PDA

Bekijk Volledige Versie : Maroc, reclame en bereikbaarheid



Bofko
19-11-12, 01:51
Maandenlang kon ik maroc.nl moeilijk bereiken.Ik had geen probleem in bereikbaarheid van alle andere sites. Een harde router-reset gaf soms even de mogelijkheid om op maroc.nl te komen. Ik heb uitvoerig gezocht op Google om het probleem te tacklen maar kon geen gelijkgestemde problemen tegenkomen.....
Lang gedacht dat het aan mijn router-instellingen lag...

Vandaag de oorzaak + oplossing gevonden. Ik gebruik Firefox als internetbrowser + Adblock als extensie. Maroc is kennelijk een paar maanden geleden zo vol gegooid met reclame dat adblock zei: No,no.

Oplossing : maroc opstarten met internet explorer, de rest van de sites met firefox want die adbloc wil ik tijdens het surfen niet kwijt !

mark61
19-11-12, 02:35
Ik doe FF met Adblock zonder problemen. Ik denk dat je cookies weggooien ook / wel werkt.

Bofko
19-11-12, 02:47
Mmmm. Na een router-reset lukt het me ook even met adblock. Probeer het maar eens wat langer met adblock. Na en paar keer loopt 'het vol'.

Soldim
19-11-12, 07:31
Mmmm. Na een router-reset lukt het me ook even met adblock. Probeer het maar eens wat langer met adblock. Na en paar keer loopt 'het vol'.

Ik gebruik Chrome met adblock, over het algemeen geen problemen met maroc.nl.

mark61
19-11-12, 16:38
Mmmm. Na een router-reset lukt het me ook even met adblock. Probeer het maar eens wat langer met adblock. Na en paar keer loopt 'het vol'.

Ik doe dat al minstens een jaar. Na de een of andere verandering aan maroc.nl had ik andere problemen; cookies weggooien hielp.

Er is een 'incident' geweest met een Russische reclame hi-jack ding, ik weet niet hoe je dat omschrijft, een script in een advertentie, denk ik, die je browser kaapt. Vervolgens zit er (denk ik) een waarschuwing in de database van firefox, of hoe je dat zegt. Dus probeer eens die cookies verwijderen.