PDA

Bekijk Volledige Versie : Onderzoek noodzaak tuchtcollege voor banken



knuppeltje
24-09-12, 14:13
Minister Jan Kees de Jager wil tegemoet komen aan de meerderheid van de Tweede Kamer en zal een onderzoek laten doen naar de noodzaak voor een tuchtcommissie voor banken.

Alweer een slager die zijn eigen vlees gaat keuren erbij?

Onderzoek naar noodzaak tuchtcollege | nu.nl/economie | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl (http://www.nu.nl/economie/2917526/onderzoek-noodzaak-tuchtcollege.html)

mark61
24-09-12, 16:43
Nederlandse tuchtcolleges, lamenietlachen.

De inspectie voor de volksgezondheid doet geen ruk.

De landbouwinspectie doet geen ruk.

Het medisch tuchtcollege geeft 'standjes', niet meer doen hoor Roderick, aan mensen die zo mooi niet voor de strafrechter hoeven te verschijnen.

Blergh.

knuppeltje
25-09-12, 08:59
Nederlandse tuchtcolleges, lamenietlachen.

De inspectie voor de volksgezondheid doet geen ruk.

De landbouwinspectie doet geen ruk.

Het medisch tuchtcollege geeft 'standjes', niet meer doen hoor Roderick, aan mensen die zo mooi niet voor de strafrechter hoeven te verschijnen.

Blergh.

Ik weet, het is een al droefenis, wat ik u zeg meneer. Maar nu Bram een half jaar schorsing boven het hoofd hangt. wordt mijn vertrouwen in tuchtcolleges weer een heel stuk beter. :student:

Maar anderzijds, die engerd van een Leon de Winter heeft vandaag in de Volkskrant in een heel smerige stuk vol aantijgingen de Deken ervan beschuldigd dat hij zijn goede vriend Bram retorisch heeft vermoord. :lachu:

mark61
25-09-12, 09:27
Ik weet, het is een al droefenis, wat ik u zeg meneer. Maar nu Bram een half jaar schorsing boven het hoofd hangt. wordt mijn vertrouwen in tuchtcolleges weer een heel stuk beter. :student:

Maar anderzijds, die engerd van een Leon de Winter heeft vandaag in de Volkskrant in een heel smerige stuk vol aantijgingen de Deken ervan beschuldigd dat hij zijn goede vriend Bram retorisch heeft vermoord. :lachu:

Gisteren die gynaecoloog, ernstige fouten gemaakt, baby dood, moeder zwaar lichamelijk letsel. Straf? Maand voorwaardelijk, mag voorwaardelijk jaar niet werken, en een boetetje.

Dat was dan een strafproces.

Als ik alleen al het woord Leon lees moet ik al kotsen :cheefbek:

Firefox
25-09-12, 09:31
Ik weet, het is een al droefenis, wat ik u zeg meneer. Maar nu Bram een half jaar schorsing boven het hoofd hangt. wordt mijn vertrouwen in tuchtcolleges weer een heel stuk beter. :student:

Maar anderzijds, die engerd van een Leon de Winter heeft vandaag in de Volkskrant in een heel smerige stuk vol aantijgingen de Deken ervan beschuldigd dat hij zijn goede vriend Bram retorisch heeft vermoord. :lachu:

Goed stukvan De Winter, geen speld tussen te krijgen.

knuppeltje
25-09-12, 10:55
Gisteren die gynaecoloog, ernstige fouten gemaakt, baby dood, moeder zwaar lichamelijk letsel. Straf? Maand voorwaardelijk, mag voorwaardelijk jaar niet werken, en een boetetje.

Dat was dan een strafproces.

Als ik alleen al het woord Leon lees moet ik al kotsen :cheefbek:

Die had wat mij betreft heel wat meer mogen krijgen. Volgens mij kunnen slachtoffers beter meteen naar de rechter stappen dan naar een tuchtcollege.

Jawel, maar voor een tuchtcommissie.

En zijn kop zien is ook al genoeg om spontaan in braken uit te barsten.

knuppeltje
25-09-12, 11:01
Goed stukvan De Winter, geen speld tussen te krijgen.

Die lult weer eens uit zijn nek. Mos heeft duidelijk de code voor advocaten wat betreft de wijze van betaling genegeerd en daarmee willens en wetens meegewerkt aan dubieus geldverkeer. Die code is er om te voorkomen dat misdadigers zo hun door misdaad verkregen geld hiervoor kunnen gebruiken.

Firefox
25-09-12, 12:42
Die lult weer eens uit zijn nek. Mos heeft duidelijk de code voor advocaten wat betreft de wijze van betaling genegeerd en daarmee willens en wetens meegewerkt aan dubieus geldverkeer. Die code is er om te voorkomen dat misdadigers zo hun door misdaad verkregen geld hiervoor kunnen gebruiken.

Hč? Heb je het wel gelezen? Daar gaat De Winters stuk helemaal niet over.

Soldim
25-09-12, 12:50
Goed stukvan De Winter, geen speld tussen te krijgen.

Zelfs De Winter roept dat hij niet objectief is; dat jij dan roept dat er geen speld tussen te krijgen is zegt erg veel over je beoordelingsvermogen.

Firefox
25-09-12, 13:18
Zelfs De Winter roept dat hij niet objectief is; dat jij dan roept dat er geen speld tussen te krijgen is zegt erg veel over je beoordelingsvermogen.

Met datgene wat hij opmerkt in zijn artikel heeft hij gewoon gelijk. Daar komt nog eens bij dat deze deken als columnist (Lex Dura) al een decennialange hetze voert tegen Moskovicz.

knuppeltje
26-09-12, 13:12
Met datgene wat hij opmerkt in zijn artikel heeft hij gewoon gelijk. Daar komt nog eens bij dat deze deken als columnist (Lex Dura) al een decennialange hetze voert tegen Moskovicz.

Die is dan net zo gek als De Winter. Bovendien zijn er ook aanklachten van anderen tegen Mos.

Böhler: 'Moszkowicz schaadt advocatuur' - AD.nl (http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3322487/2012/09/26/Bohler-Moszkowicz-schaadt-advocatuur.dhtml)

Firefox
26-09-12, 14:17
Die is dan net zo gek als De Winter. Bovendien zijn er ook aanklachten van anderen tegen Mos.

Böhler: 'Moszkowicz schaadt advocatuur' - AD.nl (http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3322487/2012/09/26/Bohler-Moszkowicz-schaadt-advocatuur.dhtml)

Het zijn net dwergen die ageren tegen een reus. Amateurvoetballers in vergelijking met Messi.