PDA

Bekijk Volledige Versie : "Sandy is de schuld van Obama en de homo's"



Marsipulami
30-10-12, 19:27
"Sandy is de schuld van Obama en de homo's"

Door: Elke De Pourcq − 30/10/12, 15u56 − Bron: Perez Hilton, International Business Times

Barack Obama en Mitt Romney kijken wel uit om de orkaan Sandy te gebruiken voor electorale doeleinden. Maar christelijke predikers kennen dat soort remmingen niet, kapelaan John McTernan op kop. Orkaan Sandy is volgens hem de schuld van de tolerantie van huidig president Barack Obama tegenover moslims en homoseksuelen. Niet dat Romney wel zijn vriendje is, want de Republikeinse Mormoon wordt prompt in het hoekje van de pro-homoseksuelen geduwd. .

"Dit is het teken van de Heilige God van Israël dat de Amerikaanse politiek belachelijk is voor Hem. Een pro-homoseksuele Mormoon en een pro-abortus en pro-homoseksuele Moslim Broederschap-promotor, harde linkse fascist proberen president te worden."

Op zijn blog schrijft McTernan:

"De heilige God van Israël is bezig met de systematische vernietiging van Amerika en dat voor onze ogen. Het oosten werd niet getroffen door de droogte, maar nu is de meest krachtige orkaan ooit op weg naar Philadelphia en New York. Het kan catastrofale schade toebrengen aan het hele noordoosten. Als je het gebied getroffen door de droogte optelt bij het gebied getroffen door Sandy, kom je aan meer dan 80 procent van het land! Ik zeg het: Amerika wordt vernietigd."

Profetische (alsook door iedereen voorspelde) woorden, want met een kapotte kernreactor, een gedeeltelijk overstroomd eiland, massale stroomonderbrekingen en zelfs een grote brand is de schade van Sandy omvangrijk te noemen.

Maar zijn voorspellende krachten reiken niet verder dan dat want even verder klinkt het: "De orkaan kan Washington DC overspoelen op de dag van de verkiezingen (over een week, op 6 november, nvdr). De orkaan is als een grote emmer kots in Amerika's gezicht tijdens de verkiezingen."

McTavern plaatst ook Republikein Mitt Romney in het pro-homoseksuele kamp, ondanks het feit dat die zich herhaaldelijk uitsprak tegen het homohuwelijk en gruwde bij het idee dat zelfs homo's kinderen konden adopteren.

De christelijke kapelaan laat zich niet doen en herhaalt: "Beide kandidaten zijn pro-homo's en de homoseksuele agenda. Amerika wordt politiek beoordeeld en weet het geeneens."

Romney heeft zijn status te danken aan het feit dat hij (dixit McTavern) 'meer openlijk homoseksuelen in het leger wil, meer homo's in de scouts en zelfs meer homo's in de Republikeinse partij'.

Wizdom
30-10-12, 20:05
"Sandy is de schuld van Obama en de homo's"

Door: Elke De Pourcq − 30/10/12, 15u56 − Bron: Perez Hilton, International Business Times

Barack Obama en Mitt Romney kijken wel uit om de orkaan Sandy te gebruiken voor electorale doeleinden. Maar christelijke predikers kennen dat soort remmingen niet, kapelaan John McTernan op kop. Orkaan Sandy is volgens hem de schuld van de tolerantie van huidig president Barack Obama tegenover moslims en homoseksuelen. Niet dat Romney wel zijn vriendje is, want de Republikeinse Mormoon wordt prompt in het hoekje van de pro-homoseksuelen geduwd. .

"Dit is het teken van de Heilige God van Israël dat de Amerikaanse politiek belachelijk is voor Hem. Een pro-homoseksuele Mormoon en een pro-abortus en pro-homoseksuele Moslim Broederschap-promotor, harde linkse fascist proberen president te worden."

Op zijn blog schrijft McTernan:

"De heilige God van Israël is bezig met de systematische vernietiging van Amerika en dat voor onze ogen. Het oosten werd niet getroffen door de droogte, maar nu is de meest krachtige orkaan ooit op weg naar Philadelphia en New York. Het kan catastrofale schade toebrengen aan het hele noordoosten. Als je het gebied getroffen door de droogte optelt bij het gebied getroffen door Sandy, kom je aan meer dan 80 procent van het land! Ik zeg het: Amerika wordt vernietigd."

Profetische (alsook door iedereen voorspelde) woorden, want met een kapotte kernreactor, een gedeeltelijk overstroomd eiland, massale stroomonderbrekingen en zelfs een grote brand is de schade van Sandy omvangrijk te noemen.

Maar zijn voorspellende krachten reiken niet verder dan dat want even verder klinkt het: "De orkaan kan Washington DC overspoelen op de dag van de verkiezingen (over een week, op 6 november, nvdr). De orkaan is als een grote emmer kots in Amerika's gezicht tijdens de verkiezingen."

McTavern plaatst ook Republikein Mitt Romney in het pro-homoseksuele kamp, ondanks het feit dat die zich herhaaldelijk uitsprak tegen het homohuwelijk en gruwde bij het idee dat zelfs homo's kinderen konden adopteren.

De christelijke kapelaan laat zich niet doen en herhaalt: "Beide kandidaten zijn pro-homo's en de homoseksuele agenda. Amerika wordt politiek beoordeeld en weet het geeneens."

Romney heeft zijn status te danken aan het feit dat hij (dixit McTavern) 'meer openlijk homoseksuelen in het leger wil, meer homo's in de scouts en zelfs meer homo's in de Republikeinse partij'.

Daar zou die wel eens gelijk in kunnen hebben behalve dat verhaal over Israel... VS is hard op weg naar de vernietiging... Financieel... Sociaal... Catastrofe... Oorlog... Er blijft weinig van over...

Wat de timing betreft moest ik toch nog even denken over die zogenaamde Anti-Islam film en de anti Islam posters in New York... Na elke belediging volgt steeds weer een vreselijke bestraffing...

Sinds de Islam beledigingen gaat het niet meer goed met het Westen... Elke belediging heeft een prijs... Dom bezig....

Firefox
31-10-12, 06:41
Daar zou die wel eens gelijk in kunnen hebben behalve dat verhaal over Israel... VS is hard op weg naar de vernietiging... Financieel... Sociaal... Catastrofe... Oorlog... Er blijft weinig van over...

Wat de timing betreft moest ik toch nog even denken over die zogenaamde Anti-Islam film en de anti Islam posters in New York... Na elke belediging volgt steeds weer een vreselijke bestraffing...

Sinds de Islam beledigingen gaat het niet meer goed met het Westen... Elke belediging heeft een prijs... Dom bezig....

Bij natuurrampen in de islamitische wereld horen we je nooit. Hoe komt dat?

super ick
31-10-12, 07:33
Loco de remate

knuppeltje
31-10-12, 08:17
"Dit is het teken van de Heilige God van Israël dat de Amerikaanse politiek belachelijk is voor Hem.

Dat is na alle steun die Israël in de loop der jaren heeft gehad van Amerika behoorlijk ondankbaar van die Heilige God van Israël. Het is ook nooit genoeg bij hem.

Bofko
31-10-12, 13:45
Daar zou die wel eens gelijk in kunnen hebben behalve dat verhaal over Israel... VS is hard op weg naar de vernietiging... Financieel... Sociaal... Catastrofe... Oorlog... Er blijft weinig van over...

Wat de timing betreft moest ik toch nog even denken over die zogenaamde Anti-Islam film en de anti Islam posters in New York... Na elke belediging volgt steeds weer een vreselijke bestraffing...

Sinds de Islam beledigingen gaat het niet meer goed met het Westen... Elke belediging heeft een prijs... Dom bezig....

Jii schijnt Gods bedoelingen nogal goed te kennen.....



28 bruiloftsgasten dood door vallende stroomkabel
RIYAD - In Saudi-Arabië is een stroomkabel op een volle trouwzaal gevallen. Onder de vele gasten vielen 28 doden, onder wie veel kinderen.
Enkele bezoekers kregen een fatale stroomschok toen ze het gebouw probeerden te verlaten door de enige deur, die van metaal is.
Andere gasten stierven door het vuur dat was ontstaan door kortsluiting. Volgens de autoriteiten zijn 37 bruiloftsgasten gewond naar het ziekenhuis gebracht. Het incident gebeurde in de nacht van dinsdag op woensdag in het dorp Ain Badr.
In de zaal waren alleen vrouwen en kinderen. In het streng-islamitische Saudi-Arabië is het verboden dat vrouwen en mannen samen feesten.
Volgens onbevestigde berichten kwam de stroomkabel los, toen de mannen buiten vreugdeschoten afvuurden.


Wat hebben de arabieren fout gedaan dat ze dit overkomt ?

H.P.Pas
31-10-12, 14:03
Wat hebben de arabieren fout gedaan dat ze dit overkomt ?

Wel stroom en geen electriciens willen.

Wizdom
31-10-12, 14:16
Jii schijnt Gods bedoelingen nogal goed te kennen.....



Wat hebben de arabieren fout gedaan dat ze dit overkomt ?

Misschien is het beter om te vragen wat ze wel goed hebben gedaan... Die lijst is veel korter... De rest hebben ze namelijk niet goed gedaan...

Bofko
31-10-12, 14:47
Misschien is het beter om te vragen wat ze wel goed hebben gedaan... Die lijst is veel korter... De rest hebben ze namelijk niet goed gedaan...

Ah ok, jouw God is iemand die door jouw opgestelde goed- en foutlijstjes wikt en weegt.

Bofko
31-10-12, 14:48
Wel stroom en geen electriciens willen.

Ja, maar daar moet iets moreel verdorvens van die arabieren aan voorafgegaan zijn .En daar heeft Wizdom meer kijk op.

mark61
31-10-12, 15:37
Misschien is het beter om te vragen wat ze wel goed hebben gedaan... Die lijst is veel korter... De rest hebben ze namelijk niet goed gedaan...

Als jij het gedrag van moslims al een zooitje vindt, zou ik me, als moslim, eerst daarop concentreren voor ik niet-moslims de maat nam. Verbeter de wereld, begin bij jezelf.

Maar nee, jij negeert moslims en 'werkt' aan de verbetering van de niet-islamitische wereld. Niet erg geloofwaardig zo.

H.P.Pas
31-10-12, 15:42
Als jij het gedrag van moslims al een zooitje vindt, zou ik me, als moslim, eerst daarop concentreren voor ik niet-moslims de maat nam. Verbeter de wereld, begin bij jezelf.

Maar nee, jij negeert moslims en 'werkt' aan de verbetering van de niet-islamitische wereld. Niet erg geloofwaardig zo.

Ongelovigen beleren is een godgevallig werk.
Moslims beleren.., dat is een heidens werk.

mark61
31-10-12, 15:47
Ongelovigen beleren is een godgevallig werk.
Moslims beleren.., dat is een heidens werk.

:hihi:

Nou, de salafisten en wat dies meer zij richten zich vooral op het 'bekeren' van dwalende moslims. Vrijwel nooit op het bekeren van ongelovigen. Dus er is een precedent :nerd:

Maja als Wiz die fijne Wahhabisten nou ook al niks meer vindt, dan weet ik het ook niet meer waar hij zijn heil moet zoeken.

knuppeltje
31-10-12, 16:47
Ik vind het allemaal goed en wel, zolang de homo's maar niet de schuld zijn van Sandy. Want dat zou ik echt vreselijk vinden.

Ready?
31-10-12, 18:48
Dommigheid kent geen tijd, zeker in de VS niet.

Wizdom
31-10-12, 19:36
:hihi:

Nou, de salafisten en wat dies meer zij richten zich vooral op het 'bekeren' van dwalende moslims. Vrijwel nooit op het bekeren van ongelovigen. Dus er is een precedent :nerd:

Maja als Wiz die fijne Wahhabisten nou ook al niks meer vindt, dan weet ik het ook niet meer waar hij zijn heil moet zoeken.

Ik verbaas me altijd weer over de draai die aan mijn commentaren wordt gegeven... Ten eerste bepaal ik niet en en wik en weeg ik niet wat juist is of onjuist... Dat doet de Schepper en alles is openbaar en iedereen kan de correcte moraal naslaan in de Hadith en de Koran... Als je dit als maat neemt en je kijkt rond wat er gebeurt in Arabische landen dan kom je al heel gauw tot de conclusie dat er veel zaken niet kloppen...

Een heel simpel beginsel... Je bent pas ECHT een Moslim wanneer je dat wat je voor jezelf wenst je Moslim medemens ook zou toewensen... Er is veel haat en nijd zeker in de Arabische wereld en daar begint het al mee...

Als iemand in loondienst zijn werk heeft gedaan dien je hem uit te betalen voordat zijn zweet is opgedroogd... Je dient mensen correct te belonen... Etc. etc. etc...

Een maatschappij die alleen gefixeerd is op eigenbelang kan nooit iets voor de maatschappij voortbrengen... Dat is de situatie geweest vele jaren in de Arabische landen.... We zien deze moraal ziekte zich openbaren in het Westen... Met name in de VS is deze ziekte goed waarneembaar... Het gaat gepaard met achteruitgang van welvaart en concentratie van welvaart en macht bij enkelen ten koste van velen... Europa volgt al snel... De financiele crisis is daar slechts een symptoom van...

mark61
31-10-12, 22:48
Ik verbaas me altijd weer over de draai die aan mijn commentaren wordt gegeven... Ten eerste bepaal ik niet en en wik en weeg ik niet wat juist is of onjuist... Dat doet de Schepper en alles is openbaar en iedereen kan de correcte moraal naslaan in de Hadith en de Koran... Als je dit als maat neemt en je kijkt rond wat er gebeurt in Arabische landen dan kom je al heel gauw tot de conclusie dat er veel zaken niet kloppen...

Een heel simpel beginsel... Je bent pas ECHT een Moslim wanneer je dat wat je voor jezelf wenst je Moslim medemens ook zou toewensen... Er is veel haat en nijd zeker in de Arabische wereld en daar begint het al mee...

Als iemand in loondienst zijn werk heeft gedaan dien je hem uit te betalen voordat zijn zweet is opgedroogd... Je dient mensen correct te belonen... Etc. etc. etc...

Een maatschappij die alleen gefixeerd is op eigenbelang kan nooit iets voor de maatschappij voortbrengen... Dat is de situatie geweest vele jaren in de Arabische landen.... We zien deze moraal ziekte zich openbaren in het Westen... Met name in de VS is deze ziekte goed waarneembaar... Het gaat gepaard met achteruitgang van welvaart en concentratie van welvaart en macht bij enkelen ten koste van velen... Europa volgt al snel... De financiele crisis is daar slechts een symptoom van...

Dus, wat ik net zei: moslims doen het al niet goed, en jij zegt nu dat die kwalijke moraal zich naar het westen heeft verspreid.

Dan zou ik eerst maar es de bron aanpakken dan :slaap: Dit leert trouwens tevens dat de juiste leer dus geen ruk geholpen heeft voor het naleven ervan.

Charlus
31-10-12, 22:54
Ik verbaas me altijd weer over de draai die aan mijn commentaren wordt gegeven... Ten eerste bepaal ik niet en en wik en weeg ik niet wat juist is of onjuist... Dat doet de Schepper en alles is openbaar en iedereen kan de correcte moraal naslaan in de Hadith en de Koran... Als je dit als maat neemt en je kijkt rond wat er gebeurt in Arabische landen dan kom je al heel gauw tot de conclusie dat er veel zaken niet kloppen...
Tot nu toe geen bezwaar. Wat ik wel malligheid vind, is de suggestie dat God rampen laat plaatsvinden in gebieden waar teveel de hand wordt gelegd met Zijn geboden, ongeacht of die suggestie door moslims of Christenen wordt gedaan. Mensen worden toch individueel, na hun dood, beoordeeld en zonodig gestraft? Wat de zin is van straf na je dood ontgaat mij trouwens in het geheel, maar da's een andere discussie.
Het idee van (natuur-)rampen als straf van God is ook niet te handhaven, gezien de willekeur en geografische bepaaldheid van natuurrampen. Wat voor verschrikkelijke moeten de Haïtianen wel niet gedaan hebben waardoor ze zo onophoudelijk geteisterd worden? Ze dienen gestraft omdat ze in dat deel van de wereld wonen?
Daarnaast een onaangenaam Godsbeeld. Jouw God is een buitengewoon naar, rancuneus figuur. Daar houd jij wel van? Kan niet anders, want er is in het geheel geen religieuze verplichting om te geloven dat God achter rampen zit. Doe je omdat je dat leuk vindt. Zegt meer over jou dan over God.

mark61
31-10-12, 23:08
Wat voor verschrikkelijke moeten de Haïtianen wel niet gedaan hebben waardoor ze zo onophoudelijk geteisterd worden?

Het zijn negers en heidenen. Alsof dat niet genoeg is. Bovendien kennen ze hun plaats niet, want ze hebben zo maar die slavenhouders eruit gegooid. Erfzonde. Vervloekt tot in de eeuwigheid.

Charlus
31-10-12, 23:20
De Islam is tegen slavernij en racisme zoals wij allen weten. Wizdom zijn God zou de Haïtianen juist moeten belonen (een ander punt: beloont God ook hele gebieden, bv. middels economische voorspoed, of straft Hij alleen? meer een vraag voor Wizdom met z'n lijntje naar boven).
En waarom blijft Nederland zo wonderlijk rampenvrij? Een onverdraaglijke haard van Israëlliefde en drugs-, homo- en prostitutietolerantie. Ik vergeet vast nog het eea. 't Zal de stilte voor de storm zijn.

mark61
01-11-12, 00:28
In 1953 werden juist de hardcore christenen gestraft. Zou een teken moeten zijn.

Bofko
01-11-12, 00:32
Een heel simpel beginsel... Je bent pas ECHT een Moslim wanneer je dat wat je voor jezelf wenst je Moslim medemens ook zou toewensen...

"Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet" . Komt volgens mij al uit de Thora en is in Bijbel en Koran overgenomen. En is daarna ook gewoon overgenomen in humanistische stromingen Is dus gewoon een universeel menselijk gegeven over moraal, en niet alleen voorbehouden aan moslims.



Ik verbaas me altijd weer over de draai die aan mijn commentaren wordt gegeven... Ten eerste bepaal ik niet en en wik en weeg ik niet wat juist is of onjuist... Dat doet de Schepper en alles is openbaar en iedereen kan de correcte moraal naslaan in de Hadith en de Koran... Als je dit als maat neemt en je kijkt rond wat er gebeurt in Arabische landen dan kom je al heel gauw tot de conclusie dat er veel zaken niet kloppen...

Een heel simpel beginsel... Je bent pas ECHT een Moslim wanneer je dat wat je voor jezelf wenst je Moslim medemens ook zou toewensen... Er is veel haat en nijd zeker in de Arabische wereld en daar begint het al mee...

Als iemand in loondienst zijn werk heeft gedaan dien je hem uit te betalen voordat zijn zweet is opgedroogd... Je dient mensen correct te belonen... Etc. etc. etc...

Een maatschappij die alleen gefixeerd is op eigenbelang kan nooit iets voor de maatschappij voortbrengen... Dat is de situatie geweest vele jaren in de Arabische landen.... We zien deze moraal ziekte zich openbaren in het Westen... Met name in de VS is deze ziekte goed waarneembaar... Het gaat gepaard met achteruitgang van welvaart en concentratie van welvaart en macht bij enkelen ten koste van velen... Europa volgt al snel... De financiele crisis is daar slechts een symptoom van...


Je leeft teveel in de waan van dag en de plaats en denkt kennelijk dat God dat ook doet. Kennelijk denk je ook dat God door mensen getrokken grenzen (m.b.t. ras, volk en geloof) in acht neemt.
Het zou veel zuiverder zijn dat (al door Charlus vermeld) dat je het beperkt tot individuen. Gods wegen zijn ondoorgrondelijk, weet je nog, en dat houdt dus in dat iedereen als onbeduidend individu niet zomaar vrijelijk kan speculeren over natuurrampen die een volk overkomen als Gods' straf voor zondigheid.

En verdiep je eens wat meer in psychologie en geschiedenis.
'Crisissen' en 'achteruitgang van welvaart' zijn normaal in de geschiedenis van de mensheid. De toenemende welvaart die we sinds de 2e wereldoorlog hebben is vrij uniek te noemen.Sinds de dageraad van de mensheid zijn beschavingen gekomen en verdwenen. Vergelijk de pest in de 14e eeuw , of -dichterbij-, de 2e wereldoorlog eens met de huidige crisis ?
Vergeet ook niet dat hoe hoger de welvaart is hoe hoger de normen worden. Als wij met zijn allen in het westen nu minder te besteden hebben dan 5 jaar geleden praten we onszelf aan dan het 'crisis' is.En zo werken de media ook. Die zijn niet geïnteresseerd in dingen die wel goed zijn en wel kloppen. Als individu moet je daar doorheen kunnen kijken vind ik.

Met een wat ruimere blijk zie je dat het al 7 eeuwen 'crisis' is in de moslimwereld en dat de huidige 'amerikaanse crisis' totaal weggestreept kan worden tegen 2 eeuwen ongekende voorspoed aldaar.

Wie is er dan eigenlijk door God gestraft ? Wat blijft er dan nog van jouw perceptie van straffen door God, over ?

Wist je dat orkanen al jaarlijks veelvuldig in Amerika voorkwamen voordat Columbus het ontdekte ? En daar is ook een verklaring voor. Een verklaring die niks met zondigheid of foute moraal te maken heeft. Laat me weten als je die verklaring wilt horen.

Soldim
01-11-12, 06:36
"Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet" . Komt volgens mij al uit de Thora en is in Bijbel en Koran overgenomen. En is daarna ook gewoon overgenomen in humanistische stromingen Is dus gewoon een universeel menselijk gegeven over moraal, en niet alleen voorbehouden aan moslims.


Wat Wizdom betrefd slaat dat al dan niet toewensen alleen op andere moslims:


Je bent pas ECHT een Moslim wanneer je dat wat je voor jezelf wenst je Moslim medemens ook zou toewensen...

De rest van de wereld kan omrollen, wat hem betrefd.

super ick
01-11-12, 15:31
Dan zou ik eerst maar es de bron aanpakken dan :slaap: Dit leert trouwens tevens dat de juiste leer dus geen ruk geholpen heeft voor het naleven ervan.


Ik heb daar inderdaad nooit een parallel tussen kunnen ontdekken. Het gedrag wijkt evenveel af van de regels als bij ieder ander. Op zondag vooraan in de kerk met een uitgestreken smoelwerk en door de weeks je medemens een poot uitdraaien als je de kans krijgt.

Sterker nog, op zondag op de kansel staan te preken terwijl je net je piemel in een klein kind gestoken hebt.

Het hebben van een geloof is een garantie van niks.

mark61
01-11-12, 15:55
Het hebben van een geloof is een garantie van niks.

Yep. Dat zou eens openlijk erkend moeten worden.

super ick
01-11-12, 16:32
Yep. Dat zou eens openlijk erkend moeten worden.

Kom daar maar eens mee aan bij de gelovigen.

mark61
01-11-12, 16:42
Kom daar maar eens mee aan bij de gelovigen.

Nou het is me wel eens gelukt hoor. Vaker dan eens.

H.P.Pas
01-11-12, 18:12
Nou het is me wel eens gelukt hoor. Vaker dan eens.

:jammer: Dat waren geen echte.

BlackBox
01-11-12, 18:38
Het hebben van een geloof is een garantie van niks.
Was Prophet Muhammad Uncertain of His Own Salvation? (http://www.call-to-monotheism.com/was_prophet_muhammad_uncertain_of_his_own_salvatio n_)

mark61
01-11-12, 19:51
:jammer: Dat waren geen echte.

Dat denk ik ook :slaap:

super ick
02-11-12, 07:58
:jammer: Dat waren geen echte.

Er wordt alleen geleerd als er ook een gedragsverandering plaats vind. 'Erkennen' ja dat lukt wel maar de overtuiging zit zo diep bij sommigen dat het toch tussen hun oren blijft zitten.

super ick
02-11-12, 08:01
Was Prophet Muhammad Uncertain of His Own Salvation? (http://www.call-to-monotheism.com/was_prophet_muhammad_uncertain_of_his_own_salvatio n_)

Ja, als de profeet het al niet weet.............