PDA

Bekijk Volledige Versie : Bouw windmolen op Amsterdamse school verboden



Joesoef
13-09-12, 20:26
BINNENLAND
Televaag.nl

Bouw windmolen op Amsterdamse school verboden

AMSTERDAM - Scholieren op het Amsterdamse IJburg mogen geen 2 meter hoge windmolen bouwen, die gebruikt zou gaan worden als lesmateriaal. De provincie Noord-Holland geeft daarvoor geen toestemming, omdat het een verbod heeft aangekondigd op de bouw van nieuwe windmolens op land. Voor de school kan geen uitzondering worden gemaakt.
„In afwachting van een definitief besluit, vermoedelijk nog dit jaar, komen er geen nieuwe windmolens bij”, aldus een woordvoerder. Het provinciebestuur vindt dat Noord-Holland al meer dan genoeg windenergie levert.

Joesoef
13-09-12, 20:27
Wel stoer hè van die ambtenaren en politici die dit soort onzin bedenken. Lekker jeugd motiveren en zo.

HaasHaas
13-09-12, 20:40
2 meter, maar omdat het een windmolen heet mag het niet :haha:
als ze de naam gewoon veranderen? laten we zeggen we noemen het een klimrek van 2 meter.
hmm zal ook niet mogen omdat die ambtenaren dan gaan vinden dat het onveilig is om erin te klimmen.
misschien bureaumolen. een molen die bureaucraten genereert. daar zullen ze wel blij mee zijn.

Joesoef
13-09-12, 20:47
Les strijden tegen bureaucratische molens.

mark61
13-09-12, 22:21
Wat een heksenjacht. Zijn ze gestoord?

Lijkt wel of het over crystal meth gaat ofzo.

Binnenkort worden die tuinmolentjes naast die tuinkabouters ook verboden.

Die tuinkabouters zelf ook, stelletje illegale allochtonen.

mark61
13-09-12, 22:24
http://fotos.marktplaats.com/kopen/8/0f/4OstlEQbzb07F6MvEqLUVQ==.jpg

Illi constructie. De relipolitie tegen duivelse tuigen komt binnenkort bij u langs.

ijsbergbeer
13-09-12, 22:24
2 meter, maar omdat het een windmolen heet mag het niet :haha:
als ze de naam gewoon veranderen? laten we zeggen we noemen het een klimrek van 2 meter.
hmm zal ook niet mogen omdat die ambtenaren dan gaan vinden dat het onveilig is om erin te klimmen.
misschien bureaumolen. een molen die bureaucraten genereert. daar zullen ze wel blij mee zijn.

Daar kom je achter zelfs een klimrek van 2 meter kan voor problemen zorgen.
Of verhoog je uitbouw maar met 30 c.m!

H.P.Pas
13-09-12, 22:26
2 meter, maar omdat het een windmolen heet mag het niet :haha:
als ze de naam gewoon veranderen? laten we zeggen we noemen het een klimrek


Minaret misschien een idee ?
Noordholland is tenslotte Zwitserland niet.

ijsbergbeer
13-09-12, 22:27
Je moet het ook van de andere kant bekijken als dit mag, dan krijg je mensen die ook iets op hun dak willen .
Zoals een duiven til enz enz
Ze moeten gewoon de school een eenmalige ontheffing geven.

ijsbergbeer
13-09-12, 22:34
Wel stoer hè van die ambtenaren en politici die dit soort onzin bedenken. Lekker jeugd motiveren en zo.

Je bron is overigens erg VAAG .
Maar wel een goede aanleiding om vooral dit zeer belangrijke nieuws te gebruiken om NEDERLAND weer als een onleefbaar land van idioten neer te zetten.

ijsbergbeer
13-09-12, 22:36
Minaret misschien een idee ?
Noordholland is tenslotte Zwitserland niet.

Dat zou je indd kunnen verwachten, en waarom niet als de een een windmolen mag plaatsen van 2 meter waarom dan niet een minaretje van 200 cm .
:melig2:

mark61
13-09-12, 22:38
Minaret misschien een idee ?
Noordholland is tenslotte Zwitserland niet.

Stiekem een savoniusrotor inbouwen en zeggen dat het van Allah moet :slaap:

ijsbergbeer
13-09-12, 22:39
Wat een heksenjacht. Zijn ze gestoord?

Lijkt wel of het over crystal meth gaat ofzo.

Binnenkort worden die tuinmolentjes naast die tuinkabouters ook verboden.

Die tuinkabouters zelf ook, stelletje illegale allochtonen.

Daar kom je achter zelfs een klimrek van 2 meter kan voor problemen zorgen.
Of verhoog je uitbouw maar met 30 c.m!

knuppeltje
14-09-12, 08:27
Waarin een klein land groot in kan zijn.

Karin.N
14-09-12, 10:33
rQUOTE=knuppeltje;5102224]Waarin een klein land groot in kan zijn.[/QUOTE],

Juist! Net was mijn reclamebord door de wind ietwat verschoven, maar gelukkig de dames en heren toezichthouders waren er als de kippen bij. Ik was maar liefst, let wel! 1.7 cm over de schreef gegaan. Bij de gratie Gods bleef het bij een waarschuwing maar de volgende keer kwam ik er niet zo gemakkelijk vanaf :maf:

knuppeltje
14-09-12, 13:41
Juist! Net was mijn reclamebord door de wind ietwat verschoven, maar gelukkig de dames en heren toezichthouders waren er als de kippen bij. Ik was maar liefst, let wel! 1.7 cm over de schreef gegaan. Bij de gratie Gods bleef het bij een waarschuwing maar de volgende keer kwam ik er niet zo gemakkelijk vanaf :maf:

Maar zo ben jij weer wel voor een verdere grote misstap behoed door die zorgzame toezichthouders. Daar hoort toch wel een beetje waardering bij vind ik. :)

HaasHaas
14-09-12, 16:18
Minaret misschien een idee ?
Noordholland is tenslotte Zwitserland niet.

minaret met wieken.

Ready?
14-09-12, 17:49
Ik zie het al voor me. Ambtenaar komt thuis van het werk:
Vrouw: En schat, hoe was het op werk?
Man: Ja druk, veel hectiek.
Vrouw: Oh, vertel...
Man: We hebben alle regels goed doorgelezen en uiteindelijk bepaald dat scholieren geen windmolen van twee meter mogen bouwen (wijst ook even aan hoelang twee meter wel niet is).
Vrouw: Oh. :/

Joesoef
14-09-12, 18:29
Hoeveel zou dat gemoeizuchtige ambtenaren geneuzel gekost hebben bij deze speelgoedjongeonderzoekers molen? Dat 'nee mag niet' heb ik dik aan meebetaald.