PDA

Bekijk Volledige Versie : Breivik: 'Bewakers drijven me tot zelfmoord'



FANTACHAT
23-11-12, 20:46
De Noorse terrorist Anders Behring Breivik wordt door zijn bewakers tot zelfmoord gedreven.

Dat heeft Breivik gezegd in een brief aan de gevangenis, waarin hij zijn onderkomen omschrijft als een 'mini-Abu Ghraib'. In een 27 pagina's tellende brief schrijft Breivik dat de bewakers niet genoeg rekening houden met zijn strakke dagelijkse planning en dat hij koude koffie krijgt. Daarnaast weigeren zijn cipiers hem een leeslamp te geven, beschikt hij slechts in bepaalde mate over snoepjes en moet hij zich dagelijks naakt laten fouilleren.

Breivik richtte op 22 juli 2011 een bloedbad aan in Oslo en op het eilandje Utøya. Hij werd schuldig bevonden aan terrorisme en de moord op 77 mensen en veroordeeld tot een gevangenisstraf van 21 jaar - de hoogste strafmaat in Noorwegen - die keer op keer verlengd kan worden zolang hij als een gevaar voor de samenleving wordt beschouwd.

Bron: maroc news.

FANTACHAT
23-11-12, 20:48
Ze moeten wat meer hun best doen, wie weet lukt het nog ook! Hij wil snoepjes, geef die man snoepjes meskien:D.

CONTRA
23-11-12, 21:04
moet hij zich dagelijks naakt laten fouilleren.


wat valt er te fouilleren als je naakt bent?

FANTACHAT
23-11-12, 21:12
Ik denk dat ze bedoelen visiteren:D

super ick
23-11-12, 22:07
Laten ze hem maar opsluiten in de dierentuin met binnen en buitenverblijf. Werp er af en toe wat eten in. Dan krijgen de mensen nog wat waar voor hun geld. Kunnen ze naar hem gaan kijken.

Het spreekwoord zachte heelmeesters maken stinkende wonden gaat hier m.i. wel op. Ze hadden hem direct moeten executeren.

Firefox
23-11-12, 23:00
De Noorse terrorist Anders Behring Breivik wordt door zijn bewakers tot zelfmoord gedreven.

Dat heeft Breivik gezegd in een brief aan de gevangenis, waarin hij zijn onderkomen omschrijft als een 'mini-Abu Ghraib'. In een 27 pagina's tellende brief schrijft Breivik dat de bewakers niet genoeg rekening houden met zijn strakke dagelijkse planning en dat hij koude koffie krijgt. Daarnaast weigeren zijn cipiers hem een leeslamp te geven, beschikt hij slechts in bepaalde mate over snoepjes en moet hij zich dagelijks naakt laten fouilleren.

Breivik richtte op 22 juli 2011 een bloedbad aan in Oslo en op het eilandje Utøya. Hij werd schuldig bevonden aan terrorisme en de moord op 77 mensen en veroordeeld tot een gevangenisstraf van 21 jaar - de hoogste strafmaat in Noorwegen - die keer op keer verlengd kan worden zolang hij als een gevaar voor de samenleving wordt beschouwd.

Bron: maroc news.

Is niet veel aan verloren...

J.Emhá
23-11-12, 23:59
Snoep voor gevangenen? Yeh linkse hobby.

Ready?
24-11-12, 14:10
Nou dat gaat dan de goede kant op lijkt me...

super ick
24-11-12, 17:56
Hee, zie ik daar een 'like-je' van Mark?

Wel tegenstander van de doodstraf maar toejuichen hoe iemand het leven zo zuur gemaakt wordt dat hij zelfmoordneigingen krijgt?

Kan je dat uitleggen?

mark61
24-11-12, 18:17
Hee, zie ik daar een 'like-je' van Mark?

Wel tegenstander van de doodstraf maar toejuichen hoe iemand het leven zo zuur gemaakt wordt dat hij zelfmoordneigingen krijgt?

Kan je dat uitleggen?

Ik ben van mening dat hem het leven helemaal niet zuur wordt gemaakt. Als hij dat zo opvat, dan moet ie maar zien.

knots71karel
24-11-12, 21:57
wat valt er te fouilleren als je naakt bent?

Denk maar eens ff na wat je zoal in je reet kan steken .
:watte?:

super ick
24-11-12, 23:29
Ik ben van mening dat hem het leven helemaal niet zuur wordt gemaakt. Als hij dat zo opvat, dan moet ie maar zien.

Het protocol ervaart hij als zeer zwaar. Zo zwaar dat hij zelfmoordneigingen krijgt. Een bevestiging van mijn stelling in een andere discussie. Executeren is humaner.

super ick
24-11-12, 23:30
Denk maar eens ff na wat je zoal in je reet kan steken .
:watte?:

Hij heeft nog niet geantwoord zie ik. Ik denk dat hij nog aan het nadenken is. Misschien komt hij wel met een lijstje voorwerpen.