PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Ali B heeft stemmen nodig



MoStar
24-09-12, 20:33
16407

De Marokkaanse rapper en nu ook televisie presentator Ali B heeft stemmen nodig. Onze Ali wilt namelijk met zin programma Op Volle Toeren in de prijzen vallen bij de Televizier-Ring, het belangrijkste evenement van het jaar voor Nederlandse televisiemakers. Zijn programma is echter (nog) niet genomineerd.

Ali B laat het er echter niet bij zitten en zet alles op alles in om er alsnog met zijn programma bij te zijn. Zo krijgt Ali onder andere steun van voetbalkoppel Rafaël & Sylvie van der Vaart, de voetbalbroertjes Frank & Ronald de Boer en TV-ster Mies Bouwman.

Als jij Ali wilt steunen, dan kan dat ook. Je kunt je stem uit brengen op www.televizier.nl (http://www.televizier.nl/ring).

Foto: Gerard Stolk ( vers les Tabernacles ) (http://www.flickr.com/photos/gerardstolk/)

abdoel007d
25-09-12, 17:45
enige stem die je krijgt is dat je niet goed bezig bent ,

oujdi1980
25-09-12, 22:03
ga maar eerst eens naar de moskee met je NEUS!!!!

Kortman
25-09-12, 22:07
ga maar eerst eens naar de moskee met je NEUS!!!!

Bedoel je dat ALI B amper een Moskee bezoekt?

BoerHarms
26-09-12, 10:28
Al dat gezeik over Ali B , hij laat tenminste zien dat je als medelander toch wel iets bereiken kan, zolang je er maar hard voor knokt , net zoals Jesser en nog meer rappers, ik heb zijn programmas gezien en weet mensen en muziek bij elkander te brengen Ik heb met veel bewondering gezien hoe muziek stijlen omgezet werden
Neen ik ben geen echte rap fan, maar ik heb wel bewondering en respect wat deze jongens bereikt hebben, neen niet lopen klagen over.discriminatie , neen niet in een slachtofferrol kruipen, maar kei en keihard werken om iets in de samenleving te bereiken. Mijn respect hebben ze verdient!!

cummonisto
26-09-12, 10:50
Waarom doet barbie niet mee voor de Televizier-ring ? daar wil ik wel op stemmen

BoerHarms
26-09-12, 11:27
Waarom doet barbie niet mee voor de Televizier-ring ? daar wil ik wel op stemmen


ja, ja, hmmm.......