PDA

Bekijk Volledige Versie : Politicus van het jaar



knuppeltje
14-12-12, 08:32
Wie zou er volgens jullie de Politicus van het jaar moeten worden, en waarom?

Pers kiest Politicus van het Jaar - NOS Nieuws (http://nos.nl/artikel/451464-pers-kiest-politicus-van-het-jaar.html)

Eke
14-12-12, 12:50
Wie zou er volgens jullie de Politicus van het jaar moeten worden, en waarom?

]

Op Europees nivo : Angela Merkel.
Ik zag haar bezig met een toespraak in Athene, waar veel Duitse anti-gevoelens werden ge-uit op dat moment.
Ze maakte duidelijk hoe erg ze de ellende vond waar veel Grieken nu mee te maken hebben en ze zou haar uiterste best doen om binnen de EU een goeie oplossing te laten winnen.

Het gaat er nu even niet om dat Duitsland e.a. landen (banken) in het verleden veel verdiend hebben aan Griekenland..het gaat om de betrokkenheid en geloofwaardigheid van een politicus, m.i.

Maar er zijn vast nog meer mensen te vinden. In Nederland weet ik er zo gauw niet eentje uitspringen...dit jaar.

mark61
14-12-12, 13:16
Ik weet wel de beroerdste: Timmermans.

Nederlandertje
14-12-12, 13:35
Ik weet wel de beroerdste: Timmermans.


Vind dat je daar nog niet over kan oordelen omdat hij nog maar net aan het werk is.

The_Grand_Wazoo
14-12-12, 14:18
Wat mij betref D. Samsom.

Karin.N
14-12-12, 14:19
Vind dat je daar nog niet over kan oordelen omdat hij nog maar net aan het werk is.

Van deze "weerhaan" die met alle winden meedraait heb ik genoeg gezien en gehoord. Hij staat met stip op 1, hoewel ik er zo nog wel wat kan noemen :slaap:

knuppeltje
14-12-12, 18:20
Vind dat je daar nog niet over kan oordelen omdat hij nog maar net aan het werk is.

Die griezel verdient de prijs voor de beste hypocritische gluiper.

knuppeltje
14-12-12, 18:21
Wat mij betref D. Samsom.

Daarvoor is het nog te voeg, denk ik.

knuppeltje
14-12-12, 18:22
Van deze "weerhaan" die met alle winden meedraait heb ik genoeg gezien en gehoord. Hij staat met stip op 1, hoewel ik er zo nog wel wat kan noemen :slaap:

Op nr 1? Christenmeziele.

Karin.N
14-12-12, 20:42
Op nr 1? Christenmeziele.

Foutje van mijn kant, bij de naam Timmermans ging ik uit van de verkiezing voor de slechtste politicus van het jaar. Daarbij staat ie dus bij mij met stip op 1.

mark61
15-12-12, 00:19
Vind dat je daar nog niet over kan oordelen omdat hij nog maar net aan het werk is.

Kan je nagaan. Na die Palestijnenstunt heeft ie meteen afgedaan voor mij.

Nederlandertje
15-12-12, 02:41
Kan je nagaan. Na die Palestijnenstunt heeft ie meteen afgedaan voor mij.


En jij denkt dat hij daarin 100% zijn eigen keuze maakt? Hem wordt gewoon verteld het Kabinet wilt dit en dat spreek jij maar uit naar buiten toe. Politiek is geven en nemen.

knuppeltje
15-12-12, 08:00
Foutje van mijn kant, bij de naam Timmermans ging ik uit van de verkiezing voor de slechtste politicus van het jaar. Daarbij staat ie dus bij mij met stip op 1.

Gelukkig maar weer, u liet me echt schrikken, dame.

knuppeltje
15-12-12, 08:03
En jij denkt dat hij daarin 100% zijn eigen keuze maakt? Hem wordt gewoon verteld het Kabinet wilt dit en dat spreek jij maar uit naar buiten toe. Politiek is geven en nemen.

Ik geloof niet dat ze hem met een pistool tegen zijn kanis verplicht hebben om minister te worden. Hij heeft dat geheel wetens en willens vrijwillig gedaan.

CONTRA
15-12-12, 11:52
Wie zou er volgens jullie de Politicus van het jaar moeten worden, en waarom?


lastige keuze. van der staaij of wilders.

knuppeltje
15-12-12, 15:28
lastige keuze. van der staaij of wilders.

:wow: Dat de bijbelgod dat verhoede.

Nederlandertje
15-12-12, 22:55
Ik geloof niet dat ze hem met een pistool tegen zijn kanis verplicht hebben om minister te worden. Hij heeft dat geheel wetens en willens vrijwillig gedaan.


Ja hij is vrijwillig Minister geworden ja maar dat zegt toch niet dat je alles op jouw manier moet doen? Je bent maar een poppetje hoor. Je doet wat het Kabinet wilt en om 1 ding opstappen is ook een achterlijke gedachte. Stel je werkt in een winkel en je chef geeft je opdracht om even te tellen hoeveel potten tomatensaus er nog zijn. En je wilt dat niet stap jij dan ook meteen op? Dacht dat hier slimmere mensen op de chat waren.

knuppeltje
16-12-12, 08:17
Ja hij is vrijwillig Minister geworden ja maar dat zegt toch niet dat je alles op jouw manier moet doen?

Als je als minister opeens het totaal tegenovergestelde beweert van wat je als kamerlid altijd met volle overtuiging hebt uitgedragen, dan ben je niet geloofwaardig meer.

Nederlandertje
16-12-12, 11:35
Als je als minister opeens het totaal tegenovergestelde beweert van wat je als kamerlid altijd met volle overtuiging hebt uitgedragen, dan ben je niet geloofwaardig meer.

Ja maar dat komt omdat hij nu in dienst van het kabinet praat. Hij is vertegenwoordiger van het kabinet op zijn gebied. Hij moet uitspreken wat het kabinet heeft bedacht en samen op een democratische manier heeft besloten. Maar misschien dat wel te ingewikkeld voor jou.