PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Marokkaanse vrouw uit Nederland vast na ontrouw



MoStar
18-11-12, 22:56
16865

Het is volgens de Marokkaanse wet verboden om overspel te plegen. Een Marokkaanse vrouw uit Nederland werd onlangs geconfronteerd met deze wet. Zij werd namelijk op heterdaad betrapt met een gescheiden Marokkaanse apotheker in een hotelkamer in Kenitra. Overigens niet door haar echtgenoot, die zat namelijk nog in Nederland, maar door de politie, die mogelijk na een tip van diezelfde echtgenoot de hotelkamer deur binnentrapte.

Zowel de Marokkaanse vrouw als haar minnaar werd door de politie afgevoerd naar de gevangenis. Aangezien op ontrouw een gevangenisstraf staat in Marokko, is de kans groot dat beiden een poosje vast zullen zitten en de gevangenissen in Marokko zijn alles behalve een leuk vakantieoord. Het is extra zuur voor de minnaar; de man heeft namelijk de kinderen uit zijn vorige huwelijk onder zijn hoede. Of de rechter hierdoor milder zal oordelen, is nog maar de vraag.

De wet die overspel strafbaar maakt ligt overigens de laatste tijd steeds meer onder vuur. Een deel van de Marokkaanse bevolking wilt dat de wet wordt opgeheven. Aangezien het zittende kabinet, het PJD, een islamitische achtergrond heeft en de Koran dicteert dat overspel fout en verboden is, zal de huidige Minister van Justitie waarschijnlijk geen overuren draaien om deze wet uit het wetboek te schrappen.

Foto: DJOtaku (http://www.flickr.com/photos/ericsbinaryworld/)

mark61
19-11-12, 01:11
Duidelijk bezig met dringende problemen in Marokko. Tis niet dat een groot gedeelte van de bevolking analfabeet is, dat de crisis ook daar toeslaat, dat voedselschaarste op de loer ligt. Nee joh, mensen in hotelkamers oppakken, das dringend.

knuppeltje
19-11-12, 08:37
Nou ja, zo kun je weer wel zien hoe graag men daar grote problemen wil oplossen. :wijs:

super ick
19-11-12, 09:20
Duidelijk bezig met dringende problemen in Marokko. Tis niet dat een groot gedeelte van de bevolking analfabeet is, dat de crisis ook daar toeslaat, dat voedselschaarste op de loer ligt. Nee joh, mensen in hotelkamers oppakken, das dringend.

Ik zag gisteren nog zo'n geval op TV.

Een Palestijnse vrouw zat met haar lichaam vast in puin. Enkele omstanders haalden een shirt te voorschijn om haar hoofd te bedekken! Anderen hoorde je roepen: er is nu geen tijd haar hoofd te bedekken we moeten haar eerst uitgraven.
Dan val ik van mijn stoel. Wat een gekte.

mark61
19-11-12, 16:42
Ik zag gisteren nog zo'n geval op TV.

Een Palestijnse vrouw zat met haar lichaam vast in puin. Enkele omstanders haalden een shirt te voorschijn om haar hoofd te bedekken! Anderen hoorde je roepen: er is nu geen tijd haar hoofd te bedekken we moeten haar eerst uitgraven.
Dan val ik van mijn stoel. Wat een gekte.

Je hebt mensen met prioriteiten en prioriteiten. Zie de Saoedische brandweer, enfin, de conciërge van die meisjesschool die verantwoordelijk is voor al die dode meisjes. Brak ook wel de pleuris over uit in SA.

Oiseau
19-11-12, 16:57
Ze ging vreemd buiten haar beschermend omgeving.

Isch
19-11-12, 19:44
Ik zag gisteren nog zo'n geval op TV.

Een Palestijnse vrouw zat met haar lichaam vast in puin. Enkele omstanders haalden een shirt te voorschijn om haar hoofd te bedekken! Anderen hoorde je roepen: er is nu geen tijd haar hoofd te bedekken we moeten haar eerst uitgraven.
Dan val ik van mijn stoel. Wat een gekte.

My God, help de vrouw en shut up.


Wat de twee anderen betreft, goed zo. Hier is dat geen big deal, wordt zelfs reclame voor gemaakt op tv. Ik schrok me dood.

Firefox
19-11-12, 19:56
Je hebt mensen met prioriteiten en prioriteiten. Zie de Saoedische brandweer, enfin, de conciërge van die meisjesschool die verantwoordelijk is voor al die dode meisjes. Brak ook wel de pleuris over uit in SA.

Dat was buiten SA.

super ick
19-11-12, 21:46
Je hebt mensen met prioriteiten en prioriteiten. Zie de Saoedische brandweer, enfin, de conciërge van die meisjesschool die verantwoordelijk is voor al die dode meisjes. Brak ook wel de pleuris over uit in SA.

Het geeft wel aan hoe het tussen de oren van de mensen zit..........

Griezelig.

mark61
19-11-12, 22:33
Dat was buiten SA.

Leugenaar. Hoewel dat eigenlijk overbodig is te melden.