12, 10:16
Hoog tijd dat ze die ouders die oorbelgaatjes laten prikken bij hun kinderen allemaal achter slot en grendel zetten.

Heb je dat al tegen je dochter gezegd?

Marsipulami
02-09-12, 13:25
Heb je dat al tegen je dochter gezegd?

Ik prik vanuit de gevangenis van Tilburg.

Kortman
02-09-12, 13:39
Ik prik vanuit de gevangenis van Tilburg.

En zo ''pruttelt ''het topic zelfs de LIK in !
Of je moet nog ff gauw van gevangenis veranderen
.
:hihi:

knuppeltje
03-09-12, 10:43
Ik prik vanuit de gevangenis van Tilburg.

Dat is te ver voor een bezoek zeker?

mark61
03-09-12, 13:08
Ik prik vanuit de gevangenis van Tilburg.

Ik hoop dat de fritten nu eindelijk beter zijn.

super ick
03-09-12, 16:47
Ik prik vanuit de gevangenis van Tilburg.

Katholieke Belg............

Dan weet ik genoeg...........

Fulanadetal
03-09-12, 18:04
Onherstelbaar gaatje? Nou, laatst probeerde ik zo'n onherstelbaar gaatje na jaren weer eens te gebruiken om een oorbel in te prikken. Lukte toch mooi niet meer. Echt, een bloedbad!

Verder heb ik geen mening. Behalve dat als je dan je kind wilt laten besnijden, je het lekker jong moet doen. Minder traumatisch.

Mysteria
03-09-12, 22:54
Is toch leuk joh een oorbelletje bij een kleine. En een oorbelletje vergelijken met besnijden is wel heel ver gezocht.

Kortman
04-09-12, 00:19
Is toch leuk joh een oorbelletje bij een kleine. En een oorbelletje vergelijken met besnijden is wel heel ver gezocht.

Natuurlijk stat het wel leuk bij z,n kleintje ,en "ik denk" dat het gaatje in de oorlel bij een baby prikken minder pijn doet als b.v de vele inentingen die elk kind krijgt of die het nu leuk vind of niet !
Maar dat alles in geen geval te vergelijken met de zeer pijnlijke besnijdenis !
En dit zullen de eerlijke jongens en mannen beamen ,die het zich nog kunnen herinneren !
Dus over baby,s heb ik het niet eens die stakkertjes gillen en krijzen zowie zo al vaker ,en kunnen het zich niet meer herinneren waarom.