PDA

Bekijk Volledige Versie : Dag zonder gewelddadige criminaliteit in New York



Olive Yao
28-11-12, 22:19
.
Dag zonder gewelddadige criminaliteit in New York

ANP/NU.nl woensdag 28 november 2012


NEW YORK - In New York is maandag voor het eerst sinds mensenheugenis een dag voorbij gegaan zonder dat iemand is neergeschoten, neergestoken of slachtoffer is geworden van andere vormen van gewelddadige criminaliteit.

De politie maakte dat woensdag na het doornemen van alle rapporten uit de stad bekend. De zegsman kon zich niet herinneren eerder zo'n vreedzame dag in New York te hebben meegemaakt.

Terwijl de criminaliteit in totaliteit vorig jaar groeide met 3 procent, zakte het aantal moorden in de Amerikaanse metropool in 2011 met bijna een kwart (23 procent) en die daling zet wellicht door.

"In een stad met 8 miljoen inwoners is dat uiterst zeldzaam", zegt een woordvoerder van de politie tegen persbureau Reuters.

Dit jaar registreerde de politie tot nu toe 366 moorden. Vorig jaar waren dat er in het hele jaar 472.

knots71karel
28-11-12, 22:49
Ongelooflijk ! een stad met 8 miljoen inwoners en een dag zonder moord !
Vergeleken bij anderen wereld steden is NEW YORK een ''doetje''
Zeker vergeleken met steden in Brazilie of Mexico City ,Calcutta (waar 3 a 4% van de bevolking omkomt door onderlinge gevechten ,mensen die sterven zonder ooit geregistreet te zijn dus zonder naam geleefd te hebben.
En op jaarbasis doen steden zoals Bagdad het nog wel iets beter .
:vreemd:

cummonisto
29-11-12, 09:11
Ongelooflijk ! een stad met 8 miljoen inwoners en een dag zonder moord !
Vergeleken bij anderen wereld steden is NEW YORK een ''doetje''
Zeker vergeleken met steden in Brazilie of Mexico City ,Calcutta (waar 3 a 4% van de bevolking omkomt door onderlinge gevechten ,mensen die sterven zonder ooit geregistreet te zijn dus zonder naam geleefd te hebben.
En op jaarbasis doen steden zoals Bagdad het nog wel iets beter .
:vreemd:
De mensen die sterven in Bagdad tel je bij New York,want dat is de schuld van die f#####g Amerikanen.

super ick
29-11-12, 10:07
De mensen die sterven in Bagdad tel je bij New York,want dat is de schuld van die f#####g Amerikanen.

Alles is de schuld van de VS. Ook toen Sadam er nog zat. Het is een proces waarvan gehoopt mag worden dat het langzaam op een land gaat lijken met een beetje persvrijheid, vrije meningsuiting en waar verschillende mensen met elkaar leven ipv elkaar naar het leven te staan. Het begint bij de mensen zelf. De potentie is er.

De VS zijn er te lang blijven hangen maar toen de dictator verdreven was liepen de mensen dansend op straat.

knots71karel
29-11-12, 13:16
De mensen die sterven in Bagdad tel je bij New York,want dat is de schuld van die f#####g Amerikanen.

Uiteraard is het allemaal de schuld van de Amerikanen, de 34 doden die gisteren in Damascus omkwamen zeker ook? de ene inwoner dankte krijzend ALLAH en de andere ook maar beide om verschillende redenen, de een omdat de aanslag zo,n sukses was :gek: en de andere vervloekte de aanslagplegers uit naam van ALLAH :traan1:
maar zonder die AMERIKANNEN had jij hier niet eens kunnen posten !*)
Je prentje met ''Fight Racisme '' kun je om je eigen nek hangen voor zo ver je het zelf al niet bent ,
de ziekelijke haat spat van het scherm af , veeg eerst je eigen straatje (of althans waar je voor staat schoon) eer je anderen de schuld geeft .
MIsschien wil je de doden die in Nederland na WO 2 vielen mogelijk op de naam van de Nazie,s zetten?

Firefox
29-11-12, 14:31
De mensen die sterven in Bagdad tel je bij New York,want dat is de schuld van die f#####g Amerikanen.

Nee, die werden vermoord door de dappere moedjaheddin...

Egmond Codfried
29-11-12, 15:54
Hoorde het op de radio. Opmerkelijk, maar ik denk ook dat de bloeddorst ook wordt gestild als er in het buitenland wordt gemoord. Er zouden veel meer Amerikanen in Amerika vermoord worden als de moordernaars geen kans hadden Afghanen te vermoorden. Ik zie Obama in de kelder van het Witte Huis zitten, eigengemaakte bier drinken, en spelen met drones die boven Afghanistan vliegen, speurend op spelende kinderen en vrouwen die de was ophangen...

knots71karel
29-11-12, 21:21
Hoorde het op de radio. Opmerkelijk, maar ik denk ook dat de bloeddorst ook wordt gestild als er in het buitenland wordt gemoord. Er zouden veel meer Amerikanen in Amerika vermoord worden als de moordernaars geen kans hadden Afghanen te vermoorden. Ik zie Obama in de kelder van het Witte Huis zitten, eigengemaakte bier drinken, en spelen met drones die boven Afghanistan vliegen, speurend op spelende kinderen en vrouwen die de was ophangen...

Je bent aan gestoken door een gevaarlijke ziekte .
Ook wel haat genoemd , het wordt tijd dat de AMERIKANEN en alle anderen buitenlanders weggaan uit Afghanistan , dan kunne deze hoogst intelectuelen mensen weer lekker hun gang gaan ,euwenoude beelden verwoesten is nog niks en ot daar aan toe, maar zoutzuurbadjes voor onwillige meisjes en verkrachte vrouwen zijn dan wer normaal goed ,ook het ophangen van kleine jongentjes is dan weer dood normaal .
En de bevolking? die wrodt gedecimeerd tot er uitsluitend nog brave en vrome AFGHANEN overzijn .
En het land weer terug is naar af , vrouwen geen onderwijs en lang leve de heren , die willekeurig hun gang kunne gaan , met hun vrouwelijke slavinnen.
Tip : leuk land voor jou , mag je alles , behalve vrouw zijn !

cummonisto
29-11-12, 22:59
Uiteraard is het allemaal de schuld van de Amerikanen, de 34 doden die gisteren in Damascus omkwamen zeker ook? de ene inwoner dankte krijzend ALLAH en de andere ook maar beide om verschillende redenen, de een omdat de aanslag zo,n sukses was :gek: en de andere vervloekte de aanslagplegers uit naam van ALLAH :traan1:
maar zonder die AMERIKANNEN had jij hier niet eens kunnen posten !*)
Je prentje met ''Fight Racisme '' kun je om je eigen nek hangen voor zo ver je het zelf al niet bent ,
de ziekelijke haat spat van het scherm af , veeg eerst je eigen straatje (of althans waar je voor staat schoon) eer je anderen de schuld geeft .
MIsschien wil je de doden die in Nederland na WO 2 vielen mogelijk op de naam van de Nazie,s zetten?

Hoe is het zover gekomen dan? lul

En je moet mij niet beschuldigen van racisme dan breekt de hel los.

knots71karel
30-11-12, 00:00
Hoe is het zover gekomen dan? lul

En je moet mij niet beschuldigen van racisme dan breekt de hel los.

Damascus behoort tot SYRIE en je wou toch niet beweren dat het de schuld van de AMERIKANEN is dat de mensen elkaar daar vermoorden !
En als ''lief hebber '' en ''bewonderaar'' van het JOODSE volk kan jij toch onmogelijk racist zijn toch ? :wink:
En je haat t.o.v Amerika is blijkbaar gericht tegen de donkere bevolking van de U.S.A ( 55% van het U.S.A )leger is donker getint .
of is het mogelijk precies anders om? maakt niet uit in beide gevallen riekt het naar racisme
In m,n andere antwoord was ik vergeten je er op te wijzen dat zonder de Amerikanen jij hier nooit had kunnen posten , de reden is vrij simpel ;zonder hun waren wij nu onderdanen van het Groot Duitse rijk geweest ,en die waren pas echt racisties ! en hadden na de Joden als eerst volgende het aan Joden verwanten rassen op de korrel , je weet wel alles wat Arabisch is , ik citeer HITLER ff :
DER JUDEN SIND UNSRE UNCLUCK ,UND IHREN ARABISCHE BRUTERVOLCH AUCH !
En lul ...daar hangt je hemd voor als het geen dweil is.
:tik:

knuppeltje
30-11-12, 08:28
Ik vind dit gelul eigenlijk veel erger dan een zogenaamde topic over poep en pies.

super ick
30-11-12, 09:28
Ik vind dit gelul eigenlijk veel erger dan een zogenaamde topic over poep en pies.

Daar zijn heus speciale websites voor te vinden hoor.

Wat een ontboezeming ineens zomaar tussendoor.

cummonisto
30-11-12, 09:38
Damascus behoort tot SYRIE en je wou toch niet beweren dat het de schuld van de AMERIKANEN is dat de mensen elkaar daar vermoorden !
En als ''lief hebber '' en ''bewonderaar'' van het JOODSE volk kan jij toch onmogelijk racist zijn toch ? :wink:
En je haat t.o.v Amerika is blijkbaar gericht tegen de donkere bevolking van de U.S.A ( 55% van het U.S.A )leger is donker getint .
of is het mogelijk precies anders om? maakt niet uit in beide gevallen riekt het naar racisme
In m,n andere antwoord was ik vergeten je er op te wijzen dat zonder de Amerikanen jij hier nooit had kunnen posten , de reden is vrij simpel ;zonder hun waren wij nu onderdanen van het Groot Duitse rijk geweest ,en die waren pas echt racisties ! en hadden na de Joden als eerst volgende het aan Joden verwanten rassen op de korrel , je weet wel alles wat Arabisch is , ik citeer HITLER ff :
DER JUDEN SIND UNSRE UNCLUCK ,UND IHREN ARABISCHE BRUTERVOLCH AUCH !
En lul ...daar hangt je hemd voor als het geen dweil is.
:tik:

Ik zie alleen dat is de schuld van Amerika.en waar heb ik joden genoemd?

En als ik zeg dat er 100 miljoen mensen zijn omgekomen tijdens de tweede wereld oorlog en het is de schuld van je vriend Adolf Hitler. Ben ik racist?

Eke
30-11-12, 18:04
het is de schuld van je vriend Adolf Hitler. Ben ik racist?
Nee, maar het is wel on-aardig om K71K een vriend van AH te noemen, CMNT !!!

knots71karel
30-11-12, 20:30
Nee, maar het is wel on-aardig om K71K een vriend van AH te noemen, CMNT !!!

Hij interpreteerd mijn uitleg verkeerd , hoe kan ik een vriend zijn van Adolf Hitler ?
De nazie,s hebben mijn kinderjaren verpest ,*) 3 van mijn ooms vermoord enz
dus ??? maar goed ik heb nooit de twijfelachtige eer gehad om A-Hitler persoonlijk te ontmoeten
*)Wie de hongerwinter van 1944 als kind heeft meegemaakt is voor zijn leven getekend ,
uitspraak van minister Lieftinck .

cummonisto
01-12-12, 00:24
Hij interpreteerd mijn uitleg verkeerd , hoe kan ik een vriend zijn van Adolf Hitler ?
De nazie,s hebben mijn kinderjaren verpest ,*) 3 van mijn ooms vermoord enz
dus ??? maar goed ik heb nooit de twijfelachtige eer gehad om A-Hitler persoonlijk te ontmoeten
*)Wie de hongerwinter van 1944 als kind heeft meegemaakt is voor zijn leven getekend ,
uitspraak van minister Lieftinck .
Het spijt me! ik noem nooit die naam van de verschrikkelijkste dictator uit de geschiedenis, jij hebt hem als eerste genoemd. Maar toch bied ik mijn excuses.