PDA

Bekijk Volledige Versie : Syrie een onoplosbaar probleem ?



knots71karel
02-01-13, 23:36
Nieuws over http://nos.nl/video/457642-vn-meer-dan (http://www.maroc.nl/search?q=http://nos.nl/video/457642-vn-meer-dan-60000-doden-in-syrie.html&hl=nl&tbo=u&biw=1280&bih=817&source=univ&tbm=nws&sa=X&ei=acPkUPDiFsen0AWh-4CYBg&sqi=2&ved=0CC8QqAI) ...
http://news.google.nl/news/tbn/pX6888BM3nUJ/6.jpg
(http://www.zita.be/nieuws/buitenland/2122865_al-minstens-60000-doden-in-syrie.html)Zita.be







VN: meer dan 60.000 doden in Syrië (http://nos.nl/video/457642-vn-meer-dan-60000-doden-in-syrie.html)
NOS ‎- 3 uur geleden
Video Bij de strijd in Syrië zijn nog veel meer mensen omgekomen dan tot nu toe werd aangenomen: 60.000. Het zijn cijfers van de VN en ...

super ick
03-01-13, 09:34
Dat wordt een regelrecht drama. Het is een smeltkroes van Alawieten, christenen, druzen, Koerden, Palestijnen, Sjiieten, Soennieten en nog wat stromingen.
Er wordt gesproken over DE rebellen. Alsof dat een homogene groep is waaruit een toekomstig bestuur gevormd kan worden. Ook bestaan regionaal uit diverse stromingen die alleen de haat tegen Assad gemeen hebben maar verder zoveel mogelijk soevereiniteit en macht voor de eigen groep nastreven.
Dan zijn er nog de beroepsonruststokers van Al-Qaida om de boel goed aan de gang te houden. Tel uit je winst.

Idealiter ben ik uiteraard voor vrijheid, democratie, mensenrechten, etc. Ik spreek het niet graag uit maar het lijkt wel alsof een dictatoriale leider onontkoombaar is.

60.000 doden! Het is een verschrikkelijk drama met een slechte PR. Daarom krijg je er hier ook zo weinig sjoege op. Slachtoffers slaapt men niet minder om, zolang ze maar niet door Israël worden gemaakt.

knots71karel
03-01-13, 14:15
Dat wordt een regelrecht drama. Het is een smeltkroes van Alawieten, christenen, druzen, Koerden, Palestijnen, Sjiieten, Soennieten en nog wat stromingen.
Er wordt gesproken over DE rebellen. Alsof dat een homogene groep is waaruit een toekomstig bestuur gevormd kan worden. Ook bestaan regionaal uit diverse stromingen die alleen de haat tegen Assad gemeen hebben maar verder zoveel mogelijk soevereiniteit en macht voor de eigen groep nastreven.
Dan zijn er nog de beroepsonruststokers van Al-Qaida om de boel goed aan de gang te houden. Tel uit je winst.

Idealiter ben ik uiteraard voor vrijheid, democratie, mensenrechten, etc. Ik spreek het niet graag uit maar het lijkt wel alsof een dictatoriale leider onontkoombaar is.

60.000 doden! Het is een verschrikkelijk drama met een slechte PR. Daarom krijg je er hier ook zo weinig sjoege op. Slachtoffers slaapt men niet minder om, zolang ze maar niet door Israël worden gemaakt.

Dat is juist het grootse probleem, belangen verstrengeling enz maar op W.S.D.B was weer en reactie dat het UITSLUITEND de schuld is van ....jawel het ZIONISTISCHE WESTEN .
En de uiteraard is alles begonnen met de aanval op IRAK en de val van Hoessein , voor die tijd was alles koek en ei ,en leefden de mensen daar in het PARADIJS nog iets verder wroetend in het verleden kwam vervolgens Israel en WO 2 als boosdoener uit de trucken doos .
Als het niet zo diep droevig was zo ik er bijna om lachen,maar de beelden op T.V zijn helaas om te huilen .
:zegniets:

702-386-5397
03-01-13, 14:30
De waarheid is dat slechts weingen weten wat daar precies gaande is, voor de mensen die denken dat de Nederlandse media objectief is heb ik een treurige mededeling...dat is het niet. De door de zionisten gecontroleerde westerse media willen een beeld schetsten van een midden oosten dat in brand staat en waar de vlammmen elke moment Israël kunnen bereiken. De zionisten kunnnen hierdoor eindelijk beginnen aan hun langverwachte derde wereld oorlog om Groot Israël op de map te zetten. Een pre-emptive strike op omringende Arabische landen is dus het doel van al deze facebookrevoluties.

super ick
03-01-13, 14:52
De waarheid is dat slechts weingen weten wat daar precies gaande is, voor de mensen die denken dat de Nederlandse media objectief is heb ik een treurige mededeling...dat is het niet. De door de zionisten gecontroleerde westerse media willen een beeld schetsten van een midden oosten dat in brand staat en waar de vlammmen elke moment Israël kunnen bereiken. De zionisten kunnnen hierdoor eindelijk beginnen aan hun langverwachte derde wereld oorlog om Groot Israël op de map te zetten. Een pre-emptive strike op omringende Arabische landen is dus het doel van al deze facebookrevoluties.

Israel zit al in Syrië om te proberen de chemische wapens uit de handen van de rebellen te houden.
Zionisten kunnen de westerse media niet controleren. In de eerste plaats is de media hier pluriform genoeg om een redelijk beeld te kunnen vormen. In de tweede plaats heeft internet geen grenzen.

Het lijkt er eerder op dat jij je zorgen moet maken om je eigen kokerblik. Oogkleppen op voor de werkelijkheid en alles er aan doen om steeds maar weer dezelfde schuldige op te zoeken. Altijd maar dat vingerwijzing naar dezelfde boosdoener lijkt er eerder op dat jij je hebt laten vergiftigen door de, door de MO dictators gecontroleerde media. Die komen altijd met dezelfde shit aanzetten en jij papegaait ze trouw na.

702-386-5397
03-01-13, 15:07
Israel zit al in Syrië om te proberen de chemische wapens uit de handen van de rebellen te houden.
Zionisten kunnen de westerse media niet controleren. In de eerste plaats is de media hier pluriform genoeg om een redelijk beeld te kunnen vormen. In de tweede plaats heeft internet geen grenzen.

Het lijkt er eerder op dat jij je zorgen moet maken om je eigen kokerblik. Oogkleppen op voor de werkelijkheid en alles er aan doen om steeds maar weer dezelfde schuldige op te zoeken. Altijd maar dat vingerwijzing naar dezelfde boosdoener lijkt er eerder op dat jij je hebt laten vergiftigen door de, door de MO dictators gecontroleerde media. Die komen altijd met dezelfde shit aanzetten en jij papegaait ze trouw na.

De waarheid is dat jij en mensen zoals jij juist na praten wat ze horen op het NOS-journaal maar in feite afgaan op desinformatie. Het is ook niet op te lossen omdat mensen zoals jij voor de rest geen toegang hebben tot andere objectieve bronnen. Jij zal altijd de moslims als de boeman zien, ook al zijn het de zionisten die de Arabische landen willen destabiliseren.

knots71karel
03-01-13, 15:14
De waarheid is dat slechts weingen weten wat daar precies gaande is, voor de mensen die denken dat de Nederlandse media objectief is heb ik een treurige mededeling...dat is het niet. De door de zionisten gecontroleerde westerse media willen een beeld schetsten van een midden oosten dat in brand staat en waar de vlammmen elke moment Israël kunnen bereiken. De zionisten kunnnen hierdoor eindelijk beginnen aan hun langverwachte derde wereld oorlog om Groot Israël op de map te zetten. Een pre-emptive strike op omringende Arabische landen is dus het doel van al deze facebookrevoluties.Vraag me af hoe ziek je bent ? Met je waan denkbeelden ? als je op de hele weredl bevolking 1% ZIONISTEN zou dat al veel zijn !Groot Israel ?? het zou kunnen als je ziet hoe ze de Joden Israel van en onherbergzaam stukje dorre aarde tot een vruchtbaar land hebben gemaakt .Man laat je na kijken een A-BOM op Israel zou zowel alle Joden als Palestijnen weg vagen. De westerse media haal je ook nog aan heb je de filmpjes niet gezien hoe ze elkaar krijzend en gillend onder het uitslaken van ALLAH is groot af maakten inclusief kleine kinderen en vrouwen ,ongeachtranf of stand de strot af sneden >Allemaal in elkaar geflanste filmjes door de WESTERSE PERS ONDER DRUK VAN DE ZIONISTEN IN ELKAAR GEZET ZEKER ??MET DE HOOP DAT DIT GEPLAATST WORD , WANT DE WAARHEID IS NIET ALTIJD WELKOM.

702-386-5397
03-01-13, 15:24
Vraag me af hoe ziek je bent ? Met je waan denkbeelden ? als je op de hele weredl bevolking 1% ZIONISTEN zou dat al veel zijn !Groot Israel ?? het zou kunnen als je ziet hoe ze de Joden Israel van en onherbergzaam stukje dorre aarde tot een vruchtbaar land hebben gemaakt .Man laat je na kijken een A-BOM op Israel zou zowel alle Joden als Palestijnen weg vagen. De westerse media haal je ook nog aan heb je de filmpjes niet gezien hoe ze elkaar krijzend en gillend onder het uitslaken van ALLAH is groot af maakten inclusief kleine kinderen en vrouwen ,ongeachtranf of stand de strot af sneden >Allemaal in elkaar geflanste filmjes door de WESTERSE PERS ONDER DRUK VAN DE ZIONISTEN IN ELKAAR GEZET ZEKER ??MET DE HOOP DAT DIT GEPLAATST WORD , WANT DE WAARHEID IS NIET ALTIJD WELKOM.

Je schijnt iets niet te begrijpen, dus als jij iemand Allahu Akbar ziet schreeuwen en vervolgens maait deze persoon 20 mensen neer dan wat ? Wat voor conclusie verbind jij daar aan? Wie denk je dat rechtvaaridg is in dit conflict? De rebellen of Assad en zijn leger ? Wie bewapent deze rebellen, enig idee? Enig idee waar de meeste mensen naar toe vluchten en voor wie de meeste mensen in Syrie bang zijn? Ik ben heel erg benieuwd naar je antwoorden.

knots71karel
03-01-13, 15:45
Je schijnt iets niet te begrijpen, dus als jij iemand Allahu Akbar ziet schreeuwen en vervolgens maait deze persoon 20 mensen neer dan wat ? Wat voor conclusie trek jij daar aan? Wie denk je dat rechtvaaridg is in dit conflict? De rebellen of Assad en zijn leger ? Wie bewapent deze rebellen, enig idee? Enig idee waar de meeste mensen naar toe vluchten en voor wie de meeste mensen in Syrie bang zijn? Ik ben heel erg benieuwd naar je antwoorden.

NOU HIER KOMT MIJN ANTWOORD .

Wat je overgens al hebt kunnen lezen:
In het oorspronkelijke topic dat verplaatst is naaR W.S.D.B.
De belangen verstrengeling is enorm , de opstandelingen zijn het niet allemaal onderling eens .
Dan nog de toekijkende wereld met aan de ne kant het zgn door jou gehate WESTEN en aan de andere kant China en Rusland , die een interventie tegenhouden.
Neem dan ook nog eens mensen zoals jij die als het WESTEN zou ingrijpen moord en brand schreeuwen ,en als ze niks doen is het ook niet goed .
Israel kun je vergeten die blijven onpartijdig want wat ze ook doen is nooit goed , ze denken allereerst aan hun
eigen belangen en dat is OVERLEVEN .
En wat het uitroepn van de kreet ALAH AKBAR betreft die roepen ze aan beide zijden van het geweld omdat ze allemaal denekn dat ALLAH aan hun kant staat , anders heb ik er ook geen verklaring voor !
Maar de feiten liegen er niet om kijk maar ff naar de filmpjes over het oorlogs geweld , die door de burgerszelf daar vaak zijn opgenomen ,zonder druk van het WESTEN hoor.

Egmond Codfried
03-01-13, 16:14
Wanneer Syrie is gevallen is de weg vrij naar Iran. Wanneer men Iran aan het bombarderen is terug naar de steentijd, zal men zich ontfermen over de allochtonen in Europa, ook Surinamers vallen onder allochtoon.
de definitie van allochtoon doet sterk denken aan de neurenbergse wetten.

Firefox
03-01-13, 18:14
De waarheid is dat jij en mensen zoals jij juist na praten wat ze horen op het NOS-journaal maar in feite afgaan op desinformatie. Het is ook niet op te lossen omdat mensen zoals jij voor de rest geen toegang hebben tot andere objectieve bronnen. Jij zal altijd de moslims als de boeman zien, ook al zijn het de zionisten die de Arabische landen willen destabiliseren.

Nee. voor toegang tot "objectieve bronnen", daarvoor moet je bij jou zijn en je salafistische vriendjes...

702-386-5397
03-01-13, 19:39
Nee. voor toegang tot "objectieve bronnen", daarvoor moet je bij jou zijn en je salafistische vriendjes...

Waarom neem je aan dat ik mezelf een Salafist zou noemen? Ik begrijp de gedachtegang erachter niet, ik kan gewoon 1 van jouw vrienden zijn.

knots71karel
03-01-13, 21:41
Wanneer Syrie is gevallen is de weg vrij naar Iran. Wanneer men Iran aan het bombarderen is terug naar de steentijd, zal men zich ontfermen over de allochtonen in Europa, ook Surinamers vallen onder allochtoon.
de definitie van allochtoon doet sterk denken aan de neurenbergse wetten.

Wat een waan denkbeeld !
Het begrip allochtoon , valt steeds meer weg in de toekomst .
Ben ik ook soms allochtoon ,omdat een verre voorvader van m,n moeders kant Tunesies /Frans bloed in zijn aderen had, of mogelijk van mijn vaderskant ,want zijn verre voorouders kwamen uit Duitsland .

Firefox
03-01-13, 22:20
Waarom neem je aan dat ik mezelf een Salafist zou noemen? Ik begrijp de gedachtegang erachter niet, ik kan gewoon 1 van jouw vrienden zijn.

Wie zegt dat ik jou een salafist noem? Anti-joodse propaganda verspreid je wel.

knots71karel
03-01-13, 22:54
Wie zegt dat ik jou een salafist noem? Anti-joodse propaganda verspreid je wel.

Anti Joodse propaganda daar is hij niet de enige in , en laten we eerlijk wezen het is niet alleen het ''probleem Syrie '' het hele M.O is al eeuwen lang een punt van discussie !
Maar nu gaat het om een burgeroorlog die zo ingewikkeld is geworden en waarvan juist de armste mensen de dupe worden , en daar moet een oplossing voor komen .
En de Joden /Israel hebben daar geen schuld aan , de burgers kwamen zelf in opstand net zoals de burgers het in andere Islamitische landen hebben gedaan , wwar het wel gelukt is om de dictatuur omver te werpen.
Het in overvloed en weelde badende Gezag is de oorzaak , NIKS MEER EN NIKS MINDER .
Dat zagen we in Libie hoe de fam Ghadafie piste en poepte op puur gouden plee,s ! hun zoontjes vergokten op een avond meer dan 50.000 dollar en zopen champagne van 500 dollar 1 flesje !
toen de bevolking amper te vreten had !

Nederlandertje
03-01-13, 23:22
De waarheid is dat slechts weingen weten wat daar precies gaande is, voor de mensen die denken dat de Nederlandse media objectief is heb ik een treurige mededeling...dat is het niet. De door de zionisten gecontroleerde westerse media willen een beeld schetsten van een midden oosten dat in brand staat en waar de vlammmen elke moment Israël kunnen bereiken. De zionisten kunnnen hierdoor eindelijk beginnen aan hun langverwachte derde wereld oorlog om Groot Israël op de map te zetten. Een pre-emptive strike op omringende Arabische landen is dus het doel van al deze facebookrevoluties.


Ik weet niet of je het weet maar de derde wereld oorlog is al begonnen na de aanslagen in Amerika. Namelijk de oorlog tegen het terrorisme. En ja daar horen binnenlandse oorlogen tegen dictators ook bij.

super ick
04-01-13, 07:23
De waarheid is dat jij en mensen zoals jij................

Dan hoef ik de rest niet meer te lezen.

super ick
04-01-13, 07:28
Anti Joodse propaganda daar is hij niet de enige in , en laten we eerlijk wezen het is niet alleen het ''probleem Syrie '' het hele M.O is al eeuwen lang een punt van discussie !
Maar nu gaat het om een burgeroorlog die zo ingewikkeld is geworden en waarvan juist de armste mensen de dupe worden , en daar moet een oplossing voor komen .
En de Joden /Israel hebben daar geen schuld aan , de burgers kwamen zelf in opstand net zoals de burgers het in andere Islamitische landen hebben gedaan , wwar het wel gelukt is om de dictatuur omver te werpen.
Het in overvloed en weelde badende Gezag is de oorzaak , NIKS MEER EN NIKS MINDER .
Dat zagen we in Libie hoe de fam Ghadafie piste en poepte op puur gouden plee,s ! hun zoontjes vergokten op een avond meer dan 50.000 dollar en zopen champagne van 500 dollar 1 flesje !
toen de bevolking amper te vreten had !

Volgens mij is er van honger onder ghadaffi geen sprake geweest.

702-386-5397
05-01-13, 08:43
Dan hoef ik de rest niet meer te lezen.



Zoals verwacht, moeiljk he zulke simpele vragen beantwoorden.

702-386-5397
05-01-13, 08:45
Wie zegt dat ik jou een salafist noem? Anti-joodse propaganda verspreid je wel.

Tot nu toe heb ik het nergens gehad over joden dus dat is knap dat je dat ziet. Ik had het over zionisten en die kunnen ook Christelijk zijn.

Firefox
05-01-13, 10:40
Tot nu toe heb ik het nergens gehad over joden dus dat is knap dat je dat ziet. Ik had het over zionisten en die kunnen ook Christelijk zijn.

Dat smoesje kennen we wel.

702-386-5397
05-01-13, 10:51
Dat smoesje kennen we wel.

Smoesje voor wat ? Zo kun je natuurlijk alles afwimpelen

Firefox
05-01-13, 11:08
Smoesje voor wat ? Zo kun je natuurlijk alles afwimpelen

Doe maar niet zo onnozel. Je hebt het over Joden.

702-386-5397
05-01-13, 11:17
Doe maar niet zo onnozel. Je hebt het over Joden.

Orthodoxe joden die van mening zijn dat Israel geen bestaansrecht heeft zijn geen zionisten en op hen doel ik ook niet, Ik weet dat je inhoudelijk niets meer hebt te melden want als je het niet kan gooien op antisemitisme heb je niks meer. De door de zionisten gecontroleerde media heeftniks te maken met joden....

Firefox
05-01-13, 11:23
Orthodoxe joden die van mening zijn dat Israel geen bestaansrecht heeft zijn geen zionisten en op hen doel ik ook niet, Ik weet dat je inhoudelijk niets meer hebt te melden want als je het niet kan gooien op antisemitisme heb je niks meer. De door de zionisten gecontroleerde media heeftniks te maken met joden....

Ik heb het woord antisemitisme nog niet in de mond genomen, maar het lijkt er inderdaad wel op.

702-386-5397
05-01-13, 11:32
Ik heb het woord antisemitisme nog niet in de mond genomen, maar het lijkt er inderdaad wel op.

Ja want je doelde op haat tegen de Arabieren toch ? :hihi:

Firefox
05-01-13, 11:53
Ja want je doelde op haat tegen de Arabieren toch ? :hihi:

Ow, bedoelde je dat toen je over antisemitisme begon? Maar maak je geen zorgen hoor, iedereen weet jouw haatuitingen te plaatsen. Doei.

702-386-5397
05-01-13, 13:04
Ow, bedoelde je dat toen je over antisemitisme begon? Maar maak je geen zorgen hoor, iedereen weet jouw haatuitingen te plaatsen. Doei.

Ik wist wel dat je inhoudelijk niets meer had te melden, het is een taboe onder de Nederlanders om over de zionistische wandaden te spreken. Je mag alleen naar moslims wijzen tegenwoordig.

Firefox
05-01-13, 13:16
Ik wist wel dat je inhoudelijk niets meer had te melden, het is een taboe onder de Nederlanders om over de zionistische wandaden te spreken. Je mag alleen naar moslims wijzen tegenwoordig.

Laten we maar verder gaan met Syrië, moslims genoeg daar, en weinig Joden.

702-386-5397
05-01-13, 13:30
Laten we maar verder gaan met Syrië, moslims genoeg daar, en weinig Joden.

Jij begon over joden dus daar ben je zelf verantwoordelijk voor.

Firefox
05-01-13, 19:00
Jij begon over joden dus daar ben je zelf verantwoordelijk voor.

Jij over zionisten en antisemitisme, daar ben jij verantwoordelijk voor...

knots71karel
05-01-13, 21:20
Smoesje voor wat ? Zo kun je natuurlijk alles afwimpelen

Hoe kom je er bij dat NEDERLAND ,niks over Zionisten durft te zeggen !
Regelmatig staan stukken in de krant over iSRAEL waarin ze het beleid t.o.v de Palesteinen afkeuren !
Maar je leest zeker nooit kranten en zeker niet de TELEGRAAF ! :hihi:
Niemand hier leest die krant ,maar weten wel haarfijn uit te leggen als er een stukje in staat over iets wat ze niet bevalt ,maar dan hoor je ze niet .
Ook opT.V en andere media wordt er aandacht aan besteed ,maar jij en consoorten lezen, horen en zien alleen wat je uit komt !of wat je wil lezen
Voorbeelden genoeg hier ,

knots71karel
15-01-13, 21:58
Nieuws over (http://www.maroc.nl/search?q=http://nos.nl/video/457642-vn-meer-dan-60000-doden-in-syrie.html&hl=nl&tbo=u&biw=1280&bih=817&source=univ&tbm=nws&sa=X&ei=acPkUPDiFsen0AWh-4CYBg&sqi=2&ved=0CC8QqAI)VN: meer dan 60.000 doden in Syrië - NOS Nieuws (http://nos.nl/video/457642-vn-meer-dan) ...


http://news.google.nl/news/tbn/pX6888BM3nUJ/6.jpg
(http://www.zita.be/nieuws/buitenland/2122865_al-minstens-60000-doden-in-syrie.html)Zita.be







VN: meer dan 60.000 doden in Syrië (http://nos.nl/video/457642-vn-meer-dan-60000-doden-in-syrie.html)
NOS ‎- 3 uur geleden
Video Bij de strijd in Syrië zijn nog veel meer mensen omgekomen dan tot nu toe werd aangenomen: 60.000. Het zijn cijfers van de VN en ...



Vandaag dus 15 Januari 2013 was er nog weinig veranderd in de afschuwlijke siuatie in Syrie.
80 doden bij explosies universiteit Aleppo - NOS Nieuws (http://nos.nl/video/462300-80-doden-bij-explosies-universiteit-aleppo.html)

:vreemd: he ???

knots71karel
16-01-13, 19:43
Vandaag dus 15 Januari 2013 was er nog weinig veranderd in de afschuwlijke siuatie in Syrie.
80 doden bij explosies universiteit Aleppo - NOS Nieuws (http://nos.nl/video/462300-80-doden-bij-explosies-universiteit-aleppo.html)

:vreemd: he ???

En net op het N.O.S journaal waren de eerste slachtoffers van ASSAD zijn gifgas aan vallen te zien .
Wie gebruikte deze wereldwijd verboden troep nog meer ??

super ick
17-01-13, 08:58
En net op het N.O.S journaal waren de eerste slachtoffers van ASSAD zijn gifgas aan vallen te zien .
Wie gebruikte deze wereldwijd verboden troep nog meer ??

V.S. in Vietnam.

Firefox
17-01-13, 10:30
V.S. in Vietnam.

Nou, je kunt er over twisten of Agent Orange een gifgas was. Het was een ontbladeringsmiddel.

H.P.Pas
17-01-13, 10:57
Nou, je kunt er over twisten of Agent Orange een gifgas was. Het was een ontbladeringsmiddel.

En Zyklon B was een ontluizingsmidddel.

FYI: Dit is nu zo'n geval, waar nazi-vergelijkingen absoluut op hun plaats zijn.

Soldim
17-01-13, 10:57
Nou, je kunt er over twisten of Agent Orange een gifgas was. Het was een ontbladeringsmiddel.

Het was giftig, zo giftig zelfs dat het tussen de 200.000 en 400.000 mensen heeft gedood.

H.P.Pas
17-01-13, 11:00
Het was giftig, zo giftig zelfs dat het tussen de 200.000 en 400.000 mensen heeft gedood.
Wie er gewoon aan gestorven is heeft vergelijkenderwijs nog geluk gehad:

Vietnam - Agent Orange - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=XpSPKAqiAmY)

Firefox
17-01-13, 11:14
En Zyklon B was een ontluizingsmidddel.

FYI: Dit is nu zo'n geval, waar nazi-vergelijkingen absoluut op zijn plaats zijn.

Ik ben geen chemicus en ik wil het gebruik van helemaal agent orange niet goedpraten, maar ik heb begrepen dat het geen gifgas is.

H.P.Pas
17-01-13, 11:19
Ik ben geen chemicus .
Ik wel.


ik heb begrepen dat het geen gifgas is.
Als je met gifgas 'giftig gas' bedoelt is dat natuurlijk onzin.
Als je bedoelt, dat het geen strijdgas was heb je gelijk. Het was vele malen erger dan dat.

Firefox
17-01-13, 11:25
Ik wel.


Als je met gifgas 'giftig gas' bedoelt is dat natuurlijk onzin.
Als je bedoelt, dat het geen strijdgas was heb je gelijk. Het was vele malen erger dan dat.

Jij kunt ons dus inlichten. Is er een lijst met verboden gifgassen, waarop Agent Orange staat?

knuppeltje
17-01-13, 11:56
Jij kunt ons dus inlichten. Is er een lijst met verboden gifgassen, waarop Agent Orange staat?

Dat zal voor de slachtoffer wel veel uitmaken. :wow:

H.P.Pas
17-01-13, 13:00
Jij kunt ons dus inlichten. Is er een lijst met verboden gifgassen, waarop Agent Orange staat?


In civiele omgeving gelden voor 2,3,7,8-Tetrachlordibenzodioxin (per land verschillende) draconische bepalingen.
Als chemisch wapen is het onbruikbaar; het werkt niet onmiddellijk maar op termijn. (Zoals aan Jutschenko te zien was.)
In de CWC wordt het daarom niet genoemd; juridisch is de verspreiding dus geen oorlogsmisdrijf. Redelijkerwijs wel een misdrijf tegen de mensheid (zeg ik als chemicus), maar daar bestaat geen jurisprudentie over.



De gedachteloosheid waarmee hier gelijk hebben en gelijk krijgen aan elkaar gelijk gesteld worden heeft iets griezeligs.
Bijna Satanisch.



Helemaal niet griezelig, Mars zit gewoon te zieken en een paar trappen er met beide benen in.

knots71karel
17-01-13, 17:41
Dat zal voor de slachtoffer wel veel uitmaken. :wow:

Over slachtoffers gesproken :

Toegevoegd: donderdag 18 okt 2012, 10:07
Update: donderdag 18 okt 2012, 17:43
In Syrië worden mannen, vrouwen en kinderen van straat geplukt en onder bedreiging weggevoerd. Dat zeggen mensenrechtengroepen en advocaten die actief zijn in Syrië. Inmiddels zouden zo'n 28.000 burgers vermist worden.
De activisten zeggen de namen te kennen van 18.000 mensen die zijn verdwenen sinds de opstand tegen president Assad begon, nu achttien maanden geleden. Bovendien zijn ze op de hoogte van nog eens 10.000 verdwijningszaken. De activisten gaan de Mensenrechtenraad van de VN op de hoogte stellen van de situatie.
Niemand is veiligZowel militairen van het regeringsleger als paramilitairen zouden zich schuldig maken aan de ontvoeringen. "Of het nou vrouwen zijn die groenten kopen of boeren op zoek naar brandstof, niemand is veilig", zegt een stafmedewerker van de internationale mensenrechtenorganisatie Avaaz tegen de BBC. De slachtoffers zouden allemaal in de cel belanden.
Volgens de activisten heeft de regering-Assad twee redenen om mensen te laten verdwijnen. Opposanten belanden direct in de cel en de gewone burgers worden zo bang gemaakt dat ze zich gedeisd houden.


Zo doe je dat anno 2013 !
:droef:

super ick
17-01-13, 22:52
Over slachtoffers gesproken :

Toegevoegd: donderdag 18 okt 2012, 10:07
Update: donderdag 18 okt 2012, 17:43
In Syrië worden mannen, vrouwen en kinderen van straat geplukt en onder bedreiging weggevoerd. Dat zeggen mensenrechtengroepen en advocaten die actief zijn in Syrië. Inmiddels zouden zo'n 28.000 burgers vermist worden.
De activisten zeggen de namen te kennen van 18.000 mensen die zijn verdwenen sinds de opstand tegen president Assad begon, nu achttien maanden geleden. Bovendien zijn ze op de hoogte van nog eens 10.000 verdwijningszaken. De activisten gaan de Mensenrechtenraad van de VN op de hoogte stellen van de situatie.
Niemand is veiligZowel militairen van het regeringsleger als paramilitairen zouden zich schuldig maken aan de ontvoeringen. "Of het nou vrouwen zijn die groenten kopen of boeren op zoek naar brandstof, niemand is veilig", zegt een stafmedewerker van de internationale mensenrechtenorganisatie Avaaz tegen de BBC. De slachtoffers zouden allemaal in de cel belanden.
Volgens de activisten heeft de regering-Assad twee redenen om mensen te laten verdwijnen. Opposanten belanden direct in de cel en de gewone burgers worden zo bang gemaakt dat ze zich gedeisd houden.


Zo doe je dat anno 2013 !
:droef:

Zo doe je dat anno 2013?

Dit is heel droevig maar echt niet nieuw.

knots71karel
17-01-13, 23:44
Zo doe je dat anno 2013?

Dit is heel droevig maar echt niet nieuw.

Precies het begon al in WO 1 !!! vandaar dat er blijkbaar door sommige in 2013 nog steeds naar het alom verboden wapen grijpen .

super ick
19-01-13, 13:23
Precies het begon al in WO 1 !!! vandaar dat er blijkbaar door sommige in 2013 nog steeds naar het alom verboden wapen grijpen .

Ik doelde niet specifiek op gebruik van soorten wapens maar op het feit dat mensen het niet kunnen laten elkaar over de kling te jagen.

knots71karel
19-01-13, 20:55
Ik doelde niet specifiek op gebruik van soorten wapens maar op het feit dat mensen het niet kunnen laten elkaar over de kling te jagen.

Dat begon al bij Kain en Abel ,de eerste sloeg de andere zo miserabel met een ezels kinnebak tegen z,n klootzak zodat ie de moord stak !
:auw2:

Maar ik doelde indd op het gebruik van chemische wapens , en daarom ben ik het er mee eens dat landen met
Atoom wapens , deze moeten opruimen en in geen geval nog meer landen er bij die over dergelijke vernietigings wapens kunnen beschikken , je ziet nu al wat er gebeurd met de (wapens ) die in handen zijn gevallen van deze alles en niets ontziend tuig dat in ALGERIJE zich kapot vochten ! je moet er toch niet aan denken dat dit gajus ook nog eens over Atoom wapens kan gaan beschikken.
Het grote verschil is dit tuig dreigd niet dat gooit ! want ze denken ook nog dat ze in het hiernamaals beloond worden !

super ick
20-01-13, 10:10
Dat begon al bij Kain en Abel ,de eerste sloeg de andere zo miserabel met een ezels kinnebak tegen z,n klootzak zodat ie de moord stak !
:auw2:

Maar ik doelde indd op het gebruik van chemische wapens , en daarom ben ik het er mee eens dat landen met
Atoom wapens , deze moeten opruimen en in geen geval nog meer landen er bij die over dergelijke vernietigings wapens kunnen beschikken , je ziet nu al wat er gebeurd met de (wapens ) die in handen zijn gevallen van deze alles en niets ontziend tuig dat in ALGERIJE zich kapot vochten ! je moet er toch niet aan denken dat dit gajus ook nog eens over Atoom wapens kan gaan beschikken.
Het grote verschil is dit tuig dreigd niet dat gooit ! want ze denken ook nog dat ze in het hiernamaals beloond worden !

Ik ben er van overtuigd dat dergelijke wapens ter beschikking komen van dat tuig.
In mijn tijd bestond er al een kaart met 'prikkertjes' waar ingegrepen moest worden als er iets mis ging. Precies om die reden. Wapens uit handen van terroristen houden. Dat is alleen te doen als overheden meewerken. Helaas is dat niet het geval.

Nog even los van wie de terroristen, opstandelingen, rebellen, etc zijn. Wat wij tuig noemen of terroristen wordt door de andere kant vaak beschouwd als vrijheidsstrijders.

knots71karel
20-01-13, 18:55
Ik ben er van overtuigd dat dergelijke wapens ter beschikking komen van dat tuig.
In mijn tijd bestond er al een kaart met 'prikkertjes' waar ingegrepen moest worden als er iets mis ging. Precies om die reden. Wapens uit handen van terroristen houden. Dat is alleen te doen als overheden meewerken. Helaas is dat niet het geval.

Nog even los van wie de terroristen, opstandelingen, rebellen, etc zijn. Wat wij tuig noemen of terroristen wordt door de andere kant vaak beschouwd als vrijheidsstrijders.

Deze ''vrijheids strijders'' doden zonder enige reden vrouwen en kinderen ,verkrachten en plunderen enz.
Ik hoop het niet meer me te maken ,dat er een A wapen in hun handen komt ,
WANT DAT BETEKEND HET BEGIN VAN HET EINDE DER MENSHEID OP DE PLANEET AARDE.
p.s ik moet soms snel typen (ligt aan moderator ) die supersnel antwoorden verwijderd vanmiddag ook dus hopelijk blijft dit staan .dus een typfoutje kan gebeuren !

knots71karel
29-01-13, 20:01
http://nos.nl/video/467866-tientallen-liquidaties-in-aleppo.htmlHier is het vervolg ,dus nieuw e liquidatie,s .

knots71karel
01-02-13, 00:16
Ook de afgelopen 24 uur weer trieste berichten ,(ISRAEL moet ook zonodig ff meedoen :fpotver:) maar ook onderling was het weer mis tientallen doden .

Joesoef
01-02-13, 07:00
De rust zal nooit wederkeren zolang Assad nog leeft. Beste is een bom op zijn knar, beetje helpen met verkiezingen organiseren en dan het beste er van hopen.

next, Iran.

Nederlandertje
01-02-13, 07:12
Maar denk dat zelfs als je een bom op zijn knar gooit dat het nog jaren duurt voordat het weer rustig wordt. Het land is zo verdeelt.

Joesoef
01-02-13, 07:20
Maar denk dat zelfs als je een bom op zijn knar gooit dat het nog jaren duurt voordat het weer rustig wordt. Het land is zo verdeelt.


Nee, nu is het daar relatief rustig.....

knots71karel
01-02-13, 21:59
Nee, nu is het daar relatief rustig.....

Nou rustig ??, maar goed denk je dat het dan beter wordt als Assad er niet meer is.?

binloser
05-02-13, 17:48
Het is een smeltkroes van verschillende religies en die gaan als ze de kans krijgen elkaar uitmoorden en/of het land uitwerken. Er zijn er al een hoop gevlucht. Religie is het probleem, vooral de islam. De enige oplossing zal zijn, net als in europa honderden jaren geleden; godsdienstoorlogen. Laat het maar uitzieken maar wel op afstand houden dat hele zootje en immigratie alsjeblieft van daaruit minimaliseren.

knots71karel
05-02-13, 20:07
Het is een smeltkroes van verschillende religies en die gaan als ze de kans krijgen elkaar uitmoorden en/of het land uitwerken. Er zijn er al een hoop gevlucht. Religie is het probleem, vooral de islam. De enige oplossing zal zijn, net als in europa honderden jaren geleden; godsdienstoorlogen. Laat het maar uitzieken maar wel op afstand houden dat hele zootje en immigratie alsjeblieft van daaruit minimaliseren.

Ik heb al zo vaak gezegd GELOOF maakt mer kapot dan je lief is .
Alle ellende ontstaat voor 90% uit geloofs (menings) verschillen , het beste bewijs is deze site !

Muwahhid
06-02-13, 01:38
Belangrijker is: "Wat gebeurt er na Syrie en de val van Bashar."

Die vraag houdt het westen meer bezig, haar grootste nachtmerries staan op het punt om uit te komen met de Wil van Allah.

Soldim
06-02-13, 06:23
Belangrijker is: "Wat gebeurt er na Syrie en de val van Bashar."

Die vraag houdt het westen meer bezig, haar grootste nachtmerries staan op het punt om uit te komen met de Wil van Allah.

Voorlopig lijkt die wil als gevolg te hebben dat er ontzettend veel onschuldige doden vallen; lekker godje, die Allah van jou.

super ick
06-02-13, 07:33
Belangrijker is: "Wat gebeurt er na Syrie en de val van Bashar."

Die vraag houdt het westen meer bezig, haar grootste nachtmerries staan op het punt om uit te komen met de Wil van Allah.

Nachtmerries? Hoe kom je daar bij? Het is niet het westen dat in de ellende zit. Het Syrische volk is de pineut.

Ik begrijp dan ook werkelijk niet hoe je een dergelijke opmerking kunt maken. Het lijkt wel een soort overwinningsgevoel.

knuppeltje
06-02-13, 08:52
Belangrijker is: "Wat gebeurt er na Syrie en de val van Bashar."

Die vraag houdt het westen meer bezig, haar grootste nachtmerries staan op het punt om uit te komen met de Wil van Allah.

Met dank aan allah, zullen we dan maar zeggen. Ik weet niet of hij daar blij mee zal zijn, maar toch. :maf3:

knots71karel
06-02-13, 21:30
Belangrijker is: "Wat gebeurt er na Syrie en de val van Bashar."

Die vraag houdt het westen meer bezig, haar grootste nachtmerries staan op het punt om uit te komen met de Wil van Allah.

De Wil van Allah ?
Als ALLAH had gewild was er niet eens een oorlog daar gekomen ,en slaan zijn ''beminde gelovigen '' Soenieten en Sjiieten elkaar de harsens niet in of blazen hun wederzijds op zelf Moskeen worden niet ontzien.
VERWIJDER eerst maar de balk uit je eigen ogen voordat je het hebt over de splinter bij anderen.