PDA

Bekijk Volledige Versie : Saoedische zoekt tweede vrouw voor haar man



FANTACHAT
10-10-12, 18:45
Een Saoedische vrouw gaat op zoek naar een tweede echtgenote voor haar man. 'Hij is een goede echtgenoot en verdient een extra vrouw', zegt de dertigjarige weldoenster uit de hoofdstad Riyadh. 'Bovendien wil ik hiermee in een goed blaadje komen bij Allah'.

De Saoedische is bachelor in de Islamitische Wetenschappen. Zij heeft het naar eigen zeggen te druk met de opvoeding van de kinderen om haar man terdege te kunnen verwennen. 'Een tweede echtgenote kan dit hiaat opvullen', zegt de vrouw.

Strikt aan de leer
'De Almachtige kan alleen maar blij zijn met mijn initiatief', meent ze. 'Polygamie staat immers vermeld in de Koran. Ik hou mij strikt aan de islamitische leer'. Moslimmannen mogen vier vrouwen hebben, vrouwen moeten het bij één echtgenoot houden.

De vrouw laat zich niet van de wijs brengen door haar vrienden. 'Ik wil in de gratie staan van Allah, niet van de mensen'.

bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/ar...haar-man.dhtml (http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/3329588/2012/10/10/Saoedische-zoekt-tweede-vrouw-voor-haar-man.dhtml)

Joesoef
10-10-12, 19:24
Oftewel, mijn man is een zak een ander mag hem hebben, graag!

Karin.N
10-10-12, 21:56
Oftewel, mijn man is een zak een ander mag hem hebben, graag!

:hihi:

Kortman
10-10-12, 22:08
Oftewel, mijn man is een zak een ander mag hem hebben, graag!

Of ze is z,n slechte adem spuugzat , en dan is gedeelde smart slechts halve smart .
:D

Eke
11-10-12, 17:45
Het is een top idee !

Je bent bekaf na een dag moederen over kleine kindertjes EN het huishouden enzo EN familie en vrienden onderhouden EN naaiwerk EN de moestuin bijhouden EN je eigen vakgebied bijhouden laat staan het NVDD.

Je kan geen hand op je lijf meer verdragen als je bekaf je bed induikt.! Gelukkig gaat dat allemaal weer over......:tik:
bijna allemaal...

Mss kan ze een vrouw in nachtdienst nemen ? Die mag er dan ook uit als een van de kindertjes moet overgeven of een mug hoort zoemen ! :tik:





Om een lang verhaal kort te maken : dit soort gebruiken zijn er ingeslopen destijds om het leven makkelijker te maken, toch ?. Er stierven veel vrouwen in het kraambed en dan was het handig als er nog meer vrouwen waren in de familie.

Voor vandaag de dag zou ik zeggen : ook een extra man kan superhandig zijn !!!

Khadija.K
11-10-12, 17:51
of hij presteert niets :argwaan:

sjo
13-10-12, 18:45
[COLOR="#800080"]

Voor vandaag de dag zou ik zeggen : ook een extra man kan superhandig zijn !!!

Dit had ik van je verwacht.........:lol:

Eke
14-10-12, 14:18
Dit had ik van je verwacht.........:lol:

Je verrast me als je weet wat ik er mee bedoel :lol: