PDA

Bekijk Volledige Versie : Raketten van Hamas



Firefox
16-11-12, 22:21
De raketten van Hamas - NOS Nieuws (http://nos.nl/artikel/441396-de-raketten-van-hamas.html)

mark61
16-11-12, 23:05
Joh. Wat een ontdekking.

Heb je nou al cijfers waaruit blijkt dat Iran de grootste wapenexporteur van de wereld / het MO is?

Firefox
16-11-12, 23:07
Joh. Wat een ontdekking.

Heb je nou al cijfers waaruit blijkt dat Iran de grootste wapenexporteur van de wereld / het MO is?

Lees jij voorbije discussies nog maar eens en VN-resoluties. En vertel nog eens over de abjecte ideeën van Lévy.

super ick
17-11-12, 10:57
Joh. Wat een ontdekking.

Heb je nou al cijfers waaruit blijkt dat Iran de grootste wapenexporteur van de wereld / het MO is?

Iran levert zijn uiteraard om een hoger nobel doel te bereiken?

Het is het hele MO te doen om het respecteren van de mensenrechten en landrechten welke ze zelf zo hoog in het vaandel hebben staan?

mark61
17-11-12, 12:02
Iran levert zijn uiteraard om een hoger nobel doel te bereiken?

Het is het hele MO te doen om het respecteren van de mensenrechten en landrechten welke ze zelf zo hoog in het vaandel hebben staan?

Nee. Waar zeg ik dat? Hoe is jouw reactie relevant t.o.v. mijn opmerkingen?

FF beweert dat Iran de grootste wapenexporteur van de wereld / het MO is, daar wil ik ff af zijn. Ik wacht nog steeds op bewijs.

Firefox
17-11-12, 12:40
Nee. Waar zeg ik dat? Hoe is jouw reactie relevant t.o.v. mijn opmerkingen?

FF beweert dat Iran de grootste wapenexporteur van de wereld / het MO is, daar wil ik ff af zijn. Ik wacht nog steeds op bewijs.

Lees jij mijn stelling nog maar eens terug, maar bij nader inzien geloof ik niet dat je dement bent. Blijft over: kwaadaardig, maar dat wisten we al, hier op het forum.