PDA

Bekijk Volledige Versie : Verboden liefdes

Soumia123
13-10-12, 18:31
Wat vinden jullie ervan ? Indo met een Chinees, Suri / Antiliaan,
Turk /Nl. Maar de meest voorkomende gevallen zijn toch helaas een Marokkaan en een Nederlandse.
Zeker 30 % van de Marokkaanse mannen kiezen voor een Nederlandse meisje, al dan wel of niet moslim praktiserend. Wat maakt uit het uit hé.
Vaak zijn de Nederlandse meiden volgens die mannen vrijer in denken, makkelijker in doen en laten dus ook rijker aan ervaring. Ze klagen minder of helemaal niet omdat ze alles kunnen / konden doen wat hun hartje begeert. Dit is voor de Marokkaanse man erg interessant en uitdagend. Iemand die niet veeleisend is en nuchter is.
Maar er is een ding wat vergeten wordt. Het geloof, je afkomst, je cultuur en zeker ook je familienaam ter ere houden. En wat betreft de toekomst, opgroeiende kinderen uit zo’n gezin weten niet meer waar ze vandaan komen. En vaak worden ze later ook ontvoerd naar het vaderland.
Ik ben van mening soort zoekt soort dus Indo met Indo en een Suri met een Suri. Zo voorkom je ook dat sommige culturen en geloven verwateren. WAAR LIGT DE GRENS ?!
Hopelijk gebruikt ieder zn verstand met name de mannen en neemt ieder wijze beslissingen in zijn liefdesleven. Laat je niet verleiden !

sjo
13-10-12, 18:59
Wat vinden jullie ervan ? Indo met een Chinees, Suri / Antiliaan,
Turk /Nl. Maar de meest voorkomende gevallen zijn toch helaas een Marokkaan en een Nederlandse.
Zeker 30 % van de Marokkaanse mannen kiezen voor een Nederlandse meisje, al dan wel of niet moslim praktiserend. Wat maakt uit het uit hé.
Vaak zijn de Nederlandse meiden volgens die mannen vrijer in denken, makkelijker in doen en laten dus ook rijker aan ervaring. Ze klagen minder of helemaal niet omdat ze alles kunnen / konden doen wat hun hartje begeert. Dit is voor de Marokkaanse man erg interessant en uitdagend. Iemand die niet veeleisend is en nuchter is.
Maar er is een ding wat vergeten wordt. Het geloof, je afkomst, je cultuur en zeker ook je familienaam ter ere houden. En wat betreft de toekomst, opgroeiende kinderen uit zo’n gezin weten niet meer waar ze vandaan komen. En vaak worden ze later ook ontvoerd naar het vaderland.
Ik ben van mening soort zoekt soort dus Indo met Indo en een Suri met een Suri. Zo voorkom je ook dat sommige culturen en geloven verwateren. WAAR LIGT DE GRENS ?!
Hopelijk gebruikt ieder zn verstand met name de mannen en neemt ieder wijze beslissingen in zijn liefdesleven. Laat je niet verleiden !

Het is voor Ant/Sur mannen heel erg statusverhogend om een blank/blond meisje te scoren. Het geeft aanzien in je eigen groep, en je wordt bewonderd dat je dat gelukt is.
Met Marokkaanse mannen zal dat niet anders zijn denk ik. Wat het zegt over het zelfbeeld van zo'n man kun je je in gemoede afvragen.

Is het je nooit opgevallen dat bij gemengde stellen (van welk ras dan ook) de man bijna altijd de donkerste huidskleur heeft ? Vanaf nu ga je er op letten denk ik.

Groet

Fulanadetal
14-10-12, 11:15
Een relatie tussen een Marokkaanse man en een Nederlandse vrouw kent veel moeilijkheden.
Dat hoeft niemand mij te vertellen.

Maar die kinderontvoeringen naar het vaderland? Akelig beeld van de Marokkaanse man zet je daar neer.
Bij kinderontvoeringen is in 70% van de gevallen de moeder de dader, en gaat het kind naar een westers land.

Ik denk dat je iets meer research moet doen voor je zo'n stukje de wereld instuurt.

J.Emhá
15-10-12, 10:01
Ik ken mensen met een hele andere cultuur dan ik, maar precies dezelfde geloof aanhangen als ik.

Moesafir
18-10-12, 09:09
Ik weet niet welke soort brood jullie hebben vanmorgen gegeten maar de mijne maakt het niet uit als het maar brood is.
De titel van deze topic is fout. Elke relatie is een persoonlijk iets maar het is te makkelijk als etnos je achtergrond te gebruiken om je persoonlijk tekortkomingen te verdoezelen.