PDA

Bekijk Volledige Versie : Minderjarige relschopper Haren moet betalen.



knuppeltje
15-10-12, 11:17
RTL Nieuws - Minderjarige relschopper Haren moet betalen (http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2012/10_oktober/15/binnenland/Minderjarige_relschopper_Project_X_Haren_moet_beta len.xml)

Dat zal ze leren. Tenminste, dat is te hopen.

Bofko
15-10-12, 18:25
Uit modern hersenonderzoek blijkt steeds meer dat beslissingen ergens diep in het on(der)bewuste genomen worden en VOORAFGAAN aan de ratio. De hersens (de ratio) is niet meer dan een slimme legitimeerder van die de reeds genomen beslissing (emotie-minimalisatie en eigenbelang-maximalisatie) goedpraat.

Dit verklaart o.a. massa-psychose. En voor mij bepaalt het ook de geldigheid van de evolutie-theorie. In wezen zie je het summum van massa-psychose bij het gedrag van een school vissen.

Dit zet ook de moderne filosofie op zijn kop : " ik denk, dus ik ben" klopt niet ! Dat zou moeten zijn : " ik ben, dus ik denk ".

Qua criminaliteitsbeleid betekent dit dat KEIhard straffen bij de eerste keer beter werkt dan pas keihard straffen bij herhaling.Straffen bij herhaling geeft gelegenheid tot gewenning.

Charlus
15-10-12, 18:34
Uit modern hersenonderzoek blijkt steeds meer dat beslissingen ergens diep in het on(der)bewuste genomen worden en VOORAFGAAN aan de ratio. De hersens (de ratio) is niet meer dan een slimme legitimeerder van die reeds genomen beslissing (emotie-minimalisatie en eigenbelang-maximalisatie).
Wat? Geen vrije wil?

Bofko
15-10-12, 18:43
Wat? Geen vrije wil?


Yep.:schreeuw:

Iznogoodh
15-10-12, 21:26
Valt dat effe tegen!

Bofko
16-10-12, 01:44
Hey boze Izznooitgoodh, hoe is het met de prostaat, sjagrijnige ouwe rukker ? T'is nie gauw goed mee jou, he ?Je bent aardig verslaafd aan baardige moslims, niet ? Maar uhh kluizenaar , ken je er wel een ?

BlackBox
16-10-12, 17:47
Hey boze Izznooitgoodh, hoe is het met de prostaat, sjagrijnige ouwe rukker ? T'is nie gauw goed mee jou, he ?Je bent aardig verslaafd aan baardige moslims, niet ? Maar uhh kluizenaar , ken je er wel een ?
Beerenmeister of Jägerburg?

Iznogoodh
16-10-12, 23:22
Hey boze Izznooitgoodh, hoe is het met de prostaat, sjagrijnige ouwe rukker ? T'is nie gauw goed mee jou, he ?Je bent aardig verslaafd aan baardige moslims, niet ? Maar uhh kluizenaar , ken je er wel een ?Alles kits, oud wijf?