PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Franse stad organiseert feestweek met Marokko als thema



MoStar
07-11-12, 01:41
16790
Deze week is het feest in het Franse Orleans. De Marokkaanse inwoners van de stad hebben namelijk deze week de stad op stelten gezet om de Fransen te laten zien hoe leuk een echt Marokkaans feest kan zijn. Naast een week lang feest zullen er ook allerlei culturele en kunstzinnige activiteiten worden gehouden.

Met het evenement hopen de verschillende Marokkaanse verenigingen in de stad Orleans de Franse gemeenschap en de Marokkaanse gemeenschap dichter bij elkaar te brengen. De verenigingen hebben speciaal voor deze week verschillende prominente Marokkanen en Fransen uitgenodigd als gastspreker.

De feestweek is afgelopen Maandag begonnen en eindigt Vrijdag. Het zou leuk zijn als zoiets ook in Nederland, bijv. Gouda, wordt georganiseerd. Helaas zouden er dan meteen kamervragen komen vanuit de PVV.

Foto: AleReportage (http://www.flickr.com/photos/alereportage/)

Firefox
07-11-12, 15:49
16790
Deze week is het feest in het Franse Orleans. De Marokkaanse inwoners van de stad hebben namelijk deze week de stad op stelten gezet om de Fransen te laten zien hoe leuk een echt Marokkaans feest kan zijn. Naast een week lang feest zullen er ook allerlei culturele en kunstzinnige activiteiten worden gehouden.

Met het evenement hopen de verschillende Marokkaanse verenigingen in de stad Orleans de Franse gemeenschap en de Marokkaanse gemeenschap dichter bij elkaar te brengen. De verenigingen hebben speciaal voor deze week verschillende prominente Marokkanen en Fransen uitgenodigd als gastspreker.

De feestweek is afgelopen Maandag begonnen en eindigt Vrijdag. Het zou leuk zijn als zoiets ook in Nederland, bijv. Gouda, wordt georganiseerd. Helaas zouden er dan meteen kamervragen komen vanuit de PVV.

Foto: AleReportage (http://www.flickr.com/photos/alereportage/)

Eventjes geen tasjesdiefstallen, zullen we maar zeggen.

knuppeltje
08-11-12, 08:54
Eventjes geen tasjesdiefstallen, zullen we maar zeggen.

Misantroop!

Firefox
08-11-12, 14:04
Misantroop!

Ik begrijp dat jij erg weinig compassie hebt met oude vrouwtjes.

H.P.Pas
08-11-12, 19:24
Ik begrijp dat jij erg weinig compassie hebt met oude vrouwtjes.

Jouw identificatiedrang met ouwe hoeren daarentegen is volledig intact, zie ik.

Firefox
08-11-12, 19:50
Jouw identificatiedrang met ouwe hoeren daarentegen is volledig intact, zie ik.

Ik voel mee met alle mensen.

knuppeltje
09-11-12, 08:38
Ik begrijp dat jij erg weinig compassie hebt met oude vrouwtjes.

Luister een knul. Als het hier een wedstrijd was wie het meest onzinnig uit de hoek kan komen, dan won je die vast met grote voorsprong.