PDA

Bekijk Volledige Versie : Slacht offertje van TALIBAN uit ziekenhuis. :-(



knots71karel
05-01-13, 02:03
Malala Yousufzai, het Pakistaanse meisje dat voor haar school werd neergeschoten, is vandaag ontslagen uit het ziekenhuis in Birmingham in Groot-Brittannië. Dat meldt CNN (http://news.blogs.cnn.com/2013/01/04/pakistani-girl-malala-released-from-hospital/). Ze mag herstellen bij haar ouders in hun tijdelijke woning in Groot-Brittannië. Binnenkort zal ze wel nog een operatie aan haar schedel ondergaanDe 15-jarige Malala werd vorig jaar oktober in haar hoofd geschoten door de Taliban omdat ze zich inzette voor onderwijs voor meisjes in Pakistan.
jA DAT MAG UITERAARD NIET EEN GROVE SCHANDE ! een MOSLIMA onwaardig .
Kort na de aanslag op haar leven werd ze overgebracht naar een Brits ziekenhuis. Haar vader heeft een baan gekregen als VN-adviseur en medewerker bij het Pakistaanse consulaat, waardoor ze ten minste drie jaar in Groot-Brittannië mogen verblijven.

Sinds de aanslag op Malala steunen veel wereldleiders de campagne van het Pakistaanse meisje. Meer dan 250.000 mensen hebben een online petitie getekend om haar te nomineren voor de Nobelprijs van de Vrede.

De brave vrome TalibanMoslims hebben al laten weten ,dat het kind alsnog vermoord moet worden !
het zal je toch maar gebeuren dat een kind een meisje nog wel gaat leren , te gek in dit land en een ware doodzonde tegen het Geloof

Het wordt de hoogste tijd dat alle buitenlandse troepen AFGHANISTAN verlaten dan kan de TALIBAN
weer aan de gang gaan met het vermoorden van kinderen ,het slopen van beelden en de bevolking weer ff wijzen op de wetten van hun geloof.

knots71karel
05-01-13, 21:47
Vandaag werd ook bekend ,dat Malala voorlopig in Engeland blijft.
Daar is ze ten minste redelijk veilig voor de grijpgrage klauwen van de TALIBAN ,
maar met deze vrome mannen zoals de Taliban weet je het maar nooit , want deze afschuwlijke misdaad die Malala heeft begaan zal hoe dan ook met de Dood bekocht moeten worden .
Hoe ziek zijn deze mensen vraag ik me af ,blijkbaar niks bijzonders gezien het enorme aantal reactie,s .
M.a.w blijkbaar de gewoonste zaak van de wereld , en er een topic over beginnen is helemaal absurd .

Nederlandertje
05-01-13, 23:56
Vandaag werd ook bekend ,dat Malala voorlopig in Engeland blijft.
Daar is ze ten minste redelijk veilig voor de grijpgrage klauwen van de TALIBAN ,
maar met deze vrome mannen zoals de Taliban weet je het maar nooit , want deze afschuwlijke misdaad die Malala heeft begaan zal hoe dan ook met de Dood bekocht moeten worden .
Hoe ziek zijn deze mensen vraag ik me af ,blijkbaar niks bijzonders gezien het enorme aantal reactie,s .
M.a.w blijkbaar de gewoonste zaak van de wereld , en er een topic over beginnen is helemaal absurd .

Was al langer bekend hoor. Haar vader heeft baan voor minimaal 3 jaar gekregen bij de Pakistaanse ambassade

knots71karel
06-01-13, 14:29
Was al langer bekend hoor. Haar vader heeft baan voor minimaal 3 jaar gekregen bij de Pakistaanse ambassade

Dit precies wat ik bedoel ,het belangrijkste is en evt ''foutje'' op te merken ,en daar vervolgens wel op reageren.!
Maar de intensie van het TOPIC ,is onbelangrijk ,want het is toch gewoon dat een meisje d,r bek moet houden ,anders ff de kogel!
DOEI

Ali Yas
06-01-13, 14:39
het is toch gewoon dat een meisje d,r bek moet houden ,anders ff de kogel!
Dit is ironisch bedoeld, toch? :verward:

knots71karel
06-01-13, 14:57
Dit is ironisch bedoeld, toch? :verward:

Uiteraard ,maar sommige zijn dat bepaald niet met me eens , want de TALIBAN kan nog steeds ''een potje breken, wat betreft hun zienswijze en vooral toepassing van de Islaam , maar ik durf te stellen dat de Profeet Mohammed , het volkomen met mij eens zou zijn geweest .