PDA

Bekijk Volledige Versie : Athene verbiedt stuk homo-Jezus



knuppeltje
02-11-12, 09:55
Die maken zich ondaks alles ten minste druk om echte problemen.


RTL Nieuws - Geen homo-Jezus meer in Athene (http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2012/11_november/02/buitenland/athene-verbiedt-stuk-homo-jezus.xml)

mark61
02-11-12, 10:10
Geen animo die partij te verbieden blijkbaar. Lekker laten moorden.

super ick
02-11-12, 14:53
Jezus die te hulp geschoten wordt door neonazi's. Gekker moet het niet worden.

Charlus
02-11-12, 15:27
Jezus de homo is helemaal niet zo'n slecht idee. Steeds al die discipelen om hem heen, nooit eens een vrouw of een vriendin. Campy betrokkenheid bij prostituees. Hmmm. Bovendien zouden bijbel en koran stukken meer PC en daarmee moderner worden. Aan het gebrek aan vrouwen in sleutelrollen valt niets meer te doen, maar met terugwerkende kracht een paar homo's aanwijzen behoort zeker tot de mogelijkheden. Bovendien: als zoveel procent van de mensen homo is, dan moeten sommige mannen in de bijbel dat ook zijn.

Eke
02-11-12, 16:41
De Gouden Dageraad kreeg bij de verkiezingen dit jaar meer dan 400.000 stemmen. De partij wordt ervan verdacht dat ze achter een reeks mishandelingen van migranten zit.

En dan ook nog even over de rug van Jezus zoete broodjes proberen te bakken bij de religie. Nog meer ontevredenen in de groeiende achterban..

Verbieden ? Liever in het zicht houden ..heeel goed in het zicht houden.Door burgers,bestuur en media.

Probleem : Er is slechts een kleine onafhankelijke pers ...Bv. de deze week gevangen genomen journalist Kostas Vaxevanis (hij publiceerde lijst van 2000 Grieken met Zwitserse bankrekeningen)ziet veel media als onderdeel van het corrupte systeem.
Hierdoor kunnen partijen als de Gouden Dageraad hun slag slaan.

knuppeltje
03-11-12, 08:42
Jezus de homo is helemaal niet zo'n slecht idee.

Niks mis mee, moet kunnen.

Firefox
03-11-12, 09:43
Jezus de homo is helemaal niet zo'n slecht idee. Steeds al die discipelen om hem heen, nooit eens een vrouw of een vriendin. Campy betrokkenheid bij prostituees. Hmmm. Bovendien zouden bijbel en koran stukken meer PC en daarmee moderner worden. Aan het gebrek aan vrouwen in sleutelrollen valt niets meer te doen, maar met terugwerkende kracht een paar homo's aanwijzen behoort zeker tot de mogelijkheden. Bovendien: als zoveel procent van de mensen homo is, dan moeten sommige mannen in de bijbel dat ook zijn.

Er waren zeker wel vrouwen om Jezus heen, maar goed, het maakt me niet uit hoor.

Firefox
03-11-12, 09:46
En dan ook nog even over de rug van Jezus zoete broodjes proberen te bakken bij de religie. Nog meer ontevredenen in de groeiende achterban..

Verbieden ? Liever in het zicht houden ..heeel goed in het zicht houden.Door burgers,bestuur en media.

Probleem : Er is slechts een kleine onafhankelijke pers ...Bv. de deze week gevangen genomen journalist Kostas Vaxevanis (hij publiceerde lijst van 2000 Grieken met Zwitserse bankrekeningen)ziet veel media als onderdeel van het corrupte systeem.
Hierdoor kunnen partijen als de Gouden Dageraad hun slag slaan.

Als ze er op zijn om mensen te mishandelen is het een criminele organisatie die verboden moet worden.

super ick
03-11-12, 10:37
Niks mis mee, moet kunnen.

IK weet het niet.

In de islam is het ook een profeet. Ik zou niet meer gerust bukkend bidden.

Firefox
03-11-12, 15:07
IK weet het niet.

In de islam is het ook een profeet. Ik zou niet meer gerust bukkend bidden.

Hoezo ook? Dat is een heel andere Jezus.