PDA

Bekijk Volledige Versie : Meisje in Marokko springt van gebouw en doodt redder (video)



FANTACHAT
09-01-13, 16:08
Een schokkende video heeft het nodige losgemaakt in de social media wereld in Marokko.


Op de video is te zien hoe een 17-jarige meisje op het punt staat om van de vijfde verdieping van een gebouw te springen. De video in kwestie is opgenomen in de wijk Bourgogne in Casablanca. Het meisje lijkt even te aarzelen maar toen een man opdook en haar probeerde te redden sprong het slachtoffer, tot afgrijzen van een groot publiek.


Toen de tiener de val maakte zou een andere man hebben getracht om de val te breken waardoor ook hij een harde klap te verwerken kreeg. Hij overleefde de klap niet. Hibapress meldt dat het meisje de val wel overleefde maar in kritieke toestand verkeert.


Volgens de eerste berichten zou het meisje als werkster in een huis hebben gewerkt voor haar dood. Mogelijk ligt hier een motief voor haar zelfmoordpoging. De Marokkaanse autoriteiten doen onderzoek naar de schokkende zaak.


Bekijk hier de video. LET OP: beelden kunnen als schokkend worden ervaren!

8 janvier 2013 tentative de suicide et mort du sauveur Boulevard Bourgogne vers 11h00 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=zsdmYhL-Ge4)

FANTACHAT
09-01-13, 17:32
Hij is een echte held! Innalillahi wa inaho raji3oen!

Layra7mo en inchaAllah het paradijs voor hem.

Samia1987
09-01-13, 17:55
Ik snap er niks van. Wat een onduidelijk bericht. Dus het meisje heeft het overleefd en een man die een voorbijganger was is overleden? Ik zag nog een persoon boven het meisje staan, beetje onduidelijk allemaal.

FANTACHAT
09-01-13, 18:09
Ik snap er niks van. Wat een onduidelijk bericht. Dus het meisje heeft het overleefd en een man die een voorbijganger was is overleden? Ik zag nog een persoon boven het meisje staan, beetje onduidelijk allemaal.

Toen de tiener de val maakte zou een andere man hebben getracht om de val te breken waardoor ook hij een harde klap te verwerken kreeg. Hij overleefde de klap niet. Hibapress meldt dat het meisje de val wel overleefde maar in kritieke toestand verkeert.

Begrijpend lezen.