PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Marokkaan bekeert zich uit wraak tot het Jodendom



MoStar
05-12-12, 01:52
16942

Een Marokkaanse notaris was zo kwaad op de gerechtelijke macht in Marokko dat hij zich van de Islam heeft gedistantieerd. Sterker nog, hij heeft zichzelf laten bekeren tot het Jodendom.

De reden waarom Bouchaib Ouenass zich heeft bekeerd tot het Jodendom heeft te maken met een geschil met Justitie. Ouenass bevond zich in een situatie die je als vader misschien wel kan voorstellen. De zoon van de notaris was namelijk in elkaar geslagen en bedreigd met een pistool. Daarnaast bleef het niet bij bedreigingen; het huis van zijn zoon werd namelijk in de hens gestoken. Justitie deed echter hier helemaal niets mee en liet de daders lopen.
De notaris uitte tegenover het Hof van Beroep in El Jadida zijn wens om zich tot het Jodendom te bekeren. Hierna werd Ouenass uitgebreid verhoord door de politie. Het is niet helemaal duidelijk of dit vanwege zijn bekering is of om eindelijk zijn zoon te helpen.

Volgens de notaris hebben de intimidaties te maken met het feit dat hij een groot corruptieschandaal heeft aangekaart bij het ministerie van Binnenlandse Zaken, Justitie en Financiën.

Foto: Magharebia (http://www.flickr.com/photos/magharebia/)

J.Emhá
05-12-12, 13:44
Een nieuwe trend in Marokko; kiezen voor het vuur bij onrecht en moeilijkheden.

m0slima21
08-12-12, 19:24
StagfiruAllah!
Deze man weet niet waar hij aan begonnen is.

La hawla wela qawettah illah billah

Ali Yas
08-12-12, 19:48
Misschien vond hij dat hij net zo moeilijk zijn recht kon halen als een jood en dan net zo goed een jood kon worden ook! Een statement dus.

bogoshassan
10-12-12, 10:21
geen justutie geen varderheid.nog 100 jaar komt nooit democratie .

H.P.Pas
10-12-12, 10:27
geen justutie geen varderheid.nog 100 jaar komt nooit democratie .

Howgh !!

super ick
10-12-12, 10:34
Een nieuwe trend in Marokko; kiezen voor het vuur bij onrecht en moeilijkheden.

"Zij die geloven, zij die het Jodendom aanhangen, de Christenen en de Sabiërs die in God en de laatste dag geloven en die deugdelijk handelen, voor hen is hun loon bij de Heer en zij hebben niets te vrezen noch zullen zij bedroefd zijn." (Koran 2:62)

Ken je eigen geloof!

Eke
10-12-12, 14:19
StagfiruAllah!
Deze man weet niet waar hij aan begonnen is.

La hawla wela qawettah illah billah


Moslima, als je rustig nadenkt...hoort Recht niet bij God en hoort onrecht niet tot het kwaad ?
Ali, mee eens : het is een duidelijk statement van een wanhopig en vroom man....anders zou hij niet in z'n aktie God proberen trouw te blijven.

Egmond Codfried
11-12-12, 17:31
Wellicht zal men hem met open armen in Israel ontvangen. Er zijn veel marrokkaanse joden in Israel.
Staat er geen straf op dit soort bekeringen?

Ali Yas
11-12-12, 18:01
"Zij die geloven, zij die het Jodendom aanhangen, de Christenen en de Sabiërs die in God en de laatste dag geloven en die deugdelijk handelen, voor hen is hun loon bij de Heer en zij hebben niets te vrezen noch zullen zij bedroefd zijn." (Koran 2:62)
Hoe krijg je het gevonden! Maar je weet ongetwijfeld dat met "zij die geloven" moslims worden bedoeld; dus alle joden, christenen en sabiërs die de islam gaan aanhangen mogen meedoen. Ja, dat raadt je de koekoek. Maar wat dacht je dan van deze:

"Maar niet zullen over u tevreden zijn de joden en evenmin de christenen zolang gij niet hun lering volgt. Zeg: De leiding Gods, dat is de leiding. En indien gij hun lust volgt na de kennis die tot u is gekomen, zult gij vanwege God geen verbondene en geen helper hebben. (Koran 2:120).

De lering van joden en christenen deugt blijkbaar toch niet.

Ken het geloof van de moslims!

Fulanadetal
11-12-12, 18:11
Fijn te horen dat het christelijk geloof minderwaardig is. Bevestigt wat me thuis regelmatig wordt ingeprent door mijn islamitische levenspartner. Nog even en ik ga het geloven en me ernaar gedragen.

Karin.N
11-12-12, 20:31
De lering van joden en christenen deugt blijkbaar toch niet.

Ken het geloof van de moslims!

Het geloof van de moslims kan wat mij betreft op 1 hoop met het christendom en jodendom. Slavernij wordt goedgekeurd, de manier waarop over andere religies en ongelovigen, vrouwen en homo's wordt geschreven, daarbij lopen de rillingen over mijn rug.

super ick
11-12-12, 20:34
Fijn te horen dat het christelijk geloof minderwaardig is. Bevestigt wat me thuis regelmatig wordt ingeprent door mijn islamitische levenspartner.

Ach, als hij maar lief is, toch?

Nederlandertje
11-12-12, 20:44
En waarom zou het Christelijk geloof dat minder zijn volgens hem?

Eke
11-12-12, 22:01
dubbelebubbel

Eke
11-12-12, 22:02
Fijn te horen dat het christelijk geloof minderwaardig is. Bevestigt wat me thuis regelmatig wordt ingeprent door mijn islamitische levenspartner. Nog even en ik ga het geloven en me ernaar gedragen.

Fijn te horen ? Nu, dan nog wat, Fulanadetal :

"Aan jou (Mohammed) wordt slechts gezegd wat aan al de gezanten voor jouw tijd gezegd werd." (Koran, 41:43)

"Eraan voorafgegaan is het boek van Mozes als voorbeeld en barmhartigheid. En dit is een boek dat in de Arabische taal een bevestiging geeft, om hen die onrecht plegen te waarschuwen en als goed nieuws voor hen die goed doen. Zij die zeggen: "Onze Heer is God" en die dan correct handelen hebben niets te vrezen noch zullen zij bedroefd zijn." (Koran 46:12-13)

En Hij schreef jullie dezelfde godsdienst voor als wat Hij aan Noë opgedragen had en wat Wij aan jou geopenbaard hebben en wat Wij aan Abraham en Jezus opgedragen hadden..." (Koran 42:12-13)

Misschien kent jouw partner de Koran niet he-le-maal ? ;)


TOEGEVOEGD :

Maar eigenlijk is het nogal genant, zelfs treurig, om als mensen-van-het-boek op te bieden wie het beste is op aarde. :p Ik doe niet meer mee met dit spelletje.


Net of er niet heel veel zaken vandaag de dag gezamenlijk opgepakt zouden kunnen worden !!!! En daarmee bedoel ik ook samen met de mensen met andere inzichten.....

"Kijk het hart aan" werd me geleerd als kind. Dat voldeed. En voldoet.

naam
12-12-12, 09:42
Hoe krijg je het gevonden! Maar je weet ongetwijfeld dat met "zij die geloven" moslims worden bedoeld; dus alle joden, christenen en sabiërs die de islam gaan aanhangen mogen meedoen. Ja, dat raadt je de koekoek. Maar wat dacht je dan van deze:

"Maar niet zullen over u tevreden zijn de joden en evenmin de christenen zolang gij niet hun lering volgt. Zeg: De leiding Gods, dat is de leiding. En indien gij hun lust volgt na de kennis die tot u is gekomen, zult gij vanwege God geen verbondene en geen helper hebben. (Koran 2:120).

De lering van joden en christenen deugt blijkbaar toch niet.

Ken het geloof van de moslims!

Jouw interpretatie lees ik echt niet terug in het stuk van de koran. Hoe weet je dat moslims wordt bedoeld. Dat is een interpretatie. Ook is het een interpretatie dat het om bekeerlingen uit andere geloven gaat. Dat staat er namelijk niet. Het is gewoon tegenstrijdig wat er staat.

Egmond Codfried
12-12-12, 12:44
Het geloof van de moslims kan wat mij betreft op 1 hoop met het christendom en jodendom. Slavernij wordt goedgekeurd, de manier waarop over andere religies en ongelovigen, vrouwen en homo's wordt geschreven, daarbij lopen de rillingen over mijn rug.

Helemaal met je eens. En deze dagen draaien alle conflicten om geloof. Ik krijg ook kippevel van de verhalen zoals gepresenteerd in het Reformatorisch Dagblad over wat er zou gebeuren in moslim landen met christenen, maar de ondertoon is steeds dat wij in Nederland maar hetzelfde moeten doen met moslims.

Eke
12-12-12, 17:43
Helemaal met je eens. En deze dagen draaien alle conflicten om geloof. Ik krijg ook kippevel van de verhalen zoals gepresenteerd in het Reformatorisch Dagblad over wat er zou gebeuren in moslim landen met christenen, maar de ondertoon is steeds dat wij in Nederland maar hetzelfde moeten doen met moslims.

Ja ! Ik krijg ook kippevel van die verhalen, EC.

"Omdat christenen vervolgd worden moeten we moslims ook gaan vervolgen" Maar we zijn juist VOOR godsdienstvrijheid hier in Nederland.

Ali Yas
12-12-12, 18:08
Helemaal met je eens. En deze dagen draaien alle conflicten om geloof. Ik krijg ook kippevel van de verhalen zoals gepresenteerd in het Reformatorisch Dagblad over wat er zou gebeuren in moslim landen met christenen, maar de ondertoon is steeds dat wij in Nederland maar hetzelfde moeten doen met moslims.
Wat een onzin. Maar zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten, zullen we maar zeggen.

cor29
17-12-12, 00:40
Daar zal de Schepper niet wakker van liggen

Charlus
17-12-12, 07:47
Daar zal de Schepper niet wakker van liggen
Weet jij niks van.

Bart.NL
17-12-12, 09:35
Jouw interpretatie lees ik echt niet terug in het stuk van de koran. Hoe weet je dat moslims wordt bedoeld. Dat is een interpretatie. Ook is het een interpretatie dat het om bekeerlingen uit andere geloven gaat. Dat staat er namelijk niet. Het is gewoon tegenstrijdig wat er staat.

Tegenstrijdigheid is onderdeel van elk geloof. Het was Gods bedoeling dat geen enkel geloof logisch in elkaar zit.

Dat is uiteraard om de waarheid, wanneer deze eenmaal geopenbaard wordt, voor iedereen acceptabel te maken :).

Tunes27
17-12-12, 15:50
ollanders op een site voor marokkanen :lol:


amazigh1990 :p

eliott
17-12-12, 18:13
16942

Een Marokkaanse notaris was zo kwaad op de gerechtelijke macht in Marokko dat hij zich van de Islam heeft gedistantieerd. Sterker nog, hij heeft zichzelf laten bekeren tot het Jodendom.

De reden waarom Bouchaib Ouenass zich heeft bekeerd tot het Jodendom heeft te maken met een geschil met Justitie. Ouenass bevond zich in een situatie die je als vader misschien wel kan voorstellen. De zoon van de notaris was namelijk in elkaar geslagen en bedreigd met een pistool. Daarnaast bleef het niet bij bedreigingen; het huis van zijn zoon werd namelijk in de hens gestoken. Justitie deed echter hier helemaal niets mee en liet de daders lopen.
De notaris uitte tegenover het Hof van Beroep in El Jadida zijn wens om zich tot het Jodendom te bekeren. Hierna werd Ouenass uitgebreid verhoord door de politie. Het is niet helemaal duidelijk of dit vanwege zijn bekering is of om eindelijk zijn zoon te helpen.

Volgens de notaris hebben de intimidaties te maken met het feit dat hij een groot corruptieschandaal heeft aangekaart bij het ministerie van Binnenlandse Zaken, Justitie en Financiën.

Foto: Magharebia (http://www.flickr.com/photos/magharebia/)

een gouden hartje zal altijd eerlijk beslissen:alien::alien::alien::alien:.

super ick
18-12-12, 07:45
ollanders op een site voor marokkanen :lol:


amazigh1990 :p

.nl eindigd het adres mee..........

abhs
18-12-12, 21:12
Het gaat hier om het ware jodendom en het oorspronkelijke evangelie deze hoeven inderdaad niets te vrezen

super ick
18-12-12, 22:07
Het gaat hier om het ware jodendom en het oorspronkelijke evangelie deze hoeven inderdaad niets te vrezen

Dan gaat het ook over de ware islam uit de tijd van Mohammed. Dan hebben we allemaal wat te vrezen. Dan is de hemel leeg en de hel vol.

See you

abhs
19-12-12, 07:18
Dan gaat het ook over de ware islam uit de tijd van Mohammed. Dan hebben we allemaal wat te vrezen. Dan is de hemel leeg en de hel vol.

See you

De hel zal inderdaad vol zijn

Ali Yas
19-12-12, 16:57
De hel zal inderdaad vol zijn
Gelukkig zal men er Arabisch spreken.

abhs
19-12-12, 18:26
Dat is ook zeker dat is de enige echte taal

eliott
19-12-12, 19:15
16942

Een Marokkaanse notaris was zo kwaad op de gerechtelijke macht in Marokko dat hij zich van de Islam heeft gedistantieerd. Sterker nog, hij heeft zichzelf laten bekeren tot het Jodendom.

De reden waarom Bouchaib Ouenass zich heeft bekeerd tot het Jodendom heeft te maken met een geschil met Justitie. Ouenass bevond zich in een situatie die je als vader misschien wel kan voorstellen. De zoon van de notaris was namelijk in elkaar geslagen en bedreigd met een pistool. Daarnaast bleef het niet bij bedreigingen; het huis van zijn zoon werd namelijk in de hens gestoken. Justitie deed echter hier helemaal niets mee en liet de daders lopen.
De notaris uitte tegenover het Hof van Beroep in El Jadida zijn wens om zich tot het Jodendom te bekeren. Hierna werd Ouenass uitgebreid verhoord door de politie. Het is niet helemaal duidelijk of dit vanwege zijn bekering is of om eindelijk zijn zoon te helpen.

Volgens de notaris hebben de intimidaties te maken met het feit dat hij een groot corruptieschandaal heeft aangekaart bij het ministerie van Binnenlandse Zaken, Justitie en Financiën.

Foto: Magharebia (http://www.flickr.com/photos/magharebia/)


en wie heeft de originele noord afrikaanse naties bekeerd tot de islam?????? wat heeft geleid tot een zwaar achter gestelde natie in noord afrika tot de situatie van nu!!!???

super ick
19-12-12, 20:52
en wie heeft de originele noord afrikaanse naties bekeerd tot de islam?????? wat heeft geleid tot een zwaar achter gestelde natie in noord afrika tot de situatie van nu!!!???

Destijds was de islam een verademing. Eindelijk regels in de chaos. Rechten voor vrouwen. Wetten en regels ipv wanorde en willekeur.

In landen waar de islam nu voet aan de grond tracht te krijgen neemt de chaos juist verder toe. Geweld en verderf.

M.Letchiena
24-12-12, 13:22
Weet je slim zijn ze wel dit is een reden om op te komen voor zijn ware aard, volgens mij was 'm al Jood. De regering bestaat toch merendeels uit Lyahoud! N3alat Allaah 3alihoum!

Ali Yas
24-12-12, 14:41
Destijds was de islam een verademing. Eindelijk regels in de chaos. Rechten voor vrouwen. Wetten en regels ipv wanorde en willekeur.

Je realiseert je hopelijk wel dat dit de visie van de overwinnaars was en niet per se een juiste voorstelling van zaken? Wetten en regels waren er wel, maar Mohammed lapte die aan zijn laars en stelde er nieuwe tegenover. In Medina (en ook al in Mekka) kwamen hij en zijn mannen moordend en stelend aan de kost (volgens de Tradities hè, niet eens volgens vijandige verslagen!). De islam een verademing? Laat me niet huilen. Voor velen was het eerder de laatste adem (voor de vermoorde mannen), of het begin van veel zuchten (voor de tot slaaf gemaakte vrouwen).

Firefox
24-12-12, 16:01
Destijds was de islam een verademing. Eindelijk regels in de chaos. Rechten voor vrouwen. Wetten en regels ipv wanorde en willekeur.

In landen waar de islam nu voet aan de grond tracht te krijgen neemt de chaos juist verder toe. Geweld en verderf.

De islam was helemaal geen verademing, werd met geweld opgedrongen aan landen met een veel hogere cultuur. Het duurde dan ook niet lang totdat het oorspronkelijk zo rijke cultuurgebied van het midden-oosten in ellende gedompeld werd.

Wizdom
26-12-12, 15:21
De islam was helemaal geen verademing, werd met geweld opgedrongen aan landen met een veel hogere cultuur. Het duurde dan ook niet lang totdat het oorspronkelijk zo rijke cultuurgebied van het midden-oosten in ellende gedompeld werd.

Geschiedsvervalsing noem ik bovenstaande opmerking... Maar goed afzender zegt al genoeg... De Islamitische landen hebben tot dat ze de Islam verloochenden succes na succes mogen vieren totdat de hypocrieten de overhand kregen en de Moslims hun verantwoordelijkheid niet namen... Toen ging het alleen bergafwaarts... Dat is nu al ongeveer 6 eeuwen het geval... Maar wellicht dat met de Arabische lente we het dieptepunt hebben genaderd... De toekomst moet het uitwijzen... Er wordt in een Hadith iig voorspelt dat er weer een gezegende periode komt na diepe tirannie die vergelijkbaar is met de periode van de Khilafa vlak na de dood van de Profeet....

Dat is bijzonder want de periode van de Khilafa kenmerkt zich door vroomheid en eensgezindheid van de UMMA... Dat is het tegenovergestelde van wat we de afgelopen 600 jaar hebben gezien...

Firefox
26-12-12, 15:54
Geschiedsvervalsing noem ik bovenstaande opmerking... Maar goed afzender zegt al genoeg... De Islamitische landen hebben tot dat ze de Islam verloochenden succes na succes mogen vieren totdat de hypocrieten de overhand kregen en de Moslims hun verantwoordelijkheid niet namen... Toen ging het alleen bergafwaarts... Dat is nu al ongeveer 6 eeuwen het geval... Maar wellicht dat met de Arabische lente we het dieptepunt hebben genaderd... De toekomst moet het uitwijzen... Er wordt in een Hadith iig voorspelt dat er weer een gezegende periode komt na diepe tirannie die vergelijkbaar is met de periode van de Khilafa vlak na de dood van de Profeet....

Dat is bijzonder want de periode van de Khilafa kenmerkt zich door vroomheid en eensgezindheid van de UMMA... Dat is het tegenovergestelde van wat we de afgelopen 600 jaar hebben gezien...

De cultuur van het midden-oosten was zeer hoogstaand en gebouwd op de Joden, Egyptenaren, Grieken, Romeinen, Perzen. En toen werden plotseling de woestijnarabieren de baas. De eerste kaliefen waren zo verstandig niet al te veel in te grijpen en zo kan de bloeiperiode nog even voortduren, maar toen de soennitische orthodoxie de overhand kreeg was het gebeurd met de bloei en begonnen de islamitische middeleeuwen, die tot de huidige dag voortduren.

Zie ook: Betrand Russell, Geschiedenis der westerse filosofie.

Wizdom
26-12-12, 16:08
De cultuur van het midden-oosten was zeer hoogstaand en gebouwd op de Joden, Egyptenaren, Grieken, Romeinen, Perzen. En toen werden plotseling de woestijnarabieren de baas. De eerste kaliefen waren zo verstandig niet al te veel in te grijpen en zo kan de bloeiperiode nog even voortduren, maar toen de soennitische orthodoxie de overhand kreeg was het gebeurd met de bloei en begonnen de islamitische middeleeuwen, die tot de huidige dag voortduren.

Zie ook: Betrand Russell, Geschiedenis der westerse filosofie.

Dat is jouw versie van de geschiedenis die aan alle kanten rammelt.... Ik kan met een feit jou hele kaartenhuis theorie aan gruzelementen brengen... Als jou theorie de waarheid is waarom duurde het dan zoveel duizenden jaren tot dat deze Joodse cultuur naar boven was gekomen? Of waarom duurde het 600 jaar tot dat deze Christelijke cultuur naar boven was gekomen?

De waarheid is even simpel en logische... De Joodse Cultuur noch de Christelijke cultuur hebben bijgedragen aan de revolutionaire opkomst van de Islam en de Arabieren... Jouw theorie is fundamentloos... Het was niet de Christen cultuur noch de Joden Cultuur die de opkomst van de Islam en Arabieren heeft teweeg gebracht... De opkomst van de Arabieren ondanks de WOESTIJN zou ik willen zeggen heeft alles te maken met de BOODSCHAP en de AUTHENTICITEIT daarvan door de Profeet Mohammed (VZMH)... Deze BOODSCHAP in combinatie met de vereenzelviging van de toenmalige ARABIEREN heeft ondanks de WOESTIJN de ARABIEREN tot een NIVEAU VERHEVEN waarvan het WESTEN en tot aan de dag van vandaag nog een TRAUMA aan hebben overgehouden...

Dat verklaart nog steeds de mythes die jij en verwanten nog op weten te brengen... Het is een trauma door het succes van de VOORVADEREN van de ISLAM... Die trauma weegt nog steeds zwaar op de maag van ZIONISTEN en getrouwen en is een constante bron van dreiging die als een zwaard van damocles boven het hoofd hangt...

Omdat het toenmalige SUCCES op voorwaarde van CORRECTIE implementatie ook vandaag de dag nog zijn vruchten kan afwerpen tot afschuw van elke ZIONIST... Vandaar de zwart maak campagne om het licht te doven met woorden in de hoop dat een herhaling wordt uitgesloten...

Maar die kans is NIHIL want de Profeet heeft uitgesproken dat er nog 1 maal een WERELD OMVATTENDE en SUCCESVOLLE Islam beweging zal onstaan... Daar kunnen ook duur betaalde campagnes en zwart maak mythes niets uithalen...

Wizdom
26-12-12, 16:47
16942

Een Marokkaanse notaris was zo kwaad op de gerechtelijke macht in Marokko dat hij zich van de Islam heeft gedistantieerd. Sterker nog, hij heeft zichzelf laten bekeren tot het Jodendom.

De reden waarom Bouchaib Ouenass zich heeft bekeerd tot het Jodendom heeft te maken met een geschil met Justitie. Ouenass bevond zich in een situatie die je als vader misschien wel kan voorstellen. De zoon van de notaris was namelijk in elkaar geslagen en bedreigd met een pistool. Daarnaast bleef het niet bij bedreigingen; het huis van zijn zoon werd namelijk in de hens gestoken. Justitie deed echter hier helemaal niets mee en liet de daders lopen.
De notaris uitte tegenover het Hof van Beroep in El Jadida zijn wens om zich tot het Jodendom te bekeren. Hierna werd Ouenass uitgebreid verhoord door de politie. Het is niet helemaal duidelijk of dit vanwege zijn bekering is of om eindelijk zijn zoon te helpen.

Volgens de notaris hebben de intimidaties te maken met het feit dat hij een groot corruptieschandaal heeft aangekaart bij het ministerie van Binnenlandse Zaken, Justitie en Financiën.

Foto: Magharebia (http://www.flickr.com/photos/magharebia/)

Het was vast een symbolische daad van deze man... Hij wil ermee zeggen dat hij het gevoel heeft in een hypocriete en oneerlijke samenleving te wonen... Om zich tegen de bestaande samenleving af te zetten heeft hij gemeend dat een Joodse identiteit aan te nemen beter is dan wat de gezagdragers menen aan te hangen... Oftewel een Joodse identiteit heeft in zijn ogen een hoger aanzien dan wat de rechters uitdragen...

Gezien de corruptheid en de onverschilligheid van menig rechter in Marokko en elders in de Arabische wereld kan ik de symboliek wel begrijpen maar niet de daad zelf...

Firefox
26-12-12, 18:17
Dat is jouw versie van de geschiedenis die aan alle kanten rammelt.... Ik kan met een feit jou hele kaartenhuis theorie aan gruzelementen brengen... Als jou theorie de waarheid is waarom duurde het dan zoveel duizenden jaren tot dat deze Joodse cultuur naar boven was gekomen? Of waarom duurde het 600 jaar tot dat deze Christelijke cultuur naar boven was gekomen?

De waarheid is even simpel en logische... De Joodse Cultuur noch de Christelijke cultuur hebben bijgedragen aan de revolutionaire opkomst van de Islam en de Arabieren... Jouw theorie is fundamentloos... Het was niet de Christen cultuur noch de Joden Cultuur die de opkomst van de Islam en Arabieren heeft teweeg gebracht... De opkomst van de Arabieren ondanks de WOESTIJN zou ik willen zeggen heeft alles te maken met de BOODSCHAP en de AUTHENTICITEIT daarvan door de Profeet Mohammed (VZMH)... Deze BOODSCHAP in combinatie met de vereenzelviging van de toenmalige ARABIEREN heeft ondanks de WOESTIJN de ARABIEREN tot een NIVEAU VERHEVEN waarvan het WESTEN en tot aan de dag van vandaag nog een TRAUMA aan hebben overgehouden...

Dat verklaart nog steeds de mythes die jij en verwanten nog op weten te brengen... Het is een trauma door het succes van de VOORVADEREN van de ISLAM... Die trauma weegt nog steeds zwaar op de maag van ZIONISTEN en getrouwen en is een constante bron van dreiging die als een zwaard van damocles boven het hoofd hangt...

Omdat het toenmalige SUCCES op voorwaarde van CORRECTIE implementatie ook vandaag de dag nog zijn vruchten kan afwerpen tot afschuw van elke ZIONIST... Vandaar de zwart maak campagne om het licht te doven met woorden in de hoop dat een herhaling wordt uitgesloten...

Maar die kans is NIHIL want de Profeet heeft uitgesproken dat er nog 1 maal een WERELD OMVATTENDE en SUCCESVOLLE Islam beweging zal onstaan... Daar kunnen ook duur betaalde campagnes en zwart maak mythes niets uithalen...

De boodschap van de profeet heeft de tegenwoordige, reëel bestaande islamitische wereld voortgebracht. Daar word je niet vrolijk van.

Trotsemoslimah
02-01-13, 15:09
Salaam ouhalikoum ... Ik wil dit nog even kwijt ... Weet je je bent wie Allah wil dat je bent ... Moslim zijn kan niet zo maar dan moet je echt al veel waard zijn bij Allah ... Daarom beste van de geboorte al staat er op je voorhoofd geschreven kafir of muslim .... Wij kunnen dat natuurlijk niet zien .... Maar met de jaren ... Ouder te worden en dingen te doen ... Besef je zelf wel wat je bent en wat niet ... Als jij geen respect hebt voor en André dan ben je al zeker niet goed bezig ... En je mag zo veel rechters of noem maar op opgaan of opzoeken ... Niemand kan je helpen of zal je helpen als Allah niet wil .... Maar de gene die blijven geloven en vertrouwen op Allah (god) die zal Allah zekker tot de gene die zullen slagen in dit en in het hiernamaalse leiden incha Allah .... Dus ik zou zeggen kijk er zijn 3 boeken ... Kijk gewoon zelf welk boek het als laatse is gekomen !!!!! En daar staat ook duidelijk alles in maar dan ook alles .... En niemand kan zo slim zijn geweest ik die tijd dan de woorden van de gene waar alles is van instaan Allah ( god ) ... Je kan het op alle manieren gaan bekijken ... Maar eerlijk zijn ga even voor de spiegel staan nee niet voor je schoonheid of wat jij ook maar denk ... Nee ga en kijk 3 keer eerst bekijkt je je zelf volgens de torah ... Als je je zelf daar niet in kan terug vinden ... Bekijk je het volgen en André kant de bijbel .. En als je nog niet vindt wie jij echt bent kijk dan volgens de Koran ..... Zoek het zelf voor je uit zo als veel meer mensen hebben gedaan .., ik ben zeker dat als je voor die spiegels staat terwel je rein bent ... En Allah ( god) aanroept ook als ben je niet gelovig .... En je roep even of denk even bij je zelf als je bij eender wie ga staan ... Wie zal je helpen wie zal je leiden ... Iedereen heeft het druk met zijn eige problem ... Niemand heeft nog oog voor je ... Dan zal je zekker beseffen wie dat er nog wel voor je staat en wie dat je wel hoort en wie dat je wel kan helpen ... Ik ben dan zekker dat je zal wetten wie je bent en wat je wil geloven ... Want uit ervaring heb ik echt veel tegen slagen gehad maar nu ik helder heb gedacht en het zelfde heb gedaan zo als boven vermeld was ik zekker dat ik met trots en moslimah was van geboorte en mijn geloof voor niemand aan de kant want ik weet zeker dat Allah leid wie hem vraag om hem te leiden ... En wie in hem geloofd zonder dat hij hem ziet open je hart en vraag om hulp want niemand zal je kunnen helpen zonder daar iets voor terug te vragen ... Maar Allah vraagt alleen maar respect en de 5 zijlen .!!! Die je gaat respecter en echt moslim !!!!! Liegt niet steeld niet rodeld niet praat niet slecht over en André maa komt enkel met bewijzen op je af ... En echt moslim heeft respeckt voor wat hij heeft gekozen of wat Allah voor hem wild !!!!!!!!!!!!

Ali Yas
02-01-13, 15:19
kijk er zijn 3 boeken ... Kijk gewoon zelf welk boek het als laatse is gekomen !!!!! En daar staat ook duidelijk alles in maar dan ook alles ....
Ik neem aan dat je met dat laatste boek de Koran bedoelt? Nou, daar staat heus niet alles in hoor. Als die andere boeken er niet waren geweest, had je niet eens geweten hoe de vrouw van Adam heette. En zo kan ik nog honderd dingen opnoemen die alleen bekend zijn door die andere boeken.

Trotsemoslimah
02-01-13, 16:02
Tja klopt daarom dat ok zeg daar staat alles in ... Wat er in de Thora of in de bijbel staat ? Staat allemaal vermeld in de qoran ... Maar de mensen van toen volgende niet echt wat er in vermeld stond dus kwam als laatse de qoran em. Dat kwam voor de gene die toch hun verstand er even bij ging hallen dan enkel de eer die ze wilden behouden die ze al hadden ... Het is allemaal en ? Maar de slimme en verstandige onder ons allemaal zullen de juiste leiding volgen zoek het voor je Zelf uit kijk naar wat er in u hart is niet in die van u buren of van u vriendin maar wees je zelf !!!! En zoek zelf achter de waarheid

Ali Yas
02-01-13, 16:04
Tja klopt daarom dat ok zeg daar staat alles in ... Wat er in de Thora of in de bijbel staat ? Staat allemaal vermeld in de qoran ...
Kennelijk hebben we het over verschillende boeken dan.:cheefbek:

Oiseau
02-01-13, 16:09
Deze meneer had beter asiel kunnen vragen in Algerije..maar even serieus, wat is doeltreffender beledigen of wreken?