PDA

Bekijk Volledige Versie : Duitsland wil seks met dieren opnieuw verbieden



Marsipulami
25-11-12, 19:17
Duitsland wil seks met dieren opnieuw verbieden

Bewerkt door: Anneleen De Vel
25/11/12 - 18u51 Bron: AD.nl

De Duitse regering wil seks met dieren weer verbieden. Het verbod werd bij de hervorming van het Duitse strafrecht in 1969 opgeheven, maar woensdag spreekt de landbouwcommissie van de Bondsdag, de Duitse Tweede Kamer, over een wetsvoorstel om seksuele contacten tussen mens en dier weer strafbaar te maken. Wie het verbod overtreedt, kan rekenen op een boete tot 25.000 euro.

Experts hebben op het verbod aangedrongen, omdat volgens hen veel dieren in Duitsland seksueel worden misbruikt. Er zijn boerderijen die de dieren speciaal voor zulke praktijken verhuren. Naar verwachting spreekt de Bondsdag zich midden december over het verbod uit.

Saul
25-11-12, 20:58
"Het verbod werd bij de hervorming van het Duitse strafrecht in 1969 opgeheven,"

"Er zijn boerderijen die de dieren speciaal voor zulke praktijken verhuren."

Vreemde wereld met vreemde mensen.

super ick
25-11-12, 23:33
"Het verbod werd bij de hervorming van het Duitse strafrecht in 1969 opgeheven,"

"Er zijn boerderijen die de dieren speciaal voor zulke praktijken verhuren."

Vreemde wereld met vreemde mensen.

Ben wel benieuwd naar de motivatie om het op te heffen.

Umarvlie
26-11-12, 13:19
Ben wel benieuwd naar de motivatie om het op te heffen.

Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de motivatie uit 1969 om het verbod af te schaffen.

Egmond Codfried
26-11-12, 13:32
Dierenmishandeling moeten wij niet willen.
Georganiseerde dieren mishandeling moeten wij zeker niet willen.
Maar wat onschuldig geaai lijkt mij geen halszaak.

super ick
26-11-12, 16:06
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de motivatie uit 1969 om het verbod af te schaffen.

Ik bedoel met verbod opheffen ook verbod af te schaffen.

Umarvlie
26-11-12, 16:39
Ik bedoel met verbod opheffen ook verbod af te schaffen.

Ehh gevalletje Hans A.

The_Grand_Wazoo
26-11-12, 16:54
"Het verbod werd bij de hervorming van het Duitse strafrecht in 1969 opgeheven,"

"Er zijn boerderijen die de dieren speciaal voor zulke praktijken verhuren."

Vreemde wereld met vreemde mensen.

Ja, dat zinnetje trof mij ook. Ik weet nog steeds niet zeker of ik er nou ontzettend hard om moet lachen of het in en in triest moet vinden. Wel beschouwd gaat het hier dus eigenlijk om een bordeel, waar verschillende diersoorten in onderlinge concurrentie naar de gunsten van de klanten moeten dingen. Het Fries stamboekvee zal zich laten voorstaan op haar cupmaat, terwijl de ponies het juist weer moeten hebben van een mooie vlecht in de staart.
En welke dames zitten er dan op de bank? Zou ik er mijn olifanten fetisj kunnen bevredigen? En krijg ik er dan een trapje bij geleverd?

Nou ja, mijn fantasie slaat er een beetje van op hol, van zo'n zinnetje.

knuppeltje
27-11-12, 09:41
Ze moesten het eindelijk honden eens verbieden om zomaar tegen de eerste se beste voorbijganger aan te raggen. Je moest eens weten hoeveel onvrijwillige seks er met mensen plaatsvindt door die beesten, en allemaal in het openbaar. Die krengen schamen zich echt nergens voor. Dat ze daar maar eens wat aan gaan doen.

Marsipulami
27-11-12, 09:59
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de motivatie uit 1969 om het verbod af te schaffen.

Mogelijks was dat op hetzelfde sexueel revolutiemoment dat homoseksualiteit in Duitsland uit de strafwet werd gehaald. Een zege die de ruimdenkenden toen hebben behaald m.b.t. parafilieën. Ik gok maar.

Marsipulami
27-11-12, 10:01
Ze moesten het eindelijk honden eens verbieden om zomaar tegen de eerste se beste voorbijganger aan te raggen. Je moest eens weten hoeveel onvrijwillige seks er met mensen plaatsvindt door die beesten, en allemaal in het openbaar. Die krengen schamen zich echt nergens voor. Dat ze daar maar eens wat aan gaan doen.


Hoe zit het eigenlijk met ongewenste sexuele intimiteiten van dieren onder elkaar. Wordt daar tegen opgetreden in het kader van dierenwelzijn en dierenrechten ? Meer blauw op straat kan hier misschien een oplossing zijn.

Egmond Codfried
27-11-12, 15:01
Ze moesten het eindelijk honden eens verbieden om zomaar tegen de eerste se beste voorbijganger aan te raggen. Je moest eens weten hoeveel onvrijwillige seks er met mensen plaatsvindt door die beesten, en allemaal in het openbaar. Die krengen schamen zich echt nergens voor. Dat ze daar maar eens wat aan gaan doen.

Het zijn juist deze dieren die mensen op het idee brachten om een dierenbordeel te beginnen. Iemand vertelde mij dat de dieren er soms zelf om vroegen...

super ick
27-11-12, 16:34
Mogelijks was dat op hetzelfde sexueel revolutiemoment dat homoseksualiteit in Duitsland uit de strafwet werd gehaald. Een zege die de ruimdenkenden toen hebben behaald m.b.t. parafilieën. Ik gok maar.

Homofilie ook uit de strafwet? Vast atheïsten.

knuppeltje
27-11-12, 16:45
Hoe zit het eigenlijk met ongewenste sexuele intimiteiten van dieren onder elkaar. Wordt daar tegen opgetreden in het kader van dierenwelzijn en dierenrechten ? Meer blauw op straat kan hier misschien een oplossing zijn.

De bedoeling hier was dat de caviacops daar iets aan zouden gaan doen, maar die zijn nu weer opgedoekt.

knuppeltje
27-11-12, 16:46
Het zijn juist deze dieren die mensen op het idee brachten om een dierenbordeel te beginnen. Iemand vertelde mij dat de dieren er soms zelf om vroegen...

Soms wil je als mens niet eens met dieren vergeleken worden.

Egmond Codfried
27-11-12, 18:28
Hoe zit het eigenlijk met ongewenste sexuele intimiteiten van dieren onder elkaar. Wordt daar tegen opgetreden in het kader van dierenwelzijn en dierenrechten ? Meer blauw op straat kan hier misschien een oplossing zijn.

ik keek altijd met verbijstering toe hoe onze haan de hennen dwong tot sex, zelfs zijn dochters. Maar het ging altijd razendsnel en daar hanen geen penis hebben, vrij pijnloos dunkt mij. Komt er verkrachting in de dierenwereld voor?

walvis
27-11-12, 19:44
Jawel, er worden regelmatig eendjes gegangbanged

Joesoef
27-11-12, 19:53
Gezien de poep pies fase in reply's van enkele prikkers slotje.