PDA

Bekijk Volledige Versie : Badr Hari Vrij



FANTACHAT
09-11-12, 16:31
AMSTERDAM - Badr Hari, die wordt verdacht van onder meer het mishandelen van zakenman Koen Everink, wordt voorlopig vrijgelaten.

Badr Hari bood vrijdagochtend zijn excuses aan voor de vermeende klap die hij Koen Everink heeft gegeven tijdens dancefeest Sensation White in de Amsterdam Arena.

Hij deed dit vrijdag tijdens een niet-inhoudelijke zitting bij de rechtbank in Amsterdam.
Hari vroeg de rechter tijdens de zitting om een laatste kans. ''U ziet me nooit meer terug in een nieuwe zaak. Ik heb mijn les geleerd.''
De rechtszaak tegen Hari moet eerst nog wel inhoudelijk behandeld worden; dat gebeurt waarschijnlijk in januari.

Bron (http://www.nu.nl/binnenland/2954797/rechter-laat-badr-hari-voorlopig-vrij.html)

Joesoef
09-11-12, 16:50
Estelle :argwaan:

super ick
09-11-12, 22:39
Estelle :argwaan:

Gelukkig is die meid ineens helemaal opgeleefd. Ze had allemaal grote kaarsen en slingers in de tuin gehangen. Die krijgt vanavond vast een goede beurt.

Het slachtoffer is nog aan het revalideren en de dader ligt zijn vriendin al weer aan te duwen.

Ze hadden haar ook direct op moeten pakken. Dat gelul over haar emotionele toestand. Er is waarschijnlijk iemand voor zijn leven invalide geschopt.

mark61
10-11-12, 00:59
Hoeveel laatste kansen dacht ie nodig te hebben?

Eerst heeft ie niets gedaan, nu heeft hij één klap uitgedeeld waardoor iemand zwaargewond in het ziekenhuis eindigt. Yeah sure.

super ick
10-11-12, 08:38
Hoeveel laatste kansen dacht ie nodig te hebben?

Eerst heeft ie niets gedaan, nu heeft hij één klap uitgedeeld waardoor iemand zwaargewond in het ziekenhuis eindigt. Yeah sure.

Die Koen Evrink of Everdink zijn voet lag er bijna af, die was zo goed als los van zijn been en hij had diverse breuken in zijn gezicht.

De gek is helemaal los gegaan.

Firefox
10-11-12, 09:38
AMSTERDAM - Badr Hari, die wordt verdacht van onder meer het mishandelen van zakenman Koen Everink, wordt voorlopig vrijgelaten.

Badr Hari bood vrijdagochtend zijn excuses aan voor de vermeende klap die hij Koen Everink heeft gegeven tijdens dancefeest Sensation White in de Amsterdam Arena.

Hij deed dit vrijdag tijdens een niet-inhoudelijke zitting bij de rechtbank in Amsterdam.
Hari vroeg de rechter tijdens de zitting om een laatste kans. ''U ziet me nooit meer terug in een nieuwe zaak. Ik heb mijn les geleerd.''
De rechtszaak tegen Hari moet eerst nog wel inhoudelijk behandeld worden; dat gebeurt waarschijnlijk in januari.

Bron (http://www.nu.nl/binnenland/2954797/rechter-laat-badr-hari-voorlopig-vrij.html)

De verklaringen van de personen die hem aanklagen zullen binnenkort wel lichtelijk bijgesteld worden.

mark61
10-11-12, 14:28
Die Koen Evrink of Everdink zijn voet lag er bijna af, die was zo goed als los van zijn been en hij had diverse breuken in zijn gezicht.

De gek is helemaal los gegaan.

Dat lijkt er wel op. Tenzij het inderdaad zijn vriendje was. Maar samen hebben ze toch ietsjes meer gedaan dan een corrigerend tikje met de vlakke hand :cheefbek: