PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders wil koffiehuizen onderzoeken



knuppeltje
11-09-12, 08:38
De Pvv-leider Wilders wil dat de overheid gaat controleren of mensen die overdag in koffiehuizen aan zo'n ding zitten te lurken, niet gewoon moeten werken. Dat zei hij in het tv-programma 1 voor de Verkiezingen.

Na de caviacops nu de lurkerscops. Goed voor de werkgelegenheid.

NOS Nieuws - Wilders wil koffiehuizen onderzoeken (http://nos.nl/video/417134-wilders-wil-koffiehuizen-onderzoeken.html)

Umarvlie
11-09-12, 09:57
Prima idee om al die werkeloze, uitkeringstrekkende soft-drug gebruikers te checken en hopelijk aan het werk te krijgen die de hele dag zitten te niksen in die coffeeshops!

knuppeltje
11-09-12, 10:24
Prima idee om al die werkeloze, uitkeringstrekkende soft-drug gebruikers te checken en hopelijk aan het werk te krijgen die de hele dag zitten te niksen in die coffeeshops!

Valt het roken van een waterpijp ook al onder het drugsgebruik? Want daar heeft hij het over. In werkelijkheid bedoelt hij koffiehuizen waar Turken en Marokkanen samenkomen, maar dat wilde hij niet zeggen. Maar of daar drugs wordt gebruikt of verkocht?
Ik denk, dat nu hij weet dat na de verkiezing er niemand is die met hem wil regeren, onze dolle blonde weer aan het overschakelen is op zijn oude bekende thema. We zullen hem daarover weer volop gaan horen.

Umarvlie
11-09-12, 10:44
Oooohh die coffeshops ... ik dacht al dat hij voor het eerst iets zinnigs had gezegd maar hij vervalt toch weer in het oude stramien :P

J.Emhá
11-09-12, 12:02
Controleer dan ook gelijk de kroegen.

AdamRon
11-09-12, 13:36
Controleer dan ook gelijk de kroegen.

Het geval is dat je bij de meeste kroegen gewoon naar binnen kan kijken door de ramen, dat is niet altijd het geval bij bovengenoemde koffiehuizen.
Gebeuren daar dingen die het daglicht niet kan verdragen ?

Tunes27
11-09-12, 14:30
wedduh van nie..

Tunes27
11-09-12, 14:31
Het geval is dat je bij de meeste kroegen gewoon naar binnen kan kijken door de ramen, dat is niet altijd het geval bij bovengenoemde koffiehuizen.
Gebeuren daar dingen die het daglicht niet kan verdragen ?

ga eens naar binnen dan, durf je dat knul?

Saul
11-09-12, 15:18
Dit heeft hij al eens voorgesteld, vastlopende plaat dat 'ie is.

Tunes27
11-09-12, 15:30
t varken zat gister bij knevel en van de brink..

zegt tie aan t begin van t programma tegen die van der vorst.. ik scheer geen mensen over 1 kam... goeie marokkanen/moslims bla bla..

einde van t programma wordt er nog eens naar gevraagd, ging tie helemaal los.. moskeeen eruit, hoofddoeken af, wuahahahahaha binnen een half uur je zelf zo tegen spreken, wat voor mongool kun je zijn :kroatie:

Fulanadetal
11-09-12, 17:35
Ik vind het akelig dat je zo'n enge man vergelijkt met:

A een inwoner van het mooie Mongolie
B iemand die van de Schepper trisomie 21 heeft toebedeeld gekregen
C een vriendelijk en intelligent dier als het varken

Waar hebben zij dat aan verdiend?

J.Emhá
11-09-12, 17:41
Het geval is dat je bij de meeste kroegen gewoon naar binnen kan kijken door de ramen, dat is niet altijd het geval bij bovengenoemde koffiehuizen.
Gebeuren daar dingen die het daglicht niet kan verdragen ?

Beetje een rare opmerking, dus daar ga ik niet inhoudelijk op reageren. Anders kun je elke zaak waar je slecht naar binnen kunt kijken, gaan controleren.

Waar Wilders het over had, was waarom die bezoekers niet aan het werk zijn overdag, en hoe ze aan hun geld komen etc. In dat geval, kan je ook gelijk de kroegen erbij pakken. Want hoe goed je ook naar binnen kan kijken bij een kroeg, je hebt nog steeds geen inzicht op hoe de mensen die daar de hele dag zitten aan hun geld komen, en waarom ze niet werken...

AdamRon
12-09-12, 08:27
ga eens naar binnen dan, durf je dat knul?

Dat heb ik allang gedaan... BOY
In welke zit jij boy ?

AdamRon
12-09-12, 08:36
Beetje een rare opmerking, dus daar ga ik niet inhoudelijk op reageren. Anders kun je elke zaak waar je slecht naar binnen kunt kijken, gaan controleren.

Waar Wilders het over had, was waarom die bezoekers niet aan het werk zijn overdag, en hoe ze aan hun geld komen etc. In dat geval, kan je ook gelijk de kroegen erbij pakken. Want hoe goed je ook naar binnen kan kijken bij een kroeg, je hebt nog steeds geen inzicht op hoe de mensen die daar de hele dag zitten aan hun geld komen, en waarom ze niet werken...

Heb je gelijk in, ik heb het mischien een beetje vreemd verwoord.. sorry daarvoor.
Ik reageerde alleen op iemand die meteen in de verdediging springt waardoor de schijn een beetje word opgewekt dat er alleen maar duistere zaken gebeuren in die koffiehuizen.. niet is minder waar aangezien ikzelf regelmatig daar naar binnenstap.. ze hebben nu eenmaal betere koffie.

ps. voordat er wijsneuzen opstaan en mij vragen waarom ik niet aan het werk bent en tijd heeft om een koffiehuis te bezoeken?
Na 35 jaar gewerkt te hebben is alles een beetje op... ik mag niet meer (hoewel ik graag zou willen)

knuppeltje
12-09-12, 09:02
Ach, sommige varkens zijn meer gelijk toch, of nog grotere varkens? ik bedoel bij de PVV.

NOS Nieuws - Polen knappen huis PVV'er op (http://nos.nl/artikel/417643-polen-knappen-huis-pvver-op.html)

Tunes27
12-09-12, 09:07
Ach, sommige varkens zijn meer gelijk toch, of nog grotere varkens? ik bedoel bij de PVV.

NOS Nieuws - Polen knappen huis PVV'er op (http://nos.nl/artikel/417643-polen-knappen-huis-pvver-op.html)


he said pigs...

hihi