PDA

Bekijk Volledige Versie : Iranian group raises price on Salman Rushdie's head



Verlicht
17-09-12, 20:11
Iranian group raises price on Salman Rushdie's head
Source : The independent.co.uk , September the 17th , 2012


Iranian group raises price on Salman Rushdie's head - Middle East - World - The Independent (http://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/iranian-group-raises-price-on-salman-rushdies-head-8143262.html)

Verlicht
17-09-12, 20:12
Terecht aktie

Firefox
17-09-12, 20:18
Terecht aktie

Heb je De Duivelsverzen wel eens gelezen?

Verlicht
17-09-12, 21:11
The miserable life of that christian copt is not worth a single cent at the other hand, neither is that of that despicable Rushdie in fact

Those who try to offend , ridicule , demonize, insult ....the great prophet of islam , the greatest human being ever , the perfect human being ever, the prophet of mercy to all humanity , are not worth living : they are entitled to a fair trial though and will be shown mercy if they repent at least : the west shoul make laws against them in order to prevent the worse from happening , it is up to the "decent civilized " west indeed.


No single prophet should be offended , isulted , demonized ...in fact

Verlicht
17-09-12, 21:17
May God help restore the lost glory of islam again and defeat its enemies , domestic and foreign

Amien

mark61
17-09-12, 21:33
they are entitled to a fair trial though

Nee. Rushdie werd 'bij verstek veroordeeld'; er is nooit een rechtzaak geweest. Kon zich niet verdedigen.

Is dat de sjari`a?

Last time I checked was een fatwa een juridisch advies, op verzoek uitgebracht. Geen oproep tot moord.

Wat is dat voor een zooitje?

Sinds wanneer gelden de wetten van de islam overal op de wereld? Wat is dat voor bespottelijke arrogantie? Lijkt de VS wel.

Eh, of je dat boek ooit had gelezen.

En kanker op met je ongevraagde spam.

Verlicht
17-09-12, 21:50
Nee. Rushdie werd 'bij verstek veroordeeld'; er is nooit een rechtzaak geweest. Kon zich niet verdedigen.



Is dat de sjari`a?

Last time I checked was een fatwa een juridisch advies, op verzoek uitgebracht. Geen oproep tot moord.

Wat is dat voor een zooitje?

Sinds wanneer gelden de wetten van de islam overal op de wereld? Wat is dat voor bespottelijke arrogantie? Lijkt de VS wel.

Eh, of je dat boek ooit had gelezen.

En kanker op met je ongevraagde spam.

Dat Rushdie werd op die manier tot de dood veroordeeld was geen wonder en kon niet anders blijkbaar , want men kon de miserabel man niet te pakken krijgen , was buiten bereik

secondo : als er geen internationaal verbod komt op het beledigen van profeten bijv tenminste , dan moet men niet gaan klagen als bepaald moslims het recht in eigen hand zouden nemen

Ten derde : heb ik wel en die "boek" trash van Rushdie gedeeltelijk gelezen : was te walgelijk voor mijn smaal om het helemaal te lezen net als die filmpje trouwens : walgde ik ervan

Ten vierde en tenslote :

Doe maar niet zo stoer of macho , ben je zeker niet

Sinds wanneer was Rumi een soort spam , hypocriet klojo die je wel bent ?

mark61
17-09-12, 23:55
Dat Rushdie werd op die manier tot de dood veroordeeld was geen wonder en kon niet anders blijkbaar , want men kon de miserabel man niet te pakken krijgen , was buiten bereik

secondo : als er geen internationaal verbod komt op het beledigen van profeten bijv tenminste , dan moet men niet gaan klagen als bepaald moslims het recht in eigen hand zouden nemen

Ten derde : heb ik wel en die "boek" trash van Rushdie gedeeltelijk gelezen : was te walgelijk voor mijn smaal om het helemaal te lezen net als die filmpje trouwens : walgde ik ervan

Ten vierde en tenslote :

Doe maar niet zo stoer of macho , ben je zeker niet

Sinds wanneer was Rumi een soort spam , hypocriet klojo die je wel bent ?

Hebben ze ooit om zijn uitlevering gevraagd? Nee. Is er een proces geweest? Nee.

Is een fatwa een advies of niet?

Niemand mag nooit het 'recht in eigen handen nemen.' Dat is geen recht, dat is moord. Lekkere versie van de sjari`a heb jij. Waar heb je die vandaan, moordlustige gek?

Wat stond erin dan? Het ging niet eens over de profeet.

Spam is ongevraagde mail, ongeacht de inhoud.

Alsof ik Rumi niet al kende toen jij nog niet geboren was.

Fulanadetal
18-09-12, 05:29
Het woord "spam" heeft ie van mij. Na de zoveelste onwelkome massamail over Rumi (leek me best interessant maar als ik zie wie hem aanprijst, nee dank u nooit meer Rumi voor mij) herinnerde ik hem aan zijn eerder gedane beloftes me geen spam meer te sturen. Zijn geheugen is namelijk al aangetast.
Als er hier iemand is die mensen bij de islam weghoudt, is hij het wel. Hij nodigt niet uit. Is daar al een fatwa over?

knuppeltje
18-09-12, 07:53
Dat Rushdie werd op die manier tot de dood veroordeeld was geen wonder...

Gezien de toestand in Iran van toen niet echt nee. Maar het had totaal niets van doen met fatsoenlijke rechtsspraak.
Maar aan rechtsspraak is er in Iran nu nog steeds van alles te verbeteren. Het is er nog steeds een waardeloos systeem.

mark61
18-09-12, 09:00
Het woord "spam" heeft ie van mij.

Nou zeg, mijn vocabulaire is redelijk wel voorzien van zichzelf :ego:

Fulanadetal
18-09-12, 12:30
Oh sorry niet goed gelezen.