PDA

Bekijk Volledige Versie : Leon de Winter en zijn oplossing voor het conflict met de Palestijnen.



Al Sawt
22-11-12, 17:02
Steriliseer Palestijnse volk

Leon de Winter heeft voorgesteld anticonceptiemiddelen in de watervoorziening van de Gazastrook te kieperen om het ongebreidelde voortplanten aldaar een halt toe te roepen.

De schrijver en Badr-apologeet deed zijn voorstel tot gedwongen eugenica tijdens een solidariteitsbijeenkomst van Nederlandse joden in Amsterdam gisteravond.

De toespraak van De Winter werd vanochtend uitgezonden op Radio 1.

De Winter pareerde in zijn betoog beschuldigingen van genocide aan Israelisch adres met het argument dat de bevolking van de Gazastrook enkel is toegenomen de laatste jaren.

"Misschien moeten we in het geheim een anticonceptiemiddel aan het drinkwater van Gaza toevoegen," stelde De Winter daarop voor.

De opmerking werd met schaterlachen begroet door het publiek. Onder de bezoekers van de avond bevonden zich de Israëlische ambassadeur in Nederland, Hiam Devon, en de goedlachse SGP-lijsttrekker Kees van der Staaij.

De Winter staat bekend om zijn grote gevoel voor humor en zelfspot. Zo eiste hij in 1992 10.000 gulden schadevergoeding van oudmediaal trolforum Propria Cures, nadat het een fotosoep had gepubliceerd van De Winter in een concentratiekamp.

E. van den Berg | 22 nov 2012 | 16:15 Reageer (145)

PowNed : Leon de Winter: 'steriliseer Palestijnse volk' (http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2012/11/leon_de_winter_steriliseer_pal.html)En kennelijk heeft het bijval gehad van het publiek.

cummonisto
22-11-12, 17:16
hij bedoeld gaskamers, voor inwoners van Gaza, maar dat is te gevoelig bij zo en bijeenkomst.

Bar
22-11-12, 17:56
Op grotere schaal zou dat wel heilzaam zijn, wil de mensheid nog een paar duizend jaar voortbestaan.

Saul
22-11-12, 18:03
Mooi om altijd zo een kijkje te nemen in de hoofden van deze griezels. Ik denk dat dit wel de mildste Endl... oplossing is die hij heeft kunnen verzinnen.

super ick
22-11-12, 21:08
Het is shockeren om in de schijnwerpers te blijven.

Standpunten innemen die tegen de algemene opinie ingaan. Niet om het standpunt maar omdat het afwijkt. En daar een slaatje uit slaan.

Het aapje is al uit de mouw. Mijnheer wil een boek over Badr Hari schrijven. Dan moet je hem eerst in de kont kruipen.

Eke
22-11-12, 21:52
Het is shockeren om in de schijnwerpers te blijven.

Standpunten innemen die tegen de algemene opinie ingaan. Niet om het standpunt maar omdat het afwijkt. En daar een slaatje uit slaan.

Het aapje is al uit de mouw. Mijnheer wil een boek over Badr Hari schrijven. Dan moet je hem eerst in de kont kruipen.

Hoezo geeft hij dan kopjes aan Badr Hari met zo'n schaamteloze opmerking ?


Dat begrijp ik niet, Superick.

super ick
23-11-12, 08:12
Hoezo geeft hij dan kopjes aan Badr Hari met zo'n schaamteloze opmerking ?


Dat begrijp ik niet, Superick.

Haha, ik begrijp je opmerking Eke.

Badr zit nu voor 9 mishandelingen te wachten op de uitspraak van de rechter. Mishandelingen die nergens op slaan. Mensen die totaal onschuldig waren. Het laatste slachtoffers is wellicht blijvend invalide.

In de pers is hij daarvoor terecht hard aangepakt door iedereen. Behalve........inderdaad: Leon de Winter. Die had hem 1 keer ontmoet, vond het een aardige kerel en probeerde allerlei excuses voor dit wangedrag aan te voeren.
Dat was weer een voorbeeld van een standpunt om te shockeren. Iedereen kotst Hari uit, hij kan aandacht krijgen door het tegenovergestelde te doen en dat doet hij dan ook.

knuppeltje
23-11-12, 08:19
Je kunt dus weer nagaan wat een idioot hij is.

IBKIS
23-11-12, 08:20
Ik niks gelezen, ik onpartijdig: joden fout, Palestina goed.

Saul
23-11-12, 18:21
CIDI ziet er geen oproep tot genocide in en neemt geen afstand van De Winter.

https://twitter.com/RonnyNaftaniel/status/271789645430390785

super ick
23-11-12, 19:02
CIDI ziet er geen oproep tot genocide in en neemt geen afstand van De Winter.

https://twitter.com/RonnyNaftaniel/status/271789645430390785

Die moeten eens meer de schouders ophalen.

Frappant dat ze wel altijd direct piepen als ze denken zelf in de slachtofferrol te zitten.

Siah
26-11-12, 23:06
Here is another illusive manifestation of the colonial project’s ideologues to languish the resistance, as if the Palestinian resistance is limited to the occupied historical Palestine and the Palestinians.
It shows once more how unimaginative they are. The inherently unstable and sterilized Zionism project is totally powerless against the spirit of resistance.
Adding chemicals to their already controlled water, racist cement walls, caterpillars, drones, iron dome, hundreds of millions of fucking dollars from United snakes and Europe cannot simply stop Hanzala fighting back.
The parasite/oppressor built their white stained settlements with fresh blood of the oppressed.
The resistance has always been and still is fresh with imagining new ways to fight against the war machinery called ‘state of israel’.

Firefox
26-11-12, 23:14
Here is another illusive manifestation of the colonial project’s ideologues to languish the resistance, as if the Palestinian resistance is limited to the occupied historical Palestine and the Palestinians.
It shows once more how unimaginative they are. The inherently unstable and sterilized Zionism project is totally powerless against the spirit of resistance.
Adding chemicals to their already controlled water, racist cement walls, caterpillars, drones, iron dome, hundreds of millions of fucking dollars from United snakes and Europe cannot simply stop Hanzala fighting back.
The parasite/oppressor built their white stained settlements with fresh blood of the oppressed.
The resistance has always been and still is fresh with imagining new ways to fight against the war machinery called ‘state of israel’.

Vochten de Gazanen maar, dan kon je tenminste nog respect voor ze opbrengen, het enige dat ze durven is onschuldige burgers aanvallen.

super ick
27-11-12, 08:15
Vochten de Gazanen maar, dan kon je tenminste nog respect voor ze opbrengen, het enige dat ze durven is onschuldige burgers aanvallen.

Wat een lafaards zeg die Gazanen dat ze het niet opnemen tegen het IDF.

Firefox
27-11-12, 09:17
Wat een lafaards zeg die Gazanen dat ze het niet opnemen tegen het IDF.

Ja, het zijn echte moedjaheddien: vrouwen en kinderen eerst!

super ick
27-11-12, 15:29
Ja, het zijn echte moedjaheddien: vrouwen en kinderen eerst!

Nee, collectieve zelfmoord daar schieten ze wat mee op.

Als je wapens een stuk lichter zijn en je bent in ondertal dan leidt dat bijna automatisch tot een guerrilla. Af en toe sneaky aanvalletjes. Meer zit er niet in.

H.P.Pas
27-11-12, 15:47
Wat een lafaards zeg die Gazanen dat ze het niet opnemen tegen het IDF.

Wat je zegt. Slingers favoriete sluipmoordenaars per joystick boezemen dan toch meer respect in.

Firefox
27-11-12, 15:49
Nee, collectieve zelfmoord daar schieten ze wat mee op.

Als je wapens een stuk lichter zijn en je bent in ondertal dan leidt dat bijna automatisch tot een guerrilla. Af en toe sneaky aanvalletjes. Meer zit er niet in.

Een guerilla is dus iets anders dan mikken op burgers.

Egmond Codfried
27-11-12, 17:13
Een onsmakelijke grap op een zeer verkeerd moment door De Winter.
Maar ik vraag mij af welke oplossingen de betrokkenen zelf hebben.
Ik kan mij niet voorstellen dat Israel ontruimd zal worden,
Dus zal men ruimte voor de Palestijnen moeten creeeren.
Ten aanzien van de wereld overbevolking:
ik geloof er niets van, er is nog heel veel ruimte op de aarde.
Woestijnen kunnen leefbaar gemaakt worden.
In Suriname, vier maal groter dan Nederland, met maar 500.000 mensen,
wonen wij allemaal langs de kust.
Er is een gigantisch leeg, en prachtig achterland.
Ik zou mensen uitnodigen om een nieuwe stad met ons te komen bouwen.